نوشته شده توسط : علی پور


کانال
اجتماعی جای تارنما شما را نمی گیرد این
رو یادتان باشد که هیچ وقت یک کانال مجازی نمی تواند جای یک وب سایت را بگیرد وب سایت و بازاریابی کانال اجتماعی پل ارتباط می‌باشند فی مابین هم، شبکه مجازی شما می توانید عکسهای کار خویش را بزارید و توضیح نیز در مسئله هر کدام بنویسید ولی شبکه شما طبقه بندی ندارد، مثلا
شبکه

طراحی سایت
اجتماعی و سایت
در شرای
شما در درون کانال مجازی خود لباس می فروشید طبقه بندی ندارد که مدل بندی نمایید و یک کاربر کلی بایستی درون پست های شما جستجو نماید تا بتواند فرآورده خویش را پیدا کند ، البته هنگامی شما یک سایت طراحی نمائید می توانید کالاهای خودتان را خیلی آسوده جور بندی نمائید تا استفاده کننده خیلی سهل وآسان بتواند کالای خود را تعیین نماید و بتواند به شما توصیه بدهد
پباده سازی
وبسایت شما شعبه 24 ساعته کسب و کار شما هست زمانی
شما یک وبسایت داشته باشید مدام گشوده هستید شما با پباده سازی تارنما یک شعبه 24 ساعته برای کسب و عمل خودتان تولید کردید
بازاریابی
اینترنتی
یعنی
شما در صورتی‌که یک فروشگاه اینترنتی شیوه اندازی نمایید شما در خواب باشید یا در هم اکنون رانندگی یا این که حتی در هجرت اما خیلی سهل وآسان درآمد کسب می فرمائید به جایی این که هر روز برید در مغازه خودتان و کلی تو ترافیک باشید از پای سیستم خودتان کسب درآمد کنید
با
مشتریان خویش خوبتر تعامل داشته باشید زمانی برای کمپانی خودتان یک سایت پباده سازی می فرمائید غیر از این‌که پروژه ها و سرویس ها کمپانی خودتان را به مشتریان ارائه می دهید می توانید، صرفا با داشتن یک فرم توصیه خیلی آسان می توانید از کاربران وبسایت خود در هر ساعت شبانه روز بخواهید از نحوه فرم پیشنهاد در رابطه باشند نیز شما با این فرم پیشنهاد می توانید کاربر را راضی نگه دارید نیز خودتان می توانید داده ها یوزرها را داشته باشید یا از طریق پست الکرونیکی یا از روش پیام کوتاه یا این که از طرز یک بازاریاب تلفنی خیلی آسان عمل پیشنهاد بگیرید .

یا این که یک فرم استخدام در تارنما پیاده سازی نمایید تا هر وقت خواستید خیلی سهل به خزانه اطلاعاتی خودتان برید و از افرادی که این فرم را مالامال کرده اند در شغل های مربوط به خودتان استفاده نمائید .

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

کسب
درآمد از وبسایت شاید کسب درآمد از وب سایت تان بدون قابلیت و امکان فروش متاع یکی از دغدغه های شما باشد . ممکن می‌باشد شما وب سایت داشته باشید ولی کالایی برای فروش نداشته باشید که با فروش آن کسب درآمد نمایید . این مطلب در رابطه طرز فروش کالاهای فیزیکی و ملموس در وب سایت نمیباشد . این مطلب درباره راه و روش کسب درآمد از طرز محتوا هست . اولین قدم طبیعتاً تولید مخاطب می‌باشد . همان طور که یک تجارت به مشتری نیاز دارد، شما نیز برای محتوای خویش به مخاطب نیاز دارید . عمل شبکه های تلویزیونی در شبکه های اجتماعی دقیقاً به دلیل همین جذب مخاطب می‌باشد . فعالیت در کانال های اجتماعی می تواند کاربرانی در سختی سنی 18 تا 49 سال را جذب کند . کسانی که در این سن قرار دارا‌هستند را می بضاعت از طرز تبلیغات در شبکه های اجتماعی به خرید کالا ترغیب کرد . بایستی اعتنا داشت که جذب مخاطب می بایست بخش اعظم بر شالوده نیاز مخاطبان به گونه محتوای شما باشد تا این‌که بر شالوده سن مخاطبان بخواهید آنان را جذب نماید .

طراحی سایت

برای مثال در حالتی که شما به افرادی که می خواهند کسب و کار جدیدی روش بیاندازند مشورت می دهید یک شخص 60 ساله که بخواهد عمل کردن برای بقیه افراد را کنار گذاشتن و برای خود کار نماید نیز می تواند مخاطب شما باشد . شما ممکن می‌باشد بخواهید یوزرها را بر اساس معاش در یک حالت جغرافیایی یگانه جذب نمائید . یا این که اینکه مخاطبان خویش را براساس علاقه آن ها به یک قضیه مختص انتخاب کنید، در هر صورت شما باید براساس مخاطب آخرین که می خواهید جذب کنید، مدل محتوای خود را مشخص و آن را تهیه و تنظیم کنید .

برای کسب درآمد از محتوا می توانید با کسب و کارهایی که در رابطه با محتوای شما محصول ایجاد می کنند همیاری کنید . شما به مخاطبین متعددی به فیس ماهانه، احتیاج دارید که بتوانید از ساخت محتوا، کسب درآمد کنید .

 

3
راه و روش برای کسب درآمد آنلاین از اینترنت سایت


1-
تبلیغات برای کسب درآمد از ساخت متن دیجیتال یکی از معمول ترین رویه ها دریافت تبلیغات میباشد . تبلیغات میتوانند بصورت متنی و چهره ای در کناره وبسایت شما قرار داشته باشند . یا این که چه بسا ممکن می‌باشد در هنگام پخش ویدئوها در وب سایت خویش چکیده از کلیپ را به تبلیغ اختصاص دهید .

به خاطر داشته باشید که قراردادن تبلیغی که برای کاربران با ارزش باشد می تواند به کسب درآمد شما یاری نماید ولی در شرای تبلیغات تارنما شما با نیاز مخاطبان نیز سو نباشد، مخاطبان از دیدن این تبلیغات آزرده خواهند شد .

برای کسب بیشترین فیض از تبلیغات شما باید یک تعادل در میان تجارت خویش و شرکت تبلیغ دهنده و مخاطبان وب سایت برقرار نمایید . انجام اینکار شما باید منش های تبلیغاتی را که بیشترین مخاطب را جذب کرده و تجربه کاربری مثبتی را هم برای یوزرها رقم بزند، را گزینش نمائید . برای مثال: تبلیغ در یک ویدئو فراوان عمده از تبلیغات در لبه وبسایت مخاطب را جذب می نماید . زیرا که کاربران با مشاهده مداوم تبلیغات در حاشیه تارنما ها بسادگی آنها را نادیده می گیرند .

اما داشتن تبلیغات ویدئویی مفید فقط با ساخت محتوای با کیفیت ممکن می شود . شما نمی توانید یک تبلیغ 15 ثانیه ای پخش فرمایید و بعد از آن ویدئو یک محتوای بی کیفیت 30 ثانیه ای ارائه دهید و توقع داشته باشید مخاطبان ویدئوی بعدی در وبسایت شما را اجرا نمایند .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


12 نکته کلیدی برای طراحان وبسایت ماهر ، طراحی وب ماهر خیلی فرق می کنه در میان یک طراح وبسایت شدن تا اینکه تنها بخواین مهارت های لازمه رو کسب بکنین واسه همینم خیلی مهمه که داده ها خودتون رو آپدیت کرده باشین و مدام از مقاله‌ها و مطالبی که منتشر میشه آگاه باشید تا نکات لازمه رو بفهمید و به فعالیت بگیرید.

طراحی سایت

هنگامی نبض تغییر تحول و تحولات دنیای استایل دست شما باشه میتونین جزو او‌لین کسایی باشین که اونارو روی طرح های خودتون اعمال می کنین و خودتون رو با تغییرات و اختراع های آن وفق دهید. و همچنین در ازای سبب میشه شما پروژه ها رو به انتها برسونین. چه کاری برای خودتون باشه و چه کاری برای یک مشتری انجام بشه ، این خیلی سبب میشه شما یک اقتدار منحصر به فرد به شخصی هم داشته باشید. اینکه یه انبار تروتمیز گردیده ای از نکاتی که میتونین بعدن بهشون در حالت های گوناگون مراجعه نمایید مراحل کاریه شما رو سرعت میبخشه.
حتی اگه شما کسی باشید که سبک و سیاق خودش رو داره گشوده هم اینکه از اختراع های این صنعت با خبر باشید بایستی برای شما بهره هایی هم داشته باشه. به صورت نمونه سبب ساز میشه دعوا کردن با مشتری درباره با مراد هاشون رو شل خیس کنه و به شما بینایی های کافی رو بده زیرا اکثر مشتری های یه تغییری رو یه جایی میبینن و از شما پیاده سازی اونا رو توقع دارا هستند.
علاوه بر اون در حالتی‌که هم شما حقیقتا میخواید که برنامه خردسالان به طور کامل اصل باشه میتونید از دونستن ابتکار عمل ها استعمال فرمائید و استایل ها و پباده سازی ها رو ببینین و چیزی که به طور کامل برای خودتون رو میباشد رو ایجاد نمائید.
برای همین درین نوشته ی علمی شما کالکشن ای از نکته های به درد بخور برای طراحی وب ها به دست میارید که قرار می باشد شما رو موعظه کنه که کارتن رو در سال جاری با برد به ثمر برسونید. هم برای اشخاصی که میخوان ازونا ایده بگیرن و هم واسه اونایی که میخوان به اصلیت برسن.

12 نکته درباره با ساخت سایت که به شما امداد می‌نماید که چیره گردید
هنگامی حرف به ساختن تارنما ها میرسه چه برای خودتون و چه برای مشتری هاتون ، پیروز شدن به راحتی به دست نمیاد. برای اینکه تعداد تولید ها خودتون رو زیاد فرمایید و برای اینکه اون ها رو امروزی و جدید بسازید ، این لازمه که علاوه بر با صرفه سازی برای موتور های کاوش و همچنین چیزای دیگه ، بایستی مدام نکته ها و تکنیک ها رو خاطر بگیرین تا بتونین ازشون استعمال فرمائید.
حال وقتش رسید که یه یه محرمانه ازین نکته های به درد بخور رو حافظه بگیریم که وقتمون رو با داده های گوناگون مالامال نکنیم.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 مهر 1398 | نظرات ()