نوشته شده توسط : علی پور


پیرو به نکاتی برای بهبود فرایند رای زنی میپردازیم:
۱) سوال های انتها‌گشوده بپرسید.
سوال ها انتها‌گشوده به شما یاری می‌نماید تا از جواب‌های آری یا این که نه و یا این که کوتاه پاسخ دوری کنید طراحی سایت  چون یک پاسخ کوتاه و غیر قابل فهم خیر فقط کمکی نمی‌نماید بلکه بیشتر سبب ساز گمراهی شما و مسیر گفتمان میشود و تقصیرکار این زمینه صرفا شخص رای زنی‌کننده و مجموعه آن میباشد چون وظیفه‌ی آن ها جهت دادن به مسیر رای زنی میباشد.

هیچ زمان از مذاکره‌شوندگان سوالاتی از قبیل تعیین دربین دو مورد و یا این که سوالاتی که به ذهن جهت میدهد نپرسید.

به صورت نمونه از کابران نپرسید: عشق و علاقه‌مند به توصیه آنلاین میباشید یا این که نه؟

چون صرفا گفتمان‌شونده به یک پاسخ کوتاه اکتفا می‌نماید و شما داده ها مفیدی به دست‌نمی‌آورید.

چه چیزی شما‌را عشق‌مند به پیشنهاد آنلاین نموده است؟

همچنان پرسش قابل قبولی طرح نکردید چون فرض می کنید آنها از چیزی لذت می برند براین اساس آن‌ها‌را به سوی جوابی مثبت سوق می‌دهید.

پرسش مطلوب: تجربیاتتان را در زمینه ی توصیه آنلاین برای ما تمجید نمایید.

فارغ از در لحاظ به چنگ آوردن هیچ پیش فرض! پرسش آخر گشوده! با این پرسش شما تا اینجا فعالیت غالب میباشید! درسته پرسش کلی و مبهمی به شمار می آید البته نقطه آغاز خیر برای دست‌یابی به داده ها کاربردی میباشد.

۲) در کلام‌ها گفتگو‌شونده عمیق گردید.
در شرایطی که شخص گفتگو‌شونده در بین رای زنی از موضوعی خاطر کرد که به طور کامل در راستای تحقیق شما بود این مجال را غنیمت بشمارید و از وی بخواهید بیشتر درباره ی موضوعی که مطرح نموده است توضیح دهد. ولی می بایست مواظب باشید توضیحات اضافه وی شما‌را از قضیه اساسی گفت‌و‌گو به دور نکند. شما دوران متعددی برای انجام گفتگو ندارید پس بایستی بتوانید داده ها مایحتاج خویش را به هر طریقی در‌این دوران مدت رقم خورده به دست‌آورید.

سیستم مدیر محتوای وردپرس یا این که CMS مخصوص؟
۳) لحظات بی سر و صدا در بین رای زنی را غنیمت بشمارید.
دانشمندان زبده، بی سر و صدا‌های کوتاه‌برهه زمانی دربین گفت‌و‌گو‌های خویش را زمان طلایی در لحاظ می‌‌گیرند چون طبق تجربه‌شان می دانند بعداز این خموشی‌ها جوابی می‌شنوند که داده ها بسیار مفیدی به آنان اضافه خواهدکرد.

مذاکره‌شونده برای جواب به سوالهای شما، دوران وقتی را برای فکر و اندیشه نیاز داراست، پس در صورتی در انتظار پاسخ‌های قانع‌کننده و اثر گذار میباشید به یوزرها زمان دهید تا بتوانند به خیر و خوبی تفکر نمایند.

این مسئله را نیز در حیث داشته باشید که برای بعضی این بی صدا‌ آزاردهنده میباشد و شما بایستی بابیان داده ها بیشتر درخصوص کالا، این بدون صدا‌ها را لبریز نمایید تا مخاطب هم زمان برای اندیشه کردن داشته باشد و هم شم حزن دربین رای زنی نداشته باشد.

۴) برخورد‌های خویش را خنثی نگه‌دارید.
تحت عنوان یک محقق و مذاکره‌‎کننده بایستی با خبر باشید که چه گونه اخلاق و رفتار و عکس‌العمل‌های فردی شما بر روی مذاکره‌شوندگان تاثیر میگذارد.

کوشش فرمایید از برخورد‌های شدید در مقابل جواب‌های یوزرها بپرهیزید چون به احتمال زیاد تاثیر فراوانی بر روی جواب‌های بعدی آن ها خواهد گذاشت.

به صورت نمونه چنانچه در مقابل پاسخ رای زنی‌شونده شما از خویش هیجان و یا این که شوق واشتیاق نشان دهید به احتمال زیاد وی تلاش می‌نماید در همین راستا به سوالهای بیشتری جواب دهد.

از طرف دیگر در شرایطی که عکس العمل منفی در قبال پاسخ وی از خویش نشان دهید به دنبال داده ها موثر چندانی نمی‌توانید از این مخاطب به دست‌آورید.

ممکن میباشد از شخصی که حس نیکی ندارد گفتمان بگیرید،‌ عکس العمل منفی شما در مقابل جواب‌های این شخص میتواند رای زنی را به سمت بازخوردهای منفی‌خیس سوق دهد. متاسفانه احساسات انسانی امور را پیچیده‌خیس از آن چیزی که می‌باشد می‌نماید.

در هر شکل در انتها هر گفتگو شما به سوی یک مقصد خاص کشیده گردیده‌اید فارغ از اینکه حتی متوجه آن گردیده باشید.

۵) تا لحظه انتها از چاره‌ها حرفی نزنید.
یکی ایرادات رایجی که طراحان تجربه مخاطب و یا این که دانشمندان مبتدی و تازه کار به آن در گیر می شوند این میباشد که از یوزرها میخواهند ایده‌ی آن‌ها‌را اعتبارسنجی نمایند.

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


آمازون یک وب سایت پیروز
آمازون یک کدام از عظیم ترین وب سایت های داد و ستد در دنیا میباشد. پیشتر این  طراحی سایت   را به تیتر تارنما کتاب می شناختند، البته فعلا آمازون هر چیزی همانند؛ مبلمان، پوشاک، اسباب و اثاث برقی و … را می‌فروشد. یوزرها می‌توانند با به کارگیری از سیستم آنلاین، اقلام موردنیاز خویش را خریداری نمایند. در اینجا به بعضی از عارضه ها برد وبسایت آمازون اشاره میکنیم؛


ابداع و خلاقیت
یکی مهمترین عوارض برد آمازون، منفعت مندی از رشته آوری و خلاقیت می‌باشد. آمازون مدام پروژه های جدیدی فعال‌سازی می نماید و یوزرها را با طرز های تازه و بروز خویش آشنا می نماید.

آمازون در بعضی از پروژه های تازه خویش باخت خورده و مبالغ متعددی را از دست داده، البته هیچ وقت از ناکامی های خویش نترسیده و فقط از آن ها آموخته میباشد. این وبسایت همواره از ایده های نو استقبال می نماید و از به فعالیت بردن آنان هراسی ندارد.

سرویس ها به مشتری
آمازون به مشتریان خویش بسیار با مسئولیت میباشد و در‌این راستا طیف وسیع ای از سرویس ها را برای مشتریان مهیا نموده است. از جمله یوزرها به سادگی میتوانند بسته های توصیه داده خویش را ردیابی نمایند و از مدت ارسال و بقیه داده ها آن با خبر باشند.

“مشتری محور بودن”، غرض اساسی آمازون هست و درین راستا مجموعه سرویس ها آمازون به جهت تعهد به مشتریان و سریع جواب دادن به آن‌ها، بارها جوایز زیادی اخذ نموده است.

آمازون بر روی نیاز های اساسی مشتریان تمرکز می نماید
برای فروش بهتر در صدر باید نیاز های مشتریان خویش را به خیر و خوبی بشناسید و بر روی آن‌ها تمرکز فرمائید. آمازون نیز برای برقراری رابطه بیشتر با مخاطبین، همت می نماید تا علاوه بر ارائه سرویس ها مطلوب، تولیدها لازم یوزرها را نیز تأمین نماید.

درین راستا جف بزوس مؤسس آمازون می‌گوید؛ برای پیشرفت در مسئله کسب و کارتان فقط دو نحوه وجود داراست؛ تولیدات را بر طبق مهارت و تخصص تان ساخت‌و‌ساز فرمایید، یا این که برای برآوردن نیاز های مشتری ها، در ساخت و ساز تولیدها تازه مهارت کسب نمائید.

آمازون محتوای قابل قبولی ساخت‌و‌ساز می نماید
در راستای ساخت و ساز محتوا، آمازون بسیار هوشمندانه و ظریف فعالیت می نماید. فقط به مورد اساسی میپردازد و از عبارات کلیدی مطلوب منفعت می‌گیرد. به کارگیری از لغت ها کلیدی مطلوب منجر ارتقا ترافیک تارنما می‌گردد. همینطور برای پاسخگویی به سؤالاتی که در ذهن یوزرها به وجود میاید، قسمتی را برای سؤالات متداول تولید نموده است.

سرعت وبسایت آمازون بسیار بالا میباشد
برداشت های اول از وبسایت بسیار حیاتی می‌باشد. به این ترتیب علاوه بر پباده سازی خوب یک وب سایت باید به عامل ها دیگر همانند سرعت اعتنا کرد. تارنما آمازون، سرعت بسیار بالایی دارااست، به همین منجر یوزرها بعد از ورود به آن در ادامه جنس متبوع خویش می‌روند و بازه زمانی شان برای لود وبسایت تلف نمیشود. سرعت بالای یک وب سایت، یک برهان اصلی در گزینش آن تارنما به وسیله مخاطب میباشد و سبب ارتقا رضایت وی می‌شود.

آمازون از سایر رقبای خویش میاموزد
وبسایت آمازون همواره با دقت به دیگر وب سایت ها و ارگانهای حریف، سطح خویش را افزایش می‌دهد. جف بزوس در‌این ارتباط می‌گوید: “ما همواره از سعی و خلق رقبای خویش درس می‌آموزیم و از شیوه واکنش آن‌ها با مشتری ها و تلاش مثبت شان تقلید میکنیم.

” با دقت به گفته بزوس متوجه می شویم که‌این تارنما پهناور از سایر وب سایت های برتر عالم نیز ایده می‌گیرید. به این ترتیب برای پیشرفت در عرصه فروش آنلاین باید به سعی رقبا نیز توجه نمود.

برای اینکه بتوانید از وبسایت خویش بیشترین افتتاح را بکنید، ضروری میباشد که از وبسایت های گسترده همانند تارنما آمازون سرمشق بگیرید.

در‌این راستا کارشناسان و متخصصان آران می‌توانند به شما یاری نمایند و مسیر پیروزی را برای شما هموار سازند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


در مقاله‌ها پیشین با مفاهیم ارز دیجیتال و رمزارزها آشنا شدیم. به‌این فیض دست یافتیم  طراحی سایت   جهت فعال سازی کسب و عمل در حوزه ارز دیجیتال و دستیابی به درآمد مناسب، ساخت وب سایت ارز دیجیتال نقش حیاتی داراست. هم چنین درباره با نکات اصلی در گزینش کمپانی ساخت سایت ارز دیجیتال کلام شد. البته به دنبال قصد داریم تا شما‌را با گونه های وب سایت ارز دیجیتال آشنا کنیم.

صرافی ارز دیجیتال
یکی گونه های وب سایت ارز دیجیتال، وب سایت‌هایی می‌باشند که عملیات صرافی را انجام می دهند. غرض از ساخت وب سایت صرافی ارز دیجیتال، یافت کردن مخاطبانی میباشد که قصد داد و ستد و تبادل پولی ارز را دارا هستند. مثلا پولی ریال واریز کرده و در قبال آن دلار پی پال اخذ میکنید.

 

واسطه گری
مشاجره دیگر در اشکال وب سایت ارز دیجیتال نیز فرایند جایگزینی خرید هست. در مرزو بوم ما به جهت موقعیت جان دار، دسترسی به کیف پول و اکانت‌های در میان المللی برای خرید آنلاین نیست. تیم‌ای از کمپانی‌ها وجود دارا هستند که نقش واسطه را ایفا کرده و با دارا بودن دسترسی به اکانت‌های دربین المللی، جایگزین شما گردیده و خریدهای آنلاین، واریز و برداشت اکانت به طور دیجیتال و … را انجام می دهند. منبع درآمد آن ها نیز در تفاوت نرخ داد و ستد ارز می باشد. نکته مهم آن میباشد این مجموعه‌ها عمل خویش را از روش رمزارزها انجام نمی‌دهند.

خریدو فروش گیفت کارت
شرایط دیگر که چندان ارتباطی به رمزارزها ندارد فروش گیفت کارت‌ها میباشد. خرید گیفت کارت‌ها امروزه بسیار متداول شده‌است. به عنوان مثال پول هایی جهت خرید بازی‌های دیجیتال آیتم استعمال قرار می گیرد. هرچند درظاهر پولی برای خرید از وبسایت مشخصی پرداخته می گردد، ولی عملا پرداخت هزینه به طور ارزی بوسیله وب سایت ارائه کننده مد حیث میباشد. غرض این سیرتکامل تارنما‌ها ارائه گیفت کارت‌ها به مشتری به صورت ارزی و اخذ وجه از آن ها به طور ریالی میباشد.

صرافی متمرکز رمزارز
نوعی دیگری از روند معامله ارز دیجیتال به طور رمزارز میباشد. درواقع به صورت یک صرافی متمرکز از اشخاصی رمزارز خریداری کرده و به اشخاص دیگر آن را می‌فروشید. این تبادلات صرفا از روش کیف پول صرافی شکل میگیرد. در واقع به طور کامل مشابه به فرایند صرافی بوده و یک صرافی رمزارز متمرکز اسم میگیرد.

 

صرافی غیرمتمرکز رمزارز
نوع دیگر از گونه های تارنما ارز دیجیتال که در معاملات رمزارزها صورت گرفته میباشد، گروه‌هایی میباشند که اصطلاحا بازار عرضه و تقاضای معاملات اسم می گیرند. این بازارها عملا در راستای تولید اطمینان برای خریدار و فروشنده جهت کاهش گفت و گو واسطه گری و دلالی صرافی کار می‌نمایند. در واقع فروم های یک‌سری وجهی میباشند که در آن خریداران میتوانند تقاضاهای خویش را در لیست تقاضاهای فروش پیدا نمایند.

درین فرایند نگرانی‌هایی جهت اجرای درست صورت میگیرد. به عنوان مثال:

فروشنده صدق ادعای خویش بر پایه ی فروش پولی راز ارز به قیمتی معلوم را چه گونه گزینش می‌نماید، در کیف پول‌ها به چه شکل پول جا به جا می‌گردد؟ خروج پول از وب سایت به کیف پول اشخاص چه گونه شکل میگیرد؟ برهه زمانی برای آن چه طور میباشد؟ مشاجره احراز نام و نشان که در همگی تارنما های ارز دیجیتال بسیار دارای اهمیت میباشد تا اطمینان نتایج گردد سرقت و پولشویی در داد و ستد صورت نگرفته باشد، چه‌طور شکل میگیرد؟ و…



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


تفاوت در بین وردپرس و وب سایت منحصربه‌فرد و مزیت هر کدام نسبت به دیگری، مورد‌ای میباشد  طراحی سایت  که ذهن اکثری از یوزرها را مشغول نموده است. در حالتی که شما نیز تا به حالا تمایل به پباده سازی تارنما گرفته باشید، به طبع با این تعیین مواجه گردیده‌اید.

چه در پژوهش ها فردی و چه در جلسات مشورت با کمپانی‌های طراحی وب، همواره این دو مورد مطرح می شوند. در‌این نوشته‌علمی خصوصیت‌ها و مزایای هر مورد از این دو نوع را آنالیز میکنیم. در انتها و با اطلاعاتی که به دست می آورید می توانید شخصا تصمیم بگیرید که کدام آیتم برای کسب‌وکارتان بهتر میباشد.

تفاوت بین وردپرس و وبسایت منحصربه‌فرد چه می باشد؟
برای درک کردن تفاوت فی مابین وردپرس و وبسایت منحصر به فرد در آغاز بایستی تعریف‌و‌تمجید هریک را دقیقا ذکر کنیم. بعد از پر‌نور شدن معنای هر کدام از این عنوان ها، می توانیم خصوصیت‌های آنان‌را شعور کنیم.

وردپرس چه چیزی است؟


وردپرس یک برنامه متن گشوده یا این که منبع گشوده (open source) آنلاین میباشد که یوزرها می توانند با به کار گیری از آن تارنما، وب لاگ یا این که نرم‌افزار بسازند. وردپرس در دسته سیستم‌های رئیس محتوا (cms) قرار می گیرد و دوست داستنی‌ترین آنها میباشد. برای مدیر، درج مطالب یا این که حذف آن ها و موردها دیگر به یک سیستم رئیس محتوا نیاز داریم. سازندگان وردپرس این سیستم را به طور مجانی در چنگ یوزرها قرار داده‌اند.

بخش اعظمی از کدها و تجهیزات موردنیاز به طور پیش‌فرض در وردپرس قرار داده گردیده‌اند و همین دستور سرعت طراحی وب سایت را بسیار بالا می برد. دیگر نیازی به کدنویسی دوباره برای شغل های تکراری وجود ندارد. چنان که اشاره کردیم وردپرس یک اپ منبع گشوده میباشد. این یعنی کارشناسان اکثری در سراسر عالم روی آن فعالیت می‌نمایند و به همین برهان هر روز کیفیت و تجهیزات بیشتری به آن اضافه می گردد.

سطح امنیتی وردپرس نیز روز آپ دیت بهتر میشود. با آپ تو دیت رسانی و به کار گیری از ورژن‌های نو و اما رعایت نکات اصلی در حفاظت از تارنما، می توانید از بابت امنیت سایت وردپرسی خویش سهل‌خیال باشید.

قالب‌ها و افزونه‌های مختلفی برای وردپرس پباده سازی شده‌است که برخی از آن ها مجانی میباشند و برای برخی نیز می بایست هزینه‌ای پرداخت گردد. به طور کلی موردها ذیل را می‌اقتدار به عنوان مثال مهم ترین مزایای طراحی وب با وردپرس دانست:

سرعت بالا در ساخت وب سایت
هزینه کمتر
کاربری سهل وآسان
سازش با موتورهای جست‌وجو
قالب‌های مختلف و تنوع گرافیکی
امنیت بالا
و …



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


نگاهی به آمار و ارقام ضریب نفوذ وب در جمهوری طراحی سایت  اسلامی ایران آسمان ­های وسیعی را برابر مشاهده کرد­ه ­گان هر آدم آینده­ نگری می­ گشاید. این آمار با ارائه دست کم نفوذ ۴۷ درصدی وب در کشور ایران لزوم تحول در طرز ­های سنتی را غیر قابل اجتناب می­ کند. گذر از نحوه­ های سنتی به روش­ های امروزی خط مش­ امور و ابزار خاص خویش را طلب می­ نماید. در عرصه تجارت الکترونیک، به مراد ارتقا و بهبود کسب و فعالیت طراحی وب یک مورد­ ضروری محسوب می­ خواهد شد. یک وب سایت ماهر­ ابزاری میباشد که مشتریان بالقوه زیای را به مشتریان بالفعل تبدیل می­کند!

طراحی وب فن­ ای این قابلیت را به شما می­ دهد که کسب و فعالیت شما به صورت دائما در قبال رویت کرد همگان باشد. در صورتیکه شما یک سایت اصولی با پباده سازی رشته ­ای داشته باشید می­ توانید اسمان مشاهده کرد خویش را از مرزهای جغرافیایی بالاتر برده، حتی به کسب و عمل جهانی بیندیشید. طراحی وب رشته­ ای مشتمل بر خصوصیت­ هایی میباشد که باعث می­ خواهد شد شما رقیبان انبوه خویش را پشت رمز گذارده و مشتریان بیشتری جذب نمائید.

ساخت سایت ماهر
خصوصیت های طراحی وب سایت ماهر
او‌لین موردی که در ارتقا بازدید کنندگان شایان توجه میباشد یک گرافیک قشنگ و کیفیت بالا، با بکارگیری تصاویر مطلوب و دارای ارتباط میباشد.
در پباده سازی سایتحرفه­ ای، قالب تارنما شما تماما منحصربه‌فرد بوده و از قالب­ های مهیا به کار گیری نمی­گردد بدین ترتیب وبسایت شما قالب مشابهی در فضای مجازی نخواهد داشت.
در ساخت سایت رشته­ ای تارنما شما بایستی عکس العمل­گرا پباده سازی گردیده، تا قابلیت استعمال در تمامی نمایشگرها را داشته باشد.
امنیت وبسایت نکته دیگری میباشد که مراجعه به یک مجموعه کارشناس و استعمال از سرورهای آپ تو دیت و قادر می ­تواند شما‌را از این حیث سهل خیال و خاطر سازد
از نکات اصلی دیگر برای داشتن یک وبسایت رشته­ ای و استاندارد ساخت سایت با رعایت seo و سکو­ بندی گوگل میباشد که از اولِ طراحی وب سایت می بایست به آن دقت داشت.


در پایان این­که ساخت وب سایت،پروژه ای تخصصی میباشد. پس فریب تبلیغات مجانی و بی­ کیفیت را نخورید و به‌دنبال چشم شدن با شایسته ترین کیفیت باشید.کارشناسان و مشاورین ما در کمپانی طراحی وب فراکارانت شمارا در وصال به‌این غرض امداد کرده و با پشتیبانی حاذق حتی بعد از اتمام پروژه طراحی وب سایت در کنار شما خواهند بود



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


آن گاه اینکه شما تصمیم گرفتید کسب و عمل خویش را آنلاین نمایید،  طراحی سایت مشخص و معلوم کردن بستر کسب و فعالیت هوشمند شما مهم‌ترین چیز میباشد . بستر هایی مثل وب سایت ، اینستاگرام و تلگرام از بستر هایی می باشند که شما میتوانید استعمال فرمائید .

البته چرا می بایست از تارنما استفاده نمود زمانی می اقتدار از بستر شبکه های مردمی برای هوشمندی کسب و فعالیت بهره برد ؟


کسب و فعالیت هوشمند

نخستین یک نکته : همگی شبکه های عمومی خویش بر روی بستر وب سایت ها میباشند .

وب سایت ها معتبر بیشتری نسب به شبکه‌های‌عمومی میباشند و اعتماد مشتری در بستر تارنما بیشتر میباشد . پس از اینکه استفاده کننده شما به شما اعتماد کرد شما مکلف به ارائه سرویس ها بی نقص میباشید . شما در بستر هایی به جز وب سایت با محدودیت های بالایی مواجه میباشید . در حالتی که که در وبسایت شما با هیچ سیرتکامل محدودیتی روبه رو نیستید که‌این خویش مهمترین ضرورت و اهمیت ساخت سایت در کسب و عمل هوشمند میباشد .

شما در وب سایت می‌توانید تعداد بی غایت مال را در یک لحظه به کاربر خویش ارائه فرمایید . و یا این که خیر شما می‌خواهید یک تارنما برای معرفی کمپانی خویش فعال سازی فرمائید . شما خویش تحت عنوان مدیریت یک کسب و فعالیت هوشمند برای کشف کردن یک کسب و عمل در کجا کاوش می‌کنید ؟؟ در وب که خویش معنای سرچ در موتور های جستجوایی مانند گوگل را می‌دهد و در شرایطی‌که شما می‌خواهید در گوگل باشید می بایست سایتی داشته می بایست که ساخت سایت ماهر بر روی آن انجام یافته باشد .

ضرورت و اهمیت طراحی وب در کسب و شغل های آنلاین رو می قدرت در پرداخت هم دید . شما برای پرداخت در بستر های دیگر با ایرادات متعددی مواجه می باشید که در شکل اینکه با مشکلاتی مثل پرداخت نکردن مشتری پس از انجام عمل یا این که ارسال متاع مواجه نباشید شما بایستی وقت متعددی را برای فرآیند پرداخت بگزارید چنانچه که در تارنما شما سوای هیچ سیرتکامل مشکلی تمامی چیز را به طور خود کار انجام می‌دهد و کاربر شما بعداز تعیین جنس ، مبلغ را پرداخت می نماید و شما تنها بایستی کالا را برای وی ارسال فرمایید .

البته ضرورت و اهمیت طراحی وب در کسب و شغل های آنلاین برای شرکت های ایی که صرفا قصد معرفی خویش را داند به چه شکل میباشد ؟

در شرکت های عملا شما نمی توانید خویش را به راحتی و با شفافیت در بستر هایی به جز وبسایت معرفی نمایید . در صورتیکه معرفی کمپانی در یک وبسایت عمل بسیار راحتی میباشد و با بیشترین امکانت شما می‌توانید کمپانی خویش را به مشتریان و مخاطبانتان ارائه نمایید .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1399 | نظرات ()