نوشته شده توسط : علی پور

 

اهمیت
شبکه های اجتماعی در بازاریابی اینترنتی10 / 10 از 1 کاربر امروزه کانال های اجتماعی تاثیر بسزایی در بازاریابی و به طور کل در کسب و عمل اینترنتی دارند به طوریکه با اشتراک گزاری مطالب خویش می توانیم لایک و کامنت دریافت کنیم . در این مقاله از طراحی سایت می خوا هیم به اهمیت کانال های اجتماعی در بازاریابی اینترنتی می پردازیم . با رعایت موردها ذیل می توانیم منجر ترقی کسب و کار خود شویم .

طراحی سایت

اهمیت
کانال های اجتماعی در بازاریابی اینترنتی

طرح سوالهای جالب و سرگرم کننده طرح سوالاتی که برای تماشاچی خیلی پیچیده نباشد و قابل حل باشد می تواند هواداران را به فعالیت و کامنت گذاشتن و لایک کردن تحریک کند .

ارسال محتوای مفید ارسال مطالب مفید و تازه می تواند یک تکنیک ساده در بازاریابی اینترنتی باشد و یوزرها برای دیدن مطالب و پست های جالب تر به برگه شما باز گردند .

قرار دادن آدرس وب سایت خود در قسمت کاور صفحه فراموش نکنید که شما بایستی وبسایت خویش و همچنین مورد ی فعالیت خود را به بیننده برسانید این انتقال اکثر و خوب تر به یوزرها امداد می کند تا بتوانند کسب و کار شما را بشناسند .

ارسال محتوای مناسب در مقطع مناسب صرفا پست موءثر به تنهایی یوزرها را مجذوب خویش نمی کند و شما می بایست بدانید که یوزرها چه روزهایی در هفته و در چه ساعاتی مایلند تا با محتوای جدید مواجه شوند و شما بایستی بدانید که از چه محتوایی به کارگیری نمائید .

ارسال محتوای طنزآمیز و سرگرم کننده خوبتر است گهگاه فی مابین پست های دورازشوخی و دارای ربط با حرفه ی خویش از محتوای طنزآمیز و مشغول کننده استعمال نمائید زیرا اکثر اشخاص برای مشغول شدن به کانال های اجتماعی سر می زنند بدین ترتیب در محتوای خویش از مطالب طنز آمیز و سرگرم کننده نیز به کارگیری نمایید .

با دقت به افزایش رقابت در بستر وب و در میدان ی پباده سازی تارنما شما می بایست به دنبال شیوه های دیگری همچون بازاریابی از روش شبکه های اجتماعی بپردازید و با رعایت و انجام موردها ذکر گردیده بتوانید به کسب و فعالیت خویش کمک کنید .

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

ﺣﺮﻓﻪ ای و راه های ارتقاء ترافیک سایت در این مقاله قصد داریم نحوه ی ساخت اینترنت وب سایت فن ای ، به یار راه های افزایش ترافیک سایت را به شما یادگرفتن دهیم، در شرای از یک بازاریاب یا این که یک کارآفرین بپرسید که چه چیزی را در عالم عمده از تمامی دوست دارند، احتمال دارد آنان خواهند گفت ” مشتریان بیشتر” . مدام بایستی این مسئله حساس را در حیث داشت که یکی از فاکتورهای حیاتی سئو برای گوگل بعد از آن از طراحی وب سایت ، ارتقا سکو وبسایت در گوگل می باشد . اغلب چه چیزی پس از ورود مشتریان به یک کسب و کار اضافه می شود؟ پاسخ: ارتقا بازدید حقیقی و واقعی ، به تارنما شماست . راه و روش های اکثری وجود داراست که شما میتوانید، سپس از طراحی سایت، ارتقاء بازدید رایگان وبسایتتان را ارتقاء دهید . در مقاله امروز قصد داریم نگاهی به ۲۵ راه و روش از شیوه های افزایش ترافیک وب سایت بیندازیم که مسلما سبب ساز ارتقاء بازدید مجانی برای سایت شما می شود .شما با دانستن رویکرد های ارتقا ترافیک سایت میتوانید درآمد خویش را به طور قابل توجهی ارتقا دهید پس با ما هم پا باشید .

طراحی سایت

۱-
بالا بردن بازدید وبسایت در گوگل از نحوه تبلیغ٬ که یکی از شایسته ترین رویه های افزایش ترافیک وب سایت محسوب می شود در حوزه ی طراحی سایت ، قضیه تبلیغات رویه زیاد معمولی و روشنی می باشد . بدین ترتیب قبلی از تولید وب وبسایت ، ما قصد داریم آغاز این منش را چک کنیم . بالا بردن بازدید تارنما در گوگل، استفاده از رسانه های اجتماعی برای تبلیغات و تبلیغات نمایشی، همگی از شیوه های ارتقاء ترافیک تارنما میباشند که به شکل گیری مارک شما و قرار به چنگ آوردن وبسایت شما در روءیت کرد مردم، امداد می کنند . راهکار های شما برای خرید ترافیک در گوگل، باید متناسب با هدف ها شما باشد . آیا تنها قصد دارید ارتقا ترافیک سایت شما بهبود یابد؟ یا به دنبال ارتقا تعامل با مخاطبانتان هم هستید؟ هر شبکه تبلیغاتی دارنده نقاط مثبت و منفی است . به این ترتیب پیشین از این که به سراغ کارت بانکی خود بروید، بایستی به توجه در مورد هدفتان برای تبلیغات فکر فرمایید .

در حالتی که قصد دارید برای وبسایتتان بازدید حقیقی و واقعی ایجاد کنید تا باعث فروش بخش اعظم در سایت شما بشود، مستضعف داشتن یک راهکار مطلوب می باشید به تیتر مثال: با کدام لغت ها اساسی می‌خواهید بازدیدکنندگان را جذب سایتتان فرمایید و باتوجه به به عبارتی لغت ها مهم در گوگل برای دریافت ترافیک پول پرداخت کنید . ممکن است رقابت برای بالاآمدن در موتورهای جستجو برای کلید کلمه های سئو دوچندان شدید باشد (و گران) البته اثرات آن دوچندان ارزشمند می‌باشد .

۲-
افزایش بازدید وبسایت به چهره مجانی در شبکه های اجتماعی این که فقط صرفا محتوای عالی ساخت فرمایید کافی نمی‌باشد . شما می بایست مضاعف فعال باشید . یکی از بهترین روش های افزایش ترافیک سایت شما، استفاده از رسانه های اجتماعی برای رواج محتوای سایتتان می‌باشد . توئیتر برای پیوند مطالب کوتاه، سریع (وسوسه انگیز) زیاد ایده آل هست . در حالی که پروموشن گوگل پلاس، می تواند به سایت شما کمک نماید تا در فیض ی جستجوهای فردی نشان داده گردید و برای تعاملات در شرایط B2B بسیار مطلوب به حیث می رسد . در صورتی‌که شما یک کمپانی ایجاد کننده ی تولید ها B2C هستید، ممکن میباشد نتایج فراوان خیر از فعالیت با وبسایت های عکس محور مانند Pinterest و Instagram کسب فرمایید .

۳-ترکیبی
از داده ها برخلاف آنچه اکثری از افراد اعتقاد دارند، هیچ فرمولی برای برد در ایجاد محتوا وجود ندارد . به همین دلیل، تفاوت در حجم و فرمت محتوا می باشد که می تواند آن را به دیدنی ترین صورت ممکن برای خوا‌نندگان متفاوت ارائه نماید . مطالب متفرقه و کوتاه، پست های بخش وب لاگ که اکثر درمورد موضوعات خبری میباشند یار با مطالب طولانی به فیس ویدئو، اینفوگرافی ها و برنامه خردسالان هایی که داده های مختلفی را منتشر می کنند، بیشترین تاثیر را بر جذب مخاطب خواهند داشت . به عبارتی شما با داشتن یک مقاله یا این که محتوای مطلوب و جالب و به روز میتوانید بیشترین ترافیک رو در عصر حاضر بدست بیارید پس فراموش نکنید این مطلب که به شما راه و روش های افزایش ترافیک را یادگرفتن میدهد می‌تواند منجر بالاآمدن سایت شما در فی مابین رقبای خودتان شود .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

ریسپانسیو
برای موبایل صفحه‌‌ساز المنتور مجموعه‌‌ای از ابزار منحصربه‌‌فرد را دارد که به شما اجازه میدهد که یک سایت تماما واکنشگرای جدید و بصری ایجاد فرمائید .فونت‌‌های مختلف، تغییر و تحول میزان حاشیه مطابق با هر دستگاه، تغییر‌و تحول سایز ستون و …این صفحه‌‌ساز قدرتمندترین صفحه‌‌ساز برای ورقه تلفن همراه و تولید سایت‌‌های واکنشگرا است .

تاریخچه‌‌ی
ویرایش‌‌ها ورقه ساز Elementor دارنده قابلیت کنسل و اصلاح هر کاری میباشد که شما انجام می‌‌دهید .روی دکمه های Ctrl / Cmd + Z کلیک نمائید یا این که از طرز فهرست اقداماتی که انجام داده‌‌اید را مرور فرمایید . می‌‌خواهید بیشتر به عقب برگردید؟؟برای مشاهده‌‌ی لیست بی نقص از تغییرات پیشین به قسمت Revisions بروید .

یک
صفحه‌‌ی تمام عرض برای لندینگ پیج کل صفحه‌‌ی خود را در صفحه‌‌ساز طراحی نمائید . سوای هدر، سوای فوتر تنها المنتور . این زمینه مطلوب برای لندیگ پیج و صفحات coming soon می‌باشد .کانکواس روی هر موضوعی عمل می‌‌کند و به شما قابلیت خلاص شدن از نصیب سربرگ رو می‌‌دهد .براین اساس شما یک قالب خالی دارید تا روی اون شغل های زمینه نیازتون رو انجام بدید .

وضعیت
تعمیر و نگهداری آیا نیاز دارید که تارنما خویش را تعمیر کنید؟ از ورقه ساز المنتور در حالت تعمیر و حفظ استفاده کنید تا به بازدیدکنندگان شما صفحه‌‌ی در دست تولید یا این که coming soon را نشان بدهد .

تفاوت
المنتور و Elementor Pro Elementor Pro به اندازه قابل توجهی کار طراحی شما رو بهبود می‌‌دهد و به شما امکان پباده سازی خوبتر و سریع‌‌تر رو می‌‌دهد و همگی چیز به‌‌صورت بصری و بدون کدنویسی انجام می‌‌شه .

ایجاد تغییرات در قالب نباید برای شما فعالیت رنج باشد و نباید شامل برنامه‌‌نویسی‌‌های بی‌‌پایان و پیچیده باشه .تم­‌‌ساز در المنتور تمام فرایند ساخت وب‌‌سایت وردپرسی را انجام می‌‌دهد به‌‌صورت به طور کامل بصری که شامل هدر، فوتر، طراحی صفحه‌‌ی آرشیو می‌‌شود .

طراحی سایت در مشهد

از
دیگر ویژگی‌‌های این صفحه‌‌ساز که به شما کمک می‌‌کند وب‌‌سایت بهتری بسازید:
تولید کننده
بصری و ویژووال اتوماسیون
بازاریابی و ترکیب CRM فونت‌‌های
سفارشی رئیس
وظایف تهیه
ویجیت بلاگ پست اسلایدر
چهره‌ای و ویدیویی ووکامرس
ویجیت
جهانی
Css سفارشی سرفصل‌‌های
متحرک 30
ابزارک رایگان صفحه ساز Elementor حدودا 30 ابزارک مفید و کاربردی رو به صفحه‌‌ساز اضافه کرده . بدین ترتیب با استعمال از این ابزارک‌‌ها شما به بیشترین توان برای طراحی سایت خودتون دست پیدا می‌‌کنید .

سرصفحه .اضافه
کردن سرصفحه‌‌های چشمگیر
تصویر .در دست گرفتن
و تهیه و تنظیم اندازه، کدورت و بقیه پیکربندی تصویر
ویرایشگر متن .
یک ویرایشگر متن WYSIWYG، درست نظیر ویرایشگر وردپرس
ویدئو .
YouTube / Vimeo را به صفحه خویش اضافه کنید
دکمه .در اختیار گرفتن
همه جنبه‌‌های پباده سازی دکمه
جعبه‌‌ی تصاویر .
جعبه‌‌ای که حاوی تصویر، سربرگ و نوشته است
آیکون .
بیش از 600 آیکون در دسترس شماست
رضایت‌‌نامه .مشتریان
رضایت نامه‌‌ای را پر می‌‌کنند که آن منزلت اجتماعی شما را معین می‌‌کند
جعبه‌‌ی آیکون .مانند
جعبه تصاویر هست، فقط با این تفاوت که با آیکون‌‌ها فعالیت می‌‌کند
آیکون‌‌های شبکه‌‌های اجتماعی .آیکون
صفحه ها اجتماعی شما مانند توییتر و فیس­بوک
گالری تصاویر .تصاویرتان
را در یک سطر قرار دهید
چرخش تصاویر .تصاویر
و اسلایدرهای چرخشی
لیست آیکون‌‌ها .لیستی
خوب از متنوع‌‌ترین آیکون‌‌ها و متن‌‌ها
پیشخوان .سناریو
آمار و اعداد به شیوه‌‌ای دقیق
نوار حرکتی .

زبانه‌‌ها .زبانه‌‌های
عمودی با افقی که قسمت‌‌های متعدد از محتوای وب سایت شما را سناریو می‌‌دهند
آکاردئون .یک
صفحه نمایش قابل انعطاف
Toggle .
نظیر آکاردئون، برای صفحه های پرسش و پاسخ
درجه بندی ستاره ای .با
به کار گیری از علامت ستاره به اعتبار اجتماعی خود طولانی تر کنید
هشدار .
باکس هشدار رنگی برای جلب اعتنا بازدید کننده
HTML .کدها
رو به برگه به راحتی وارد کنید
کدهای کوتاه .
به راحتی کد‌‌های کوتاه را از هر افزونه به برگه وارد کنید
منوی لنگری .هر
منویی که می‌‌خواهید را به این لنگر متصل کنید
ادامه مقاله .
Read More cut-off را برای برگزیدن صفحه های بایگانی تنظیم کنید
نوار جانبی .نوار
جانبی را به کاغذ اضافه کنید
گوگل مپ .
گوگل مپ را به صفحه‌‌ی خویش بیش تر کنید
SoundCloud .بیت‌‌های
صوتی را از SoundCloud طولانی تر کنید
تقسیم کننده .یک
خط که عناصر مختلف در صفحه را تقسیم می‌‌کند
Spacer .فاصله
فضایی که موادسازنده متفاوت را تقسیم می‌‌کند
ستون ها .ستون‌‌های
متعدد ایجاد می‌‌کند



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

39 نکته برای بالا بردن نرخ تبدیل سایت را در این مطلب ابلاغ می کنیم تا با رعایت و توجه به آن ها نرخ تبدیل استفاده کننده در سایتتان را بالا ببرید و به فیض بیشتری برسید . به دست آوردن ترافیک و بازدید بالا بسیار خوب و مهم می‌باشد ولی در شرای نتوانید کاربرانی که به سایتتان وارد می شوند را به مشتری تبدیل کنید، هیچ سودی از آن به دست نخواهید آورد .

طراحی سایت

فیلدهای مازاد را از بین ببرید! در هر کاغذ به ویژه در فرم ها و در هنگام دریافت اطلاعات از قرار دادن موارد اضافی و غیر اضطراری خودداری کنید .
کاربران اتلاف وقت را دوست ندارند! در هنگام خرید به کاربرانتان تضمین و گارانتی بدهید . این باعث تولید احساس امنیت برای کاربرانتان می شود و دلیل محرکی می شود که آن ها از شما خرید کنند و به مشتری تبدیل شوند .
دکمه ها و Call To Action ها را جذاب کنید! در این دکمه ها از لغت ها و کلمات دیدنی استفاده کنید .
مانند: همین هم اکنون بخرید و … با
ارائه ی سند طومار ها و اطلاعات تایید کننده، اعتماد مشتریان را جلب نمایید تا برای خرید از شما شک وتردید نداشته باشند! ویژگی ها و مزایای محصول را ذکر فرمایید . مشتریان به فیس معین به دنبال محصولاتی که به آن نیاز دارا‌هستند می پروسه و اینجاست که شما با ابلاغ مزایای آن کالا سبب ساز می شوید که کاربر رغبت بیشتری برای خرید آن پیدا نماید .
تیتر ورقه در جذب و نگهداری استفاده کننده فراوان تاثیرگذار است! عنوان ها مطلوب و دیدنی و تحریک کننده را زمینه به کار گیری قرار دهید .
موادسازنده تبدیل و دارای اهمیت در مبادرت کاربران را در دسترس آن ها قرار دهید تا به راحتی بتوانند اقدامی که می خواهند را انجام دهند .
فیلم های تبلیغاتی می توانند به مشتریان و کاربران ثابت کنند که یک شخصیت حقیقی وواقعی پشت مال و یا این که مال وجود دارااست و اعتماد و تاثیری که به وجود می آورد زیاد بیشتر از تصاویر می باشد . از فیلم ها در صفحه ها فرود و در جای مناسب به کارگیری فرمایید .
برای تبلیغات و سیستم ها پرداخت به ازای کلیک، صفحه های فرود مخصوص طراحی نمایید . طریق ی ورود و تاءمل ذهنی کاربران در آن لحظه متفاوت هست پس در شرای صفحات فرود گوناگون که متناسب با موقعیت و وضعیت هر کدام باشد داشته باشیم فیض ی بهتری خوا هیم گرفت .
نمایش تعداد مشترکین و دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی می تواند تاثیر کم عقل مثبتی بر کاربران بگذارد و سطح اعتماد و اشتیاق آن ها به وبسایت و مارک شما را ارتقاء دهد .
در بخش ها متعدد صفحه ها Call To Action های مطلوب قرار دهید تا یوزرها در ذهن داشته باشند که به کدام سمت می خواهند جنبش کنند .
تولید ها دارای ارتباط را به کاربران معرفی کنید! معرفی محصول ها دارای ربط و مشابه در کاغذ ی هر فرآورده می تواند نرخ تبدیل و همینطور حجم فروش شما را بالا غالب شود .
تعداد توصیه ها و موجودی هر مال را به استفاده کننده نشان دهید تا با توجه به اندازه خرید به وسیله بقیه کاربران، شوق و اشتیاق بیشتری نسبت به خرید آن کالا پیدا نماید .
نوشته ها و توضیحات را با کیفیت قرار دهید . منحصر به فرد بودن، دیدنی بودن و سوای ابهام بودن، خصوصیت هایی هستند که نوشته های مربوط به تولیدها شما می بایست داشته باشند .



:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

خاطر
ROM چیست؟ رام ROM بخش کوچکی از خاطر در کامپیوترها بعنوان حاقظه ای فقط خواندنی در نظر گرفته گردیده اند (ROM) به این معنا که داده ها می توانند خوانده شوند اما نمی توانند دستکاری شوند . مشابه RAM، آدرسهای ROM می توانند با به عبارتی زمان دسترسی در RAM ها در دسترس قرار گیرند . اکثری از وسایل الکتریکی نظیر خودرو حسابهای دستی و ساعت ها، از ROM به کارگیری می کنند . در یک کامپیوتر، ROM برای ذخیره سازی ورودی/خروجی های سیستم استدلال (BIOS)، مورد استعمال قرار می گیرد . از آنجاییکه اطلاعات ذخیره گردیده در ROM، قابلیت و امکان تغییر و تحول را ندارند، در نتیجه محتویات BIOS نمی تواند بروز رسانی شود .

طراحی سایت

یاد تنها خواندنی قابل برنامه ریزی (PROM)، به ما این قابلیت را می دهد تا داده ها موضوع نیاز خود را پس از ایجاد در آن قرار دهیم . در ROMهای قابل برنامه ریزی و قابل پاک شدن (EPROM)، داده ها می توانند منزه شوند و مجددا بوسیله فروغ اشعه ماورای بنفش خاصی (UV)، سوزانده شوند . در ROMهای قابل برنامه ریزی منزه شونده بصورت الکتریکی (EEPROM)، داده ها می توانند بوسیله روشهای الکترونیکی مناسبی تمیز شوند . مشقت بار افزارهای مدرن امروزی، از BIOSهای حافظه فلش قابل افزایش در فرم EEPROM به کارگیری می نمایند .
رم
چیست؟ (RAM) یاد با قابلیت دسترسی تصادفی (یا اصطلاحا RAM)، بانکی از خاطر نخستین هست . اسم رم منعکس کننده توانایی در دسترسی به هر آدرسی در حافظه با برهه زمانی دسترسی تقریبا یکسان می‌باشد و این برهه زمانی دسترسی، غیر وابسته از نشانی آخری مکانی از یاد هست که نهایی بار دسترسی به آن فیس گرفته است، بر بر خلاف داده ها ذخیره گردیده در وسایل فرنگی مثل هارد دیسک یا یک CD-ROM که دسترسی به اطلاعات بصورت ترتیبی بوده و بازه زمانی دسترسی متناسب با آخری مکانی از خاطر خواهد بود که آخرین توشه زمینه دسترسی قرار گرفته میباشد .

معمولا به RAM، خاطر سیستم یا این که یاد داخلی نیز اطلاق می شود . ورودی توسط CPU و از نحوه نشانی باس و در اختیار گرفتن باس، ارسال می شود و داده ها بازگردانده شده، از روش دیتا باس، برگردانده می شوند . خاطر رم، غیر همیشگی و فرار میباشد . چنانچه کامپیوتر خود را خاموش کنید، داده ها نیز از در میان خواهند رفت . سلولهای رم، در واحد رم با معماریهای مختلفی سازماندهی گردیده اند .

جالب می‌باشد بدانید RAM با رجیسترهای CPU که داخل خویش پردازشگر قرار دارند، مختلف می باشد . زبان ++C به هر دوی این اطلاعات، دسترسی دارد .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 مرداد 1398 | نظرات ()