نوشته شده توسط : علی پور

تاثیر نشانه های بصری در طراحی سایت

 

چه‌طور از نماد های بصری در ساخت وب سایت به کار گیری کنیم؟
نشان های بصری،    طراحی سایت   همان گونه که تحت عنوان آرم هایی برای جهت یابی و مسیریابی شناخته می گردند، عناصری برای جلب اعتنا به بخشها اساسی نیزهستند، این آرم ها به بازدید کنندگان تارنما شما یاری می نمایند تا ریلکس خیس با وبسایت رابطه برقرار نمایند. هنگام طراحی وب به خیال داشته باشید تا ازاین نحوه توانمند به کارگیری نمائید و در سود از چشم شدن محتوای خوب تارنما، احضار شدن پیام های اصلی و برقراری رابطه استفاده کننده با سایت اعتقاد نتایج فرمائید.

رنگ ها تصویر ها نباید تنها جنبه تزیینی داشته باشند بلکه می بایست به طوری باشند که دقت استفاده کننده را جلب نمایند و با آنان رابطه برقرار نمایند. در صورتی‌که جدید ساخت سایت را آغاز نموده اید یا این که میخواهید تارنما خویش را روش‌ اندازی نمایید، این نوشته‌ی‌علمی می‌تواند شمارا تماما ارشادوراهنمایی نماید.

پباده سازی بصری وب سایت یک کدام از نکات مهمی میباشد که بایستی در طراحی وب بیش تر از هر چیز آیتم اعتنا قرار بگیرد. از‌آنجا که ظواهر تارنما تاثیر متعددی روی ترازو بازدید و وفاداری بازدید کننده می‌گذارد، مورد نیاز میباشد تا در حوزه‌ ی طراحی وب سایت، اعتنا ویژه ‌ای به پباده سازی بصری وبسایت داشته باشید. چون با این عمل بهینه سازی وبسایت شما نیز بهبود می‌یابد. با پیشرفت روز افزون تکنولوژی، شاهد فراگیر شدن هر چه بیشتر به کار گیری از وب و درپی آن ارتقا تعداد تارنما ها در مسئله‌ های متفاوت هستیم. همین فرمان موجب گردیده که ابزارها و طریق ‌های زیادی برای پباده سازی صفحه های اینترنت به وجود بیایند. به همین عامل پباده سازی هوشمندانه و به کارگیری از جلوه های بصری در سایت ها، بیش تر از پیش دارای اهمیت شد‌ه‌است.

 

علائم بصری بدیهی

پیش از اینکه وارد مبحث اساسی شویم، به تصویر ذیل نگاهی بیندازید:

 

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


چگونه طراح وب سایت شوم؟

 

غرض از این   طراحی سایت   نوشته‌ی علمی به تحقق رساندن هدف ها یک استفاده کننده در موضوع ساخت وب سایت فردی و شناخت وی با اینکه از کجا استارت نماید، می باشد. مقصود گذاری استفاده کننده برای بازار فعالیت، رساندن او به فهم هر چه بهتر پباده سازی یک تارنما مناسب، چگونگی ساخت سایت و تطبیق دادن خویش به بازار های جهانی، داشتن علت و غرض جهت پیشرفت در پباده سازی یک تارنما مطابق با استاندارد های کشور‌ایران و عالم، راه و منظره این نوشته‌ی علمی خواهد بود.

ساخت وب سایت امروزه بخشی مهم از استراتژی بازاریابی هر کسب و کاری میباشد. فارغ از سایت ، شرکت های بایستی تنها به فروش محل خشت و ملات متکی بودن نمایند. یک تارنما به هر کمپانی یا این که فردی این قابلیت را میدهد تا با مخاطبان عظیم ای رابطه برقرار نماید و اینترنت سایتی تماماً خوب پباده سازی گردیده به طوری تولید می گردد که بازدیدکنندگان را به مشتری ، طرفدار ، طرفدار و در ادامه فرآورده ، سرویس ها یا این که مارک شما تبدیل نماید. شایسته ترین موسسه ها طراحی وب بایستی همه استانداردهای روز جهانی را در پباده سازی خویش به کار گیری نمایند.

در اینجا ، ما یک راهنمای قدم به قدم ارائه میدهیم تا به شما یاری دهد مهارت ها ، ابزارها و علم اصلی را که برای ساخت یک رشته وقت گیر بازه و غالب در ساخت سایت مایحتاج دارید ، ادراک نمائید.

قدم های پباده سازی یک وبسایت مشتمل بر :
1-آغاز به عمل در ساخت سایت
او‌لین قدم شناخت با عمل یک چگونگی طراحی وب است، این عمل نیز مانند فعالیت های دیگر پستی و بلندی های خویش را دارااست:

ترسیم تارنما، نظریه ساخت وب سایت، چینش و ساختار، تجربه ی کاربری، معیارها و تجزیه و آنالیز

بعداز شناختن مشقت هایی که یک طراح وبسایت با آن رو برو میگردد می بایست به نقطه نهایی فعالیت نیز بنگریم و پباده سازی یک تارنما خوشگل را ببینیم که در ساختن آن غالب بوده ایم

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 خرداد 1400 | نظرات ()