نوشته شده توسط : علی پور

ایجاد کرد بک پیوند بدون پول در تارنما های ارائه دهنده این سرویس ها طراحی سایت شغل بسیار سادگی میباشد و معمولاً شما درین وب سایت ها پست و یا این که متن هایی قرار می دهید و در آنها به وب سایت خودتان اشاره میکنید. ولی به عبارتی‌طور که گفته شد این وب سایت ها می بایست از مرتبه بالاتری نسبت به وب سایت شما منتفع باشند. در غیر این شکل بک پیوند بدون‌پول ساخت‌و‌ساز گردیده خیر صرفا سودی برای شما نخواهد داشت بلکه ممکن میباشد سبب ساز حاد شدن اعتبار و مرتبه تارنما شما نیز گردد.

 

تجهیزات شبکه های عمومی
یک کدام از شایسته ترین نحوه ها برای تشکیل داد بک پیوند مجانی استعمال از تجهیزات شبکه‌های‌مردمی و خدمت های اشتراک کلیپ و عکس میباشد. شبکه های عمومی مانند Facebook و instagram و توییتر به جهت یوزرها زیاد که دارا‌هستند بستر بسیار قابل قبولی برای ساخت و ساز بک پیوند بدون‌پول می‌باشند. ولی این تارنما ها سیاست های خاصی دارا‌هستند و قرار دادن پیوند تارنما شما درین تارنما های به تنهایی کفایت نمیکند. تحت عنوان مقال تارنما هایی مانند فیسبوک و توییتر و یا این که حتی ویکی‌پدیا کل پیوند های قرار داده گردیده در صفحه های خودشان را که به تارنما های دیگر اشاره می نماید را حدوداً غیر فعال می نمایند.

غیر فعال‌سازی درین تارنما ها بدین شکل میباشد که‌این پیوند بوسیله موتور جست و جوی‌بار گوگل گزینه تحقیق قرار نمی گیرند. فقط سود قرار دادن بک پیوند مجانی درین سایتها استعمال از یوزرها آن ها میباشد. این یوزرها میتوانند روی این پیوند ها کلیک کرده و وارد شیت تارنما شما شوند. با این عمل شما مشتریان و یوزرها جدیدی خواهد داشت.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

گزینش قضیه برای محتوای مد حیث
پیش از هر چیز بایستی بر طبق استحصال‌وکار خویش یک زمینه برای محتوای طراحی سایت خویش تولید نمائید. درواقع بایستی بدانید که پست و ها و استحصال شغل های شبیه شما چه موضوعاتی را پوشش میدهند و شایسته ترین برخورد در آن‌ها مرتبط با کدام موضوعات میباشد. شما هم می بایست روی به عبارتی موضوعات فعالیت فرمایید. اما در شرایطی‌که ایده جالبی در ذهن دارید آن را هم جاری ساختن فرمائید البته از ایده های کهن، فرسوده و نخ نما گردیده استعمال نکنید.

 


شما می توانید از موضوعات روز اجتماعی در استراتژی محتوا در اینستاگرام به کارگیری فرمائید. برای مثال موضوعات ترند گردیده در شبکه های عمومی و یا این که موضوعات روز دنیای پیرامون شما و غیره. خیر این قسمت این میباشد که در جمهوری اسلامی ایران اینقدر مسئله و کناره وجود داراست که به طور تقریب همگی حصول‌وکارها را پوشش میدهد. پس خیلی نگران نباشید و به اعتنا به فضا خودنگاه فرمایید تا کوهی از موضوعات متفاوت و جالب را ملاحظه کنید!

فرصت نشر و مداقه بسیار بالای آن
نکته حائض اهمیت در استراتژی محتوا در اینستاگرام فرصت تکثیر پست ها میباشد. درواقع محتوایی که شما ساخت‌و‌ساز میکنید می بایست در طول قابل قبولی منتشر خواهد شد تا برخورد قابل قبولی از طرف بیننده های شما داشته باشد. در حالتی که در طی های دیگر و نامناسب منتشرشده خیلی ریلکس در بین دیگر محتوا ها دفن گردیده و کل زحمات شما از در میان خواهد رفت.


شما بایستی در تدوین استراتژی محتوا در اینستاگرام بدین قضیه اعتنا نمائید که مخاطبان شما معمولا چه ساعت هایی از روز را در اینستاگرام شغل دارا‌هستند. در حالتی‌که ورقه شما از نوع business Account باشد اینستاگرام به شما قابلیتی به اسم Instagram insights

ارائه می‌دهد. با به کارگیری از آن شما میتوانید مشاهده کنید که یوزرها شما در چه ساعت هایی از شبانه روز فعالیتی بیشتری را در اینستاگرام ایفا میدهند. درنتیجه میتوانید محتوای خویش را در حین های پر کاربرد و لبریز بیننده منتشر فرمائید تا بیشترین برخورد را اخذ نمائید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

ایجاد محتوا و جستن قضیه دیدنی برای ساخت‌و‌ساز محتوا عنایت طراحی سایت بسیار متعددی داراست. داشتن یک استراتژی محتوای بلاگ، شمارا از ساعت ها سردرد، آزاد می‌نماید. به علاوه، با جستن مورد جذاب برای ساخت‌و‌ساز محتوا، توفیق بیشتری را مشاهده خواهید کرد و سبب می‌گردد تا در کمترین مجال، شاهد ارتقا فروش اینترنتی باشید.
تهیه و تنظیم یک استراتژی بهتر برای محتوای وب لاگ تنها یکسری ساعت ارتفاع میکشد، ولی فیض آن، سالها با شما یار و همدم خواهد بود.

 

ارتقاء فروش آنلاین با ایجاد محتوا
یک ضرب المثل کهن‌وجود داراست که می گوید، در‌صورتی‌که چهار ساعت زمان دارید یک درخت را کوچک فرمایید، چنانچه یکی‌از به عبارتی سا‌عتها را برای تیز کردن تبر خویش تخصیص دهید، مجال بیشتری خواهید داشت تا درخت‌ها را انقطاع فرمائید. این استراتژی محتوای بلاگ مساوی تیز کردن تبر شما میباشد. درصورتی که وقت بگذارید و آن را گردآوری فرمایید، بسیار فراهم خیس خواهید بود و بازدید بیشتری استخراج خواهید کرد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

شما تحت عنوان یک مولف فنی میتوانید در مورد‌های مختلفی طراحی سایت مانند مهندسی و تشکیل داد فعالیت نمائید و بنویسید.

نویسندگان فنی داده ها بغرنج ای را به هم متصل می‌نمایند.آن ها متن ها غامض فنی را به اسنادی معمولی و قابل درک برای خوانند‌گان میانگین ​​و متن ها معمولی ترجمه می‌نمایند، مانند راهنماهای استفاده کننده، دستور کار‌های طریق عمل و مواد میباشد. آن‌ها به خواننده‌گان امداد می‌نمایند تا پیام‌ها را به راحتی بخوانند و سوای اینکه در اصطلاحات خاص فنی گیر بیفتند، اخذ نمایند.

نرم‌افزار‌های محتوایی
نویسندگان فنی با همیاری بقیه نصیب‌ها و گروه‌هابرنامه‌های محتوایی مطلوب برای مخاطبان خاص را تهیه و تنظیم می‌نمایند. نویسندگان فنی همینطور می بایست آنچه را که ترجمه می‌نمایند، بفهمند تا پیام صحیح متن مهم را منتقل نمایند و به دیگر افراد امداد نمایند تا صحیح ادراک نمایند.برای اینکه بدین پرسش که چه گونه مولف شویم و در حوزه فنی-تخصصی بنویسیم، می بایست بدانید که نیاز میباشد تا مطالعات تخصصی بر روی مسائل متعدد داشته باشید.

معمول ترین مثال‌های تایپ کردن فنی راهنماهای نصب اپ، کتابچه راهنمای مخاطب، روشهای استاندارد عملیاتی، ورقه ها کمپانی، گزارش‌های هر ساله، توافق طومار‌های سطح سرویس ها، درخواست توصیه، سلب مسئولیت‌های حقوقی و... میباشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

استراتژی بصری بهتر در رسانه های اجتماعی جهت رقم زدن تجربیات خوب و منحصربفرد طراحی سایت برای یوزرها و همینطور رجوع سرمایه بهتر بسیار ضروری میباشد.
با اینکه پلتفرم هایی مثل اینستاگرام و اسنپ چت نسبت به پلتفرم هایی مثل فیسبوک و توئیتر، محتواهای بصری
بسیار بیشتری دارااست، البته گشوده هم می بایست دقت داشت که هر جنبه ای از هر پلتفرم، حتی متن آن ها هم موقع تشکیل داد یک استراتژی بصری هدفمند برای رسانه های اجتماعی، بایستی در حیث گرفته شوند.
نکاتی که درین مقاله یادگرفتن خواهید مشاهده کرد به شما امداد خواهند کرد تا استراتژی بصری بهتر و بی نقصی را برای رسانه های اجتماعی خویش بسازید تا تجارب کاربری را به شدت پایین تأثیر قرار دهد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

در غایت، شایسته ترین برهان برای اینکه به شما بگوییم در بازاریابی محتوا، طراحی سایت وقت زیاد گذاشتن برای ساخت‌و‌ساز هر چه بیشتر محتوا، منفعت ای ندارد این میباشد مجال کافی پیدا میکنید تا هر محتوایی که خواستید را تبلیغ نمایید و زمان برای پرداختن به دیگر حوزه های بازاریابی خواهید داشت.
صادقانه بگوییم، لیست شغل های یک بازاریاب هیچ موقع تک تک شدنی وجود ندارد و مدام عمل برای اجرا دادن وجود داراست مخصوصا افرادی که در حوزهبازاریابی محتوا فعال

می باشند.
ساخت محتوای کمتر
با ساخت‌و‌ساز محتوای کمتر (تا حد سنجیده) و استعمال از همین محتواهایی که دارید، شما و سایر دسته بازاریابی، فرصت و انرژی بیشتری برای تمرکز کردن روی بقیه قسمت های استراتژی بازاریابی محتوا خواهید داشت.
برای مثال شما میتوانید برای گروه خویش انتخاب نمائید تا به به عبارتی اندازه که محتوا ساخت‌و‌ساز می توان به به عبارتی اندازه هم وقت برای تبلیغ آن‌ها بگذارید و فرصت خویش را تنها در جهت ساخت محتوای بیشتر نگذارید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

چه چیزی محتوای شما‌را از دیگر مورد ها منتشر گردیده در‌این مسئله مخصوص طراحی سایت می نماید؟ نمی توانید بدین پرسش جواب دهید؟

دوست ندارم این را بیان‌کنم، البته ممکن میباشد محتوای محتوای دارنده بها پیوند نداشته باشید.

محتوای خویش را تا‌زمانیکه زاویه خویش را پیدا نکرده اید مجدد تهیه و تنظیم فرمائید.

 

11. آیا به محتوای خودتان لینک و پیوند می دهید؟
این احتمالا واپسین تست میباشد.

شما مخاطبان خویش، صنعت/جاویژه خویش و آنچه آن ها می‌خواهند را می‌شناسید، صراحت دارد؟

بدین ترتیب، آیا صادقانه به محتوای خویش پیوند می دهید؟

درصورتی که به آن لینک و پیوند نمی دهید، چرا انتظار دارید که فرد دیگری این عمل را اعمال دهد؟

خلاصه
دوران فرصت: هر 3 ماه

نتیجه ها شناسایی گردیده: 2-6 ماه

معدل پیوند های ارسال گردیده در ماه: 40

ابزارها:

• Google Trends

• Google Consumer Survey

• BuzzSumo

• Brand partnerships

فواید:

• محتوای دارنده بها پیوند ( لایق لینک و پیوند) ، لینک و پیوند های بیشتری را در کوتاه بازه زمانی و بلند بازه زمانی جذب می نماید.

• محتوای دارنده بها پیوند ارتباط ها مثبت را در باطن و فارغ جامعه شما ساخت و ساز می نماید و شما‌را در نقش رهبری فکری قرار می‌دهد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

تیتر در نوشته‌علمی چیست؟ تیتر در نوشته‌ی علمی، می تواند مشمول عنوان طراحی سایت و زیرتیتر نیز خواهد شد. عنوان در نوشته‌علمی یا این که تیتر در نوشته ی علمی، می تواند مشمول مواقعی باشد که در سطح نوشته ی علمی مجموعه بندی گردیده اند.

یعنی اینکه شما قرار میباشد درباره خاصیت پیاز و یا این که دیگر مورد ها مطالبی را ایجاد نمایید و قرار میباشد تا تیترهای گوناگون و یا این که عنا وین مختلفی را ساخت نمایید تا توضیحات جامعی در ارتباط با این قضیه ارائه دهید.

بهبود تیتر در نوشته‌ی‌علمی به چه شکل میباشد؟
درپی، برای شما بیان خوا هیم کرد که برای ساخت یک تیتر در نوشته‌ی‌علمی به طور جالب و استاندارد، بایستی از چه طریق‌هایی استفاده نمود.

برگزیدگان تیتر در نوشته‌ی‌علمی چیست؟ شما می توانید برای اینکه تیتر در نوشته‌علمی جذابی را ساخت و ساز نمایید، از خلاصه کلماتی که در سطح جمله نخستین تا دوم نوشتید، استعمال نمائید. مشاهده کنید که جمله‌های نخستین و دوم شما دربرگیرنده چه کلماتی می شوند و یااینکه در مجموع درباره چه چیزی مندرج میباشد و بعد از آن، سود گیری نمایید و شایسته ترین تیتر در نوشته‌ی‌علمی برای آن قسمت در حیث بگیرید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

رفیعتر بودن تیتر در نوشته‌علمی چیست؟ شما تخصصی ترین مقاله طراحی سایت جانور در ارتباط با یک قضیه را در سطح وب منتشر کردید، درحال حاضر یک کاربر چه‌گونه بایستی وارد پیوند وب سایت شما خواهد شد؟ از روش قرائت تیتر در نوشته‌علمی، توانا خواهد بود تا بداند که قرار میباشد درباره چه چیزی رسیدگی نماید.

مداقه تیتر در نوشته‌ی‌علمی

به فرض نمونه، ممکن میباشد شما تخصصی ترین قضیه در ارتباط با فراگیری نرم‌افزار نویسی سی شارپ در سطح وب ساخت کردید و حالا انتظار دارید تا برخورد بسیار متعددی را نسبت بدین مقاله داشته باشید.

خویش را مکان کاربر قرار دهید، کدام یک از مورد‌ها را تعیین میکنید:

یادگرفتن سی شارپ

تمامی چیز درباره سی شارپ – طریق عمل با سی شارپ و آغاز کد زدن

یادگرفتن لهجه اپلیکیشن نویسی سی شارپ به طور بدون نقص + ویدئو آموزشی

مطمئنا شما مورد اولیه را در حیث نگرفتید و ممکن میباشد که مورد نخستین، مورد انتها شما برای ورود به لینک و پیوند باشد. هر تعدادی ممکن میباشد که در پیوند اولیه، یعنی یادگرفتن سی شارپ، شایسته ترین محتوا وجود داشته باشد. ولی چیزی که در لحاظ شماست، این میباشد که بر روی یک محتوایی کلیک نمائید که دارنده تیتر جالب باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

هر کسی در اینترنت‌وب سایت خویش محتوا و پست ساخت می‌نماید، پس طراحی سایت چرا اینترنت‌وبسایت آنان جايگاه‌بندی نمی شود. این به جهت فقدان مهارت‌های کارآمد seo میباشد. چنانچه می خواهید محتوای شما به وسیله بازدیدکنندگان خوانده گردد تا اینترنت‌وبسایت‌تان درجه‌بندی خواهد شد، بایستی محتوای با کیفیت ساخت‌و‌ساز نمایید که می بایست به طور استراتژیک مبتنی بر با نیاز مشتری گذارده خواهد شد. این عمل با استفاده تکنیک‌های بسیار seo اجرا می‌گردد.

4. اسم خاص[alt] برای تصاویر

بیایید فرض کنیم شما تصویری را سوای هیچ اسم خاصی در اینترنت‌وب سایت خویش قرار داده‌اید. در حالتی که مشتری آن تصویر را کاوش نماید، کاغذ شما حتی در شرایطی که آن تصویر را داشته باشد گشوده نمی شود. در این مورد seo با دادن یک اسم خاص به تصویر، هنگامی آن را آپلود می کنید، به شما یاری می‌نماید. اکنون هر وقت که مشتریان آن را کاوش نمایند ورقه شما گشوده می‌گردد. در حال حاضر هر چه کلیک بیشتری اخذ نمایید، شانس بیشتری برای حصول جايگاه‌های فراتر خواهید داشت.

5. off-page مطلوب اینترنت‌وب سایت

اینک اولی حسی که از برگه شما، تیتر، محتوای متاتگ، منتقل میشود چیست؟ چه چیزی در نتیجه ها گوگل نماد داده میگردد؟ در شرایطی‌که این نصیب را با صرفه نمائید و عبارات کلیدی مطلوب را در آن ها بگذارید، متوجه میشوید که جايگاه اینترنت‌تارنما شما کم کم ارتقاء می یابد.

در صورتی هیچ تکنیک سئوی off-page قابل قبولی را به شغل نگیرید و بک لینک و پیوند‌های اینترنت‌وب سایت خویش را نسازید، جریان بازدیدکنندگان به اینترنت‌وب سایت شما نماید می گردد. از آنجایی که شما مایل به سکو‌بندی اینترنت‌وب سایت خویش میباشید، می بایست سئوی off-page را انجام نمائید. هر چه تعداد بک لینک و پیوند‌ها بیشتر باشد، چگونگی بازدیدکننده نیز عالی خواهد بود، و هنگامی که آن ها در اینترنت‌تارنما شما سپری می‌نمایند سکو شمارا ارتقا می دهد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

در‌این متن به رسیدگی ویژوال استودیو میپردازیم. طراحی سایت همینطور 10 نکته و مواقعی که سبب ساز ارتقاء فایده وری ویژوال استودیو کد می گردد را نیز ذکر میکنیم.


ویژوال استودیو کد امروزه برای دستکاری کردن متون بوسیله برنامه نویس ها به شدت آیتم استعمال واقع میشود. ویژوال استودیو در واقعیت اپن سورس بوده که همین مسئله به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد تا بتوانید منابع و کد های آن را مشاهده و بازرسی نمائید. درین متن به تحقیق 10 راه‌حل برای ارتقا منفعت وری ویژوال استودیو می‌پردازیم.

یادگیری بدون نقص پالت اوامر و انتخاب فایل برای پروژه

ویژوال استودیو دارنده قسمتی به اسم پالت اوامر است. این به آن معنی ست که با به کار گیری از این قسمت شما میتوانید به امرها متفاوت فقط با نوشتن دسترسی پیدا نمائید و این سرعت گشتن را ارتقاء داده و فعالیت را برای شما سهل خیس می نماید. برای آن که به پالت دستورها در ویژوال استودیو دسترسی داشته باشید می‌توانید با فشار دادن سه دکمه ی ctrl + shift+p این عمل را به راحتی اعمال دهید.


گزینش فایل و مشاهده یک باره ی چند پوشه

از سایر شغل هایی که می‌توانید برای ارتقاء فایده وری ویژوال استودیو جاری ساختن دهید انتخاب فایل برای پروژه تان در هنگام عمل است. برای این عمل بایستی بر روی آیتم ای در نوار کنار ورقه تان کلیک نمائید که اسم آن explorer است با این فعالیت یک پنل برای شما گشوده میگردد. آن گاه با کلیک کردن بر روی open file میتوانید یک فولدر بر روی سیستم گزینش نمائید. فولدر ای که شما تعیین نموده اید در ویژوال استودیو به طور پروژه ای که در اختیار دارید لود گردد.

ولی راه و روش دیگر برای ارتقا منفعت وری ویژوال استودیو مشاهده یک باره چندین پوشه میباشد. شما میتوانید در ویژوال استودیو برای ارتقاء فایده وری و همت تعدادی پوشه را هم‌زمان گشوده و مشاهده فرمایید و افزون بر آن فولدر ها را در کنار هم دیگر بازنویسی نمایید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 ارديبهشت 1401 | نظرات ()