نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت خب تا اینجای خصوصی مجموعاَ با شیوه فعالیت گوگل ادز، فراهم‌سازی مقدمات گذشته از فعال‌سازی تبلیغ و شیوه یافت کردن کلمه ها کلیدی مطلوب آشنا شدیم. حال عصر آن رسیده که بتوانیم برای تبلیغات خویش متن یا این که متن‌های تبلیغ مطلوب بنویسیم.

تایپ کردن متن تبلیغ در گوگلمتن تبلیغ در گوگل به عبارتی چیزی میباشد که شما بعد از جستجوی واژه و کلمه موردنظرتان در ورقه نخستین گوگل، در یکسری لینک و پیوند بالا یا این که ذیل کاغذ مشاهده می کنید.

به عبارتی‌سیرتکامل که پیش از اینً هم اشاره کردیم، تایپ کردن یک متن تبلیغ عالی نقش اساسی در هزینه‌ها و معیار محل ورود وب سایت شما داراست. چون اولی نقطه تماس شما با مشتریان احتمالی شما میباشد. اذن بدهید محاوره ای بیان‌کنم، متن تبلیغ او‌لین و شاید مهمترین جایی میباشد که بایستی مخ مشتری را بزنید!

براین اساس می بایست آلرژی متعددی در نگارش آن به خرج دهید. در واقع یکی مهمترین گرفتاری‌های شما بایستی تایپ کردن یک متن تبلیغ جالب باشد. ولی این متن از نصیب‌های مختلفی درست شده میباشد. پس لازم میباشد گذشته از مقدمه تایپ کردن متن تبلیغ، نخست اشکال و نصیب‌های گوناگون آن را با هم بازبینی کنیم.

اشکال متن تبلیغ در گوگل ادز
همان طور که در صورت پایین هم مشاهده میکنید، در یک کدام از روند فعال سازی کمپین، گوگل ادز از شما می خواهد دست‌کم یک متن تبلیغ برای مال یا این که سرویس ها گزینه نظرتان بنویسید.

تولید متن تبلیغ کمپین گوگل ادزدر همین نخست گوگل ادز به شما دو حق گزینش می دهد. نخستین اینکه یک متن تبلیغ از گونه Text ads تولید نمایید، یا این که اینکه Responsive search ads را تعیین نمائید. اذن دهید در پی کلیه اشکال متن‌های تبلیغ را بازبینی کنیم.

تبلیغ استاندارد نوشتاری (Text Ad)
درین دسته از متن تبلیغ شما بخش‌های مختلفی را بایستی لبریز فرمائید. در تصویر ذیل هرکدام از این بخش‌ها را مشاهده می کنید. در نصیب سمت چپ شما میتوانید محتوای تبلیغ خودتان را بنویسید. در نصیب سمت راست هم گوگل ادز پیش نمایشی از تبلیغ آخرین شمارا در 3 وضعیت گوشی، رایانه فردی و شبکۀ اکران (Display Network) به شما نشان میدهد.

قسمت های محتلف متن تبلیغ در جستجوی گوگل

1. نشانی آخری (Final URL)
در‌این نصیب، نشانی کاغذ‌ای که می خواهید استفاده کننده بعداز کلیک روی تبلیغ از آن بازدید نماید را بایستی وارد فرمائید. اما نشانی شما در متن تبلیغ آخرین به یوزرها اکران داده نمی شود.

2. تیتر‌های‌ تبلیغ (Headline)
این بخش مشتمل بر 3 نصیب تیتر نخستین، تیتر دوم و تیتر سوم میباشد که در هر بخش نهایتاً تا 30 کاراکتر میتوانید بنویسید. این بخش مهمترین مولفه تبلیغ شماست، زیرا معمولاً اولی بخشی از متن تبلیغ میباشد که یوزرها مشاهده مینمایند. اعتنا داشته باشید که یوزرها صرفا می توانند روی یک کدام از این سه تیتر کلیک نمایند تا بتوانند وارد وبسایت شما شوند. همان دیگر، فقط بخشی از متن تبلیغ شما که قابلیت و امکان کلیک داراست، همین تیتر‌ها میباشد.

3. مسیر قابل اکران (Display Path)
این بخش از دو نصیب منقطع درست شده میباشد و شما می توانید در هر قسمت تا 15 کاراکتر بنویسید. اعتنا داشته باشید که‌این نصیب هیچ ارتباطی به برگه فرود یا این که نشانی URL وب سایت شما ندارد. این نصیب صرفا برای اکران به استفاده کننده میباشد.

برای مثال در صورتی‌که بخواهید برای ورقه تور استانبول خویش تبلیغ بنویسید، می توانید در نصیب اولیه این بخش عبارت «تور فرنگی» و در نصیب دوم آن کلمه و واژه «استانبول» را بنویسید. به‌این رخ استفاده کننده متوجه میشود که قرار میباشد بعد از کلیک روی این تبلیغ به کاغذ تور استانبول هدایت شود. به این ترتیب، این نصیب صرفا برای پند استفاده کننده میباشد و قابلیت و امکان کلیک روی آن نیست.

4. توضیحات (Description)
حتماً بخش تیتر تبلیغ برای شما کافی نخواهد بود تا بتوانید توضیحات جامعی از تولیدها و سرویس ها خویش به استفاده کننده ارائه دهید. به همین برهان گوگل ادز به شما اذن می دهد تا توضیحات بیشتری از محصول ها خویش را به متن تبلیغ بیش تر فرمائید.

در واقع گوگل ادز درین بخش دست شمارا نسبت به بقیه بخش‌ها بازتر گذارده میباشد. این بخش از 2 نصیب توضیحات 1 و توضیحات 2 تشکیل میگردد که در هر بخش شما مجاز می باشید تا نهایتاً 90 کاراکتر به متن تبلیغ خویش طولانی تر نمائید.

درین بخش می توانید راجع‌به محصول ها و سرویس ها خویش توضیحات تکمیلی بنویسید تا استفاده کننده بیش تر با سرویس ها، مزایا و محصولاتی که ارائه می‌دهید آشنا شود. سفارش میکنیم که در متن تبلیغ خویش بدون شکً از لغت ها کلیدی دارای ربط به کارگیری نمائید.

تبلیغ برخورد‌گرا (Responsive Search Ad)



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت پینترست یک کانال‌ی اجتماعی تصویری میباشد که میان یوزرها بسیار دوست داستنی میباشد و درین نوشته ی علمی کاملا به معرفی کانال‌ی اجتماعی پینترست و طرز‌های دانلود از پینترست با فراگیری تصویری در همه پلتفرم‌ها پرداخته‌ایم.

دانلود از پینترست
پینترست «Pinterest» هم مانند اینستاگرام، تلگرام و دیگر کانال‌های اجتماعی، یک کانال اجتماعی میباشد که با نشانی Pinterest.com میان یوزرها شناخته شده‌است و دوست داران و علاقمندان متعددی داراست. فعلا، تصاویر میان بقیه محتواهای جان دار در فضای مجازی و وب هوا داران بیشتری دارا هستند و پینترست با ساختاری که دارااست بدین نیاز یوزرها به شایسته ترین صورت ممکن جواب می دهد. درپی این مقاله تصمیم داریم بعد از معرفی این کانال اجتماعی، شیوه دانلود از پینترست را فراگیری دهیم تا بتوانید علاوه بر دیدن این تصاویر جالب، آن ها را ذخیره فرمایید، برای خویش داشته باشید و یا این که در جایی دیگر از آن ها به کارگیری فرمائید.

معرفی کانال اجتماعی پینترست و ارائه آمار و ارقام
به هیچ عنوانً کلمه و واژه پینترست چه چیزی است؟ این کلمه و واژه از دو کلمه و واژه پین «Pin» و اینترست «Interest» ساخته شده میباشد. زمانی ساختار این کانال اجتماعی را مشاهده کنید متوجه خواهید شد که پین به عبارتی «پونز» میباشد و اینترست هم که به معنای عشق و علاقمندی میباشد. در واقع این کانال اجتماعی تیم‌ای از تخته‌ها یا این که بوردها با موضوعات متعدد میباشد که تصاویر و محتواهای دیدنی و زیبایی به‌این تخته‌ها پونز گردیده یا این که چسبانده شده‌است.

کانال اجتماعی پینترست هر موضوعی را دربرمی‌گیرد. هر هر کس دنبال ایده باشد و سراغ پینترست برود دست خالی از این کانال اجتماعی بیرون نمی شود. کاربرانی که وارد این کانال اجتماعی میگردند قادر است بورد یا این که تخته خودشان را داشته باشند و تصاویر گزینه عشق و علاقه خویش را در آن پین نمایند. پینترست قابلیت پسندیدن و لایک کردن تصاویر بقیه یوزرها را برای شما آماده نموده است. ولی در شرایطی که به تصویر خاصی عشق و علاقه دارید میتوانید آن را ریپین «Repin» فرمائید. این قابلیت در پینترست موجود است که کل یک بورد را ریپین نمایید.

این کانال اجتماعی در سال 2010 با سرمایه‌گذاری 27 میلیون دلاری فعال سازی شد. مدیریت برهان کنونی پینترست، بن سیلبرمن اسم دارااست. ولی این کانال را بن سیلبرمن، اوان شارپ و پاول شیارا به یاری همدیگر تأسیس کردند. اینک پینترست سرویس ها خویش را برای کامپیوتر و تلفن همراه ارائه می دهد و یوزرها سیستم برهان اندروید و آی‌.وی.اس میتوانند از این کانال اجتماعی شایسته ترین استعمال ممکن را ببرند.

ارائه چندین عدد و رقم در زمینه‌ی پینترست
پینترست بیشترین سرعت را بین تارنما‌های مورخ دنیا داشته میباشد. این وب سایت در سال 2012 و دو سال پس از فعال‌سازی به 10 میلیون استفاده کننده منحصربه‌فرد رسید. از آن دوره به آن گاه رویش و پیشرفت این کانال اجتماعی به قدری بالا بوده که خیلی از یوزرها را شگفت‌زده نموده است.
فعلا بیشتراز 200 میلیارد پین در پینترست موجود هست و کاربرانی که وارد این کانال اجتماعی میگردند میتوانند راجع‌به هر موضوعی که کاوش نمایند تصاویر جذابی مشاهده نمایند و لذت ببرند. Pinterest زمان‌های بسیار خیر و خوبی در مشت برندهای متفاوت قرار میدهد تا با تصاویر و محتوای عالی، مارک خودشان را دارای شهرت نمایند.
در آخرها سال 2019 بود که مشخص و معلوم شد پینترست، ماهیانه بیش تر از 322 میلیون استفاده کننده فعال دارااست و این رقم بالا نشان میدهد که زمان خیر برای بازاریابی و برندسازی در‌این گوشه و کنار مهیا شده‌است. یک سوم از این تعداد آمریکایی می‌باشند البته تعداد یوزرها بیرون از ایالات متحده به طور تصاعدی در اکنون ارتقا میباشد. در سال 2019 مشخص و معلوم شد که Pinterest در ماه حدود 51 میلیون استفاده کننده در بین‌المللی جذب می نماید.
آمارها نشان می دهد که بانوان، 71 درصد از یوزرها این کانال اجتماعی را تشکیل می دهند. اکثر این بانوان هم دربین 25 تا 54 ساله می‌باشند و اقتدار خرید دارا‌هستند. در فیض در صورتی‌که بتوانید درین دور و اطراف خودتان را به استفاده کننده اثبات و اعتماد او‌را جلب فرمائید می توانید خیلی ریلکس به فروش دلخواه خودتان دست پیدا نمائید و یوزرها این کانال را به تعقیب کردن مارک خودتان در بقیه کانال‌های اجتماعی ترغیب و تشویق فرمائید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت  با استانداردهای بهینه سازی به جرات میتوان اعلام‌کرد یکی‌از کلیدی ترین عارضه ها محبوبیت وردپرس تطابق آن با استانداردهای seo در پباده سازی وبسایت می‌باشد و یک اعتقاد و باور و تجربه همگانی موجود است که سایت های وردپرسی سریعتر در حاصل گوگل جایگاه کسب میکنند . ولی این آیتم در بخش هایی نظیر تعریف و تمجید نشانی دهی صفحه های و ساختار هدر ورقه به هسته وردپرس مربوط می‌شود اما در بخش اعظم موارد خروجی صفحات و محتوای آنان به وسیله طراح تارنما وردپرس و مدیر محتوای وب سایت ایجاد می‌شود که اما نقش مهمی در seo و کسب مقام خواهند داشت .

طراحی وب سایت

پباده سازی
وب سایت با وردپرس و منطبق با استانداردها بهینه سازی گروه وبسیما دانش و تجربه بسیار نه در طراحی و کدنویسی صفحات اینترنت متناسب با استانداردهای بهینه سازی داشته و از به عبارتی مقدمه روند طراحی وب با وردپرس به راهکار محتوایی، استانداردهای کدنویسی، سرعت بالای صفحه ها و با صرفه بودن برای موبایل توجهی ویژه میکند . این دستور موجب می‌شود خروجی وبسایت در کنار زیبایی از سعی بالایی برخوردار بوده و عموم مشتریان وبسیما در ۶ ماه نخستین فعالیت خود در فضای وب موفقیت های چشمگیری در امر بهینه سازی هم کسب نمایند .

همچنین برگزاری کارخانه های آموزشی و تهیه و تنظیم فیلم در سمت یادگرفتن بهینه سازی و رئیس تارنما به مشتریان یاری می نماید مراحل تنظیم و نشر محتوا را به خیر ادراک کرده و کلیه متن ها و تصاویر وب سایت را متناسب با اصول seo تهیه نمایند .

امنیت
بالا و به روزرسانی همیشگی در پباده سازی وبسایت با وردپرس شاید برخی از فعالان عرصه طراحی تارنما اصلی ترین اختلال طراحی وب سایت با وردپرس را ضعف امنیتی و نفوذپذیری آن بدانند در حالیکه این باور به کلی اشتباه میباشد، گواه این اشتباه سایت های پر بازدید و موفقی مثل فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران، دکان زنجیره ای رفاه و نرم افزار حسابداری هلو می باشند که همیشه گزینه های جذابی برای هکرها بوده و مدام در معرض خطر قرار دارند اما هیچوقت در طی سالها کار با مشکلی دراین باره مواجه نشده اند . به صورت معمول تارنما های اینترنتی در سه تراز امنیتی آسیب پذیر می‌باشند که عبارتند از استفاده کننده، هسته و سرور .

امنیت
در طراحی سایت با وردپرس 1-
امنیت وردپرس سمت استفاده کننده اولین جایی که امنیت اهمیت خواهد داشت مرتبط با خویش استفاده کننده یا این که رئیس وبسایت می باشد . چه مضاعف میباشند اشخاصی که حساب آدرس اینترنتی یا شبکه‌های‌عمومی آنها هک میشود البته این به مضمون‌ ضعف آن کانال یا این که حتی جی میل نمی باشد بلکه به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی یا این که رمز عبور آنها به طرز لو‌رفته و یا از ابتدا رمز عبوری دوچندان معمولی و قابل حدس تعیین کرده اند .

معمول ترین عبارت های به عمل رفته برای راز عبور در سال ۲۰۱۶ شامل 123456، qwerty و 111111 می‌باشند که تمامی برای هکرها شناخته گردیده و قابل حدس میباشند . جالبتر اینکه در صورتی این لیست را به ۲۵ عبارت پر کاربرد ارتقاء دهیم نسبتاً در حدود ۵۰ درصد یوزرها شبکه های عمومی را پوشش می دهد .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت    ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت  با استانداردهای بهینه سازی به جرات میتوان اعلام‌کرد یکی‌از کلیدی ترین عارضه ها محبوبیت وردپرس تطابق آن با استانداردهای seo در پباده سازی وبسایت می‌باشد و یک اعتقاد و باور و تجربه همگانی موجود است که سایت های وردپرسی سریعتر در حاصل گوگل جایگاه کسب میکنند . ولی این آیتم در بخش هایی نظیر تعریف و تمجید نشانی دهی صفحه های و ساختار هدر ورقه به هسته وردپرس مربوط می‌شود اما در بخش اعظم موارد خروجی صفحات و محتوای آنان به وسیله طراح تارنما وردپرس و مدیر محتوای وب سایت ایجاد می‌شود که اما نقش مهمی در seo و کسب مقام خواهند داشت .

طراحی وب سایت

پباده سازی
وب سایت با وردپرس و منطبق با استانداردها بهینه سازی گروه وبسیما دانش و تجربه بسیار نه در طراحی و کدنویسی صفحات اینترنت متناسب با استانداردهای بهینه سازی داشته و از به عبارتی مقدمه روند طراحی وب با وردپرس به راهکار محتوایی، استانداردهای کدنویسی، سرعت بالای صفحه ها و با صرفه بودن برای موبایل توجهی ویژه میکند . این دستور موجب می‌شود خروجی وبسایت در کنار زیبایی از سعی بالایی برخوردار بوده و عموم مشتریان وبسیما در ۶ ماه نخستین فعالیت خود در فضای وب موفقیت های چشمگیری در امر بهینه سازی هم کسب نمایند .

همچنین برگزاری کارخانه های آموزشی و تهیه و تنظیم فیلم در سمت یادگرفتن بهینه سازی و رئیس تارنما به مشتریان یاری می نماید مراحل تنظیم و نشر محتوا را به خیر ادراک کرده و کلیه متن ها و تصاویر وب سایت را متناسب با اصول seo تهیه نمایند .

امنیت
بالا و به روزرسانی همیشگی در پباده سازی وبسایت با وردپرس شاید برخی از فعالان عرصه طراحی تارنما اصلی ترین اختلال طراحی وب سایت با وردپرس را ضعف امنیتی و نفوذپذیری آن بدانند در حالیکه این باور به کلی اشتباه میباشد، گواه این اشتباه سایت های پر بازدید و موفقی مثل فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران، دکان زنجیره ای رفاه و نرم افزار حسابداری هلو می باشند که همیشه گزینه های جذابی برای هکرها بوده و مدام در معرض خطر قرار دارند اما هیچوقت در طی سالها کار با مشکلی دراین باره مواجه نشده اند . به صورت معمول تارنما های اینترنتی در سه تراز امنیتی آسیب پذیر می‌باشند که عبارتند از استفاده کننده، هسته و سرور .

امنیت
در طراحی سایت با وردپرس 1-
امنیت وردپرس سمت استفاده کننده اولین جایی که امنیت اهمیت خواهد داشت مرتبط با خویش استفاده کننده یا این که رئیس وبسایت می باشد . چه مضاعف میباشند اشخاصی که حساب آدرس اینترنتی یا شبکه‌های‌عمومی آنها هک میشود البته این به مضمون‌ ضعف آن کانال یا این که حتی جی میل نمی باشد بلکه به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی یا این که رمز عبور آنها به طرز لو‌رفته و یا از ابتدا رمز عبوری دوچندان معمولی و قابل حدس تعیین کرده اند .

معمول ترین عبارت های به عمل رفته برای راز عبور در سال ۲۰۱۶ شامل 123456، qwerty و 111111 می‌باشند که تمامی برای هکرها شناخته گردیده و قابل حدس میباشند . جالبتر اینکه در صورتی این لیست را به ۲۵ عبارت پر کاربرد ارتقاء دهیم نسبتاً در حدود ۵۰ درصد یوزرها شبکه های عمومی را پوشش می دهد .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت    ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت  


4- 

به کار گیری از افکت های زیبای بصری مانند parallax scrolling و کارتون هایی که با اسکرول کاربر به نمایش در می آیند سبب ساز مجذوب کردن کاربران خواهند شد. استفاده از آنها اسکرول کردن را به کاری فرح بخش تبدیل می نماید. کاربر بعداز هر بار اسکرول و نمایش برنامه خردسالان کنجکاو شده و به اسکرول کردن ادامه می دهد تا برنامه کودکان های بعدی را هم ببیند.

 

به عنوان مثال می توانید سایت خود را به قسمت های قابل اسکرول گوناگون تقسیم فرمائید و در هر قسمت محتوای خود را با به کار گیری از برنامه کودکان های خلاقانه معرفی نمائید. با هر اسکرول انیمیشن ها به نمایش درآمده و با حرکتی خلاقانه کاربر به قسمت بعدی موعظه می گردد.

 

 

پارالاکس افکت دوستداشتنی دیگری می باشد که باعث لذت بخش نمودن اسکرول می‌شود. استفاد از این افکت منجر عمق دهی به تصاویر شده و اینطور به نظر میرسد که عکس دورنما با سرعت کمتری از متن روی آن حرکت مینماید. در‌صورتی‌که می‌خواهید وب سایتی خلاقانه طراحی فرمایید که راوی داستانی خطی است، به کارگیری از تکنیک اسکرول طولانی یاروهمدم با افکت پارالاکس سبب ایجاد تجربه ای لذت بخش برای کاربر خواهد شد.

 

5- از Scroll Hijacking استفاده نکنید

وب سایت هایی که از اسکرول های جکینگ scroll hijacking به کار گیری میکنند در دست گرفتن اسکرول مرورگر را به دست گرفته و کارایی آن را تحت الشعاع قرار می دهند. به کار گیری از این تکنیک خوب نیست چون کاربر دیگر کنترل کاملی بر اسکرول برگه نداشته و نمی تواند خلق و خوی آن را پیش بینی کند. تعامل بی نقص کاربر با اسکرول نباید قربانی تجربه روایت صفحه شود.

 

عده بندی

استفاده از اسکرول طولانی می تواند سبب به تجربه ای مجذوب کننده برای کاربر شود. می توان مسیر مسافرت را همانند مقصد لذت بخش نمود. وقتی که کاربران محتوای تارنما را پسندیده و رابط کاربری را خلاقانه بیابند، به طول صفحه توجهی نخواهند کرد. البته در مقابل باید به حجم ورقه و دوران بارگذاری آن نیز دقت فرمائید. طولانی بودن اسکرول نباید زمان انتظار کاربر برای لود شدن کامل برگه را افزایش دهد. برای مشاهده نمونه های طولانی تر پیشنهاد می کنیم به بخش نمونه کارهای ساخت سایت در وبسیما رجوع نمایید.

 

تکنیک هایی مانند Lazy Images به شما یاری می‌کند تا تصاویر را فقط هنگامی که در دیدرس کاربر هستند بارگذاری نمائید و با این نحوه بعدازظهر نخستین بار گذاری کاغذ را کاهش دهید.

 

در‌حالتی که شما هم تجربه ای در به کارگیری از اسکرول طولانی در ساخت وب سایت و تاثیر آن بر خلق و خوی کاربران داشته اید در بخش نظرات همین نوشته‌ی علمی با ما به اشتراک بگذارید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت 


شما با نسخه برداری امنیتی تارنما توسط ابزارهای آنلاین و حاذق میتوانید آسیب پذیری،تروجان،ویروس و بدافزارهایی که در وبسایت شما موجود هست را شناسایی فرمائید و آنان‌را از دربین ببرید.یکی‌از پر مشاجره ترین و ترند ترین بحث های اطلاعات و فناوری برای ایمن سازی وب است.

طراحی وب سایت

نسخه برداری سایت و شناسایی زخم پذیری آن و سعی در برطرف کردن آن،جزء یکی از مهم ترین کارهایی است که یک وب مستر باید به روش هفتگی،ماهیانه و یا فصلی انجام دهد.

اگر بخواهید به تنهایی با علم و دانش تان عملیات شناسایی و اسکن تارنما را انجام دهید بایستی به شما بگوییم که اصلا عمل راحتی نیست و شما باید دوره های آموزشی متعددی را در این زمینه گذرانده باشید تا بتوانید چنین کاری نمایید،حتی با سپری کردن زمان اسکن امنیتی تارنما و ایجاد یک سایت ایمن،چند روز بایستی مشغول یک بخشی از وب سایت شوید تا بتوانید مشکلات و جراحت پذیری های یک سایت را مشاهده کنید و برطرف نمائید!.

ابزارهای آنلاین برای نسخه برداری سایت

با پیشرفت دنیای وب و توانا تر شدن ابزارهای آنلاین برای وب مستران،دیگر آنچنان نیازی به گذراندن بعدازظهر های امنیتی برای ایمن کردن سایت ندارید و ابزارها هر روز توسط افراد متخصص برای شما آپ دیت و یا بروزرسانی میشوند و خطاها مختلف تارنما ها را در ابزار قرار میدهند تا شما با یک کپی امنیتی وبسایت به صورت معمولی و وارد کردن URL و یا همان نشانی اینترنتی تارنما،مشکلات و آسیب پذیری وبسایت را شناسایی نمائید.

اسکن امنیتی وبسایت
شما با نسخه برداری امنیتی تارنما توسط ابزارهای آنلاین و قوی می توانید جراحت پذیری،تروجان،ویروس و بدافزارهایی که در سایت شما موجود هست را شناسایی کنید و آن‌ها‌را از در بین ببرید.یکی از پر بحث ترین و ترند ترین بحث های اطلاعات و فناوری برای ایمن سازی وب می باشد.

آیا شما میدانید که ۹۶ درصد از وب سایت هایی که باز بینی شدند دارای زخم پذیری های مختلفی می باشند؟
ما معمولا به سئوی وب سایت،ساخت وب سایت و محتوای سایت توجه میکنیم و قسمت امنیت وب سایت را فراموش کرده ایم.
در صورتی شما صاحب یک وب سایت اینترنتی میباشید،باید بدانید که ایمن سازی تارنما تان از تمامی چیز مهم تر می‌باشد!.
ما در این نوشته‌ی‌علمی قصد داریم برای شما چندین ابزار آنلاین را در مسئله کپی سایت به شما کاربران و وبمستران عزیز معرفی کنیم تا بتوانید با به کار گیری از این ابزارهایی که معرفی میگردند،با خاطر وارفته به کپی امنیتی وبسایت تان درگیر شوید و آسیب های آن را شناسایی نمائید.

فهرست محتوای این نوشته‌ی علمی
اسکن امنیتی تارنما
معرفی ابزارهای آنلاین برای اسکن امنیتی وب سایت
ابزار آنلاین Scan My Server
ابزار آنلاین SUCURI
ابزار آنلاین SSL Labs
ابزار آنلاین Quttera
ابزار آنلاین Detectify
ابزار آنلاین نسخه برداری امنیتی وبسایت SiteGuarding
ابزار آنلاین اسکن امنیتی سایت Web Inspector
معرفی ابزارهای آنلاین برای اسکن امنیتی تارنما
ابزار آنلاین Scan My Server
ابزار آنلاین Scan My Server یکی‌از حرفه ای ترین ابزار های آنلاین میباشد که به شما گزارش کاملی را در رابطه با وجود SQL اینجکشن،اسکریپت های مخرب وب سایت،کدهای اینجکشن PHP،اینجکشن هدر HTTP و دیگر گزاراشات را به شما ارائه میدهد.شما برای استفاده کردن از این ابزار کارکشته،نیازمند هست که در وب سایت به صورت بدون‌پول ثبت نام نمائید و همچنین گزارش تهیه شده را به ایمیل شما ارسال می‌نماید!.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت خصوصیت های یک وب سایت ساز خوب را بشناسید ۰۸ 

مهر ۱۳۹۶ | ۲۰:۱۱ کد خبر: ۶ بلاگ تعداد بازدید:۶۵۹۱ مهم ترین
خصوصیت‌هایی که یک وب سایت ساز و ابزار طراحی وب خویش باید در مشت داشته باشد چه است؟به‌دنبال با یک‌سری ویژگی آن ها آشنا گردید

ساخت سایت

تارنما سازها روز روان یکی متداول‌ترین، سریع‌ترین و ارزان‌ترین شیوه های ورود به دنیای آنلاین محسوب میگردند؛ اما به جهت وجود تنوع و گستردگی مورد‌های پیش رو انتخاب شایسته ترین مثال ز آنها برای یک کاربر ممکن میباشد قدری مشقت بار به لحاظ رسد .
هرکدام از این مثال‌ها ویژگی و شرایط جذابی را ارائه میکنند ولی پیش از تعیین آن می بایست بدانید که آیا این خصوصیت برای تولید سایتی که در نظر دارید موءثر می باشد یا نه؛ و اما مهم‌ترین خصوصیت‌هایی که یک تارنما ساز و ابزار ساخت وب سایت خویش بایستی در چنگ داشته باشد چه چیزی است؟
طراحی وب . کاربران جذب چیزهای خوشگل می شوند . طراحی قشنگ و مطلوب می تواند به حضور شما در دنیای وب توان بخشد، خصوصاً در شرای قصد طراحی سایت‌های تجاری دارید . یک اینترنت‌وب سایت دیده‌نواز بازدیدکنندگان را به خویش جلب می کند و تأثیر مثبتی بر آن ها خواهد داشت . تارنما سازی که گزینش می‌کنید بایستی محیط و طرح قابل قبولی را برای اینترنت‌تارنما شما مهیا نماید که در آن بتوانید لوگوی خود را قرار دهید . در عین در حال حاضر این وبسایت ساز باید بتواند با استفاده گوگل مپ و یا این که سایر نقشه‌ها شرایط مکانی شما‌را در اینترنت‌وب سایت اکران دهد که‌این نکته برای اینترنت‌وبسایت‌های حوزه تجارت الکترونیک اهمیت بیشتری دارااست .
مطابقت با موبایل . سایت سازها باید بتوانند با طراحی ریسپانسیو خویش قابلیت و امکان مشاهده و دسترسی اینترنت‌تارنما بر روی تلفن‌های همراه را آماده سازند . اکران صحیح تصاویر و صفحات اینترنت‌وب سایت در ورژن‌های موبایل اهمیت زیادی داراست .
صفحه های تماس با ما . سایت ساز شما بایستی امکانی را فراهم سازد که بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی با شما ارتباط بگیرند و در زمان مراجعه به اینترنت‌تارنما پیغام‌های خویش را به شما ارسال نمایند .
تجارت الکترونیک . یک اینترنت‌تارنما کارآمد حوزه تجارت الکترونیک به شما اجازه می دهد تا محصول ها نو را در آن اضافه کنید و بنابراین وب سایت ساز انتخابی شما نباید محدودیتی در موضوع اکران تعداد تولیدها در اینترنت‌وبسایت قائل شود .
آلبوم تصاویر و کلیپ . خوب خیس میباشد سایت سازی را انتخاب فرمائید که قابلیت و امکان اکران تصاویر و ویدیوهای متفاوت را در اینترنت‌تارنما و در انواع ورژن‌های تلفن همراه، دسکتاپ و تبلت آماده نماید . بارگزاری تصاویر در وب سایت می بایست میسر باشد . در عین حال مطلوب میباشد تا قابلیت اشتراک‌گذاری مطالب در کانال‌های اجتماعی گوناگون نیز فراهم باشد .
مدیر محتوای آسوده . به روزرسانی منظم مطالب اینترنت‌وبسایت یک کدام از مهم‌ترین دست اندرکاران جلب بازدیدکنندگان به اینترنت‌وب سایت میباشد . قابلیت مدیر محتوای سهل وآسان و عادی می‌تواند مسئله تولید محتوای خلاقانه و آپدیت را برای مدیران اینترنت‌تارنما تولید نماید . پس بدین ترتیب وبسایت سازی را گزینش فرمائید که خصوصیت مدیر محتوای معمولی را در لحاظ گرفته باشد .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت از دربین اشکال فاکتورها و ترفندهای seo برای seo وب سایت، گهگاه فاکتور sitemap نادیده گرفته می‌شود. وب سایت مپ نقشه ای از تارنما روی کاغذ ای جدا از هم میباشد که ساختار ساخت وب سایت و قسمت های آن و لینک و پیوند های میان صفحه ها آن و ... را نشان می‌دهد. بروز بودن نقشه وبسایت تحت عنوان نحوه ارتباطی با موتورهای کاوش مهم میباشد. در حالی که فولدر robots.txt بیان‌کننده فولدر هایی میباشد که موتورهای کاوش نباید ایندکس کنند، نقشه وبسایت به موتورهای کاوش اعلام مینماید کدام قسمت های موردنظر از وب سایت را ایندکس و بهتر شناسایی کند.

نقشه تارنما پدیده نوظهوری وجود ندارد بلکه مدام بخشی از المان های طراحی وب بوده و با خط مش نو موتورهای کاوش در رابطه نقشه وبسایت، امروزه از اهمیت بالایی برخوردار‌است. اما از نگرش seo وب سایت، بایستی علاوه بر تارنما مپ های سابق (مثل یاهو و MSN که هنوز از فرمت های استاندارد html منفعت می‌برند) نقشه وبسایت گوگل با فرمت XML که متفاوتر از HTML میباشد را نیز بکار گرفت که برای تجربه کاربری نیز مناسبتر میباشد.

در جواب به سوال چرا هر دو نقشه وب سایت ضروری میباشد؟ می بایست ذکر کرد که یک کدام از برای یوزرها و دیگری برای خزنده های موتورجستجو. شایان توجه میباشد که استعمال از دو نقشه وبسایت، محتوای تکراری اکانت نشده و بنابر لحاظ گوگل موجب جریمه شدن وبسایت نمیگردد.

برهان به کارگیری از نقشه تارنما
از پاراگراف مزایای کاربرد نقشه وبسایت در seo تارنما، علاوه بر اینکه زیرا کلید موعظه برای اکران بهتر وبسایت بوسیله موتورهای کاوش می‌گردد بلکه فرصتی را برای موتورهای کاوش مهیا می نماید تا بلافاصله از تغییرات اعمال گردیده در هر قسمت وبسایت با خبر گردند. ولی نباید انتظار ایندکس فوری این تغیرات در موتورهای کاوش را داشته باشیم البته مطلقا در مقایسه با وقتی که طراحی سایت فاقد نقشه وب سایت میباشد سریعتر این تغییرات ایندکس می شوند.

با وجود نقشه وب سایت، توکل بر پیوند های داخلی برای seo و آوردن ترافیک و موتورهای کاوش به وبسایت کمتر گردیده و یاری بزرگی در تعمیر و تشخیص لینکهای داخلی شکسته می‌باشند. در صورتیکه که پیوند داخلی به کاغذ ای شکسته باشد و یا این که کاغذ گزینه اشاره اش در دسترس نباشد و قدرتمند به شناسایی آن نباشیم، شکی وجود ندارد با توکل بر نقشه تارنما بی آلایش خیس به رفع و تشخیص خطاهای لینک و پیوند های داخلی خوا‌هیم پرداخت.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در یک سری دقیقه آتی شما در یک هجرت طراحی سایت خواهید بود که اصلی‌ترین و کلیدی‌ترین نکات طراحی و با صرفه‌سازی اینترنت سایت در مسیر شما قراردارد . یک وبسایت غالب و با ترافیک بالا از یک طراحی و یا به عهدوپیمان دارای شهرت از یک مهندسی قدرتمند شروع می شود و با تلاش مداوم و پی‌گیرانه به بهترین نتیجه ها می‌رسد .

شما باید ذهن و دیده و گوش و شم کاربران را به خیر تغذیه فرمایید تا آن ها شما‌را بخوانند و در سود از شما خرید کنند . کلیه چیز به یک طراحی درست و اجرای دقیق بستگی دارااست . بیایید این 14 نکته حائز اهمیت و اصلی در پباده سازی وبسایت را مرور کنیم .

1 . یک برنامه داشته باشید .
مقدمه به طراحی اینترنت سایت خود نمائید . اما نه . این به طور کامل نادرست می باشد . پیشین از هر چیز باید یک برنامه داشته باشید و اطمینان کسب نمائید که کاربرانی در تراز دنیای وب به سایت شما نیاز دارا هستند و شما باید برای آنها وب سایت طراحی فرمائید . باید برنامه‌ای برای جستن و تاثیرگذاری روی این مخاطبین انگیزه داشته باشید تا این مخاطبان یا این که مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل تبدیل کنید .

چه صفحاتی برای این مخاطبان موردنیاز می باشند؟ چه محتوایی این کاربران را پایین تاثیر قرار میدهد؟ این یوزرها چه مشکلاتی دارا میباشند و چه‌گونه باید معضلات آنها‌را حل فرمایید؟ بایستی تمام این سوالات و بسیاری سوال دیگر را از خود بپرسید و برای آن ها پاسخی داشته باشید . اینگونه می توانید دیدی بدون نقص از وب سایت خود و آنچه که بایستی طراحی نمائید پیدا نمائید .

2 .
موارد اضافی را به هیچوجه داخل سایت قرار ندهید برخی المان‌ها وب وبسایت شمارا بیشتراز پیش نامرتب میکنند و به غیر از تولید مزاحمت برای مخاطبان و بازدیدکنندگان، هیچ به کار گیری دیگری ندارند . برنامه خردسالان‌های پیچیده و محتوای زیاد طولانی و عکس‌های بی‌ربط و یا این که با حجم و کیفیت غیرمناسب اصلا نباید در تارنما شما حضور داشته باشند . به دلیل آنکه یوزرها از چنین چیزهایی فراری‌اند .

شما 8 ثانیه وقت دارید تا محدوده اعتنا مخاطب را به گونه ای پوشش دهید و اولی تاثیر شما مهمترین تاثیر شماست و صاف بایستی سر اصل نوشته ی علمی بروید و وقت مخاطب را تلف نکنید . بایستی موثر و مختصر باشید تا توانمند چشم گردید . یک محتوای هدفمند یا حتی یک تصویر دیدنی و گیرا قدرتمند است اولین دستگرمی شما برای مخاطبان باشد .

استفاده از اصطلاحات نا مفهوم و سردرگم‌کننده، لغات سخت و یا محتوای خیلی سطحی و یا خیلی عمیق به هیچ وجه ایده‌ی خیر و نه برای اوایل فعالیت نمی باشد . مخاطب خود را بشناسید و به گویش خودشان با آن‌ها حرف کنید .

3 . دکمه‌های کانال‌های اجتماعی و فالو را در داخل وبسایت قرار دهید .
تولید کردن محتوای عالی بدون ایجاد دکمه‌های به اشتراک‌گذاری مطالب کار تماما اشتباهی است . در صورتی وب وب سایت شما این نقص را دارد یعنی شما خویش را از ترافیک متعددی که قرار است از شیوه کانال‌های اجتماعی به تارنما شما وارد شود محروم کرده‌اید و به نوعی دست و پای وب لاگ خود را بسته اید .

بهتر می‌باشد این دکمه‌های اشتراک‌گذاری را زیر پست‌ها و آن‌گاه از مطالعه بی نقص پست قرار دهید تا مخاطبان بلافاصله بعداز خواندن مقاله، چنانچه جذابیتی برای آن‌ها داشته باشد فورا آن را با دوستان خوب خویش در کانال‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند . در‌صورتی‌که در‌پی ابزارهایی برای ایجاد این دکمه‌ها میباشید SumoMe و Shareaholic‌ می‌توانند مورد‌های عالی و قدرتمندی برای این عمل باشند .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت نام دامین، نشانی اینترنتی وب سایت شما میباشد. همگی وب سایت ها باید قبل از ورود به دنیای اینترنت و سایت، نام دامین داشته باشند. در حالتی که شما برای ترویج و تبلیغ کسب و کار خود بودجه تبلیغاتی در لحاظ گرفته اید، راهی منفعت آور وجود دارد، آن هم این است که پیشین از ساخت سایت، نام دامنه ای گزینش کنید که نزدیک به نام کسب و فعالیت شما است، تا کاربران به محض دیدن نام دامین شما، دریابند که فعالیت شما چه است و چه خدماتی ارائه می دهید. اما در صورتیکه بودجه کافی ندارید سود آورترین طرز این میباشد که نام دامینی انتخاب نمائید که یک کلمه کلیدی را دربرگیرنده شود. دراین‌صورت وقتی مردم عبارت و کلمه خاصی را جستجو می نمایند احتمال این که سایت شما نیز جزو نتایج جستجو باشد، بیشتر خواهد بود. از نامی به کارگیری کنید که با آیتم و اهداف کاری شما متناسب باشد.

طراحی وب

استانداردهاي طراحي
به استانداردهاي طراحي وب سايت توجه کنيد. در اينترنت وب سايت هايی وجود دارد که از بيش از 6 يا 8 فريم در کاغذ استفاده کرده اند. استفاده از تکنيک هاي غير متعارف و عدم توجه به استانداردها هرچند ممکن است باعث زيبايي وب سايت شود، البته سبب ساز حزن برخي ديگر از بازديد کنندگان سايت خواهد شد.

سرعت لود
هر روز به تعداد اشخاصی که از اینترنت استعمال می نمایند افزوده می‌شود، اما این به این معنا نیست که سرعت اتصال آن‌ها به اندازه سرعت اتصال شماست. تحقیقات و مطالعات اخیر نشان داده هست که سرعت بارگذاری کاغذ مهمترین فاکتور رنکینگ است. یک مشتری بالقوه علاقه و شوق و اشتیاق خودش را برای دیدن وب سایت شما از دست میدهد در حالتی‌که بعداز چند ثانیه هیچ بخشی از سایت بالا نیاید. پس وب سایت خود را سبک و روان طراحی نمایید تا بتوانید مشتریان و بازدیدکنندگان را راضی نگه دارید.

محتوا
درباره محتوای وبسایت خود فکر کنید. هر چقدر که تارنما شما خوشگل طراحی شده باشد در شرایطی که اطلاعات مورد نیاز کاربران را ارائه ندهید، از شما رو برمی گردانند. کاربران در پی اطلاعات و محتوا به تارنما شما آمده اند و تارنما بایستی به آن‌ها حس نیکی از یافتن اطلاعات درست، مفید و ریلکس الوصول همپا با زیبایی گرافیکی القا کند. در ارائه اطلاعات و توضیحات دست و دل باز باشید، شاید بعضی از اطلاعات ساده ای که به لحاظ شما حائز اهمیت نیستند برای کاربران سایت شما بسیار دیدنی باشند.

رنگ
رنگ ها می توانند نقش مهمی در طراحی سایت شما داشته باشند. حتی بیشتر از چیزی که فکرش را می کنید. رنگ ها بر قابلیت و امکان به کارگیری سایت تأثیر مهمی دارا‌هستند. علاوه بر رنگ هایی که در کنار هم جلوه مختص و زیبایی را به تارنما شما می‌بخشند، رنگ هایی هم وجود دارا‌هستند که کاربران به محض دیدن آنها وب سایت شمارا رخنه‌ می‌کنند. موارد ذکر شده صرفا تعدادی از نکات مهم در طراحی وب سایت است که هر یکسری ابتدایی، ولی بسیار کاربردی و پر اهمیت می‌باشند که در عین سادگی بسیاری از صاحبان سایت به آنها توجه نمی کنند. پس آنان‌را بی تردیدً بدون شوخی بگیرید و آنان‌را امتحان نمائید. در پایان منفعت را نسبت به شرایط پیشین مقایسه نمایید و متوجه تأثیرات این نکات شوید.

دست کم کلیک
این نکته بسیار مهم است. در میان بازدیدکنندگان و اطلاعات، دست‌کم کلیک ممکن را در نظر بگیرید تا بازدیدکننده مجبور نباشد برای دستیابی به اطلاعات مورد نیازش یکسری بار کلیک کند. کلیک کردن زیاد سبب ساز می‌گردد که بازدیدکنندگان وب سایت را ترک کنند.

بهینه سازی
وب سايت شما باید براي موتورهاي جستجو بهينه شود. بهترين و معدود هزينه ترين راه براي جذب مخاطب برای وب سايت شما، استعمال از کليک ارگانيک است. کليک ارگانيک يعني بازديدکنندگاني که با کليک برروي لينک وب سايت شما در موتورهاي جستجو به وب سايت شما آمده اند. اين جور کليک کم هزينه ترين شیوه براي جذب بازديدکنندگان به وب سايت شماست. در حين طراحي وب سايت به اين آیتم اعتنا کنيد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی وب سایت  ساخت سایت 

ورود به تجارت الکترونیک یک اقدام ضروری برای اکثر کسب‌و‌کارها محسوب میشود. تمام مشتریان شما به نوعی در فضای آنلاین حضور دائمی دارند. پس شما نیز برای نخست برندینگ باید خود را در فضای آنلاین معرفی فرمایید.درین مقاله، ما بعضا از مزایای طراحی سایت برای کسب­‌وکار شما‌را گزینه دعوا قرار خوا هیم اعطا کرد.

در بعد از ظهر حاضر، در شرایطی‌که برای کسب­ وکار شما هیچ وب‌سایتی وجود ندارد آن را بدون هویت بدانید. اهمیت حضور در دنیای دیجیتال نیازی به توضیحات و مقاله ها طولانی ندارد. تمامی می­دانند که بازاریابی دیجیتال برای هرکسب­‌وکاری بسیار مهم است و درآمد را افزایش می‌­دهد.

یک کدام از راههای حضور شما در دنیای دیجیتال وب­ وب سایت شرکت شماست. یک وب­وبسایت دامنه‌ه­ای با تعدادی از صفحات حاوی محتوای تارنما شماست. برخی از شرکت­ها تنها از طریق وب­سایتشان کسب­‌وکار می­کنند .

بعضی از مزایای طراحی سایت برای کسب­‌وکار شما :


۱.کاهش هزینه
بهترین راه و روش برای رشد کسب‌وکار شما این می باشد که هزینه­ ها را کاهش دهید و تنها به سمت پرورش تمرکز فرمائید. کاهش هزینه یک مزیت ساخت وب سایت برای کسب­‌وکارها می توان در نظر گرفت. وب­سایت بهترین طرز کاهش هزینه ­های کسب­‌وکار است. هزینه محافظت و اجرای یک سایت تنها چندین میلیون می باشد. بازاریابی مناسب تارنما شما منجر رشد مداوم و بیشتر کسب ­وکار شما می­شود. اگر سایت شما به درستی طراحی شده و توسعه یافته باشد، تبدیل بازدید کننده به مشتری را تضمین می­کند .

سفارش وب رمز: اهمیت طراحی وب سایت برای یک کسب و کار

۲.سهولت دسترسی
زندگی این روزها بسیار پرمشغله می باشد و افراد در‌پی خط مش­های سهل و آسان و شل در حوزه‌­های متعدد زندگی خود هستند. به جای رفتن به بازار، خرید آنلاین، شل ترین طریق خرید اقلام می باشد. امروزه با توجه به قانون ها و ضوابط امنیتی که موجود هست، اعتماد مردم در خرید آنلاین و تجارت الکترونیکی افزایش یافته است. این دستور می­تواند موجب افزایش درآمد کسب­‌وکار شما شود.

۳.قابلیت دسترسی
حتی در شرایطی که کسب­‌وکار شما دارای یک محل کار بزرگ در دارای اسم و رسم ترین مکان باشد برد را تضمین نمی‌­کند، زیرا این مکان فقط برای تعداد پاره ای از افراد قابل دسترسی می باشد. البته فضای آنلاین در دسترس تمامی عالم می باشد. با به کار گیری از شرکت­های حمل و نقل حاضر شما می­توانید به راحتی در عرض یکسری روز محصولی را از یک میهن به مرز و بوم دیگر تحویل دهید. براین اساس وب­سایت دسترسی به کسب­‌وکار شما را افزایش می­دهد.

۴.بازاریابی گسترده‌تر
بازاریابی برای وب­ وبسایت شما ساده­ تر و مقرون به صرفه تر از انجام هر سیرتکامل بازاریابی معمول دیگر می­ باشد. شما می­‌توانید برای تبلیغ تارنما خود از بحث بهینه سازی تارنما بهره ببرید که بسیار موثر می باشد و امکان سنجش آن وجود دارد. همچنین شما می­‌توانید از طریق سئو نتایج پایانی را بازبینی فرمائید و آن‌گاه کمپین را برای حاصل بهتر seo کنید. خواهید روئت کرد مزیت طراحی سایت برای وب سایت ها در بازاریابی آنلاین بسیار پررنگ تر از دیگر موردها خواهد بود. به این دلیل که تمام مزایای دیگر را پوشش خواهدداد.

۵.افزایش اعتبار


امروز وب­وب سایت اعتبار کسب­‌وکار شما را افزایش می­دهد. وجود وب­وبسایت همچنین می­‌تواند دانایی از نام تجاری یا برندینگ شما را افزایش دهد و یا حتی نقش نام تجاری را برای سایت شما بازی کند. از این رو، شما باید یک وب­وب سایت برای کسب­‌وکار خود داشته باشید تا بتوانید درآمد بیشتری کسب کنید. یک موضوع مهم دیگر، ساخت سایت برای حوزه های متعدد اعم از طراحی وب شرکتی، طراحی وب سایت فروشگاهی، خبری،.. موجود است که در‌صورتی‌که به‌این نکته اعتنا شود، مخاطبان زمانی وارد وب سایت شما میگردند می بایست هویتی از کسب­‌وکارتان را ببینند، نه چیزی که اصلا وجود ندارد. کلاً وبسایت خود را به صرف اینکه یک وب سایتی دارید فعال‌ساز‌ی نکنید.

۶.بروز بودن اطلاعات
در شرایطی‌که می­خواهید مشتریان خود را از پیشنهادات یا فروش­ های ویژه خود آگاه نمایید، باید از ابزارهای محیطی مثل تابلوها، بیلبوردها و یا … به کار گیری فرمائید. البته راجع‌به سایت­ها شما می­توانید آن را در زمان واقعی آپدیت کرده و پیشنهادات خود را را در هر بعدازظهر که بخواهید به مشتریانتان نشان دهید. از این طریق می­توانید دسترسی مشتریان به اطلاعات و در نهایت فروش را ارتقاء دهید.



:: برچسب‌ها: طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت 


یعنی چه؟! مگر قابلیت فروش لایک فیسبوک و بازدید موجود هست؟ آری! موجود هست. نحوه کسب درآمد بدین چهره میباشد که شما وظیفه پخش کردن و منتشر کردن پست کمپانی‌های گوناگون را بر عهده می گیرید.

کسب درآمد از رخ بوک
ضابطه کلی در تبلیغات صورت بوک به‌این رخ میباشد که در‌حالتی که یک پست لایک متعددی بخورد یا این که بازدید کننده بالایی داشته باشد، قابلیت و امکان فراهم کردن مشتری در آن موجود هست. براین اساس کمپانی‌ها به سراغ اشخاصی می روند که‌این پست ها را برای آن‌ها منتشر و بازنشر نمایند تا اقبال تهیه کردن مشتری برای آن‌ها ارتقا یابد.

وبسایت مهیا فروش سرویس ها فیسبوک یک کدام از قریه ها سرویسی میباشد که کمپانی رایا پارس برای شما دوستان تهیه و تنظیم کرده است تا بتوانید عمل کسب و عمل خویش را رونق ببخشید. شما در‌این وبسایت مهیا می توانید فروش لایک فیسبوک، بازدید و یا این که ویو فیسبوک و فالوور فیسبوک را انجام دهید همینطور در کنار این خدمت سرویسهای دیگری از پاراگراف فروش فالوور اینستاگرام، لایک اینستاگرام، کامنت اینستاگرام، بازدید اینستاگرام، ممبر تلگرام و بازدید تلگرام هم داشته باشید.

کسب درآمد از فیسبوک
وبسایت ارائه سرویس ها ارتقاء لایک و فالوور فیسبوک
وب سایت فراهم فروش سرویس ها فیسبوک برای آن جور از اشخاصی که تصمیم به آغاز کسب و عمل در موضوع فروش ممبر سرویس ها فضای مجازی دارا‌هستند بسیار شایان توجه میباشد. شما با امداد این ابزار می توانید تعداد ممبر برگه فیسبوک خویش را ارتقاء دهید. و از سایر سرویس ها این تارنما مهیا، قابلیت و امکان فروش لایک فیسبوک و بازدید فیسبوک میباشد.

در قبلی فیسبوک بسیار آیتم اعتنا یوزرها اهل ایران بود البته متاسفانه با غربال شدن کانال اجتماعی فیسبوک یوزرها به دیگر شبکه‌های‌عمومی مراجعه کردند. اما همچنان گروهی هنوز به‌این کانال اجتماعی عشق مند می‌باشند. بایستی این نکته را در حیث داشته باشید که در شرایطی که شما تصمیم به ارائه سرویس ها به مرز و بوم های عربی را دارید، یک کدام از شایسته ترین ابزارهای تولید رابطه از روش کانال اجتماعی فیسبوک میباشد. چون اکثر یوزرها سرزمین های عربی عضو کانال فیسبوک می باشند و از این روش می‌توانند رابطه خیر و خوبی در قضیه معرفی سرویس ها خویش برقرار فرمایید و کسب و فعالیت خویش را توسعه و گسترش دهند.

هنگامی که شما تصمیم دارید که یک طراحی وب فراهم فروش سرویس ها فیسبوک ساخت نمائید بایستی به چندین نکته اعتنا بفرمایید، یکی‌از این نکاتی که می بایست در حیث داشته باشید این میباشد که کاربرانی که برای ارائه سرویس ها این خدمات استعمال می‌گردد تماما بصورت فیک هستند و همگی خدماتی که مشتمل بر ارتقا ممبر یا این که فالوور فیسبوک، ارتقا بازدید کلیپ فیسبوک و ارتقاء لایک فیسبوک میباشد تماما به وسیله یوزرها فیک انجام می‌شوند و زیر هیچ عنوانی یوزرها حقیقی نمیباشند.

وب سایت ارائه سرویس ها ارتقاء لایک و فالوور فیسبوک

هاست و دامنه ما یحتاج
در اولِ روش برای پیاده سازی این ابزار شما نیاز به یک دامنه و هاست قدرتمند دارید. بایستی بدانید که تعیین یک دامنه خوب به شما در وصال به هدفتان (ارتقاء یوزرها وب سایت و ارتقاء فروش) امداد بسیار مهمی به شما می کند. یک هاست اشتراکی ممکن میباشد در اولِ روش کافی باشد البته با اعتنا به ارتقاء مراجعات به تارنما شما می بایست طاقت فرسا افزار هاست را افزایش دهید.

طریقه وبسایت مهیا فروش سرویس ها فیسبوک بدین رخ میباشد که وبسایت پباده سازی گردیده خویش از روش API به یک وبسایت اصلی وصل می باشد و هنگامی که مشتری از تارنما شما سرویسی را خریداری می نماید، درخواست از روش تارنما شما به وبسایت اصلی ارسال می‌گردد تا توصیه به انجام رسد. شما می توانید هر پولی را برای ارائه خدماتتان گزینش فرمائید.

حرف آخرین

کمپانی رایا پارس با دقت به نیاز جامعه و مراجعاتی که برای ارتقاء فالوور فیسبوک یا این که ممبر فیسبوک شده‌است. یک ورژن تجاری برای کاهش هزینه و دوره شما مشتریان عزیز در حیث گرفته میباشد که در‌این تارنما فراهم، نتنها خدماتی مانند ارتقا لایک و بازدید کانال اجتماعی فیسبوک را دارا می باشد بلکه خدماتی مانند ارتقا فالوور اینستاگرام، لایک اینستاگرام، کامنت اینستاگرام، ممبر تلگرام و بازدید تلگرام را هم داراست.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 خرداد 1399 | نظرات ()