نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت 


آیا تا به هم اکنون به نوار نشانی بالای صفحه ها مرورگر اینترنت خویش دقت کرده اید؟ این نوار نشانی برای هر ورقه از اینترنت دارنده مقدار اختصاصی به شخصی میباشد که به آن URL میگویند. بعضا از اشخاص معتقدند URL مقاله روشنی میباشد و نیاز به توضیحات طولانی تر ندارد. همان آنان اعتقادوباور دارا‌هستند همین که فردی بتواند نشانی وب سایت (URL) متبوع خویش را یافته و به آن وارد شود، با معنای آن شناخت دارااست و نیاز به یادگرفتن بیش تر وجود ندارد. ولی متخصصان و افرادی که داده ها بیشتری در حوزه IT دارا‌هستند، همیشه از نکات و جزئیات فراوان URL حرف می‌گویند و معتقدند می قدرت راجع به این قضیه یک کتاب نوشت. در‌این نوشته‌ی‌علمی قصد باز‌نگری جزئیات مرتبط با URL را داریم و یه خرده نکات اثر گذار در بهینه سازی را بازگو میکنیم. با ما هم پا باشید.

 

 

 

تعریف و تمجید URL
اصطلاح URL مخفف عبارت Uniform Resource Locator میباشد. معنای متساوی این عبارت روشی هماهنگ و یک پارچه برای انتخاب محل منابع در فضای دیجیتال یا این که آدرس اینترنت اسم دارااست. خواسته از منابع فولدر های مختلفی همچون عکس، فیلم، متن بی آلایش، پوشه قالب بندی یک تارنما (CSS)، یک برنامه (به عنوان مثالً php) و ... میباشد. چنانچه بالاتر برویم منابع می‌توانند به جواب یک سوال مشخص و معلوم از یک مقر داده نیز اشاره داشته باشد. URL در واقعیت متنی قابل تلاوت برای بشر میباشد که مکان یک مرجع را به روی وب معلوم می نماید. ضمن اینکه طریق دست یابی بدین منشا را هم نشان میدهد که به آن پروتکل می‌گویند.

 

URL چه میباشد؟

 

قسمت های اصلی در ساختار URL چه می باشد؟
هر URL دارنده سه بخش اصلی میباشد. بدین نشانی اینترنت در وبسایت فراتک اعتنا نمائید:

https://www.faratechdp.com/مقاله‌ها

درپی به بازنگری قسمت های اصلی یک URL (مثلا نشانی فوق) می‌پردازیم:

1. پروتکل:
این بخش طریق رابطه برقرار کردن در میان مرورگر و سرور را انتخاب می نماید. پروتکل قانون ها و قانون ها مربوط به رفع اشتباهات، امنیت، Syntax و ... را مشخص و معلوم می نماید. بعضا از پروتکل ها عبارتند از HTTP، HTTPS، FTP، Mailto و Telnet. در نشانی گزینه باز بینی ما پروتکل نشان دهنده خط مش HTTPS می‌باشد.

2. دامنه:
دامنه در واقع به عبارتی نشانی IP میباشد که در هر URL متبوع میباشد. این بخش نشانی مقصد کلی استفاده کننده را نشان می‌دهد. دامنه ها بوسیله سیستم DNS (که مخفف عبارت Domain Name System میباشد.) به روی یک نشانی IP قرار می‌گیرند. هر مرورگر برای دستیابی به IP متبوع استفاده کننده از یک جستجو گر DNS سود میجویند. درین نمونه www.faratechdp.com اسم دامنه سایت کمپانی فراتک است.

3. دامنه سطح بالا:
دنیای اینترنت برای مدل بندی تارنما ها از دامنه سطح بالا (Top-Level domain) به کار گیری می‌کند. مثلا gov. برای تارنما های دولتی به عمل می رود. سایت های آموزشی از edu. در وب سایت های آموزشی گزینه به کارگیری قرار می‌گیرد. TLDهایی همچون com. و ir. (اختصاصی سایت های کشور‌ایران) نیز سایت های همگانی را جور بندی مینمایند. همان گونه که میبینید نشانی متبوع ما در حوزه وبسایت های همگانی با .com قرار می‌گیرد.

URL می‌تواند قسمت های فرعی دیگری داشته باشد که برای نشانی دهی پوشه ها و منابع گوناگون داخل سرور گزینه به کارگیری قرار میگیرند. Subdomain یکی‌از این بخشها میباشد. بعضا تارنما قسمت های مختلفی دارا هستند که آن‌ها‌را به امداد subdomain از یکدیگر غیر وابسته می‌سازند. در نشانی en.example.com عبارت en نشان از ساب دامین داشتن سایت میباشد و تحت گروه دامنه اصلی قرار می‌گیرد.

در نمونه ما انتهای اسم نشانی اینترنت عبارت /مقاله‌ها قرار گرفته میباشد که به آن نشانی داخلی می‌گویند. نشانی های داخلی همانگونه که از نامشان پیداست نشان از وجود صفحه های و فولدر های درونی یک سایت دارا هستند و استفاده کننده را به سوی آنها هدایت می‌نمایند.

پارامترها نیز می‌توانند استفاده کننده را برای غربال کردن درخواست هایش یاری کنند و بعد از نشانه سوال ؟ قرار می‌گیرند. پارامترها اکثر زمان ها به دلیل اکران محتوای پویا و داینامیک وبسایت به فعالیت گرفته می گردند. از آنان می اقتدار برای غربال لیست های تر و تمیز گردیده و یا این که کاغذ بندی محتوا (به عنوان مثالً ?page=1) به کار گرفت. بدین نشانی اعتنا نمائید:

https://www.example.com/shirts/t-shirts?color=red&size=medium

پارامترهای جان دار در URL فوق دربرگیرنده color=red و size=medium است. این پارامترها نشان میدهد ورقه متبوع که احتمالا دارنده محصولی همچون پیراهن میباشد، مبنی بر رنگ قرمز رنگ و سایز میانگین غربال شده‌است.

بعضا از URLها ممکن میباشد دارنده هشتگ باشند که پیرو آن ها نوشته‌ای میاید و به یک تکه از کاغذ اشاره می‌نمایند. هشتگ ها در URL به‌این قابلیت و امکان را می‌دهند تا به نصیب‌های متفاوت یک کاغذ، برای مثالً محتوای درون یک جدول، لینک و پیوند دهی کنیم. وب سایت ویکی پدیا اکثر اوقات از این خصوصیت در صفحاتش به کار گیری میکند.

https://en.wikipedia.org/wiki/URL#History

قسمت های اصلی URL چه می‌باشد؟

URL چه‌طور بر روی seo تأثیر می گذارد؟
گوگل برای درجه دهی به سایت ها از سیگنال ها و معیارهای زیادی سود میگیرد. شاید برایتان دیدنی باشد که بعضی از این معیارها مربوط به URL شماست. از این جهت نشانی تارنما می‌تواند به طور بدون واسطه بر بهینه سازی آن تاثیرگذار باشد. اما ممکن میباشد عواملی همچون تجربه کاربری نیز seo وب سایت را به طور غیرمستقیم زیر تاثیر قرار دهد.

1. وجود HTTPS داخل URL
وجود پروتکل HTTPS در ساختار یک URL نقش مهمی در بهبود سکو آن ایفا می‌نماید. از سال 2014 گوگل تمهیداتی اندیشیده تا سایت های دارنده HTTPS از امتیازات ویژه ای برخوردار گردند. همان موتور جستجوی گوگل تارنما های فارغ از این پروتکل را ناامن تشخیص می‌دهد.

ولی با وجود امتیازاتی که گوگل به‌این تارنما ها میدهد و آنها را امن دانسته، باز بینی های تارنما WooRank حاکی از آن میباشد که فقط 29% این وب سایت ها امن می‌باشند.

2. به کارگیری از کلیدواژه های دارای ارتباط داخل نشانی وبسایت
در سالیان پیشین الگوریتم های گوگل اهمیت اکثری به استعمال از عبارات کلیدی داخل URL می دادند ولی پژوهش ها اخیر نشان داده اهمیت این دستور کاسته شده و حتی‌د‌ر بعضی موردها موجب اخذ نمره منفی برای سایت خواهد شد. ولی مهم‌ترین نکته ای که می بایست بدانید بهبود تجربه کاربری میباشد. هنگام تولید URL دقت داشته باشید که یوزرها از ایده شما استقبال نمایند. همان از نگاه استفاده کننده به نشانی URL بنگرید و از خویش بپرسید این عمل موجب درک بهتر استفاده کننده میشود یا این که خیر؟ در صورتی جواب مثبت بود به همین روال ادامه دهید ولی اگر که شک وتردید کردید، راهکاری تازه برای استعمال از لغت ها کلیدی در آدرس اینترنت بیابید.

3. محتوای ورقه را به اطلاع استفاده کننده برسانید!
مسلما با خویش میگویید تا زمانیکه استفاده کننده وارد کاغذ نشده چطور می اقتدار محتوا را به وی نشان بخشید و تشویقش نمود تا به روی لینک و پیوند ما کلیک کند. راه‌حل بسیار بی آلایش میباشد! برای این عمل بایستی URL شما برای استفاده کننده قابل ادراک باشد. هر چه نشانی وبسایت معمولی خیس و بدیهی تری تعیین نمائید احتمال اینکه یوزرها به روی آن کلیک نمایند طولانی تر خواهد بود. در واقع استفاده کننده می بایست پیش از ورود به یک ورقه دریابد جواب سوالش را در آن یافت میکند. مطمئن گردید URL شما بعداز قرار دریافت کردن در کاغذ حاصل کاوش، رابطه لازم را با استفاده کننده برقرار می نماید. URLهایی که در نگاه اولیه محتوای باطن خویش را به اکران میگذارند، اصطلاحا URL پاک نامیده می‌شود و از نظر گوگل جايگاه بهتری کسب می‌کنند.

4. لینک و پیوند های پاک در شبکه های عمومی به اشتراک بگذارید!
بعضا اشخاص هنگام پیوند دادن در شبکه های عمومی و یا این که هر ورقه دیگری از اینترنت صرفا نشانی URL را اسکن مینمایند و از متن لینک و پیوند Anchor Text برای آن به کار گیری نمی‌کنند. در چنین قوانینی فقط پیوند های منزه میتوانند لحاظ دیگر یوزرها را جلب نموده و آنها‌را تشویق به کلیک نمودن کنند. بدین ترتیب همت نمائید مدام URL منزه برای وبسایتتان تولید فرمائید. خواسته به کار گیری از عبارات کلیدی کاربردی در نشانی اینترنت و همچنین منفعت بردن از خط تیره به جای خط زیر نوشته فی مابین لغت ها میباشد.

 

تاثیر URL بر seo وبسایت به چه شکل میباشد؟



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


امروزه در اينترنت، اشخاص زيادي می‌باشند كه خويش و كمپاني هايشان را طراح اینترنت مي نامند . بعضي از اشخاص اين كار را تحت عنوان شغل دوم گزينش كرده اند، و برخي هم حتي تحت عنوان تفريح و سرگرمي چنين كاري انجام مي دهند( اينجانب فراوان ديده ام ) . اما اشخاص و شركت هايي كه تمام وقت طراحي اينترنت انجام مي دهند و يا شركت هاي پباده سازي اینترنت، مضاعف مختلف مي باشند . افرادي كه معمولا طراحي اینترنت را به طور تفريحي و پاره وقت انجام مي دهند معمولا به اندازه كسي كه پباده سازي اینترنت درآمد حياتي وي محسوب مي شود، كار را به دور از شوخي نمي گيرند . شما با بازار دوچندان آشفته اي راز و کار داريد . سعي مي كنم پاره اي اين بازار را براي شما گشوده كنم .

طراحي سايت

پيش از ابتدا اين زمينه مي بايست با كمپاني هاي پباده سازي اينترنت در كشور‌ايران از بعد ها مختلفي آشنا شد . بعد از آن اولي كه اينجانب در لحاظ دارم تعريف كنم سپس مقدار است .

شركت
هاي پباده سازي اینترنت پهناور يك شركت بلندمرتبه طراحي و توسعه و گسترش اینترنت مي تواند از ۱۲ الي ۲۰۰ كارمند و چه بسا بيشتر داشته باشد . مشخص و معلوم میباشد كه يكي از فوايد مهم کار كردن با شركت هاي پهناور، دسترسي داشتن به استعدادها و تخصص هاي مختلف میباشد . معمولا وقتي مجموعه توسعه و پباده سازي اینترنت اكثر از تعداد انگشتان دست مي شود، هر نفر در اين مجموعه ناحیه تخصصي خويش را داشته و مي تواند تجربيات و نكات فن اي خویش را در ایجاد اينترنت اینترنت سايت شما بكار گيرد .

نقاط
ضعف احتمالي كمپاني هاي پباده سازي سايت پهناور چطور
شايسته ترين كمپاني طراحي اینترنت اینترنت سايت را تعيين كنيم؟ چطور
شايسته ترين كمپاني پباده سازي اينترنت وب سایت را تعيين كنيم؟ براي اين كه حقیقتا از مقدار شركت بهره ببريد اوليه مي بايست مطمئن شويد كه اين افراد با نيز در يك ساختمان و با همياري نيز كار مي كنند خیر تيمي تبارك ولي جدا از هم مي‌باشند . فقط به اين خاطر كه شركت پباده سازي اينترنت ۱۰۰ كارمند را در اینترنت سايت ليست كرده میباشد، به‌اين معني نمي باشد كه اين اشخاص تا به درحال حاضر با هم ملاقات كرده و با نيز همياري مي كنند؛ ممكن می باشد آنان به چهره برون سپاري بوسيله اين كمپاني به كار گرفته و روي پروژه هاي مجزا بر مبنا قراردادهاي جداازهم فعالیت كنند . شما بايستي مطمئن شويد كه اینترنت وبسایت شما بوسيله كارمندان در منزل طراحي نمي شود . در شرایطی‌که شما مي خواهيد هزينه مضاعف براي شركت هاي وسیع پرداخت كنيد، نبايد فيض كاري را دريافت نمائيد كه مي توانستيد با پرداخت هزينه كمتر به يك نفر داشته باشيد .
يك عدد ديگر از خلل ها احتمالي اين حوزه‌ مي تواند قضيه بروكراسي و رابطه باشد . بعضي وقت ها كمپاني هاي پهناور، بيش از حد گران قدر مي‌باشند . در اين فيس به جاي اينكه بی واسطه با طراح ايده پرداز و برنامه نويس پروژه خويش كلام كنيد، شما بايد با تعداد متعددي افراد دربرگیرنده نماينده حسابداري، رئيس پروژه و يا منشي تلفني حرف نماييد . تمام اين لايه هاي افراد سبب افزايش هزينه و برهه زماني صرف گرديده براي پروژه شما مي شود . همين طور اين اشخاص باعث مي شوند، دسترسي شما به افرادي كه بيشترين تأثير بر نتيجه كار را دارا هستند، محدود شود .



:: برچسب‌ها: طراحي سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


ﺣﺮﻓﻪ ای و خط مش های افزایش ترافیک تارنما در‌این نوشته‌ی‌علمی قصد داریم طریق ی ایجاد وب وبسایت رشته ای ، به یاروهمدم رویه های ارتقا ترافیک وب سایت را به شما آموزش دهیم، در شرای از یک بازاریاب یا یک کارآفرین بپرسید که چه چیزی را در فهمیده عمده از همگی دوست دارا هستند، احتمال داراست آنها خواهند خاطرنشان کرد ” مشتریان اضافه” . همیشه باید این مورد حساس را در لحاظ داشت که یکی‌از فاکتورهای حیاتی seo برای گوگل آن گاه از ساخت وب سایت ، ارتقاء رتبه تارنما در گوگل هست . اکثر وقت ها چه چیزی بعداز ورود مشتریان به یک کسب و عمل بیش تر می‌شود؟ جواب: ارتقاء بازدید حقیقی وواقعی ، به وبسایت شماست . روش های بسیاری وجود دارااست که شما می‌توانید، آن‌گاه از طراحی وب، ارتقا بازدید بدون‌پول وبسایتتان را ارتقا دهید . در نوشته‌ی علمی امروز قصد داریم نگاهی به ۲۵ راه از طرق ارتقا ترافیک سایت بیندازیم که صد رد صد سبب ارتقا بازدید رایگان برای وب سایت شما می‌شود .شما با درک کردن منش های ارتقاء ترافیک وبسایت می‌توانید درآمد خود را به صورت قابل توجهی ارتقاء دهید پس با ما همدم باشید .

طراحی وب سایت

۱-
بالا بردن بازدید تارنما در گوگل از طریق تبلیغ٬ که یک کدام از بهترین راه و روش های ارتقاء ترافیک تارنما به حساب آورده می شود در حوزه ی طراحی وب ، زمینه تبلیغات راه و روش زیاد عادی و روشنی هست . به این ترتیب گذشته از ساخت اینترنت وب سایت ، ما قصد داریم مقدمه این رویه را نظارت کنیم . بالا بردن بازدید وبسایت در گوگل، به کارگیری از رسانه های اجتماعی برای تبلیغات و تبلیغات نمایشی، همه از راه‌های افزایش ترافیک سایت می‌باشند که به تکوین برند شما و قرار گرفتن تارنما شما در مشاهده کرد مردم، یاری می‌کنند . راهکار های شما برای خرید ترافیک در گوگل، می بایست متناسب با اهداف شما باشد . آیا صرفا قصد دارید ارتقاء ترافیک وبسایت شما بهبود یابد؟ یا این که در‌پی افزایش تعامل با مخاطبانتان هم میباشید؟ هر کانال تبلیغاتی دارای نقاط مثبت و منفی میباشد . بدین ترتیب قبل از این که به سراغ کارت بانکی خویش بروید، می بایست به دقت راجع به هدفتان برای تبلیغات اندیشه فرمائید .

در حالتی‌که قصد دارید برای وبسایتتان بازدید حقیقی ساخت فرمائید تا منجر فروش بخش اعظم در وب سایت شما بشود، مستضعف داشتن یک راهکار مناسب هستید به عنوان نمونه: با کدام کلمات اساسی میخواهید بازدیدکنندگان را جذب سایتتان نمائید و باتوجه به همان عبارات مهم در گوگل برای اخذ ترافیک پول پرداخت فرمایید . ممکن میباشد رقابت برای بالاآمدن در موتورهای کاوش برای کلید کلمه و واژه های بهینه سازی دوچندان شدید باشد (و گران) اما اثرات آن دوچندان با ارزش هست .

۲-
ارتقاء بازدید سایت به صورت بدون‌پول در شبکه های مردمی این که تنها فقط محتوای عالی تولید فرمائید کافی نمی باشد . شما باید مضاعف فعال باشید . یک کدام از شایسته ترین طریق های ارتقاء ترافیک وب سایت شما، استعمال از رسانه های اجتماعی برای اشاعه محتوای سایتتان است . توئیتر برای لینک و پیوند مطالب کوتاه، سریع (وسوسه انگیز) زیاد ایده آل میباشد . در حالی که پروموشن گوگل پلاس، میتواند به وبسایت شما یاری کند تا در سود ی جستجوهای شخصی نشان داده شوید و برای تعاملات در وضعیت B2B بسیار مناسب به نظر میرسد . در‌حالتی که شما یک شرکت ساخت کننده ی محصول ها B2C میباشید، ممکن می باشد حاصل فراوان نه از کار با تارنما های عکس محور مانند Pinterest و Instagram کسب نمایید .

۳-ترکیبی
از اطلاعات برخلاف آنچه بخش اعظمی از اشخاص براین باوراند، هیچ فرمولی برای پیروزی در ساخت محتوا نیست . به همین برهان، تفاوت در حجم و فرمت محتوا هست که می‌تواند آن را به جالب ترین فیس ممکن برای خوانندگان متعدد ارائه کند . مطالب متفرقه و کوتاه، پست های بخش بلاگ که اکثر درمورد موضوعات خبری می باشند یاروهمدم با مطالب طولانی به صورت ویدیو، اینفوگرافی ها و انیمیشن هایی که داده های مختلفی را منتشر میکنند، بیشترین تاثیر را بر جذب مخاطب خواهند داشت . همان شما با داشتن یک نوشته‌ی‌علمی یا محتوای مناسب و جذاب و آپ دیت می‌توانید بیشترین ترافیک رو در بعدازظهر حاضر بدست بیارید پس فراموش نکنید این مقاله که به شما منش های ارتقاء ترافیک را فراگیری می‌دهد میتواند باعث بالاآمدن وب سایت شما در در بین رقبای خودتان شود .



:: برچسب‌ها: https://rayapars , ir/website ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت  همانگونه که می‌دانید این روزها کنفرانس ها و همایش ها به طور گسترده ای در سراسر عالم در هم اکنون برگزاری میباشند و در واقع یکی شیوه های توسعه شغل ها و صنعت های متعدد، هستند و دوست داران بخش اعظمی را نیز به سمت خویش جلب نموده اند.

یکی طریق هایی که امداد می‌نماید تا یوزرها در هر جایی که میباشند بتوانند از همه همایشها و کنفرانس های مربوط به حوزه ی عشق مندی خویش مطلع شوند این میباشد که مسئولین برگزار کننده، این اتفاق افتاد های پربیننده را از روش سایت های مرتبط با درج پوسترهای تبلیغاتی همایش و کنفرانس آگهی نمایند.

در همین راستا یکی‌از سرویس ها موسسات طراحی وب سایت در بعدازظهر حاضر ساخت وب سایت همایش و کنفرانس است. در شرایطی‌که رغبت دارید درباره با خصوصیت های یک وبسایت همایشی ماهر و کاربردی داده ها بیشتری داشته باشید این مقاله را تا آخر مطالعه کنید.

 

ساخت وب سایت همایش
با اعتنا به اینکه حجم برگزاری همایش در مملکت در سالهای اخیر نسبت به قبل ارتقا دیده گیری داشته میباشد، و از طرفی با اعتنا به اینکه یک کدام از مهم‌ترین مواقعی که در برگزاری برنده یک همایش تاثیر متعددی دارااست، تعداد اشخاص کمپانی کننده در همایش میباشد، از این رو به کارگیری از روشهای تبلیغاتی برای معرفی همایش های متفاوت امری ضروری بنظر می‌رسد، البته بخاطر حضور گسترده اشخاص در فضای وب، طراحی وب سایت همایش، یک کدام از مطرح ترین مواقعی میباشد که هر برگزار کننده همایش به آن فکر می‌کند.

طراحی وب همایش و مزایا
مسلما طرف داران به کمپانی در کنفرانس های دارای اعتبار این اتفاق افتاد ها را در فضای وب بسیار کاوش کرده و همایشی را که بیش تر به دردشان میخورد گزینش می نمایند. به همین خیال و خاطر در حالتی که همایش شما در فضای اینتنت نباشد طبیعاتا از چشم شدن دربین اکثری از هواداران خویش محروم خواهد شد. همین م

مزیت های داشتن یک وبسایت ماهر برای طراحی وب سایت همایش:

آگهی در زمینه‌ی مکان، عصر و سخنرانان همایش
معرفی همایش، قضیه آن، محورهای قابل دعوا همایش
قابلیت نام نویسی برای اشخاص عشق مند
قابلیت ارسال اثر/ نوشته‌ی علمی
قابلیت ارسال پست الکرونیکی جهت فراخوان
نشر نهایی خبرها همایش
تجهیزات ساخت سایت همایش
ارتقاء قابلیت و امکان جذب مشتریان بالقوه از روش اکران وبسایت در برگه نخستین
اکران خبر‌ها و اطلاعیه همایش
صادر شدن نتیجه ها مقاله ها
قابلیت انجام لحاظ سنجی
نام نویسی
پرداخت آنلاین / قابلیت بار گذاری فیش های پرداختی
قابلیت ارسال پیامک به تیم های گوناگون
قابلیت و امکان ارسال پست الکرونیکی
قابلیت و امکان ارسال اثر
داشتن بخش راهنمای نگارش مقاله ها
بخش محورهای گزینه مشاجره کنفرانس
بخش اطلاع سانی مورخ های مهم
در رابطه همایش/ کنفرانس
تماس با ما
بخش عضویت در همایش
برگه معرفی اسپانسرها
برگه معرفی سخنرانان
معرفی سخنرانان در برگه اصلی بگونه ای دیدنی
کمپانی رایا پارس با یاری گروه کارآزموده خویش می‌تواند تا همه سرویس ها موردنیاز شمارا در قضیه طراحی وب همایش با شایسته ترین نکات گرافیکی و خدماتی بانجام برساند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت  همانگونه که می‌دانید این روزها کنفرانس ها و همایش ها به طور گسترده ای در سراسر عالم در هم اکنون برگزاری میباشند و در واقع یکی شیوه های توسعه شغل ها و صنعت های متعدد، هستند و دوست داران بخش اعظمی را نیز به سمت خویش جلب نموده اند.

یکی طریق هایی که امداد می‌نماید تا یوزرها در هر جایی که میباشند بتوانند از همه همایشها و کنفرانس های مربوط به حوزه ی عشق مندی خویش مطلع شوند این میباشد که مسئولین برگزار کننده، این اتفاق افتاد های پربیننده را از روش سایت های مرتبط با درج پوسترهای تبلیغاتی همایش و کنفرانس آگهی نمایند.

در همین راستا یکی‌از سرویس ها موسسات طراحی وب سایت در بعدازظهر حاضر ساخت وب سایت همایش و کنفرانس است. در شرایطی‌که رغبت دارید درباره با خصوصیت های یک وبسایت همایشی ماهر و کاربردی داده ها بیشتری داشته باشید این مقاله را تا آخر مطالعه کنید.

 

ساخت وب سایت همایش
با اعتنا به اینکه حجم برگزاری همایش در مملکت در سالهای اخیر نسبت به قبل ارتقا دیده گیری داشته میباشد، و از طرفی با اعتنا به اینکه یک کدام از مهم‌ترین مواقعی که در برگزاری برنده یک همایش تاثیر متعددی دارااست، تعداد اشخاص کمپانی کننده در همایش میباشد، از این رو به کارگیری از روشهای تبلیغاتی برای معرفی همایش های متفاوت امری ضروری بنظر می‌رسد، البته بخاطر حضور گسترده اشخاص در فضای وب، طراحی وب سایت همایش، یک کدام از مطرح ترین مواقعی میباشد که هر برگزار کننده همایش به آن فکر می‌کند.

طراحی وب همایش و مزایا
مسلما طرف داران به کمپانی در کنفرانس های دارای اعتبار این اتفاق افتاد ها را در فضای وب بسیار کاوش کرده و همایشی را که بیش تر به دردشان میخورد گزینش می نمایند. به همین خیال و خاطر در حالتی که همایش شما در فضای اینتنت نباشد طبیعاتا از چشم شدن دربین اکثری از هواداران خویش محروم خواهد شد. همین م

مزیت های داشتن یک وبسایت ماهر برای طراحی وب سایت همایش:

آگهی در زمینه‌ی مکان، عصر و سخنرانان همایش
معرفی همایش، قضیه آن، محورهای قابل دعوا همایش
قابلیت نام نویسی برای اشخاص عشق مند
قابلیت ارسال اثر/ نوشته‌ی علمی
قابلیت ارسال پست الکرونیکی جهت فراخوان
نشر نهایی خبرها همایش
تجهیزات ساخت سایت همایش
ارتقاء قابلیت و امکان جذب مشتریان بالقوه از روش اکران وبسایت در برگه نخستین
اکران خبر‌ها و اطلاعیه همایش
صادر شدن نتیجه ها مقاله ها
قابلیت انجام لحاظ سنجی
نام نویسی
پرداخت آنلاین / قابلیت بار گذاری فیش های پرداختی
قابلیت ارسال پیامک به تیم های گوناگون
قابلیت و امکان ارسال پست الکرونیکی
قابلیت و امکان ارسال اثر
داشتن بخش راهنمای نگارش مقاله ها
بخش محورهای گزینه مشاجره کنفرانس
بخش اطلاع سانی مورخ های مهم
در رابطه همایش/ کنفرانس
تماس با ما
بخش عضویت در همایش
برگه معرفی اسپانسرها
برگه معرفی سخنرانان
معرفی سخنرانان در برگه اصلی بگونه ای دیدنی
کمپانی رایا پارس با یاری گروه کارآزموده خویش می‌تواند تا همه سرویس ها موردنیاز شمارا در قضیه طراحی وب همایش با شایسته ترین نکات گرافیکی و خدماتی بانجام برساند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت از ۳ روز پیش که در اخبار بیست و سی خبر در آغاز به عمل اینترنت وب سایت راهور ۱۲۰ را بخشید و آن همه هزینه که برای مراسم رونمایی اینترنت تارنما صرف شده بود را نگاه می‌کردم . تا امشب به خودم می پیچیدم که‌این چند خط رابرای شما بنویسم ولیکن دوره نمیشد .

ساخت وب سایت

سئوال
اینجانب اینجاست :
این
اینترنت وب سایت و هم اینترنت وبسایت قانونی پلیس جمهوری اسلامی ایران جدا چه فرقی با اینترنت وب سایت اسکاتلند یارد دارا هستند؟
سفارش
میکنم اول این وب وب سایت ها را ببینید :
اینترنت
سایت نیروی انتظامی ::: وب سایت راهور ۱۲۰ ::: وب وب سایت اسکاتلند یارد
روز قبل سرگرم حرف با یکی از دوستان بودم . یک کلام خوب زد . اظهار کرد شما در طراحی وب سایت و نیز بازاریابی اینترنتی حال حاضر غایت تکنولوژی و علم را در جمهوری اسلامی ایران در چنگ دارید . دانشی که در هیچ صنعتی به جز این تا این حد توسعه یافته در دست هیچ حرفه دیگری در کشور‌ایران نیست . راست می اعلام‌کرد .
آیا حتی‌در صنعت چاپ ما دانش ساخت یک اتومبیل چاپ در کشور ایران را داریم؟

“اما اینجا در وب و در صنف ما کلیه چیز می باشد ! “
من یک‌سری تا حدس دارم . یا این تارنما توسط سربازان وظیفه و بدون تجربه پباده سازی شده و یا این که اینکه با هزینه گزافی که یکی پیمانکاران نیروی انتظامی گرفته میباشد و با ارتباط و خیر با واحد سنجش های صحیح و حرفه ای . این پیمانکار نیز با کلی بد قولی این اینترنت وب سایت را طراحی نموده می باشد . ( احتمالا تمامی چیزی مشابه بدین مورد ها .
) تلاش ها در سوی توسعه و گسترش آگهی قابل تقدیر می باشد ولیکن کاش کارایی و هزینه در محلی با بازدهی ای خوب هزینه می‌شوید . اینجانب از خودم به عنوان یک اهل ایران فعال در وب رودربایستی کشیدم که چه هزینه متعددی فقط صرف مراسم پرده‌برداری از این وب وب سایت و کنفرانس خبری آن شده میباشد .
اینجانب در مورد اینترنت سایت کنونی پلیس هیچ نظری نمی دهم چون سوای هیچگونه شرحی شما می‌توانید وب وب سایت پلیس ما‌را با اسکاتلند یارد مقایسه کنید .
اسکاتلند یارد هم اینترنت سایتی در توان خوب ندارد ولیکن در صورتیکه نمره وب وبسایت دستکم ۲۰ برابر نمره وب سایت ما میباشد .

توصیه میکنم به تارنما ایشان مراجعه فرمایید و چه بسا به جور نگارش آن اعتنا نمایید .

به لحاظ اینجانب همه چیز کامل است . چه بسا نصیب نصایح پلیسی و گزارشات روزانه و صریح و آگهی جرائم و بخش آگهی جرایم و حتی پیش گویی جرم .و در غایت عکس پلیسی شاد و خندان در کنار مردمی شاد خیس . این یعنی فرهنگ وتمدن سازی برای دوری از پلیسی هراسی و پلیس دوستی . تفکر نمی‌کنم در مجموع مورخ ، انگلستان به مقدار نصف مملکت ما تارخ شهر نشینی و هم مدیر شهری داشته باشد .

اکنون با این همگی متخصص واقعلا چرا استفاده نمیکنیم نمی دانم ! من قصد غر و لند ندارم و هر زمان پلیس حاضر بود ما هم اینجا حاضریم تا قویترین وب سایت را برای ایشان ساخت کنیم .برای ایشان و کشور‌ایران .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت نظارت کردن سئوی وب سایت خویش و مهم خیس از آن، بررسی کردن سئوی تارنما های حریف امری بسیار حیاتی میباشد. در شرایطی که سایتی که قصد بازبینی سئوی آن را دارید وب سایت خویش شماست، میتوانید از ابزار seo محاسبه وبمستر گوگل به کار گیری نمائید. در‌حالتی که سایتی که میخواهید باز بینی نمایید برای رقیبتان میباشد توانا خواهید بود با ابزار های سئوچک که در‌پی معرفی خوا هیم کرد این فعالیت را انجام دهید.

ابزار های seo بررسی
Ahrefs

یک کدام از ابزار های موءثر در موضوع آنالیز seo ابزار ahrefs میباشد که با به کار گیری از تارنما ahrefs.com در دسترس میباشد. اما این تارنما از سال 2016 برای ایرانیان غربال شده‌است ولی احتمالا بتوانید با از به کارگیری از ابزار های بدور زدن غربال از تجهیزات این وب سایت استعمال کنید. Ahrefs به شما داده ها دقیقی درباره با وبسایت های رقبا می‌دهد. شاید بیش تر تمرکز این ابزار روی پیوند دهی رقبای شما باشد. در شرایطی‌که شما لینک و پیوند گیری و تعداد پیوند ها را بدانید میتوانید نتیجه ها مفیدی کسب نمائید.

Moz

یکی از دیگر از ابزار های مجانی که شاید به همین ادله علاقه مندان متعددی در جمهوری اسلامی ایران داراست ابزار moz هست که با ایمیل moz.com قابل دسترس میباشد. این ابزار میتوانید در کمترین عصر شایسته ترین داده ها را در رابطه قیمت صفحه ها و محتوا به شما ارائه نماید. این ابزار جانشین گوگل پیج رنک میباشد. ولی از بیان کردن این نکته نباید غافل شویم که بعضی گزارش ها نشان می‌دهد pa da هایی که‌این تارنما ارائه نموده است مسافت متعددی با حقیقت دارااست. پس در حالتی که نیاز به باز نگری های مطمئن دارید خودتان هم در کنار به کار گیری از moz یک کدام از دو فاکتور را باز‌بینی فرمائید.

Woorank

وب سایت وورنک یک کدام از دیگر از تارنما هایی میباشد که می‌توانید از آن برای بازبینی وبسایت های رقیبتان به کار گیری نمایید. woorank.com ابزاری میباشد که می‌تواند برای بازنگری کلی تارنما گزینه استعمال قرار بگیرد. این تارنما حالت کلی وبسایت را با یک نگاه آیتم باز‌بینی قرار می‌دهد. تفاوت وورنک و ahrefs آنجایی میباشد که ahrefs متمرکز بر چک بک پیوند میباشد اما وورنک با یک نگاه کلی تمام جوانب تارنما را آیتم محاسبه قرار می‌دهد.

بازنگری seo داخلی (On page سئو)
برای باز‌بینی seo داخلی نیز ابزار های مختلفی پباده سازی گردیده اند. این ابزار ها می‌توانند تگ های عنوان بندی، تعداد کاراکتر های جانور درهر تگ، فشرده شدن پوشه های CSS و… را آیتم باز نگری قرار دهند. از گزاره این ابزار ها می شود به Gtmetrix و YSlow اشاره نمود.

شایسته ترین شیوه نظارت کردن سئوی تارنما
این که بخواهیم یک ابزار را تحت عنوان شاخص معرفی کنیم و بگوییم در باز نگری تمام مسئله های بهینه سازی شایسته ترین میباشد، ممکن وجود ندارد ولی برای باز‌بینی هر قسمت یک ابزار تخصصی موجود است. به عنوان مثال در‌صورتی‌که می‌خواهید رده سایتتان را در گوگل باز نگری فرمائید ابزاری مانند پلاگین Serp trends و اپلیکیشن جت بهینه سازی می‌توانند گزینه استعمال قرار بگیرند. در واقع هر مورد از واحد سنجش های بهینه سازی ابزار های تخصصی خویش را برای باز‌نگری می طلبند. این که چه گونه از ابزار ها به کار گیری فرمایید و از آنان منفعت ببرید چیزی میباشد که انتخاب می نماید کدام ابزار برای شما مطلوب خیس میباشد.

پس تحت عنوان یک فیض گیری کلی از آنچه تا به امروز در رابطه ابزار های آنالیز بهینه سازی تارنما گفته شد، می اقتدار ادله کرد برای تعیین یک اپلیکیشن برای بازنگری بهینه سازی در آغاز می بایست بدانید بدنبال باز نگری تخصصی کدام ترازو بهینه سازی در وب سایت خویش می باشید. به عنوان مثال همان طور که گفته شد ابزاری مانند ahrefs اضافه تمرکز خویش را روی پیوند ها میگذارد و ابزاری مانند سرپ ترندز یا این که جت بهینه سازی بیش تر برای باز‌بینی مقام تارنما در گوگل آیتم استعمال قرار می‌گیرند.

همینطور شما می‌توانید با سئوکار جهت کسب مشورت کردن seo در رابطه باشید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در شرایطی‌که دامنه شما جزء دامنه‌های همگانی مانند com و info باشد، در قابل انعطاف‌افزار Google Search Console می توانید ناحیه جغرافیایی انگیزه خویش را مشخص و معلوم کنید. مثلا ممکن میباشد بخواهید انگیزه اصلی را یوزرها اهل ایران قرار دهید.

اما در‌صورتی‌که دامنه‌ی شما جزء دامنه‌های محلی مثل ir و ca باشد، ناحیه جغرافیایی به طور خود کار روی مرز و بوم متبوع قرار میگیرد. به همین عامل به کار گیری از دامنه‌های محلی مثل ir برای ساخت وب سایت‌های دوزبانه و چندزبانه، مورد‌ی قابل قبولی وجود ندارد.

محل قرارگیری سرور
هرچند محل قرارگیری سرور، اهمیت قابل توجهی در seo وبسایت ندارد، اما استعمال از یک‌سری سرور در نقاط متعدد برای پاسخگویی به درخواست‌های ارسال گردیده از کشورهای متعدد( سرورهای ابری )، ممکن میباشد اندکی روی بهینه سازی تارنما‌های چندزبانه اثر مثبت برجای بگذارد.

انتخاب گویش صفحه ها
برای انتخاب گویش صفحه های وب سایت از طریق‌های مختلفی می‌قدرت بهره برد. طرز متداول برای انجام این عمل با استعمال از متاتگ پایین در بخش head وبسایت است:


1

متاتگ وب سایت جایگزین
یکی‌از خصوصیت‌هایی که قادر است در صفحه ها وبسایت‌های چندزبانه قرار گیرد، متاتگ وب سایت جایگزین میباشد. با به کارگیری از این متاتگ به گوگل اعلام میکنیم که‌این کاغذ به لهجه‌های دیگر با چه آدرس قابل دسترسی میباشد.


1

این متاتگ در بخش head وب سایت اصلی به گویش فارسی قرار میگیرد و نشان میدهد که وبسایت شبیه به گویش انگلیسی با چه آدرسی قابل مشاهده میباشد.

علاوه بر متاتگ فوق، می توانید آدرس کاغذ‌ی پیش‌فرض و اصلی را نیز در‌صورتی‌که که لهجه استفاده کننده مشخص و معلوم وجود ندارد اعلام فرمائید:


1

استعمال از متاتگ‌های بالا اهمیت متعددی داراست. چون علاوه بر پند یوزرها به گویش مطلوب، میتواند جلوی ساخت محتوای تکراری در تارنما را نیز بگیرد.

اضافه بخوانید: متاتگ‌های اثر گذار در بهینه سازی
تفاوت در محتوای تارنما‌های چندزبانه
احتمال اینکه در کار بتوانید وب سایت‌های چندزبانه با صفحاتی به طور کامل یکسان تولید فرمائید، بسیار معدود میباشد. به همین عامل بهتر میباشد این انگیزه را فراموش نمایید. در ازای وبسایت‌های شما به لهجه‌های گوناگون می‌بایست هر مقدار که محتوا دارا هستند، محتوایی کیفیت عالی و موثر باشد.

استعمال از نقشه وب سایت
با به کارگیری از خصوصیت‌های جان دار در نقشه تارنما، میتوانید ساختار آدرس‌های وبسایت و گویش هرکدام از صفحه ها را به طور یکجا به گوگل اعلام نمائید. این عمل امداد می کند که گوگل بهتر بتواند وبسایت شما‌را پیمایش نماید.

اعتنا به کلمه ها کلیدی هنگام تولید وبسایت‌های موازی
در شرایطی که مطالب جان دار در وبسایت خویش را به دارالترجمه بدهید تا آن را برای شما ترجمه نمایند، ممکن میباشد بازدهی لازم را از آن به دست نیاورید، چون یکی نکات مهم در هنگام تایپ کردن محتوا، تمرکز روی عبارات کلیدی میباشد. بدین ترتیب بهتر میباشد پیشین از ترجمه مطالب به گویش‌های دیگر، برنامه‌ریزی لازم برای شناسایی کلمه ها کلیدی متبوع خویش در هر لهجه را به انجام برسانید و از ترجمه کننده بخواهید تا از این کلمه ها مطابق با اصول seo در ترجمه به کار گیری کند.

بهینه سازی تارنما چندزبانه و دوزبانه
با دقت به پیچیدگی‌های زیادی که در پیاده‌سازی فنی و بهینه سازی تارنما‌های چندزبانه موجود است،‌ لازم میباشد پیش از آغاز به ساخت سایت، برنامه‌ریزی‌های لازم راجع‌به بخش‌های گوناگون تارنما به انجام رسد. عدم پیش‌بینی برخی موردها ممکن میباشد عملکرد‌های متعددی که مخصوصا در بخش ساخت محتوای این سیرتکامل وب سایت‌ها می‌بایست صورت پذیرد را بی خودی کند.

درصورتی که قصد طراحی وب دوزبانه و تعدادی زبانه را دارید، با ما تماس حاصل نمایید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت شاید شما هم از آن مدل کسانی باشید که از نام بازاریابی بدتان میاید و با شنیدن آن فیس‌تان درهم میشود. تعجب آور وجود ندارد، خیلی‌ها با شما هم‌نظرند! زیرا همگی از قدیم این ذهنیت را دارا‌هستند که بازاریاب کسی میباشد که شما‌را گیر میاورد تا بنشیند از کالای خودش تمجید نماید و در پایان با تمجید و تمجیدهایش گولتان بزند تا جنسش را به شما بفروشد.

ولی دیگر دوران تغییر کرده! تبلیغات اینقدر رشته‌ای و زیرپوستی گردیده که گهگاه خودتان هم نمی‌فهمید که چه شد که به فلان مارک عشق و علاقه‌مند شدید، یا این که به هیچ وجهً چرا فلان برند را خریدید.

امروز می خواهیم سراغ مرموزترین و نهفته‌ترین گونه بازاریابی به‌اسم «بازاریابی نهفته» برویم و پرده از رازهایی برداریم که شاید روزی ذهنیت شما را هم به بازی گرفته باشند.

بازاریابی مخفی چه است؟
طولانی تر تکنیک‌های تبلیغاتی، بی واسطه می‌باشند یعنی تبلیغ به شما نشان داده میگردد و شما با دوراندیشی بدون نقص آن را تماشا می کنید! حال اینکه بخرید یا این که نخرید اهمیت ندارد، بازاریابی انجام یافته میباشد.

البته بعضی اوقات ماجرا بدین واضحی رخداد نمی‌افتد.

در بازاریابی نهفته یک مارک فارغ از آن که شما متوجه گردید، پیام بازاریابی مد نظرش را به ضمیر ناخودآگاه شما میفرستد، سوای اینکه ابداً از این پیام خبر داشته باشید یا این که به هیچ وجهً متوجه گردید این یک تبلیغ میباشد.

این پیام‌های مخفی مرزهای دوراندیشی بشر را رد می نماید و سوای اینکه وی متوجه بشود، بر رفتارش اثر می گذارد. به چه شکل؟

با یک آهنگ آهسته که در پس‌قضیه پخش می گردد یا این که عطری ملایم یا این که حتی خوی بشر‌هایی که دوروبر ما میباشند. همین قدر نامحسوس و به دور از انتظار!

به عنوان مثالً بعضی وقت ها ممکن میباشد بعداز خرید از خویش پرسیده باشید، اینجانب چرا آن جنس را خریدم؟ ما مدام برای این سوال یک پاسخ منطقی پیدا میکنیم البته این پاسخ، مدام پاسخ اصلی وجود ندارد! شاید شما خیلی نامحسوس پیام بازاریابی فروشندگان را اخذ کرده‌اید.

بگذارید نخستین ببینیم مرجع این پیام‌ها کجا بوده و جرقه این ماجرای مرموز از کجا زده شد!

بازاریابی مخفی کمیک

بازاریابی نهفته چه‌طور پدیدآمد؟
قصه پیام‌های نهفته بازاریابی و دردسرهای آن به بیش 60 سال پیش بر می‌شود! آقای جیمز ویکاری، روانشناس و محقق بازاریابی، برای اولی توشه جسورانه از پیام‌های نهفته صحبت زد. ویکاری ذکر کرد آزمایشی انجام داده که اثبات می نماید برندها می توانند با پیام‌های نهفته، ذهن اشخاص را در اختیار گرفتن نمایند. یعنی مخاطب عزم‌ای در قبال این پیام‌ها ندارد، پس آن ها می توانند خیلی معمولی پیامشان را در ناخوداگاه ذهن مخاطبان تثبیت نمایند.

تحقیق آقای ویکاری این چنین بود که مخاطبان باطن سینما، فارغ از آنکه روحشان خبر داشته باشد، در معرض بازاریابی مخفی قرار می‌گرفتند. این چنین که در زمان فیلم یک پیام چشمک‌زن با مضمون: «گرسنه‌ای؟ پاپ کرن بخور و کوکاکولا بنوش» نشان داده شده‌است؛ سوای هیچ چیز بیش تر دیگر. اما بینندگان به‌این پیام باخبر نبودند و آن را نمی‌دیدند! مسلماً تعجب کردید و با خویش گفتید چطور همچین چیزی ممکن میباشد؟

ذهن خودآگاه بشر میتواند تصاویری که اضافه از 13 میلی ‌ثانیه پخش شوند را فهم نماید در حالی که‌این پیام‌ها هر یک سری دقیقه به زمان 10 میلی ثانیه اکران داده می‌شدند! به این ترتیب تنها ذهن ناخودآگاه میتواند همگی این قاب‌ها را تثبیت و ضبط نماید.

جیمز داعیه کرد این تست را بر روی حدود 45000 نفر از کسانی که به سینما آمده بودند انجام داده میباشد و با این پیام‌های پنهان، فروش پاپ کرن 18.1 درصد و فروش کوکاکولا 57 درصد ارتقاء یافته میباشد.

پژوهش ها ویکاری در بازاریابی پنهانبعد از پخش این خبر موجی از نگرانی و استرس در میان مردم پخش شد. خب مشخص میباشد دیگر، آنان دوست نداشتند مغزشان به وسیله برندها در اختیار گرفتن شود! خبر نامه‌ها و مجلات هم که دنبال اینجور خبرهای خیره کننده و غریبند، به معرکه دامن زدند!

اینقدر تمامی چیز بهم جاری شد که ویکاری بعداز 5 سال اعتراف کرد که لاف گفته و فیض تحقیقاتش تمامی فیک بوده میباشد (

:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 124

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

 طراحی سایت


پینترست چه است؟
کانال اجتماعی پینترست این ایام تبدیل شده‌است به یکی کاربردی ترین ابزارهای دنیای دیجیتال مارکتینگ و متخصصین بازاریابی دیجیتال از قابلیت و امکان های کانال جهانی پینترست برای معرفی بهتر مارک و فروش طولانی تر محصولی که گزینه انگیزه شان میباشد بسیار استعمال می نمایند. در صورتیکه از ابزار هایی مانند تلگرام،اینستاگرام و.. به کار گیری می‌کنید ولی از وجود کانال اجتماعی پینترست بی خبرید درین نوشته‌ی‌علمی ما‌را ملازمت فرمایید.

معرفی کانال جهانی پینترست
پینترست لبریز میباشد از ایده‌ها و چاره‌های متعدد و خلاقانه در رابطه هرچیزی که به دنبالش می گردید. در‌صورتی‌که خیاط می‌باشید و میخواهید آخری طریق‌های دوخت گریبان حافظه بگیرید، در حالتی که نمی‌دانید برای شام امشب چه بپزید، در صورتیکه می خواهید با جاذبه‌های توریستی شهری آشنا گردید یا این که حتی قصد کاهش وزن دارید و می خواهید تعدادی تکان تازه برای آب کردن چربی‌های شکم پیدا نمائید، قطعا در پینترست ایده‌های فراوانی پیدا خواهید کرد. ولی که‌این بستر جایی میباشد پر بازدید برای طولانی تر و بهتر چشم شدن امور و ایده‌های ناب شما!

خصوصیت اصلی این کانال اجتماعی این میباشد که در هنگام کاوش، به جای فهرستی از جمله ها و لینک و پیوند‌های پی در پی (مشابه به ورقه حاصل موتورهای کاوش)، گروه‌ای از تصاویر که تر و تمیز و جالب کنار هم چیده گردیده‌اند را جلوی خویش خواهید رویت کرد که هرکدام شما‌را به یک مقاله یا این که اینفوگرافیک مربوط به آن زمینه هدایت می‌نمایند. در صورتی درپی حاصل ظریف‌تری میگردید، میتوانید از نوع‌بندی‌های پیشنهادی پینترست به کارگیری کرده یا این که یوزرها دیگری را که ذوق و سلیقه‌شان به شما نزدیک میباشد را دنبال (Follow) فرمائید.

با وجود این کلیه قابلیت و امکان در کنار جذابیت های بسیار ، خیلی از یوزرها رغبت دارا‌هستند که به طور ماهر خیس با کانال اجتماعی پینترست فعالیت نمایند، در واقع این اشخاص می‌خواهند از این کانال اجتماعی برای خویش کسب درامد نمایند. ما برای آن‌ها توصیه ویژه ای داریم:

صاحب و مالک یک تارنما فروش فالوور و لایک پینترست گردیده و به دوستان خوب خویش در داشتن یک حساب باصرفه امداد نمایید.

طراحی وب فروش فالوور و لایک پینترست
ساخت سایت فروش سرویس ها پینترست قابلیت و امکان ارتقاء لایک پینترست و ارتقا فالوور را دارا می باشد. شما می توانید با به کارگیری از این ورژن تجاری فراهم گردیده بوسیله کمپانی رایا پارس کسب و عمل خویش را در سمت ارائه این سرویس ها به مشتریان و یوزرها خویش رونق بسیار متعددی ببخشید و در طول و مخارج سازمانی خویش حداکثر صرفه جویی را داشته باشید.

پینترست و کاربردهایش
پینترست یک کدام از شبکه‌های‌اجتماعی دوست داستنی فی مابین یوزرها میباشد که به آنها این قابلیت و امکان را می دهد تا تصاویر مرتبط با پروژه، کالاها و خدماتی که دوست دارا هستند را به آسانی فی مابین هم به اشتراک بگذارند. شما می توانید Pinterest را تحت عنوان یک پنل پیام رسان یا این که یک سایت با امکان‌های سازمانی طولانی تر در لحاظ بگیرید. همینطور می توانید از آن تحت عنوان یک ابزار آرم گذاری به کارگیری فرمائید. پینترست ترکیبی از دو کلمه ی pin به معنای سنجاق کردن و interest در معنای عشق و علاقه میباشد. در واقع این اپلیکیشن مانند بوردی میباشد که بر روی آن علایق خویش را سنجاق میکنید. اکثری از تصاویر ذخیره گردیده در Pinterest قابل کلیک می‌باشند و می‌قدرت آن ها را در یک کاغذ‌ی تازه گشوده کرد.

طراحی وب سایت فروش سرویس ها پینترست

طراحی وب فروش سرویس ها پینترست
برای مثال، Pinterest یک ابزار بسیار دوستداشتنی برای فرمان پخت میباشد. شما میتوانید بر روی تصاویر غذاهای خوشمزه کلیک فرمائید تا به امر پخت آن دسترسی پیدا فرمایید. همینطور میتوانید آن را در بورد فرمان پخت خویش ذخیره فرمایید تا بعدا به آن دسترسی پیدا نمایید. کانال اجتماعی پینترست مملو از امکان نو و ایده میباشد. در حالتی‌که تا کنون از این کانال اجتماعی استعمال نکرده‌اید میتوانید با عضویت در آن روزمره ایده‌های بخش اعظمی به دست آورید. اصلا مهم نیست که در چه موضوع‌ای کار دارید، اشخاص اکثری میباشند که شما یا این که کسب و کارتان را دنبال خواهند کرد. در واقع می بایست بیان کرد پینترست جاییست برای چشم شدن البته تعداد فالوور ها و یوزرها شما در ورقه فردی تان در پینترست بسیار اهمیت داراست از این رو از روش خرید لایک پینترست و فالوور پینترست می توانید به‌این انگیزه دست پیدا فرمایید.

روش فعال‌ساز‌ی این وب سایت بدین چهره میباشد که شما در بالا می بایست یک دامنه و هاست تنظیم بفرمایید و بعد از آن وب سایت بوسیله گروه رایا پارس فعال سازی می‌گردد. وبسایت تنظیم گردیده به یک تارنما اصلی متصل میباشد که همه خرید های انجام یافته را بانجام می رساند و شما کار خاصی را انجام نمیدهید.

کمپانی ساخت وب سایت رایا پارس در راستای تحقق این انگیزه بر آمده میباشد و به درخواست کنندگان ارائه دهنده سرویس ها پینترست وب سایت هایی را با تجهیزات ویژه ارائه می‌دهد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


سیستم طراحی سایت
برهان چه می باشد؟ سیستم عامل مهمترین طرحی که در یک کامپیوتر موجود است، سیستم عامل است (OS) . یک سیستم ادله، طرحی هست که به وسیله گویش در مرحله میانگین مثل C یا این که ++C متن شده می باشد که توابع و پارامترهایی را تجویز می کنذ که به کامپیوتر خواهد اذعان کرد چگونه اجرای فیزیکی خودش را باطن واحدهای منطقی، سازماندهی نماید، حافظه را مدیر نماید و با محیط بیرونی و یوزرها کامپیوتر، تعامل بر قرار نماید .

طراحی وب سایت

مثالهایی از سیستم های استدلال مشتمل بر سیستم یونیکس و نسخه های مختلف آن، سیستم برهان ویندوز و سیستم دلیل Mac است . زمانیکه کامپیوتری در هم اکنون بالا وارد شدن میباشد، نخست سیستم استدلال را از دیسک، به خیال و خاطر بارگذاری می مینماید . سیستم عامل میتواند باطن هارد دیسک، یا یک CD-ROM یا هر وسیله الکترونیکی دیگری قرار داشته باشد .

فلب کلیدی سیستم های برهان، kernel است . Kernel یونیکس، بخش مضاعف کوچکی از سیستم دلیل یونیکس را تشکیل می‌دهد که‌این امکان را میدهد تا از یونیکس در اکثری از کامپیوترها مصرف شود (از کامپیوترهای خانگی با لینوکس گرفته تا ابر کامپیوتر هایی با UNIغیر مجاز میباشد) . در صورتیکه جایی از عمل سیستم استدلال به اختلال حادی برخورد نماید، سیستم برهان به حالت خوف خود خواهد رفت . در اصطلاح گفته می گردد که سیستم دلیل هنگ کرده می باشد .
SRAM،
DRAM، و CACHE المان حیاتی RAM استاتیک (یا این که SRAM)، واحد سلول ذخیره سازی میباشد که از تعدادی سلول خیال ساخته شده میباشد که هر یک از آن ها، یک بیت را در مدارات فلیپ فلاپ خویش محافظت می کنند . خطوط نشانی، داده ها آدرسی را که بایستی حافظه موقت از آنها برای ذخیره سازی یا این که بازیابی داده ها، به کار گیری نماید را نشان میدهد . خطوط کنترل تلاوت و تایپ کردن، معلوم مینماید که داده ها ذخیره شوند یا این که بازیابی شوند . خطوط داده نیز، اطلاعات را در هر دو طرف منتقل می نماید . دستگاه های دیگری که در یک واحد ذخیره سازی قرار دارند مشتمل بر رجسترهای نشانی، دیکدر، رجیستر بافر خاطر و درایور هایی به طور مبدلها یا تقویت کننده ها می باشند . واحد SRAM، مادامیکه که جریان الکتریکی جریان داراست، محتویات خویش را مراقبت خواهند کرد و هنگامیکه جریان الکتریکی قطع شود، محتویات هم از در بین خواهند رفت .

اکثرا حافظه موقت های سیستمی، از RAM دینامیک (یا این که DRAM) تشکیل شده اند . این حافظه ها نسبتا ارزانتر بوده از SRAM ها بوده چراکه هر بیت به وسیله یک خازن ذخیره سازی میگردد . هر سلول DRAM از یک خازن برای محافظت محتویات یک بیت و یک ترانزیستور برای دستکاری یا این که بازیابی محتویات بیت استعمال می‌کند . یک پالس جریان الکتریکی بطور پیوسته سلولهای خاطر را بروز رسانی میکند . درصورتی که این جریان الکتریکی جداگانه شود، اطلاعات هم از در بین خواهند رفت . هر مقطع که اطلاعات خوانده میگردند، خازن نگهدارنده داده ها، محتویات خویش را از دست می‌دهد و اصطلاحا دشارژ میگردد . DRAM در بسته بندی 30 یا این که 70 پینی بصورت تک ردیفه (SIMM) و یا این که دو ردیفه (DIMM) بسته بندی میگردند .

گونه های دیگر خیال و خاطر حافظه موقت دربرگیرنده حافظه موقت cache تراز 1 (L1) یا این که حافظه موقت cache سطح 2 (L2) هست . خاطر cache از سلولهای SRAM درست شده هست . از آنجاییکه cache زیاد در حدود CPU بوده، در سود باید دوره دسترسی فوق العاده پایینی داشته باشد . حافظه موقت cache L1، بعنوان حافظه موقت داخلی CPU تعریف و تمجید میگردد در حالیکه حافظه موقت cache L2 بعنوان cache ثانویه یا حافظه فرنگی CPU تعریف میگردد . طرحهای جدید مشتمل بر حافظه موقت cache مرحله 3 (L3)، و حافظه موقت cache سطح 4 (L4) می‌باشد . حافظه موقت محافظ (PRAM) از یک باتری برای نگهداری اطلاعات استفاده می‌نماید و محتویات خویش را حتی بعد از جدا بی نقص مرجع تغذیه، نگاه خواهد داشت .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


سیستم طراحی سایت
برهان چه می باشد؟ سیستم عامل مهمترین طرحی که در یک کامپیوتر موجود است، سیستم عامل است (OS) . یک سیستم ادله، طرحی هست که به وسیله گویش در مرحله میانگین مثل C یا این که ++C متن شده می باشد که توابع و پارامترهایی را تجویز می کنذ که به کامپیوتر خواهد اذعان کرد چگونه اجرای فیزیکی خودش را باطن واحدهای منطقی، سازماندهی نماید، حافظه را مدیر نماید و با محیط بیرونی و یوزرها کامپیوتر، تعامل بر قرار نماید .

طراحی وب سایت

مثالهایی از سیستم های استدلال مشتمل بر سیستم یونیکس و نسخه های مختلف آن، سیستم برهان ویندوز و سیستم دلیل Mac است . زمانیکه کامپیوتری در هم اکنون بالا وارد شدن میباشد، نخست سیستم استدلال را از دیسک، به خیال و خاطر بارگذاری می مینماید . سیستم عامل میتواند باطن هارد دیسک، یا یک CD-ROM یا هر وسیله الکترونیکی دیگری قرار داشته باشد .

فلب کلیدی سیستم های برهان، kernel است . Kernel یونیکس، بخش مضاعف کوچکی از سیستم دلیل یونیکس را تشکیل می‌دهد که‌این امکان را میدهد تا از یونیکس در اکثری از کامپیوترها مصرف شود (از کامپیوترهای خانگی با لینوکس گرفته تا ابر کامپیوتر هایی با UNIغیر مجاز میباشد) . در صورتیکه جایی از عمل سیستم استدلال به اختلال حادی برخورد نماید، سیستم برهان به حالت خوف خود خواهد رفت . در اصطلاح گفته می گردد که سیستم دلیل هنگ کرده می باشد .
SRAM،
DRAM، و CACHE المان حیاتی RAM استاتیک (یا این که SRAM)، واحد سلول ذخیره سازی میباشد که از تعدادی سلول خیال ساخته شده میباشد که هر یک از آن ها، یک بیت را در مدارات فلیپ فلاپ خویش محافظت می کنند . خطوط نشانی، داده ها آدرسی را که بایستی حافظه موقت از آنها برای ذخیره سازی یا این که بازیابی داده ها، به کار گیری نماید را نشان میدهد . خطوط کنترل تلاوت و تایپ کردن، معلوم مینماید که داده ها ذخیره شوند یا این که بازیابی شوند . خطوط داده نیز، اطلاعات را در هر دو طرف منتقل می نماید . دستگاه های دیگری که در یک واحد ذخیره سازی قرار دارند مشتمل بر رجسترهای نشانی، دیکدر، رجیستر بافر خاطر و درایور هایی به طور مبدلها یا تقویت کننده ها می باشند . واحد SRAM، مادامیکه که جریان الکتریکی جریان داراست، محتویات خویش را مراقبت خواهند کرد و هنگامیکه جریان الکتریکی قطع شود، محتویات هم از در بین خواهند رفت .

اکثرا حافظه موقت های سیستمی، از RAM دینامیک (یا این که DRAM) تشکیل شده اند . این حافظه ها نسبتا ارزانتر بوده از SRAM ها بوده چراکه هر بیت به وسیله یک خازن ذخیره سازی میگردد . هر سلول DRAM از یک خازن برای محافظت محتویات یک بیت و یک ترانزیستور برای دستکاری یا این که بازیابی محتویات بیت استعمال می‌کند . یک پالس جریان الکتریکی بطور پیوسته سلولهای خاطر را بروز رسانی میکند . درصورتی که این جریان الکتریکی جداگانه شود، اطلاعات هم از در بین خواهند رفت . هر مقطع که اطلاعات خوانده میگردند، خازن نگهدارنده داده ها، محتویات خویش را از دست می‌دهد و اصطلاحا دشارژ میگردد . DRAM در بسته بندی 30 یا این که 70 پینی بصورت تک ردیفه (SIMM) و یا این که دو ردیفه (DIMM) بسته بندی میگردند .

گونه های دیگر خیال و خاطر حافظه موقت دربرگیرنده حافظه موقت cache تراز 1 (L1) یا این که حافظه موقت cache سطح 2 (L2) هست . خاطر cache از سلولهای SRAM درست شده هست . از آنجاییکه cache زیاد در حدود CPU بوده، در سود باید دوره دسترسی فوق العاده پایینی داشته باشد . حافظه موقت cache L1، بعنوان حافظه موقت داخلی CPU تعریف و تمجید میگردد در حالیکه حافظه موقت cache L2 بعنوان cache ثانویه یا حافظه فرنگی CPU تعریف میگردد . طرحهای جدید مشتمل بر حافظه موقت cache مرحله 3 (L3)، و حافظه موقت cache سطح 4 (L4) می‌باشد . حافظه موقت محافظ (PRAM) از یک باتری برای نگهداری اطلاعات استفاده می‌نماید و محتویات خویش را حتی بعد از جدا بی نقص مرجع تغذیه، نگاه خواهد داشت .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 فروردين 1399 | نظرات ()