نوشته شده توسط : علی پور

1) سهولت در به کارگیری از نرم افزار گوشی

نرم افزار‌ها دقیقا برای تلفن‌های یاور با سیستم‌ادله‌های خاص پباده سازی گردیده‌اند. طراحی سایت استفاده کننده هنگام شغل با نرم افزار به نسبت وب سایت یا این که کانال‌های اجتماعی‌تان، سهولت و تجربه کاربری بهتری را خواهد داشت.

شاید بگویید اینجانب تارنما دارم و این کافی میباشد! البته به نمودار ذیل اعتنا فرمائید و اعداد را مقایسه نمائید. یک نرم افزار، تجربه کاربری خیلی بهتری به مخاطب میدهد. در فیض بازدید محصول ها، افزودن به سبد خرید، خرید و به طور کلی نرخ تبدیل بالاتری به دست میاید.



برتری نرم افزار تلفن همراه نسبت به مرورگر تلفن همراه در جذب مشتری


2) برندینگ و ماندگاری در ذهن استفاده کننده

ممکن میباشد مخاطب لزوما مدام از نرم افزار شما استعمال نکند و تنها آن را نصب کرد‌ه باشد. البته با این وجود مخاطب با هر توشه چرخیدن در تلفن همراهش، اسم مارک و لوگو شما‌را می‌بیند. این فرمان سبب میشود اسم مارک شما در ذهن استفاده کننده بماند. در‌صورتی‌که درآینده به سرویس ها شما نیاز پیدا نماید شما او‌لین انتخابش خواهید بود.


3) قابلیت و امکان ارسال اعلان یا این که Push notification

فرض فرمایید عید باستانی مجاورت میباشد و شما قصد دارید مال یا این که سرویس خویش را با تخفیف ارائه نمایید. با داشتن یک نرم افزار می توانید به طور مجانی یک اعلان برای تک تک مخاطبین خویش ارسال نمایید و آنان‌را از تخفیف شگفت‌انگیز با خبر نمائید. همینطور میتوانید با ابزارهای تحلیلی نرخ کلیک و نرخ تبدیل یوزرها را در کمپین‌های متفاوت چک و باصرفه‌سازی فرمائید. با وجود نرم افزار، مستقیما با مشتریان خویش راجع‌به می‌باشید.


4) نرم افزار تلفن همراه، یک دکان سیار

دیدیم که با سرایت ویروس کرونا به کارگیری از گوشی و نرم افزار‌های موبایلی ارتقا پیدا نموده است. ذوق یوزرها به سمتی می‌رود که رفع نیازهای روزانه خویش را با نرم افزار ها رفع نمایند. امروزه نرم افزار شما به یک مغازه سیار در موبایل یوزرها تبدیل گردیده‌است. مشتریان میتوانند به راحتی از آن به کار گیری نمایند و محصول ها و سرویس ها متبوع خویش را پیشنهاد دهند.


5) قابلیت آنالیز خلق یوزرها

درصورتی که در کسب وکار خویش ماهر باشید می دانید که تحلیل علایق و اخلاق و رفتار یوزرها تاثیر خیلی متعددی در ارتقا درآمد شما دارااست. با این شغل شما میتوانید تولید ها و سرویس ها خویش، فرایند خرید و شیوه ارائه مال را بهبود دهید.

با ایجاد کرد نرم افزار گوشی برای کسب و کارتان به راحتی می توانید جنس یا این که خدماتتان را با ذوق وسلیقه کاربر با صرفه نمایید. برای مثال می توانید متوجه گردید پرفروش‌ترین و معدود‌فروش‌ترین کالا کدام میباشد و یااینکه یوزرها چقدر فرصت در نرم افزار شما میگذرانند؟ نظرها یوزرها را در زمینه‌ی هر متاع بدانید و آن ها را بهبود دهید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

این لهجه نرم‌افزار نویسی یکی از دیگر از شایسته ترین گویش‌های ساخت سایت میباشد و خیر فقط برای طراحی سایت بلکه می تواند برای جاری ساختن پروژه‌های بسیار گرانقدر استعمال شود.

لهجه سی شارپ که در فریمورک ASp.net به عمل گرفته میشود میتواند جزو شایسته ترین گویش طراحی وب شناخته خواهد شد. چون هم از قابلیت و امکان‌های جاوا برخوردار‌است و هم عده ای که با این لهجه اپلیکیشن نویسی و لهجه‌هایی زیرا C و C++ شناخت داشته باشند میتوانند به راحتی آن را فرا گیرند.
ساخت وب سایت با ASP.NET فریمورک

ASP.NET یک لهجه اپ نویسی وجود ندارد بلکه چارچوبی میباشد که شایسته ترین گویش‌های ساخت سایت را پشتیبانی می‌نماید. بر مبنای آن گویش‌های اپ نویسی مانند C#، ویژوال‌بیسیک و C++ و دیگر گویش‌های ذیل این قاب ورک می توانند برای پباده سازی و بسط یک تارنما به فعالیت گرفته شوند.

این فریمورک امروزه میتواند در بیشتر سیستم دلیل‌ها و با بیشتر لهجه‌های نرم‌افزار نویسی به شغل گرفته گردد. از asp.net برای جاری ساختن نرم‌افزار‌های زیر اینترنت والا که نیاز به ابهام‌های زیاد دارا هستند به کار گیری می شود.

از آنجایی که رابط کاربری آن بی آلایش و مخاطب پسند میباشد و ماژول‌های مهیا متعددی در چنگ نرم افزار نویس قرار میدهد اپلیکیشن نویسی با آن بسیار شادی بخش خواهد بود. اما دقت داشته باشید که برای استعمال از این تجهیزات نیاز به نصب برنامه ویژوال استودیو دارید که برنامه بسیار گرانی میباشد اما خیر در سرزمین ما!

در آخر می بایست اعلام کرد که از مورد ها دیگری که در تعیین شایسته ترین گویش‌های طراحی وب بایستی آن را مد لحاظ قرار دهید اندازه پروژه میباشد. به عنوان مثال هنگامی که پروژه شما به‌اندازه کافی تعالی باشد می بایست گویش نرم‌افزار نویسی را تعیین نمائید که قابلیت و امکان بسط آن پروژه گرانقدر را در دراز بازه زمانی داشته باشد.

کاربردترین گویش‌های ساخت سایت

یکی‌از دیگر از مفاد این میباشد که معلوم کنیم این لهجه نرم افزار نویسی آیا فایده‌وری و توان کافی دارااست و به آسانی قابل به کار گیری و در دسترس میباشد یا این که خیر؟ در شرایطی‌که لهجه نرم‌افزار نویسی هر چقدر هم و پرقدرت باشد، البته دسترسی به آن سخت و به طوری هزینه بر باشد نمی‌تواند مارا در وصال به اهدافمان غالب گرداند. بنابر این این نکات را درخصوص گزینش شایسته ترین گویش‌های ساخت وب سایت بایستی در حیث گرفت.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

محتویات
محتویات، اکثر وقت ها علتی میباشد که یوزرها را راغب به مشاهده سایت شما می نماید. به این ترتیب اعتنا به‌این طراحی سایت مساله دارای اهمیت میباشد که چه محتویاتی بایستی ارائه گردد تا انتظار یوزرها تامین خواهد شد؟ چه ترازو محتویات مطلوب میباشد؟ صورت یا این که فرم ارائه محتویات می بایست به چه شکل باشد؟
قبل از اینکه بتوان محتویاتی را ساخت و ساز کرد، مایحتاج میباشد به سوال ها فوق که مبانی و اصول استراتژی محتویات را مشخص و معلوم می نماید، جواب داده خواهد شد.

گرافیک و رابط کاربری
یک کدام از دیگر از فاکتورهای اصلی در طراحی وب، در لحاظ دریافت کردن گرافیک و نوع رابط کاربری میباشد. در اولِ فعالیت نما و ظواهر تارنما خویش را مدنظر قرار دهید و به‌این نکته اعتنا فرمایید که در صورتی سایتی به هم ریخته و آکنده از عنصرها گرافیکی نامربوط به هم ساخت فرمایید، یوزرها را از تارنما خویش به دور خواهید کرد. هم اینگونه می بایست مطمئن گردید که رابط کاربری که با استعمال از رعایت استاندارهای مطلوب در وبسایت خویش ساخت میکنید، قادر است یوزرها را به قسمت های متفاوت هدایت کرده و آنان‌را مجاب به به کار گیری از بخش های گوناگون وبسایت شما نماید.
مقاله‌ها و متن‌ها خویش را نیز با فونت های مطلوب و با سایز و اندازه های استاندارد و رنگ های قابل تشخیص در صفحه های اینترنت خویش به عمل برید.
نکته دیگر تعیین تصاویر میباشد. سود گیری از تصاویر کیفیت بالا دربین مطالب و در فضاهای متعدد وبسایت، میتواند ارزشی هم اندازه متن ها شما داشته باشد. هم اینگونه دقت فرمائید که سایز عکس ها و تصاویر مصرف شده را پیش از قرار دادن در وبسایت از روش نرم‌افزار هایی زیرا فتوشاپ، معدود وسعت و متعادل فرمائید تا سرعت لود و بارگذاری صفحه های اینترنت شما بیشتر گردد. از به فعالیت بردن بیشتراز حد تصاویر نیز اجتناب کنید.


ب) بهبود ساختار و seo وبسایت:
بعداز آنالیز ساختار و طرح نخستین نیاز میباشد تارنما خویش را در فضای رقابتی وب با صرفه فرمائید. برای این خواسته آنالیز مولفه های زیرضروری میباشد :

سرعت بارگذاری و لود تارنما
سرعت بار گذاری به معنای زمان هنگامی میباشد که سایت تماما بار گذاری و قابل مصرف شده میباشد. اعتنا به‌این نکته که یوزرها ابدا مایل نیستند مجال متعددی را برای بار گذاری یک وب سایت صرف نمایند، معیار اهمیت این مولفه را آشکار می سازد. میتوانید با استعمال از تکنیک های نرم افزار نویسی و ساخت وب سایت، منفعت گیری از گویش نرم افزار نویسی مطلوب، گزینش پهنای باند مطلوب، کاهش وسعت تصاویر و به دست‌کم رساندن موادتشکیل دهنده گرافیکی و اسکریپت ها تاثیر شایانی در ارتقا سرعت بار گذاری صفحه های اینترنت خویش داشته باشید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

) عکس فردی در شیت‌ی مهم
با وجود آن که عکس شما یک نوع خوش امدگویی به بازدیدکنندگان شمار میاید، بعضا کارشناسان طراحی سایت عقیده دارا‌هستند، این عکس، برهان حضور بازدیدکنندگان را در تارنما شما نادر رنگ می‌نماید. لارینا کیس، رییس قسمت کارشناسی توفیق و کارایی ـ یک موسسه‌ی مشورت کردن در فیلادلفیا ـ درین‌باره میگوید:

”دیدن این عکس، مانند ملاقات یک فرد نو میباشد، و به مکان پرداختن به مسایل بازدیدکنندگان، مثل این میباشد که به آن ها بگویید:”اینجانب چقدر در عکس، بهتر هستم“.
توصیه ما به شما این میباشد که به مکان قرار دادن عکس فردی در برگه ی اساسی تارنما (به غیر از در طراحی وب فردی) از تصاویر دسته خویش و یا این که نیروی کار کمپانی به کارگیری نمائید . این روش سبب ساز ساخت احساس متکی بودن در استفاده کننده اینترنت سایتتان میگردد.


2) زیاده روی در پخش قطعات دیداری و شنیداری
این آیتم دربرگیرنده هر قطعه‌ی جالب و شنیدنی میگردد. از یک طرف تصاویر متحرک حیران کننده و از طرف دیگر هر نوع موسیقی و یا این که ویدیو های تکرار شونده . لود موسیقی‌های پرزرق برق و لبریز همهمه سبب ساز می‌گردد تا بازدید کنندگان سایت شمارا فراری دهد.
روت آترلی( یکی‌از شرکای اساسی راءس استراتژی‌های خلق کننده،یک تاکسی ارتباطات مردمی در ریچموند،ب،س،کانادا) میگوید:
”داشتن یک تارنما با رشته‌آوری قدرتمند برای بخش اعظمی از وبسایت‌ها ضروری میباشد، ولی برای حضور تکنولوژی بایستی دلیلی اصلی‌خیس از زیر تاثیر قراردادن عموم، وجود داشته باشد.\"

3) وجود آیتم‌های سرگردان‌کننده‌ی فراوان
به شما حق می دهیم، به این دلیل‌که می خواهید صفحه ها و مطالب متعدد و متعددی را به بازدیدکنندگان وبسایت خویش ارایه دهید. ولی ساختار تارنما می بایست به اندازه‌ی کافی معمولی باشد، تا بازدیدکنندگان سرگردان و رمز در گم نشوند. کیس در این زمینه می گوید:
\"از تهیه لیستی با حدود ۲۰ مورد‌ی تعیین پرهیز کنید، اشخاص،در هر توشه میتوانند میان ۵ تا ۹ مقاله را به خیال و خاطر بسپارند. تلاش نمایید ازاین‌حد بالاتر نروید، زیرا در غیر این شکل،آن ها حیران گردیده، و تارنما شما‌را شکاف می‌نمایند\".


4) اطلاعاتی که ممکن میباشد به حریم فردی اشخاص و مسایل امنیتی لطمه وارد نماید
ولی این مساله تا حد متعددی به ماهیت تارنما ، عمل و کنارآمدن شما با قضایا بستگی دارااست. در هر شکل ضروری میباشد، که مطالب وب سایت خویش را عالی آنالیز نمایید، تا اطلاعاتی که به مسایل فردی و مسایل امنیتی لطمه وارد می‌نماید، و همینطور گزینه عشق و علاقه‌ی هکرها میباشد در آن جان دار نباشد. در ابتدایی ترین فرایند، می بایست از گذاشتن عکس‌ها، نشانی‌های پست الکترونیک و ریزه کاری فردی کارگر در وبسایت پرهیز کنید. حتی‌در نشر داده ها درباره ی محصولات، کارشناسان اینترنت، پیشنهاد می‌نمایند، تنها از نکاتی که مشتریان را به خرید ترغیب می‌نماید؛ استعمال فرمائید و خیر نکاتی که داده ها کمپانی را به بیرون جابجایی دهد. همت فرمائید، در اسرع وقت از یک متخصص اینترنت یا این که یک نماینده قانونی استعمال نمایید، تا نکاتی که قابلیت و امکان سوء به کارگیری از آنان در تارنما وجود دارااست را تحقیق کند. از این هم بالاتر رفته، می توانید یک دارای تخصص کارها امنیتی برای ساخت وب سایت خویش داشته باشید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

لازمه ی چشم شدن در دنیای کسب و کار امروزه می بایست در دنیای اینترنت حضور داشته باشید. به طراحی سایت همین انگیزه باید برای تجارت خویش سایتی پباده سازی کنید تا کاربرانتان برای شناخت بیشتر با تولید ها و خدماتتان به آن مراجعه کنند و خریدهای خویش را از روش تارنما اعمال دهند. در‌این نوشته‌ی‌علمی تلاش داریم تفاوت‌های این دو شیوه را بیشتر توضیح دهیم تا گزینش برای شما آسانتر خواهد شد.

گونه های ساخت وب سایت :

وقتی ‌که بدنبال یک طراحی وب سایت مطلوب میباشید به شما دو طریق با دو بها متعدد سفارش میشود.

اشکال ساخت سایت- تفاوت ساخت وب سایت منحصربه‌فرد و نصفه منحصر
ساخت وب سایت منحصر به فرد:

طراحی وب منحصربه‌فرد برای مواقعی میباشد که مشتری یا این که به عبارتی صاحب کار دقیقا می داند چه چیزی می خواهد. ) RFP پروپوزال و یا این که طرح پیشنهادی در ساخت سایت ماهر منحصر یک کدام از ضروریات میباشد چون بایستی یک کد‌ نویسی و پباده سازی پوسته تازه برای شما صورت بپذیرد. درین مرحله کمپانی طراحی وب سایت برآورد ظریف هزینه و بها طراحی وب آیتم درخواست را اعلام می‌کند. در‌این نحوه می اقتدار از cms‌های فراهم همانند وردپرس و جوملا و اپن‌کارت یا این که پباده سازی با cms منحصربه‌فرد مد لحاظ صاحب کار با لهجه‌های پایتون و لاراول بهره مند شد.

در مرحله بعدی طرح گرافیکی یا این که به عبارتی PSD وبسایت مطابق با ذوق وسلیقه صاحبکار بوسیله گرافیست مهیا می‌گردد، این طرح تا وقتی که به پذیرش صاحبکار رسد امکان دستکاری دارااست. بعد از پذیرش، دسته اپلیکیشن نویس کمپانی پوسته مطابق با طرح گرافیکی و تجهیزات مد لحاظ صاحب کار را فراهم می‌نمایند و بعداز کامل شدن این مرحله، فرآیند لود مطالب فراهم گردیده به وسیله صاحب کار در وب سایت اجرا می گردد و وب سایت متبوع تحت عنوان دمو در چنگ صاحبکار قرار می گیرد. در مرحله آخری اگر که دمو گزینه پذیرش صاحب کار واقع شد وب سایت روی دامنه مهم لود میشود و فراگیری پنل جهت ایفا دستکاری‌های موردنظر در محتوای تارنما به صاحبکار داده می شود.

توصیه اینترنت سر: تفاوت وب سایت فروشگاهی و تارنما شرکتی
طراحی وب سایت نصفه اختصاصـی (با به کارگیری از پوسته های فراهم ):

در‌این طرز با اعتنا به نوع شغل صاحب کار می‌قدرت از پوسته‌های فراهم و از پیش پباده سازی گردیده به کار گرفت و از در میان صدها پوسته مهیا یک سری پوسته را سفارش کرد تا بر روی یکی‌از آن ها انجام تغییرات و با صرفه‌سازی صورت پذیرد.

پس از ایفا با صرفه‌سازی و فردی‌سازی پوسته و درج مطالب صاحبکار در وبسایت، دمو در مشت صاحب کار قرار میگیرد تا در شکل پذیرش بر روی دامنه مهم وبسایت لود خواهد شد و یادگرفتن پنل جهت اجرا دستکاری‌های موردنظر در ساخت‌و‌ساز محتوای تارنما به صاحبکار داده می گردد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

این ایام هر کسب و کاری بایستی یک تارنما داشته باشد. از شرکت ها کوچک و تبارک طراحی سایت گرفته تا دکان های آنلاین و حتی کسب و شغل های محلی. تک تک کسب و شغل های کوچک و گرانقدر به تفکر طراحی وب سایت شان می باشند. زیرا:

تارنما نام‌و‌نشان و اعتبار بیزنس شماست. با یک وبسایت دارای اعتبار و قوی می‌توانید اعتبار خودتان را یکسری برابر نمائید و به مشتریان تان اعتقادوباور بدهید.
بازاریابی و جذب مشتری از روش سایت به راحتی جاری ساختن میشود و می‌توانید در مدتی معدود مشتریان بسیار متعددی جذب نمائید.
با ساخت سایت و راه‌اندازی آن می‌توانید سرویس ها و محصول ها تان را به طور آنلاین به مخاطبان آرم دهید. بفروشید و درآمدتان را از روش بستر آنلاین چند برابر نمایید.

سئوکار مفتخر میباشد تا سرویس تازه خودش را در حوزه ی طراحی وب سایت به شما معرفی نماید. اکنون می‌توانید به تجربه ی براق سئوکار در سال جاری ها اتکا فرمایید و طراحی وب سایت تان را به یک گروه باسابقه، ایده پرداز و ماهر بسپارید.
مشخصات و سرویس ها پباده سازی تارنما سئوکار
ساخت سایت با ادویه بهینه سازی

سئوکار همکار اصلی ترین وب سایت های اهل ایران میباشد. برندهای بزرگی که کلیه اسم آنان را می‌شناسیم. سامسونگ، عرش کوروش، تخفیفان و اکثر برندهای دارای اعتبار اهل ایران به سئوکار پشت گرمی کرده اند و شایسته ترین فیض را گرفته اند. سئوکار کارشناس بهینه سازی میباشد. حال می‌توانید طراحی وب سایت تان را به یک دسته با علم فنی seo بسپارید. تا در به عبارتی اولِ عمل شالوده های بهینه سازی وب سایت تان را کار کشته خیس بچینید و به حاصل درخشانی در مورد seo برسید. این مزیت اساسی سئوکار نسبت به بقیه مجموعه های پباده سازی تارنما میباشد.
پباده سازی سایت متناسب با آرزوها و هدف ها بیزنس شما

سئوکار در کل امسال ها با صدها و هزاران تجارت در امر بوده میباشد. کسب و شغل های کوچک و گرانقدر بخشی از نام‌و‌نشان ما می‌باشند. این همیاری ها علم تخصصی حوزه ی تجارت را هم به ساخت وب سایت گروه حرفه‌ای ما اضافه نموده است. اکنون می‌توانید سایتی متناسب با هدف ها کاری تان داشته باشید. کامل و با کل امکاناتی که برای پیشبرد هدف ها تان نیاز دارید.
پشتیبانی مستمر و مدام آنلاین

گروه پشتیبانی سئوکار از اولِ عمل طراحی وب سایت تا پایان و آن گاه یاور شماست. طریق رئیس وبسایت را خواهید آموخت و کل سوال ها شما پاسخ داده می گردند. مجموع ایرادات احتمالی وبسایت در هر لحظه برطرف می گردند. پشتیبانی سریع و در لحظه به شما امداد می نماید سوای گرفتاری و استرس تارنما تان را مدیر نمایید و نگران ایرادات پیش رو و احتمالی نخواهید بود.
پباده سازی خوشگل، دیدنی، کابردی و متناسب با نام‌و‌نشان مارک شما

یک تارنما قشنگ در به عبارتی نگاه نخستین روی استفاده کننده تاثیر میگذارد. این تاثیر اول بایستی در طراحی وب نظر گردد. مجموعه سئوکار با اعتنا به نام‌و‌نشان بصری مارک شما سایتی متناسب و هماهنگ پباده سازی می نماید. از المان ها و موادسازنده گرافیکی خاص و متمایز به کار گیری می نماید و روی رابط کاربری و پباده سازی کاربری تمرکز می نماید تا یوزرها در وبسایت شما شم راحتی داشته باشند. شما یک وبسایت کیفیت بالا و کاربردی خواهید داشت که از هر حیث ایده آل میباشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

۱۰. بعد از ظهر طراحان جداگانه وتوسعه دهندگانخلاق

ترند طراحی سایت - طراحان جدا

به تازگی ما شاهد بسط توسعه و گسترش دهندگان مستقلی هستیم که طراحی سایت برای ماشین کرایه ای‌ها و استودیوها تبارک شغل اجرا می دهند. در مجموع، بین این طراحان غیر وابسته یا این که توسعه و گسترش دهندگان خلق کننده، ما خلاقیت‌های متعددی بر طبق به کارگیری ظریف از تصاویر، تایپوگرافی و جزئیات کوچک در فرایند ساخت وب سایت را شاهد هستیم.
۱۱. جای نماهای سفارشی و اثرات ماوس

جای نماهای سفارشی از جلوه‌های کهن می باشند که جدیدا نیز برای تغییر و تحول رنگ پیکان و غیره به کارگیری میگردد. این جای نماهای عکس العمل پذیر به بقیه موادتشکیل دهنده یا این که اقدامات استفاده کننده مانند تغییر و تحول صورت، اندازه، رنگ یا این که انیمییشن نیز عکس العمل آرم میدهند.
۱۲. منوها

مانند گزاره‌ها، منوها نیز به اندازه قابل توجهی ارتقا یافته اند. آیا هنوز آن منوهای کوچک با فونت‌های پیکسلی در سال 2005 را به خیال و خاطر دارید؟ به لحاظ اعتقاد و باور نکردنی می آید که در یکسری سال اخیر به‌این اختلاف مقیاس رسیده‌ایم.

در پباده سازی برای تلفن همراه، اندازه منوها زیر تاثیر الگوهای گوشی جای دارد. در طرح‌های رابط کاربری موبایل، استعمال از منوی آحاد برگه متداول میباشد چون تلفن‌ها به طور لمسی میباشند و ضربه زدن بر روی منوهای کوچک برای یوزرها دشوار خیس میباشد.

تقلید منوها از جمله‌ها صرفا به تغییر تحول سایز آن ها ختم نمیشود بلکه موادسازنده تزیینی، پرده‌ها و اشکال اثرات متقابل نیز در منوها عوض شده میباشد.
۱۳. اسکرول‌های ترکیبی

متداول ترین چیزی که ما همچنان مشاهده میکنیم به کار گیری از دکوراسیون‌ها با اسکرول‌های زمانبر البته با نصیب‌های تقسیم گردیده‌است، مانند یک طرح یک برگه‌ای خالص که مطالب آن با بخش‌های خاص از هم غیروابسته گردیده اند. آنها همینطور جلوه‌های ظریفی مانند اختلاف منظر یا این که تطابق را مراقبت کرده‌اند و ولی استعمال زیاد از اسکرول‌ها سبب ساز تولید برنامه کودک شد‌ه‌است.
۱۴. طرح‌های رنگی با شخصیتهای گوناگون

ترند ساخت وب سایت - طرح‌های رنگی

طرح‌های رنگی، خویش روشی میباشد که از آن تحت عنوان عنصر اساسی پباده سازی به کار گیری می شود، ما در زمینه ی طرح‌های رنگی محترم گوناگون حرف می کنیم که به صورت مداوم مجموعاَ تجربه متاع استعمال می‌گردد.

به صورت کلی ما شاهد طرح‌هایی با دو یا این که سه رنگ مهم و رنگ‌های گوناگون ثانویه هستیم. رنگ‌های اشباع و پاستل با هم ادغام گردیده و سبب می شوند جلوه‌هایی با کنتراست بالا ساخت و ساز گردد. مثال‌های متعددی از رنگ‌های برجسته و جسورانه در دورنما یاور با عکاسی، تایپوگرافی و تصویر سازی وجود داراست.
۱۵. ادغام کردن موادتشکیل دهنده دو بعدی و سه بعدی

برنامه کودکان سه بعدی در چندین سال قبل تاثیر متعددی در پباده سازی داشته میباشد. قابل انعطاف افزارهایی مانند Blender یا این که Cinema 4D سبب ساز گردیده اند تا خلاقیت متعددی را در این باره شاهد باشیم. چاپ‌های VR ، AR و 3D نیز در حالا ساخت و ساز دوباره محتوای دیجیتالی سه بعدی می‌باشند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

رابط کاربری تحت عنوان ادله اساسی تعامل با استفاده کننده، نقش بسیار مهمی داراست. چنانچه درپی مطالعه و کسب داده ها طراحی سایت درخصوص رابط کاربری و یا این که بهبود آن می باشید توصیه می‌کنیم مطلقا این مقاله را مطالعه کنید. در بالا بایستی به‌این پرسش اصلی و مهم جواب دهیم که رابط کاربری چه است و چه نقشی دارااست؟ همینطور قابل ذکر میباشد در‌این نوشته‌ی‌علمی بصورت منحصر به فرد بر روی بهبود رابط کاربری وبسایت گفت و گو خوا هیم کرد و مورد ها دیگر بصورت کلی مطرح خواهند شد.
رابط کاربری چه می باشد

رابط کاربری یا این که UI مخفف User Interface است. در واقع UI ادله تعامل سیستم متبوع با مخاطب میباشد. استدلال UI در حالتهای مختلفی بر روی گونه های سیستم ها وجود دارااست. از وبسایت گرفته تا نرم‌افزار، سیستم برهان و … همه به نوعی دارنده رابط کاربری می باشند. ابزاری که قابلیت و امکان فعالیت را با سیستم متبوع در چنگ ما قرار میدهد به نوعی می اقتدار از آن تحت عنوان رابط کاربری حافظه کرد. بهبود رابط کاربری یک کدام از مهم ترین مباحث در دنیای IT است. به اینصورت که ابزار تعاملی را بگونه ای بهبود اعطا کرد که مخاطب بتواند خیلی شل و فارغ از ایراد با سیستم متبوع فعالیت نماید.
رابط کاربری وبسایت

همان طور که میدانید UI نقش بسیار موثری در جذب، نگهداری و هدایت استفاده کننده داراست! در صورتیکه UI وب سایت بصورت صحیح و کارشناسی گردیده پباده سازی و پیاده خواهد شد یوزرها به راحتی خواهند توانست با وبسایت تعامل خیر برقرار نمایند. البته در غیر اینصورت حتی با وجود ساختار و محتوای نفیس در بقیه قسمت های وبسایت، نمی قدرت انتظار برخورد قابل قبولی از تعمال یوزرها با تارنما داشت. برای اینکه بتوانیم UI قابل قبولی را پباده سازی و پیاده سازی کنیم باید بیشتراز تمامی به‌دنبال این باشیم که یوزرها با چه رابط کاربری راحتتر می باشند. همینطور آماده نمودن دسترسی آسانتر یک کدام از مفاد شایان توجه میباشد.
رابط کاربری تلفن همراه

هر کمپانی تولیدکننده گوشی، رابط کاربری خاصی را بر روی کالا خویش ارائه می نماید. درصورتی که دقت داشته باشید UI جانور در برخی موبایل ها چنان هوشمندانه و ظریف، پباده سازی و پیاده گردیده است که در هنگام به کار گیری از آن شم خیر و خوبی به ما دست میدهد. البته در حالتی که این زمینه رعایت نشود احساس خیر و خوبی به مخاطب منتقل نخواهد شد. اعتنا به راحتی، مدل پباده سازی، دسترسی خوب و سریعتر به عنوان مثال مواقعی می باشند که بایستی در UI گوشی به آن ها دقت خواهد شد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

اذن دهید با اصول نخستین استارت کنیم. تارنما تیم‌ای از طراحی سایت صفحه های اینترنت میباشد که مطالب متنوعی برای مثال متن، تصاویر، فیلم، صدا و غیره را در دست یوزرها قرار میدهد. آن ها با استعمال از یک دامنه شناسایی گردیده و در یک اینترنت سرور منتشر می شوند.

مبرهن میباشد که در حالتی‌که از عموم بخواهید وب سایت‌ها را طبقه‌بندی و گونه های متفاوت آن‌ها را بیان نمایند، جواب‌های تماماً متفاوتی اخذ خواهید کرد چون عامل ها متعددی در بیان گونه های وبسایت تأثیر گذارند. از مباحث تنهاً فنی گرفته تا داده ها ارائه گردیده به وسیله سایت و اهدافی که یک تارنما میخواهد به آن‌ها رسد. عامل ها مهم که آنان را طبقه‌بندی کرده‌ایم و در چک تارنما ها از آن‌ها استعمال خوا‌هیم کرد، سه گزینه همت، محتوا و پباده سازی میباشند.
کوشش محتوا

در ارتباط نظم و مقیاس تغییرات محتوا، تمامی وبسایت‌ها ممکن میباشد به دو مجموعه تبارک استاتیک و تعاملی (پویا) تقسیم شوند. به صورت خلاصه، این طبقه‌بندی آرم دهنده این میباشد که محتوای وبسایت آپ تو دیت گردیده‌است. تارنما‌ های استاتیک(اثبات)، تارنما‌های اساسی هستند. آن ها اکثر وقت ها محتوا خویش را تغییر و تحول نمی‌دهند و به وسیله یوزرها آپ تو دیت نمی شوند. اغلب، مقصود از ساختن این مجموعه از تارنما‌ها ارائه داده ها است خیر تعامل اشخاص.

وبسایت داینامیک یا این که پویا تارنما‌هایی می باشند که محتوای آن‌ها تر و تمیز آپ تو دیت میگردند. حتی یوزرها گوناگون اکثر وقت ها داده ها متفاوتی را در تارنما مشاهده می‌نمایند. آنچه که هنگام مراجعه به وبسایت خاصی مشاهده میکنید به دست اندرکاران مختلفی مانند جای ، سوابق جستجوی شما، ورود و خروج از سیستم، رابطه برخی از وضعیت‌ها با فصلی خاص، فروش خوب و دیگر مورد ها بستگی دارااست.

توصیه: سرویس ها ساخت‌و‌ساز محتوا برای کسب و امور

با تجزیه و چک کلیه این مورد ها میباشد که وبسایت‌ها بایستی محتوای خویش را آپ تو دیت می‌نمایند. از این قبلی، قابلیت دارااست که مخاطبان محتوایی را به تنهایی ایجاد نمایند یا این که آنچه را که دوست دارا‌هستند ببینند با به کار گیری از فیلترها (برای جالب خیس کردن آن)، تگ کردن اشخاص و یا این که لایک کردن به همگی علامت دهند.

دراین‌صورت وبسایت بایستی به همگی اقدامات به طور پویا جواب دهد و محتوای آپ دیت گردیده را به یوزرها آرم دهد. تعجبی ندارد که تعامل با سایت‌هایی از این قبیل خیلی بیشتر از آنهایی میباشد که استاتیک میباشند و این تنها به‌این برهان میباشد که یوزرها چیزی بیشتر از چندین داده ها می خواهند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

دکان‌های اینترنتی امروزه دارنده تجهیزات زیادی میباشند تا به شایسته ترین صورت ممکن محصول ها و کالاهای قابل‌ارائه طراحی سایت در مشهد را اکران دهند و می توانند دسترسی‌های فراوانی را برای خریداران ساخت و ساز نمایند. از جملهً با فیلترهای کاوش مخاطب کالای موردنظر خویش را بر پایه ی بها، رنگ‌بندی، لیست پرفروش‌ترین‌ها، برندهای مو جود و… را می‌اقتدار تشکیل داد و دسترسی داشت که برای یک کاتالوگ آنلاین بسیار مطلوب میباشد.
اینترنت‌وب سایت
گونه های اینترنت‌وبسایت‌های مرتبط با مغازه‌های اینترنتی و کسب و کار الکترونیک



معرفی اشکال اینترنت‌تارنما دکان برتر اینترنتی: مغازه راه‌حل، دکان مجازی فینال، فروشگاه آنلاین طهران متاع، مغازه زنبیل
خصوصیت‌های یک اینترنت‌وب سایت بهتر و تأثیرگذار
اینترنت‌وبسایت
خصوصیت‌های یک اینترنت‌تارنما

ظواهر اینترنت‌وبسایت:

اولی چیزی که در ورود به یک اینترنت‌وب سایت دقت استفاده کننده را به خودش جلب می‌نماید، پباده سازی و ظواهر اینترنت‌تارنما (UI Design) میباشد. ظواهر وبسایت بایستی متناسب با عمل شما باشد. به نوعی همانگونه که پباده سازی داخلی دکان یا این که کمپانی شما متناسب با شغل شما است. این مسئله برای فضای باطن تارنما نیز درستی می نماید، تا استفاده کننده با ورود به وب سایت متوجه صحیح بودن آن گردد.

امنیت:

علاوه بر برقراری امنیت اینترنت‌وب سایت، امنیت یوزرها نیز بسیار اصلی میباشد. یوزرها اینترنت‌سایتی را گزینش می‌نمایند که به آنها این اعتقاد و باور خیال را بدهد که داده ها آنان در امنیت میباشد.

یکی مواقعی که‌این اعتقادوباور را به مخاطب میدهد، استعمال از گواهینامه SSL (پروتکل امنیتی https) بر روی نشانی‌های اینترنت‌تارنما می باشد. با استعمال از این پروتکل، تبادل داده ها دربین مخاطب و سرور به‌شکل کد اجرا‌گردیده و امنیت داده ها یوزرها بسیار ارتقا می یابد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

دیتابیس های زیر اینترنت

دیتابیس ها مسئول مراقبت داده ها برای به کارگیری در گویش های سمت سرور می‌باشند که طراحی سایت دیتابیس های مختلفی نظیر MYSQL ، MSSQL و همینطور ORACLE و بقیه موردها وجود دارا‌هستند. لهجه های سمت سرور با کلیه دیتابیس ها قابلیت و امکان اتصال دارا‌هستند ولی برای هر گویش نرم‌افزار نویسی شایسته ترین دیتابیس وجود دارااست. از جمله دیتابیس مطلوب برای لهجه اپ نویس PHP دیتابیس MYSQL است.
پوسته سایت

هر اینترنت سایتی یک پوسته اساسی تارنما داراست که بقیه صفحه ها وبسایت بر طبق پوسته اول پیاده درج مقاله میگردند. برای تهیه و تنظیم پوسته تارنما سه خط مش وجود داراست که در نصیب پایین به آن مستقل می‌پردازیم:
پباده سازی پوسته تارنما

می اقتدار پوسته سایت را از اساس به وسیله طراح و گرافیست سایت پیاده سازی نمود که درین شیوه پیش از پیاده سازی تارنما گرد‌همایی ای با صاحب کار برگزار می‌شود و صاحبکار درخواست های خویش در زمینه ی پوسته تارنما نظیر رنگ بندی و جای قرار گیری گزینه ها به طراح وبسایت میدهد و بعد از آن طراح مبادرت به تشکیل داد پوسته می کند که در مرحله بعدی پیشنهاد دهنده در شکل نیاز بازنویسی های خویش را بر روی طرح اعلام مینمایید و این روند تا‌زمانیکه طرح پذیرش شود پیش می رود. این طریق معمولا بسیار وقتگیر است و هزینه اعمال آن نسبت به طریق های دیگر بالا خیس میباشد.
استعمال از پوسته های مهیا

به کار گیری از پوسته های فراهم بدون پول یک کدام از دیگر از طریق های تهیه و تنظیم پوسته وب سایت میباشد که در‌این نحوه با کاوش در وب پوسته بدون‌پول متبوع یافت گردیده و می اقتدار آن را در وبسایت بهره برد که ولی این طریق اصلا پیشنهاد نمی‌گردد چون ممکن میباشد به اعتبار بیزنس کمپانی لطمه وارد آورد.

برای داده ها بیشتر میتوانید نوشته ی علمی پوسته های بدون پول وبسایت را مطالعه فرمایید
خرید پوسته وبسایت

وب سایت های بخش اعظمی مانند Templatemonster و Themeforest وجود دارا هستند که دکان پوسته تارنما دارا‌هستند و می‌توانید پوسته متبوع خویش را از در میان پوسته های آیتم تعیین و خریداری نمائید. دارکوب یک نمایندگی از این موسسه ها داراست و میتوانید لیست پوسته های دارکوب را در دکان پوسته دارکوب مشاهده فرمائید. این نحوه تحت عنوان سریعترین و کیفیت بالا ترین نحوه ممکن میباشد و دارکوب این شیوه را پیشنهاد می کند.

برای توضیحات بیشتر می‌توانید نوشته ی علمی خرید پوسته سایت را مطالعه نمائید.
درج مطالب و محتوای سایت

درج مطالب سایت به عملیات وارد نمودن محتوای وبسایت گفته می‌گردد که درین عملیات صاحبکار مطالب سایت را به کمپانی طراحی وب ارسال می کند و کمپانی طراح مطالب کمپانی را در تارنما از روش سیستم مدیر محتوا بار گذاری می کند. عملیات درج مطالب سایت قابل اجرا بوسیله صاحبکار نیز است که در‌این طریق در اختیار گرفتن پانل سیستم رئیس محتوای سایت به صاحب کار فراگیری داده میگردد که صاحب کار می‌تواند از روش سیستم رئیس محتوا مطالب تارنما را لود فرمایید. این طریق مخارج تک تک گردیده وبسایت را ذیل می‌آورد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

با بسط روز آپدیت فناوری و بسط کسب‌وکارها در فضای وب نیاز اشخاص و سازمان‌ها به اینترنت‌تارنما‌ها برای رابطه طراحی سایت با سایرافراد بسیار بیشتر شد‌ه‌است. طرز‌های مختلفی برای پباده سازی اشکال وب سایت‌ها وجود داراست که هر کدام کاربرد خاص و خصوصیت های مخصوص خویش را دارا هستند. در‌این نوشته‌علمی مجموعه نویسندگان آسابرندینگ که یک میباشد، اشکال متعدد طراحی وب سایت را به شما معرفی می کند .

شناخت با گونه های طراحی وب فروشگاهی یا این که شرکتی

در کل ساخت سایت به مهارت تشکیل داد و فعال‌ساز‌ی اشکال صفحه های اینترنت گفته میگردد. یک اینترنت‌وب سایت می بایست از ظاهری قشنگ و محتوای خیر برخوردار باشد تا در نگاه نخستین‌ حیث اکثر اوقات مخاطبین را به خویش جلب نماید. در کنار ظواهر، محتوا و نوع کدنویسی وبسایت، امنیت وب سایت، بهینه سازی و... نیز از موردها بسیار اساسی در پباده سازی اشکال وبسایت‌ها می باشند که درصورتی که شما در ادامه پباده سازی یک وبسایت بهتر برای تجارت خویش میباشید به طبع می بایست به‌این موردها توجه فرمایید.
تاریخچه طراحی وب سایت

در قبل همه اینترنت‌وب سایت‌ها با کُدهای بسیار بی آلایش‌ای به لهجه HTML ساخت می‌شدند. HTML لهجه علامت‌گذاری ابرمتن که ساختار معمولی‌ای به صفحه های اینترنت مانند تیترها، گزاره‌ها، رابطه کاغذ‌ها با یکدیگر و ... می‌اعطا کرد. به گذر زمان فرصت و با پیشرفت هر روزه ی اینترنت‌وب سایت‌ها لهجه HTML هم توسعه و گسترش و پیشرفت متعددی کرد و صفحه های اینترنت هم ظواهر غامض‌خیس و جالب تری به خویش گرفتند. در بالا از جدول‌ها برای چینش صفحه ها اینترنت استعمال می شد که با پیدایش لهجه CSS این نحوه نیز منسوخ شد و دیگر از آن زیاد به کار گیری نمی‌شود.

به کار گیری از فناوری‌هایی مانند استعمال از مقر داده یک پارچه، لهجه‌های نرم افزار‌نویسی سمت سرور مانند PHP، ASP، ASP.net و ... سبب ساز تغییرات بسیار بیشتری در ساختار اینترنت‌تارنما‌ها شد. با اعتنا به توسعه استعمال عموم از وسیله های الکترونیکی متفاوت مثل تلفن همراه، تبلت، لبتاب و ... ساخت وب سایت‌ها به‌شکل واکنشگرا یا این که ریسپانسیو از مواقعی میباشد که امروزه گزینه دقت اکثر اوقات یوزرها قرار میگیرد.

همینطور با به وجود داخل شدن فناوری‌های پویانمایی به صفحه های اینترنت، مانند نشانه گر، ظواهر سایت ها بسیار بیشتر از قبل عوض شده میباشد و تجهیزات جدیدی در چنگ سازندگان رسانه و طراحان اینترنت قرار گرفته میباشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()