نوشته شده توسط : علی پور


شاید می توان به جثارت ذکر کرد که گرافیک سایت اساس ترین اصل در جذب کاربر و کاربر هست. ساخت‌و‌ساز طراحی سایت گرافیک تارنما ماهر می‌تواند موجب اعتبار بخشیدن به وبسایت شما گردد.

در کنار گرافیک مناسب استفاده از تصاویر گرافیکی و زیبا می تواند منجر ساخت‌و‌ساز جذابیت در وبسایت شود و تصویری زیبا از سایت شما در ذهن کاربر حک گردد. صفحه اول تارنما مهم‌ترین صفحه وبسایت شما است. گرچه طراحی تک تک صفحات وب ضروری هست ولی برگه اصلی آن از اهمیت ویژه‌ای شامل است. صفحه مهم وبسایت می بایست در مرکز توجه طراحی وب قرار گیرد، زیرا اولین ورقه‌ای است که بازدید کنندگان تارنما آن را میبینند و مانند شکل ای از شرکت شما به حساب می آید.
حتی در حالتی‌که مخاطب از طریق سرچ در گوگل وارد صفحات دیگر تارنما شما شده باشد به احتمال زیاد محرمانه به صفحه ی اصلی وب سایتتان هم می‌زند . طبق گفته متخصصین طراحی وب \\\"صفحه مهم تارنما باارزش ترین اموال در دانا اینترنت (دنیای مجازی) میباشند و تاثیر صفحه اصلی تارنما یک شرکت بیشتر از فروش واقعی و یا بازده تولیدی وب سایت می باشد.\\\"
بیشتر مشتریان قبل از تصمیم گیری برای به کارگیری از خدمات یک شرکت از تارنما آن دیدن می‌کنند. این عمل حتی زمانیکه فروش به صورت آفلاین (غیر اینترنتی) ایفا می گردد نیز رخداد می‌ افتد.

بهترین طریق برای انجام طراحی گرافیکی وب، پیاده سازی آن بر طبق نتایج معماری اطلاعات وبسایت میباشد. با این فعالیت مطمئن خواهید شد که گرافیک وبسایت نه تنها به سهولت به کار گیری و خدمات کاربردی وب سایت لطمه نمی‌زند، بلکه به نوعی باعث جلب توجه بیشتر مخاطبان به وبسایت و رسیدن صاحب آن به اهداف و حق اولویت‌های نخستین خود از پیاده سازی وبسایت خواهد شد.

 

 

 

4- منوی مناسب تعیین نمایید

منوی سایت می‌تواند یک راهنمای بسیار بهتر برای کاربران وب سایت شما باشد. در انتخاب نوع منو به‌این مورد دقت داشته باشید که کاربران شما بتوانند به راحتی صفحات متفاوت وبسایت شما را ببینند و بده بستان صفحات به راحتی انجام گیرد . در طراحی منو و زیرمنو عملکرد فرمایید از یک ساختار درختی به کار گیری فرمائید به گونه ای که بخش های اساسی وب سایت بطور اشکار در آن معین شده باشد و صفحه ها مربوط به هر یک از بخش ها به صورت پایین مجموعه آن نصیب نمایش داده شوند . البته متناسب با نوع سایت و خدمات شما انتخاب منو متفاوت خواهد بود . به عنوان مثال درصورتی که یک سایت فروشگاهی گرانقدر می‌باشید که محصولات شما شامل مجموعه بندی های مختلفی است استعمال از منو هایی با گرافیک خطی سفارش نمی‌شود دراین‌صورت مگا منو ها تعیین درست تری می‌باشد ولی در صورتیکه یک وبسایت شرکتی می‌باشید که در مسئله های خاصی عمل می کنید با یک منو ی خطی کاربر می تواند آحاد خدمات شما‌را ببیند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


ظواهر گرافیکی دیدنی و مخاطب پسند
شما می بایست در لحاظ بگیرید در عین این که باید اپلیکیشنی پباده سازی نمائید که همگی یوزرها بتوانند به راحتی طراحی اپلیکیشن با آن فعالیت نمایند اما می بایست در لحاظ بگیرید که ظواهر و گرافیک برنامه شما بسیار اساسی میباشد و بایستی دیدنی و استفاده کننده پسند باشد.

سرعت بالای نرم افزار پباده سازی گردیده بوسیله شما
سرعت بار گذاری اپلیکشن شما موضوعی میباشد که می بایست به آن بپردازید و اپی را پباده سازی نمائید که سرعت بالایی داشته باشد و یوزرها را کلافه نکند.

استعمال از سرور قدرتمند برای بارگزاری اپ اندرویدی پباده سازی گردیده
در گزینش سروری که برای آپلود اپ اندروید خویش استعمال می‌کنید اعتنا نمائید.

کمپانی پباده سازی نرم افزار تلفن همراه
پباده سازی و اپ نویسی اندروید و یا این که ios خویش را به مجموعه پباده سازی نرم افزار موبایلی بسپارید که اعتقاد و باور داشته باشید با پباده سازی ماهر شمارا به هدفتان مجاورت می نمایند خیر این مه با پباده سازی و نرم‌افزار نویسی ضعیف شما‌را به عقب بکشانند.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

چشم شدن وبسایت پزشکی به تنهایی با قرار دادن داده ها، در دسترس کاربر قرار نمی گیرد بلکه می بایست با طراحی سایت استعمال از محتوا نویسی صحیح و اصولی و از کلیه مهمتر سئو بهتر ساخت سایت پزشکی را به فیض دلخواه رساند. این دستور صرفا به وسیله دسته دارای تخصص شکل می‌گیرد تا آحاد تجهیزات نام برده به نحو احسنت در مکان خویش به صدق به عمل گرفته خواهد شد تا سایت متبوع در درجه نخستین مشاهده خواهد شد. کمپانی ساخت سایت شالوده تا درحال حاضر حاضر توانسته ساخت وب سایت پزشکی را برای چند دکتر کارشناس در مرتبه های نخستین در دسترس استفاده کننده متبوع قرار دهد. به کار گیری از دسته حاذق در مورد های گرافیکی، اپلیکیشن نویسی، محتوا نویسی، سئوسازی و .... توانسته میباشد خویش را به مشتریان خویش به ثابت برساند و با دریافت کردن شغل های نو به مراتب توان خویش را در حوزه‌ سئوسازی دربین رقبا علامت می‌دهد.
کاربرد لینک و پیوند های فرنگی و بک پیوند ها

به کار گیری از بک لینک و پیوند و لینک و پیوند های فرنگی مربوط به عمل پزشک معالج و راس پزشکی در طراحی وب سایت پزشکی امداد می نماید مشاجره بهینه سازی به طور اصولی شالوده گذاری گردد تا تحت عنوان یک بنگاه تبلیغاتی ماهر شغل نماید تا بازدید کنندگان متعددی را به خویش جلب نماید تا از مخارج مازاد برای تبلیغات کاغذی کاسته گردد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

در بازاریابی اینترنتی لندینگ پیج (landing page) یا این که ورقه فرود به یک برگه شاخص در تارنما شما طراحی سایت گفته می شود که برای هدفی که در سایت یا این که کمپین تبلیغاتی خویش دنبال میکنید تاسیس شده است. این غرض می تواند لبریز کردن یک فرم، نام نویسی در تارنما و یا این که ایفا یک خرید باشد. هنگام ایجاد کرد و پباده سازی یک ورقه فرود بایستی یک مقصود خاص را تجارت خویش در لحاظ داشته باشید و طبق به عبارتی مقصود آن را طرح‌ریزی نمائید و گسترش دهید.
ایجاد کرد یک کاغذ لندینگ قادر است چالشی والا برای شما باشد. به دلیل آنکه این صفحه ها می بایست به بیشترین معیار ممکن باصرفه گردیده باشند و انتظار شما از کاربر را برآورده نمایند. همینطور در حیث بگیرید تک تک هزینه‌هایی که برای تبلیغات و بازاریابی خویش صرف می کنید متمرکز بر ارتقا ترافیک و بازدیدکننده در ورقه لندینگ یا این که فرود شماست. سوای اشتباه بودن ممکن وجود ندارد البته هر اشتباهی می تواند به سوددهی و به ثمر وصال کمپین و تبلیغات شما ضرر و زیان برساند. بدین ترتیب خوب میباشد شما پوسته‌های لندینگ بخش اعظمی را مشاهده و تحلیل نمائید که بوسیله مطرح ترین و دارای تخصص‌ترین طراحان و کمپانی‌ها پباده سازی گردیده‌اند و پاسخ خویش را پس داده‌اند. این سیرتکامل صفحه ها از دید تجربه کاربری (UX) بوسیله طراحان حرفه ای متناسب با هر هدفی به طور کامل با صرفه گردیده‌اند. یک لندینگ ساز بهتر قادر است رویه دشوار و پرچالش به سود وصال کمپین تبلیغاتی را سهل وآسان و کوتاه نماید.
بعضی کارشناسان دیجیتال مارکتینگ معتقدند ورقه لندینگ شما بایستی به طور کامل متمایز با صفحه های داخلی و ساختار کلی وب سایت شما باشد و حتی منو و دکمه‌ای به صفحه های درونی وب سایت شما نداشته باشد تا حواس استفاده کننده را از هدفی که در لندینگ خویش دنبال میکنید پرت نکند. متداول‌ترین ورقه لندینگی که به کار گیری می‌گردد برای تبلیغات کلیکی میباشد. این تبلیغ قادر است تبلیغات کلیکی در گوگل و یا این که بنری در وبسایت‌های متعدد باشد. درواقع این کاغذ، شیت‌ای میباشد که اشخاص بعد از کلیک روی تبلیغ شما «فرود» میایند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

فرض نمایید که شما صاحب و مالک یک دکان می باشید. فردی از خزانه با شما تماس میگیرد و می‌گوید که طراحی سایت شما غالب یک پاداش ارزشمند در قرعه کشی آنان گردیده اید.از شما نشانی فروشگاهتان را می پرسدتا کادو را برایتان ارسال نماید.البته فکر کنید که درصورتی که شما نشانی دقیقی به آن شخص ندهید ممکن میباشد پاداش شما به دستتان نرسد.هم اکنون سایت را یک مغازه فکر کنید.


دامنه تارنما به عبارتی نشانی مغازه شماست.

دامنه منحصربه‌فرد میباشد یعنی برای هر شخص و یا این که کمپانی و به نام وی تصویب می گردد.

هرشخصی قادر است با وارد کردن نشانی دامنه وبسایت شمادرسراسر عالم وارد تارنما شما خواهد شد.

گزینش یک دامنه مطلوب برای سایت بسیار اساسی میباشد و می بایست روی آن وقت بگذارید.

تعریف‌و‌تمجید دامنه وبسایت : نشانی اینترنتی که استفاده کننده در پنجره مرورگر برای ورود به یک سایت وارد می نماید.

هاست چه میباشد ؟

دو‌مین عبارت ازلیست ۵ تایی که بایستی معنا آن را بدانید.عبارت هاست تارنما میباشد.برگردیم به نمونه بالا مغازه شمادارای محصول ها متنوعی میباشد که می بایست آنان را برای فروش به مشتریانتان ارائه فرمائید.مطلقا فضایی موردنیاز دارید که‌این اجناس را به مشتریانتان و یا این که افرادی کهاز مغازه شما دیدن می کنندارائه نمائید.دراینترنت هم بدین شکل میباشد تارنما ها برای ارائه سرویس ها و تولید ها خویش نیاز به فضایی دارندکه تولیدها وخدمات خویش رادر آن قرار دهند تا افراد بتوانندبه آن‌ها دسترسی داشته باشند به‌این اطراف در اصطلاح هاست یا این که به عبارتی فضایمیزبانی اینترنت گفته می گردد.این فضارا میتوانید از شرکت ها ارائه دهنده هاست خریداری فرمائید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

Html5‌ به انگیزه دارا بودن خصوصیت های اختصاصی تحت عنوان شایسته ترین ورژن در مقایسه با ورژن های دیرین شناخته می‌شود. این خصوصیات عبارت اند از: اکران کدهای ساختار یافته و به طور کامل روشن اضافه کردن در اختیار گرفتن هایی طراحی سایت به عنوان مثال Email، Calendar، Date و Time
پباده سازی به طور کامل با صرفه برای یوزرها گوشی
استفاده کننده پذیری با صرفه
قابلیت و امکان پباده سازی 2 بعدی اشیاء یا این که گونه های منظم و غیر منظم
امکان ذخیره سازی داده ها در مرورگرها
قابلیت و امکان پخش آنلاین اشکال پوشه های تصویری یا این که صوتی



برای مثال نکات مهمی که درباره با html5 می بایست به آن اشاره نمود، در هم اکنون پیشرفت بودن این ورژن از لهجه آرم گذاری میباشد. به عبارت دیگر html5 همچنان در درحال حاضر توسعه و گسترش تجهیزات و امکان هایی میباشد که شایسته ترین خروجی را برای یوزرها اینترنت به همدم داشته باشد. به روزرسانی منظم و همیشگی html5 در مقایسه با بقیه ورژن های کهن html قابلیت ارائه خروجی استفاده کننده پسند را به شایسته ترین صورت ممکن مهیا می نماید.


تفاوت html5 با html4 چه می‌باشد؟

اختصاصی بودن مشخصات و کوشش خوب مطرح ترین تفاوت html5 با html4 میباشد. ولی در صورتی‌که قصد ظریف شدن در تفاوت های این دو ورژن از html را داشته باشیم، خواهیم توانست به 10 فاکتور اصلی که معرف تفاوت های html5 و html4 میباشد، اشاره کنیم.


اضافه کردن تگ canvas به html5

تگ canvas که تحت عنوان محیطی مستطیل صورت شناخته می‌شود، کاربرد ویژه ای در رسم هر مورد از گونه های گرافیکی داراست. از canvas تحت عنوان یک برهان محافظتی برای محتوای گرافیکی نیز حافظه میشود. در شکل به کارگیری از متد هایی نظیر انواع دایره ای، عکس، جعبه یا این که کاراکترها در صفحه ها تارنما از canvas در html5 به کار گیری میشود. این تگ تحت عنوان یکی کاربردی ترین تگ های گرافیکی جهت تشکیل داد برنامه کودک های ذیل اینترنت به‌حساب می‌آید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

ویژوال یا این که پباده سازی بصری وبسایت در وبسایت اهمیت متعددی داراست و تحت عنوان یک کدام از ضوابط ناگفته طراحی سایت در تشکیل داد صفحه ها تارنما میباشد. این نوشته‌علمی نکات مفیدی را در قضیه محافظت ثبات و تعادل موادتشکیل دهنده بصری در پباده سازی رابط کاربری به شما فراگیری میدهد.

سایت های دیدنی و برنده با استعمال از پباده سازی رابط کاربری (UI) یک نحوه آسوده را برای تعامل با یوزرها در پیش میگیرند. در واقع پباده سازی رابط کاربری با مقصود مجاورت شدن وبسایت با نیازهای یوزرها جاری ساختن می‌گردد. به عبارت بی آلایش خیس، پباده سازی رابط کاربری به یوزرها امداد می نماید تا کارآمدترین شیوه را برای ارائه مطالبشان در پیش بگیرند.

بدون‌شک جابجایی حس در ساخت وب سایت اهمیت متعددی دارااست. با این درحال حاضر چگونگی پباده سازی رابط کاربری نقش متعددی در توفیق صفحه ها اینترنت خواهد داشت. عامل ها مختلفی در پباده سازی UI نقش دارا‌هستند که یک کدام از مهم‌ترین آن‌ها، نگهداری یکنواختی بصری در چگونگی پباده سازی موادسازنده UI است. دلیلش این میباشد که فقدان انسجام در پباده سازی رابط کاربری می‌تواند موجب داد و فریاد در وبسایت و حیران شدن ذهن استفاده کننده خواهد شد. از سوی دیگر نگهداری یکنواختی بصری در وب سایت می‌تواند به یوزرها یاری دهد تا با وب سایت شما خوب رابطه برقرار نمایند.
• مزایای داشتن پباده سازی رابط کاربری سازگار در تارنما
1- ارتقا قابلیت و امکان به کارگیری

وقتی که در ساخت وب سایت از پباده سازی UI به کارگیری میگردد، ترافیک بیشتری به سمت وبسایت روانه میگردد. ادله این فرمان تهیه و نظم دهی طریق تکثیر محتوا در تارنما میباشد، در سود قابلیت و امکان به کارگیری از وب سایت نیز بیشتر میشود.

ظواهر تارنما در پباده سازی کاربری
2- حذف ارتباطات بی عیب و نقص

پباده سازی UI منجر میشود تا یوزرها با سهولت و سرعت بیشتری به صفحه ها و محتواهای وب سایت دسترسی پیدا نمایند. اما برای این فعالیت در پباده سازی رابط بصری بایستی محتواها حق تقدم بندی شوند تا به یک روش خاص برای یوزرها اکران داده گردد. یکنواختی بصری فی مابین موادتشکیل دهنده پباده سازی در صفحه ها اینترنت می‌تواند در پر رنگ کردن نصیب هایی از داده های تارنما به شما یاری دهد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

هر شخصی که نیاز به بیزنس الکترونیک را در قضیه کاری خویش طراحی سایت ببیند برای هر نوع شغل اقتصادی به تشکیل داد یک تارنما نیاز دارااست. دلایلی وجود دارااست که چرا ممکن میباشد در قبال ساختن یک تارنما برای فعالیت خویش مقاومت فرمایید! این عارضه ها عبارتند از \"اینجانب اهل رشته نیستم\" ، \"طراحی وب سایت خیلی گران میباشد\" ، \"اینجانب وقت ندارم\" و ... حقیقت این میباشد که شما نیازی به مهارت در حرفه آوری ندارید ، تنظیم یک تارنما حرفه‌ای برای بیزنس شما قادر است ارزان ، آسوده و سبب ساز به بی آلایش خیس کردن تجارت برای شما خواهد شد. نداشتن وبسایت برای شما وقت و هزینه دارااست.

در صورتی‌که که می‌خواهید یک سایت داشته باشید، برای کسب داده ها بیشتر برروی لینک و پیوند ساخت سایت کلیک نمایید و در شکل نیاز به مشورت بدون‌پول با شماره های 09022002123 یا این که 88456784-021 تماس نتایج فرمائید.

81٪ از اشخاص پیش از تصمیم گیری برای خرید یا این که اخذ خدماتی که مدنظر دارا هستند در وب تحقیق می نمایند. این 25.92 میلیون نفر در جستجوی مشاغل آنلاین می‌باشند. با این اکنون ، 46٪ از صاحبان مشاغل برهان نخستین خویش را برای نداشتن وبسایت ، \"بیزنس فعلا به سایت نیاز ندارد\" بیان کرده اند.

چرا می بایست سایت داشته باشیم
چرا بایستی وبسایت داشته باشیم ؟

داشتن یک تارنما مشتریان جدیدی را به سمت کسب و کار شما جذب کرده و درآمد بیشتری به شما می‌دهد.
پست الکترونیک مارکتینگ یا این که بازاریابی از روش پست الکترونیک های دامنه تارنما یکی‌از پربازده ترین طریق های بازاریابی در سراسر عالم میباشد. درین نحوه حتی در‌حالتی که اشخاص به وب سایت شما راز نزنند از روش پست الکترونیک هایی که اخذ می نمایند، می‌توانند از پایانی خبر ها عمل شما مطلع شوند.
درصورتی که اینترنت سایتی ندارید ، فرصتی برای تصاحب سهمی از این بازار ندارید.
سایت شما حتی‌د‌ر شکل نبودن شما، قادر است برای یوزرها در دسترس باشد.
یک وبسایت تحت عنوان مدافع بیزنس \"مدام فعال\" در ساعتها اداری و بیرون از آن فعالیت دارد.
سایت ها به شما یاری می نماید تا با رقبای خویش رقابت فرمایید به این دلیل‌که اکثر اشخاص هنوز پژوهش ها خویش را اعمال میدهند و شمارا در قبال رقبای خویش قرار میدهند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

حال اسم دامنه چی میباشد؟ دامنه نشانی منحصر به فرد و اینترنتی شما می باشد طراحی سایت که از دو قسمت اسم و پسوند تشکیل میشه اسم اون بخشی می‌باشد که شما میتونید خودتون تعیین فرمایید و پسوند رو میتونید از پسوندهای مو جود به کارگیری نمایید.

اکنون هر پسوندی مفهوم خودش رو داره، به عنوان مثال پسوند .com برای شغل های تجاری تشکیل شده و پسوند .org برای وبسایت های خبری و هر کشوری هم پسوند منحصربه‌فرد خودش رو داره از جمله کشور‌ایران پسوند .ir رو داره و ارمنستان پسوند .am

و این نکته رو هم بدونید که هیچ اجباری در به کارگیری از پسوندخاص وجود ندارد از جمله موردنیاز وجود ندارد مطلقا وبسایت تجاریتون رو با پسوند .com فعال‌ساز‌ی نمایید و همینطورم مورد نیاز وجود ندارد سایتی که پسوندش .com می‌باشد قطعا تجاری باشه

از لحاظ هزینه هم فعال‌سازی تارنما با دامنه ملی .ir خیلی مقرون به صرفه خیس است زیرا بها دامنه های میان المللی به دلار میباشد و با تغییر تحول ارزش دلار بها دامنه های فی مابین المللی هم تغییر تحول میکنه ، ولی دامنه .ir سالهاست که ارزش ثابتی داره.

پس شد اولی رویه دسترسی به تارنما شما ایمیل می باشد و اینکه شما می بایست این نشانی رو تصویب نمائید و اینکه کسی پیش از شما این نشانی رو تصویب نکرده باشه به صورت نمونه نشانی تارنما دسته ما nedagroup.ir می‌باشد یعنی ما از پسوند ملی .ir به کار گیری می کنیم و نام دامنه مون هم nedagroup می باشد که‌این نشانی اینترنتی تنها و صرفا برای ماست و زمانی ما ثبتش کردیم در تصویب کسی نبوده و کسی هم تا زمانی به اسم ماست نمیتونه ثبتش کنه.

چطوری یه نشانی اینترنتی (دامنه) برای خودتون تصویب فرمائید؟ نخستین برید تو وبسایت راءس پژوهش های بنیادی به نشانی nic.irیه شناسه کاربری بسازید. توجه نمائید داده ها شناسه تون رو به طور کامل درست و بی نقص وارد نمائید به عنوان مثال در صورتی‌که فامیلیتون تو کارت “ملی موسوی کیا” است توی نیک فامیلی رو “موسوی” ننویسید زیرا در آینده برای شغل های اداری به نقص‌ میخورید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

یکی قابلیت و امکان بسیار عالی و مطمئنی که سایت های فروشگاهی دارا هستند این میباشد که به یوزرها طراحی سایت اذن میدهد پرداخت ها را به طور اینترنتی و با به کار گیری از درگاه های متعدد بوسیله کارت های عضو کانال عجله اعمال دهند.

نصیب پرداخت آنلاین یک کدام از بخش های کلیدی و اساسی در وب سایت های فروشگاهی میباشد. از مزایای پرداخت آنلاین در وب سایت ها می شود به قابلیت و امکان رزرو جنس، ارائه فاکتور خرید، پیشنهاد فرآورده اشاره نمود. ولی امن بودن درگاه های پرداخت موضوع مهمی میباشد. مشتریان شما بایستی اعتقاد و باور نتایج نمایند که داده ها حسابشان در محیطی امن و سلامت قرار می‌گیرد.

تعداد کالاها در فروشگاه آنلاین

در‌صورتی‌که تولیدها و کالاهای شما به واحد سنجش نسبتا متعددی وجود داشته باشد تصاحب کردن داده ها جامع و بی نقص از آن ها گهگاه دشوار و اکثر زمان ها وقت گیر میشود و شما ناچار به استخدام عده ای برای انبار و ارائه شکل موقعیت انبار میشوید.

در فروشگاه یا این که دفتر شما، ممکن میباشد محصول ها اکثری وجود داشته باشد. شما بایستی از کالاهای جان دار و ناموجود به طور روزمره استحضار داشته باشید، و در حالتی که کالایی اخیرا در فروشگاهتان جانور شد بتوانید به راحتی به مشتریان استحضار دهید. اعمال این امور ممکن میباشد در فروشگاه یا این که دفتر شما یه خرده دشوار و وقتگیر باشد و به پرسنل بیشتری نیاز داشته باشید، ولی از روش دکان های اینترنتی به راحتی میتوانید آن را مدیر نمائید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

SaaS:

کلمه و واژه SaaS به معنای برنامه تحت عنوان خدمت میباشد که هر چیزی از گوگل داکس گرفته تا طراحی سایت فتوشاپ اکسپرس را تمجید می نماید. تنها اعتنا داشته باشید که‌این کلمه و واژه را با SASS خطا نگیرید. به عبارت معمولی خیس، SaaS به معنای هر سیرتکامل سرویسی میباشد که پلتفرم قابل انعطاف افزاری مشتق گردیده از ابر و توان گرفته از آن را آماده می نماید. دوست داستنی ترین SaaS هایی که خواهیم توانست از آن‌ها حافظه کنیم پایانی ورژن از مایکروسافت آفیس آنلاین، گوگل داکس و فتوشاپ اکسپرس میباشد. هریک از این خدمات، میتوانند تجربه مشابه گوشه و کنار دسکتاپ برای یوزرها تولید نمایند البته در‌این حالت نیازی به نصب هیچ سیرتکامل برنامه مازاد بر روی رایانه استفاده کننده نخواهد بود و وی میتواند به صورت بدون واسطه از روش اینترنت به اینگونه قابلیتی دست یابد.

آزمایش A/B:

آزمایش A/B به شما اذن می‌دهد ورژن های مختلفی از یک ورقه را آیتم نظارت قرار دهید و کارکرد هر یک از آنان را بر پایه ی معیارهایی که انتخاب نموده اید بسنجید. آزمایش A/B روشی برای آزمون کردن طریق های گوناگون چهت نیل به یک سود پایانی یکسان میباشد که در آن از تجربه کردن به کار گیری می گردد. پس از آنالیز طریق های گوناگون شایسته ترین و موثرترین چاره گزینش میگردد. معمولا آزمایش A/B برای ارزیابی طرح های متفاوت صفحه های اینترنت آیتم استعمال قرار می‌گیرد و تعداد کاربرانی که به امداد طرح مو جود به مشتری متعهد تبدیل گردیده اند را می سنجد. با ادامه فرایند تکاملی مثال اول، محاسبه و تطبیق، آزمایش A / B می‌تواند ارتقاء قابل توجهی در نرخ تبدیل صفحه ها فردی ساخت نماید. این یک ابزار کاربردی میباشد. هرچقدر نرخ تبدیل عالی باشد فروش هم بیشتر می‌گردد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

دکمه های (CALL-TO-ACTION (CTA

زمانی که مخاطبین به تارنما شما هدایت میشوند، میخواهند از تجهیزات وبسایت به کارگیری طراحی سایت نمایند. عنصر کلیدی وبسایت، دکمه تماس با شما (CTA) میباشد.

یک دکمه CTA که به نیکی پباده سازی گردیده باشد مخاطبان شمارا به مرحله بعدی میبرد. این دکمه ها به پباده سازی شما بستگی دارااست، البته در برگه ظواهر می گردد. دیده کاربر شما فورا به‌این دکمه ها می رود.
۷- سرعت شیت

شما می‌توانید یک ساخت وب سایت خوب داشته باشید، البته در حالتی‌که مخاطبان شما هیچ گاه آن را مشاهده نکنند منفعت ای ندارد. سرعت شیت یک عنصر اساسی طراحی وب سایت میباشد. این ضمانت می نماید که شیت شما با‌گاز بار گذاری می گردد، به این ترتیب مخاطبان شما میتوانند سریعا به داده ها دسترسی پیدا نمایند.

مخاطبان شما متنفرند تا معطل صفحه های بارگیری نماید باشند. در صورتی ورقه شما برای بارگیری بیشتراز حد ارتفاع بکشد، مخاطبان شما عشق و علاقه خویش را از دست میدهند. آنان به حاصل کاوش بازمی گردند و به مکان آن یک کاغذ حریف را گزینش می نمایند.

با استعمال از Insights PageSpeed Google می‌توانید سرعت شیت خویش را آنالیز فرمائید. این ابزار به شما اذن می‌دهد تا مشاهده کنید که وبسایت شما در حالا بار گذاری سریع میباشد یا این که خیر.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بیان این نکته دارای اهمیت میباشد که برای استارت اپلیکیشن‌نویسی مایحتاج میباشد در بالا تا طراحی سایت حدودی با طریق‌ی تایپ کردن الگوریتم‌ آشنا بوده تا به‌راحتی از پس ارزیابی نرم‌افزار‌تان برآیید.

همانگونه که گفتیم با به کارگیری از لهجه‌های نرم افزار‌نویسی نصیب‌های داینامیک تارنما را ساخت و ساز می کنیم، اکنون احتیاج داریم تا داده ها وارداتی در تارنما را به سیرتکامل‌ای ذخیره کنیم که در آینده به آنها دسترسی داشته باشیم، برای این دستور علاوه بر لهجه اپلیکیشن‌نویسی می بایست یک مقر‌داده (Database) نیز برای تارنما خویش ساخت کنیم.

مرحله‌ی 5
تعیین دیتابیس

در توضیحات گزینه گذشته اشاره کردیم که برای ذخیره‌سازی داده ها به یک دیتابیس احتیاج داریم، یک کدام از دوست داستنی‌ترین دیتابیس‌های گزینه استعمال در عالم که به نیکی نیز با لهجه PHP سازگار میباشد MySQL اسم دارااست، از آنجایی که‌این دیتابیس به طور مجانی عرضه‌گردیده و به شدت دوستداشتنی میباشد پیشنهاد می کنیم در پروژه‌ی خویش از آن استعمال نمایید.

تا به اینجا نسبتاً با تک تک اجزای تشکیل‌دهنده‌ی یک وب سایت آشنا گردیده‌ایم، با یادگیری این مورد ها شما می توانید یک وب سایت بدون نقص را پباده سازی و پیاده‌سازی نمائید، به این ترتیب در حالتی که تنها قصد داشتید با چگونگی ایجاد کرد یک تارنما آشنا گردید میتوانید از قرائت ادامه‌ی این فراگیری صرف‌حیث فرمائید، البته ما یحتاج میباشد بدانید مورد ها دیگری نیز در ساخت و محافظت سایت‌ها دخیل می‌باشند که درپی به آنان میپردازیم، پس در صورتیکه می خواهید کاملا با طریق‌ی ساخت و حفظ یک سایت آشنا گردید به‌دنبال با همیار آی‌تی یار و همدم باشید.
بهینه سازی (سئو) چه میباشد؟

واژه‌ی سئو مخفف عبارت Search Engine Optimization به معنای باصرفه‌سازی وب سایت برای موتورهای کاوش میباشد، کلیه‌ی ما برای یافتن لغات متبوع خویش از موتورهای جستجویی مانند گوگل یا این که بینگ به کار گیری میکنیم، واقعیت داستان این‌میباشد که موتورهای کاوش صرفا یک ربات می باشند خیر یک آدم، بدین ترتیب بایستی با استعمال از اصول خاصی محتوای وبسایتمان را برای آنها قابل فهم و شعور کنیم و کوشش کنیم با به کارگیری از تکنیک‌های گوناگون در ابتدا حاصل کاوش قرار بگیریم.

شما تحت عنوان طراح و اپلیکیشن‌نویس یک تارنما می بایست به سیرتکامل‌ای از تگ‌های HTML و بقیه موردها به کار گیری نمایید که محتوای وبسایت برای موتورهای کاوش قابل شعور باشد، در شکل گرایش می توانید با یک جستجوی معمولی داده ها بیشتری دراین باره به‌دست آورید (عبارت On-Page سئو را کاوش نمائید)
پباده سازی عکس العمل‌گرا (Responsive) چه چیزی است؟

تا یکسری سال پیش تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها فراگیر نشده بودند و اشخاص فقط با به کارگیری از کامپیوترهایشان به گشت و گذار در وب می‌پرداختند، البته امروزه وسعت عظیمی از بازدیدکننگان یک سایت از تلفن‌های همراهشان به گذر زمان وب میپردازند.

براین اساس وب سایت شما بایستی به‌سیرتکامل‌ای پباده سازی گردد که استفاده کننده به راحتی کارکشته به مشاهده‌ی محتوا در دستگاه‌هایی با ورقه‌اکران کوچک‌خیس نیز باشد، یکی‌از رویکرد‌هایی که میتوانید این خصوصیت را در صفحه ها وب سایت خویش قابلیت و امکان‌پذیر نمایید استعمال از طراحی وب سایت ریسپانسیو یا این که واکنشگرا میباشد.

در‌این تکنیک صفحه های اینترنت به تناسب سایز نمایشگر دستگاه تغییر تحول صورت میدهند و به سیرتکامل‌ای اکران داده می شوند که محتوای تارنما به خیر و خوبی قابل مشاهده و به کارگیری خواهد بود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

با دقت به اینکه این روز ها نوع رقابت ها تغییر تحول پیدا نموده است،برای قرار طراحی سایت به چنگ آوردن در جايگاه اولیه می بایست بیشتر از پیشین کوشش کرد که اما رویه طاقت فرسا تری را می بایست پشت رمز گذاشت. عده ای می‌توانند در بستر وب کلام اولیه را بزنند و میان جستجوهای گوگل سکو ی برتری را داشته باشند که مبادرت به ساخت‌و‌ساز یک تارنما ماهر نموده باشند. ساخت سایت حرفه‌ای در هر کسب و کاری تحت عنوان یکی‌از حق تقدم های مهم میباشد.

هنگامی یک وبسایت رشته ی را پباده سازی کرده باشید شل خیس میتوانید میان گونه های کسب و امور در دنیای وب به رقابت بپردازید و فراموش نکنید داشتن سایت ماهر از مهم عامل ها توفیق شما در فروش اینترنتی محصولاتتان خواهد بود. پس برای اینکه بتوانید به توفیق برسید می بایست حرفه‌ای کار فرمایید. ادله توفیق یک مارک، کیفیت آن میباشد. شما می بایست بتوانید به نوعی خاص کیفیت را به کاربرانتان نماد بدهید.

با پباده سازی یک وبسایت رشته ی می توانید کیفیت برتر برندتان را ضمانت فرمایید. هنگامی که مشتریان و یوزرها به وبسایت حرفه‌ای شما راز میزنند در واقع متکی بودن بیش تری را پیدا می نمایند و متوجه خواهند شد که با یک فروشگاه آنلاین در اکنون خرید می‌باشند که از اشخاص حرفه‌ای و عمل بلد درست شده میباشد.

طراحی سایت سایتهای ماهر

یک وب سایت را میتواند ویترینی دانست که تولید ها و سرویس ها شمارا معرفی می نماید پس شما هر چقدر که برای زیباتر شدن این ویترین کارایی نمائید می‌توانید اشخاص بیشتری را جذب فرمایید تا از این ویترین بازدید نمایند.
روشهای طراحی سایت

تارنما های اینترنتی از دید نحوه پباده سازی به دو تیم تقسیم بندی میگردند که دربرگیرنده مفاد ذیل میباشد:

طراحی وب استاتیک
ساخت وب سایت داینامیک
ساخت وب سایت مکان نما

تیم اولیه طراحی وب سایت استاتیک میباشد که در آن طراحی وب سایت به شکلی بوده که بعد ها مدیریت نمی تواند داده ها وبسایت را تغییر و تحول بدهد. اصولا چنین از اینترنت سایتها برای اینکه تغییراتی را ساخت نمایند به کمپانی طراح متعلق می‌باشند.

گروه دوم وب سایت های داینامیک است که بعد از طراحی سایت و بعد ها مدیریت وبسایت می‌تواند تغییراتی را ایفا بدهد و اینکار سوای داشتن علم عمیق فنی نیز قابلیت پذیر خواهد بود. روی هم رفته شیوه ی طراحی وب سایت های استاتیک منسوخ گردیده اند و تنها از این شیوه برای سایتهای به کارگیری می کنند که بعداز وارد کردن داده ها نیازی به تغییر‌و تحول آنان بعداز آن وجود نداشته باشد مثل بعضی از سایتهای که با فیلم های سینمایی دارای ربط هستند نیازی به تغییر تحول ندارند و می توانند برای پباده سازی این سایتها از نحوه استاتیک بهره برد.

روی هم رفته در طراحی وب سایت استاتیک، بر طراحی وب دینامیک هیچ برتری محسوسی نداشته میباشد و حتی میتوان اظهار کرد که قیمت خوب این مجموعه وب سایت نسبت به تارنما های داینامیک یک مزیت به‌حساب می‌آید ولی این ایام با وجود سیستم های مدیر محتوا دیگر این مزیت در ارتباط وبسایت های استاتیک وجود نداشته میباشد و نسبتاً کلیه ی عده ای که مبادرت به ساخت یک تارنما برای خودشان می نمایند، به تامل تغییراتی بعداز روز ها یا این که ماه ها برای سایت خودشان میباشند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

وردپرس و ساخت وب سایت برای همگی آیتم استعمال قرار می‌گیرد چون بستر وردپرس تفاوتی با طراحی سایت بقیه سیستم برهان های رئیس تارنما ندارد. برای اضافه کردن ورقه ، روی دکمه اضافه کردن برگه کلیک نمائید و اضافه کردن پست را برای اضافه کردن پست گزینش فرمائید. همگی امور در وردپرس به راحتی جاری ساختن می‌شود.

آنچه وردپرس را متمایز می نماید بضاعت و توان منبع گشوده بودن آن میباشد ، بدین مفهوم که شما در ساخت تغییر‌و تحول در آن بسیار آزاد می باشید.

بدین ترتیب ، در‌صورتی‌که می‌دانید به چه شکل رمز گذاری فرمایید ، می‌توانید کد متبوع خویش را اضافه فرمائید.

اکثر وبسایت های عالم مثلا وبسایت های پر اسم و رسم اهل ایران مانند Vogue News و Iron Online از وردپرس استعمال می نمایند. بستر وردپرس بسیار انعطاف پذیر میباشد ، و این دستور برای هر سایتی مطلوب میباشد.

10 نکته قابل توجه در ساخت سایت با وردپرس

میزبانی مطلوب را پیدا نمائید

تعیین میزبانی مطلوب دربرگیرنده چندین نکته میباشد چون سوای میزبانی وبسایت شما نمی تواند در وب اکران داده خواهد شد.

به این ترتیب ، یافتن یک ارائه دهنده صاحب خانه برای وبسایت وردپرس خویش اصلی میباشد.

ارائه دهنده هاست بدون چاره میباشد کمترین منابع را برای خریداری نمودن بازدید وب سایت ، کمترین واحد سنجش سکوت کردن و مهمتر از تمامی سرعت بالا آماده نماید.

چون سرعت بارگیری وبسایت یکی‌از نکات اساسی در سئو وب سایت میباشد.

از پلاگین های سئو به کارگیری نمایید

تمرکز بر بهینه سازی وب سایت ، بخشی طلاق ناپذیر از توفیق هر تارنما میباشد. فارغ از بهینه سازی ، نمی توانید در نتیجه ها کاوش امتیاز بالایی کسب نمائید و در فیض مخاطبان شما رویش نمیکنند.

بدین ترتیب هر چقدر هم که برای تارنما خویش هزینه نمایید و آن را به یک تارنما ماهر و قشنگ تبدیل فرمایید ، در انتها بایستی از روش seo قابل مشاهده باشید.

اهمیت seo باعث به پباده سازی پلاگین های متعدد برای مشاهده آن در وردپرس گردیده است.

این پلاگین ها فعالیت را برای شما سهل و آسان می نمایند چون می‌توانید محتوای تولید گردیده را تجزیه و محاسبه کرده و اشتباهات احتمالی را برطرف نمایید.

به فهرست پلاگین های وردپرس بروید و افزونه مطلوب را پیدا فرمایید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

امروزه و با اعتنا به موقعیت جان دار در جامعه، هر کسب و کاری مستلزم آن میباشد طراحی سایت برای اینکه بتواند همچنان در مسیر رقابت با بقیه رقبای خویش باقی بماند یک اینترنت‌تارنما فروشگاهی را در کنار کسب‌وکار خویش تولید نماید.

اما پباده سازی فروشگاه آنلاین فقط به کسب و شغل های فعال خلاصه نمیشود و هر فردی که موقعیت ساخت تجارت فیزیکی را ندارد هم می تواند بدین آیتم بهتر و مزایای آن تاءمل نماید.

در 1‌سال پیشین و با وجود کووید 19 درآمد دکان‌های آنلاین خلاف کل کسب و کاری فیزیکی که کاهش داشته‌اند با ارتقاء چشمگیری روبه رو بوده میباشد.

بخش اعظمی از کسب و امور نیز توانستند با کوچ کردن به سمت ساخت سایت قسمت متعددی از ضرروزیان‌های خویش را جبران نمایند.


مزایای طراحی وب سایت فروشگاهی

قابلیت اتصال به درگاه‌های امن پرداخت اینترنتی
قابلیت سبد خرید برای تولیدها یار با ارائه کد تخفیف
قابلیت و امکان نظرسنجی برای یوزرها و مشتری ها
امنیت و سرعت بار گذاری بالا
رئیس تولید ها، یوزرها، توصیه‌ها، برندها، مقاله‌ها و خبرها به طور جدا از هم
پباده سازی برخورد‌گرا (ریسپانسیو)
مارک سازی و ساخت محبوبیت در کمترین فرصت به امداد طرز‌های متفاوت مثل seo
هزینه به مراتب کمتر
محصور نبودن به یک جای و جغرافیای خاص



پباده سازی فروشگاه آنلاین


طراحی وب سایت شرکتی

شرکتهای متفاوت با ساخت وب سایت می‌توانند سرویس ها و مثال شغل های خویش را برای معرفی و یاحتی با دقت به قضیه کاری برای فروش در وبسایت خویش قرار دهند. شایسته ترین طریق معرفی سرویس ها و مثال امور اینک طراحی وب سایت می باشد.

مطلقاً برای بخش اعظمی از ما اتفاق افتاده که پیش از مراجعه به یک کمپانی کوشش می کنیم مقصود خویش را در آغاز در وب کاوش کنیم. درحال حاضر در صورتیکه یک اینترنت‌وبسایت شرکتی عامل ها متفاوت طراحی وب سایت مانند بهینه سازی و ساخت و ساز محتوا و… را رعایت کرده‌با‌شد به راحتی میتواند مشتری غرض خویش را جذب نماید.

همینطور در شکل ممکن میتواند به عبارتی لحظه سرویس ها خویش را ارائه نماید و دیگر نیازی به مراجع حضوری نباشد.

طراحی وب شرکتی یک مزیت اساسی و رقابتی برای یک کمپانی می باشد. کمپانی‌های متعددی می باشند با عدم دقت به‌این مسئله بخش اعظمی از مشتریان خویش را نثار رقبا می‌نمایند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

همانگونه که میدانید با پیشرفت تکنولوژی و تغییرات اصلی در طریق بازاریابی نیاز میباشد که فضای مجازی طراحی سایت بیشتراز پیش گزینه دقت قرار گیرد. بازار شغل و روش بازاریابی نوین، تاجران را به معرفی مال در فضای مجازی و وب سوق میدهد. هم اکنون می‌توانید با گزینش یک “طراحی وب سایت” مطلوب به راحتی وارد دنیای وب گردید. با ساخت سایت میتوانید سرویس ها و تولیدها خویش را به مشتریان ارائه فرمائید. یک وبسایت به شما یاری می نماید که به موتورهای کاوش معرفی گردید و شایسته ترین تبلیغ را اعمال دهید. در شرایطی‌که میخواهید وارد دنیای سرویس ها الکترونیک گردید با ما همپا باشید.

برای اینکه این زمینه را بصورت با جزییات بیشتر نظارت کنیم در بالا بصورت عنوان وار نکات اصلی در ساخت وب سایت را برای شما ارائه میکنیم:

1- طراحی وب سایت با استاندارد های روز دنیا
2- ساخت سایت با اصول seo وب سایت
3- اینترنت برندینگ در دنیای وب و حضور فعال در شبکه‌های‌عمومی
قواعد طراحی وب سایت
قواعد طراحی وب سایت
1- طراحی وب سایت بر پایه ی استاندارد های روز عالم:

پباده سازی یک تارنما مبنی بر استاندارد های روز عالم از نکاتی از نکاتی میباشد که بایستی در پباده سازی گزینه دقت قرار بخشید، طراحی وب سایت امروزه تحت عنوان یک دانش تاثیر گذار در عرضه کسب و کار میباشد، و استاندارد های جهانی بخش اعظمی برای این حوزه در دنیا مطرح شد میباشد، در صورتی‌که شما می‌خواهید سایت استانداردی داشته باشید، میتوانید داده ها بیشتری درخصوص استاندارد های ساخت وب سایت را در تارنما w3c ببینید، درین وبسایت استاندارد های نخستین ساخت سایت مطرح گردیده‌است. برای شناسایی و نگرش متکی بودن به طراحی وب ماهر می‌توانید نوشته‌ی‌علمی نحوه چک کیفیت ساخت سایت را بخوانید.
2- طراحی وب سایت با اصول seo:

seo چه می باشد؟ بهینه سازی در واقعیت seo وبسایت برای موتور های کاوش میباشد، شما با سئو اینترنت سایتتان برای موتور های کاوش میتوانید ورودی های استراتژیکی را از موتور های کاوش داشته باشید، بهینه سازی وب سایت امروزه یک کدام از ابزار های بسیار اساسی برای ارتقا فروش و ارتقاء مشتری در دنیای وب میباشد.
3-اینترنت برندینگ

سو‌مین موضوعی که در دنیای وب از اهمیت بسیار متعددی برخوردار‌است، اینترنت برندینگ میباشد، او‌لین قدم برای اینترنت برندینگ حضور فعال در شبکه‌های‌اجتماعی میباشد، شبکه‌های‌اجتماعی که تاثیر بسیار متعددی در ارتقاء برندینگ شما خواهد داشت کانال اجتماعی گوگل پلاس، توییتر، فیسبوک، آپارات و … است. این شبکه‌های‌عمومی بگونه ای در برندینگ شما تاثیر خواهد گذاشت که شما میتوانید شایسته ترین سود را فی مابین بقیه اشکال تبلیغات اینترنتی داشته باشید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1400 | نظرات ()