نوشته شده توسط : علی پور

7- تایید صلاحیت

بیشتر از 90٪ از وبسایت های فروشگاهی مو جود که اکنون به فروش نجومی هم وصال هنوز جواز ندارن ، شما هم برای استارت طراحی سایت نیاز به جواز ندارید و همون نشان متکی بودن الکترونیک (مدرک طومار SSL) کافیه.
8- از تصدیق طومار های مشتریان به کار گیری فرمایید

در وب سایت می تونید قسمتی تولید فرمائید که مشتریان متن های سپاس و تعریف و تمجید از تولیدات یا این که سرویس ها شما رو قرار تن ، ایده ها مثبت خریدار ها روی اشخاص نو و کاربرهاتون بیشتر از هر تبلیغی تاثیر داره.
9- Landing Page یا این که کاغذ فرود

یک کدام از مهم‌ترین قسمت های وبسایت های فروشگاهی Landing Page ها هستن ، به‌این مضمون‌ که سایت شما در قبال اخذ داده ها از کاربرانش مثل پست الکترونیک چند هدایا در اختیارشون قرار می ده. این هدایا می تونه کوپن تخفیف ، کد های تخفیف ، تولیدات جانور در دکان ، پوشه های صوتی یا این که تصویری و … باشه. این کاغذ یک نوع تبادل اطلاعاته و در شرایطی که کادو ای در ازای این داده ها بهشون وابستگی نگیره ممکنه به هیچ عنوان تمایلی به اینکه اطلاعاتی در مشت شما قرار تن نداشته باشن.

شاید تصور کنید این که داده ها مخاطب ها رو در دست داشته باشین به چه دردی می خوره و چرا می بایست براش هزینه فرمائید ؛ ورقه فرود به تنهایی کمکی به کسب و کار شما نمی کنه البته اگه با طرز های دیگر بازاریابی اینترنتی مخلوط بشه خیلی مفیده از جمله با به دست آوردن پست الکترونیک های یوزرها و مخلوط شون با پست الکترونیک مارکتینگ (ارسال نشانی اینترنتی انبوه به یوزرها و مشتریان قدیم و از کسب و کار خودتون لحظه به لحظه آگاهشون فرمایید ) به شایسته ترین پاسخ در‌این نوع بازاریابی می رسید.
چه طور فروشگاه آنلاین بسازیم؟
برای اعمال این فعالیت می تونید از CMS ها (سیستم های وبسایت ساز بدون‌پول) مثل WordPress ، PrestaShop ، Joomla و … به کار گیری فرمایید که هزینه ای ندارن ولی چنانچه مشکلی از دید میزان دارایی ندارین طراحی وب سایت رو به شرکتی که تو این مسئله تخصص داره بسپارید و آن گاه صرفا وب سایت رو خودتون رئیس فرمایید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

پیشرفت در عملکرد

ASP.Net یک تکنولوژی توانمند از دسته ی تکنولوژی های Server-side برای ساخت‌و‌ساز طراحی سایت صفحه ها اینترنت پویا میباشد . برخلاف پردازشگرهای مفسر ، ASP.Net بهبود در مقیدسازی ،کمپایل Just-in-time، سئو و خدمت Cache را در شایسته ترین موقعیت ارائه می‌دهد. می قدرت اذعان کرد ASP.Net شایسته ترین تلاش را پیش از تایپ کردن حتی یک خط نرم افزار ارائه خواهدداد.
پشتیبانی از ابزار جهانی

ASP.Net باکس ابزاری بی نقص، و فضا پباده سازی پیشرفته ای دارااست. به انگیزه تغییر و تحول اصلی ای که در نرم‌افزار داده گردیده‌است، اپلیکیشن اینترنتی امکان گرافیکی درتوان اپلیکیشن های Win32GUI را دارا می باشد. بازنویسی WYSIWYG، در دست گرفتن های بکش ورهاکن سرور و بسط اتومات، از خصوصیت های این ابزار کار کشته هستند.
اقتدار و انعطاف پذیری

به واسطه ی به کار گیری از CLR، ASP.Net از توان و انعطاف پذیری خاصی در توسعه و گسترش ی نرم‌افزار های کاربردی اینترنت دارا میباشد. کتابخانه ی کلاس .Net، پیام ها و چاره های دستیابی داده، تواماً سند بر توان دستیابی اینترنت میباشد. XML، ADO.Net وThreading (اشیایی برای نرم افزار نویسی هر Thread ) مثلا ی کلاس ها و اشیای گزینه به کارگیری ی برنامه نویس ها میباشد. ASP.Net دارنده زبانی غیر وابسته میباشد که می‌توانید آنرا گزینش و جزیی از لهجه های اپ ی کاربردی خویش قراردهید.
آسانی

ASP.Net امور را معمولی کرده و از یک فرم معمولی و مجوزی، برای بسط و تنظیمات وب سایت جهت ساخت یک اپ استعمال می نماید. به عنوان مثال، یک کاغذ ی ASP.Net اذن می‌دهد شما رابط کاربری بسازید که نرم‌افزار ی کاربردی آن جدای از در اختیار گرفتن های دستی است، در واقع Code-behind وجود دارااست. بعلاوه براحتی با خدمت کدهای مدیریتی مانند ارجاع خود کار و garbrage گسترش می‌یابد.
رئیس

ASP.Net مبتنی بر متن تنظیمات سلسله مراتبی که در اطراف سرور و اپلیکیشن های کاربردی اینترنت ظاهرمی گردد، شغل می نماید. بدلیل اینکه داده ها تنظیمات در متن ذخیره گردیده، پیکربندی نو، سوای ابزار مدیریتی ظاهرمی شوند. این مدیر، سبب ساز توسعه و گسترش نرم افزار ی کاربردی در ASP.Net میشود. اپلیکیشن کاربردی ASP.Net زیر سرور، به آسانی با نسخه برداری فایلهای مورد نیاز روی سرور بسط می‌یابند. سرور نیاز به restart نداشته و فقط با جایگزینی کدهای کمپایل گردیده یا این که پیشرفته بسط می‌یابد.
اقتدار و توان

ASP.Net با تامل سطح بالایی پباده سازی گردیده و دارنده خصوصیت افزایش عملکرد شغل در گوشه و کنار های یک سری پردازنده میباشد. پردازش ها بوسیله ASP.Net رئیس گردیده و اکران داده می گردند. برای مثال در صورتیکه گسیختگی پیش آید، یک پردازش میتواند دراین جا تولید گردد تا به درخواست های اپ کاربردی امداد کند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

 

طراحی سایت ماهر فضایی نادر هزینه را در دست شما قرار می‌دهد تا توان بیزنس خودتان را ارتقاء دهید و در سطح جهانی مشتری جذب فرمائید و متکی بودن دیگر افراد را به خویش جلب فرمائید . اینک شرکتهای اکثری سرویس ها سایت ارائه میدهند ولی در صورتی شما نیاز به ساخت وب سایت در اصفهان دارید بایستی بدانید که شایسته ترین کمپانی در این مورد شرکتی میباشد که با منفعت گیری از برنامه نویس ها ماهر و خصوصیت های منحصربه‌فرد رویا های شما‌را به حقیقت تبدیل می نماید .

همینطور بازاریابی و تبلیغات در شبکه های عمومی نیز به شما در قضیه کسب و کارتان و معرفی خویش بسیار امداد می نماید و یکی از شایسته ترین و پرطرفدارترین شبکه های مردمی در کشور‌ایران اینستاگرام است . می‌توانید برای استعمال از سرویس ها تبلیغات اینستاگرام اصفهان به وب سایت کمپانی تبلیغات اصفهان به آدرس www.advertisingisfahan.ir رجوع‌نمایید و داده ها بیشتری دراین مورد کسب فرمایید .

در دسترس سوای

در تک تک ارتفاع شبانه روز سایت شما فعال میباشد و مانند دکان ای میباشد که به هیچ عنوان تعطیلی ندارد.

بازاریابی کار کشته

موتور های جستجوگر کارکشته مانند گوگل ، یاهو و... همیشه در بستر اینترنت در هم اکنون عمل میباشند و در صورتیکه وب سایت شما مطلوب باشد ، فارغ از هیچ هزینه ای ، بازاریابی آن را اعمال می‌دهند .

نبودن محدودیت مجال و جای

سایت شما فارغ از در لحاظ تصاحب کردن فرصت و جای در کل ارتفاع شبانه روز در دسترس میباشد و به راحتی می‌توانید با یوزرها خویش در تماس باشد .

ارتقاء درآمدزایی

امروزه با اعتنا به اینکه اشخاص متعددی به دور و اطراف آنلاین رو آورده اند پس فضای قابل قبولی برای درآمدزایی از وب صورت گرفته میباشد و با ساخت سایت اصفهان به راحتی میتوان از این گوشه و کنار استفاده کرد .

رابطه نامحدود

سوای در حیث به دست آوردن مرزهای جغرافیایی می قدرت ارتباطات خویش را توسعه بخشید .

ارائه محصول ها و سرویس ها بیشتر و خوب

ارائه تولیدها و سرویس ها در وب سایت به راحتی جاری ساختن می‌شود و دسترسی به تعداد متعددی از مشتریان بیشتر میباشد .

تبلیغات مفید

تبلیغات در دور و بر وب برای تجارت به مراتب ارزان خیس از شیوه هایی مثل چاپ بروشور ، تراکت و بیلبورد و.. میباشد . اکثری از رویه های تبلیغاتی در وب حتی بدون پول اجرا می‌شود .

آگهی بیشتر

به جهت به کارگیری زیاد اشخاص از اطراف اینترنت می اقتدار در توان وسیعی آگهی اجرا اعطا کرد .

 

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

شاید در صورتیکه یه خرده در وب در باره مزایای ساخت سایت مخصوص و وردپرسی تحقیق فرمائید، به مواقعی واکنش نمایید که در طراحی سایت تعریف عدم توان وردپرس درج شده‌اند، ولی از نگاه اشخاص فنی صدق ندارد. در پی این مورد ها را تحلیل می کنیم.

امنیت وبسایت‌های وردپرسی ذیل میباشد: این تامل صدق وجود ندارد، به این دلیل‌که می توانید با استعمال از پلاگین‌های امنیتی امنیت وبسایت خویش را تامین نمایید، ضمن اینکه هیچ قطعیتی در رابطه گزینه حمله قرار نگرفتن تارنما‌هایی با کدنویسی منحصر به فرد نیست.
2. قابلیت و امکان گسترش ذیل: همان گونه که مقداری فراتر در رابطه آن کلام کردیم، گفتیم که یک تارنما وردپرسی شاید به طور پیش فرض نتواند نیازهای یک تجارت را 100% پوشش دهد، البته اینطور وجود ندارد که عدم وجود تجهیزات را تحت عنوان یکی معایب این تارنما‌ها بشماریم. وجود پلاگین‌های مختلف و قابلیت و امکان دسترسی به کدهای وبسایت، این قابلیت و امکان را به شما میدهد تا وب سایت خویش را به دلخواه توسعه و گسترش دهید.
3. عدم قابلیت و امکان منحصر به فرد سازی: این هم تاءمل خطا دیگری در رابطه تارنما‌های وردپرسی میباشد. از‌آن‌جا‌که شما به کلیه کدهای تارنما دسترسی دارید میتوانید آن را به هر نحوی که بخواهید تغییر و تحول دهید و سایتی تماما منحصر داشته باشید.
4. سرعت ذیل و گوگل فرندلی نبودن: شاید در وبسایت‌ها وردپرسی کدهایی به طور پیش فرض وجود داشته باشد که سرعت تارنما را کاهش داده و از همین رو محبوبیت آن را برای موتورهای کاوش کاهش دهد، ولی گشوده هم با استعمال از پلاگین‌های جان دار میتوانید سرعت آن ارتقاء دهید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

۲-نگهداری بها اسم تجاری و مارک

پباده سازی رابط کاربری ایده‌آل، برنامه ای میباشد که احساسات استفاده کننده را مشغول می‌نماید. در نصیب‌هایی که طراحی سایت احساسات مخاطب برانگیخته گردیده، مجال قابل قبولی برای معرفی مارک میباشد.
۳- اعتنا به کارکرد و به کارگیری پذیری

معمولاُ پباده سازی‌ها در دقایق اول بوسیله یوزرها قضاوت می گردند. می بایست فرآیند اجرای هدف ها مخاطب تا حد ممکن کوتاه باشد. پباده سازی‌ها نامرئی باشند یعنی مخاطب به مکان اعتنا در ظاهر پباده سازی به تفکر اجرای هدف ها خویش در برنامه باشد. براین اساس با فهم و شعور مسیر شغل های استفاده کننده می‌اقتدار رابط بهتری پباده سازی نمود.

به چه شکل پباده سازی UI ماهر‌تری داشته باشیم؟

۱- امکان کشف و تشخیص را محافظت فرمایید: می بایست کلیه المان‌ها و نصیب‌ها از سایرین قابل تفکیک باشد. به عنوان مثال می توانید با سایه دادن به دکمه‌ها آن‌ها‌را از ورقه تفکیک فرمائید.

۲- آسانی را در پباده سازی مراقبت فرمایید: مدام پباده سازی خلوت و بی آلایش‌خیس سبب میشود استفاده کننده اقتدار تصمیم‌گیری و مسیریابی بهتری چهت نیل به هدف ها خویش داشته باشد و شغل کردن با نرم افزار یا این که اینترنت‌تارنما شما سهل‌خیس باشد.

۳- به پروسه تمرکز و روئت کرد استفاده کننده دقت نمایید: مدام بایستی مهم ترین نصیب‌ها در کانون دقت قرار گیرند و مفاد معدود کاربردتر در لبه عمل باشند.

برای مثال‌، الگوی z مسیر روئت کرد مخاطب را مشخص و معلوم می‌نماید. به همین انگیزه در اکثر زمان ها مورد ها در نقطه آغاز صحبت z لوگو و اسم اینترنت‌وب سایت قرار می گیرد. ولی در لهجه فارسی که مسیر از راست به چپ میباشد این پترن می بایست قرینه گردد.
پباده سازی UI با الگوی Z


۴– با اقدامات ذخیره سازی و پیش‌بینی کننده توشه را از دوش استفاده کننده بردارید: برای مثال در کامل شدن فرم‌ها می‌قدرت اطلاعاتی از مخاطب را در فرم‌ها اکران بخشید که هر توشه مخاطب ناچار به دستکاری آن نباشد.

۵-پروسه اجرای فعالیت را معمولی پباده سازی فرمائید: گفته می شود شایسته ترین رابط کاربری، سیستمی میباشد که نیاز به توضیحات و پوشه راهنما ندارد! یعنی آنقدر فرایند برای یوزرها قابل ادراک باشد که دیگر نیاز به توضیحات نداشته باشند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

فعلا سرعت بار گذاری صفحه های از اهمیت بسیار متعددی برخوردار‌است. درین نوشته‌ی‌علمی ذکر می شود که چرا پباده سازی یک سایت ریسپانسیو طراحی سایت یا این که واکنشگرا اولی قدم بسیار اصلی میباشد میباشد و نیز راه و روش بهتری که پیش روی شما وجود دارااست مخلوط AMP (صفحه ها سریع تلفن همراه) با پباده سازی PWA (اینترنت نرم افزار‌های پیشرونده) میباشد.

 

آیا پباده سازی ریسپانسیو کافی میباشد

امروزه اهمیت پباده سازی برای تلفن همراه از دسکتاپ پیشی گرفته میباشد، به این ترتیب بایستی آحاد همت خویش را بکنید تا بتوانید شایسته ترین فیض و بیشترین راندمان را از این وضعیت داشته باشید. جستجوی تلفن همراه، برای تبلیغ کنندگان و هر کسب و کاری از اهمیت بسیار متعددی برخوردار‌است. بدین آمارها دقت فرمایید:

اکثریت جستجوهای گوگل بر روی تلفن‌های هوشمند یا این که تبلت‌ها شکل میگیرد؛
Hubspot میگوید: 50% از جستجوهای تلفن همراه محلی برای داده ها تماس کسب و شغل های محلی می‌باشند؛
مبنی بر گزارش BrightEdge، 69% از جستجوگران تلفن همراه اظهار داشتند که بیشتر احتمال داراست تا با یک وبسایت موبایلی از یک مارک خرید نمایند و آن را نیز آنالیز نمایند.

اکنون، با ساخت سایت گوشی صمیمانه، سرعت به طور تقریب حق اولویت بیشتری بر هر فاکتور جايگاه‌بندی دارااست. ولی آیا نیمی از اینترنت به صورت دور از شوخی برای جستجوی تلفن همراه باصرفه گردیده‌است ؟! با اعتنا به گوگل، 70% از صفحه ها اینترنت موبایلی 7 ثانیه ارتفاع میکشد تا محتوای بصری را بار گذاری نمایند.

خطاهای رایج وبسایت تلفن همراه عبارتند از:
بسته شدن جاوا اسکریپت و پوشه‌های CSS
ناکامی میل کردن ریدایرکت‌ها
رابط‌های گرافیکی ضعیف (از جمله متن کوچک و پیکسل ضعیف تصاویر)
عملکردهای جستجوی دیرین

رفع بخش اعظمی از این مسائل نیاز به سرمایه‌گذاری در یک سیستم رئیس محتوا (CMS) و تنظیمات مطلوب برای وب سایت موبایلی شمارا دارااست. با این درحال حاضر، اکثری از سؤالات باقی میماند که چه تنظیمات حقیقتا در وب سایت شما شایسته ترین شغل را اعمال میدهد.
آیا پباده سازی تارنما ریسپانسیو کافی میباشد؟

 

پباده سازی تارنما

 

فعلا تولید یک وب سایت گوشی جدا، از طریقه استفاده کننده آخرین عالی میباشد، ولی از نگاه با صرفه‌سازی موتور کاوش قیمت وب سایت شما به شدت کاهش می یابد. بالاتر از این، دامنه‌های تلفن همراه می توانند سرمایه‌گذاری پرهزینه‌ای داشته باشند و حتی هزینه حفظ از آنان بیشتر باشد. در مجموع پباده سازی ریسپانسیو علاوه بر اینکه مزایای متعددی مانند ارزان‌خیس بودن نسبت به تولید یک وب سایت جداگانه برای تلفن همراه را خواهد داشت البته اشکالات و ایرادهایی را هم دارااست؛ می بایست به حافظه داشته باشیم که پباده سازی گوشی ریسپانسیو برای سرعت پباده سازی نشده میباشد، برای طراحان پباده سازی میشود، همینطور بعضا داده ها مانند جدول‌ها بایستی بر روی دستگاه‌های کوچک با صرفه شوند. به این ترتیب تنها پباده سازی ریسپانسیو کفاف نمیدهد و امروزه اکثری از وب سایت‌ها و صفحه های پیش به سمت به کار گیری از صفحه ها AMP میروند.
آیا AMP چاره میباشد یا این که پادشاه کلید؟

AMP اصولا یک چهارچوب HTML میباشد که همچون یک کانال تحویل محتوا فعالیت می‌نماید و سبب ساز ارتقاء سرعت وب سایت‌های موبایلی میگردد. AMP برای ناشرانی که مقاله ها خبری و پست‌های بلاگ را ارائه می دهند ایده‌ال میباشد و اکنون بوسیله موتورهای جستجوی متعددی و حتی تبلیغات AdWords به عمل می‌رود. با استعمال از تگ Fast Fetch، صفحه ها سریع تلفن همراه (AMP) همچنان سریعتر و ریلکس‌خیس جاری ساختن میگردند. به گفته گوگل، بالای 900.000 دامنه AMP را پذیرفته اند و همچنان در هم اکنون ارتقا میباشد. در واقعیت، ناشران زیادی بعداز تغییر و تحول به AMP توفیق چشمگیری داشته اند:



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

ویروس کرونا و رویش بی‌سوابق‌ی نرم افزار‌های کانال‌های اجتماعی

هنوز یکسری ماهی از استارت سال ۲۰۲۰ نگذشته بود که جهان یک طراحی سایت شوک گران قدر فرو رفت؛ سرایت عظیم بیماری کرونا از مرز و بوم چین و تکثیر آن به تمام عالم، تعطیلی گستره‌ی اشکال کسب‌وکارها و قرنطینه‌ی اجباری سراسر عموم جهان را درپی خویش داشت. با دقت بدین زمینه، عموم برای محافظت و برقراری رابطه با سایر افراد، پیگیری خبر ها و همینطور برای سرگرمی خویش در بازه زمانی قرنطینه، به صورت بی‌سوابق‌ای به استعمال از نرم افزار‌های کانال‌های اجتماعی رو آوردند.

درین نوشته‌ی‌علمی، به ارزیابی مهم ترین کانال‌های اجتماعی و سرایت ویروس کرونا روی آنان میپردازیم. با ما هم پا باشید.

همینطور می توانید نوشته‌ی علمی‌ی “محاسبه تاثیر کووید 19 بر تغییر‌و تحول اخلاق برندهای دارای اعتبار عالم” را از اینجا مطالعه نمایید.
کووید 19 و رویش بی‌سوابق‌ی نرم افزار‌های کانال‌های اجتماعی

کووید 19 و پرورش بی‌سوابق‌ی نرم افزار‌های کانال‌های اجتماعی

کانال‌های اجتماعی

پیش از هر چیز نیاز میباشد تا یک معرفی کلی از کانال‌های اجتماعی داشته باشیم. در یک تمجید کلی از کانال‌های اجتماعی، می‌اقتدار ذکر کرد که یک اصطلاح جمعی بوده که بر اینترنت‌تارنما‌ها و نرم افزار‌های کاربردی بر ارتباطات، تعامل، ساخت و به اشتراک گذاری محتوا و همیاری، تمرکز داراست. انجمن‌ها یا این که فروم‌ها (Forums)، بلاگ و میکرو وبلاگ‌ها و نرم افزار‌های کانال‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، رخ بوک و …، اشکال مختلفی از کانال‎های اجتماعی می باشند.

در حالی که بخش اعظمی از اشخاص از کانال‌های اجتماعی برای رابطه و تعامل با دوستان و خانواده و یا این که رابطه با جامعه ها متعدد به کارگیری می‌نمایند، بخش اعظمی از کانال‎های اجتماعی تحت عنوان یکی‌از طرق بازاریابی و تبلیغات تولیدها خویش استعمال می‌نمایند و با دقت به ارتقاء به کار گیری از کانال‌های اجتماعی در مدت بیماری کرونا، کسب‌وکارهایی که آغاز به ارائه‌ی سرویس ها و محصول ها خویش به طور آنلاین کرده بودند، خلاف بقیه کسب‌وکارها، زخم کمتری درین برهه زمانی دیدند.

بر پایه ی نهایی آمار مو جود، تا ماه جولای ۲۰۲۱، حدود ۴٫۴۸ میلیارد نفر در عالم، از کانال‌های اجتماعی به کارگیری می‌نمایند؛ بر این شالوده از هر ۱۰ نفر، ۹ نفر به صورت روزمره در کانال‌های اجتماعی وقت می گذرانند. آمارهای متعددی دراین باره وجود داراست که نشانه دهنده‌ی ارتقا روزمره‌ی تعداد یوزرها کانال‌های اجتماعی گوناگون می باشد. همینطور با اعتنا به تنوع ذوق وسلیقه‌های اشخاص و متنوع بودن کاربردهای متعدد کانال‌های اجتماعی برای اشخاص متعدد، استعمال از این کانال‌ها بیشتر شود. اشخاص برای موردها مختلفی از کانال‌های اجتماعی به کار گیری می‌نمایند، مثلا:

پیگیری و تعقیب کردن خبر‌ها آپدیت: ما در دنیایی معاش میکنیم که اگاهی داشتن از نهایی خبرها روز جهان، با اعتنا به تاثیراتی که در معاش فردی و به ویژه معاش کاری دارا‌هستند، از حق تقدم‌ها قراردارد. با توسعه و گسترش وب و اشکال کانال‌های اجتماعی، دسترسی به به روزترین خبرها، عمل چندان غامض‌ای نبوده و صرفا مستلزم اتصال به وب خواهد می باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

مدام خودتان افسار عمل را به دست بگیرید!

این گزاره‌ی قاطع، وجه تمایز یک شخص پیروز و یک شخص بازنده میباشد برای همین هم مکان تعجبی وجود ندارد که اندروید، آن را به طور عملی طراحی سایت به شغل برده میباشد. فولدر APK این خصلت اصلی را به شما کادو می دهد. این پوشه، با به کار گیری از شعار “خودت شغل خودت را ایفا بده” شمارا به به کارگیری از این سیستم ترغیب کرده و با تولید خود باوری در شما، به طور هم زمان پشت گرمی شما نسبت به خودش را کسب می‌نماید. با ما یاور باشید تا با این پوشه هوشمند آشنا گردید.
پوشه APK چه می‌باشد؟

پوشه APK مخفف Android Package Kit، بسته‌ی قابل انعطاف افزاری Installer اپ میباشد که سیستم استدلال اندروید برای نصب، ایفا و دانلود نرم‌افزار‌ها از آن سود می برد. این فولدر دربرگیرنده مجموع داده‌هایی میباشد که می بایست بر روی دستگاه شما نصب گردد. برای دانلود نرم افزار‌ها در سیستم ادله اندروید، غالبا از گوگل‌پلی به کار گیری می‌گردد ولی این پلتفرم، معایبی را نیز با خویش به همدم داراست. این معایب میتواند دربرگیرنده عدم وجود اپ‌ی مدنظر در آن، عدم به روز پایانی نسخه نرم افزار‌ی درخواستی، بدون‌پول نبودن اپلیکیشن‌ی درخواستی و همینطور عدم ساپورت نرم افزار از آخری ورژن‌ی اندروید بر روی دستگاه‌تان باشد. با کلیه این اوصاف فولدر APK در نقش یک جایگزین به شما این قابلیت را می‌‎دهد که افسار شغل را، خودتان به دست بگیرید.
این فولدر قابلیتی را به شما می دهد که دیگر محصور به دکان گوگل‌پلی نباشید و خودتان نرم افزار‌ی مدنظرتان را از روش گوگل سرچ کرده و طبق مشخصاتی که خودتان می خواهید اعم از پایانی نسخه یا این که هر نسخه دیگر و یا این که ورژن‌ی بدون‌پول نرم افزار را بتوانید دانلود فرمائید. یک کدام از دیگر از مزیت‌های به کارگیری از apk این میباشد که شما می توانید اپ‌هایی را که زودتر از موعد در وب سایت‌ها وارداتی‌اند ولی گوگل‌پلی هنوز آنها‌را عرضه نکرده‌میباشد را دانلود نمایید. به عبارت دیگر، شما به طور دستی مبادرت به دانلود نرم‌افزار کرده و آن‌گاه به طور دستی آن را نصب میکنید؛ به پروسه نصب دستی نرم افزار‌ها به وسیله APK، Side load گفته می گردد. APK در واقعیت مانند پوشه EXE در ویندوز کار می‌نماید، پس درصورتی که از سیستم‌ استدلال ویندوز به کار گیری کرده باشید، کارایی این پوشه برای شما ملموس‌خیس خواهد بود. به دنبال‌ی نوشته‌علمی روش‌ی استعمال از apk را توضیح میدهیم.
اجرای فولدر APK

اندروید

یادآوری این نکته دارای اهمیت میباشد که پوشه APK از ارکان مهم سیستم دلیل اندروید میباشد. در حالتی که از مغازه گوگل‌پلی نرم افزار‌ی مدنظرتان را دانلود بکنید اپ به طور معمولی اعمال می‌گردد ولی در‌صورتی‌که آن را از جایی غیر از گوگل‌پلی دانلود کرده باشید، پوشه APK به امداد شما میرسد، برای اجرای این اپلیکیشن به نصیب Security پیکربندی تلفن همراه خویش رفته و آیتم‌ی Unknown Sources را فعال نمایید. نرم‌افزار‌ی شما فراهم‌ی ایفا خواهد بود. به دنبال راهکارهای به کارگیری از apk بر روی سیستم استدلال‌های دیگر را تحلیل میکنیم.

iOS

سیستم دلیل iOS، حریف بی واسطه سیستم ادله اندروید در مارکت‌های جهانی میباشد پس نباید این توقع را داشته باشیم که بتوانیم پوشه APK که از ارکان اندروید میباشد را درین سیستم استدلال انجام کنیم. همینطور امکان تبدیل یک فولدر نصبی اندروید به iOS نیست پس عالی میباشد به مورد‌های دیگر یا این که شبیه اپلیکیشن‌ی مدنظرتان در سیستم استدلال iOS مراجعه‌کنید.

Windows

برای اجرای پوشه APK در سیستم برهان ویندوز، شما نیاز به به کار گیری از اپ‌های مشابه‌ساز دارید. دو اپ‌ از دارای شهرت‌ترین نرم‌افزار‌های مشابه‌ساز، عبارتند از: Android Studio و BlueStacks. نرم‌افزار‌ی Android Studio، دور و اطراف اندرویدی را بر سیستم دلیل شما قاضی کرده که روال دانلود و نصب و اجرای APK را مانند روال اجرایی در سیستم دلیل اندروید می‌نماید. در نرم افزار‌ی مشابه‌ساز اندرویدی دیگر یعنی BlueStacks نیز شما با مراجعه به بخش My Apps میتوانید apk مدنظرتان را نصب و ایفا کنید. از سایر نرم افزار‌هایی که برای نصب و اجرای پوشه‌های APK در ویندوز استعمال می گردد، می‌قدرت از ۷-Zip، WinRARو Google Android SDK اسم موفقیت.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

ر این نوشته‌ی علمی به نظارت شایسته ترین طریق برای پباده سازی طراحی سایت یک وبسایت خوا‌هیم پرداخت، اینترنت سایتی که بتونه ظاهری مطلوب و تجهیزات بهتر داشته باشه و همینطور برای شما یک تجارت برنده رو ساخت و ساز نماید و روال فراگیری طراحی وب سایت را برای شما آسانتر نماید، پس در حالتی که شما هم دوست دارید میتونید ادامه این مقاله رو بخونید.


شل ترین طریق فراگیری طراحی وب !

آیا حقیقتا رویه میانبری برای یادگرفتن طراحی وب سایت وجود دارااست که شما هم بتونید یک تارنما برنده رو ساخت‌و‌ساز و اداره فرمائید ؟ در پاسخ می بایست بگم ، آری این قابلیت و امکان وجود دارااست و صرفا کافیه با یکی‌از سیستم های رئیس محتوا آشنا و به اندازه کافی به آن مسلط گردید و باطن سایت نیز یک جنس با اسم فراگیری فوت‌و‌فن فراگیری طراحی سایت جان دار است که به شما امداد خواهد کرد فارغ از یک خط کدنویسی یک سایت ساخت‌و‌ساز نمایید.


سیستم مدیر محتوا چه است ؟

سیستم های رئیس محتوا در واقع قابل انعطاف افزارهای پایین اینترنت میباشند که فقط با اعمال یکسری تهیه و تنظیم و نصب آن داخل فضای وب و فارغ از نیاز هیچ سیرتکامل علم نرم‌افزار نویسی یک تارنما بی نقص را ساخت‌و‌ساز خواهند کرد و در اصل کلیه این سیستم های مدیر محتوا یا این که به عبارتی CMS بدون‌پول عرضه می‌شوند، ولی به جز مثال های اهل ایران آن که اکثرا مبلغی میباشند و سیستم های مدیر محتوا مانند وردپرس فراگیری ساخت وب سایت را برای شما شادی بخش می نماید.


شایسته ترین سیستم رئیس محتوا چه است ؟

در اینجا اصلا قصد مخالفت با هیچ سیستم رئیس محتوایی رو ندارم البته به یک‌سری نکته دقت داشته باشید.

1. تا کنون بیشتراز 74/6 میلیون وبسایت با وردپرس ساخته شده است

2. 22 درصد تارنما های خبری در دنیا با وردپرس ساخته شده است

3. بیشتراز 50 تارنما برتر جهان با وردپرس ساخت و مدیر می‌شوند

4. وردپرس محبوبترین سیستم رئیس محتوا به تعیین بازاریابان عالم گزینش شد‌ه‌است

5. تجهیزات کسب و کار آنلاین وردپرس حقیقتا بینظیر است.

 

با دقت به پنج نکته بالا در حالتی که می‌خواهید یادگرفتن طراحی وب سایت خویش را شروع فرمائید، به شما توصیه میکنم سیستم مدیر محتوای وردپرس رو گزینش و استارت به یادگیری کنید، حتی تارنما ما نیز با وردپرس پباده سازی گردیده است، در حالتی‌که هم گرایش دارید با این سیستم رئیس و با اصول اساسی ساخت و ساز سایت آشنا گردید توصیه می‌کنم فرآورده فراگیری فوت‌و‌فن طراحی وب که داخل تارنما تامل آبی‌رنگ جان دار میباشد را تنظیم فرمایید تا هر چه سریعتر بدین اصول مسلط گردید.


اصلا چرخ را جدید ابتکار عمل نکنید

در هنگامی که نرم‌افزار نویسی شی گرایی مطرح شد، شعار چرخ را از تازه ابتکار عمل نکنید در دنیای مجازی نیز بیشتر مطرح شد، این شعار بدین مسئله اشاره می نماید که در صورتیکه ابزار قابل قبولی برای اعمال فعالیت شما وجود دارااست هیچ گاه کوشش نکنید مجال خویش را تلف فرمائید و آن را از جدید ساخت‌و‌ساز نمایید، بلکه میتوانید از همین ابزار مهیا استعمال کرده و در غایت آن را سفارشی سازی فرمایید، از آنجایی هم که دنیای اینترنت هر روز پیشرفت می نماید و هر روز تکنولوژی جدیدی متولد میشود، اپلیکیشن نویسی یک سایت از صفر تا صد کاری غلط خواهد بود.v



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

ساخت وب سایت های فروشگاهی

وبسایت های فروشگاهی نیز همچون وبسایت های تجاری و شرکتی  به اکانت میایند و شما با استعمال طراحی سایت از عکس ها می‌توانید یوزرها را به خرید تولیدها خویش تشویق فرمائید. شما برای پباده سازی یک وب سایت فروشگاهی میتوانید با بکار گیری از پلاگین های گوناگون آنرا به راحتی رئیس نمائید. شما با پباده سازی کردن قسمت های گوناگون و کوپن های تخفیف در وبسایت میتوانید فروش را ارتقاء دهید. پباده سازی یک دکان مستلزم قسمت های متعدد و جالب برای یوزرها است این بخشها میتواند مشمول تولید ها متعدد و یا این که گروه بندی های شبیه با به عبارتی مشقت قیمتی باشد. در‌حالتی که می‌خواهید یک دکان فعال سازی نمائید پس عالی میباشد از ایده های جدیدی در پباده سازی آن به کارگیری کرده باشید.


طراحی وب های آموزشی

این روزها فراگیری های ویدیویی منزلت ویژه را برای خویش ساخت‌و‌ساز کرده اند و می قدرت در کلیه حوزه ها این یادگرفتن ها را روءیت کرد. اکثر زمان ها این وب سایت ها در حوزه های نرم‌افزار نویسی و فعالیت با اسباب و اثاث الکترونیک شغل دارا هستند که شما میتوانید با پرداخت کردن هزینه ای، یک مال آموزشی را از این وبسایت خریده تا پیوند دانلود به شما تحویل داده خواهد شد. ولی نکته که بایستی به شما یادآوردی خواهد شد در زمینه وبسایت های آموزشی و فروشگاهی است، بطوری که شما برای فروش نیاز به یک نشان پشت گرمی دارید که می بایست مسلما آنرا تهییه نمائید. برای پباده سازی یک تارنما آموزشی شما می‌توانید از یک شیت فروت برای جذب یوزرها به کار گیری کرده باشید.


شیت فروت

وقتی که یوزرها از روش ورقه فروت شما وارد وبسایت گردیده اند می‌توانید آنان‌را به مشاهده از یادگرفتن های خویش دعوت نمایید، شما میتوانید با بکار گیری از عکس های دیدنی در رابط با فراگیری خویش و یا این که کلیپ های کوتاه در ارتباط یادگرفتن یوزرها را جذب کرده و از وبسایت شما یادگرفتن را خریداری کرده باشند. در حالتی که قصد دارید تا از کاغذ فروت داده ها بیشتری کسب فرمائید می‌توانید اینجا کلیک فرمایید.

پباده سازی انجمن ها و یا این که کمپین ها

به وبسایت هایی که دارنده یک گوشه و کنار با تیتر بندی های خاص میباشند یک انجمن گفته میشود که خصوصیت های متفاوتی میتوانند داشته باشند. تارنما و انجمن می‌تواند در کنار یکدیگر فعال‌سازی شوند و یا این که می قدرت آنها‌را بصورت جدا متصل کرد، در واقع انجمن ها برای برطرف کردن اشتباهات و سوال ها یوزرها ساخت‌و‌ساز میگردد که می‌تواند یک تیتر تخصصی داشته باشد و یا این که نه در همگی قضیه ها بر طبق تیتر های گوناگون شغل داشته باشد. یوزرها این انجمن ها عموما اشخاصی هستن که درپی جوابی برای سوال های خویش می‌باشند، همینطور شما نیز این قابلیت و امکان را دارید تا یک تیتر را ساخت و ساز کرده باشید.


گروه بندی ها

البته در کنار این مجموعه بندی ها شما می‌توانید تارنما هایی با تیتر کمپین ها را مشاهده نمایید که برای تشکیل داد این تیم از وب سایت ها شما می‌توانید با تشکیل داد یک فروم برای خویش تیتر های مختلفی را ساخته باشید، بطور کلی شما میتوانید در فروم خویش قسمتی را با تیتر کمپین ساخت و ساز کرده و در بخش کمپین میتوانید قسمت های زیادی را مجدد ساخت‌و‌ساز کرده باشید، شما در آخر میتوانید یوزرها وب سایت خویش را به‌این کمپین دعوت کرده باشید و از آن ها در لحاظ گذاشتن و همایت از این کمپین درخواست کرده باشید.

ساختار یک کمپین بصورت درختی میباشد، بطوری که تیتر بندی ها استدلال مهم یک فروم به حساب می‌آید بطور نمونه شما میتوانید یک تیتر اساسی را با H1 ساخت و ساز کرده و داخل آن از H2 ها استعمال کرده باشید، همینطور باطن این H2 ها می‌توانید از مقادیر بیشتری استعمال کرده باشید. فروم ها زیاد نیاز به عکس ندارند و محتوای آن را بیشتر متن‌ها تشکیل می‌دهند که در آن می قدرت از کمپین های همایتی و یا این که یافتن سوال های خویش اشاره نمود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


در نصیب پیشین با معنا Frontend (فرانت‌اند) و Backend (بک‌اند) وبسایت آشنا شدیم. اینک به نظارت اشکال ساخت وب سایت میپردازیم. طراحی سایت تارنما‌ها به دو گروه کلی ایستاتیک (Static Website) و دینامیک (Dynamic Website) تقسیم می گردند.

در وبسایت‌های ایستاتیک یا این که ایستا: صرفا نصیب فرانت‌اند ایفا میشود، یعنی مطالب و محتویات  تارنما فقط یک توشه توده‌آوری گردیده و هر مورد از صفحه های وب سایت، غیر وابسته پباده سازی و لود می شوند. درین وب سایت‌ها هرگونه تغییر‌و تحول بایستی بوسیله طراح و متخصص وب سایت صورت پذیرد. از این سبک معمولا برای طراحی سایت‌های معرفی (که تا بازه زمانی‌ها محتوای آن تغییر تحول نمی‌نماید) استعمال می‌گردد.
تارنما دینامیک یا این که پویا: در پباده سازی این وبسایت‌ها هر دو نصیب فرانت‌اند و بک‌اند نرم افزار‌نویسی میشوند. وبسایت‌های پویا نیاز به تغییر و تحول مداوم محتوا دارا‌هستند و باتوجه به کاربرد تارنما، پباده سازی گردیده و توسعه و گسترش پیدا می‌نمایند. در وب سایت‌های داینامیک نرم افزار‌نویس بک‌اند، وظیفه پویا‌سازی اینترنت‌وبسایت را بر عهده داراست و بایستی اسکریپتی را پباده سازی نماید که وب سایت به‌طور بدون نقص پویا باشد.
ولی آنچه پیرو به آن می پردازیم، آنالیز این زمینه میباشد که به‌طور کلی « ساخت وب سایت‌ به چه دردی می خورد و غرض از پباده سازی آن چه قادر است باشد؟»

در دنیای امروز حدودا برای هر غرض، یک وبسایت پباده سازی می شود تا به‌تیتر مقر اگاهی‌رسانی‌، فروش و… آیتم به کارگیری قرار گیرد. غالب‌ترین این تارنما‌ها آن‌هایی میباشند که اصول پباده سازی و باصرفه‌سازی تارنما را به‌صدق رعایت کرده‌اند تا محتوا را به مخاطبان خویش اکران دهند. پباده سازی و ایجاد کرد یک اینترنت‌وبسایت کارآمد و غالب، این قابلیت را آماده می‌نماید که در کمترین فرصت، جدیدترین تولیدها به‌یار ویژگی ها بدون نقص آن‌، در چنگ مخاطبان قرار گیرد، این مورد، رویش مشتریان و ارتقا فایده شغل اقتصادی را در ادامه خواهد داشت.

برای طراحی وب سایت از کجا آغاز کنیم؟


مهمترین دلیل در تبدیل شدن به یک طراح وب سایت حرفه ای، یادگرفتن مفاهیم اول و آن گاه کسب تجربه میباشد. شایسته ترین مرجع در مسئله یادگیری طراحی سایت، میتواند فراگیری‌های پروژه محور در قضیه طراحی سایت باشد. با اجرا پروژه‌های متفاوت حین فراگیری، میتوانید تجربه‌ اول در موضوع توسعه و گسترش و آنلاین کردن یک وبسایت را به‌دست آورید. درپی به‌شکل گام به گام توضیح میدهیم که برای تبدیل شدن به یک طراح وبسایت حرفه ای چه مراحلی را بایستی طی نمائید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

اشکال طرز های ساخت سایت : اگر که شما می‌خواهید در منطقه کاری خودتان به توفیق برسید می بایست از راهکارهای متفاوت طراحی سایت به کار گیری فرمائید. این ایام بیشتر کار های آدم در بستر وب ایفا می‌گردد پس برای اینکه بتوانید در دنیای وب به مراقبت کسب و کارتان و برندتان یاری فرمایید،بایستی به صورت فن ی درگیر به عمل گردید. به‌دنبال میتوانید اشکال شیوه های طراحی وب سایت را مطالعه فرمایید.
اشکال طراحی وب سایت حرفه‌ای

با دقت به اینکه این ایام نوع رقابت ها تغییر تحول پیدا نموده است،برای قرار به چنگ آوردن در مرتبه نخستین بایستی بیشتر از قبل کوشش کرد که ولی رویه طاقت فرسا تری را می بایست پشت راز گذاشت. کسانی می‌توانند در بستر وب کلام اولیه را بزنند و میان جستجوهای گوگل مرتبه ی برتری را داشته باشند که مبادرت به ساخت و ساز یک وبسایت ماهر نموده باشند. طراحی وب ماهر در هر کسب و کاری تحت عنوان یک کدام از حق تقدم های مهم میباشد.

زمانی یک سایت رشته ی را پباده سازی کرده باشید ریلکس خیس می‌توانید فی مابین گونه های کسب و امور در دنیای وب به رقابت بپردازید و فراموش نکنید داشتن تارنما ماهر از مهم کارداران توفیق شما در فروش اینترنتی محصولاتتان خواهد بود. پس برای اینکه بتوانید به توفیق برسید بایستی حرفه‌ای فعالیت نمائید. ادله توفیق یک مارک، کیفیت آن میباشد. شما می بایست بتوانید به نوعی خاص کیفیت را به کاربرانتان آرم بدهید.

با پباده سازی یک سایت فن ی می‌توانید کیفیت برتر برندتان را ضمانت نمائید. هنگامی که مشتریان و یوزرها به سایت ماهر شما رمز میزنند در واقع پشت گرمی بیش تری را پیدا می نمایند و متوجه خواهند شد که با یک فروشگاه آنلاین در درحال حاضر خرید می باشند که از اشخاص ماهر و عمل بلد درست شده میباشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


جریان وب (Webflow)
این ابزار به شما کمک می کند که بدون کد نویسی وب سایت های خود را طراحی نمایید. Webflow برای مدیریت طراحی سایت کدها و طراحی شما کاربرد دارد. ارائه دهنده (Presentator) این ابزار یک ابزار تیمی می باشد که به شما این امکان را فراهم می کند که برای هر فرد دسترسی تعیین نمایید. این دسترسی ها شامل فقط خواندن، فقط نوشتن و هر ۲ می باشد. در این ابزار می توانید طرح های خود را آپلود نمایید و با افراد گروه خود آن ها را به اشتراک بگذارید.

Atomic
ابزاری است که این امکان را به شما می دهد که بتوانید در مرورگرهای خود حتی مرورگر مک طراحی خود را انجام دهید و در تمام دستگاه ها حتی ساعت های هوشمند اپل مشاهده نمایید و به اشتراک بگذارید. Atomic رایگان نیست و دارای ویژگی های زیر می باشد.

جمع کردن سریع و بی دردسر کارها
ارسال طرح به خود مشتری با این ابزار
باز کردن فایل های فتوشاپی و اسکچ با این ابزار و اشتراک آن ها
Pixate
نرم افزاری است گه بدون کد نویسی می توانید مراحل ایجاد برنامه های گوشی و طراحی سایت های موبایل را راحت تر نمایید. می توانید با اتصال کامپیوتر به iOS یا گوشی اندروید خود، طراحی های مورد نظر خود را انجام دهید و نتیجه آن را با گوشی مشاهده نمایید. Pixate ابزاری رایگان است و جزء برنامه های گوگل به حساب می آید.

IXPin
IXPin یک ابزار طراحی یک مرحله ای می باشد که می توانید از مرحله برنامه ریزی تا انتهای مرحله طراحی را با آن انجام دهید. این ابزار نیز همانند ابزار Atomic رایگان نمی باشد.

Frontify
شما به عنوان طراح می توانید برای پروژه های خود راهنما درست کنید یا برای آن ها برند سازی نمایید. امکانات و قابلیت های این ابزار به صورت زیر می باشد.

استفاده در حوزه های مختلفی
اشتراک گذاری طرح ها
جمع کردن فونت ها، رنگ ها و هرچیز دیگه ای که در طراحی لازم دارید
Origami
اریگامی به وسیله تیم فیسبوک تولید شده است که تیم فیس بوک از آن برای تولید محصولاتی همچون اینستگرام، Rooms، Groups و Slingshot استفاده نموده اند. این ابزار تنها از سیستم عامل iOS پشتیبانی می کند. شما می توانید با این ابزار طراحی کنید و کدهای خود را با مهندس ها به اشتراک بگذارید و برای آن ها ارسال نمایید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


ساخت وب سایت در حوزه های متفاوت :

طراحی وب در چهارچوب مشاغل متعدد اصول و قواعد خاص خویش طراحی سایت را دارااست.فرض فرمائید که شما بخواهید یک فروشگاه آنلاین فعال‌سازی فرمائید قطعابه درگاه پرداخت نیاز دارید و بایستی قابلیت و امکان خرید آنلاین برای مغازه شما تعبیه شود.البته در صورتیکه بخواهید یک وبسایت خبری تولید نمائید نیاز به درگاه پرداخت آنلاین نخواهید داشت اما این مسئله می‌تواند به سیاست های شما برای راه‌اندازی وبسایت بستگی داشته باشد به طور کلی چنین وب سایت ها نیاز به درگاه آنلاین ندارند. ممکن میباشد آپشن های مختلفی هنگام ساخت وب سایت ما یحتاج باشندکه مخارج مختلفی را به شما زور نمایند. به خیال و خاطر همین زمینه کارایی کردم پیش از اینکه به توضیح این مفاهیم بپردازم لیستی از اشکال وبسایت را برای شما بیاورم که متوجه گردید هر کدام از آن ها تجهیزات خاص خویش را می طلبند که می بایست پیش از فعال سازی , آنان‌را نظارت نمائید.

وب سایت فروشگاهی

وبسایت خبری

وب سایت دانلود

وبسایت پزشکی

تارنما آموزشی

همان گونه که می‌دانید یوزرها وبسایت های گوناگون نیاز های مختلفی دارا هستند مثلا مخاطب یک وبسایت خبری پرداختی جاری ساختن نمی دهد ولی میخواهد از جدیدترین خبرها استحضار پیدا نماید پس درصورتی که درگاه پرداختی برای تارنما های خبری تعبیه نشود مشکلی پیش نخواهد آمد البته در صورتی تازه ترین خبر ها اکران داده نشود آن تارنما مبتلا اختلال می‌گردد و باخت خواهد خورد.پس این نکات بسیار اساسی می باشند که می بایست رعایت فرمایید.توجه نمایید که‌این آپشن ها هزینه طراحی وب رو تغییر تحول می‌دهند.امابرگردیم رمز مسئله مشاجره این نوشته‌علمی , لغت ها و مفاهیمی می باشند که در همه آنان مشترکند و شما تحت عنوان هر کس میخواهید وب سایت بسازید بایستی با تعریف و تمجید این مفاهیم شناخت داشته باشید.در پی ۵ عبارت طلایی که می بایست معنی آنها‌را بدانید برای شما اورده شد‌ه‌است.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

WordPress

WordPress یک ابزار ایده آل دربین ابزارهای طراحی وب میباشد، که طراحی سایت برای تولید تارنما های استاتیک، اسناد بهادار، مغازه های آنلاین و وب لاگ ها به کارگیری میگردد. با یاری این ابزار به راحتی می‌توانید گزینش کنید که وب سایت استاتیک داشته باشید یا این که یک تارنما مدل. برای تنظیم و به کارگیری از ورژن غامض و صاحبخانه این ابزار وارد نشانی wordpress.com گردید و بعداز دانلود در فضای اینترنت خویش آن را آپلود فرمائید.
Incomedia WebSite X5

این ابزار یک سایت ساز بدون‌پول است که برای دسکتاپ پباده سازی گردیده است که میتوانید با به کار گیری از این ابزار به طور آفلاین در سایت اتومات نمائید. این ابزار طیف مختلفی از پوسته های از پیشین مهیا گردیده را در خویش دارااست، که میتوانید به دلخواه یکی آنان‌را تعیین فرمایید. در صورتی دوست داشتید میتوانید خودتان پباده سازی را از صفر استارت فرمائید.
CoffeeCup Free HTML Editor

یک ابزار برای نرم‌افزار نویسی دستی به حساب میآید که دارنده خصوصیت هایی همانند پوسته های هوشمند، تگ ها و پیشنهادات کد است. این ابزار به استدلال استعمال نکردن از cms تحت عنوان پربازدید ترین ابزارهای تشکیل داد اینترنت تعیین گردیده‌است.
جوملا

جوملا یک اسم شناخته گردیده در cms است که از وردپرس ارزانتر میباشد البته به اندازه وردپرس محبوبیت ندارد. این ابزار ارائه کننده ۲ زمینه پایین است.

طراحی وب سایت با به کار گیری از نرم افزار اینترنت در launch.joomla.org
ساخت وب سایت با استعمال از اپ joomla.org

نرم‌افزار طراحی وب سایت Net Objects

Net Objects جزء ابزارهای ساخت سایت محسوب میشود و دارنده مزایای پایین است.

تشکیل داد یک تارنما به راحتی با کشیدن و آزادکردن (سوای نیاز به اپ نویسی)
فروش محصول ها به طور آنلاین
ترکیب با کل درگاه های پرداخت آنلاین

اپلیکیشن طراحی وب سایت Open Element

مزایای اساسی openElement به طور پایین میباشد

پشتیبانی از HTML5، CSS3، پباده سازی جی کوئری و برخورد گرا
به کارگیری از پوسته های فراهم

اپلیکیشن طراحی وب سایت Adobe Edge Animate

اپ ساخت سایت edge یکی از دیگر از ابزارهای ساخت وب سایت میباشد. شما با این برنامه میتوانید فارغ از نیاز به علم html و css صفحه های اینترنت را به وضعیت متحرک و برنامه خردسالان تبدیل نمایید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

5. از فضاهای سپید در سایت به صورت هوشمندانه استعمال فرمایید.

بعضی از عموم بر این باورند که فضای سپید در ساخت سایت مچیزی بیشتر طراحی سایت از یک خلأ سوای به کارگیری و منفی وجود ندارد.

پس یک کدام از دیگر از نکات ساخت سایت این میباشد که در واقع فضاهای سپید فارغ از کاربرد نیستند و حقیقتاً نقشی حیاتی در تولید یک تجربه کاربری بهتر داراست.

فضاهای سپید در تصاویر ، جمله ها و قسمت های متعدد وب سایت یک عنصر اصلی در ساخت وب سایت میباشد ، چون امداد میکند که برگه تارنما شما‌را از یک ظواهر درهم با مطالب انباشته بر روی هم نجات دهد.

در‌حالتی که شما بیش تر از حد از گرافیک و متن ها به کارگیری کنید ، مشاهده محتوا دشوار خواهد بود ، که به صورت معمول سبب ساز به خستگی و خروج یوزرها از وب سایت شما گردد.
6. صرف شناخت با وردپرس در معنای طراح وبسایت بودن وجود ندارد.

با بسط روزافزون به کارگیری از وردپرس ، کلیه چیز ریلکس خیس گردیده و اینک با یه خرده سعی هرکسی می‌تواند یک وبسایت ساخت نماید.

ولی نکته این میباشد که برای پباده سازی یک تارنما پیروز و پویا ، می بایست با مهارت های ما یحتاج برای ساخت سایت نیز آشنا باشید.

به کار گیری از وردپرس به تنهایی قابلیت و امکان داشتن یک تارنما جالب را برای شما بوجود نمی آورد و در کنار آن مسلما بایستی یک طراح کارآزموده و مجرب داشته باشید.

مطمئن باشید در حالتی‌که از فردی بی تجربه جهت ساخت سایت به کار گیری فرمائید با امتحان و غلط های مکرر و مشکلات متعدد ، توفیق وب سایت شما‌را به خطر خواهد انداخت.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()