نوشته شده توسط : علی پور


7 تکنیک برتر پباده سازی مغازه اینترنتی در سال 2020
وقتی که وبسایت فروش آنلاین دارید, میخواهید به‌این اطمینان برسید که تارنما شما آیینه تمام نمای شما و فعالیتی میباشد که انجام می دهید، و تحت عنوان یک فروشنده شما این بخت را دارید که روی مشتری های خویش تاثیر خیر بگذارید و در صورتی صحیح فعالیت نمائید میتوانید طراحی سایت  درین عرصه ماندنی گردید و حرفی برای بیان کردن داشته باشید. به همین ادله میباشد زمانی ما از یک کسب و عمل انلاین سخن می‌زنیم, ساخت سایت یکی‌از مهم‌ترین فاکتورهایی میباشد که می بایست به نحو احسن اجرا شود. نکات و فوت‌و‌فن های متعددی از سایر کسب و امور وجود دارا هستند که به راحتی در دسترس شما می‌باشند البته درین نوشته‌ی علمی ما به طراحی وب سایت فروشگاهی خوا‌هیم پرداخت.
به قطعیت می قدرت بیان کرد طراحی وب لحظه به لحظه در هم اکنون پیشرفت و آپ تو دیت شدن میباشد. هرساله مفاهیم و ایده های جدیدی درین حوزه معرفی میگردند. الگوهایی که پیش از این آیتم به کارگیری بودند تغییر‌و تحول می‌کنند و مفاهیم مختلفی که روزی به دست بیماری آلزایمر سپرده گردیده بودند با آپ تو دیت شدن اهمیت مجدد ای می‌یابند. برای اینکه مطمئن گردید مصرف کننده شایسته ترین تجربه خرید از اینترنت خویش را دارااست, طراحان بایستی مداوم طرح خویش را گزینه بررسی قرار دهند. به هر درحال حاضر شما تحت عنوان طراح یا این که صاحب و مالک وبسایت فروشگاهی نمی توانید مواقعی را پشت گوش بیندازید. لیست تحت مشتمل بر تکنیک های برتر پباده سازی فروشگاهی در سال 2020 میباشد.

 

قلمرو گوشی
در قبلی سعی در آن بود که روی عکس العمل گرا و سازگار بودن ساخت سایت ها تمرکز نمایند. طراحان بدون چاره بودند دسکتاپی را برای وبسایت ها پباده سازی نمایند که بشود به سادگی برای طیف وسیعی از دستگاه های موبایل ( تبلت , گوشی هوشمند, ای پد) آیتم استعمال قرار اعطا کرد. ولی درحال حاضر ورق برگشته میباشد. درصد متعددی از خریداران اینترنتی ترجیح می دهند از تلفن همراه خویش برای خرید استعمال نمایند. به همین علت, موسسه ها تغییر و تحول راه داده اند و اقتدار خویش را روی تقویت قوای تجاری نهاده اند. این تغییر تحول تنها به معنای یک چیز بوده میباشد: طراحان می بایست اینترنت سایتی فروشگاهی پباده سازی نمایند که در آغاز مطلوب برای تلفن های یار باشد و آن‌گاه بتوان برای بقیه پلتفرم ها با صفحه های وسیع هم قابل استعمال باشد. برای ما که دوست داریم از صفحه ها دسکتاپ خودمان برای خرید انلاین به کار گیری کنیم, این بدان مفهوم میباشد که ما در بخش اعظمی از تم های وبسایت فروشگاهی مانند پیمایش طولانی، طرح بندی و نمادهای صمیمانه انگشت، خصوصیت های صمیمانه بیشتری برای تلفن همراه خوا هیم روئت کرد.

خرید تعاملی: برنامه کودک و سینماگراف ها
با محبوبیت پباده سازی اصولی گوگل با گونه ای از وبسایت های فروشگاهی روبرو هستیم که با کارداران تعاملی پباده سازی و ساخت گردیده اند. سال جاری ما تعداد متعددی وبسایت خوا هیم روءیت کرد که با به کار گیری از برنامه کودکان ها و همینطور تعامل های نوآورانه به خریداران یاری می‌نمایند تا به آسانی با کشیدن یا این که کلیک کردن روی یک دکمه به اینترنت گردی خویش بپردازند. تارنما های فروشگاهی همینطور دارنده دکمه های جذاب ، چرخش ایکون ها و نوار لود متحرک میباشند که دقت استفاده کننده را به خویش جلب می‌کنند. در ورقه در آغاز تارنما سینماگراف های بیشتری خوا هیم مشاهده کرد. سینماگراف برنامه کودکان های کوچک و تکراری می‌باشند. آن ها در قالب GIFساخته می گردند ولی خیر آن GIF هایی که مد لحاظ ماست بلکه خیلی ماهرانه خیس. آنان معمولا تحت عنوان بنرهای کاغذ اصلی و تصاویر دورنما اکران داده میشوند تا به تارنما خسته کننده شما رنگ و روح ببخشند. با دقت به روندی که از آخرها سال 2016 مقدمه شده‌است، می بایست این سال انتظار داشته باشیم سینماگراف های بیشتری در وبسایت های فروشگاهی گزینه به کارگیری قرار بگیرند.

رنگ های تعجب آور
در صورتیکه سالیان قبل کلیه چیز در خصوص مینیمالیسم و ​​فضای سپید بود، این سال نهایی فرایند ساخت سایت فروشگاهی تمرکز طولانی تر روی رنگ های پر‌نور و تعجب آور بوسیله طراحان خواهد بود. رنگ ها فقط برای مبحث زیبایی شناسی وب سایت ها نیستند بلکه در پباده سازی از آنان برای رابطه با مشتریان نیز به کارگیری می گردد. در تارنما فروشگاهی، استعمال هوشمندانه از رنگ ها قادر است به انتقال پیام یاری دهد و تجربه خرید مثبتی را رقم بزند. دوران وبسایت هایی که از یک رنگ به کار گیری میکردند قبل میباشد. در سال 2020، تارنما های دیدنی بیشتری را با برگه اصلی رنگارنگ خوا هیم روءیت کرد. از حیث ساختار، وبسایت های بیشتری با رنگ های عجیب و همسو با بگراند های خنثی و با تایپوگرافی های پهناور، حروف پررنگ و راهنمای جذاب پباده سازی خواهند شد.

ربات پاسخگو
نیاز به فردی شدن تجربه خرید باعث گردیده تا ربات های پاسخگو هم پا با هوش تصنعی به وبسایت های فروشگاهی بیشتر شوند. تکامل و ارتقاء این نوع از فناوری های دیجیتال به کسب و امور امداد میکنند تا نحوه های خلاقانه ای را برای ارائه سرویس ها به مشتریان گران بها خویش به دست اورند. در صدر ربات های پاسخگو فقط جهت جواب گویی به سوال های مشتریان در امر تولیدات و کاربرد های آن ها پباده سازی شدند, البته می قدرت از آن ها در سوی پیشبرد هدف ها دیگر هم استفاده نمود. برخی از ربات های پاسخگو با یاری به تصمیم گیری در زمینه‌ی خرید, ارائه کد تخفیف و عصر تحویل مال به مشتریان شایسته ترین تجربه خرید را رقم می‌زنند. امروزه بخش اعظمی از طراحان تارنما ها و پلتفرم های فروشگاهی در حالا به کار گیری از این ربات های پاسخگو در پلتفرم های خویش میباشند.

عکاسی
یک عکس به تنهایی قادر است هزاران صحبت برای بیان کردن داشته باشد. به همین عامل مهم میباشد که فقط تصاویر خوشگل و کیفیت بالا را برای مارک خویش گزینش نمائید. با این اکانت, همین عکاسی معمولی ای که مرسوم میباشد می‌تواند همین سال به یک ترند تبدیل شود. اکثری از موسسه ها عکاسان ماهر استخدام کرده اند تا بتوانند عکس هایی بگیرند که به نوعی اورجینال باشند. تصایر با سایز پهناور خیر فقط در برگه اصلی تارنما بلکه در صفحه ها داخلی یک مال هم می‌توانند قابل استعمال باشند. از آنجایی که برندها رغبت دارا‌هستند تولید ها خویش را به نحو احسن به مشتریان خویش بفروشند پس استعمال از عکس بی آلایش و دم دستی به مرور کمتر و کمتر خواهد شد.

روایت سرایی
با به کار گیری از راه های گوناگون پباده سازی می‌توانید یک روایت عالی از تاریخچه و زیرا و چرای مارک خویش بگویید و پیام خویش را مخابره فرمایید. یک روایت سرایی خوب مدام می‌تواند معاش و رونق را به یک مارک بی جان و بی عمل بازگرداند. برندهایی که سعی بر برقراری رابطه عاطفی در میان مشتریان خویش از روش قصه سرایی دارا هستند, از اعتبار و اعتماد مصرف کنندگان خویش برخوردار میشوند. این باعث می‌گردد مارک شما بین کلیه برندها متمایز باشد. هنگام بیان یک ماجرا, اطمینان نتایج نمائید که :
1) در زمینه ی مقدمه کار خویش بی داعیه می باشید.
2) شوق خویش را به سرویس ها و تولید ها خویش نشان دهید.
3) راه و روش حلی برای ایرادات مشتری پیش روی آنان قرار دهید.
پس در شرایطی که در‌پی راه‌اندازی یک کسب و فعالیت اینترنتی می باشید و می‌خواهید صدای خویش را به گوش مخاطبان تان برسانید, از کنار ماجرا سرایی به آسانی گذر نکنید چون شایسته ترین دسته تولید محتوا برای رساندن صدای شما به آنهاست.

امنیت بالا
سال 2016 سال خیر برای امنیت سایبری نبوده میباشد. گزارشات حاکی از آن میباشد که در سال 2016 هجوم ها بد افزارها دو برابر گردیده و به 19/8 میلیارد رسیده بوده میباشد. 89% از هجوم ها سایبری با هدف های مالی و جاسوسی انجام می‌گیرد. 10 سال پیش امنیت سایبری خیلی ضروری به حیث نمی رسید یا این که صرفا پس از حمله یا این که نقص سیستم اقداماتی چهره میگرفته میباشد و همین باعث به حمله ها سایبری بیش تر و اضافه در طی یک ده سال اخیر شده‌است و شغل ها اینترنتی را به سمت ابتدا اقدامات امنیتی سوق داده میباشد. دانلود بدون پول آوا, فیلم و نرم افزار ها ویروس را وارد سیستم شما می‌کنند, البته امروزه کلاهبرداران خط مش هایی برای رابطه با اشخاص از روش پست الکرونیکی, رسانه های اجتماعی و حتی تارنما های فروشگاهی پیدا کرده اند. امروزه وبسایت های فروشگاهی برای بهبود و ارتقاء امنیت و ارتقا اطمینان مشتری در هنگام خرید آنلاین از کدگذاری HTTPS به کار گیری میکنند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


بخش اول: افزایش ترافیک
1. طریق سکو‌بندی الکسا را شعور فرمایید
مواردی که در قسمت ابتدایی این نوشته ی علمی به آنان اشاره کردیم برای این بخش کاملاً راهگشا و کافی می باشد، اما صرفا به یک نکته اشاره نشد و آن هم اینکه الکسا معمولاً آمار خود را مبتنی بر عادات و رفتار کاربرانی گردآوری می‌نماید که نوارابزار (تولبار) الکسا را در مرورگر خود نصب کرده‌اند. طراحی سایت این به آن شکل می باشد که جامعه آماری الکسا نسبتاً کوچک بوده و به سوی افرادی انحراف دارااست که به استعمال از نوارهای ابزار روی مرورگرهای خود عادت یا علاقه دارند. این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که ارتقاء رتبه الکسا مستقیماً بر جايگاه شما در نتایج موتورهای جستجو تاثیری نخواهد داشت، بلکه اقداماث مثبت و حساب شده‌ای که در جهت افزایش این رتبه انجام می‌دهید، به طور غیرمستقیم باعث ارتقا رتبه شما در موتورهای جستجو می‌شود.

کلاً، تجربه نشان می دهد که با جذب ترافیک بیشتر از طریق محتوای کیفیت بالا و همچنین توجه خاص نسبت به اصول seo (سئو برای موتورهای جستجو) می‌توانید شاهد ارتقاء سکو الکسا برای وب‌وب سایت خود باشید.

 

 

2. روی ایجاد محتوای کیفیت عالی تمرکز فرمایید
مهمترین و بهترین طرز برای ارتقا واحد سنجش ترافیک، تولید و ارائه محتوای باکیفیت، خاص و منحصر به فرد‌به‌فرد می باشد. با اعتنا به دسته وبسایت و اهدافی که دارید، طریق‌های متعدد و متفاوتی را در پیش خواهید داشت. برای مثال، اگر در ادامه افزایش ترافیک و جايگاه الکسای وب لاگ خود می‌باشید، می بایست سعی فرمائید تا همه مطالب شما جالب و منحصر به فرد‌به‌فرد باشد؛ یا در‌صورتی‌که وب‌وب سایت شما عکس‌محور است، بهترین و بی‌مثال‌ترین تصاویر را منتشر کنید. در هر صورت و تحت هر شرایطی، اطمینان پیدا فرمائید که محتوای شما عاری از هرگونه اشتباهی است و به مذاق مخاطبان‌تان خوش می آید.

 

3. نظم و استمرار را در انتشار محتوا رعایت فرمایید
به‌روزرسانی تر و تمیز وب‌سایت منجر می‌گردد که کاربران باز هم به سایت شما مراجعه کنند و از این‌شیوه، میزان بازدید از صفحه های آن را بالا ببرند. این به نوبه خود به موتورهای جستجو هم نشان می‌دهد که وب سایت فعالی دارید و باعث می گردد که کاربران بیشتری را به سمت شما هدایت کنند. برای مثالً چنانچه وب لاگ دارید، حداقل هر هفته آن را آپ دیت فرمایید.

 

4. به اشتراک‌گذاری محتوا را تسهیل نمایید
امکان به اشتراک گذاشتن محتوا در عصر رسانه‌های اجتماعی یک کدام از مهم ترین مولفه‌هایی است که می تواند باعث افزایش ترافیک و به پیروی از آن، ارتقا جايگاه الکسا شود. در همین راستا، بایستی از عنوان ها و تصاویر جالب دقت به کار گیری کنید و گزاره‌های آغازین مطالب‌تان جذاب باشد و شم کنجکاوی خواننده را تحریک کند. این جذابیت سبب می‌شود که با به اشتراک گذاشته شدن محتوا، کاربران بیشتری به سمت شما جذب شوند.

 

5. به تغییر طرح وب‌تارنما خود فکر کنید
سبک و سیاق گزینه عشق کاربران به طور مستمر در حال تغییر‌و تحول می باشد. بدین ترتیب اگر ده سال می باشد که طرحی نو در نینداخته‌اید، واقعاً از قافله عقب باقی مانده‌اید. وب‌سایتی که طراحی آن تروتمیز و کاربردی می باشد ترافیک بیشتری را جذب کرده و به محافظت کاربران کمک مینماید.

نوشته ی علمی مرتبط: HEO چیست؛ 10 نکته‌ای که درباره بهینه‌سازی تارنما برای کاربر باید بدانید

 

6. به یک برنامه ارتقا سکو الکسا بپیوندید
برنامه ها و سرویس‌هایی وجود دارند که با به کار گیری از آنان می توانید رتبه الکسای وب‌سایت خود را بهبود ببخشید. روش کار در این برنامه‌ها بدین ترتیب است که کاربران آن -که تمامی از نوارابزار الکسا استعمال میکنند- به سمت بازدید از سایت شما سوق داده میشوند و همین امر منجر ارتقاء درجه شما خواهد شد. چنین برنامه‌هایی هزینه‌بر است و از آنجایی که محبوبیت سایت شما در مقایسه با رقبا عملاً و به صورت همیشگی ارتقا پیدا نمی‌کند، ارتقاء درجه الکسا از این طریق نمی‌تواند قیمت چندانی داشته باشد.

عمل دیگری که می‌توانید انجام بدهید نظر گذاشتن در وب‌تارنما‌های مشابه وب‌تارنما خودتان است. با قراردادن لینک وب‌وبسایت در نظر ها، کاربران را به سمت خود هدایت می‌کنید و درجه الکسای‌تان را افزایش می‌دهید.

 

7. نوارابزار الکسا را نصب فرمائید
همانگونه که تا قبل از اینً هم ذکر کردیم، جامعه آماری کاربران الکسا متشکل از اشخاصی است که از نوارابزار یا همان تولبار این شرکت استفاده می نمایند، براین اساس خودتان هم با نصب این ابزار می‌توانید به این جامعه بپیوندید. ولی شاید بازدید شما یک نفر نتواند تاثیر زیادی در جايگاه وب‌تارنما‌تان ایجاد کند، البته به هر اکنون تکرار آن و در حجم بالا شاید بد نباشد.

بیشتر بدانید: 5 اشتباه وسیع در بازاریابی محتوا


بخش دوم: با صرفه‌سازی سایت
1. از کلمه ها کلیدی بهتری استعمال فرمائید
اساساً انگیزه شما برای بهبود و ارتقا جايگاه الکسا چه است؟ به احتمال قریب به اعتقاد و باور درپی کسب جايگاه بهتری نسبت به رقبای خود میباشید. البته که این طبیعی می باشد و برای پیشرفت در هر زمینه‌ای باید از رقبا پیشی بگیرید. البته چطور؟

یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش رتبه الکسا و به طور‌کلی بهبود سئو، تحلیل کلمه و واژه‌های کلیدی پرکاربردی است که به سمت وب‌سایت شما ترافیک جذب می‌نماید. با شناسایی این کلمات کلیدی میتوانید سایت خود را برای آن لغات کلیدی بهینه‌سازی فرمایید و پیشرو باشید. از این‌راه با یک تیر دو نشان می‌زنید: هم رتبه الکسای وب‌وب سایت خود را ارتقاء می‌دهید و هم جايگاه شما در نتایج موتورهای جستجو بهبود پیدا می‌نماید.

 

البته چطور می توانید کلیدواژه های آنان‌را محاسبه نمائید؟ یک کدام از بهترین گزینه های شما Keyword Planner گوگل است. کافی است که به داشبورد آن مراجعه کرده و روی Search for new keywords using a phrase, website or category کلیک نمایید. ولی توجه داشته باشید که در زمان نگارش این نوشته‌علمی، برای دسترسی به این ابزار به ابزارهای تغییر آی پی نیاز خواهید داشت. علاوه بر این، پس از اولین ورود از طریق متن START USING KEYWORD PLANNER در این لینک، ابتدا از مورد Skip the guided setup به کار گیری فرمائید و پس از درج مرزوبوم، حوزه‌ هنگامی و واحد پول، با مورد No campaign ادامه دهید:

 

 

آن‌گاه در قسمت Your landing page آدرس وب‌وبسایت یکی رقبا را وارد فرمایید:

 

 

روی Get Ideas در ذیل صفحه کلیک فرمائید تا فهرستی از کلمه ها کلیدی ظاهر شود. این فهرست حجم ماهانه جستجوهای انجام گرفته و میزان رقابت هر کلیدواژه را نشان می دهد.

به کار گیری از عبارات کلیدی مناسب قادر است سبب ساز شود که محتوای شما در جستجوهای مرتبط در موتورهای جستجو ظاهر شود. به خاطر داشته باشید که روی هم گذاشتن محتوا با لغت ها کلیدی به ضرر و زیان شما تمام خواهد شد؛ لغات کلیدی بایستی به طور طبیعی در نوشته ظاهر شوند. برای یافت کردن کلیدواژه‌های مناسب و محبوب در حوزه عمل خود علاوه بر گوگل پلنر می توانید از گزینه‌هایی مانند google trends.com یا keywordtool.io استعمال نمائید.

متن مقاله: این اولین جایی است که می بایست برای بهبود و با صرفه‌سازی عبارات کلیدی آن تلاش نمایید. مهم‌ترین عبارات کلیدی را چند بار در متن بیاورید و اطمینان پیدا نمایید که وجود هر یک از آن‌ها در متن کاملاً طبیعی به حیث می‌رسد.
آدرس صفحه (URL): در آدرس کاغذ مورد نظر نیز میتوانید از کلیدواژه‌های اصلی خود به کارگیری نمائید. توجه داشته باشید که ترجیحاً می بایست از عبارات انگلیسی استعمال فرمائید، چرا که متن فارسی غالباً باعث طولانی شدن آدرس و حتی به هم ریختگی آن می‌شود.

2. تصاویر را با صرفه‌سازی نمائید
تصاویر نیز به لطف بخش جستجوی تصاویر موتورهای جستجو این پتانسیل را دارند که ترافیک زیادی را عاید وب‌وب سایت شما کنند. در عین اکنون، شناسایی محتوای جانور در تصاویر برای موتورهای جستجو عمل دشواری است، لذا برای نمایش تصاویر در جستجوهای دارای ربط باید توضیحاتی را به قسمت alt text یا متن جایگزین هر تصویر اضافه فرمائید که حاوی لغت ها کلیدی مورد نظر باشد. به علاوه، تا جایی که امکان دارااست از تصاویر کوچک‌تر و معدود‌حجم‌تر به کارگیری فرمائید، به دلیل آن که بعد از ظهر لازم برای بار گذاری برگه روی درجه‌بندی آن در موتورهای جستجو تاثیر می‌گذارد.

علاوه بر این، به خاطر داشته باشید که اسم فایل تصویری شما هم بایستی نشان دهنده ماهیت آن تصویر باشد. لذا از به کارگیری از عناوینی مثل Image1 یا Untitled خودداری کنید.

 

3. ساختن بک‌لینک را فراموش نکنید
یکی از موثرترین طریق‌ها جهت دریافت ترافیک از سایت‌های دیگر، وجود پیوند وبسایت شما در آن ها یا همان بک پیوند است. بدین منظور، می توانید برای سایت‌های دیگر به عنوان تالیف کننده نوشته ی علمی بنویسید یا از رپرتاژ آگهی به کارگیری کنید. البته نظرگذاشتن برای بلاگ‌های دیگر هم می تواند سودمند باشد، اما از آنجایی که این لینک و پیوند‌ها غالباً nofollow می باشند، معمولاً از لحاظ موتورهای جستجو ارزشی ندارند و حتی چه بسا به عنوان اسپم هم شناخته شوند.

به خاطر داشته باشید که:

اعتبار وبسایتی که حاوی لینک وب‌وب سایت شماست، در درجه شما در حاصل جستجو اهمیت به سزایی دارد.
انکر تکست (Anchor Text) یا متنی که به جای آدرس لینک قرار می گیرد می بایست با محتوایی که به آن لینک داده شده درباره باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


تجارت B2B تجارت دربین کمپانی‌ها (Business To Business) تمجید می گردد. یعنی خدماتی که کمپانی یا این که کارگاه‌ای به کمپانی دیگر ارائه می‌دهد یا این که معاملاتی که میان آنان چهره میگیرد. البته آنچه امروزه بیشتراز پیش رویش پیدا نموده است تجارت الکترونیک B2B میباشد و حدود هشتاد درصد تجارت های طراحی سايت الکترونیک از این گونه می‌باشند.

بازارهای B2B دارنده دو جز E-Frastructure و E-Markets هستند. E-Frastructure تحت عنوان معماری اصلی B2B شناخته میشود و مشتمل بر موردها تحت میباشد:

• انبارداری، حمل و نقل حیطه ای و توزیع اجناس

• تنظیم کنندگان خدمت های کاربردی، مدیر کردن بسته های قابل انعطاف افزاری از راس ساخت و مدل بندی آنان

• تجارت زیر اینترنت

E-Markets هم به اینترنت سایتهایی گفته میگردد که در آن ها خریدار و فروشنده با یکدیگر تعامل کرده و خرید و فروش انجام می گردد. مانند: Dell، HP، IBM و Cisco که Cisco نود درصد تولیدها خویش را از روش وب میفروشد.

تجارت B2Bیکی از پرسودترین طریق‌های تجارت الکترونیک میباشد که بستر اصلی آن اینترنت‌تارنما میباشد، یک کدام از مطرح­ترین وبسایت­هایی که در این مورد فعالیت می کند اینترنت‌وب سایت علی‌پدر (Alibaba.com) در مرز و بوم چین است. بیشتراز یک میلیون وبسایت تجاری و کمپانی تولیدات خویش را از روش این اینترنت‌وب سایت به فروش می‌رسانند و یا این که نیازهای خویش را از روش این اینترنت‌وبسایت تامین می‌کنند. در مرز و بوم ما تارنما دیجی­جنس باسابقه خیر ساله یک مثال برنده دراین مورد میباشد.

ولی یک نکته موجود هست آن هم این میباشد که‌این سایت ها را نمی اقتدار مثال جامعی از تجارت الکترونیک B2B دانست چون خریداران و حتی فروشندگان آنان یک و یا این که دو کالا را خریداری میکنند و می‌فروشند. اما در B2B دو کمپانی با هم همیاری داشته و خرید و فروش ای فی مابین آن‌ها انجام می‌گیرد، دراصل دو کمپانی با یکدیگر در مسئله تجاری برای فروش فرآورده و یا این که ارائه خدماتی همیاری مینمایند و اینترنت سایتی که بضاعت برقراری رابطه دربین اینچنین کمپانی هایی را داشته باشد توانسته میباشد مثال ای از یک تارنما B2B پیروز باشد.

طراحان وبسایت های B2B و کمپانی هایی که از این روش به کار های تجاری می‌پردازند از مزیت هایی نظیر:

• منفعت زیاد در فروش

• فروش بی واسطه

• خرید بی واسطه و سهل وآسان

• جستن سهل شرکای تجاری

• قابلیت و امکان داشتن نصیب‌های بدون پول برای تبلیغات

• جور متناسب با تیم‌های کاری متعدد

• داشتن بخش کاوش

برخوردار میشوند که از اینها فقط کناره ای از مزیت ها و امکاناتی میباشد که با پباده سازی و تولید یک وبسایت B2B می قدرت از آن استفاده نمود. سوای دو دل بودن یک وبسایت که بتوان در آن هم زمان تعدادی کمپانی را مدیر کرد، هم شرکت ها تولیدکننده و هم فروشنده یک تجارت پرمنفعت خواهد بود. البته یکی‌از نکات مهم دراین باره رعایت اصول بازاریابی و بهینه سازی میباشد تا بتوانید به خیر چشم گردید. پس هنگام طراحی سایت خویش و همینطور بعد از آن این اصول را همواره رعایت کنید.



:: برچسب‌ها: طراحی سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

۶ قدم برای تبدیل شدن به یک طراح UI و UX
۱- یادگیری اصول پباده سازی
در پباده سازی  طراحی سايت  دو نکته بسیار دارای اهمیت میباشد: تجهیزات و جزئیات! تجهیزات یوزرها را به سمت فرآورده یا این که اینترنت‌وبسایت شما می‌کشاند. جزئیات و ظواهر، آن‌ها‌را جذب می نماید و نگه میدارد. برای اینکه بتوانید مهارت‌های لازم پباده سازی رابط کاربری را کسب فرمایید، در آغاز بایستی با اصول آن شناخت داشته باشید. اصول پباده سازی مشتمل بر موردها پایین میباشد:

ساختار: رابط کاربری بایستی یک دسته اثبات، هدفمند و کاربردی داشته باشد که استفاده کننده بتواند به‌راحتی و سریع آن را ادراک کرده و جذب شود.
آسانی و امکان چشم شدن: رابط کاربری درعین حالا که بایستی معمولی و انعطافپذیر باشد، بتواند کلیه داده ها و مورد‌های لازم برای انجام شدن هر فعالیتی را در مشت استفاده کننده قرار دهد سوای آنکه بخواهد داده ها غیر ضروری را ارائه دهد. همینطور بایستی بتواند هزینه مشکلات و مشکلات احتمالی را کم کند.
اصول رنگ، کنتراست و تایپوگرافی: یک طراح رابط کابری می بایست با واژگان رنگ، اصول و روانشناسی آن آشنا باشد. همینطور با به کارگیری از کنترانست، داده ها را سازماندهی نماید. از اصول تایپوگرافی در تعیین فونت و سایز متن باخبر باشد.
۲- یادگیری اصول تجربه کاربری
هر فردی در پباده سازی تجربه کاربری می بایست پروسه فرآیند و تولید یک پروژه را فهم و شعور کرده و به‌فعالیت گیرد.

تحقیق: گام نخستین و اساسی برای آغاز هر فرآیند پباده سازی تحقیق میباشد. درین مرحله انگیزه، شناخت با پروژه و آشنایی تجهیزات و نیازهاست. کار‌هایی که درین مرحله انجام می گیرد مشتمل بر: آشنایی یوزرها،‌ بازبینی حریف‌ها، بازنگری مارکت، بازبینی نیازها، بازنگری معضل‌ها و … میباشد.
آنالیز: پباده سازی برای حل موضوع به‌عمل میرود. برای اینکه بتوانیم چاره نیکی ارائه دهیم در آغاز بایستی قضیه را به ‌صدق فهم و شعور کنیم. متدهایی که در‌این مرحله به ‌عمل می‌رود عبارت ‌میباشد ‌از: تولید نقشه مسیر استفاده کننده، تبدیل هدف ها به متن، استوری بورد، یوزرفلو و … .
ایجاد: براساس نتایجی که از دو مرحله‌ی قبلی بدست میاید، درین فرآیند پباده سازی انجام میگیرد که ممکن میباشد تعدادی دفعه تکرار شود تا به فیض دلخواه رسد. کارهایی که دراین مرحله انجام می گیرد: اسکیس، وایرفریم، پباده سازی کامپوننت‌ها و…
توسعه و گسترش: در‌این مرحله، مجموعه فنی فرایند‌ی بسط‌ی پباده سازی را آغاز می‌نمایند. بهتر میباشد طراح رابط کاربری همچنان درین مرحله حضور داشته باشد، زیرا در حین گسترش گهگاه لازم میباشد تغییرات جزئی در طرح داده شود. کار‌هایی که در‌این مرحله رخ می‌پذیرد: بسط‌ی فرانت‌اند و بک‌اند
آزمایش: بعداز مهیا شدن طرح‌ها، به مرحله آزمایش پروژه می‌رسیم. آزمایش‌هایی که دراین مرحله انجام می گیرد عبارتند از: آزمایش کاربرد پذیری، بازبینی متریک‌ها، تنظیم گزارش‌ها و نظرسنجی از یوزرها
مهم ترین نکته‌ای که بایستی بدانید اینست که در‌این مراحل مسائل متعددی حادثه می‌ افتد که برای حل آن ها بایستی آمادگی لازم را داشته باشید و بدانید این فرایند تکرارشدنی و مدام فعال میباشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


در قبلی برای یادگیری گویش‌های برنامه‌نویسی می بایست در ادامه اموزشگاه یا این که کلاس‌های معتبری می‌بودیم و ساعت‌ها متعددی را پای کلام‌های اساتید، رفت‌وآمد و … می‌گذراندیم. البته امروزه به جهت فراگیری‌های آنلاین می توانید با صرف هزینه‌ و دوره کمتر، طراحي سايت را گزینش کرده و خاطر بگیریم. درین در میان یک‌سری سایت فراگیری بدون‌پول طراحی وب سایت که به طور درس به درس همدم با نمونه مباحث را درس دادن می نمایند بسیار دوستداشتنی می باشند.

درین نوشته‌ی‌علمی به معرفی چندین اینترنت‌وبسایت فراگیری مجانی پباده سازی و برنامه‌نویسی میپردازیم. امیدوارم با مراجعه به آن‌ها و استارت مراحل یادگیری وارد دنیای برنامه‌نویسی گردید. برای استارت کافیست مقداری به لهجه انگلیسی آشنا باشید و برای یادگیری وقت صرف فرمائید.
[برای مشاهده‌ی هر اینترنت‌تارنما کافیست روی تیتر آن کلیک فرمائید.]


اینترنت‌وب سایت‌های فراگیری بدون پول برنامه‌نویسی و طراحی وب
۱- W3school
یادگرفتن مجانی برنامه‌نویسی در w3school
وقتی که کلام از تارنما فراگیری بدون‌پول ساخت وب سایت، به لهجه میاید حتماً اسم این اینترنت‌وبسایت یکی‌از منابع خواهد بود. قطعاً تا به هم اکنون اسم W3school به گوش شما خورده میباشد. در‌این اینترنت‌تارنما‌ میتوانید یادگرفتن‌های گوناگون طراحی وب را درس به درس و به لهجه بسیار معمولی مطالعه نمایید.

پباده سازی این تارنما به سیرتکامل‌ای میباشد که با ورود به هر یادگرفتن تمامی دروس آن در مقابل روئت کرد شما قرار می گیرد. همینطور اجرای زنده‌ی کد سبب ساز میگردد فرآیند یادگیری سهل و آسان‌خیس باشد. ساختار معمولی، دسترسی مطلوب، آسانی توضیحات و وجود نمونه‌های متنوع منجر گردیده این اینترنت‌وبسایت برای عشق و علاقه‌مندان به پباده سازی‌تارنما دوست داستنی شود.

این اینترنت‌تارنما فارغ از نیاز به پرداخت هزینه و دردسرهای نام نویسی و ورود، مباحث ذیل را در دست شما قرار میدهد:

Html
CSS
Php
Javascript
Sql
ASP
Bootstrap
Jquery
و…

۲- Bitdegree
تارنما یادگرفتن زابگان برنامه نویسی
این اینترنت‌وبسایت فراگیری‌های گوناگون را به طور گونه‌بندی گردیده قرار داده میباشد. برای مباحث گوناگون نمونه‌های متنوع یار و همدم با آزمایش به طور زنده قرار داده که شما میتوانید کد و خروجی کد را هزمان ببنید. پباده سازی زیبای وب سایت، جامع بودن مطالب و توضیحات مطلوب سبب ساز گردیده این اینترنت‌وبسایت درین لیست قرار بگیرد!

یادگرفتن‌های مجانی این اینترنت‌وب سایت عبارت‌انداز:

Html
CSS
Php
Javascript
Sql
Bootstrap
Jquery
Git
C++
Python
و…

۳- Code Conquest
این اینترنت‌وبسایت هم یک منشا مطلوب برای یادگیری بدون‌پول ساخت وب سایت میباشد. کافیست وارد این اینترنت‌وبسایت گردید تا با فرایند تایپ کردن کد از صفر آشنا گردید. در ورقه اصلی تارنما فهرست مطالبی مندرج که به تعبیروتفسیر برنامه‌نویسی می پردازد. پس در شرایطی که تا به اکنون کد ننوشته‌اید به سراغ این توضیحات بروید.

بعداز این مباحث درس‌طومار‌های مباحث طراحی وب سایت مثل HTML‌ و CSS قرار داده شده‌است. همینطور لهجه‌های برنامه‌نویسی همچون پایتون هم در‌این اینترنت‌تارنما عصر‌های آموزشی دارا هستند.


بعداز یادگیری مباحث می توانید وارد بخش کوئیز گردید و علم خویش را آزمایش فرمائید.


همینطور بخوانید: شایسته ترین لهجه‌های‌ برنامه‌ نویسی برای آغاز


۴- Web Fundamentals
وبسایت یادگیری بدون پول طراحی وب سایت‌وب سایت
این منشاء آموزشی بوسیله گوگل تولید گردیده و مباحث گوناگون و بسیار کاربردی را به شما فراگیری میدهد. با مراجعه به‌این اینترنت‌وبسایت میتوانید با اطمینان بدون نقص از صدق داده ها به مطالعه بپردازید.

مباحث مبنا‌ای مثل HTML، Javascript، مباحث پباده سازی رابط کاربری، امنیت و .. درین مرجع به اشتراک گذارده شده‌است. نکته‌ی شایان توجه این میباشد که‌این وب سایت برای استارت یادگرفتن مطلوب وجود ندارد. پس در شرایطی که از قبلی یادگیری نسبی داشته‌اید به سراغ این اینترنت‌وبسایت بروید و داده ها خویش را کامل شدن فرمائید.





:: برچسب‌ها: طراحي سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


ریسپانسیو چه می‌باشد؟
اکنون نسبتاً همه صاحبان تارنما خواستار داشتن ورژن گوشی طراحی سایت خویش نیز می‌باشند. این به این معنا میباشد که می بایست تمام رزولوشن‌ها را لیست کرده و برای هر یک ورژن‌ای منحصر به فرد زده شود تا وب سایت در آن دستگاه به صحت اکران داده شود، ولی ایا با اعتنا به طیف پهناور و تنوع دستگاه‌های قابل حمل، اعم از موبایل موبایل، تبلت‌ها و ... این عمل منطقی میباشد؟ حتما نه.

طراحی وب واکنشگرا به مراد تطبیق وب سایت و اکران درست عنصرها آن (تصاویر، بلاک‌ها و ...) با اعتنا به سایز ورقه اکران دستگاه استفاده کننده مشاهده کننده بوجود آمده میباشد. درین تکنیک عنصرها و بلاک‌های جان دار در ورقه امکان تطبیق مبنی بر سایز اکران را دارا‌هستند، مثلا برگه‌ای را در لحاظ بگیرید که در هنگام مشاهده بوسیله کامپیوتر فردی دارنده 4 ردیف میباشد، در‌صورتی‌که همین برگه را با استعمال از تبلت گشوده فرمایید، ممکن میباشد به جای 4 ردیف 3 یا این که 2 ردیف ببینید و در موبایل موبایل 1 ردیف. در واقع ردیف‌های دیگر در هنگام ضرورت تبدیل به ستون میشوند.

برای مثال:

پباده سازی ریسپانسیو چه است
پباده سازی ریسپانسیو چه میباشد
درین مدل پباده سازی نسبتاً تمام اجزای ورقه تارنما، اعم از ردیف بندی، اندازه فونت، منوها، تصاویر بسته به سایز برگه اکران ممکن میباشد مبتلا تغییر و تحول و یا این که جابجایی شوند. این پباده سازی اکنون به طور یک استاندارد در آمده میباشد و سایتی که ازین گونه پباده سازی سود مبارزه قابلیت برد بسیار کمتری خواهد شد، حتی در حالتی‌که دارنده نرم افزار گوشی منحصر باشد.

از آنجایی که طراحی وب ریسپانسیو علاوه بر مهیا آوردن تجربه‌ای دلپذیر برای کابران یکی پارامترهای اصلی seo نیز میباشد، لذا ما نیز این دسته پباده سازی را در امر فعالیت خویش قرار داده تا در وصال شما به انگیزه پیش نیازها را مهیا آوریم. میتوانید از مثال شغل های واکنشگرا دیدن فرمائید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


طریق غیرفعال کردن PHP در وردپرس
در نوشته‌ی علمی امروز طراحي سايت میخواهیم در خصوص شیوه غیرفعال کردن PHP در وردپرس برای شما توضیحاتی دهیم. به صورت پیش فرض، در طراحی وب سایت با وردپرس سبب ساز می‌گردد که بعضا از دایرکتوری ها قابل تایپ کردن باشد تا شما و بقیه ادمین ها در تارنما به راحتی می‌توانید افزونه ها ، تصاویر و فیلم ها را در سایت بار گذاری فرمایید.

با این وجود در‌حالتی که اشتباهی به کارگیری فرمایید همانند هکرها برای آپلود فایلها از بدافزارها در تارنما شما به کار گیری نمایند. قادر است برای وبسایت شما خطرناک باشد. این فولدر های مخرب معمولاٌ تحت عنوان فولدر های اصلی در وردپرس مخفی میشوند. اکثر این پوشه ها با لهجه PHP نوشته میگردند و می‌توانند در قالب باشند و به تمام کدهای سایت شما دسترسی بی نقص پیدا نمایند.

به لحاظ خیلی ترسناک میباشد؟
نگران نباشید راه‌حل معمولی ای برای آن موجود است. اساسا ، شما به راحتی می‌توانید اجرای PHP را در دایرکتوری های خاصی که به آن نیازی ندارید غیرفعال فرمایید. با این فعالیت ، هر فولدر PHP داخل آن فهرست ها اجرا نمیشود.

درین نوشته ی علمی ساخت وب سایت درخصوص غیرفعال کردن اجرای پوشه PHP در وردپرس را با به کار گیری از پرونده .htaccess به شما نشان خوا‌هیم اعطا کرد.

غیرفعال کردن اجرای PHP در WordPress با استعمال از پرونده htaccess.
بیش تر وبسایت های وردپرسی دارنده یک پوشه htaccess. را در فولدر root می‌باشند. این فولدر htaccess. یک پوشه با پیکریندی کار کشته میباشد که برای حفظ از سر در منطقه ادمین ، غیرفعال کردن دایرکتوری ، ایجاد ساختار URL برای بهینه سازی و seo و بقیه موردها دیگر استعمال می‌گردد.

به صورت پیش فرض در وردپرس، پوشه htaccess. که در فولدر root تارنما شما جای دارد ، ولی شما می‌توانید آن را در فهرست های داخلی وردپرس خویش تولید و به کارگیری نمائید.

 



:: برچسب‌ها: طراحي سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور
 
می بایست حجم طراحی وب سایت را اندک کنیم
یکی از گرفتاری های مستمر کارشناسان پباده سازی وب وب سایت و نیز مدیران وب سایت های متعدد کاهش دادن حجم طراحی وب و به تبع آن ارتقاء سرعت تارنما میباشد . به همین استدلال بر این شدیم تا در این بخش از مطالب فراگیری طراحی تارنما یک سری استراتژی طلایی را برای کاهش حجم طراحی وب سایت بیان کنیم . همانگونه که در مباحث قبل اشاره کردیم در ساخت وب سایت چندین مقوله اهمیت مهم دارند و یا این که به عبارتی می توان طراحی وب سایت را به سه نصیب دارای اهمیت سیرتکامل بندی کرد که البته یکدیگر را کامل مینمایند . این جور های تخصصی عبارتند از برنامه نویسی وبسایت، پباده سازی گرافیک و نهایتاً طراحی سایتتولید محتوا و بهینه سازی سایت . برای این که سایتی قشنگ و دیدنی داشته باشیم از عکس ها و موادسازنده گرافیکی سود می بریم . البته این موارد بایستی تا حد ممکن فشرده سازی گردیده و حجم آنان کاسته شود . نصب افزونه ها و استعمال از فرمت های مطلوب نمونه هایی از شیوه های کاهش دهنده حجم تصاویر میباشد .
 
 
نویسی و راه و روش های کاهش حجم وبسایت
نصیب متعددی از قالب های زمینه استفاده در طراحی اینترنت تارنما در اکنون حاضر از فولدر های CSS و Java بهره می برند تا به وسیله آن‌ها سایت را زیبا و جالب نمایند و بخش های لبه ای را به وب سایت بیافزایند . با بیش تر نمودن پوشه های CSS در یک فولدر میتوانید به فیس مؤثری حجم وب سایت خویش را کاهش دهید . طریق کار نیز اینگونه است که بازه ورود یوزرها به سایت شما به جای تعداد زیادی درخواست صرفا یک درخواست به هاست ارسال شده و در پباده سازی سایت، طبیعتاً هر میزان درخواست ها از هاست کمتر باشد سرعت سایت اکثر و لود شدن و بار گذاری محتوا نیز پرسرعت تر انجام می پذیرد . براین اساس می‌توانید با کد نویسی و به کارگیری اس جاوا و سی .اس .اس به نحو قابل توجهی حجم وب سایت را سبک کنید .
 
 
فراگیری پباده سازی وب سایت و ترفندهای کاهش حجم
طراحی
سایت و فشرده سازی صفحات
در بخش دیگر فراگیری ساخت وب سایت بپردازیم به فشرده سازی صفحه ها . احتمالاً تا کنون بارها و بارها در ارسال متون و تصاویر و بقیه محتواهای خویش با ایمیل به اختلال برخود کرده اید و به خاطر حجم بسیار ناچار به زیپ کردن آنها گردیده اید . آری در طراحی تارنما هم فشرده سازی صفحه ها قادر است یاری متعددی به شما کرده و از حجم طراحی وب سایت به نحو مؤثری بکاهد . برای فشرده سازی هم از دو روش بیشتر استعمال میشود که مشتمل بر طریق gzip و فایده گیری از Deflate است . در موضوع این که کدامیک از این دو خوب تر هست بستگی به خویش شما دارد و هر دو را میتواند ذکر کرد برای فشرده سازی صفحه های طراحی وب سایت مطلوب هستند . جی .زیپ کارایی بیشتری دارااست ولی نصب و اجرای آن پاره ای ایراد میباشد .


:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

یک تارنما دربرگیرنده بخش اعظمی از پوشه ها است و شما برای طراحی وب سایت مستلزم یک فضای میزبانی می باشید تا پوشه های خویش را در آنجا قرار دهید. فضای میزبانی یک سرور همانند کامپیوتر خانگی شما البته قدرتمندتر از آن و مدام پر‌نور و متصل به وب میباشد. این سرورها در مکان هایی به اسم راءس داده (Data Center) نگه داری میگردند.

شرکتهای میزبانی اینترنت، سرورهای خویش را از این مرکز ها داده تنظیم کرده و سرویس ها میزبانی اینترنت را به یوزرها خویش ارائه میدهند. اینک قویترین سرورها در کشورهای ایالات طراحی سایت  متحده، کانادا، انگلیس، آلمان، فرانسه قرار دارا هستند که نوین اینترنت گستر فضای اینترنت خویش را بر روی سرورهای مرز و بوم ایالات متحده و کانادا میزبانی می نماید.
در جمهوری اسلامی ایران نیز دیتاسنترهای پارس‌آنلاین، افرانت، آشنا، آسیاتِک سرویس ها میزبانی سرور را وارد میکنند که شرکت ها اهل ایران سرورهای خویش را از این دیتاسنترها تنظیم کرده و سرویس ها میزبانی اینترنت درون سرزمین را به کاربرانشان می دهند.
فقط برتری سرورهای کشور ایران در مقایسه با سروهای فرنگی، پینگ بالای سرورهای فرنگی در مقایسه با سرورهای اهل ایران به جهت بدور بودن سرور از مرزو بوم (جمهوری اسلامی ایران) میباشد. پینگ عددی است که معیار دسترسی ‌پذیری به وبسایت شما‌را بر حسب ميلی ثانیه نشان میدهد، که‌این عدد در سرورهای اهل ایران دربین 40 تا 60 میلی ثانیه و برای سرورهای فرنگی فی مابین 250 تا 350 میلی ثانیه میباشد. اما این عدد دقیقا مشخص و معلوم کننده سرعت بار گذاری وبسایت شما نمی‌باشد، به دلیل آنکه در شرایطی که سرور دارنده منابع قویتری باشد بی تردید سرعت لود وبسایت شما سریعتر خواهد بود. برتری سرورهای فرنگی در مقایسه با سرورهای اهل ایران قدرتمندی و پایداری (up time) بالای آنان میباشند و با اعتنا به توانمند بودن منابع سرور سرعت بار گذاری را ارتقا میدهند.
همان گونه که در سیستم خانگی شما سیستم دلیل نصب می‌گردد بر روی سرور نیز سیستم ادله ویندوز یا این که لینوکس نصب می‌شود که هر مورد از این سیستم عوامل کدنویسی مختص خویش را پشتیبانی می‌نمایند.
به صورت نمونه سایتی که با لهجه ASP مندرج میباشد در سرورهای ویندوزی و سایتی که با لهجه PHP درج شده در سرورهای لینوکسی قابل انجام و میزبانی است. پس قطعا بعداز گزینش لهجه برنامه نویسی وبسایت، فضای میزبانی را خریداری نمایید.
 
نکاتی که در خرید فضای میزبانی می بایست به آنان دقت داشته باشید:
نکته اولیه که در هنگام خرید می بایست به آن اعتنا داشته باشید مقدار فضای میزبانی و پهنای باند ارائه گردیده برای آن میباشد. شرکتهای سرویس ها هاستینگ، فضاهای میزبانی خویش را در بسته های مختلفی عرضه می کنند.
مقدار فضای میزبانی می بایست با دقت به حجم فایلهای وبسایت و فایلهایی که در آینده به آن بیشتر خواهید کرد احتساب کرده و خریداری فرمائید. ولی این مقدار در صورتی‌که که فضای میزبانی شما لبریز شود قابل ارتقاء میباشد. همینطور پهنای باند ارائه گردیده می بایست به مقدارکافی باشد تا چنانچه که آمار بازدید شما زیاد شد و تعداد لود صفحه ها وبسایت بالا رفت پهنای باند شما تمام نشود. اما پهنای باند به طور ماهانه صفر میگردد. بعضا شرکتهای نیز پهنای باند را به طور نامحدود ارائه میکنند. نوین اینترنت گستر بسته های میزبانی اینترنت خویش را با پهنای باند نامحدود عزم می نماید.
 
نکته دوم، تعداد Park Domain, Subdomain, MYSQL Database, Email account هست که بعضی موسسات این آیتم ها را به طور محدود میدهند. نوین اینترنت گستر همگی این مورد ها را به طور نامحدود بر روی فضای میزبانی خویش ارائه میکند.
 
نکته سوم، تهیه و تنظیم بکاپ و ارائه آن به مشتری در فیس خلل در تارنما هست، بخش اعظمی از موسسه ها بکاپ های خویش را به طور هفتگی و ماهانه تهیه و تنظیم می‌کنند و گاها مسئولیتی در سلامت بودن بکاپ خویش ندارند و مشتری را مکلف به تنظیم بکاپ می‌کنند و بعضا نیز صرفا یک توشه بکاپ را بازگردانی میکنند و برای دفعات بعدی هزینه اخذ مینمایند.
در سرورهای نوین اینترنت گستر بکاپ ها به طور هفتگی و ماهانه تنظیم می‌شوند و در هر دوره به درخواست مشتری قابل بازیابی و یا این که ارائه به طور فولدر میباشند.

نکته چهارم، در اختیار گرفتن پنل ارائه گردیده بوسیله کمپانی صاحبخانه است که برای سرورهای لینوکس در اختیار گرفتن پنل Cpanel و Direct Admin و برای سرورهای ویندوزی Plesk ارائه می‌شود.
نوین اینترنت گستر در اختیار گرفتن پنل قادر Cpanel را بر روی سرورهای خویش نصب کرده و به مشتریان ارائه میکند.
 
نکته پنجم، لهجه ها و برنامه هایی آن سرور پشتیبانی می نماید از قبیل ورژن گویش برنامه نویسی، ورژن دیتابیس و مزایا و خصوصیت های جانبی سرور مثل Zend Optimizer ، ionCube PHP Loader ، ImageMagick, NetPBM, GD و ...
برای مشاهده خصوصیت های سرورهای نوین اینترنت گستر به بخش میزبانی اینترنت رجوع کنید.
و نکته پایان که دارای اهمیت میباشد بخش پشتیبانی کمپانی است که زمان پاسخگویی کمپانی به چه چهره میباشد و یا این که از چه منش هایی می اقتدار با بخش پشتیبانی تماس گرفت.


:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

برای کلیه ما لازم میباشد غیر از عمل اصلی، فعالیتی مانند یک سرگرمی یا این که پروژه جانبی داشته باشیم تا خلاقیت و هدف را در ما پر‌نور نگه دارد. شما بدون چاره نیستید پس از ساعت کاری همچنان روی مهارت‌های طراحی سایت خود کار فرمائید. در نوشته ی علمی امروز لیداوب، فهرستی از یک سری طراح برتر اینترنت و پروژه‌های جانبی آن‌ه ...

داز ساعت کاری همچنان روی مهارت‌های ساخت سایت خودکار فرمایید. در نوشته‌علمی امروز لیداوب، فهرستی از تعدادی طراح برتر اینترنت و پروژه‌های جانبی آن‌ها را برای شما فراهم کرده‌ایم که برخی از آنها به موفقیت دیده‌گیری دست پیدا کرده و درآمد فوق العاده‌ای را قسمت خویش کرده‌اند. می توانید از این ایده‌ها الهام گرفته و شما نیز پروژه خویش استارت نمایید.
۱. Davey Heuser- IconJar
پروژه های جانبی برگزیدگان طراحان اینترنت
دیوی هیوسر یک   طراحی سایت  هلندی میباشد که روی پروژه‌های فن‌ای کار می نماید. وی طراح ارشد سایت Sketch هم بوده می‌باشد ولی طی چند سال پیشین، در تایم ها فراغت خویش به یار کورتیس هارد، IconJar را فعال‌سازی کرده‌اند که یک نرم افزار مک میباشد که آیکون‌های شخص را سازماندهی می‌نماید. این نرم افزار بوسیله شرکت‌های بزرگی مانند گوگل، مایکروسافت و اسپاتیفای به فعالیت برده شده‌است.
۲. Dan Petty – Epicurrance and Freelance TV
پروژه های جانبی برگزیدگان طراحان اینترنت
دان پرتی به علت سبک پباده سازی خلاقانه خویش یکی از برگزیدگان‌های صنعت طراحی وب هست . طی یکسری سال گذشته وی یک همایش خلاقانه به اسم Epicurrance را مدیر می کند. وی در سال ۲۰۱۷، یک سریال مستند در خصوص فریلنسرهای پیروز به اسم Freelance TV فعال سازی کرد.
۳. Laura Kalbag – Accessibility for Everyone
پروژه های جانبی برگزیدگان طراحان اینترنت
لائورا کالبرگ یک طراح بریتانیایی می باشد که در سوئد معاش میکند. وی به پباده سازی‌های اخلاقی، تمامی گیر و دسترسی پذیری عشق داراست. وی با A Book Part برای تایپ کردن در باب پیاده سازی دسترسی پذیری در پروسه پباده سازی برای تولید تجربه کاربری (UX) بهتر برای کلیه، همیاری نموده است. این کتاب Accessibility for Everone اسم داراست.
۴. Frank Chimaro – The Shape of Design
پروژه های جانبی برگزیدگان طراحان اینترنت
فرانک چیمارو یک طراح نیویورکی است که در سال ۲۰۱۷ کتابی به اسم The Shape of Design منتشر کرد. این کتابچه در باب پباده سازی برای بقیه افراد میباشد که فرانک امید می نماید، ای کاش وقتی که خودش مقدمه به پباده سازی کرده بود می‌توانست یک کتاب مانند آن را داشته باشد. این کتاب تحسین‌های متعددی را برانگیخت و از تکنیک‌های آن در سراسر فهمیده به کارگیری شد.
۵. Helen Tran – A Different Way to Run Internship
پروژه های جانبی برگزیدگان طراحان اینترنت
هلن تران یک طراح کانادایی میباشد که در تورنتو معاش می‌نماید. وی سال ها طراح ارشد Shopify بوده هست. هلن یک مطالعه موردی بدون نقص و جامع در خصوص شیوه مدیر عصر کارآموزی منتشر نموده است. در‌این کتاب بیان شده میباشد که طراحان چه گونه مشکلات مرتبط با آموزش طراحان فن‌ای را به روش ای کارامد رئیس می‌نمایند.
۶. Paul Jarvis – The Sunday Dispatch
پروژه های جانبی برگزیدگان طراحان اینترنت
پائول ژارویس یک طراح فریلنسر اهل ونکوور کانادا میباشد وی بیشتراز ۲۰ سال به وضعیت فریلنسر کارکرده می باشد و پروژه‌های جانبی مختلفی داراست مشتمل بر یک خبر نامه محلی به اسم The Sunday Dispatch. وی تعدادی کتاب منتشر کرده و بعد از ظهر‌های آموزشی فراوانی مانند Creative Class منتشر نموده است که طی آن طریق تبدیل شدن به یک فریلنسر حرفه‌ای را آموزش می دهد. یکی از دیگر پروژه‌های وی Chimp Essentials میباشد که روش استعمال کارامد از MailChimp را یادگرفتن می دهد.
۷. Julie Zhou – The Looking Glass
پروژه های جانبی برگزیدگان طراحان اینترنت
جولی ژو یک کدام از طراحان ارشد در فیسبوک می باشد. طی چند سال قبلی، وی به جهت نوشته هایش آوازه متعددی در جامعه طراحان اینترنت کسب نموده است. وی از دوران‌ها پیشین نخست به تایپ کردن مقالات هفتگی راجع به پباده سازی، شیوه سال محصول ها فوق العاده و چگونگی حل ایراد کرد. وی فعلا بیش تر از ۲۰۰ هزار دنبال کننده در Medium داراست. فهرست پست الکرونیکی وی the Looking Glass اسم داشته و هر هفته مقاله ها جدیدی برای شما ارسال می نماید.


:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

زمانيكه تمايل به فعال‌سازي اينترنت سايتي براي كسب و کار خويش ميگيرد، مراحل مختلفي پيش رو خواهيد داشت. تعيين نام دامنه (Domain) صحیح و اصولي يكي‌از فرايند ميباشد و مهم ميباشد دامنه اي برگزينيد كه در ذهن مخاطبان و مشتريانتان به ياد ماندني باشد. در‌اين وضعیت گزینه هاي متعددي پيش رو داريد. در‌اين نوشته‌علمي به شما کمک ميكنيم از روشي خلاقانه براي گزينش نام دامنه استفاده نماييد و مارك تجاري خويش را در افکار به يادماندني فرماييد.

ادغام دامنه هاي سطح بالا (TLD) با نام تجاري مجموعه شما مي‌تواند ايده اي جالب توجه باشد. مثلا مي‌توانيد از دامنه هاي TLD همچون .blog و .shop به كارگيري فرماييد و به‌اين فیس محور کار وبسايت خويش را پيش از ورود به يوزرها معرفي فرمائيد. شما ميتوانيد از ترکیب هاي متفاوتي در به كارگيري از TLDها فايده ببريد و هويت تجاري اختصاصی به خويش را توليد نماييد. اين طريق در برندسازي كسب و كارتان بسيار مفيد خواهد بود.

براي تعيين نام دامنه اي یگانه و طراحی سایت   به ياد ماندني، توصيه ما کمک دريافت كردن از دامنه هاي سطح بالا ميباشد تا دامنه اي خلاقانه و هيجان آور براي اينترنت سايتتان تولید فرماييد. با ما یاروهمدم باشيد و از مزايا و معايب اين راهكار اطلاع يابيد!
گزينش نام دامنه خلاقانه چه مزايا و معايبي در‌پي داراست؟
برخی افراد عبارت طولاني براي نام دامنه تعيين مي نمايند و يا اين كه بعضي از حروف را به صورت تصادفي كنار هم قرار داده و دامنه اي خيره كننده و غريب مي‌سازند. منظور ما از تعيين نام دامنه خلاقانه به هيچ وجه چنين گزینه هايي نیست. عده اي ديگر از افراد تصور مي‌كنند تنها .com آیتم قابل قبولي براي ساختن يك دامنه ميباشد، ولي مي بايست بدانيد TLD هاي مختلفي وجود دارند كه شما مي‌توانيد در توليد نام اينترنت سايتتان از آن‌ها سود بگيريد. دامنه رفتار كننده ميتواند دربرگيرنده بخشي از نام تجاري كمپاني شما باشد كه با دامنه هاي سطح بالا در هم آميخته و عبارتي كوتاه و ديدني تولید مي‌نمايد. بهتر ميباشد بدانيد يك كمپاني اينترنتي براي نام ها و شماره هاي واگذار گرديده به نام ICANN موجود است كه مرتبا TLDهاي جدید را تاييد مي‌كند. به کارگیری از اين TLDهاي جايگزين مزاياي زيادي براي كمپاني شما درپي داراست كه برخی از آنها عبارتند از:
- كاهش هزینه های تثبيت و تمديد مجدد دامنه
- معرفي انگيزه و جور كار وب سایت به بازديدكنندگان: در اين رخ هر استعمال كننده پيش از ورود به وب سایت می داند با چه محتوايي رو به رو خواهد شد و موجب كاهش نرخ رخنه‌ وبسايت خواهد شد.
- آسانتر شدن به خاطرسپاري نام دامنه به وسيله يوزرها: به كار گيري TLDها در نام دامنه، روشي نو و خلاقانه ميباشد كه يك دليل نوين براي اينترنت سايتتان مهيا آورده و به یاد آوردن آن را بي آلايش خيس ميكند.
مي بايست اعتنا داشته باشيد به كارگيري از TLD در توليد نام دامنه در كنار مزيت هاي فراواني كه دارااست، ممكن ميباشد برخی ايرادات جزئي به ياور داشته باشد. مثلا اين قابليت وجود دارد افراد فراموش نمايند دامنه شما با .org ساخته شده و عملكرد نمايند با به کارگیری از .com وارد اينترنت سايتتان شوند.
گزينش نام دامنه خلاقانه
براي داشتن دامنه خلاقانه به چه نكاتي بايستي اعتنا نمود؟
در‌اين بخش شما‌را با سه نكته شایان توجه براي گزينش دامنه اي یگانه با به كار گيري از TLD آشنا ميسازيم كه لازم ميباشد بعدازظهر توليد دامنه اي خلاقانه آنها‌را در نظر بگريد:
1. نام تجاري كمپاني خويش را با TLD مخلوط فرمائيد!
برندسازي يكي كاربردي ترين راهكارهاي رسیدن به پيروزي و منفعت طولاني خیس ميباشد. شما ميتوانيد با مقداري توجه نامي به ياد ماندني و ديدني دقت براي كسب و كارتان بسازيد تا مشتريانتان در هر قوانيني آن را از خیال نبرند. تركيب نام دامنه با TLD ميتواند گزينش قابل قبولي براي نشان تجاري شما باشد. معمولي ترين ترفند براي ايجاد نشان تجاري با اين طریق اين ميباشد كه TLD موردنظرتان را به عنوان بخشي از نام سايتتان معرفي فرماييد. وب سایت driflaway.coffee از همين روش به كار گيري نموده و به جاي آن كه تنها­ از Driflaway به عنوان نشان تجاري خويش به كارگيري كند، تمام عبارت driflaway.coffee را تيتر برندش معرفي كرده میباشد. به اين ترتيب يوزرها ضمن اينكه نام يگانه آن را از خیال و خاطر نخواهند پيروزي، ميتوانند به‌سرعت وارد وبسایت آن هم گرديده و با اين كسب و فعاليت طولاني خیس آشنا شوند. دليل نوين هم در اينجا اثرگذار خواهد بود؛ به اين دليل كه اكثري از افراد نمي دانند دامنه هاي .coffee هم وجود داشته دارااست. براين شالوده چنين انتخابي سبب مي‌شود كه وبسایت شما به ياد ماندني و ديدني شود. علاوه بر اين، شما اكثر زمان ها مي‌توانيد اين جور TLD را به قيمت مطلوب، همان طور كه پيش از اين ذكر كرديم، توليد فرمائيد.
براي پيروزي بیش تر در استفاده از اين گونه دامنه ها، بايستي نشاني هاي TLD را برگزينيد كه با موقعيت و نوع کار وبسايت شما هم خوانی داشته باشد و پيرو ساختن ترکیب هاي غيرطبيعي و مشقت بار نباشيد. هر چه انتخابي بي آلايش خيس داشته باشيد احتمال به خاطرسپاري آن طولاني خیس خواهد بود.
2. از كلمه ها و کلمات معمولي به كارگيري نمائيد!
دامنه هاي كوتاه به خير و خوبي در ياد تثبيت مي گردند و مي قدرت آنان‌را به راحتي در نام تجاري كمپاني نيز ترکیب نمود. هر چه نام دامنه كوتاه خيس باشد، طولاني خیس به خاطر ميماند. همينطور تایپ کردن آن در مرورگر به آساني فيس مي‌دهند و رضايت بيشتري از يوزرها به دست خواهيد آورد. نام آمازون را در حيث بگيرد. در حالتي كه دكان آمازون نامي طولاني و دشوار گزينش ميكرد احتمال به خیال و خاطر آوردن و سريع تایپ کردن آن چقدر بود؟
به اين ترتيب دقت فرمائيد دامنه اي آسوده و با كمترين حروف ممكن گزينش فرماييد، زیرا يك نام كوتاه براي دامنه كليه چيز را مخصوصا درباره ی بازاريابي و برندسازي معمولي خيس مي‌نمايد.
براي تعيين نام دامنه كوتاه بهتر ميباشد موارد ذيل را در حيث داشته باشيد تا گزينشي مطمئن و صحيح داشته باشيد:
- نام هاي مختلفي در حیث بگيريد، آن‌گاه آن هايي كه دوست نداريد و يا اين كه در دسترس نيستند را از ليست حذف نمائيد. هم اكنون مي‌توانيد با بازبيني هركدام از نام هاي باقيمانده، شايسته ترين آيتم ممكن را تعيين فرمائيد.
- نام هايي را گزينش فرماييد كه هجي كردنشان معمولي ميباشد و احتمال تايپ غلط آن كمتر میباشد. به عبارت ديگر تا جاي ممكن تمامي چيز را معمولي فرماييد تا يوزرها را از سردرگمي رها سازيد.
- با تركيب نمودن TLD و نام دامنه ميتوانيد مارك خويش را به كاربرانتان معرفي نموده و آن را به يادماندني فرمائيد.
با در نظر تصاحب كردن مورد ها بالا ميتوانيد نامي مناسب و كاربردي براي دامنه سايت خويش تعيين فرماييد، ولي بدانيد لزومي ندارد كليه نام هاي دامنه از يك روال به خصوص تبعيت نمايند. در‌صورتي‌كه اسمي را پيدا كرديد كه احساس ميكنيد مناسب ميباشد، به حس دروني خويش توجه نموده و آن را برگزينيد. ولی در صورتيكه كه‌اين اسم طولاني و خسته كننده نباشد.
گزينش نام دامنه خلاقانه براي سايت


:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور
همین اولِ نوشته‌ی‌علمی بگوییم که بازنگری ما طبق لحاظ مشتریان و اما اطلاعاتی میباشد که هر دکان در وبسایت خودش به مخاطبان میدهد. براین اساس ممکن میباشد بعضی داده هاِ جزئی، به طور کامل ظریف نباشد. پس در‌صورتی‌که خودتان تجربه خرید از مغازه‌های اینترنتی ادامه نوشته‌ی علمی را دارید، ذوق زده می شویم آن را در انتهای همین نوشته‌علمی بنویسید تا با امداد خودتان بتوانیم مقاله را بی نقص کنیم. 1. مغازه اینترنتی خرقه بانی مد او‌لین خصوصیت که در حین ورود به مغازه بانی‌مد لحاظ طراحی سایت مخاطب را جلب مینماید، گستردگی بالای تولیدها آن میباشد. گونه بندی‌های محصول ها بانی‌مد عبارتند از: زنانه، مردانه، نوباوه‌گانه، زیبایی و تندرست، اثاثیه منزل، و مواد غذایی (!) که اما هریک از این گونه بندی‌ها مجدد به گونه بندی‌های کوچک‌تری مثل کفش، کیف و... تقسیم بندی گردیده و خبر از وجود یک انبار پهناور کالا می دهد. یکی‌از دیگر از خصوصیت‌های مثبت بانی‌مد، قابلیت بازپس‌گیری فرآورده تا 7 روز بعداز خرید به وسیله مشتری میباشد. طبق ضوابط مندرج در بانی مد، مخاطبان میتوانند به دلایلی مثل: گزینه پسند نبودن کالا، مطلوب نبودن سایز متاع دریافتی، وجود نقص و خلل در فرآورده و عدم مطابقت و همخوانی متاع، آن را به دکان برگردانده و هزینه‌اش را اخذ نمایند. اما در‌حالتی که که کالا دارنده نقصی باشد، خریدار بایستی تا گذشته از سپری شد 24 ساعت، ایراد جنس را به واحد پشتیبانی تارنما اطلاع دهد. علاوه بر اینها، بانی مد فقط دارای شعبه‌های مغازه‌های جین وست در کشور‌ایران میباشد. در خویش وبسایت می توانید نشانی شعب متفاوت این مغازه ها را ببینید. البته درباره ی ارزش تولیدها این مغازه اینترنتی؛ با دقت به باز‌نگری که در مدل بندی‌های متعدد داشتیم، متوجه شدیم بانی‌مد یک کدام از دکان‌های خرقه‌ برند میباشد. این یعنی در صورتی‌که از آن گونه اشخاصی میباشید که حاضرند برای یک جفت کفش حدود نیم تا یک سری میلیون تومان پول بدهند، بانی‌مد تعیین قابل قبولی برای شماست. البته درصورتی که قصد خرید خرقه‌های ارزان بها‌خیس را دارید، بهتر میباشد بیخیال این مغازه گردید. در غایت ساعت‌ها کاری بانی مد از 9 صبح تا 2 صبح زود به طور یک‌سره میباشد. همچنین این دکان یک شماره اثبات و یک شماره درگاه پیامکی در چنگ مخاطبان خودش جهت نقد ها، پیشنهادات و پشتیبانی قرار داده. دکان اینترنتی بانی مد بازبینی کلی مغازه اینترنتی جامه بانی مد گارانتی تولید ها: همگی محصول ها 7 روز گارانتی رجوع و برگشت وجه دارا‌هستند، ارزش تولیدها: با دقت به مارک بودن کالاها، ارزش‌ها نسبتا بالا می باشند، کیفیت تولیدها: با دقت به 7 روز گارانتی برگشت وجه، تولیدها این تارنما بایستی دارنده کیفیت خیر باشند. پشتیبانی: شماره \"تلفن اثبات\" برای تماس با پشتیبانی در وبسایت موجود است. 2. دکان اینترنتی پوشاک دیجی استایل دیجی استایل یک کدام از شایسته ترین دکان اینترنتی جامه میباشد که احتمالا آن را می شناسید. یکی دلایلی که‌این دکان با استقبال نسبتا نیکی روبرو شده‌است، تنوع ارزش تولیدها آن میباشد. درین مغازه هم می‌توانید تولید ها با قیمت ارزان پیدا نمائید؛ هم تولید ها مارک با بها فراتر. این دکان در کنار عرضه جامه‌هایی با قیمت ارزان، جامه‌های مارک هم داراست، که برای اشخاص عشق‌مند به‌این دسته پوشاک مطلوب میباشد. شاید همین احترام به ذوق‌ها منجر گردیده که دیجی استایل روی خیلی از لغت ها مرتبط با کسب و کارش، در درجه یک گوگل جا خوش نماید. تولید ها دیجی استایل در 3 گونه مردانه، زنانه و نوباوه‌گانه جور بندی گردیده‌اند. راجع‌به حالت بازگردانی محصول، دیجی استایل مثل بانی مد سخاوتمند میباشد. این دکان هم وضعیت 7 روز بازگردانی محصول را در مشت مخاطبان خودش قرار داده و مخاطبان میتوانند درصورتی که که از خرید خودشان به هر دلیلی منصرف شدند، سریعا با واحد پشتیبانی دیجی استایل تماس گرفته و مبادرت به بازگردانی فرآورده نمایند. تماس با پشتیبانی دیجی استایل به یاری یک شماره تماس اثبات قابلیت پذیر میباشد. نکته: دیجی استایل هم مثل دیجی مال یک دکان مارکت‌پِلِیس میباشد. یعنی این مغازه محصول ها را به طور بدون واسطه به مخاطب نمی‌فروشد بلکه محصول ها آن را فروشنده‌های متفاوت سراسر مرزو بوم تامین مینمایند.

:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

 در‌صورتی‌که صاخب مغازه اینترنتی میباشید و می خواهید سرویس ها و تولیدها خویش را به روشی عالی به فروش برسانید می بایست بستر نیکی را برای آن در لحاظ بگیرید.

نقطه ضعفی که در اینجا موجود است درآمدی میباشد که تناسبی با هنگامی که میگذارید ندارد و آن سودی را که بایستی از فروش تولیدها بدست آورید همچنان همانند یک امید ما‌نده میباشد. هنگامی که نمی‌توانید مشتری جدیدی بگیرید قطعا سودی هم نخواهید داشت. روشی که در اینجا مطرح میباشد ساخت و گزینش محصول ها پرفروش برای مغازه اینترنتی میباشد. یعنی بایستی محصولاتی را در حیث بگیرید و ارائه دهید که می دانید نیاز مشتری میباشد و به فروش آن تا حدطراحی سایت  متعددی معتقدید.

تولیدات پرفروش برای دکان اینترنتی
در‌این نوشته‌علمی چندین ایده دیدنی و خلق کننده برای گزینش تولیدات پرفروش برای مغازه اینترنتی و شایسته ترین نحوه‌های فروش آن در حیث گرفتیم. از شما دعوت می کنم با ما یار باشید…

1- زمان‌های آموزشی
courses- تولیدها پرفروش برای دکان اینترنتی
ارائه سرویس ها، یک کدام از شایسته ترین طریق‌ها برای فروش اینترنتی میباشد. شما می توانید با اعتنا به مهارت‌های خودتان، اطلاعاتی را توده‌آوری فرمائید و برای فروش در لحاظ بگیرید. بخش اعظمی از اشخاص با ارائه همین سرویس ها آموزشی درآمد خیر کسب می‌نمایند اما می بایست کیفیت مطالب را مدام در لحاظ داشته باشید. هنگامی که عصر‌های متعدد را تر و تمیز در سایت خویش قرار دهید، آنجا را تبدیل به یک راس آموزشی بدون نقص مانند Udemy می کنید.

ایجاد یک سایت برای ارائه زمان‌های آموزشی
در صورتیکه می خواهید در دست گرفتن جامعی بر روی زمان‌های به فروش رسیده داشته باشید پس می بایست وبسایتتان بستر خیر و خوبی در پنل مدیریتی داشته باشد. برای مثال بایستی از سیستم پرداخت الکترونیکی یاری بگیرید و همینطور سیستم تحویل کالا الکترونیکی را داشته باشید. همه این روند در وردپرس به یاری پلاگین‌های ووکامرس یا این که Easy digital downloads قابل اجراست.

انتخاب هزینه طولانی تر برای زمان‌های توسعه یافته
میتوانید با دقت به گونه زمان‌ای که در حیث میگیرید، بها آن را انتخاب فرمایید. برخی عصر‌ها بی آلایش و مبتدی و تازه کار میباشند پس هزینه آن به تبع کمتر میباشد البته برخی زمان‌ها توسعه یافته می‌باشند و میتوانید هزینه بیشتری را اخذ فرمائید.

8 نکته طلایی برای ارتقاء امنیت مغازه ووکامرس
2- کتاب الکترونیکی
یکی از دیگر از تولید ها برتر در دکان اینترنتی، ارائه کتاب ها الکترونیکی میباشد. ارائه یک کتاب الکترونیکی برای تولید ها، قادر است به مشتریان شما در آشنایی بهتر متاع و کارکرد آن یاری شایانی نماید.
شما زمانی محصولی را به طور فیزیکی تهیه و تنظیم می کنید باطن آن دفترچه راهنما مشاهده می کنید. این خویش منجر تولید رضایت در مشتری می شود. پس شما میتوانید برای محصولاتی که خویش دارید یا این که در بقیه مغازه‌ها ارائه میگردد، کتاب الکترونیکی به طور راهنما تنظیم نمائید و برای فروش قرار دهید. مطمئن باشید بخش اعظمی از یوزرها آن را تنظیم خواهند کرد. برای این خواسته نیز می توانید یک تارنما معمولی با وردپرس ساخت فرمایید.

3- فروش قالب و پلاگین
themes and plugin - تولیدات پرفروش برای دکان اینترنتی
در صورتی‌که مهارت فارسی‌سازی قالب و پلاگین وردپرس را دارید، با تولید یک تارنما میتوانید تولید ها فارسی گردیده خویش را به فروش برسانید. اکثری از اشخاصی که می خواهند سایت خویش را ساخت نمایند نیاز به قالب وردپرس فارسی گردیده و پلاگین دارا هستند. به این ترتیب از شما خرید می کنند. به مرور دوره می توانید نیروی کمکی بگیرید و یک سری برابر مال ساخت کرده و به فروش برسانید. این آیتم از محصول ها پرفروش برای دکان اینترنتی به حساب می آید.

4- نرم افزار تلفن همراه
application- تولید ها پرفروش برای دکان اینترنتی
برخی اشخاص، گسترش‌دهندگان اپلیکیشن تلفن همراه می‌باشند و به گویش‌های اندروید و iOS برنامه ایجاد میکنند. این دست از اشخاص میتوانند تولیدها خویش یا این که به عبارتی نرم افزار‌ها را در تارنما به فروش برسانند.

این 4 ایده از تولیدات پرفروش برای مغازه اینترنتی میباشد که میتوانید از آن به کارگیری نمایید. ولی نحوه‌های دیگری نیز موجود است که قطعا در مقاله‌ها دیگری سرویس شما ارائه میکنیم.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت درین نوشته ی علمی تصمیم داریم 11 نکته اساسی و مهمی را که باید یک طراح وبسایت جهت گردش شل استفاده کننده در وبسایت در حیث بگیرد معرفی نماییم و هر یک را به طور بی نقص و جامع شرح دهیم. رعایت این نکات که بسیار هم مبتدی و تازه کار و پیاده سازی آن شل می باشد به شدت قادر است در تجربه کاربری اثر گذار واقع شود. و بازدید کننده وبسایت حسی نیکی از گردش در وبسایت داشته باشد و این شم خوب احتمالا در آینده سبب برگشتن وی به وب سایت می‌شود.

1-تلاش کنید نوار کاوش را نخست به طور یک آیکون کاوش قراردهید
که با کلیک کردن روی مورد کاوش اکران داده شود این فعالیت در دور و اطراف صرفه جویی می‌نماید. درصورتی که این عمل را با خلاقیت ویژه و به طور یک انیمیش jquery و ... انجام دهید خیلی عالی می گردد.

نکات مهم گردش در وبسایت

2- در شرایطی که وبسایت شما احتمالا دارنده مقاله ها و محتوای طولانی می‌باشد بهتر میباشد منوی اصلی تارنما را اثبات فرمائید.
تا دسترسی به هر بخش حتی‌د‌ر انتهای نوشته ی علمی های طولانی در دسترس بازدید کننده باشد به تازگی سایتهای متعددی وجود دارا‌هستند که به طور تک ورقه پباده سازی گردیده اند که ورقه اسکرول طولانی می خورد درین سیرتکامل وب سایت ها هم بسیار اثبات نگه داشتن منو موءثر خواهد بود.

3- بهتر میباشد آیکون های کوچک که فعالیت مختص و ویژه را بایستی انجام می دهند و مهم می‌باشند با یک کارتون دارنده تحرک باشند
وجود این قضیه و اهمیت آن را برای یوزرها وبسایت متمایز فرمائید برای مثال در صورتی‌که کاغذ داخلی دارید که خیلی با اهمیت است و تصمیم دارید پیوند آن در ورقه اصلی باشد این عمل را با آیکون متحرک و کارتن دار انجام دهید تا آن برگه محل ورود های خیر داشته باشد

4-اذن دهید مقدار محتوا دسته فهرست مسیریابی رو انتخاب نماید
مراد اینکه نمیشود یک سایتی که فقط 6 برگه دارااست را با یک سایتی که هزاران ورقه دارااست را یک راهکار بدهیم، به عنوان مثال در حالتی‌که شما دارنده یک وبسایت فروشگاهی می‌باشید که خیلی گونه بندی منو دارید بهتر میباشد از مگا منو به کارگیری فرمایید

نکات مهم گردش در وب سایت

5-از نماد های مشخص و معلوم استعمال فرمائید
تلاش فرمایید در صورتی قرار میباشد از آیکون در وب سایت به کارگیری فرمایید که بایستی هم این فعالیت انجام دهید , آیکون ها معنادار باشد و حقیقتا به زمینه اشاره کند خیلی از آیکون ها میان بازدیدکنندگان جا بازکرده میباشد عملکرد نکنید بی جهت خلاقیت نشان دهید و آیکون مختلف ارائه کنید

6-برای اسلایدها از کارتون به کار گیری نمایید
تکان اسلایدها یا این که گشوده و مسدود شدن منوها سفارش میشود با یک انمیشن مطلوب صورت بپذیرد به لحاظ می رسد تایم 200 تا 300 ms شایسته ترین دوره برای این جابجایی ها باشد

7-با قرار دادن نوار کاوش در راءس یا این که سمت راست بالای وبسایت به کاوش اهمیت دهید
ولی این آیتم هم برای همگی وب سایت ها یکسان وجود ندارد شاید سایتهایی باشند که خیلی قضیه کاوش نباشند برای مثال آنقدر محتوایی نداشته باشند ولی در مجموع در حالتی‌که وبسایت شما نیازی به کاوش دارااست همت کند در معرض رویت کرد یوزرها قرار دهید تا بتوانند به راحتی در تمامی صفحه های به آن دسترسی داشته باشند

نکات مهم گردش در وبسایت

8-با به کار گیری از سایه، ناهمخوانی رنگی یا این که معدود نقاشی کردن، فهرستهای گشوده شدنی رو منقطع نمائید
به عنوان مثال همت نمائید برای ذیل منوهای خویش از بکگراند مطلوب و متمایز به کار گیری کنید و با سایه دادن و به کارگیری از رنگهای ضد و نقیض به یوزرها خویش اهمیت ورود به آن گونه از منوها را هم تذکر نمائید

9-مبنی بر داده های فردی سازی، پیشنهادهایی به یوزرها ارائه دهید
کارایی فرمایید با پباده سازی یک سیستم هوشمند پس از مقداری گشت و گذار استفاده کننده در وب سایت، برگه را برای وی فردی سازی نمائید تا اضافه لذت پیروزشود هنگامی یک بازدید کننده حس نماید شما متوجه گردیده اید که وی به‌دنبال چه چیزی در وب سایت می گردید و شما به عبارتی آمال را در مشت وی قرار می دهید حتما رضایتش از وبسایت شما طولانی تر خواهد شد

10-کارایی نمائید استفاده کننده و بازدید کننده را تا راضی نشده از دست ندهید
زیرا در این‌حالت به وبسایت حریف شما مراجعه خواهد کرد و این در دانش نو بهینه سازی که بوسیله الگوریتم های هوش تصنعی و مصنوعی گوگل مدیر می‌شود به هیچ وجه برای شما خوب وجود ندارد برای این عمل همت نمائید در آخر هر نوشته‌ی‌علمی قدم های بعدی را به اون سفارش دهید و همت نمائید اورا راضی نگهدارید



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

 سایت بسیاری از ما ایرانی  طراحی سایت  ها شاید این واقعیت را که برای هر فایلی که در اینترنت یا هر جای دیگری موجود است و کسی برای آن زحمت کشیده باید هزینه ای بپردازیم درک نکرده ایم اما کم کم و با پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی چه در ایران و دانا خیلی از وقت ها نیاز داریم تا فایلی را بسته به نیازمان از اینترنت خریداری کنیم مثل خیلی از وبسایت های نمونه که در حال حاضر وجود دارا‌هستند و در این باره فعالیت دارند همانند سایت ژاکت برای فروش قالب و افزونه وردپرس. طراحی وب فروش پوشه و طرز کارکرد آن این وب سایت ها به گونه ای فعالیت می نمایند که هر هر که توان تولید ترجمه و طراحی قالب و افزونه را داراست میتواند در آن به صورت فروشنده عضو شده و پوشه خود را از این طرز به فروش برساند. هر کسی میتواند برای خود یک مغازه آنلاین جداگانه در این گونه وب سایت ها داشته باشد و در نهایت بر طبق فروش فولدر هم مدیریت وبسایت هم فروشنده فولدر درصد خودشان را برمیدارند. نکته مهم در ساخت سایت فروش فایل امروزه بسیاری افراد شکیبایی گشتن در پی پوشه های مورد نیازشان را ندارند و برای بدست آوردن فایل آیتم نظرشان به راحتی هزینه می نمایند. در طراحی وب سایت فروش پوشه این نکته بایستی در لحاظ گرفته شود که جستجوی قوی برای وبسایت پیاده سازی شود چرا‌که کاربران به راحتی بتوانند فایل گزینه نظرشان را درون وب سایت شما پیدا کنند و به فولدر های گزینه نظرشان در کسری از ثانیه دسترسی داشته باشند. برای دیدن اطلاعات طراحی وب سایت فروش فایل و جزییات آن می‌توانید به ورقه آن رجوع نمایید. سیستم پرداخت سایت فروش پوشه سیستم این گونه وب سایت ها بسیار هوشمندانه طراحی شده است طوری که میتوان در فواصل وقتی معلوم برای صاحب دکان و یا فروشنده فایل مبلغ مورد نظر را پرداخت نمود. در این وب سایت ها قالبهای فراوانی موجود است که می‌توانید نسبت به فضای فروشگاهی خود آنرا انتخاب کنید. در طراحی سایت فروش فایل ما این نکته را که شما بتوانید اخبار و مقاله‌ها درون تارنما خود لود نمائید را رعایت کرده ایم تا بتوانید در موتورهای جستجو رتبه های خوبی را کسب کنید. طراحی وب سایت فروش فولدر و پشتیبانی برای اینکه بخواهید طراحی سایت فروش فولدر خود را نخست نمایید هیچ گونه دغدغه ای نداشته باشید. چرا‌که شرکت ساخت سایت رایا پارس با اعتنا به دانش طراحی و برنامه نویسی و بهینه سازی و seo تارنما و مخصوصا در حوزه طراحی وب سایت های فروش فولدر, همه کارها را برای شما انجام خواهد بخشید و در بالا مشاوره ای بسیار گرانبها را در چنگ شما قرار خوا‌هیم اعطا کرد. این مشورت کردن از بعدازظهر طراحی سایت و عقد قرارداد ساخت سایت مقدمه شده و تا عصر اتمام قرار داد و مخصوصا به فروش رسیدن سایت فروش فایل شما راه حل های بسیار زیادی را به شما ارائه خواهیم داد. البته به خیال و خاطر داشته باشید که چیره بودن در این فرمان و به فروش رسیدن هر سایتی چندان کار راحتی به لحاظ نمی رسد که در این شیوه شرکت ساخت وب سایت رایا پارس می تواند بهترین مشورت کردن ها را به شما بدهد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

 طراحی سایت  39 نکته برای بالا بردن نرخ تبدیل وب سایت را در این نوشته‌ی‌علمی ابلاغ می کنیم تا با رعایت و دقت به آن ها نرخ تبدیل استفاده کننده در سایتتان را بالا ببرید و به فیض بیشتری برسید . به دست آوردن ترافیک و بازدید بالا بسیار خوب و مهم می‌باشد ولی در شرای نتوانید کاربرانی که به سایتتان وارد میشوند را به مشتری تبدیل کنید، هیچ سودی از آن به دست نخواهید آورد .

ساخت وب سایت

فیلدهای مازاد را از میان ببرید! در هر صفحه به ویژه در فرم ها و در هنگام دریافت اطلاعات از قرار دادن موارد اضافی و غیر اضطراری پرهیز کنید .
کاربران اتلاف وقت را دوست ندارند! در هنگام خرید به کاربرانتان تضمین و گارانتی بدهید . این سبب ایجاد حس امنیت برای کاربرانتان می گردد و استدلال محرکی می شود که آن ها از شما خرید کنند و به مشتری تبدیل شوند .
دکمه ها و Call To Action ها را جالب نمایید! در این دکمه ها از لغت ها و لغت ها دیدنی استفاده فرمائید .
مانند: همین حالا بخرید و … با
ارائه ی مدرک طومار ها و اطلاعات تایید کننده، اعتماد مشتریان را جلب فرمائید تا برای خرید از شما شک و تردید نداشته باشند! خصوصیات و مزایای فرآورده را ذکر فرمائید . مشتریان به صورت مشخص و معلوم پیرو محصولاتی که به آن نیاز دارا‌هستند می فرایند و اینجاست که شما با ابلاغ مزایای آن مال سبب می‌شوید که کاربر رغبت بیشتری برای خرید آن پیدا نماید .
تیتر ورقه در جذب و نگهداری استفاده کننده فراوان تاثیرگذار می باشد! عنا وین مطلوب و دیدنی و تحریک کننده را آیتم به کارگیری قرار دهید .
موادتشکیل دهنده تبدیل و دارای اهمیت در مبادرت کاربران را در دسترس آنها قرار دهید تا به راحتی بتوانند اقدامی که می خواهند را انجام دهند .
فیلم های تبلیغاتی می توانند به مشتریان و کاربران ثابت کنند که یک شخصیت حقیقی وواقعی پشت متاع و یا این که فرآورده وجود دارد و اعتماد و تاثیری که به وجود می‌آورد زیاد بیش تر از تصاویر میباشد . از فیلم ها در صفحه ها فرود و در جای مناسب به کار گیری کنید .
برای تبلیغات و سیستم ها پرداخت به ازای کلیک، صفحات فرود منحصر طراحی کنید . طریق ی ورود و تاءمل ذهنی کاربران در آن لحظه مختلف می باشد پس در شرای صفحه ها فرود مختلف که متناسب با شرایط و وضعیت هر کدام باشد داشته باشیم سود ی بهتری خوا هیم گرفت .
نمایش تعداد مشترکین و دنبال کنندگان شبکه‌های‌عمومی می تواند تاثیر کم عقل مثبتی بر کاربران بگذارد و سطح اعتماد و شوق واشتیاق آنها به تارنما و مارک شمارا افزایش دهد .
در بخش ها متعدد صفحه های Call To Action های مطلوب قرار دهید تا یوزرها در ذهن داشته باشند که به کدام سمت می خواهند حرکت کنند .
محصول ها دارای ربط را به کاربران معرفی فرمائید! معرفی محصول ها مرتبط و مشابه در کاغذ ی هر متاع می‌تواند نرخ تبدیل و همینطور حجم فروش شما را بالا غالب شود .
تعداد توصیه ها و موجودی هر کالا را به استفاده کننده نشان دهید تا با اعتنا به اندازه خرید به وسیله بقیه کاربران، شوق و اشتیاق بیشتری نسبت به خرید آن فرآورده پیدا نماید .
نوشته ها و توضیحات را کیفیت خوب قرار دهید . منحصر بودن، دیدنی بودن و بدون ابهام بودن، خصوصیت هایی میباشند که نوشته های مربوط به تولید ها شما می بایست داشته باشند .



:: برچسب‌ها:  طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1399 | نظرات ()