نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت 


قالب‌­های والد و یا این که فرزند، این دو با هم یک ادغام عالی می باشند. درصورتی که از هرکدام از کادر‌­ورک­‌های تم یا این که قالب­‌ها مانند Genesis hitter استعمال می­‌فرمائید، می­‌دانید که‌این­‌ها با قالب­‌های عادی چقدر قوی می باشند. یک قالب فرزند، سعی خویش را از یک قالب والد می‌­گیرد. بدین ترتیب در صورتی شما تغییر‌و تحول در قالب فرزند وب سایت خویش به وجود آورید، والد این مورد ها را نمی‌­بیند. پس در شرایطی که اشتباهی در‌این تغییرات انجام دهید، قالب والد را حاد نمی‌­فرمائید. این کارایی راجع به بروزرسانی‌­ها نیز به همین منوال میباشد. در صورتی قالب والد خویش را ب­روز نمائید، که اکثر زمان ها برای اکثری این حادثه می­‌افتد، تغییراتی را که در قالب خویش ساخت کرده‌­اید، منزه نخواهد کرد چون این قالب، قالب فرزند میباشد که دربرگیرنده سعی اصلی وجود ندارد.

نیاز به یک قاب‌­ورک قالب، بستگی به نیازهای شما دارااست، اینکه چه چیزی را بخواهید بر وبسایت خویش اجرا نمائید. نسبتاًً تمام پروژه‌­های وردپرس از یک قاب‌­ورک قالب سود‌­مند می باشند، البته در‌حالتی که به قسمتی از سعی آن­ها نیاز داشته باشید، عمل مشقت بار خواهد شد! پس دقیقاً بدانید که به چه مدل تمی نیاز دارید.

مراقب تولید ایراد­ در قالب باشید
بخش اعظمی از تم‌­ها در گیر یکسری مشکل می­‌شوند و این سبب ساز ارتقا عصر بار گذاری و بار گذاری شدن تارنما می‌­شود. در‌صورتی‌که یک قالب یگانه مشتمل بر کلیه خصوصیت­‌های جانور در دنیای وب سایت­‌ها باشد، ممکن میباشد شما یک مال بدون نقص و دارنده تجهیزات متعددی داشته باشید البته یک متاع به طور کاملً پیچیده در مشت دارید. کارایی نمائید به جای کلیه این تجهیزات و خصوصیت­‌هایی مو جود در قالب‌­ها، قالبی را پیدا فرمایید که کلیه آن خصوصیت که شما می­‌خواهید را ارائه دهد. شایسته ترین قالب وردپرس آن میباشد که با نیاز شما انطباق داشته باشد.

قالب مجله ای Journal
بازبینی سرعت و ورژن موبایلی قالب
responsive theme- قالب برخورد‌گرا
گزینش یک قالب به طور کامل عکس العمل‌گرا
این ایام که بیش تر یوزرها از گوشی خویش برای کاوش و گردش در وب سایت­‌ها به کار گیری می­‌نمایند، داشتن ورژن موبایلی تارنما، ضروری میباشد. افزون بر آن، وب سایت شما و قالب آن می بایست در سریع­‌ترین عصر ممکن، بار گذاری شود. تعیین یک قالب سبک و مطلوب، ​​مطمئناً در این مورد یاری شایانی به شما خواهد کرد. ریسپانسیو بودن یک قالب را مطلقا باز‌نگری فرمائید. همینطور می­‌توانید نشانی وب سایت نمایشی قالب را در ابزار PageSpeed ​​Google وارد فرمایید تا ملاحظه کنید که آیا خطاها بارگیری خاصی درین قالب موجود هست یا این که نه. با این درحال حاضر، این تنها یک قضاوت و باز بینی براساس ظواهر قالب میباشد، چون که شما می‌­توانید در گزینش قالب وردپرس، سرعت بارگیری حقیقی وواقعی قالب را هنگام اجرای آن روی سرور خویش قضاوت نمایید.

سازش قالب با اصول seo
در حالی که Yoast سئو بخش اعظمی از موضوعات سئوی وردپرس را برطرف می­‌نماید و رنک سئوی آن را بهبود می‌­بخشد، یک قالب خوب، می­‌تواند دراین مورد امداد به سزایی به وب سایت شما نماید. طولانی تر قالب­‌های وردپرس ادعای سازش با اصول بهینه سازی را دارا‌هستند، البته خودتان قطعاً آن را باز‌نگری نمایید. دریابید که کد قالب انتخابی شما خوب و پاک میباشد یا این که یک هیاهو نامشهود در آن پیداست. آیا به تازگیً بروزرسانی انجام یافته میباشد؟ و آیا در آینده پشتیبانی برای این قالب خواهد بود؟ کتابخانه جاوا اسکریپت که قالب به آن­ها متکی میباشد، تعدادی گزینه می‌باشند ؟ آیا از داده­‌های ساختاری Schema.org پشتیبانی می­‌نماید؟ در‌حالتی که از یک قالب بدون پول به کار گیری می‌­فرمائید، اطمینان نتایج نمایید که هیچ پیوند پنهانی به تارنما توسعه و گسترش­‌دهنده آن وجود نداشته باشد، چون این پیوند می‌­تواند به کارایی‌­های شما برای بهبود seo جراحت برساند. کلاً، هنگام یافتن قالب­‌های سازگار با بهینه سازی، راهبرد‌­های کنسول گوگل را در حیث داشته باشید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت ساخت وب سایت چه‌گونه سایت‌های بادامنه دات آی آر در گوگل تبلیغات کنیم؟ در صورتیکه پسوند دامنه سایت شما IR باشد، شاید تا به اکنون متوجه گردیده اید که نمی‌توانید برای سایت‌تان در گوگل تبلیغ فرمایید . ولی این فقط گوگل نمی‌باشد که ارایه خدمات به دامنه های آی‌آر را مسدود کرده است . کمپانی بسیاری که در ایالات متحده امریکا فعالیت می نمایند و یا این که سرورهای مهم آنان در این کشور می باشد، ارایه سرویس ها به دامنه های آی‌آر را محدود کرده‌اند . برای مثال در صورتیکه که حساب الکسا بخرید ، نخواهید توانست آن را برای دامنه آی‌آر خود استفاده نمائید .

البته چه بایستی کرد؟ آیا راهکاری موجود است که بتوان برای سایت‌های با دامنه ملی تبلیغات گوگل فعال کرد؟ در حال حاضر پاسخ به‌این سوال منفی است . قابلیت درج نشانی با دامنه آی آر برای تبلیغات در گوگل وجود ندارد .

طراحی وب سایت

اما شما میتوانید نشانی دامین دارای اهمیت وبسایت‌تان را تغییر تحول دهید و از دامنه IR تحت عنوان دامنه کمکی به کار گیری فرمائید! در‌این پست از مرز و بوم وبمستر قصد داریم تغییر‌و تحول اصولی دامنه تارنما را یادگرفتن دهیم، تا سوای از دست دادن سکو سایت‌تان در موتورهای جستجو نشانی وبسایت‌تان را تغییر و تحول دهید .

 

روند

تغییر تحول دامنه ملی به دامنه بین‌المللی دامنه فی مابین‌المللی تثبیت فرمائید .

دامنه را به هاست تارنما‌تان متصل فرمائید .

دامنه آی‌آر را به دامنه جدیدتان ریدایرکت نمایید .

تغییر تحول

لینک‌های دیرین به دامنه جدید در گوگل وبمستر تولز و بینگ وبمستر تولز آدرس تارنما‌تان را تغییر دهید .

تثبیت

دامنه در بین المللی سفارش می‌کنیم دامنه دات کام تثبیت فرمائید، چراکه متداول‌ترین پسوند اینترنتی میباشد . همچنین می توانید از پسوندهای مرسوم دیگر مثل net ، org ، co ، biz و … نیز برای آدرس سایت‌تان استفاده فرمایید .

 

برای تعیین نام دامنه میتوانید از وبسایت‌های مختلفی که در این زمینه خدمات می دهند استعمال کنید . پس از انتخاب اسم دامنه می‌توانید آن را در یک کدام از شرکت‌های معتبر ایرانی که در مورد تثبیت دامنه عمل می‌کنند، ثبت نمایید .

 

متصل

کردن دامنه جدید به هاست هنگام ثبت دامنه جدید Domain Name Server (DNS) های آن را نظیر DNS های دامنه قبل ست فرمائید و از شرکتی که از آن هاست (میزبانی وب) گرفته‌اید، بخواهید که دامنه جدید‌تان را به هاست‌تان وصل کند، تا بتوانید با هر دو نشانی دامین پیشین و جدیدتان به سایت‌تان دسترسی پیدا نمائید .

 

ریدایرکت

کردن دامنه آی آر به دامنه جدید پس

از آنکه دامنه تازه را نیز به هاست‌تان وصل کردید می بایست دامنه آی‌آر را به دامنه تازه سایت‌تان ریدایرکت 301 فرمائید، تا اشخاصی که با این نشانی (از طریق موتورهای کاوش و پیوند وب سایت‌تان در سایت‌های دیگر) به تارنما‌تان مراجعه می نمایند به دامنه جدیدتان منتقل شوند

تغییر تحول

لینک‌های سابق به دامنه تازه قابلیت و امکان دارد بعد از تولید تغییرات، تارنما‌تان با خلل آدرس‌دهی مواجه شود . به عنوان مثال در صورتی‌که از سیستم رئیس محتوای وردپرس به کارگیری می کنید، پس از تغییر‌و تحول دامین می بایست در تنظیمات وردپرس نیز آدرس سایت‌تان را به نشانی تازه تغییر تحول دهید . همچنین در شرای از ساختار لینک و پیوند‌دهی ناقص استفاده نکرده باشید،‌ می بایست تمام لینک و پیوند‌های تارنما‌تان را به دامنه نو تغییر‌و تحول دهید .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت 


طراحی سایت ریسپانسیو به چه معناست؟
سایت واکنش گرا یا وبسایت ریسپانسیو (responsive) سایتی می باشد که اندازه و دکوراسیون اجزای آن شناور است و با ابعاد و رزولوشن دستگاههای متعدد عوض می شود تا کاربران صرف لحاظ از اینکه کاغذ نمایش دستگاهشان کوچک باشد (مثل اکثر گوشی های هوشمند موبایل) یا نمایشگری معدل و بزرگ داشته باشند مثل تبلت، لپتاپ و کامپیوترهای رو میزی، تجربه کاربری راحتی داشته باشند.

طراحی وب سایت

تفاوت وب سایت واکنشگرا و غیر واکنشگرا در چه می‌باشد و چه‌طور می اقتدار آن را تشخیص داد؟
برای تشخیص ریسپانسیو بودن یک سایت و تفاوت سایتهای ریسپانسیو و غیر ریسپانسیو، سایت مورد نظرتان را در لپ تاپ یا کامپیوتر باز کنید و عرض مرورگر را به آهستگی کم و زیاد کنید. اگر سایت عکس العمل گرا باشد بازدید می‌کنید که اندازه و چیدمان اجزای آن مطابق با تغییر‌و تحول عرض صفحه تغییر میکند به طوری که هیچ اسکرول افقی پدید نمی آید. اما در سایتهای غیر ریسپانسیو چنین تطابقی فیس نمی هد و اسکرول افقی لازم میباشد تا بتوان قسمتهای مخفی شده چپ و راست برگه را مرور کرد. تصاویر تحت نمونه ای از یک سایت عکس العمل گرا در عرض های متفاوت را نشان میدهد.

 


ساخت وب سایت واکنشگرا - طراحی سایت ریسپانسیو

طراحی سایت responsive

طراحی وب سایت واکنشگرا - ساخت وب سایت ریسپانسیو

 

ساخت سایت ریسپانسیو چه‌طور و به چه برهان بوجود آمد؟
برای شعور بهتر ساخت وب سایت برخورد گرا بهتر می باشد باز‌نگری کنیم که ساخت سایت ریسپانسیو برای حل و فصل چه اشتباهات و نیازهایی بوجود آمده است؟ همانطور که می دانید امروزه دیگر کامپیوترها و لپتاپها صرفا وسایلی نیستند که برای مرور صفحه ها وب گزینه به کار گیری کاربران قرار می‌گیرند.

اشکال موبایلهای هوشمند، فبلت ها، تبلت ها، کنسولهای بازی و تلویزیون ها نیز امکان مرور صفحه های وب را دارا‌هستند و گجتهای پوشیدنی نظیر عینک گوگل نیز به بازار روش یافته اند. جدای از آمار تولید و فروش این دستگاهها، در میهن ما نیز به هر سو که بنگریم انواع موبایل ها و تبلت ها را در اختیار مردم می بینیم و با توجه به ارائه خدمات نسل تازه اینترنت های پر سرعت توسط اپراتورهای گوشی، فرایند رو به پرورش استفاده از این دستگاههای ریز و درشت برای اتصال به اینترنت و مرور صفحه ها وب امری بدیهی می باشد. براین اساس سایزهای مختلف و رزولوشن های متفاوت این دستگاهها تبدیل به ایراد بزرگی برای وبسایتهای اینترنتی شده است. چرا که یک سایت می بایست در بعد ها مختلفی برای مخاطبانش به نمایش در آید و طبیعی می باشد که کاربران انتظار دارا‌هستند با هر دستگاهی بتوانند صفحه های وب را براحتی ببینند و مرور کنند.
برای رفع این ایراد ابتدا طراحی نسخه موبایل تارنما مرسوم شد. یعنی مالکان و مدیران وبسایتها دو بار هزینه می کردند، یک بار برای طراحی و مدیریت و بهینه سازی وب سایت اصلی (جهت نمایش در کامپیوترهای رو میزی و لپتاپها) و بار دیگر برای تارنما نسخه تلفن همراه. ولی گستره بعدها نمایشگر دستگاههای گوناگون چنان بزرگ و متنوع شد که طراحی وب برای هر مورد از آنها عملا غیر اقتصادی و ناممکن می باشد. بنابراین طراحی وب واکنشگرا برای رفع این نقص‌ به میدان آمد و بوسیله آن یک وب سایت به گونه ای طراحی می‌گردد که اجزای آن شناور بوده و خود را با هر صفحه نمایشی چنان تطبیق دهد که کاربران از هر دستگاهی که استفاده کنند تجربه کاربری راحتی داشته باشند. آمارها حاکی از آن می‌باشد که سایت هایی که بصورت برخورد گرا طراحی شده اند نسبت به رقبای خود دارای مزیت هستند و نرخ پرش بازدیدکنندگانی که از موبایل و تبلت استفاده می‌کنند در آن‌ها کمتر میباشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

 
ساخت سایت طراحی وب سایت با امنیت بالا منجر جلب اعتماد مشتریان می‌شود 16:20

- 07 مهر 1395 در شرایطی که تصمیم دارید برای کمپانی یا مغازه خود یک اینترنت سایت پباده سازی طراحی سایت   فرمائید تا کسب و فعالیت خویش را به دنیای مجازی بیاورید، مسلما بایستی نکات مهمی را در نظر بگیرید .

طراحی وب

بعضا
از نکات حیاتی در طراحی اینترنت تارنما: مسلما
بایستی برای تامین ترافیک اینترنت سایت خویش برنامه داشته باشید در
عصر طراحی وب وب سایت می بایست استانداردهای گوگل را رعایت نمائید اینترنت
وبسایت شما بایستی رابط کاربری و ظاهر زیبایی داشته باشد بایستی
اعتنا ویژه ای به نکات امنیتی داشته باشید در قبلی در امر تبلیغات ، استانداردهای گوگل و رابط کاربری وب وبسایت کلام کرده ایم و درحال حاضر تعدادی نکته راجع‌به امنیت اینترنت وبسایت ها ذکر می‌کنیم .

1-
امنیت سرور هنگامی می خواهید سایتی شیوه اندازی نمائید می بایست یک سرور تنظیم فرمائید تا بتوانید وب سایت را بر روی آن نصب فرمایید . به همین ادله بایستی از در میان موسسه ها ارائه دهنده سرویس ها هاستینگ یک کمپانی را تعیین فرمائید .

برای تعیین شرکت هاستینگ، از شرکتهایی که سرویس ها ارزان ارائه عرضه می کنند پرهیز کنید زیرا ارزان بودن این سرور ها بی دلیل نیست .

شرکتهایی که خدمات ارزان قیمت ارائه عر معمولا مشکلاتی از قبیل قطعی بیشتراز حد سرور، از دست رفتن کامل اطلاعات سایت به جهت سوختن هارد، باگهای امنیتی و . . . دارا هستند .

2-
اپلیکیشن وب سایت پس از اینکه شرکت هاستینگ متبوع خود را تعیین کردید بایستی نرم افزار اینترنت وب سایت را خریدار کنید . در گزینش اپلیکیشن نیز بایستی به نکات امنیتی اعتنا ویژه ای داشته باشید چون در شرایطی‌که سرور شما به خیر تنظیمات گردیده باشد ولی کد قابل انعطاف افزاری وبسایت شما دارنده باگ باشد گشوده هم به اختلال برخواهید خورد .

برای اینکه از امنیت کدهای خویش اطمینان داشته باشید از سیستمهای متن باز رایگان مثل وردپرس و جوملا جلوگیری کنید و از یک شرکت یا مجموعه نرم افزاری باسابقه جهت پباده سازی وب وب سایت کمک بگیرید .

3-
امنیت صد در صد وجود ندارد در پایان بایستی توجه داشته باشید که در دنیای اپلیکیشن امنیت بی نقص وجود ندارد و مباحث امنیتی نیز زیاد گسترده می‌باشند و نمی توان در یک نوشته ی علمی به همگی آنان اشاره کرد .

برای ارتقاء ضریب اطمینان خود میتوانید بصورت بعد از ظهر ای از داده ها وبسایت خود بک آپ بگیرید تا درصورت پیدایش ایراد بتوانید خسارتها را به دستکم برسانید .

درصورتیکه چنین برنامه ای برای خود داشته باشید، اینترنت وب سایت شما با معضلات کمتری مواجه می‌گردد و اعتماد یوزرها و مشتریان را جلب خواهید کرد .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


طراحی سایت  احتمالاً تا به حال، روایت‌ها، داستان‌ها و نکته‌های مختلفی درباره موفقیت دیجی فرآورده، این غول دکان‌های اینترنتی در کشور‌ایران شنیده‌اید؛ البته تا فعلا درباره کامنت مارکتینگ قوی این برند هم چیزی به گوشتان خورده؟

بله؛ کامنت مارکتینگ یا بازاریابی بینش، یک کدام از سر و رازهای شناخته شدن دیجی متاع و برد آن می باشد. یعنی همین نظراتی که ما در وبسایت‌های مختلف می خوانیم و از آنان در تصمیم‌گیری‌هایمان امداد می گیریم، می توانند رمز پیروزی یک تارنما یا فروشگاه اینترنتی باشند.

مقدمه کامنت مارکتینگبازاریابی نگرش (Comment Marketing) مفهومی است که می‌قدرت از آن برای ارتقاء ترافیک طبیعی تارنما (seo) و همچنین ارتقاء فروش بهره مند شد.

اما اینکه دقیقاً کامنت مارکتینگ چه است، چه مزیت‌های دیگری دارد، چطور بایستی آن را اجرا کنیم و چطور روی موفقیت دیجی‌جنس تاثیر گذارده را در نوشته‌ی علمی امروز وبلاگ نوین می خوانیم!

فراهم‌اید؟

کامنت مارکتینگ چه است؟
کامنت مارکتینگ امداد گرفتن از حیث کاربران در سایت خود و استفاده از قابلیت نظر دادن در سایت دیگر افراد، برای معرفی برند، تعامل، ساخت رابطه و افزایش اعتماد کاربران می باشد، که در نهایت باعث به ارتقا ترافیک و فروش میشود.

اشتباهی که خیلی‌ها مرتکب می‌شوند چه می باشد؟

خیلی‌ها می‌پندارند همین که پیوند سایتشان را در سایت‌های دیگر به عنوان کامنت بگذارند، یا نه خیلی زحمت بکشند و یک معرفی بی‌ربط به نوشته‌ی‌علمی هم از خودشان داشته باشند، بازاریابی کامنتی انجام داده‌اند! اما ابداً ماهیت کامنت مارکتینگ این نیست. قرائت نظر اسپم شما که هیچ کمکی به خواننده‌گان آن نوشته‌ی علمی یا وب سایت نمی‌کند و هیچ بار معنایی خاصی ندارد، فقط باعث می‌شود که نظرتان تایید نشود و به زباله‌دان رسول شود.

پس قبلی از هر حرکتی در بازاریابی دیدگاه، از خودتان بپرسید که آیا این حیث من تاثیر مثبتی دارد؟ آیا کمکی به خواننده گان نوشته‌ی علمی می‌کند؟ آیا حاوی اطلاعات مفیدی می باشد؟ در شرایطی‌که جوابتان مثبت بود، یعنی روش را درست آمده‌اید.

 

کامنت مارکتینگ درست چه تاثیرات مثبتی دارااست؟
برخی وقت‌ها رقابت در مرتبه‌بندی‌های گوگل آنقدر نزدیک می‌گردد که حتی چندتا کامنت عادی هم میتواند تعیین‌کننده باشد. البته چطور و چه‌گونه کامنت‌ها این تاثیر را می‌گذارند؟ درپی می خوانیم.

فراهم کردن بک لینک
لینک و پیوند بیلدینگ در کامنتاسم کامنت مارکتینگ که میاید، اولیه خاطر لینک و پیوند دادن در کامنت می افتیم، چون روی سئوی سایت تاثیر دارد. در‌حالتی که بتوانید در وبسایت‌ها کامنت گذارده و لینک خود را قرار دهید، باید مقداری امیدوار باشید که در آینده مرتبه بهتری در بهینه سازی پیدا میکنید. چرا مقداری؟

چون گوگل یکسری سالی می باشد که اقتدار لینک‌های درون کامنت را کاهش داده. با این حالا باز هم قیمت دارد با هدف دریافت لینک کامنت مارکتینگ کنیم؟

در حقیقت در شرایطی که پیوند خود را در وب‌وبسایت‌های معتبری قرار دهید، قیمت نسبتاً نیکی دریافت میکنید. اما کلاً پیشنهاد می کنیم حتی در حالتی که هدفتان هم ساخت لینک می باشد، کامنت‌‌های با ارزشی ارسال نمایید نه اینکه صرفاً در‌پی تهیه کردن یک درجه سئو باشید. (در بخش تکنیک‌های کامنت مارکتینگ توضیحات بیشتری به شما می دهیم.)

منشن بدون لینک و پیوند
گوگل در مقابل کاهش اهمیت بک‌لینک و پیوند‌ها، یک طرز دیگر را برای ارزش‌گذاری وب‌تارنما‌ها ایجاد کرده: منشن بدون لینک. به این مضمون‌ که درصورتی که نام وب‌سایت شما (برند یا url) در مطالب مرتبط با کسب و کار شما، فارغ از لینک آورده شود، اعتباری را برایتان در نظر می گیرد.
در حال حاضر، بهترین جایی که میتوانید در آن با خیال وارفته و کمترین زمان و هزینه ، اسم سایت‌تان را بیاورید، بخش کامنت‌ سایت‌های دیگر می باشد؛ بعد از این عصر به کار گیری نمایید.

افزایش جستجو نام برند
اگر در تعدادی انجمن و شبکه اجتماعی پرمخاطب عضو شوید و بتوانید به عذر و بهانه‌های مختلف (و دارای ربط!)، در کامنت‌ها خودتان را به کاربران معرفی کنید، شاید نام شما در خاطرشان بماند و دفعه آن‌گاه، آنها برای ورود به وبسایت شما، نام برندتان را در گوگل سرچ کنند. کلاً ارتقا جستجو نام برند، یکی از گونه های راهکارهایی است که موتور جستجو میتواند به امداد آن یک وب‌سایت معتبر را شناسایی کند.

علاوه بر این، در حالتی‌که کاربران از لینک پروفایل شما یا حتی به صورت بدون واسطه (وارد کردن آدرس) وارد وب سایت‌تان شوند باز هم برای گوگل یک فاکتور مثبت به حساب می‌آید.

بهترین هاست کدام می باشد؟ (باز‌بینی شرکت‌های هاستینگ برتر)مطلقا بخوانید: بهترین هاست کدام است؟ (بررسی شرکت‌های هاستینگ برتر)
خب تا اینجا نتیجه ها کامنت مارکتینگ در وب‌سایت‌های دیگر را گفتیم، اما بازاریابی نگرش در سایت خودمان چه تاثیری روی سئو دارد؟ به دنبال این سوال را هم جواب میدهیم.

به‌روزرسانی محتوا
گوگل و بقیه موتورهای جستجو شیدا این میباشند که شما دائماً صفحات و محتواهای خودتان را به‌روز کنید و چیز جدیدی به آن طولانی تر نمائید. البته وب‌سایتی مثل نوین که بیش از 400 نوشته ی علمی آموزشی دارد، چطور قادر است دائماً این‌همه محتوا را به‌روز کند؟

مطمئناً زمان ما برای به‌روزرسانی محتوا و همچنین ایجاد محتوای تازه، بسیار محدود می باشد. البته به‌جای آن یک کار را خوب بلدیم.

ما با ایجاد محتوای با ارزش کاری میکنیم که مخاطب به خواست خودش، نظرش را ابراز کند و به ایجاد محتوای نو در صفحه کمک کند. هر نظر چندخطی که از طرف مخاطبان در یک کدام از صفحه ها سایت منتشر شود، باعث ارتقا طول محتوا و به‌روزرسانی آن خواهد شد. البته ناگفته نماند که نظرها تک کلمه و واژه‌ای مثل تشکر، نظرات بی‌ربط و اسپم کمکی به seo نمی‌کنند.

لینک‌سازی داخلی
احتمالاً خودتان میدانید که پیوند‌های داخلی یکی‌از نکات بسیار مهم در سئو سایت میباشند. اکثر زمان ها وبمستران تصور می‌کنند صرفا جایی که می‌قدرت در آن از لینک و پیوند داخلی به کار گرفت، متن و محتوای سایت است. اما نظرتان چه است زمانی که کاربر در نوشته ی علمی فراگیری سئو، از شما در خصوص لینک و پیوند‌سازی خارجی سوال می‌کند، در جواب، لینک و پیوند نوشته‌علمی مربوطه را برای او قرار دهید؟

شما به همین راحتی می توانید در کامنت‌های هر نوشته‌ی علمی و در جواب به کاربران، پیوند‌های داخلی و حتی پیوند‌های خارجی به منابع معتبر قرار دهید تا بدین چهره هم سئو محتوا و هم تجربه کاربران‌تان را بهتر نمائید.

در حالتی که دوست دارید در امر سود لینک و پیوند‌ها و لینک‌سازی درست طولانی تر بدانید، به سری کامل آموزشی لینک و پیوند بیلدینگ نوین بروید!

ساخت سایت


احتمالاً تا به حال، روایت‌ها، داستان‌ها و نکته‌های مختلفی درباره موفقیت دیجی فرآورده، این غول دکان‌های اینترنتی در کشور‌ایران شنیده‌اید؛ البته تا فعلا درباره کامنت مارکتینگ قوی این برند هم چیزی به گوشتان خورده؟

بله؛ کامنت مارکتینگ یا بازاریابی بینش، یک کدام از سر و رازهای شناخته شدن دیجی متاع و برد آن می باشد. یعنی همین نظراتی که ما در وبسایت‌های مختلف می خوانیم و از آنان در تصمیم‌گیری‌هایمان امداد می گیریم، می توانند رمز پیروزی یک تارنما یا فروشگاه اینترنتی باشند.

مقدمه کامنت مارکتینگبازاریابی نگرش (Comment Marketing) مفهومی است که می‌قدرت از آن برای ارتقاء ترافیک طبیعی تارنما (seo) و همچنین ارتقاء فروش بهره مند شد.

اما اینکه دقیقاً کامنت مارکتینگ چه است، چه مزیت‌های دیگری دارد، چطور بایستی آن را اجرا کنیم و چطور روی موفقیت دیجی‌جنس تاثیر گذارده را در نوشته‌ی علمی امروز وبلاگ نوین می خوانیم!

فراهم‌اید؟

کامنت مارکتینگ چه است؟
کامنت مارکتینگ امداد گرفتن از حیث کاربران در سایت خود و استفاده از قابلیت نظر دادن در سایت دیگر افراد، برای معرفی برند، تعامل، ساخت رابطه و افزایش اعتماد کاربران می باشد، که در نهایت باعث به ارتقا ترافیک و فروش میشود.

اشتباهی که خیلی‌ها مرتکب می‌شوند چه می باشد؟

خیلی‌ها می‌پندارند همین که پیوند سایتشان را در سایت‌های دیگر به عنوان کامنت بگذارند، یا نه خیلی زحمت بکشند و یک معرفی بی‌ربط به نوشته‌ی‌علمی هم از خودشان داشته باشند، بازاریابی کامنتی انجام داده‌اند! اما ابداً ماهیت کامنت مارکتینگ این نیست. قرائت نظر اسپم شما که هیچ کمکی به خواننده‌گان آن نوشته‌ی علمی یا وب سایت نمی‌کند و هیچ بار معنایی خاصی ندارد، فقط باعث می‌شود که نظرتان تایید نشود و به زباله‌دان رسول شود.

پس قبلی از هر حرکتی در بازاریابی دیدگاه، از خودتان بپرسید که آیا این حیث من تاثیر مثبتی دارد؟ آیا کمکی به خواننده گان نوشته‌ی علمی می‌کند؟ آیا حاوی اطلاعات مفیدی می باشد؟ در شرایطی‌که جوابتان مثبت بود، یعنی روش را درست آمده‌اید.

 

کامنت مارکتینگ درست چه تاثیرات مثبتی دارااست؟
برخی وقت‌ها رقابت در مرتبه‌بندی‌های گوگل آنقدر نزدیک می‌گردد که حتی چندتا کامنت عادی هم میتواند تعیین‌کننده باشد. البته چطور و چه‌گونه کامنت‌ها این تاثیر را می‌گذارند؟ درپی می خوانیم.

فراهم کردن بک لینک
لینک و پیوند بیلدینگ در کامنتاسم کامنت مارکتینگ که میاید، اولیه خاطر لینک و پیوند دادن در کامنت می افتیم، چون روی سئوی سایت تاثیر دارد. در‌حالتی که بتوانید در وبسایت‌ها کامنت گذارده و لینک خود را قرار دهید، باید مقداری امیدوار باشید که در آینده مرتبه بهتری در بهینه سازی پیدا میکنید. چرا مقداری؟

چون گوگل یکسری سالی می باشد که اقتدار لینک‌های درون کامنت را کاهش داده. با این حالا باز هم قیمت دارد با هدف دریافت لینک کامنت مارکتینگ کنیم؟

در حقیقت در شرایطی که پیوند خود را در وب‌وبسایت‌های معتبری قرار دهید، قیمت نسبتاً نیکی دریافت میکنید. اما کلاً پیشنهاد می کنیم حتی در حالتی که هدفتان هم ساخت لینک می باشد، کامنت‌‌های با ارزشی ارسال نمایید نه اینکه صرفاً در‌پی تهیه کردن یک درجه سئو باشید. (در بخش تکنیک‌های کامنت مارکتینگ توضیحات بیشتری به شما می دهیم.)

منشن بدون لینک و پیوند
گوگل در مقابل کاهش اهمیت بک‌لینک و پیوند‌ها، یک طرز دیگر را برای ارزش‌گذاری وب‌تارنما‌ها ایجاد کرده: منشن بدون لینک. به این مضمون‌ که درصورتی که نام وب‌سایت شما (برند یا url) در مطالب مرتبط با کسب و کار شما، فارغ از لینک آورده شود، اعتباری را برایتان در نظر می گیرد.
در حال حاضر، بهترین جایی که میتوانید در آن با خیال وارفته و کمترین زمان و هزینه ، اسم سایت‌تان را بیاورید، بخش کامنت‌ سایت‌های دیگر می باشد؛ بعد از این عصر به کار گیری نمایید.

افزایش جستجو نام برند
اگر در تعدادی انجمن و شبکه اجتماعی پرمخاطب عضو شوید و بتوانید به عذر و بهانه‌های مختلف (و دارای ربط!)، در کامنت‌ها خودتان را به کاربران معرفی کنید، شاید نام شما در خاطرشان بماند و دفعه آن‌گاه، آنها برای ورود به وبسایت شما، نام برندتان را در گوگل سرچ کنند. کلاً ارتقا جستجو نام برند، یکی از گونه های راهکارهایی است که موتور جستجو میتواند به امداد آن یک وب‌سایت معتبر را شناسایی کند.

علاوه بر این، در حالتی‌که کاربران از لینک پروفایل شما یا حتی به صورت بدون واسطه (وارد کردن آدرس) وارد وب سایت‌تان شوند باز هم برای گوگل یک فاکتور مثبت به حساب می‌آید.

بهترین هاست کدام می باشد؟ (باز‌بینی شرکت‌های هاستینگ برتر)مطلقا بخوانید: بهترین هاست کدام است؟ (بررسی شرکت‌های هاستینگ برتر)
خب تا اینجا نتیجه ها کامنت مارکتینگ در وب‌سایت‌های دیگر را گفتیم، اما بازاریابی نگرش در سایت خودمان چه تاثیری روی سئو دارد؟ به دنبال این سوال را هم جواب میدهیم.

به‌روزرسانی محتوا
گوگل و بقیه موتورهای جستجو شیدا این میباشند که شما دائماً صفحات و محتواهای خودتان را به‌روز کنید و چیز جدیدی به آن طولانی تر نمائید. البته وب‌سایتی مثل نوین که بیش از 400 نوشته ی علمی آموزشی دارد، چطور قادر است دائماً این‌همه محتوا را به‌روز کند؟

مطمئناً زمان ما برای به‌روزرسانی محتوا و همچنین ایجاد محتوای تازه، بسیار محدود می باشد. البته به‌جای آن یک کار را خوب بلدیم.

ما با ایجاد محتوای با ارزش کاری میکنیم که مخاطب به خواست خودش، نظرش را ابراز کند و به ایجاد محتوای نو در صفحه کمک کند. هر نظر چندخطی که از طرف مخاطبان در یک کدام از صفحه ها سایت منتشر شود، باعث ارتقا طول محتوا و به‌روزرسانی آن خواهد شد. البته ناگفته نماند که نظرها تک کلمه و واژه‌ای مثل تشکر، نظرات بی‌ربط و اسپم کمکی به seo نمی‌کنند.

لینک‌سازی داخلی
احتمالاً خودتان میدانید که پیوند‌های داخلی یکی‌از نکات بسیار مهم در سئو سایت میباشند. اکثر زمان ها وبمستران تصور می‌کنند صرفا جایی که می‌قدرت در آن از لینک و پیوند داخلی به کار گرفت، متن و محتوای سایت است. اما نظرتان چه است زمانی که کاربر در نوشته ی علمی فراگیری سئو، از شما در خصوص لینک و پیوند‌سازی خارجی سوال می‌کند، در جواب، لینک و پیوند نوشته‌علمی مربوطه را برای او قرار دهید؟

شما به همین راحتی می توانید در کامنت‌های هر نوشته‌ی علمی و در جواب به کاربران، پیوند‌های داخلی و حتی پیوند‌های خارجی به منابع معتبر قرار دهید تا بدین چهره هم سئو محتوا و هم تجربه کاربران‌تان را بهتر نمائید.

در حالتی که دوست دارید در امر سود لینک و پیوند‌ها و لینک‌سازی درست طولانی تر بدانید، به سری کامل آموزشی لینک و پیوند بیلدینگ نوین بروید!



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت این بی آلایش ترین منش برای لینک و پیوند سازی وبسایت میباشد، تعقیب کردن رقبا و یافتن متن و انکر تکست لینک و پیوند ها و نشانی منشا لینک و پیوند های که آتوریتی بالیی دارا هستند می تواند به سئوی تارنما شما یاری بسیار متعددی بکند و شما مبنی بر تعداد تارنما هایی که دارید یک استراتژی مطلوب را تعیین بکنید و استارت به پیوند گیری بکنید.

همینطور لازم وجود ندارد که مطلقا از تارنما هایی که رقبای شما پیوند گیری کرده اند ، شما هم لینک و پیوند بگیرید، بلکه می توانید از منابع دیگری که شبیه با وبسایت متبوع میباشند با به عبارتی اقتدار و اعتبار فعالیت های مرتبط با پیوند گیری را انجام دهید.

ارزیابی لیست فعالیت های فنی بهینه سازی
این متد مشتمل بر آنالیز کردن کنسول جستجوی گوگل برای یافتن ارور ها یا این که محتوای نسخه برداری و تکراری و همینطور صفحاتی که تیتر ندارند می گردد.

این ابزار مجانی گوگل می باشد که برای رئیس وب سایت ها جهت مشاهده و باز‌نگری سعی وبسایت خویش ارائه شده‌است. همینطور شما میتوانید از این ابزار گوگل وبمستر (یا این که به عبارتی کنسول جستجوی گوگل) برای یافت کردن خطاها فنی وبسایت، لغت ها مالامال جستجوی که تارنما شما در آن ها وجود داشته میباشد، معیار اکران وب سایت شما، نرخ کلیک CTR و واحد سنجش محل ورود های گوگل و... به کار گیری بکنید.

شناسایی ریدایرکت های نادرست (تغییر و تحول ریدایرکت 302 به ریدایرکت 301)
از کد ریدایرکت 301 نباید به کارگیری بکنید برای صفخاتی که بصورت موقتا در دسترس نیستند، کد 301 صرفا برای صفحاتی که حال حاضر دیگر در وب سایت شما وجود ندارند یا این که حذف گردیده اند می بایست گزینه استعمال قرار بگیرد.

ریدایرکت 302 در معنای : انتقال موقت است و گوگل درین مدل انتقال اعتبار و مقام سکو آن کاغذ را به یک urlجدید منتقل نمیکند

ریدایرکت 301 در معنای: این می باشد که به گوگل میگوئید این برگه دیگر در تارنما شما نیست و از این به سپس به جای کاغذ گذشته گوگل برگه تازه را برای بازدیدکنندگان اکران می دهد و اعتبار ورقه گذشته که وجود داشت را بصورت بدون نقص به کاغذ نو منتقل می نماید و بعداز مدتی گوگل کاغذ قبل که وجود داشت را اکران نمیدهد و به جای آن نشانی نو را در نتیجه ها اکران می‌دهد.

رفع نقص‌ پیوند های شکسته، نادرست ها و خطاها Crawl
هر چقدر وبسایت شما بزرگتر باشد، این مورد ها اهمیت بیشتری دارا‌هستند و تعدادشان نیز افرایش پیدا خواهد کرد. پیوند های شکسته یا این که غلط های جان دار در وبسایت موجب می‌شود که موتور های کاوش گر نتوانند بصورت درست محتوای شما‌را فهم و ایندکس نمایند و گه گاه موجب گم راه شدن موتور های کاوشگر می‌شود بخاطر همین شما محل ورود و ترافیک کمتری را برای وبسایت خویش جذب خواهید کرد.

ابزار های بسیار متعددی برای بازنگری لینک و پیوند های شکسته تارنما وجود دارا هستند حتی درصورتی که از وردپرس به کارگیری می کنید پلاگین های نیز برای اینکار پباده سازی گردیده اند.

مهم: باز بینی سرعت بارگذاری شدن وب سایت و سریع خیس کردن وبسایت
سرعت بار گذاری وبسایت یک کدام از فاکتور های مهم گوگل است همینطور این فاکتور بر روی رابطه تارنما شما با بازدیدکننده نیز تاثیر بسیار متعددی داراست. پلاگین هایی همانند wp-rocket در وردپرس وجود دارا‌هستند که می‌توانند عمل سئو وب سایت را برای شما انجام دهند. با به کار گیری از ابزار GTmetrix هم می‌توانید شرایط سرعت بار گذاری وبسایت خویش را مشاهده بکنید.

seo وب سایت برای تلفن همراه های تلفن همراه
امروزه خیلی از یوزرها تارنما ها از موبایل های تلفن همراه استعمال می‌نمایند/ درصورتی که وبسایت شما برای تلفن همراه تلفن همراه سازگار نباشد، شما نمیتوانید یوزرها تلفن همراه رو راضی نگه دارید.

تکنیک های پیشنهادی خویش گوگل هم همانند AMP ارائه شده‌است که جهت ارتقا سرعت هر چه طولانی تر وب سایت ها می باشد.

ایجاد نقشه وبسایت و تثبیت کردن آن در کنسول گوگل
شما می توانید با تولید نقشه تارنما و تثبیت کردن آن در کنسول گوگل، براحتی گوگل را از آخری مطالبی که در وبسایت خویش منتشر می کنید در جریان بگزارید و گوگل بتواند مطالب تازه وب سایت شمارا ایندکس بکند.

ایجاد پوشه robots.txt و تثبیت آن در کنسول گوگل
برای آگهی به گوگل جهت کشف کردن نقشه وب سایت میتوان از پوشه robots.txt استفاده نمود همینطور شما می‌توانید در‌این فولدر معلوم بکنید که گوگل اذن ایندکس کردن کدام صفحه های از وبسایت شما‌را داراست و کدام صفحه ها از وب سایت شما‌را نمیتواند ایندکس بکند.(این آیتم قادر است برای گونه های متفاوت خزنده ها مانند بینگ و یاندکس و... نیز درستگو باشد و شما به هرکدام از موتور های کاوش گر اذن دسترسی و قرائت مطالب بخش خاصی از وب سایت خویش را بدهید)

لیست عمل های اثر گذار برای seo وب سایت که هر سئوکار می بایست انجام دهد
عمل بر روی مارک
شما می توانید با عمل بر روی بند خویش، در شبکه‌های‌اجتماعی، خویش را اضافه به یوزرها خویش نزدیک بکنید. همینطور در لحاظ داشته باشید که برخی از شبکه‌های‌اجتماعی تاثیر بسیار خیر بر روی سئوی وب سایت شما دارا‌هستند و با عمل بر روی آنان می‌توانید علاوه بر بهبود جايگاه وب سایت خویش، به مخاطبان خویش در شبکه های مردمی هم دسترسی قابل قبولی داشته باشید



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحي سايت 
یادگیری یک گویش برنامه نویسی تازه مانند پایتون قادر است مشقت بار باشد. در صورتی تا قبل از اینً هیچ زمان باهیچکدام از لهجه های برنامه نویسی فعالیت نکرده اید، ممکن میباشد مبتلا نقص‌ گردید. یادگیری نحو و قواعد نوشتاری، قراردادها و طریق فعالیت با یک گویش، اهمیت بالایی داراست.

حتی در حالتی‌که هیچوقت در معاش خویش کدنویسی نکرده باشید، در صورتی‌که بتوانید اصول نخستین یک گویش را فهم و شعور فرمایید، کارتان بسیار بی آلایش خیس می شود. در‌این نوشته ی علمی می‌خواهیم اصول اول پایتون را بازبینی کنیم. پایتون مرسوم ترین گویش برنامه نویسی در مدرسه های سراسر عالم میباشد.

قواعد نوشتاری این لهجه مانند گویش نوشتاری انگلیسی میباشد، یک نحو نسبتاًً معمولی داراست و یک گویش سطح بالا به حساب میآید. این لهجه برای اشخاص تازه کار عالی میباشد.

 

با این درحال حاضر معمولی بودن پایتون بدین مفهوم وجود ندارد که مورد ها به کارگیری محدودی دارااست. پایتون یکی‌از گسترده ترین و متداول ترین لهجه برنامه نویسی در عالم میباشد. این لهجه برای کلیه چیز از توسعه و گسترش اینترنت در بخش back-end گرفته تا برنامه نویسی آنالیز علمی، هوش تصنعی و مصنوعی و یادگیری ماشین به کار گیری می گردد.

با اعتنا بدین مورد اینجانب یک راهنمای جامع و قدم به قدم برای یادگیری اصول پایتون را برای شما گردآوری کرده ام. نسبتاًً تمامی چیزهایی را که برای آغاز یادگیری پایتون لازم دارید در اینجا پیدا خواهید کرد! براین اساس، بیایید آغاز کنیم ...

قدم اولیه : اصول اول پایتون و مورد ها به کار گیری از آن را خاطر بگیرید
یادگیری درباره‌ی لهجه برنامه نویسی پایتون، چیزی که می باشد و برای جایی که استعمال می گردد، روءیت کرد خیر و خوبی برای استارت هجرت شما با این گویش برنامه نویسی دوستداشتنی میباشد. در شرایطی‌که مجموعاَ چیزی راجع به برنامه نویسی و کدنویسی نمی دانید ، پاره ای تحقیق در رابطه پایتون دیده شما‌را گشوده خواهد کرد.

شما به زودی فهم و شعور می‌کنید که کدنویسی در تمامی جا موجود هست و نیرو محرکه ای برای دنیای نو میباشد. پایتون یک گویش برنامه نویسی تمامی منظوره میباشد که برای طیف گسترده ای از برنامه ها استعمال میگردد. این لهجه گویش سطح بالا میباشد و کدنویسی با آن خیلی معمولی میباشد،به خصوص هنگامی که با گویش هایی مانند #C یا این که ++C مقایسه شود به آسانی آن بیش تر پی خواهید پیروزی.

اگرچه پایتون در آخرها ده سال ۱۹۸۰ تاسیس شده است البته این لهجه مبنا و مبنا طیف وسیعی از فناوریهای نوظهور را تشکیل میدهد. بعضا از دیدنی ترین ابتکار های سالهای آینده مانند هوش تصنعی و مصنوعی و یادگیری ماشین با به کار گیری از این لهجه بسط می‌یابند.

با این درحال حاضر، پایتون همینطور موردها به کارگیری دیگری دارااست که ممکن میباشد بیش تر برای اشخاص عادی جالب باشد. بخش اعظمی از برنامه نویس ها زمانی که بایستی کاری را انجام دهند که نیازی به لهجه خاصی نداشته باشد، از پایتون استعمال می کنند.

شما میتوانید از پایتون برای بسط بازی ها، تایپ کردن برنامه های پیچیده، تجزیه و محاسبه داده های علمی و نسبتاًً هر فعالیت دیگری که فکر می‌کنید به کارگیری فرمایید. با اعتنا به گسترده بودن این لهجه، صرفا می بایست آن را خاطر بگیرید و لازم وجود ندارد در امر تخصصی که می‌خواهید در آینده دنبال نمائید، تصمیم بگیرید.

 

 



:: برچسب‌ها: طراحي سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحي سايت 
با یادگرفتن ایجاد فرم ورود با ایجکس با پلاگین Login With Ajax در سرویس شما هستیم، یوزرها متعددی نیاز به داشتن فرم ورود به‌رخ ایجکس در وبسایت خویش میباشند تا بتوانند به‌راحتی وارد وبسایت و یا این که بیرون شوند، با یادگرفتن ایجاد فرم ورود با ایجکس با پلاگین Login With Ajax یار ما باشید.

روایت یادگرفتن ایجاد فرم ورود با ایجکس با پلاگین Login With Ajax
فراگیری تولید فرم ورود با ایجکس با پلاگین Login With Ajax، برای راحتی بیش تر یوزرها در ورود به وبسایت و بیرون شدن، نیاز به فرم ورود میباشد این پلاگین با دارا بودن سه جور قالب متفاوت و ابزارک اثر گذار برای اکران این فرم در وب سایت به شما امداد مینماید تا فارغ از نو کردن برگه، اسم کاربری و سر عبور را وارد فرمایید و همینطور متن موردنظر خویش را در وبسایت به اکران دربیاورید و یا این که حتی به نسبت تثبیت‌اسم یوزرها آنان‌را در رخ ورود به وب سایت به پیوند‌های گوناگون هدایت فرمایید.

تجهیزات پلاگین Login With Ajax:
دارنده ۳ قالب گوناگون برای تغییر و تحول ظواهر ورقه ورود به وب سایت
غیرفعال کردن جدید‌سازی کاغذ در هنگام ورود به وبسایت
انتقال تمامی یوزرها بعد از ورود به وبسایت صرفا به یک لینک و پیوند‌
انتقال یوزرها بعداز ورود به وبسایت به پیوند‌های متفاوت
انتقال یوزرها بعد از خروج به وبسایت به لینک و پیوند‌های متفاوت
انتقال‌ یوزرها به‌چهره ورود سفارشی، مبنی بر نقش آن ها در تارنما
انتقال‌ یوزرها به‌رخ خروج سفارشی، بر پایه ی نقش آنان در تارنما
به طور کامل واکنشگرا
تماما فارسی
پیکربندی باخبر‌سازی برای یوزرها جدید تثبیت‌اسم کرده با متن دلخواه
پس از آشنایی این‌همگی تجهیزات میرسیم به نصب پلاگین در یادگرفتن ایجاد فرم ورود با ایجکس با پلاگین Login With Ajax

 



:: برچسب‌ها: طراحي سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحي سايت  
Ajax (ایجکس) چه می‌باشد
منحصربه‌فرد کشور‌ایران تارنما
در طول‌های قبل وبسایت ها برای اکران دوباره داده ها یک برگه از وبسایت بدون چاره بودند که ورقه رفرش گردیده و آن داده ها را در روی برگه اکران دهند. فکرش را بکنید این برای یک وبسایت ارایه دهنده نشانی اینترنتی یعنی اینکه هر استفاده کننده بایستی برای تجدید بنا صندوق محل ورود خویش، کل تارنما را رفرش کند. هنگامی استفاده کننده تقاضای رفرش برگه را میکند تمام فولدر های html,css,js,... بایستی مجددا فراخوانی شوند و این بسیار ناکارآمد هست.

شایسته ترین شرایط دراین باره این هست که مرورگر طومار نو را به صندوق محل ورود استفاده کننده بیفزاید و خیر اینکه کل برگه را مجددا بارگیری کند.

از سال 2003 به سپس، مرورگرها خویش را با XMLHttpRequest (XHR) تطابق دادند. این تکنولوژی این قابلیت را آماده می سازد که سوای رفرش کل برگه داده ها تازه بیشتر گردیده به سرور را اخذ کرد.

XMLHttpRequest بخشی از یک تکنولوژی پهناور‌خیس میباشد که به AJAX (Asynchronous JavaScript and XML) هست

به کارگیری از AJAX موجب می‌گردد تا داده ها دربین مرورگر و سرور جابجا شوند و استعمال از XMLHttpRequest سبب ساز میگردد تا امور سوای رفرش برگه صورت بپذیرد.

با به کارگیری گسترده از XMLHttpRequest می اقتدار برنامه هایی درتوان و اندازه های Google maps و Gmail تولید که در‌این برنامه‌ها با استعمال از XMLHttpRequest کاشی‌های نو در برنامه نقشه و پست الکرونیکی های تازه در برنامه جیمیل بار گذاری میشوند.

درخواست های ایجکس با استعمال از کدهای جاواسکریپت ارسال و اخذ میشوند، به این رخ که کد شما یک درخواست را به سمت یک URL ارسال کرده و بعداز اخذ جواب از سمت سرور با استعمال از تابع callback می‌توانید جواب اخذ گردیده را رئیس نمائید.

زیرا درخواست ها بصورت غیرهمزمان Asynchronous ارسال و اخذ می گردد، در مسافت پردازش اوامر ارسال گردیده به سمت سرور بخش اعظمی از جواب های مناسب نیز مهیا به کار گیری میباشد، لذا بسیار ضروری میباشد که بتوان تابع callback را رئیس کرد.

متاسفانه مرورگرهای متفاوت از AJAX به صورت های مختلفی به کار گیری میکنند.

و طراحان سایت معمولا بایستی وب سایت خویش را در مرورگرهای گوناگون آزمایش کنند تا از صدق کارایی توابع با خبر گردند.

خوشبختانه با پشتیبانی ای که JQUERY از AJAX دارااست اختلال عدم سازش با مرورگرهای متعدد آزمایش شده‌است.



:: برچسب‌ها: طراحي سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحي سايت  
با ساخت Flexbox Grid واکنشگرا در CSS، می توانید از آن در هر پروژه‌ وبی استعمال نمائید. با لیداوب همدم باشید تا چگونگی تولید آن را فرا بگیرید. در‌این grid میخواهیم سه نقطه بریک

با ساخت Flexbox Grid واکنشگرا در CSS، می توانید از آن در هر پروژه‌ وبی به کار گیری فرمائید. با لیداوب یار و همدم باشید تا چگونگی تولید آن را فرا بگیرید.

درین grid می خواهیم سه نقطه بریک پوینت s ، m و l داشته باشیم و هر چه فراتر از l باشد از ردیف‌های اول به کار گیری می‌نمایند که هیچ پیشوندی ندارند مانند col-12 . اولی کاری که بایستی انجام دهیم این میباشد که آن را در _var.less در اختیار بگذاریم تا هر کسی بتواند آن را مطابق با پروژه خویش تغییر تحول دهد:

// _vars.less

@s:~\"only screen and (max-width: 480px)\"; // Small Phones
@m:~\"only screen and (max-width: 768px)\"; // Normal Phones
@l:~\"only screen and (max-width: 1024px)\"; // Tablets
آنچه مشاهده میکنید تمام نقاط بریک پوینتی میباشد که میپندارم برای تلفن همراه نیاز خواهید داشت. در حالتی که فکر‌می‌کنید‌ موردها دیگری هم لازم میباشد به آن بیشتر کرده و نامی که میخواهید روی آن قرار دهید.

ساخت Loop
ما پیش از این یک loop برای نقاط بریک پوینت غیر واکنشگرای خویش ساخت کرده‌ایم که این چنین میباشد:

//_loops.less

// Loop for normal cols
.generateCols(@counter) when (@counter > 0) {
@width: (@counter / @cols ) * 100;
.col-@{counter} {
flex-basis: ~\"@{width}%\";
max-width: ~\"@{width}%\";
}

.col-offset-@{counter} {
margin-left: ~\"@{width}%\";
}
.generateCols(@counter - 1));
}
در صورتی به کدها نگاه نمائید، می بینید که دراین باره، loop یک آرگومان پذیرفته و آن هم شماره ردیف میباشد. این برای grid‌هایی که واکنشگرا نیستند، فوق العاده میباشد البته زمانی می خواهید نقاط بریک پوینت را ساخت نمایید به آنان برای ساخت کلاس‌های همنام با نقاط بریک پوینت نیاز خواهید داشت. براین اساس، ما بایستی یک loop تازه در _loop.less تولید کنیم که ردیف‌های واکنشگرای مارا به وجود می آورند:

_loops.less

// Create the responsive loops that also takes the media as an argument
// this media is our breakpoints
.generateResponsiveCols(@counter, @media) when (@counter > 0) {
// In here we define the width
// and this will be the number of the column we are in divided by the number of columns we have.
// Imagine this is column 6 and this will give us 0.5 and if multiply it by 100 we will get 50%
@width: (@counter / @cols ) * 100;

// we used to only have .col-@{counter} but now that we added the media param
// we insert it here so that it creates classses like .col-s-10 and we can use this in our grid
.col-@{media}-@{counter} {
flex-basis: ~\"@{width}%\";
max-width: ~\"@{width}%\";
}

// Create our resposnive offset classes
.col-offset-@{media}-@{counter} {
margin-left: ~\"@{width}%\";
}
// Decrease the counter by one so we don\'t have an infinite loop
// and also pass it the media so that it generates the next loop
.generateResponsiveCols((@counter - 1), @media);
}
هم اکنون ما loopها را تولید کردیم و آن ها تمام کلا‌سهای متبوع مارا تولید خواهند کرد البته ما هنوز نیاز به فراخوانی این loopها داریم تا کلاس‌هایی که لازم داریم را ساخت نمایند. به این ترتیب ، به _grid.less رفته و تمام مدیا کوئری‌های ما یحتاج خویش را تولید کرده و داخل هر کدام از آنها میکسین generateResponsiveCols را فراخوانی کرده و تعداد ردیف‌ها و نقاط بریک پوینت فعلی خویش را به آن بیش تر می کنیم:

_grid.less

.row,
.column {
...

@media @l {
// Call our large columns
.generateResponsiveCols(@cols, l);
}

@media @m {
// Call our medium columns
.generateResponsiveCols(@cols, m);
}

@media @s {
// Call our small columns
.generateResponsiveCols(@cols, s);
}
}
اکنون در صورتی gulp less را در کنسول خویش اجرا کرده و HTML خویش را گشوده کنیم می بایست ردیف‌های واکنشگرا را مشاهده کنیم. درصورتی که برگه را تغییر تحول اندازه دهید، خواهید روءیت کرد که ردیف‌ها مبنی بر نقاط برک پوینتی که روی مرورگر مشاهده می کنید، اخلاق می کنند.

نمای موبایل:

 

نمای پرتره آیپد:

 

نمای گسترده آیپد:

 

مشاهده کردید که کلاس‌های واکنشگرا به نیکی فعالیت مینمایند ولی هنوز یک عمل را انجام نداده‌ایم که یک قسمت مهم در هر grid واکنشگرا می باشد و آن هم بضاعت نهفته کردن ردیف‌ها با اعتنا به اندازه برگه هست و همان طور که در نمای موبایل مشاهده می کنید، این حادثه هنوز چهره نداده میباشد و بایستی آن را طولانی تر کرد. برای معمولی‌خیس کردن، ما کلاس‌های col-s-hidden ، col-m-hidden ، col-1-hidden و col-hidden را برای پوشش اسم ردیف‌ها و نقاط برک پوینت، فراخوانی می کنیم. اضافه کردن این کلاس‌ها نسبتا معمولی میباشد زیرا تمام کاری که می بایست انجام دهیم نهفته کردن ردیف‌های متبوع در نقطه برک پوینت درست میباشد. کد تحت بهتر میتواند این زمینه را توضیح دهد:

// grid.less

@media @l {
.generateResponsiveCols(@cols, l);

// hide any element that has the class col-l-hidden
.col-l-hidden {
display: none;
}

// show all the other hidden elements that were meant for other breakpoints
.col-s-hidden,
.col-m-hidden,
.col-hidden {
display: block;
}
}
کاری که ما انجام میدهیم، نهفته کردن ستونی میباشد که با نقطه برک پوینت مطابقت داراست و اکران سایر ردیف‌ها چون آنها با نقطه برک پوینت مطابقت ندارند. اکنون که دیدیم به چه شکل این کلاسٰ‌ها افزوده می‌شوند، همین عمل را برای بقیه نقاط برک پوینت نیز انجام می دهیم:

// grid.less

.row,
.column {
....

// Aply hidden classes to the \"primary\" columns
.col-s-hidden,
.col-m-hidden,
.col-l-hidden {
display: block;
}

.col-hidden {
display: none;
}

// add hidden classes to our l breakpoint
@media @l {
.generateResponsiveCols(@cols, l);

.col-s-hidden,
.col-m-hidden,
.col-hidden {
display: block;
}

.col-l-hidden {
display: none;
}
}

// add hidden classes to our m breakpoint
@media @m {
.generateResponsiveCols(@cols, m);

.col-s-hidden,
.col-l-hidden,
.col-hidden {
display: block;
}

.col-m-hidden {
display: none;
}
}

// add hidden classes to our s breakpoint
@media @s {
.generateResponsiveCols(@cols, s);

.col-m-hidden,
.col-l-hidden,
.col-hidden {
display: block;
}

.col-s-hidden {
display: none;
}
}
}
هم اکنون چنانچه index.html در یک برگه اکران کوچک مجدد بار گذاری شود، چیزی مانند این را خواهید رویت کرد:

 

اضافه کردن کلاس های Helper
خواسته از کلاس‌های Helper هر چیزی میباشد که به تطابق موادتشکیل دهنده مبنی بر روشی که ما می خواهم آن‌ها‌را در کانتینر ببینم، امداد میکند. با flex می توانیم این عمل را به سادگی با به فعالیت بردن align-items و justify-content انجام دهیم. به این ترتیب، بیایید یه خرده همترازی افقی به grid خویش طولانی تر کنیم:

// grid.less

.container {
....
.justify-center {
justify-content: center;
}

.justify-end {
justify-content: flex-end;
}

.justify-start {
justify-content: flex-start;
}

.justify-around {
justify-content: space-around;
}

.justify-between {
justify-content: space-between;
}
}
درصورتی که بخواهید یکی این کلاس‌ها را به ردیف‌ها طولانی تر نمایید، خواهید رویت کرد که‌این طریق فعالیت مینماید ولی اختلال این میباشد که در صورتی بخواهید آن را به عنوان مثال به ul بیشتر نمائید، هیچ اتفاقی نمی‌افتد زیرا ul یک کانتینر فلکس وجود ندارد. ما می بایست مدام عناصری را استعمال کنیم که دارنده کلاسی می باشند که مشتمل بر justify- برای display: flex بوده تا کاری مانند این عمل انجام دهید:

// grid.less

[class*=\"justify-\"] {
display: flex;
}
حال ما کلاس‌های justify گردیده و در درحال حاضر فعالیت را برای تمام موردهای همترازی افقی داریم. شاید از خودتان بپرسید پس کلاس‌های همترازی عمودی کجا می‌باشند، برای تولید آن کلاس‌ها می بایست کد ذیل را داشته باشیم:

// grid.less

.container {
....
[class*=\"items-\"] {
display: flex;
}

.items-center {
align-items: center;
}

.items-start {
align-items: flex-start;
}

.items-end {
align-items: flex-end;
}

.items-stretch {
align-items: stretch;
}
}
به همین راحتی، کلاس‌های helper ما هم مهیا شد تا به grid بیشتر گردیده و به ما در مطابقت و همخوانی موادسازنده یاری دهد. در حالتی که کلاس‌های دیگری برای بهبود grid خویش لازم دارید مانند لبه یا این که لایی گذاری، میتوانید آن ها را نیز درین فولدر تولید نمائید.



:: برچسب‌ها: طراحي سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحي سايت  
ساخت سایت با بوت استرپ مزیت های بخش اعظمی فراوانی داراست ازجمله جذب مخاطبان فراوان از روش تلفن همراه های هوشمند و تبلت است. بوت استرپ بصورت کلی یک قاب ورک میباشد که شما می‌توانید برای ساخت وب سایت ریسپانسیو از آن استعمال فرمائید. درین نوشته ی علمی شما‌را با مزیت های طراحی وب با بوت استرپ طولانی تر آشنا خواهید شد .


در قبلی اشخاص برای تحقیق درباره‌ی موضوعی مختص و یا این که کشف کردن سوالهای احتمالی خویش، به سمت کامپیوترهای خویش ‌می‌رفتند و با به کار گیری از وب و با متوسل شدن به موتورهای کاوش سعی بر جستن پاسخ مطلوب داشتند. ولی امروزه با وجود موبایل‌های هوشمند، تبلت‌ها و حتی تلویزیون‌های هوشمند، استعمال از وب و کاوش در موتورهای کاوش گسترده‌خیس شده‌است. یوزرها انتظار دارا‌هستند سایتی که در تلفن همراه و تبلت خویش مشاهده می کنند، نمایشی شبیه به آنچه در کامپیوتر و لپ تاپ میبینند داشته باشد.
تارنما پباده سازی گردیده ‌میتواند مخاطبان متفاوتی داشته باشد. بعضی از این مخاطبان ترجیح ‌می دهند محتوای وبسایت‌ها را در کامپیوتر و لپ تاپ‌های خویش مشاهده نمایند و بعضا عشق‌مند به استعمال از اینترنت‌وب سایت‌ها در تلفن همراه‌های هوشمند خویش می‌باشند. لذا ساخت سایت می بایست به سیرتکامل‌ای باشد که اکران وب سایت در هر دستگاهی به شکلی درست صورت گرفته تا هر دسته مخاطبی را مجذوب خویش نماید. برای اکران درست تارنما‌ها در دستگاه‌های گوناگون از پاراگراف تلفن‌های هوشمند، تبلت و کامپیوتر و حتی تلویزیون‌های هوشمند از تکنولوژی ریسپانسیو و یا این که برخورد گرایی استعمال ‌میگردد.

سفارش اینترنت سر: bootstrap و کاربرد آن

بوت استرپ چه می باشد؟





:: برچسب‌ها: طراحي سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحي سايت  
شایسته ترین گویش برای ساخت وب سایت چه چیزی است؟
شاید مثل خیلی از اشخاص دیگر تصور شما این باشد که html و css جزو شایسته ترین لهجه‌های طراحی وب سایت می‌باشند. برای اشخاصی که با تکنولوژی آشنا نیستند، لهجه‌های طراحی وب و فعالیت کردن با یک طراح اینترنت می تواند مشقت بار باشد. آنان از عباراتی مانند CSS، HTML، و جاوا به کارگیری می‌نمایند که ممکن میباشد برای شما تحت عنوان مالک کسب‌وکار ناشناخته و نا مفهوم باشد.

ولی بگذارید با یکدیگر روراست باشیم. اچ تی ام آل و سی اس اس جزو لهجه‌های برنامه نویسی و طراحی وب سایت وجود ندارد. در واقع آنان گویش‌های اسکریپتی می باشند که میتوانند محتوایی شمارا ویرایش کرده خصوصیت‌های خاصی مانند اندازه شرایط رنگ و دسته خودکار و مانند این را تغییر‌و تحول دهند.

 

در‌این یک‌سری ساله اخیر صنعت بسط اینترنت زمانه طلایی را تجربه نموده است نسبتاًً هر هفته می‌اقتدار ذکر کرد که یک چارچوب یا این که کتابخانه نو معرفی می‌گردد که به گسترش دهندگان اینترنت اذن میدهد تا تارنما متبوع خویش را به آن رخ که می خواهند پباده سازی نمایند.

اینکه کدام یک از لهجه‌های برنامه نویسی جزو شایسته ترین لهجه‌های ساخت وب سایت میباشد؛ سوالی میباشد که بسیار مهم و جای گفتگو دارد ولی در جواب بایستی ذکر کرد که نمیشود یک جواب کلی پاسخ این سؤال بخشید ممکن میباشد یک توسعه و گسترش دهنده اینترنت لهجه برنامه نویسی را در حیث بگیرد که در لحاظ شخص دیگری آن لهجه برنامه نویسی گویش مهم برای طراحی وب سایت نباشد به هر درحال حاضر درپی ماه بازبینی برخی از مهم ترین لهجه‌های برنامه نویسی اینترنت می پردازیم.

کارداران مؤثر در تعیین شایسته ترین گویش‌های طراحی وب سایت
برای این که بدانید چه عواملی در تعیین شایسته ترین گویش‌های ساخت سایت تأثیر گذار می‌باشند شناخت با html و javascript و همینطور Css ضروری بوده و پیشگفتار شناخت با بسط اینترنت میباشد. عامل ها متعددی بر تعیین یک لهجه برنامه نویسی برای ساخت سایت تأثیر گذار می‌باشند. در بالا می بایست ملاحظه کنید از چه پلتفرمی می خواهید به کارگیری فرمایید. یعنی سروری که میخواهید تارنما شما بر روی آن پیاده سازی شود چه جور سروری میباشد.

در تمامی پلتفرم‌ها نمی‌قدرت از همگی لهجه‌های برنامه نویسی اینترنت استفاده نمود. مثلا در صورتیکه سرور شما یک سرور ویندوزی باشد در این حالت برای اجرای گویش برنامه نویسی ASp مطلوب میباشد. اما لهجه‌هایی هم وجود دارا‌هستند که میتوانند هم بر روی سرور ویندوز و هم بر روی لینوکس اجرا شوند مانند گویش برنامه نویسی C.

بایستی مشخص و معلوم فرمایید که در چه قضیه‌ای قرار میباشد به کار بپردازید. این مسئله نیز گزینش شایسته ترین لهجه‌های طراحی وب نقش مهم و کلیدی دارااست. می بایست با اعتنا به کار‌هایی که قرار میباشد در حوزه مربوطه انجام دهید گویش برنامه نویسی مایحتاج را گزینش نمایید. برای این فعالیت می‌قدرت یک باز‌نگری معمولی کرد و روءیت کرد که پروژه‌هایی که در حوزه متبوع غالب کار کرده‌اند از چه گویش‌هایی برای ایجاد آن پروژه‌ها مصرف شده میباشد.

 

ولی اینکه به لهجه‌های تازه نیز نظری داشته باشیم می تواند بسیار موثر و کارآمد باشد. البته می بایست دقت کنیم که آن لهجه تازه یادگیریش بی آلایش باشد.

فرض فرمایید شما یک لهجه برنامه نویسی بسیار لبریز توان البته مشقت بار و دشوار را تعیین میکنید و آن‌گاه برای انجام پروژه خویش ناچار می باشید که از نیروهای کارشناس و فوق رشته‌ای برای این عمل به کار گیری فرمائید که در‌این‌صورت هزینه و حقوق آن‌ها ممکن میباشد برای برخی از پروژه‌های نسبتاً وسیع توجیه اقتصادی نداشته باشد. در پی ما به معرفی برخی از شایسته ترین لهجه‌های طراحی وب میپردازیم.

جاوا اسکریپت جزو لازمات و یک کدام از لهجه‌های ساخت سایت
جاوا اسکریپت را نمی قدرت جزو یکی بی نقص ترین لهجه‌های ساخت سایت دانست بلکه یک کدام از لهجه های اسکریپتی مهم و تاثیر گذار در پباده سازی صفحه های اینترنت میباشد. این لهجه بخش مهم و بسیار بزرگی از پباده سازی صفحه ها اینترنت را java script و Html و CSS تشکیل می دهند. این لهجه را با گویش جاوا نباید مقایسه کرد.

چون لهجه جاوا یک گویش برنامه نویسی بی نقص و همگی چی تمام میباشد. البته java script یک لهجه اسکریپت نویسی میباشد که در پباده سازی صفحه های دیدنی و عکس العمل گرا اینترنت قادر است به عمل گرفته شود. با استعمال از این لهجه اسکریپتی می تواند از لحاظ گرافیکی بر روی طراحی وب فعالیت کرد.

همینطور برای در اختیار گرفتن کاراکترهای محل ورود و اعتبار سنجی در طراحی وب سایت به فعالیت گرفته شود. جاوا اسکریپت را می‌قدرت یک لهجه یک سری وجهی دانست که می تواند از توابع، api ها المان‌های html در پباده سازی یک وبسایت خوشگل از آن استفاده نمود.

 

تکوین لهجه اسکریپتی جاوا
در اولِ به وجود داخل شدن لهجه اسکریپتی جاوا اسکریپت از آن طولانی تر در پباده سازی صفحه ها اینترنت و در جهت استفاده کننده به کارگیری می‌شده‌است البته به مرور دوره که بر توان‌های آن افزوده کشت فعلا در جهت سرور به طور node.js به کار گیری می شود.

امروزه حتی می‌قدرت در برنامه‌های مانند مایکروسافت ورد و قابل انعطاف افزارهای pdf ردپای استعمال از لهجه اسکریپتی جاوا اسکریپت را روئت کرد.

یادگیری گویش جاوا اسکریپت برای هر که میخواهد در طراحی سایت غالب شود امری لازم و ضروری میباشد چون این گویش اسکریپتی هم یادگیری‌اش سهل وآسان میباشد و هم این که کاربرد متعددی دارااست به حدی که قاب ورک هایی مانند بوت استریپ را با همین کدهای جاوا اسکریپت ساخت کرده‌اند که به کار گیری از این قاب ورک ها میتواند در پباده سازی و توسعه و گسترش تارنما سرعت و کیفیت را بالا پیروز شود.

همینطور همانگونه که می دانید تمام مرورگرهای اینترنت اکنون از این لهجه اسکریپتی کاملا پشتیبانی می کنند. براین اساس سفارش می کنیم که قطعاً این گویش را جزو شایسته ترین گویش ساخت سایت در حیث بگیرید و در شرایطی که با آن شناخت کافی ندارید مطلقاً آغاز به یادگیری آن نمائید. گویش جاوا اسکریپت را نیز می‌اقتدار یک کدام از شایسته ترین گویش‌های طراحی وب سایت دانست که شناخت با آن برای یک طراح سایت لازم و ضروری میباشد.

پایتون جزو شایسته ترین گویش‌های ساخت وب سایت
لهجه برنامه نویسی پایتون در ستون شایسته ترین گویش‌های ساخت وب سایت جای‌دارد چون این لهجه در کنار آسانی بسیار مقیاس پذیر بوده و همینطور از شی‌ء گرایی تماما پشتیبانی میکند. این لهجه برنامه نویسی در صدر که بوجود آمد برای انجام پروژه‌های علمی به وسیله پژوهشگران به فعالیت دریافت شد.

 

 



:: برچسب‌ها: طراحي سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

مزایا و معایب لهجه HTML چه است ؟

طراحي سايت  
همان طور که گفته شد اچ تی ام ال یک گویش برنامه نویسی وجود ندارد. با این هم اکنون اچ تی ام ال در کنار css و js هسته اصلی یک تارنما را تشکیل می‌دهند.

بنابریان گویش علامت گذای HTML هم دارنده محدودیت ها و مزایایی میباشد. البته مزایا و معایب لهجه HTML چه میباشد؟ در صورتی این گویش دارنده مشکلاتی میباشد، چرا لهجه شماره یک ساخت سایت به شمار می رود و تمام طراحان سایت می بایست از یادگیری html چه چیزی است آغاز نمایند.

مزایای HTML :
امکان اجرا در تمام مرورگرها
یادگیری سهل و آسان و لذت‌بخش
متن گشوده و بدون پول بودن
ترکیب آسوده با گویش‌های سمت سرور مثل php
معایب HTM :
نیاز به پباده سازی جدا هر برگه به جهت نبود قواعد منطقی برنامه نویسی
استاتیک بودن و تعلق به گویش‌های سمت سرور برای تعامل با استفاده کننده
ضعف در پشتیبانی از مرورگرهای سابق.
فراگیری HTML5
HTML5 بر مبنا HTML مندرج و برای یادگیری HTML5 لازم وجود ندارد تا همگی چیز را از نخست حافظه بگیرید و می‌توانید از داده ها گذشته خویش نیز منفعت ببرید و تنها تغییرات آن را نسبت به ورژن پیشین HTML حافظه بگیرید و از تجهیزات نو HTML5 به کارگیری کرده و لذت ببرید.

 در شرایطی‌که قصد یادگیری HTML5 را دارید، همان گونه که گفته شد پیش نیاز آن یادگیری HTML می‌باشد.

در حالتی‌که شما بعنوان یک طراح وب سایت و کد نویس ماهر عمل می کنید و هنوز از ورژن ۴ به کارگیری مینمایید غلط بزرگی را مرتکب میشوید چون اکنون HTML5 یک لهجه بدون نقص بشمار میرود و تمام مرورگرها آن را پشتیبانی می نمایند، همینطور با اعتنا به جدید بودن آن دوره کافی برای اشراف و رقابت با سایر افراد را خواهید داشت اما در آینده و بعد از تمامی گیر شدن HTML5 ممکن میباشد شما از رقبایتان عقب بمانید و دوره متعددی را برای جبران آن از دست بدهید.

فراگیری HTML را میتوانید با کمپانی در زمان های یادگرفتن HTML (حضوری و آنلاین) مجتمع فنی آریا تهران ابتدا نمایید.

دانشسرا کامپیوتر آریا تهران با سالیان تجربه در موضوع برگزاری کلاس های کامپیوتر و برنامه نویسی به همپا شایسته ترین اساتید صاحبخانه برگزاری کلاس های HTML در محیطی آهسته، ماهر به یار و همدم شایسته ترین تجهیزات آموزشی هست. شما با کمپانی در زمان فراگیری اچ تی ام ال علاوه بر یادگیری و تلسط بدون نقص بر گویش HTML میتوانید سند دربین المللی نیز اخذ نمایید.

عده بندی

HTML مخفف گویش علامت گذاری فرا متنی میباشد (hyper text markup language).
HTML یک لهجه برنامه نویسی وجود ندارد بلکه لهجه نماد گذاری میباشد.
HTML یک لهجه برای تعریف صفحه های اینترنت میباشد که بوسیله مرورگرها به اکران در خواهد آمد.
یک گویش نشانه گذاری گروه ای از تگ ها هست.
HTML از تگ ها برای تعریف صفحه ها اینترنت به کارگیری مینماید.
تگ ها در اچ تی ام ال پذیرای صفات متعدد و مقادیر مربوط به آنان می باشند.
 یک فولدر HTML بایستی دارنده پسوند html. باشد.
یک پوشه HTML میتواند بوسیله یک ویرایشگر متنی بی آلایش ساخته شود.
هر ورقه اینترنت در واقع یک فولدر HTML میباشد و هر پوشه HTML یک متن بی آلایش. البته فولدر .html به جای متن، از یک سری تگ HTML و محتوا ایجاد شده است.
اکثر تارنما ها دربردارنده یک‌سری فولدر HTML میباشند که به یکدیگر لینک و پیوند گردیده‌ و قابل بازنویسی میباشند.
اچ تی ام ال پایه و بنیان طراجی صفحه ها اینترنت میباشد، ولی برای زیباسازی آن‌ ها می بایست از CSS استفاده کرد.



:: برچسب‌ها: طراحي سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

Print Server

طراحي سايت  
وقتی که در یک دسته از کانال پرینتر های مو جود در تیم کانال به یکدیگر متصل گردیده و از روش یک سرور در دست گرفتن می شوند و یوزرها میتوانند با اتصال به آن به پرینتر متبوع خویش دسترسی داشته باشند، به‌این جور از سرویس ها Print Server می گویند، که Fax Server نیز نوعی شبیه بوده که تفاوت آن رابطه بیت دستگاه های فاکس بجای پرینتر است.

 

Media Server
با دقت به اسم این دسته متوجه خوا هیم شد که مرتبط با اشتراک خدمت های مولتی مدیا یا این که به عبارتی Media میباشد که مثلا یک ویدئو یا این که فولدر صوتی بر روی سرور قرار میگیرد و یوزرها می‌توانند فارغ از نیاز به دانلود فولدر آن را بر روی کامپیوتر خویش مشاهده نمایند.

Communication Server
این سرور برای آماده آوردن خدمت های ارتباطی فعال‌ساز‌ی می شود که هر یوسر و یا این که کامپیوتر تحت عنوان یک end point میتوانند با اتصال به سروری که برای این مراد راه‌اندازی شده‌است با دیگر یوزرها در رابطه باشد و متون مورد ها موردنیاز را به استفاده کننده یا این که end point مقابل خویش ارسال نماید، که ترازو دسترسی ها و ارتباطات هر شخص با اشخاص دیگر نیز به وسیله خدمت های امنیتی در اختیار گرفتن می‌شود.

Computing Server
این جور برای انجام پردازش و احتساب به کار گیری می‌شود، بدین فیس که در هنگامی که پردازنده های یک کامپیوتر برای روند یا این که کاربری خاصی کافی نمی باشند، می اقتدار با اتصال این کامپیوتر به یک سرور دیگر از پردازنده های آن نیز در کنار پردازنده های کامپیوتر استفاده کننده بهره مند شد.

Web Server
این جور منحصر میزبانی تارنما ها می‌باشد و با به کار گیری از خدمت های مختص رابطه دربین نشانی ها و یوزرها کانال های وب را با کاغذ ی وبی که بر روی آن سرور میزبانی می‌گردد آماده می‌کند. که کاربرد آن به صورت ویژه در حوضه ی اینترنت هاستیگ و فعال‌ساز‌ی تارنما های میباشد.

Mail Server
همانگونه که از اسم آن معلوم میباشد برای کاربری ارسال آدرس اینترنتی به کار گیری می‌گردد، به‌این چهره که بر روی سرور یک خدمت ارسال پست الکرونیکی یا این که Web Mail قرار می‌گیرد و سرویس ها و تراکنش های ارسال نشانی اینترنتی از روش آن انجام میشود.

Proxy Server
تحت عنوان یک رابط فی مابین Server اصلی و Client قرار میگیرد و داده ها را از طرفین گرفته و بعداز باز نگری به گیرنده ارسال میکند و در بعضا مورد ها کاربری Tunnel را داشته و مانند سرویس ها VPN فردی استعمال میگردد. در فیض در واقع یک سرور در مسیر سروراصلی هست که داده ها را اخذ کرده و آنگاه باز بینی و به مقصد متبوع انتقال میدهد.



:: برچسب‌ها: طراحي سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحي سايت  
مایکروسافت ویژوال استودیو
حوالی سال 2004 مایکروسافت تصمیمی را می‌گیرد که طی آن، همه ابزارهای برنامه نویسی آن کمپانی، که پیش از این بصورت های ویژوال بیسک، ویژوال سی، فرونت پیج و غیره بودند بصورتی یک دست ذیل اسم ویژوال استودیو در آمدند.

مایکروسافت همینطور برای این مراد، ناچار بود تا تمامی کتابخانه های خویش را ذیل یک سیستم یک پارچه در آورد و اینکار نیز مطابق با به عبارتی سیاست های یکدست سازی مایکروسافت بود که زمزمه های آن، از پیشین به گوش می رسید. اسم این کتابخانه، Microsoft .Net Frameworks نهاده شد و طبق آن، تمامی کتابخانه های کمپانی، بدون آنکه از چه زبانی برای برنامه نویسی آنان مصرف شده میباشد، به کتابخانه ای کامپایل شدند که گویش مشترک تمام لهجه های برنامه نویسی آیتم استعمال در کمپانی مایکروسافت بود.

از پاراگراف محاسن این کالا می شود به اهمییت دادن به روئت کرد برنامه نویسی برنامه نویس ها اشاره نمود بطوریکه برنامه نویسی درین گوشه و کنار بسیار سریع و غلط گیری در آن، فوق العاده میباشد. درصورتی که از نگاه یک برنامه نویس بدین مال نگاه فرمائید، شاید بتوان اعلام‌کرد مایکروسافت ویژوال استودیو شایسته ترین محصولی میباشد که در مشت شما قرار داده شده‌است. البته در‌صورتی‌که از نظر یک طراح به‌این کالا نگاه نمائید، شاید بتوان خاطرنشان کرد که حتی برخی از امکاناتی را که فرانت پیج در مشت شما قرار داده بود، درین اپلیکیشن خبری از آن‌ها نمیباشد.

به هرحال این به خودتان و سلایق فردی، هنری، و مهارت های یادگیری شما بستگی دارااست که تا چه حد از یک اپلیکیشن بتوانید برای هدف های خویش به کار گیری نمائید.
فرونت پیج
این مال، مال کهن هست که بوسیله کمپانی قابل انعطاف افزاری مایکروسافت در سال 1997 روانه بازار شوید. ساخت این اپلیکیشن حال متوقف شده‌است. آخری ورژن ازاین متاع، در سال 2003 پایین اسم Frontpage 2003 روانه بازار شد. مایکروسافت بر اساس سیاست های یکسان سازی خویش که سعی بر واحدتر کردن هرچه اضافه قابل انعطاف افزارها و کتابخانه های خویش داشت، اپلیکیشن جامع دیگری را ساخت میکند که خیر فقط جایگزینی برای فرونت پیج بود بلکه چیزی بالاتر از آن بود. اسم این مال Microsoft Visual Studio اسم داشت.

از محاسن اپلیکیشن Frontpage می شود به آسانی آن و استفاده کننده پسندی آن اشاره نمود. فرونت پیج هنوز هم هوا داران فراوانی دارااست و همچنان چه در کشور ایران و چه در آن سوی مرز، برای طراحی وب و ساخت و تولید صفحه های اینترنتی گزینه استعمال قرار می‌گیرد. از گزاره تجهیزات این اپلیکیشن می شود به ساخت کدهای فراهم ای اشاره نمود که‌این اپلیکیشن صرفا با درخواست شما از واسط کاربری این برنامه، برای شما تولید خواهد کرد.

از معایب بارز این اپلیکیشن می شود به عدم توان آن در رئیس بی نقص وب سایت با پوسته ها را اسم موفقیت. اصولا فرانت پیج، در سطح پایینی از اطلاعات در میان طراح و کدهای HTML عمل خواهد کرد.



:: برچسب‌ها: طراحي سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در دنیای برنامه نویسی یه خرده که پیش بروید با استارت بدون شوخی‌خیس امور، معدود‌معدود سروکله‌ی اصطلاحی به اسم گیت هاب پیدا میشود! در صورتی میخواهید بدانید گیت‌ هاب چه است و چه کاربردی دارااست؟ این نوشته ی علمی را مهمان ادمین وبسایت باشید!

گیت هاب (GitHub) چه چیزی است؟
گیت هاب، اصلی ترین هاست برای میزبانی پروژه‌های گسترش دهندگان به حساب میآید که بوسیله یک کمپانی آمریکایی ساخته شده است.
گیت هاب هم به طور بدون پول برای پروژه‌های همگانی و هم بصورت مبلغی برای پرو‌ژه‌های تجاری قابل استعمال میباشد.

هاست به چه معناست؟

انگیزه اصلی گیت هاب ساخت محیطی برای در اختیار گرفتن نسخه و همیاری تیمی روی پرو‌ژه هاست.

در دست گرفتن نسخه در گیت‌هاب بوسیله گیت انجام میگردد. درواقع گیت در گیت‌هاب یک سیستم در اختیار گرفتن نسخه (version control) میباشد. همینطور واژه و کلمه‌ی هاب به مفاهیم کانال اشاره داراست که همیاری تیمی و تولید انشعاب در پروژه‌ها را معرفی می‌نماید.

سیستم version control چه است؟
مسلماً تجربه‌ کرده‌اید، در زمان برنامه نویسی در گیر اشتباهی گردید و آن لحظه بگویید کاش می شد پروژه را به موقعیت گذشته برمی‌گرداندید!
گیت دقیقاً این قابلیت را برایتان آماده نموده است. شما می توانید ورژن‌ی گذشته پروژه را اخذ و فعال نمائید.

در واقع گیت می تواند پروژه‌ها را در نسخه‌های گوناگون به طور یک‌پارچه ذخیره نماید.
در‌صورتی‌که پروژه‌ای متن گشوده باشد، گسترش دهندگان دیگر می توانند آن را دانلود نمایند و تغییراتی را روی آن اعمال نمایند. آنگاه پروژه را با نسخه تازه آپلود کنند. گیت با مراقبت نسخه نو و نسخه‌های قبل تجهیزات مفیدی را برای توسعه و گسترش‌ی پروژه‌ها ساخت میکند.

اصطلاحات رایج در گیت‌ هاب
معرفی اصطلاحات گیت هاب
Repository
fork
Pull Request
commit

Repository یا این که به اختصار Repo به معنای مخزن میباشد. مخزن گیت هاب محیطی برای ذخیره سازی پروژه‌های گسترش دهندگان میباشد. درین مخزن می‌قدرت هر فایل یا این که فایلی را با فرمت دلخواه ساخت.

fork در فارسی به معنای شاخه یا این که انشعاب میباشد. با این امکان شما می توانید روی پروژه‌های متن گشوده جانور در گیت هاب عمل فرمائید. در صورتیکه پروژه‌ای از پیشین وجود داشته باشد، می توانید از آن یک انشعاب اخذ و تغییراتی را روی آن اعمال فرمایید. بعد آن را تحت عنوان یک پروژه نو منتشر نمائید.

Pull Request یا این که درخواست مخلوط، قلب تپنده‌ی شرکت کردن در پروژه هاست. وقتی به کارگیری میشود که شما از پروژه‌ی اصلی یک شاخه اخذ و درآن تغییراتی اعمال کرده‌اید. درحال حاضر با یاری Pull Request میتوانید به فرد اصلی ساخت کننده‌ی پروژه، درخواست بدهید تغییرات شما‌را در پروژه‌ی اصلی اعمال نماید.

به هر تغییری در گیت‌هاب یک commit میگویند.

از گیت هاب بیش تر بدانید…
گیت‌هاب یک کانال‌ی اجتماعی نیز به حساب میآید. براین اساس امکاناتی همچون Follow کردن یوزرها، قابلیت و امکان لحاظ دادن و لایک را آماده نموده است.
در سال ۲۰۱۷ گیت‌هاب با داشتن نسبتاًً ۲۰ میلیون استفاده کننده و ۵۷ میلیون مخزن، تحت عنوان وسیع ترین صاحب خانه کد منشا، در عالم شناخته شد.
در سال ۲۰۱۹ گیت‌هاب با ارسال ایمیلی به یوزرها اهل ایران از محدود شدن دسترسی آنان به گیت‌هاب خبر بخشید. البته با تولید حساب با آی پی غیر اهل ایران نیز می‌قدرت همچنان از سرویس ها آن بهره مند شد.
گیت‌هاب با داشتن قابلیت و امکان‌های مختلف، برای رئیس پروژه، مدیر گروه، تقسیم فعالیت و اشتراک گذاری نتیجه ها، ابزار قابل قبولی به حساب میآید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 ارديبهشت 1399 | نظرات ()