پباده سازی وب سایت
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در یک سری دقیقه آتی شما در یک هجرت طراحی سایت خواهید بود که اصلی‌ترین و کلیدی‌ترین نکات طراحی و با صرفه‌سازی اینترنت سایت در مسیر شما قراردارد . یک وبسایت غالب و با ترافیک بالا از یک طراحی و یا به عهدوپیمان دارای شهرت از یک مهندسی قدرتمند شروع می شود و با تلاش مداوم و پی‌گیرانه به بهترین نتیجه ها می‌رسد .

شما باید ذهن و دیده و گوش و شم کاربران را به خیر تغذیه فرمایید تا آن ها شما‌را بخوانند و در سود از شما خرید کنند . کلیه چیز به یک طراحی درست و اجرای دقیق بستگی دارااست . بیایید این 14 نکته حائز اهمیت و اصلی در پباده سازی وبسایت را مرور کنیم .

1 . یک برنامه داشته باشید .
مقدمه به طراحی اینترنت سایت خود نمائید . اما نه . این به طور کامل نادرست می باشد . پیشین از هر چیز باید یک برنامه داشته باشید و اطمینان کسب نمائید که کاربرانی در تراز دنیای وب به سایت شما نیاز دارا هستند و شما باید برای آنها وب سایت طراحی فرمائید . باید برنامه‌ای برای جستن و تاثیرگذاری روی این مخاطبین انگیزه داشته باشید تا این مخاطبان یا این که مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل تبدیل کنید .

چه صفحاتی برای این مخاطبان موردنیاز می باشند؟ چه محتوایی این کاربران را پایین تاثیر قرار میدهد؟ این یوزرها چه مشکلاتی دارا میباشند و چه‌گونه باید معضلات آنها‌را حل فرمایید؟ بایستی تمام این سوالات و بسیاری سوال دیگر را از خود بپرسید و برای آن ها پاسخی داشته باشید . اینگونه می توانید دیدی بدون نقص از وب سایت خود و آنچه که بایستی طراحی نمائید پیدا نمائید .

2 .
موارد اضافی را به هیچوجه داخل سایت قرار ندهید برخی المان‌ها وب وبسایت شمارا بیشتراز پیش نامرتب میکنند و به غیر از تولید مزاحمت برای مخاطبان و بازدیدکنندگان، هیچ به کار گیری دیگری ندارند . برنامه خردسالان‌های پیچیده و محتوای زیاد طولانی و عکس‌های بی‌ربط و یا این که با حجم و کیفیت غیرمناسب اصلا نباید در تارنما شما حضور داشته باشند . به دلیل آنکه یوزرها از چنین چیزهایی فراری‌اند .

شما 8 ثانیه وقت دارید تا محدوده اعتنا مخاطب را به گونه ای پوشش دهید و اولی تاثیر شما مهمترین تاثیر شماست و صاف بایستی سر اصل نوشته ی علمی بروید و وقت مخاطب را تلف نکنید . بایستی موثر و مختصر باشید تا توانمند چشم گردید . یک محتوای هدفمند یا حتی یک تصویر دیدنی و گیرا قدرتمند است اولین دستگرمی شما برای مخاطبان باشد .

استفاده از اصطلاحات نا مفهوم و سردرگم‌کننده، لغات سخت و یا محتوای خیلی سطحی و یا خیلی عمیق به هیچ وجه ایده‌ی خیر و نه برای اوایل فعالیت نمی باشد . مخاطب خود را بشناسید و به گویش خودشان با آن‌ها حرف کنید .

3 . دکمه‌های کانال‌های اجتماعی و فالو را در داخل وبسایت قرار دهید .
تولید کردن محتوای عالی بدون ایجاد دکمه‌های به اشتراک‌گذاری مطالب کار تماما اشتباهی است . در صورتی وب وب سایت شما این نقص را دارد یعنی شما خویش را از ترافیک متعددی که قرار است از شیوه کانال‌های اجتماعی به تارنما شما وارد شود محروم کرده‌اید و به نوعی دست و پای وب لاگ خود را بسته اید .

بهتر می‌باشد این دکمه‌های اشتراک‌گذاری را زیر پست‌ها و آن‌گاه از مطالعه بی نقص پست قرار دهید تا مخاطبان بلافاصله بعداز خواندن مقاله، چنانچه جذابیتی برای آن‌ها داشته باشد فورا آن را با دوستان خوب خویش در کانال‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند . در‌صورتی‌که در‌پی ابزارهایی برای ایجاد این دکمه‌ها میباشید SumoMe و Shareaholic‌ می‌توانند مورد‌های عالی و قدرتمندی برای این عمل باشند .





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: