نوشته شده توسط : علی پور


در شکل پیشنهاد تارنما از قبیل پباده سازی دکان اینترنتی، وبسایت شرکتی و نیز طراحی سایت برای استارتاپ ها و هر کسب و کاری در شهر کردستان با کمپانی استوار سامانه تماس حاصل نمایید و پیشنهاد خویش را با فرضی سهل و آسان به ما بسپارید.

روش توصیه طراحی وب برای کردستان
کمپانی استوار سامانه با اعتنا به سوابق طولانی در طراحی وب و همینطور فعال سازی سیستم پشتیبانی آنلاین پورتال مشتریان، به آسانی و فارغ از هیچگونه محدودیت مکانی اشکال سفارشات طراحی وب سایت و seo و تبلیغات و هر سیرتکامل عمل در مسئله دیجیتال مارکتینگ را فارغ از گرفتاری و به طور ماهر به سرنوشت می‌رساند.

ساخت سایت شرکتی در کردستان
خواسته از طراحی وب سایت شرکتی یعنی اینترنت سایتی که فقط جهت معرفی یک کمپانی و تیم فعال‌ساز‌ی گردد و مشتمل بر صفحه ها در رابطه ما، تماس با ما، فرم تماس، ورقه ای جهت معرفی تیم، افتخارات و جوایز، مجوزها و استانداردها، برگه ای مرتبط با پروژه های کمپانی، صفحا مهم تارنما مشتمل بر اسلاید شو و بنرهای تبلیغاتی، اکران سرویس ها کمپانی، خبر‌ها و مقاله ها کمپانی و هر آنچه یک وبسایت شرکتی نیاز داراست.

برای اخذ تجهیزات بی نقص ساخت سایت شرکتی در کردستان می‌توانید با ما تماس حاصل نمایید و یک پروپوزال طراحی وب سایت شرکتی مجانی اخذ فرمایید.

پباده سازی مغازه اینترنتی در کردستان
طراحی وب سایت فروشگاهی در واقع همگی امکاناتی که در ساخت سایت شرکتی دارااست را به اضافه حیطه کاربری، سبد خرید، درگاه پرداخت، محصول ها، دسته بندی محصول ها، برگه مرتبط با لیست محصول ها، ورقه جزئیات کالا یا این که مال، اکران ارزش مال یا این که جنس به یاور اکران تخفیف، گونه های غربال و جستجوی توسعه یافته و هر آنچه پباده سازی یک وبسایت فروشگاهی می بایست در لحاظ گرفت.

برای اخذ تجهیزات بی نقص پباده سازی دکان اینترنتی در کردستان می‌توانید با ما تماس حاصل نمایید و یک پروپوزال ساخت وب سایت فروشگاهی مجانی اخذ نمائید.

seo وب سایت در کردستان
پیشنهاد seo وبسایت در کردستان به طور ماهر با غرض ارتقای سکو وب سایت به ورقه نخستین گوگل پذیرفته می‌شود.

با انجام سئوی وبسایت، می‌توانید هر آنچه یوزرها در گوگل کاوش کردند را در کردستان در کاغذ نخستین گوگل تارنما خویش را یه اکران آورید.

به عنوان مثال در حالتی که کسب و فعالیت شما طراحی وب سایت یا این که seo هست با جستجوی seo در کردستان یا این که طراحی وب در کردستان، تارنما شما در شیت اولیه گوگل به هموطنان کرد گویش به اکران در خواهد آمد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


کانال تحویل محتوا (CDN) گروهی از سرورها می باشند که در نقاط متفاوت عالم  طراحی سایت برای ارائه محتوای اینترنت با سرعت بیشتر در یک حوزه‌ جغرافیایی بزرگ تهیه و تنظیم می گردند. CDN مخفف عبارت Content Delivery Network است که نقش مهمی را در دنیای تکنولوزی ایفا میکند به‌دنبال جزئی خیس به‌این قضیه نگاه می اندازیم.

 

CDN (Content Delivery Network) چه میباشد؟

CDN ، نیز تحت عنوان \"کانال های توزیع\" شناخته می گردد، یکسری نقطه از حضور (PoP) را در بیرون از سرور مبدا ارائه دهد. این دستور اینترنت سایتها را کار کشته می سازد با به کارگیری سریعتر از درخواست های مخاطب، ترافیک را بهتر مدیر نمایند و یک تجربه کلی بهتر ارائه دهند. هر توشه که از سایت لبریز ترافیک مانند گوگل بازدید میکنید یا این که با دوستان خویش در چهره بوک دیدار میکنید، از CDN استعمال میکنید. مرکز ها داده آن‌ها اذن میدهد تا فارغ از در حیث تصاحب کردن وضعیت جغرافیایی یوزرها فردی یا این که سرور اساسی تارنما، اینگونه محتواهایی را مانند گوگل و فیسبوک را با سرعت بیشتری در دسترس قرار دهند.
با توسعه سیستم های تحویل در یک ناحیه پهناور ، سایت ها در حین بسیار کمتری لود می‌شوند و در کوتاه ترین مقطع در دسترس یوزرها قرار می‌گیرند. هرچه این کانال های توزیع مجاورت خیس باشند، به درخواست هایی که از طرف یوزرها داده می‌شود بسیار زودتر جواب داده گردد.

CDN چه‌گونه کار میکند؟

خدمت های توزیع محتوا کاربرد بخش اعظمی دارااست و اقتدار شرکت ها کوچک و وب سایت های محرمانه را به اندازه شرکتهای پهناور ارتقا می دهد. البته چه گونه فعالیت میکند؟

اطلاعاتی مثل پوشه کدهای CSS و JavaScript روی وب سایت شما وجود دارا‌هستند که قابل دانلود شدن می‌باشند. سی دی ان این پوشه ها را روی سرورهایی که در نقاط متفاوت عالم می باشند، نسخه برداری و ذخیره میکند.
این اطلاعات روی سروری که به طور اشتراکی به اکثری از این وبسایت ها خدمت می‌دهند ذخیره گردیده اند و زمانیکه کاربری وارد وبسایت شما می‌گردد و نیاز به‌این داده ها دارااست، بر طبق حالت جغرافیایی از نزدیکترین سرور دانلود گردد.
و در آخر اطلاعاتی که بوسیله سرور دانلود گردیده اند در اخنیار یوزرها قرار خواهد گرفت.
از مزایای CDN

یکی وسیع ترین مخارج بعضی از سرویس ها میزبانی هزینه مصرفی پهنای باند میباشد. بوسیله ابزارهای سئو، واحد سنجش داده هایی که از یک سرور مبدا ارائه داده می شود به وسیله CDNها کم شده؛ در فیض مخارج میزبانی (HOSTING) نیز کاهش پیدا خواهد کرد.
یک کدام از مهم ترین عوارض در ارتقاء نرخ، تاخیر می باشد. دلایلی که سبب ساز می‌گردد دوران اکثری صرف پست کردن داده ها برای مصرف شود:
تاخیر در احضار شدن پوشه ها که ناشی از خاطر مسدود گردیده می باشد.
گونه های در پردازش اطلاعات از سمت سرور
نوع انتقال اطلاعات، مانند کانال فیبر نوری در مقابل کابل های کواکسیال
تکثیر یا این که سرعتی که اطلاعات از یک گره (Node) به گره دیگر تکان می نمایند.
سی دی ان مجموع این اشتباهات را حل خواهد کرد و سرعت لود و اکران برگه تارنما ها را ارتقا خواهد اعطا کرد در سود یوزرها مقطع مدت بیشتری را در سایت ها سپری خواهند کرد.

 

زمانی که تمامی انتقال اطلاعات از یک سرور واحد انجام می گردد، جراحت پذیری شما‌را در قبال اتفاق ها مخرب مانند حمله ها انکار خدمت (DDoS) و بقیه جراحت پذیری ها ارتقاء می‌دهد. هجوم ها DDoS می‌تواند ساعت‌ها یا این که حتی روز ها ادامه یابد و مانعی می‌شود برای اینکه سایت شما به ترافیک رسمی دست پیدا نماید. سی دی ان ها حتی درین مواقع هم نقش خویش را ایفا میکنند. شما با به کارگیری از CDN خویش می توانید از داده های حساس خویش در مقابل هکرها نگهداری فرمایید. آن‌ها می‌توانند امنیت را ارتقا دهند چون به صورت مداوم گواهینامه های TLS / SSL را تجدید می نمایند، استانداردهای احراز نام و نشان و رمزگذاری بالاتری را ارائه می‌دهند. آن‌ها همینطور ترافیک دور از سرور مهم شما‌را به پروکسی ها گم راه می نمایند.
CDN را به چه شکل تعیین نمائید؟

سی دی ان ها گونه های مختلفی دارا هستند و مجموع آنان یک سطح سرویس ها، مزایا یا این که همت یکسان را ارائه نمی دهند. برخی از سرویس ها CDN بدون پول میباشند، در حالیکه برخی سرویس ها حق العمل مازاد را نیز ارائه میدهند. Cloudflareیکی از چنین شرکت ها امنیتی اینترنتی میباشد که بسیار شناخته گردیده است و نیز یکی مطمئن ترین سرویس ها کانال تحویل محتوا میباشد که امروزه در دسترس میباشد. شما می‌توانید از سرویس ها بدون پول آن سود ببرید. از سایر خدمت های کانال توزیع محتوای بدون‌پول میتوان به خدمت CDN گوگل، خدمت CDN مایکروسافت و خدمت CDN jsDelivr اشاره نمود.

دقت داشته باشید پیش از به کارگیری از این خدمات تحقیقی در رابطه هر مورد انجام دهید و به برخورد مشتریان در مقابل سعی این خدمت توجه فرمائید و همت فرمایید شایسته ترین و قابل اعتمادترین خدمت را گزینش نمایید.

زمانیکه خمات یک سی دی ان را می خواهید کاوش فرمایید می بایست به دوچیز اعتنا نمائید: بوجه و نیازهایتان. مستقل از این موردها می بایست هنگام گزینش یک CDN مطلوب به موارد ذیل دقت فرمائید:

سرعت خدمت از مهم ترین عواملی میباشد که می بایست هنگام تعیین مسلما به آن اعتنا نمائید چون مقصود اساسی این خدمت ارتقاء سرعت وبسایت برای یوزرها میباشد.
نکته بعدی گزینه اعتماد بودن خدمت میباشد و اینکه بتواند به مجموع نیازهای استفاده کننده جواب دهد.
علاوه بر نکات گذشته می بایست به سرویس ها پشتیبانی آن دقت داشته باشید و این گزینه مهمی میباشد چون چنانچه خدمت شما با خلل روبرو شد بایستی مطمئن باشید که اوپراتورهای پشتوانه به اختلال شما رسیدگی کرده و آن را رفع میکنند.علاوه بر این اپراتورها دایم سیستم را تحلیل کرده و آن را آپ تو دیت میکنند. خیلی اساسی میباشد که کانال مدام به خیر به مشتریان سرویس رسانی نماید.
ممکن میباشد این کانال های تحویل محتوا نقاط ضعفی داشته باشند البته آنقدر مزایا و نقاط قوتشان زیاد میباشد که دیگر معایبشان به دیده نمی آید. با به کارگیری از آنان می‌توانید کوشش وب سایت خویش را بهتر کرده و مخاطبان بیشتری را جذب فرمائید. در صورتیکه شما دارنده کسب و فعالیت و تجارت اینترنتی میباشید که به دسترسی عظیم تری احتیاج دارید، یااینکه وب سایت شما ترافیک سنگینی را از جای گوناگون تولید میکند، یک سی دی ان مطلوب و کارآمد سبب ساز میگردد تارنما شما پیشرفت کرده و حاشیه رقابتی خویش را مراقبت فرمائید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


در نگاهی به آناتومی پوسته‌های وردپرس، سربرگ را می‌قدرت تحت عنوان یکی‌از اساسی‌ترین و  طراحی سایت مهمترین نصیب‌های ساختار قالب وردپرس معرفی کرد به دلیل آنکه سربرگ یا این که به عبارتی هدر پوسته می تواند نقش اصلی و بسزایی را در رابط کاربری ایفا نماید و تعیینِ سربرگی مطلوب و مربوط به طرح و رنگ و قضیه وبسایت می تواند تاثیر مثبتی را در ذهن مخاطبان وب سایت و یا این که بلاگ شما ساخت‌و‌ساز نماید.

یکی خصوصیت‌ها و تغییرات جدید در پوسته محرم وردپرس که قبل از آغاز ماه محرم نگارش جدید‌ی آن را به اشتراک خوا هیم گذاشت قابلیت گزینش تصویر سربرگ از دربین سربرگ‌های مخصوص پوسته و یا این که لود سربرگ متبوع بوسیله مخاطب میباشد که در‌این نوشته از وب لاگ هاستینگ به یاد ماندنی اینترنت برای استعمال شما عزیزان از این قابلیت و امکان در طرح‌ها و یا این که پوسته‌هایتان فراگیری چگونگی ساخت و ساز و تولید پیکربندی سربرگ (هدر) برای قالب‌های وردپرس را بصورت بدون نقص برای شما دوستان وردپرسی شرح خوا‌هیم بخشید.

 

برای افزودن پیکربندی سربرگ به قالب‌های وردپرس صرفا نیاز به بازنویسی پوشه فانکشن پوسته خویش دارید که سفارش می کنیم برای اطمینان قبل از تولید هرگونه تغییری درین پوشه از آن ورژن‌ی پشتوانه تنظیم نمائید تا در شکل بروز نادرست آنرا براحتی به موقعیت نخستین بازگردانید. در شرایطی‌که رغبت دارید ساختار پیکربندی سربرگ در پیشخوان شما همچون ساختار پوسته‌های پیش‌فرض وردپرس که در آن قابلیت و امکان بار گذاری سربرگ وجود دارااست، باشد صرفا کافیست امر ذیل را به پوشه فانکشن پوسته وردپرس اضافه فرمائید:

add_theme_support( \'custom-header\' );

با افزودن فرمان فوق به فولدر فانکشن، پیکربندی سربرگ در فهرست مهم پیشخوان وردپرس شما اضافه شد‌ه‌است که قابلیت و امکان بار گذاری سربرگ را برای یوزرها آماده می‌سازد.

اگر در شرایط اولیه نیاز شما رفع نگردیده میباشد و رغبت دارید از خصوصیت‌های دیگری همچون گزینش یک تصویر تحت عنوان تصویر پیش فرض و قرار دادن تعدادی سربرگ بصورت مهیا در پیکربندی سربرگ فایده ببرید میتوانید از امرها ذیل که برای قالب محرم وردپرس در حیث گرفته گردیده‌اند به کار گیری فرمایید:

array (
\'url\' => \'%s/img/headers/default.png\',
\'thumbnail_url\' => \'%s/img/headers/default.png\',
\'description\' => __( \'default\', \'mandegarweb\' )
),
\'1\' => array (
\'url\' => \'%s/img/headers/1.png\',
\'thumbnail_url\' => \'%s/img/headers/1.png\',
\'description\' => __( \'1\', \'mandegarweb\' )
),
\'2\' => array (
\'url\' => \'%s/img/headers/2.png\',
\'thumbnail_url\' => \'%s/img/headers/2.png\',
\'description\' => __( \'2\', \'mandegarweb\' )
),
\'3\' => array (
\'url\' => \'%s/img/headers/3.png\',
\'thumbnail_url\' => \'%s/img/headers/3.png\',
\'description\' => __( \'3\', \'mandegarweb\' )
)
) );
}
endif;
if ( ! function_exists( \'mandegarweb_admin_header_style\' ) ) :
function mandegarweb_admin_header_style() {
?>

 

با قرار به دست آوردن دستورها فوق در فولدر فانکشن پوسته وردپرس، امکان بار گذاری اتوماتیک تصویری تحت عنوان هدر پیش‌فرض مهیا میشود همینطور سه سربرگ تحت عنوان سربرگ‌های فراهم به پیکربندی سربرگ اضافه می گردد که شما می توانید همچون امرها آمده تعداد سربرگ‌ها را به تعداد متبوع خویش ارتقاء دهید. قابل ذکر میباشد اندازه‌ی سربرگ در امر 250×950 پیکسل رقم خورده میباشد که شما میتوانید آنرا به اندازه‌ی آیتم پسند خویش تغییر تحول دهید.

در مرحله‌ی پایان صرفا نیاز دارید خروجی پیکربندی را در محل قابل قبولی از پوسته خویش (header.php) قرار دهید، همانگونه که می دانید حدودا در مجموع پوسته‌ها تصویر سربرگ از روش فولدر css استایل فراخوان میشود که شما برای سعی درست این یادگرفتن وردپرس امرها تحت را بعداز تابع wp_head قرار دهید:

 

 

 

در خط بالا تصویر سربرگ جایگزین تصویری می‌گردد که از آیدی header فراخوان می‌گردد در سود شما نیز بایستی آیدی و یا این که کلاسی را که برای سربرگ پوسته خویش تمجید نموده‌اید جایگزین کد بالا نمایید.

این قابلیت و امکان نیز آرگومان‌های مختلفِ دیگری را نیز دربرگیرنده می شود که میتوانید لیست بدون نقص آنان را در مستندات وردپرس تماشا نمایید، امیدوار هستیم یادگرفتن افزودن پیکربندی هدر به قالب‌های وردپرس آیتم پسند شما دوستان عزیز قرار گرفته باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


تگ Head در HTML
تگ head یا این که تگ سَر یکی از دیگر از تگ های لهجه  طراحی سایت HTML هست که بطور کلی این تگ همچون یک پیاله می‌باشد برای محافظت تگ هایی همانند :

تگ



Salam Khobi?

 


آزمون نمایید

Free-Learn
دستورها CSS پیش فرض
معمولا مرورگرها تگ head را بصورت پیش فرض با امرها CSS تحت اکران می‌دهند.


1
2
3
head {
display: none;
}

Free-Learn
Advertising


پلاگین فرم عضویت و ورود Clean Login
پلاگین Clean Login افزونه دیگری میباشد که می‌توانید برای اکران فرم عضویت، فرم ورود، فرم بازیابی سر عبور و در غایت فرم دستکاری داده ها استفاده کننده در رابط کاربری وب سایت از آن استعمال فرمایید. این پلاگین با پباده سازی تماما عکس العمل گرا قابلیت و امکان اکران درست فرمها در تلفن همراه و تبلت را دارد، از سایر مزایای آن میتوان به کدنویسی تماما استاندارد و باصرفه اشاره نمود.

برخی از قابلیتهای پلاگین عضویت وردپرس عبارتند از:

قابلیت و امکان اکران کد کپچا برای پرهیز عضویت هرز و اسپم
کدنویسی به طور کامل استاندارد و ولید در w3
معمولی و بسیار مدل بودن پلاگین و فرم های تولیدی
قابلیت و امکان به کار گیری از کد کوتاه یا این که ابزارک برای اکران فرم عضویت و ورود
ریدایرکت اتومات مخاطب به ورقه پروفایل بعداز ورود به پیشخوان وردپرس
امکان پنهان کردن منو مدیر وردپرس از پیکربندی پلاگین
قابلیت و امکان تهیه و تنظیم قابلیت و امکان عدم دسترسی یوزرها به پیشخوان وردپرس
سازش بدون نقص با پلاگین ووکامرس وردپرس
پشتیبانی از گویش فارسی در فرم و پیکربندی پلاگین
و …
با مراجعه به کاغذ پلاگین عضویت وردپرس در مخزن افزونه های وردپرس در نشانی Clean Login علاوه بر دانلود آن می‌توانید شورتکدهای ما یحتاج برای به کارگیری در صفحه های وردپرس را ببینید.



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


طراحی وب سایت سازگار با گوشی و تبلت
سازه به نقل از وب سایت statcounter.com در سال ۲۰۱۹، بیش تر از ۵۲ درصد از ترافیک اینترنت‌ طراحی سایت  وابسته به تلفن همراه‌ های هوشمند گوشی بوده میباشد؛که‌این رقم تا سال آینده به بیشتراز ۷۰ درصد ارتقا خواهد یافت که نشان می دهد سازش با تلفن همراه برای اینترنت‌ وب سایت دیگر یک امکان وجود ندارد؛ بلکه یک ضرورت میباشد و خوشبختانه پباده سازی ریسپانسیو (برخورد‌گرا) جواب قابل قبولی برای این نیاز میباشد تا وب سایت‌ ها شایسته ترین تجربه‌ کاربری را برای مخاطبان خویش رقم بزنند.

 

سرعت مطلوب تارنما
از سال ۲۰۱۰ گوگل به صورت جزئی سرعت بار گذاری تارنما ها را در فاکتور های درجه بندیشان اعمال کرده و حال اعلام کرده که سرعت بالای لود وبسایت شما از روش جستجوی گوگل تلفن همراه، به صورت بی واسطه سکو وب سایت شمارا در گوگل ارتقا خواهد بخشید و از اوایل فصل تابستان سال ۱۳۹۷ این طرح را اجرایی خواهد کرد.

یکی شایسته ترین سنجه های برای آزمایش و عیب یابی سرعت تارنما استعمال از وب سایت http://gtmetrix.com میباشد که در نوشته‌ی علمی بی نقص می‌توانید آن را مطالعه نمایید.

 

پباده سازی نقشه وب سایت منظم
یک نقشه تارنما یا این که چینش منو ها در پباده سازی و پیاده سازی وبسایت به شکلی که مخاطب بعداز ورود به سایت به راحتی متوجه عمکرد وبسایت و نیز متوجه قسمت های متعدد آن بشود. داشتن یک طرح و نقشه وبسایت استاندارد و ظریف در طراحی وب سایت سبب ساز کاربرپسند بودن و امتیاز بهتر در بهینه سازی سایت شما شود.

 

ساخت و ساز محتوای با کیفیت
برای مطلع سازی کردن مخاطبین از مارک و گستره‌ی عمل‌تان، می بایست دراین باره کلام بزنید. و این صحبت زدن یعنی ساخت و ساز محتوا! ساخت‌و‌ساز بابرنامه‌ی محتوا، می تواند از چندین روش مارک شمارا به سایرافراد بشناساند:

پست‌هایی که مستقیما درمورد حوزه‌ عمل مارک سخن می‌نمایند.
پست‌هایی که درمورد دفتر کار، سازمان و گروه پشت مارک صحبت می زنند.
پست‌هایی که به ظاهر مورد خاص خودشان را دارا هستند ولی مارک را تحت عنوان یک مرجع تخصصی مطرح می‌نمایند.
نوشته ی علمی تاثیر محتوا باکیفیت بر کسب و امور را اینجا مطالعه نمایید

 

پباده سازی تجربه کاربری (UX) کار کشته
پباده سازی تجربه کاربری فرایندی میباشد به خواسته ارتقاء رضایت یوزرها وب سایت (یا این که به عبارتی مشتری) از متاع که از روش افزایش کیفی این مورد ها محقق میگردد: بهبود قابلیت و امکان به کار گیری، سهولت در به کار گیری و تعاملی لذت‌نصیب فی مابین استفاده کننده (یا این که مشتری) و مال میباشد.

سازمان جهانی استاندارد (ایزو) تجربه کاربری را اینگونه تعریف‌و‌تمجید می‌نماید: «تجربه‎ی کاربری (User Experience) به اختصار UX، مشتمل بر رفتارها، بینش‌ها و احساسات یک مخاطب در رابطه به کارگیری از یک فرآورده، سامانه یا این که خدمت خاص میباشد. یعنی در تعامل بشر و رایانه، جنبه‌های کاربردی و تجربه‌های گران بها و معناداری برای مخاطب وجود داراست که به طور عاطفی بر وی اثر میگذارد و احساسش را تغییر‌و تحول میدهد.

مقصود پباده سازی UX این میباشد که تجربیات دلخواه، سهل و آسان، کارآمد و مطلوب در همگی موضوع‌های یک فرآورده ساخت نماید. از گزینش و پروسه خرید گرفته تا به کارگیری از آن به وسیله مخاطب.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


۹- مشتریان خویش را تشویق نمایید
یک شیوه خوب برای ساخت و ساز یک تاثیر خوب، اضافه کردن یک سری واژه تشویقی برای مشتریان میباشد،طراحی سایت   پیش از آن که آنان قصد خرید داشته باشند. میتوانید با اعلام کردن این گزاره بعد از اضافه کردن محصول ها به سبد خریدشان به آن ها تهنیت بگویید: “شما گزینش نیکی کرده‌اید!”. همینطور میتوانید بعداز اتمام مراحل از آنان قدردانی نمائید: “از خرید شما متشکریم، محصول ها شما در هم اکنون ارسال می‌باشند!”. ساخت این پیغام رسانی جز کوچکی میباشد که می تواند برای مشتریان شما باارزش باشد.


۱۰- اثبات نمائید که وبسایت شما امن میباشد
امنیت در طول خرید آنلاین بایستی حق تقدم اساسی کلیه صاحبان مغازه‌های آنلاین باشد. بازدیدکنندگان شما نیز از این مساله باخبر می باشند، بدین ترتیب برای اینکه آنان شم امنیت نمایند تا کارت اعتباری خویش را خارج بکشند، می بایست بدانند که تارنما شما ۱۰۰ درصد امن میباشد. شما می توانید با قرار دادن یک آیکن در ورقه سبد خرید خویش این قضیه را حل نمایید. این منجر گردد که شک وتردید خریداران به راحتی پاک بشود.
در حالتی‌که از Wix به کارگیری میکنید، آیکن “خرید امن SSL” به صورت خود کار در برگه تسویه‌ اکانت دکان Wix اکران داده میگردد. بدین ترتیب به جز تماشای فروش تولیدات خویش، نیاز به انجام کاری ندارید.


۱۱- سیاست‌های خویش را اکران دهید (کنسل، تحویل، رجوع و برگشت وجه)
درخصوص مجموع سیاست‌های خویش درست گو باشید تا از خریداران ناراضی اجتناب نمایید. این به مشتریان نشان می دهد که شما تحت عنوان یک کمپانی راست گو و قابل‌اعتماد میباشید. کنسل، برگشت وجه، مرجوعی، یا این که سیاست تحویل؛ اطمینان نتیجه ها فرمایید که در دسترس باشند. شایسته ترین راه و روش برای اکران این مسئله، از روش یک ورقه سوال های متداول جامع و بدون نقص میباشد. در حالتی‌که این شیت وجود نداشته باشد، ممکن میباشد مشتریان حس نمایند که شما کارایی دارید آنها‌را فریب دهید. همانگونه که می توانید حدس بزنید، در صورتی داده ها مایحتاج در دسترس نباشد، آنها احتمالا وارد داد و ستد نخواهند شد.

۱۲- پروسه باقی مانده در پروسه پرداخت را توضیح دهید
چندبار کاغذ پرداخت را به‌این خیال که موردها متعددی برای مالامال کردن وجود داشت رخنه‌ کرده‌اید ؟ هنگام خرید، مشتریان شما میخواهند بدانند در کجای فرایند پرداخت می‌باشند. با اکران یک نوار پیشرفت یا این که توضیح فرایند ما‌نده، مشتریان شما حس بهتری خواهند داشت تا خرید را به آخر برسانند. Wix این مورد را هم حل نموده است. هنگامی که مشتریان شما یک خرید انجام میدهند، فرآیند شماره‌گذاری میشوند. از جزئیات تحویل گرفته تا شماره کارت اعتباری، مجموع فرایند معین میگردد. و کل! پس از این که شما این نکات را در تارنما تجارت الکترونیک خویش پیاده‌سازی کردید، می توانید بنشینید و ورود سفارشات خویش را تماشا نمائید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


راه اندازی بروزرسانی اتومات
در صورتی بروزرسانی اتوماتیک وردپرس را فعال نمائید خیلی معدود پیش میاید، تارنما شما وخیم خواهد شد ( break ) و دیگر نیازی وجود ندارد طراحی سایت  شما برای تعمیر آن آنلاین گردید و در شرایط آفلاین نیز وردپرس عمل خویش را به خیر انجام می‌دهد

برای فعال سازی و بروزرسانی اتوماتیک سیستم وردپرس میتوانید از دو نحوه کاربردی به کار گیری نمائید.

شیوه پلاگین
درین طریق شما نیاز دارید که افزونه Easy Updates Manager را از وب سایت wordpress.org دانلود ، نصب و فعال سازی فرمایید. بعداز فعالسازی، به پیشخوان > Update Options رفته و پیکربندی متبوع خویش را انجام دهید و پلاگین را تایید فرمائید تا فعال گردد.

 

آنگاه به نصیب automatic updates بروید و از آنجا بروزرسانی اتومات پوسته ها، پلاگین ها و فولدر های دیگر را فعال نمایید تا دیگر نیازی به تذکر برای شما نباشد.

با مطالعه موراد بالا و هر آنچه که در‌این نوشته‌علمی و مقاله‌ها شبیه درباره‌ی بروزرسانی وردپرس درج شده میباشد به حاصل کلی دراین باره می رسیم که در سه شماره برای شما در پایین همین مقاله آورده ایم.

 

قطعا به 3 برهان تحت سیستم وردپرس خویش را آپ دیت نمائید:
1.شما نیاز دارید که امنیت وب سایت خویش را تضمین فرمائید و مطمئن گردید که وبسایت شما حفره امنیتی ندارد تا از دستبرد و خرابکاری هکرها حفظ گردید.
2.شما نیاز دارید تجهیزات بیشتری برای رئیس وب سایت خویش مهیا نمائید تا ریلکس خیس و بهتر بتوانید تارنما خویش را مدیر فرمائید.
3.شما نیاز دارید که از اینترنت سایتی با سرعت بالا برخوردار باشید و این خویش ادله محکمی برای داشتن seo بهترهم خواهد بود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


7- مدیر برهه زمانی
صرف‌حیث از اینکه می خواهید طراحی وب را برای آزادکاری (فری‌لنسینگ) خاطر بگیرید یا این که برای فعالیت در کمپانی مورد نیاز میباشد مدام روی دوران‌بندی و پروژه‌های خویش در اختیار گرفتن داشته باشید تا طراح وبسایت متمایزی گردید.

این یعنی آشنا شدن با نرم‌افزار‌های فایده‌وری مثل فهرست وظایف، روزنگار‌ها یا این که به‌ویژه درصورتی که در سازمانی پهناور میباشید طراحی سایت  یادگیری عمل با ابزارهای ره‌گیری پروژه مثل ترلو (Trello) یا این که جیرا (JIRA).

صرف‌لحاظ از اینکه از چه ابزاری استعمال می کنید بایستی بدانید احاطه بر هنرِ حق تقدم‌بندی و ره‌گیری کارهایتان در دنیای نا مرتب طراحی سایت برای برد (و سالم دیوانه) شما ضروری میباشد.

8- ارتباطات
در تعامل بودن و ارائه‌دادن ایده جزء اصول طراحی وب سایت میباشد که یک طراح اینترنت بایستی خاطر بگیرد. سوای داشتن ارتباطات و آداب معاشرت عالی نمی‌توانید از ساخت وب سایت درآمدی کسب فرمائید.

مایحتاج میباشد مشتری‌هایتان را از مراحل انجام پروژه آگاه سازید، همینطور ایده‌هایتان را برای انجام عمل به آنان بگویید و خلاقیت‌هایتان را برایشان توضیح دهید.

در مواردی ممکن میباشد شمارا برای انجام بازنویسی تارنما یا این که تایپ کردن محتوا بخواهند؛ به‌ویژه در حالتی که خودتان به‌تنهایی عمل می کنید. پس به تقویت مهارت‌های نگارشی نیز بپردازید. این چنین میتوانید مطمئن گردید که در هر موقعیتی بضاعت ذکر نظراتتان را خواهید داشت.

9- با بهینه سازی/ بازاریابی دیجیتالی/ رسانه‌های اجتماعی آشنا گردید
ممکن میباشد این‌طور به حیث رسد که تیم مهارت‌های seo (با صرفه‌سازی موتور کاوش)، بازاریابی دیجیتالی و رسانه‌های اجتماعی بیشتر مطلوب فروشنده‌هاست تا اینکه از اصول ساخت سایت‌تارنما باشد.

ولی از آنجایی‌که امروزه اکثری از کمپانی‌ها تولیدها خویش را از روش وب به فروش میرسانند و شما نیز نیاز دارید استعدادهای ساخت سایت‌سایتتان را اثبات نمایید (وقتی که در پی شغل می باشید)، بایستی آنان‌را حافظه بگیرید.

فهمیدن مقدمات هر یک و به حافظه سپردن آن ها برای وبسایت خودتان یا این که مشتری‌هایتان شما‌را در مسیر طراحی سایت‌تارنما بسیار جلو می‌اندازد.

10- مدیر کسب‌وکار/ مشتری را حافظه بگیرید
پی بردن واحد سنجش درآمد به‌تیتر یک کارمند یا این که آزادکار امداد می‌نماید که مطمئن گردید شرکتتان سودآور میباشد و میتواند دوام بیاورد.

مورد نیاز وجود ندارد سند مدیر کسب‌وکار (MBA) بگیرید البته بایستی درکی حداقلی درباره‌ی هدف ها و مسائل مالی صاحب کار یا این که کسب‌وکار خودتان داشته باشید تا بتوانید از آن برای هدایت مسیر شغلی‌تان به کارگیری نمایید.

در حالتی که هم به‌طور بی واسطه برای مشتری‌ها عمل ساخت وب سایت انجام می‌دهید، می بایست برنامه ای داشته باشید تا مطمئن گردید جریان نقدی و نیازمندی‌های پروژه‌تان در بلندمدت و کوتاه‌بازه در سالم بدون نقص به راز میبرند و قابل‌قبول می باشند.

فیض

درین نوشته‌علمی اصول ساخت سایت را برای شما اسم بردیم و توضیح دادیم. در واقع با پی بردن این 10 اصل میتوانید تبدیل به یک طراح اینترنت گردید و بعد از دوران کوتاهی شغل نیکی پیدا نمائید. ولی به خیال داشته باشید که دائما مطالعه فرمایید و نکات جدیدی خاطر بگیرید. نوشته ی علمی‌های آران را بخوانید و خودتان را به‌روز نگه دارید.

در حالتی‌که ایده ها دیگری دارید یا این که می خواهید یک اصل بدین آبادی اصل اضافه فرمائید کامنت بگذارید!



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


امروزه اینترنت­وب سایت­ها نقش اساسی و پررنگی در رویش و رونق کسب و امور ایفا می­نمایند و هر روز طراحی سایت بر تعداد صاحبان مشاغلی که عشق­مند به داشتن اینترنت­وب سایت می باشند، افزوده می­خواهد شد. البته متاسفانه کمپانی­های ساخت وب سایت به جهت عدم دوراندیشی مشتریان از نحوۀ توصیه طراحی وب سایت، به­راحتی رمز آن­ها را کلاه می­گذارند و پول و وقت آن­ها را هدر می­دهند. در حالتی که شما هم قصد دارید که برای کسب وکار خویش یک وب سایت توصیه دهید، لطفاً به قرائت این مقاله ادامه دهید تا بطور بدون نقص با نحوۀ پیشنهاد طراحی وب آشنا گردید.

 

اطلاع کمپانی ساخت سایت از مراد­ های اولیۀ مشتری
کمپانی ساخت وب سایت مکلف میباشد که در طول توصیه ساخت وب سایت از مراد ­های مشتری و انتظارات آن از همت اینترنت­تارنما باخبر خواهد شد. همینطور کمپانی بایستی بداند که آیا انتظارات مشتری از اینترنت­وبسایت با اعتنا به دیده­اندازهای کسب و کارش، تغییری خواهد کرد؟ بعضی از شغل ها اپ­های بلند مدتی برای کسب و فعالیت اینترنتی خویش دارا هستند و به خیال و خاطر آنکه هزینه­ها را بتوانند در دست گرفتن نمایند، فعالیت خویش را با اینترنت­سایتی کوچک مقدمه می­نمایند و به گذر زمان بازه زمانی با دقت به پیشرفت کارشان، تجهیزات جدیدی به اینترنت­تارنما اضافه می­نمایند. بعضی از شغل ها هم سوای هزینه­ها از نخست خواهان شایسته ترین تجهیزات برای اینترنت­تارنما خویش می باشند. براین اساس می بایست دارایی برای ساخت وب سایت تماما مشخص و معلوم باشد تا طبق آن اینترنت­تارنما برای شما پباده سازی خواهد شد. کمپانی ادیب­گسترعصرنوین برای معین کردن همگی این مسائل یک جلسۀ حضوری ترتیب می­دهد تا مشتری همگی مراد­های خویش را با مشاوران این موسسه فی مابین بگذارد.

 

کمپانی طراحی وب سایت مکلف میباشد برای تدبیر از نیازهای مشتری یک جلسۀ حضوری برگزار نماید.

معلوم کردن شیوه ساخت سایت
چهار شیوه برای انجام طراحی وب سایت وجود دارااست که یکی آن­ها طبق نیاز و میزان دارایی مشتری در حین توصیه ساخت سایت تعیین می­خواهد شد. این چهار شیوه عبارتند از:

استعمال از وردپرس و قالب فراهم : یکی‌از راحت­ترین و سریع­ترین نحوه ساخت سایت به کار گیری از وردپرس و قالب مهیا میباشد. با این طرز می­توانید با کمترین هزینه و دوران صاحب و مالک یک وبسایت فن­ای گردید. درین طرز کافیست قالب انتخابی در وردپرس نصب خواهد شد و طبق نیازها و مراد­های شما سفارشی­سازی گردد. معمولا برای پباده سازی این تارنما­ها دستکم قریه روز برهه زمانی موردنیاز میباشد.

به کارگیری از وردپرس و قالب مخصوص : درین طریق از سیستم رئیس محتوای وردپرس به کارگیری می­گردد البته یک قالب منحصربه‌فرد با دقت به ذوق و مارک شما پباده سازی می­خواهد شد. درین طریق، طراح بهتر می­تواند تغییرات مخصوص مشتری را بر روی وب سایت اعمال نماید. اما در صورتیکه آلرژی متعددی نسبت ظاهرا تارنما ندارید مایحتاج وجود ندارد از این نحوه به کار گیری نمائید.

استعمال از سیستم منحصربه‌فرد و قالب فراهم : این نحوه هنگامی کاربرد دارااست که شما انتظارهای خاصی از تارنما دارید و وردپرس در رفع آن ها ناتوان میباشد. به این ترتیب کمپانی ساخت وب سایت برای رفع نیاز مشتری، کوشش تارنما را از نخست کدنویسی می­نماید. درین طرز برای آنکه هزینه­ها کمتر خواهد شد از قالب مهیا برای وبسایت به کار گیری می­خواهد شد.

به کار گیری از سیستم منحصر به فرد و قالب منحصر : در‌صورتی‌که به یک وب سایت رشته­ایی نیاز دارید بایستی از این شیوه به کارگیری نمایید. درین شیوه، تلاش و ظواهر وبسایت طبق لحاظ، نیاز و مارک مشتری پباده سازی می­گردد. ساخت سایت با این شیوه برهه زمانی متعددی ما یحتاج دارااست براین اساس هزینۀ آن هم فراتر می­رود.

 

در تعیین شیوه انجام طراحی وب قطعا توجه فرمایید.

قابلیت و امکان­های مشترک در طرز­های ساخت وب سایت
بعضی از خصوصیت­ها و یا این که قابلیت و امکان­هایی که نیاز مشتری را برطرف می­نماید در مجموع نحوه­های انجام طراحی وب سایت قابل اجراست. این خصوصیت­ها عبارتند از:

یک‌سری زبانه بودن : بعضا از صاحبان شغل ها خواستار یک‌سری زبانه بودن تارنما میباشند، چون برای تولید ها و سرویس ها خویش از دیگر کشورها مشتری دارا‌هستند. این امکان، هم در وبسایت­هایی وردپرسی و هم در تارنما­های مخصوص وجود دارااست.

عضویت یوزرها: قابلیت عضویت یوزرها در مجموع وب سایت­ها وجود دارااست و تفاوت ندارد که تارنما به­شکل منحصر یا این که با استعمال از وردپرس پباده سازی گردیده باشد.

مغازه معمولی : فروش اینترنتی بایستی از روش یک مغازه اینترنتی انجام گیرد. در یک مغازه معمولی، مخاطب با محصول ها و سرویس ها آشنا می­گردد و هریک را که نیاز داراست تعیین می­نماید و توصیه می­دهد و در حین معلوم گردیده تحویل می­گیرد. در صورتیکه انتظار شما از یک مغازه اینترنتی بیش تر از این باشد به طبعً می بایست در حین مشورت کردن تیتر فرمائید.

مغازه پوشه بی آلایش : فروش بعضی از تولیدات نیازی به ارسال بسته پستی ندارند، بلکه به طور یک پوشه برای مشتری، قابل دانلود میباشد. دکان فولدر معمولی را می­قدرت در وردپرس هم پباده سازی کرد البته در حالتی که نیاز به تجهیزات خاص وجود داشته باشد، از سیستم منحصربه‌فرد به کار گیری می­گردد.

وب سایت محتوایی و خبری : برخی از وب سایت­ها نیاز به قسمت مقاله ها و مطالب دارا‌هستند تا یوزرها آن­ها بتوانند از این نصیب مقاله موردنظرشان را پیدا نمایند، آن را بخوانند و لحاظ خویش را اعلام نمایند. در صورتیکه می­خواهید وبسایت شما تنها همین امکان را داشته باشد، با کمترین هزینه و مقطع می­توانید صاحب و مالک چنین سایتی گردید. وردپرس شایسته ترین طریق پباده سازی برای این نوع وب سایت­هاست.

فرم­های بی آلایش : بعضا از شغل ها نیاز به یکسری فرم­های معمولی مانند فرم استخدام، فرم پرداخت آنلاین و یا این که فرم نظرسنجی دارا‌هستند که‌این قابلیت و امکان در کل طرز­های طراحی وب وجود داراست.

 

طراحی وب محتوایی و خبری، بی آلایش­ترین وب سایت میباشد.

نکات اصلی در توصیه طراحی وب
درین قسمت به نکاتی که بایستی در طول پیشنهاد ساخت سایت قطعا به آنان دقت فرمایید، پرداخته می­گردد.

بهینه سازی تارنما : بطور کلی می­اقتدار بهینه سازی وبسایت را به سه دستۀ فنی، محتوایی و تبلیغاتی تقسیم کرد. seo فنی جزء وظایف طراح وب سایت میباشد و بایستی در پباده سازی و کدنویسی قطعاً به آن دقت نماید. البته بهینه سازی محتوا و تبلیغات مرتبط با فردی میباشد که تارنما را رئیس می­نماید. کمپانی ادیب­گسترعصرنوین به کل نکات توجه می­نماید تا seo وبسایت از حیث فنی به نیکی صورت بپذیرد.

پباده سازی تجربه کاربری: پباده سازی تجربه کاربری یاری می­نماید که استفاده کننده به سمت هدف ها رئیس تارنما هدایت گردد. به عنوان مثال غرض رئیس وب سایت، عضویت مخاطب میباشد، بدین ترتیب بایستی فرم عضویت در معرض مشاهده کرد استفاده کننده باشد و به بی آلایش­ترین صورت بتواند عضو گردد. پباده سازی تجربه استفاده کننده به طراح وب سایت مربوط می­گردد و بایستی در طی پباده سازی قالب به دکورا سیون فرم­ها، صفحه های و حتی رنگ­بندی­ها دقت موردنیاز داشته باشد تا مخاطب به راحتی از وب سایت به کارگیری نماید. کمپانی ادیب­گسترعصرنوین خویش را مکلف می­داند که دکورا سیون وبسایت را براساس پباده سازی تجربه کاربری انجام دهد.

امنیت تارنما : امنیت تارنما زمینه بسیار مهمی میباشد و روشهای مختلفی برای ایمن­سازی وبسایت وجود دارااست. در طول پیشنهاد طراحی وب بایستی از طراح وبسایت پرسش فرمائید که آیا به امنیت وب سایت اعتنا مورد نیاز را داراست؟ با اینکار مطمئن خواهید شد سایتی که برای شما پباده سازی می­خواهد شد در مقابل ایرادات امنیتی ایمن میباشد.

درج محتوا : زمانیکه ساخت وب سایت در کمپانی ادیب­گسترعصرنوین بدون نقص می­گردد یکسری محتوا در وبسایت قرار می­گیرد البته این جزء وظیفۀ کمپانی ما وجود ندارد و این وظیفه به رئیس وب سایت محول می­خواهد شد.

پشتیبانی فنی : هر سایتی برای رفع اشتباهات احتمالی در زمان برهه زمانی و یا این که اضافه کردن قابلیت و امکان­های تازه به پشتوانه نیاز دارااست. کمپانی ادیب­گسترعصرنوین برای پشتیبانی از وبسایت­ها قراردادی برای معین کردن برهه زمانی و هزینۀ آن، تهیه و تنظیم می­نماید و طبق آن کار می­نماید.

تثبیت دامنه و فضای هاست : هزینه­ 1سال هاست و دامنه برای مشتریان کمپانی ادیب­گسترعصرنوین بدون‌پول می­باشد. ولی بطور کلی بها تثبیت دامنه بستگی به پسوند آن دارااست. از جمله دامنه­های ir ارزش ارزانتری نسب به دامنه­های com دارا هستند. پیشنهاد می­گردد که پیش از تثبیت دامنه از متخصصین بهینه سازی یاری بگیرید تا شایسته ترین دامنه برای شما تثبیت خواهد شد. زیرا تعیین اسم دامنه می­تواند در برد کسب و عمل شما نقش داشته باشد. فضای هاست هم بهتر میباشد از کمپانی ساخت سایت خویش تنظیم فرمائید تا درصورت بروز ایراد، تنها یک کمپانی پاسخگوی خلل شما باشد. همینطور وقتی که برای وبسایت خویش هاست خریداری می­نمائید بایستی به فضای هاست و پهنای باند آن اعتنا فرمایید. قابل ذکر میباشد که سیستم استدلال سرور بر طبق لهجه اپلیکیشن­نویسی اینترنت­وب سایت گزینش می­گردد. برای تارنما­هایی که با لهجه نرم افزار­نویسی PHP نوشته می­خواهد شد مانند وردپرس، سرور لینوکس و برای وب سایت­هایی که با ASP.NET نوشته می­شوند سرور ویندوزی مطلوب میباشد.

 

در تعیین کمپانی طراحی وب به طبع توجه فرمائید.

فاکتورها و معیارهای اصلی در سرویس ها ساخت سایت
ساخت وب سایت بایستی در یک چارچوب استاندارد و طبق اصول اصلی و با اعتنا به فناوری­های نوین انجام گیرد. به دنبال به فاکتورها و معیارهای اصلی در سرویس ها طراحی وب پرداخته می­گردد.

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

 

۱۲ نکته طراحی وب سایت برای وب سایت تجارت الکترونیک چطور بیشتر فروش کنم؟ این سوالی میباشد که همواره پرسیده شده‌است‌. و مکان تعجب وجود ندارد که‌این مساله به وب نیز منتقل شده است. صرفا این سال ۸۰ درصد عموم به طور آنلاین خرید کردند. به عبارت دیگر طراحی سایت  ، اینترنت مکانی میباشد که می بایست (تحت عنوان یک بازرگان) در آن حضور داشت. مطمئن هستیم که در حالتی که به شما بگوییم که رقابت در آنجا سخت میباشد، شوکه نمی‌گردید. هر مالک اینترنت سایتی این را می داند. البته تحت عنوان مالک یک دکان آنلاین، بحران دوگانه میباشد: خیر صرفا جلب دقت بسیار مشقت بار میباشد، بایستی تعیین گردید. در‌پی به مبحث ۱۲ نکته طراحی سایت برای تارنما تجارت الکترونیک شما نیز آشنا می‌شوید: چنانچه مال شما به طور کامل مخصوص باشد، ممکن میباشد از ناپدید شدن در دریای رقابت در امان باشید. در‌حالتی که شما یکسری حریف داشته باشید که بی‌شک برای بیشتر کسب و امور این قضیه راستگو میباشد، این نوشته‌ی‌علمی مختص شما میباشد. فراهم گردید چون که می خواهیم سر ساخت یک سایت تجارت الکترونیک سودآور را آشکار کنیم. عنصرها بخش اعظمی در‌این مبحث مطرح می‌باشند که عبارتند از: تجربه استفاده کننده، پیشنهادهای تبلیغاتی شما و خویش فرآورده یا این که خدمت. البته مطالعات نشان داده میباشد که یک عنصر کلیدی وجود دارااست که تفاوت‌ها را ساخت‌و‌ساز می‌نماید: کلیه چیز به طراحی وب تجارت الکترونیک شما گشوده می شود. روش طراحی وب شما و مراحل بازدید بازدیدکنندگان از برگه مهم به قسمت پرداخت تاثیر به سزایی در خرید برنده یک استفاده کننده داراست. چیزی به آسانی قرار دادن یک آیکن “تحویل بدون‌پولقادر است دلیل گزینش‌کننده برای خرید یک مشتری باشد. از کاغذ خانگی تا سبد خرید، ما شایسته ترین نحوه‌های طراحی وب تجارت الکترونیک را مجموعه‌بندی کرده‌ایم که می بایست برای داشتن یک دکان اینترنتی سودآور اجرا فرمایید: ۱- ساعتها عمل و نشانی خویش را معین نمائید تحت عنوان یک بازدیدکننده وبسایت، هیچ چیز ناامید کننده‌خیس از نیاز به کاوش برای داده ها تماس نیست. همین دستور کافی میباشد که هر بازدید کننده‌ای کنار بکشد و وبسایت را شکاف نمائید. از این غلط اجتناب نمایید و اطمینان نتیجه ها فرمائید که کل جزئیات داده ها تماس شما با قرار دادن آنها در سربرگ (header) یا این که ته‌برگ (footer) همه صفحه های تارنما شما به راحتی قابل مشاهده میباشد. ولی، این مورد نباید از داشتن یک شیت مخصوصدر رابطه ما”، که در آن این داده هاداده ها بیشتر) تکرار و بسط داده میشوند، پرهیز نماید. در صورتی یک مغازه فیزیکی دارید یک نکته خوب و زیرکانه این میباشد که نشانی خویش را در کنار یک ویجت بدون‌پول و قابل تهیه نقشه گوگل اضافه فرمائید تا مشتریان بدانند که کجا و چه وقتی میتوانند شمارا در شهر پیدا نمایند. ۲- دسته‌بندی‎های خویش را در بالای کاغذ اکران دهید نباید به شما یاداوری کنیم که یوزرها وب از جستجوی داده ها آشکار کینه توزی دارا‌هستند. هرمورد از مطالب اصلی می بایست در جلو و راءس قرار گیرد تا به راحتی چشم شوند. با قرار دادن دسته‌بندی‌های مشخصی از تولیدات خویش در برگه مهم وبسایت، سریعا به اصل مقاله بپردازید. فرض کنیم که شما یک طراح جامه می باشید، می توانید محصول ها خویش را طبق مورد‌های خاص دسته‌بندی نمایید. برای اینکه مشتریان شما کاملا آنچه را که ارائه می‌دهید، فهم و شعور نمایند، می توانید یک اکران اسلایدی ساخت‌و‌ساز فرمائید که مشتریان بتوانند آن را ورق بزنند تا محصولاتی که بیشترین فروش را داشته‌اند و یا این که آخری تولیدها اضافه گردیده شما‌را ببینند. این عنصر همینطور احساس کارتن ظریفی به وبسایت شما اضافه می‎نماید. ۳- مزایای رقابتی خویش را پر رنگ فرمایید در صورتی سرویس بی‌عیب و نقصی دارید، دلیلی برای مخفی کردن آن نیست. بر عکس، مسائل مرتبط با کسب‌وکار خویش را پررنگ نمایید تا به شما مزیت رقابتی بدهند. آیتم تحویل بدون پول یا این که سیاست رجوع وجه فارغ از شرط می تواند هرگونه حس شک یک مشتری که مردد به برداشتن قدم آخرین میباشد را از در بین پیروزشود. یک شیوه خوب این میباشد که نقاط قوت خویش را به صورت پررنگ در ورقه خویش اکران دهید. نیازی وجود ندارد که‌این عمل فضای متعددی اشغال نماید، یک آیکون با یک سری واژه و کلمه فعالیت را انجام خواهد بخشید. ایده در اینجا این میباشد که مشتری بلافاصله درمی‎یابد که چرا برای آنان بهتر میباشد که از تارنما شما خرید نمایند و خیر یک حریف. ۴- یک فهرست با جزئیات تولید فرمایید به فهرست خویش تحت عنوان راهی برای ارشاد بازدیدکنندگان از وب سایت خویش تصور کنید. فهرست بایستی در هر ورقه اکران داده خواهد شد تا مشتریان بتوانند هر دسته را از هر جایی که ممکن میباشد در وبسایت شما حضور داشته باشند، پیدا نمایند. به خواسته کاهش مقدار تکان مایحتاج، یک منوی اثبات را گزینش نمایید که با جنبش مشتری به تحت، تکان نکند. با در لحاظ به چنگ آوردن مجموع این موردها، اطمینان نتایج نمائید که هیچ ورقه‌ای را فراموش نمی‎نمائید و مطمئن گردید که صفحه های خویش را در فهرست با ترتیبی منطقی آراسته میکنید. ۵- از نگاه بصری بر فروش‎های ویژه و تخفیفات تاکید فرمائید وقتی که اعتنا بصری بیشتری (از روش رنگ‌ها و یا این که باکس‌ها) به فروش ویژه یا این که نهایی تولیدات خویش می‌دهید، این قضیه می تواند تحت عنوان یک محرک یا این که احساس فوریت برای مشتریان کار نماید تا به آنچه که میخواهید ارائه دهید دقت نمایند. این یک مزیت عظیم برای شما میباشد تا بعضی از موجودی‌های کهن خویش را پر رنگ فرمائید و یا این که هیجان بیشتری در رابطه پایانی تیم خویش ساخت و ساز نمائید. در‌این قسمت پیرو امداد بیشتر می‌باشید؟ روز خوش‌شانسی شماست! ما راهنمای جامعی در خصوص روش ساخت و ساز یک نرم افزار فروش برنده در وبسایت تجارت الکترونیک شما داریم. ۶- بخش رضایت‌مندی مشتریان را اضافه فرمایید بر کسی پوشیده وجود ندارد که اکثری از مشتریان قبل از تصمیم‌گیری خرید، نظرها مشتریان را چک می‌نمایند. طبق گفته Influence Central، ۹۰ درصد مصرف کنندگان براین باوراند که یک مرور آنلاین اصلیخیس از نگاه یک کارشناس فروش میباشد. بر این مبنا، با قرار دادن لحاظ خریداران در برگه متاع، این فرایند را برای مشتریان آینده خویش سهل وآسان نمایید. با انجام این فعالیت، شما میتوانید به بازدیدکنندگان خویش اطمینان دهید که یک کمپانی واضح و قابل‌اعتماد می‌باشید. نگاهی به تعدادی مثال از سایت‌های تجارت الکترونیکی بیاندازید که‌این خصوصیت اساسی را اجرا می‌نمایند. ۷- تصاویر خویش را با تصاویر متحرک جایگزین نمایید. آیا شما یک فرآورده را در رنگ‌های متعدد عرضه میکنید؟ آیا تا به حالا به به کارگیری از تصاویر متحرک (GIF) برای نشان دادن گستره وسیعی از محصول ها خویش اندیشه کرده‌اید؟ این نوع پوشه یک تعیین عالی میباشد چون آن ها تعاملی می‌باشند و حاذق به نشان دادن تولیدات شما از زوایای گوناگون می باشند. البته بیشتراز حد از این خصوصیت به کار گیری نکنید. به دیده‌های مشتری تصور کنید! قاعده خوب این میباشد که یک یا این که دو تصویر متحرک را روی برگه فرآورده خویش قرار دهید. برای سایر عکس‌ها، نگاهی به راهنمای ما برای عکاسی کالا بیندازید تا مطمئن گردید که تصاویر تولید ها خویش را در شایسته ترین وجه‌شان تثبیت میکنید. ۸- به مشتریان خویش بگویید چه طور میتوانند با شما در تماس باشند می دانیم که اینک یک برگه تماس و یک شیت سوالهای متداول دارید، البته شما همینطور می بایست یک مورد چت زنده مانند Wix Chat و شماره‌تلفن و نشانی اینترنتی‌تان را به برگه جنس خویش اضافه فرمائید. عامل آن چه میباشد؟ این یک راه و روش خوب برای “اثبات کردن” به بازدیدکنندگان میباشد که شما در واقع یک کمپانی حقیقی متشکل از کسانی میباشید که فراهم یاری به آن‌ها در رابطه هر موضوعی می باشند که ممکن میباشد به آن نیاز داشته باشند. با اکران داده ها تماس خویش، در مواردی که مشتریان شما سوالی دارا‌هستند این زمان را دارا هستند تا با شما تماس بگیرند. آنان همینطور به طور ناخودآگاه رغبت بیشتری برای کلیک روی دکمه “خرید” دارا هستند در شرایطی که بدانند در شکل عکس العمل به ایراد چطور با شما تماس بگیرند. یک روش دیگر که مشتریان میتوانند با آن تماس بگیرند، از روش پروفایل ‌های رسانه‌های اجتماعی شما میباشد، بدین ترتیب یک فضای منحصر ساخت و ساز نمایید که در آن لینک به فیسبوک و دیگر کانال‌های اجتماعی قرار داده‌اید. به صورت خلاصه، به هر‌جا و در هر مقطع در دسترس باشید. ۹- مشتریان خویش را تشویق فرمائید یک خط مش خوب برای ساخت یک تاثیر خوب، اضافه کردن یک سری کلمه و واژه تشویقی برای مشتریان میباشد، پیش از آن که آنان قصد خرید داشته باشند. میتوانید با اعلام کردن این گزاره بعداز اضافه کردن محصول ها به سبد خریدشان به آنها تهنیت بگویید: “شما گزینش نیکی کرده‌اید!”. همینطور می توانید پس از اتمام مراحل از آنها سپاس فرمائید: “از خرید شما متشکریم، تولیدات شما در هم اکنون ارسال می‌باشند!”. ساخت‌و‌ساز این پیغام رسانی جز کوچکی میباشد که می تواند برای مشتریان شما باارزش باشد. ۱۰- اثبات نمایید که وبسایت شما امن میباشد امنیت در زمان خرید آنلاین بایستی حق تقدم مهم کلیه صاحبان مغازه‌های آنلاین باشد. بازدیدکنندگان شما نیز از این مساله باخبر میباشند، بدین ترتیب برای اینکه آنان شم امنیت نمایند تا کارت اعتباری خویش را خارج بکشند، می بایست بدانند که وبسایت شما ۱۰۰ درصد امن میباشد. شما می توانید با قرار دادن یک آیکن در ورقه سبد خرید خویش این زمینه را حل نمائید. این منجر شود که شک خریداران به راحتی پاک شود. در شرایطی که از Wix به کارگیری می کنید، آیکن “خرید امن SSL” به صورت خود کار در ورقه تسویه‌ اکانت دکان Wix اکران داده می شود. براین اساس به جز تماشای فروش تولیدها خویش، نیاز به انجام کاری ندارید. ۱۱- سیاست‌های خویش را اکران دهید (کنسل، تحویل، رجوع وجه) در زمینه ی مجموع سیاست‌های خویش راستگو باشید تا از خریداران ناراضی اجتناب فرمائید. این به مشتریان نشان می دهد که شما تحت عنوان یک کمپانی راستگو و قابل‌اعتماد می باشید. کنسل، برگشت وجه، مرجوعی، یا این که سیاست تحویل؛ اطمینان نتایج فرمایید که در دسترس باشند. شایسته ترین رویه برای اکران این زمینه، از روش یک ورقه سوال های متداول جامع و بی نقص میباشد. در حالتی‌که این شیت وجود نداشته باشد، ممکن میباشد مشتریان شم نمایند که شما کارایی دارید آنها‌را فریب دهید. همان گونه که می توانید حدس بزنید، در صورتیکه داده ها مورد نیاز در دسترس نباشد، آنان احتمالا وارد خرید و فروش نخواهند شد. ۱۲- فرایند باقی مانده در فرایند پرداخت را توضیح دهید چندبار کاغذ پرداخت را به‌این خیال و خاطر که موردها متعددی برای مالامال کردن وجود داشت شکاف کرده‌اید ؟ هنگام خرید، مشتریان شما می خواهند بدانند در کجای فرایند پرداخت می باشند. با اکران یک نوار پیشرفت یا این که توضیح فرایند مانده، مشتریان شما حس بهتری خواهند داشت تا خرید را به آخر برسانند. Wix این مورد را هم حل نموده است. هنگامی که مشتریان شما یک خرید انجام میدهند، فرآیند شماره‌گذاری می گردند. از جزئیات تحویل گرفته تا شماره کارت اعتباری، مجموع پروسه معین میشود. و مجموع! پس از این که شما این نکات را در سایت تجارت الکترونیک خویش پیاده‌سازی کردید، می توانید بنشینید و ورود سفارشات خویش را تماشا فرمائید.


:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


خصوصیت‌های اینترنت‌وبسایت خوب و ماهر
خصوصیت‌های اینترنت‌وب سایت خوب و ماهر به ما یاری می نمایند تا فهم بهتری از یک اینترنت‌وبسایت هدفمند و اثر گذار داشته باشیم.

تا اکنون تاءمل کرده‌اید خصوصیات یک اینترنت‌تارنما خوب چه چیزهایی می‌باشند؟

یک اینترنت‌تارنما خوب می‌تواند مزایای بخش اعظمی برای کمپانی طراحی سایت  یا این که هر شخصی داشته باشد،

البته در شرایطی‌که که به صدق و طبق اصول استاندارد در مسیر هدف ها صاحب و مالک تارنما پباده سازی و رئیس شود.

بایستی مراقب بود که یک تارنما بد نیز قادر است به مالک آن ضربه های گوناگونی وارد نماید!

به‌دنبال با ۱۵ خصوصیت و ویژگی ها یک تارنما خوب و ماهر با ما یاروهمدم باشید.

درحال حاضر بیاییم و خصوصیت‌های اینترنت‌وب سایت خوب را بازنگری کنیم.

خصوصیت‌های اینترنت‌تارنما خوب و ماهر
۱- هدفمند بودن اینترنت‌تارنما
پیشین از هر چیز بهتر میباشد انگیزه و نیاز خویش را از داشتن یک سایت بدانیم.

معین کردن هدف ها قادر است نقشه ای کلی از پباده سازی و مدیر تارنما را در دست ما قرار دهد.

مثلا یک کمپانی برای معرفی و فروش محصول ها خویش مبادرت و طراحی وب می‌کند.

پس مختصات هر مال می بایست به زیبایی و آسانی در دسترس استفاده کننده قرار گیرد.

استفاده کننده این تارنما بایستی براحتی بتواند کالا متبوع خویش را پیشنهاد و خریداری نماید و غیره.

۲- ظواهر خوب – راحتی و آسانی در تلاوت مطالب
دسترسی راحت به مطالب
استفاده کننده می بایست بتواند به راحتی مقاله و یا این که ورقه متبوع خویش را پیدا نماید.

رنگ متن و دور‌نما


در تعیین رنگ دور‌نما و متن بایستی توجه شود تا مطالب به راحتی قابل قرائت باشند.

تاپیوگرافی خوب – فونت مطلوب و خوانا
فونت مصرف شده در وبسایت می بایست شیک خوشگل و قابل تلاوت باشد.

توصیه میکنم در یک ورقه نهایتا از دو فونت به کارگیری فرمائید.

اصولی که بایستی در تاپیوگرافی رعایت شوند:

اندازه فونت
پهنا فونت
طول در بین خطوط
۳- سازش تارنما در تلفن همراه
امروزه responsive – برخورد گرا بودن یک تارنما یک کدام از مهمترین خصوصیت‌های اینترنت‌وبسایت خوب میباشد.

می قدرت اظهار کرد اکنون هر فردی دارنده گوشی میباشد و با موبایل خویش از وب به کارگیری می‌نماید.

اینک ۶۷ تا ۷۰ درصد یوزرها از گوشی برای انترنت گردی به کار گیری مینمایند.

در چهره سازگار نبودن وب سایت برای تلفن همراه یوزرها متعددی از دست خواهند رفت.

۴- محتوای دارای ربط
مطالب یا این که محتوای اینترنت‌تارنما بایستی مرتبط با قضیه اصلی وب سایت شما باشد.

این زمینه سبب ساز ساخت اعتماد برای یوزرها و حتی گوگل خواهد شد.

برای مثال نباید یک وبسایت رستورانی مطلبی در باره مختصات یک ماشین در تارنما خویش قرار دهد!

۵- صفحات مهم
یک اینترنت‌تارنما خوب و حر افه ای از دست کم چندین ورقه برای معرفی و رابطه با یوزرها ساخته شده میباشد

‌ورقه اصلی
در‌این کاغذ اطلاعت کلی از سرویس ها و محصول ها و مقاله ها و غیره درست شده میباشد.

این ورقه مانند ویترین یک دکان میباشد.

رابطه با ما
این کاغذ نیز شیوه های ارتباطی را مشخص و معلوم نموده:

اسم و مش خصوصیات شخصی یا این که کمپانی
آدرس
شماره های تماس
نمابر
نشانی اینترنتی
شبکه‌های‌مردمی
و غیره
در باره ما


در‌این کاغذ داده ها بدون نقص و کاملی از فرد یا این که کمپانی قرار داده می گردد.

هدف ها
استراتژی ها
تاریخچه
ماجرا کمپانی
خبر ها و مقاله‌ها
خبر ها و مقاله‌ها مربوط به سایت درین نصیب قرار می‌گیرند.

سوال های متداول
اکران سوال ها متداول و پاسخگویی به آن‌ها در یک ورقه می‌تواند برای یوزرها جالب و کارگشا باشد.

۶- امروزی بودن وبسایت
می بایست مطمئن بود سایت دارنده مختصات امروزی و تکنولوژی روز میباشد.

مثلا جواب دادن و رابطه با مشتری یکی نکات کلیدی یک سایت خوب و تخصص دارد.

۷-سئو سئو
یک وبسایت هر چقدر خوشگل و امروزی باشد، چنانچه که برای موتورهای کاوش باصرفه نباشد، همت نخواهد داشت.

در شرایطی‌که وبسایت شما برای موتورهای کاوش باصرفه نباشد یوزرها چه‌طور می‌توانند شما‌را پیدا نمایند؟

سرعت وبسایت در گوشی و ویندوز(Desktop) و یا این که هر سیستم ادله دیگر بایستی باصرفه باشد.

۸- امنیت
امنیت یوزرها
در‌حالتی که یوزرها در تارنما اطلاعاتی همچون نشانی اینترنتی، شماره تماس، آدرس و عکس، آی پی و غیره عرضه می کنند،

نگران دزدیده شدن اطلاعاتشان می‌باشند.

بایستی امنیت داده ها یوزرها را تضمین کرد و به آنان اطمینان خیال اعطا کرد.

امنیت سایت
همینطور می بایست با بستن حفره های امنیتی از هک نشدن اینترنت‌وب سایت و داده ها وب سایت مطمئن بود.

۹- قابل اطمینان بودن
یک سایت ماهر می بایست به یوزرها خویش احساس اعتماد دهد.

یک کدام از طرز های اعتماد سازی و تولید اطمینان پاسخگویی سریع و خبر رسانی از به به‌روزرسانی ها به یوزرها میباشد.

۱۰- پاسخگویی


همانگونه که در ابتدا گفته شد یکی‌از نیاز های امروزی یک تارنما پاسخگویی سریع و ظریف میباشد.

۱۱- سرعت تارنما
یوزرها مدرن بسیار بی طاقت می‌باشند!

در حالتی که که برگزاری تارنما شما ۳ ثانیه بیش تر باشد، یعنی وبسایت شما نماید میباشد.

این موضوع سبب ساز می‌گردد تا استفاده کننده فورا از تارنما شما بیرون شود.

با صرفه بودن تصاویر، کدهای CSS، کدهای JAVA و Html قادر است سرعت وبسایت شما‌را ارتقاء دهد.

موسیقی و پیکان، خیر
تا جایی که قابلیت دارااست از موسیقی و مکان نما مخصوصا در برگه اصلی وبسایت استعمال نکنید.

۱۲- قابلیت و امکان اشتراک گزاری مطالب


برای بالا رفتن مرتبه وب سایت و ارتقا محل ورود، در صفحه های خویش دکمه های اشتراک گزاری را قرار دهید،

تا یوزرها بتوانند مطالب وب سایت شمارا به اشتراک بگزارند.

یکی تکنیک های بازاریابی اینترنتی اشتراک گزاری میباشد.

۱۳- پیوند داخلی
در محتوای خویش به مطالب دارای ربط پیوند دهید، پیوند دهی مطلوب هم برای استفاده کننده میتواند جالب و اثرگذار باشد هم برای گوگل.

۱۴- بروز رسانی
همت فرمائید به صورت منظم با قرار دادن محتوا و یا این که بازنویسی محتوا تارنما خویش را بروز رسانی فرمایید.

این عمل سبب ساز می‌شود تا یوزرها و موتورهای کاوش متوجه زنده بودن وبسایت شما بشوند!

۱۵- نگهداری رابطه با مخاطبین
با نحوه های مختلفی می اقتدار بعداز آمدن استفاده کننده اطلاعاتی از وی گرفت

با تصاحب کردن شماره تماس و یا این که آدرس اینترنتی یوزرها تازه را به یوزرها دائمی تبدیل نمایید.

سود گیری
برای داشتن یک اینترنت‌تارنما غالب و ماهر می بایست از تمام قابلیت و امکان های جانور چهت نیل به هدف ها استفاده نمود.

همینطور رعایت موردها بالا میتواند به پیشرفت اینترنت‌تارنما شما یاری دهد.

علاوه بر این بهتر میباشد مدام همت فرمایید داده ها خویش را بروز نگه دارید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


ساخت سایت رزرو بلیط هواپیما مدام مباحث بسیار جذابی برای طراحی وب سایت بوده اند. موضوعات توریسم جای متعددی برای طراحی وب سایت دارا‌هستند. البته اولی قضیه ای که درین در بین اهمیت بسیار متعددی را داراست بخش رزروکردن بلیط هواپیما هست.
ساخت وب سایت رزرو بلیط هواپیما دارنده ۲ بخش می باشد. یک کدام از خویش طراحی سایت که بازدیدکنندگان می خواهند با کاوش در آن سایت بلیط هواپیما را خریداری کنند و دوم پنل مدیریتی که قرار میباشد این داده ها وارد آن شود.

این سایتها مانند ساخت وب سایت فروشگاهی می باشد با این تفاوت که درین وب سایت فرآورده، بلیط های متفاوت هواپیمایی با ارزش های متعدد و تجهیزات مختلفی که باطن هواپیما قرار میباشد در دست مسافران قرار داده شود هست.

ساخت سایت رزرو بلیط هواپیما مشتمل بر مورد ها گوناگون تحت می باشد :
۱. کاغذ اصلی تارنما رزرو بلیط هواپیما نیاز میباشد تا پکیج های بلیط هواپیما همپا با ذکر جزئیات آن هجرت به رویت بازدیدکنندگان وبسایت رسد.
۲. بخشی که یوزرها عادی در تارنما قابلیت و امکان دیدن این نصیب را ندارند و تنها خویش ماشین کرایه ای مسافرتی برای رئیس وب سایت آن را مشاهده می نماید.
۳. خدمات و قابلیت و امکان های متعددی میتواند وجود داشته باشد که‌این مورد ها تماما بستگی به آرزوها و نیاز های شما از وبسایت رزرو بلیط هواپیما خواهد داشت به دلیل آنکه دامنه و گستره طراحی وب سایت رزرو بلیط هواپیما بسیار زیاد می باشد و این شما می باشید که منظور های خویش را برای مطرح میکنید و آن را از ما میخواهید.
۴. یک کدام از خدمت های ویژه ای که می توانید در چنگ مشتریان خویش قرار دهید نرم افزار تلفن همراه می باشد به طوریکه مشتریان بتوانند شل و حتی سوای کامپیوتر و لپ تاپ از بلیط های تازه و تخفیف های ویژه در وبسایت شما درایت پیدا نموده و به خریداری آن بپردازند.

ساخت سایت رزرو بلیط هواپیما حال از دشوارترین مدل ساخت سایت میباشد که کمپانی طراحی وب سایت راشن تخصص بسیار نیکی در این مورد داراست و شما میتوانید با مراجعه به‌این تیم و سپردن شغل های خویش به این شرکت به هدف ها عالی خویش برسید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

پباده سازی UX خوب چه‌گونه پیاده‌سازی میگردد؟

از مقطع هنگامی که یک استفاده کننده صرف میکند تا بتواند بیشترین فایده را از  طراحی سایت  چیره شود میتوان معیار خوب بودن پباده سازی UX آن وبسایت را معین کرد .

 

این مهم میباشد که یک مال خاصی بسط داده شود که تفاوت متعددی با دیگر تولیدات مو جود در مارکت داشته باشد. تحقیق و باز نگری، یک آیتم مهم گذشته از بسط و ساخت یک تارنما میباشد؛ یک پباده سازی UX عالی نتیجۀ عمل با تحقیق و باز‌نگری‌های رقابتی میباشد که در زمان تحقیق به وسیله طراح انجام میشود.

 

در ضمن می بایست دقت کرد که یک پباده سازی UX عالی فقط مشتمل بر ساخت حسی خوب در استفاده کننده وجود ندارد بلکه برای یک بیزینس، وبسایت و فرآیند ایجاد تارنما برای استفادۀ مشتریانش خیلی مهمی میباشد. همینطور محتوای اپ که استفاده کننده قرار میباشد با آن محتوا در باطن اپ رابطه داشته باشد نیز مهم بوده و سود پایانی فعالیت را مشخص و معلوم میکند.

 

 

 

وظایف طراح تجربه کاربری (User Exprience) چه می‌باشد؟

محتوا/تدوین استراتژی (Content and Strategy)

تجزیه و ارزیابی مشتری (Customer Analysis)

چک و رصد رقبا (Competitor Analysis)

ساختار جنس، پروتوتایپ استراتژی و وایرفریمینگ Product Strcuture‪, Strategy Prototype and Wireframing)‬)

مثال‌سازی و تست Prototyping‪, testing)‬)

توسعه و گسترش و برنامه‌ریزی وایرفریمینگ Development‪, Planning Wireframing)‬)

تجزیه و نظارت و اجرا (Analytics and Execution)

هماهنگ شدن با گسترش‌دهندگان (Coordination with Developers)

پیگیری هدف ها و مخلوط (Tracking Goals and Integration)

 

آنچه یک تجربه کاربری خوب را آماده می سازد عبارت میباشد از:

وضوح (Clarity): پباده سازی می بایست بی آلایش و بیان کننده باشد. نباید این اصل را با مینی‌مالیسم خطا بگیرید. مختصر و موءثر اعلام کردن با نمادپردازی تفاوت دارااست.

استحکام (Consistency): استحکام و ساختار به استفاده کننده شم امنیت میدهد.

سعی (Efficiency): ریلکس ساختن تکان استفاده کننده در تارنما

شناخت (Familiarity): شناخت با استعمال از چاره‌های مشترک و ماندگار.

انعطاف‌پذیری (Flexibility): پباده سازی بایستی به سیرتکامل‌ای باشد که استفاده کننده از روی هر دستگاهی بتواند به خیر و خوبی از آن استعمال نماید.

 

 

تفاوت دربین UI و UX

پیش از بیان تفاوت‌ تجربه کاربری و رابط کاربری، بهتر میباشد به شما بگوییم که UI و UX باهم رابطه مستقیمی دارا‌هستند و رابط کاربری، بخشی از تجربه کاربری را تشکیل میدهد. بدین ترتیب طراحان تجربه کاربری و ارتباط کاربری می‌بایست با همدیگر در تعامل باشند تا به فیض نیکی دست پیدا نمایند.

 

تجربه کاربری در ادامه آن میباشد که User Journey نیکی برای استفاده کننده آماده نماید؛ ولی رابط کاربری بر ظواهر و کاربرد متاع تمرکز داراست.

تجربه کاربری در ادامه جنبه‌های انتزاعی پروسه پباده سازی میباشد؛ البته رابط کاربری بیش تر در ادامه موادتشکیل دهنده ملموس و قابل‌دیدن پباده سازی میباشد.

رابط کاربری مانند پل و مسیری میباشد که شمارا به جایی که می خواهید می رساند؛ تجربه کاربری وقتی میباشد که حس میکنید به آنچه می‌خواستید، رسیده‌اید.

رابط کاربری بر کالا تمرکز می نماید و تجربه کاربری بر مسیری که قرار میباشد استفاده کننده طی نماید.

تجربه کاربری تمام تجربیاتی را دربرمی‌گیرد که یک شخص در عکس العمل با یک کالا دارااست، در حالی که رابط کاربری به تعامل مختص یک استفاده کننده با یک فرآورده یا این که سرویس ها یگانه اشاره داراست.

 

 


:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


آیا میدونین که اکنون وب یک کدام از شایسته ترین بسترها جهت کسب درآمد هستش؟ میدونین که سایت های متفاوت چه درآمد بالایی از روش معرفی خدماتشون، فروش محصولاتشون و تبلیغات اینترنتی دارن؟ تا به اکنون بدین اندیشه کردین که شما هم میتونین مالک یه سایت اینترنتی بسیار مالامال رونق باشین؟ ولی چطور میتونیم یه تارنما برای خودمون صحیح کنیم؟ فعال‌ساز‌ی وبسایت بدون‌پول ممکن هستش یا می بایست یه وبسایت مبلغی طراحی سایت برای خودمون پباده سازی کنیم؟ کدومشون بهتره؟ گذشته از این که به تمام مورد ها و سوالهای مربوط به فعال‌سازی تارنما جواب بدیم تصمیم داریم مزایای راه‌اندازی سایت رو به شما معرفی کنیم.

اعتنا : این فراگیری در مورخ 11 دی 1398 آیتم بررسی و دستکاری قرار گرفته میباشد.
مزایای فعال‌ساز‌ی وب سایت در وب
هزینه نادر: فعال‌سازی کسب و فعالیت در فضای آنلاین بسیار معدود هزینه خیس از فعال‌ساز‌ی کسب و عمل فیزیکی میباشد.
فعال سازی سریع: کسب و عمل آنلاین شما برخلاف کسب و فعالیت فیزیکی فقط با یکسری کلیک فعال‌ساز‌ی می‌شود.
درآمد مستمر: در فضای آنلاین میتوانید از صبح تا شب و از شب تا صبح فروش داشته باشید.
فروش خودکار: نیاز به اپراتور فروش ندارید، تارنما شما به طور اتومات محصول ها شما‌را ارائه می نماید.
جذب مشتریان طولانی تر: برخلاف کسب و فعالیت فیزیکی میتوانید به تمام مردم عالم سرویس ها دهید.
کشف بازار های تازه: می‌توانید سرویس ها متنوع تری را ارائه دهید و درآمد خویش را پیوسته ارتقاء دهید.
تبلیغات معدود هزینه: تارنما شما در موتور های کاوش به طور 24 ساعته در درحال حاضر تبلیغ شدن میباشد.
اشکال شیوه های فعال‌سازی وبسایت در وب
فعال‌ساز‌ی وب لاگ: سیستم های بی آلایش ای میباشند که صرفا قابلیت و امکان آگهی و ساخت نوشته‌ی علمی یا این که خبر را دارا‌هستند.
فعال سازی سایت: سیستم های توسعه یافته ای می‌باشند که علاوه بر آگهی، قابلیت ارائه سرویس ها، معرفی تولیدات، عضو گیری، اتصال بی واسطه به درگاه های بانکی و فروش آنلاین را نیز دارا‌هستند.
اشکال موضوعات راه‌اندازی وبسایت بر طبق دسته کاربری
اکنون قابلیت و امکان راه‌اندازی وب سایت با گونه های موضوعات متفاوت درون وب موجود هست، البته ترجیحا قبلی آغاز فراگیری اصلی طراحی وب سایت، بهتر میباشد با جور بندی موضوعی گونه های تارنما های اینترنتی آشنا گردید:

وب سایت های محتوا محور: وب سایت هایی می‌باشند که بیش تر تمرکز خویش را بر روی ایجاد محتوا منعطف کرده اند و یوزرها به دلیل مطالعه محتوا های متفاوت بدین گونه وبسایت ها مراجعه می نمایند، مثلا وبسایت های خبری، علمی، آگهی، کتابخانه های آنلاین، نشریه ها، وب لاگ ها و وبسایت های سرگرمی و تفریحی عمدتا محتوا محور میباشند.
وب سایت های استفاده کننده محور: تارنما هایی می‌باشند که معمولا یوزرها و اعضای آن نقش چشمگیری در‌پی عمل و رویش آن‌ها دارا‌هستند، سایت های استفاده کننده محور همواره بوسیله یوزرها وب در هم اکنون گسترش می‌باشند، برای مثال وب سایت های شبکه های عمومی مانند فیسبوک، تویتر، آپارات و انجمن های اینترنتی عمدتا از گونه استفاده کننده محور می باشند.
وبسایت های سرویس ها محور: وبسایت هایی میباشند که تولیدها فیزیکی یا این که سرویس ها آنلاین به یوزرها خویش ارائه می‌دهند، وب سایت های سرویس ها محور معمولا با هدف ها تجارتی راه‌اندازی می گردند و برای مثال وبسایت های فروشگاهی، بانکی، اداره های دولتی، تجارت الکترونیک، سرویس ها آموزشی و دانشگاهی عمدتا از گونه وب سایت های سرویس ها محور می‌باشند.
وبسایت های ترکیبی: وبسایت هایی می باشند که ترکیبی از محتوا و سرویس ها را باطن خویش به یوزرها می دهند، برای مثال مغازه دیجی مال علاوه بر فروش تولیدات، در نصیب دیجی فرآورده مگ، به کابران خویش محتوا نیز ارائه مینماید، همینطور سایت صاحبخانه فا علاوه بر فروش خدمت های میزبانی اینترنت، در نصیب مقر علم محتوا نیز به کابران خویش ارائه می نماید.

 


:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مرداد 1399 | نظرات ()