نوشته شده توسط : علی پور


توسعه و گسترش اینترنت و طراحی سایت که‌این ایام قطعا تمامی   طراحی سایت  در رابطه آن جسته و گریخته مطالبی می شنویم از موضوعات اصلی دنیای اینترنت میباشد. گسترش اینترنت و طراحی وب سایت هریک قابلیت و امکان های خاصی را می طلبد.ولی عموما اشخاص از تفاوت های فی مابین آن دو بی خبر می‌باشند و در مکالمات خویش به راحتی آن‌ها‌را بجای یکدیگر به کار گیری می نمایند.


ساخت سایت
طراحی سایت به امکان راه‌اندازی صفحه ها اینترنت گفته می گردد.در ساخت سایت بیشتر بر روی مواقعی مانند تایپوگرافی و یا این که زیبایی اینترنت و مخلوط رنگ ها برای جذب کاربر دقت می‌شود.قسمت های بصری یک شیت اینترنت در ساخت سایت تارنما صورت می‌گیرد.در بین هزاران تارنما برای کاوش چه‌طور می بایست استفاده کننده را جذب کرد؟ آیا در اولِ ورود به وبسایت پباده سازی خلاقانه و ادغام رنگ های یک اینترنت قادر است تاثیر گذار باشد یا این که محتوا؟ آمار نشان داده استفاده کننده صرفا در تعدادی ثانیه نخستین تصمیم می‌گیرد که‌این وبسایت رضایت اورا آماده خواهد کرد یا این که خیر؟ پس فارغ از شک چنانچه ساخت سایت به طوری باشد که از نظر بصری روی استفاده کننده تاثیر مثبت بگذارد احتمال اینکه کاربر لحظات بیشتری را در وب سایت بماند و از سرویس ها و یا این که محصول ها و یا این که محتوای آن به کار گیری نماید بیشتر میباشد. درصورتی که چه در ساخت سایت فقط نمی قدرت زیبایی را حق تقدم قرار بخشید بلکه بایستی کل اصول طراحی سایت رعایت خواهد شد.برای مثال سخن چینی و فضاهای خالی و...می بایست در ساخت سایت به نحوی باشد که استفاده کننده را به ذوق وسلیقه بیاورد . فکر کنید در طراحی وب سایت رنگ قرمز رنگ که تحریک کننده متابولیک آدم میباشد برای سایتی استعمال شود که دربرگیرنده محتویات روانشناختی میباشد؟ توسعه و گسترش اینترنت و طراحی وب سایت جزو کارهایی میباشند که بایستی به توجه اجرا شوند.

گسترش اینترنت
به کل وظایف مرتبط با توسعه و گسترش اینترنت برای میزبانی وب یا این که اینترانت بسط اینترنت گفته می‌شود.در گسترش اینترنت پای کدها به دربین می‌آید. بسط دهندگان اینترنت دو دسته می‌باشند: front-end که به پباده سازی قسمت های داخلی می‌پردازند و در واقع هنگامی شما برای اولی توشه یک وب سایت را گشوده می‌کنید و دکوراسیون کاغذ و رنگ های بکار رفته را می­ بینید این ها مرتبط با گسترش دهنده front-end میباشد.ولی در پشت وب سایت یک سیستمی وجود داراست.در واقع طرحی که روی سرور اجرا میگردد را توسعه و گسترش دهندهback- end می‌گویند.


ابزارهای طراحی سایت
ابزارهای توسعه و گسترش اینترنت و ساخت سایت با یکدیگر مختلف میباشند.photoshop cc امداد خواهد کرد عکس ها را مطابق با ذوق وسلیقه خویش تغییر و تحول دهیم. فارغ از دو دل بودن عکس هایی جالب و با کیفیت خوب امکان جذب استفاده کننده را ارتقاء خواهد بخشید.illustrator cc ابزار دیگری میباشد که به کارگیری از آن به شما یاری خواهد کرد تا قابلیت تغییر‌و تحول ظاهری فونت ها را مطابق با ذوق و سلیقه خویش داشته باشید و آن‌ها راشخصی سازی نمائید. این یک کدام از ابزارهای ارائه گردیده بوسیله کمپانی Adobe می‌باشد. آیا میدانید در سال 2012 شایسته ترین اپلیکیشن مک در نرم افزار استور کدام بود؟ چنانچه اسم coda2 را تا بحال نشنیده اید بدانید در واقع از دوستداشتنی ترین ابزار بسط در مورد بازنویسی بی خبر بوده اید.در حالتی که یک بسط دهنده بخواهد کدها را به اشتراک بگذارد بایستی چه ابزاری داشته باشد؟ GitHub بیش تر از چهار میلیون استفاده کننده را گرد هم آورده میباشد تا کدها و منش شغل های نو خویش را به اشتراک بگذارند. آیا می­خواهید طراح اینترنت باشید و عضو این اطراف عالی نیستید؟همین امروز عضو گردید تا سرعت پیشرفت کاری خویش را ملاحظه کنید.و همین طور Adobe Brackets- HTML5 boilerplate- Pattern Lab- Affinity Designer- Avocode- Antetype و اکثری ابزار دیگر...





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


برای بهتر شدن حالت کسب و عمل و فروش خویش بایستی محبوبیت  طراحی سایت خویش را ارتقا دهید. با این فعالیت بازدید اینترنت سایتتان بیشتر میشود. از انجاییکه ساخت و ساز محتوا فعالیت رنج میباشد می بایست بدانید چه طور می‌توانید محبوبیت سایت را بالاببرید تا پیروزی نیکی در کسب و کارتان بدست بیاورید و در حالتی‌که در فعالیت فروش می‌باشید بتوانید بیشتر بفروشید.


صاحبخانه (هاستینگ) کارکشته

برای تعیین پلن مطلوب برای خرید هاست می بایست به نکاتی اعتنا بفرمایید. کیفیت و سرعت تارنما از مورد ها کلیدی و مالامال اهمیت دراین مورد است. در صورتیکه که شما از هاست های اشتراکی ارزان به کارگیری فرمایید و یا این که انجاییکه هاست را از آن خریداری نموده اید نامعتبر باشد، منجر تعدد یک‌سری وبسایت بر روی یک سرور میگردد و در فیض یک هاست و صاحب خانه مشترک برای کلیه تارنما ها داریم که سبب می‌گردد منابع سرور به طور مشترک در بین انها استعمال شود.

در فیض با زیاد شدن سایت ها واحد سنجش منابع کمتر می‌گردد. در ساعاتی که بازدیدکنندگان تعدادشان بالاست ممکن میباشد سرور نتواند پاسخگوی مجموع بازدیدها باشد و اینترنت سایتتان با ایراد موجه گردد. مشکلاتی اعم از نماید شدن در بار گذاری و بالا نیامدن تارنما.

براین اساس قطعا از صاحبخانه های دارای اعتبار و منحصر به فرد به کار گیری نمایید تا سرعت اینترنت سایتتان نادر نشود و بازدیدکننده خویش را از دست ندهید.


سئو تارنما

سئو سایت یکی مهمترین مسائل برای محبوبیت وبسایت میباشد. چون هم وبسایت در نزد موتورهای کاوش دوست داستنی می‌شود و هم برای بازدیدکنندگان. با رعایت استانداردهای موتور کاوش می‌توانید از سکو بهتری در دنیای اینترنت برخوردار گردید.
بدین فرآیند اصطلاحا بهینه سازی گفته میگردد و بایستی برای آن برهه زمانی معینی حدود 6ماه تا یک‌سال را در حیث گرفت.


به کارگیری ازبهینه سازی رسانههای اجتماعی

سئو شبکه های عمومی یکی‌از مهم ترین نکات برای محبوبیت تارنما میباشد. فعلا یک کدام از اصلی ترین اقتدار های بازاریابی و جذب استفاده کننده رسانه های اجتماعی میباشد. تلاش فرمائید از مطالب موثر و غیرتکراری به کارگیری نمایید. بک لینک و پیوند گذاشتن در تارنما های دیگر نیز سبب ساز بهبود رنک وبسایت شما میگردد.

یوزرها رادر وبسایت خوددخالت دهید!

با اذن دادن به یوزرها خویش برای نظردهی در وبسایت میتوانید کار یوزرها و تارنما را ارتقاء دهید و همینطور تارنما خویش را آپ تو دیت نگه دارید. همینطور در حالتی که برای وبسایت خویش یک انجمن مصاحبه بازکنید بسیارکمک به جذب مخاطب و ارتقاء عمل های وبسایت می‌کنید.


استعمال ازگرافیک ظاهری خوب و مطلوب

استعمال مطلوب و بجای رنگ ها در ساخت وب سایت امداد قابل توجهی به رضایت کاربر و محبوبیت اینترنت سایتتان می نماید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

 

با در نطر به چنگ آوردن پیشرفت روز آپ دیت فناوری  و به کارگیری بزرگ یوزرها از طراحی سایت در سطح جهانی ،برای چشم شدن کسب و عمل خویش به یک وب سایت ماهر نیاز داریم که بتوانیم در‌این عرصه با بقیه رقیبان یاروهمدم باشیم یا این که از آنان پیشی بگیریم. برای داشتن وبسایت ماهر نیاز به یک طراح ماهر تارنما داریم که بتواند با علم خویش و مراد های ما ، سایتی متناسب پباده سازی و پیاده سازی نماید که به صورت۲۴ ساعته به معرفی کسب و عمل ما در سطح وب بپردازد.

درین مقاله میخواهیم شما‌را با یک وب سایت ماهر و مهارت ها و خصوصیت های طراح ماهر وب سایت و تاثییرات آن در تارنما و کسب وکار  بپردازیم.

وبسایت ماهر
رعایت اصول و دارا بودن خصوصیت های مطلوب ، یک سایت را ماهر نشان می‌دهد.با وجود بسط وب و فراگیر شدن تجارت الکترونیک، داشتن یک وب سایت ماهر در کسب و فعالیت بسیار  اهمیت داراست به خصوص در دنیای رقابتی،که صرفا اینترنت سایتی به پیروزی دست پیدا می نماید که از پباده سازی ماهر در وبسایت خویش به کار گیری کرده‌باشد.طراحان ماهر درین راستا نقش مهمی دارا هستند تا تارنما را به فیض مناسب برسانند.



یک سایت ماهر دربرگیرنده خصوصیت های پایین میباشد:

به کار گیری از تصاویر جالب و گرافیک متناسب با کسب و عمل و استفاده کننده پسند
ایجاد محتوای جالب و هدفمند
seo وبسایت برای موتورهای جست و جو
ارائه سرویس ها مختلف و سرعت بارگذاری بالا
ریسپانسیو بودن تارنما
پباده سازی منحصر به فرد قالب
پباده سازی باصرفه و استفاده کننده پسند
seo خوب که فیض محتوا خوب و قالب خوشگل می‌گردد.
طراح ماهر وبسایت
یک طراح فن ایی وبسایت بایستی دارنده مهارت های ویژه ای باشد و علاوه بر مهارت ، بایستی خلاقیت و استعداد طراحی سایت ماهر را داشته باشد.برای پباده سازی یک تارنما از متخصصین مختلفی در قضیه های پباده سازی و گرافیک، اپ نویس تارنما، seo عمل ماهر وبسایت و بازاریاب تارنما به کار گیری می‌شود، که مهم‌ترین آنان طراحان وبسایت و seo عمل هستند.طراح ماهر وبسایت بایستی بتواند  اینترنت سایتی را پباده سازی نماید که سبب ساز برد مشتری در مورد متبوع خواهد شد.

مهارت های طراح ماهر:

شناخت بی نقص با اپلیکیشن ساخت وب سایت و کد نویسی
مسلط به گویش های متفاوت نرم‌افزار نویسی مانند سی اس اس۳ و اچ تی ام ال۵ و  JavaScript
شناخت نسبی با قابل انعطاف افزارهای فتو شاپ و کورل
شناخت با  گویش های اپلیکیشن نویسی سمت سرور(ASP، PHP، Asp.Net)
شناخت با مباحث مقر داده
شناخت با استانداردهای پباده سازی و داشتن خلاقیت
 



خصوصیت های تخصصی طراح ماهر
آپدیت بودن : همواره داده ها خویش را با پایانی تغییرات روز جهان آپدیت رسانی نمایندمی بایست هنگامی را برای تعلیم تکنیک های تازه تخصیص دهند تا از رقابت جا نمانند.
تنوع در مثال امور: ارائه شغل های مختلف و جالب تحت عنوان مثال عمل،که سبب ساز جلب حیث مشتری خواهد شد برد طراح را در قضیه کاری تضمین می نماید.
 برقراری رابطه توانمند با مشتری: یک طراح ماهر وبسایت می بایست بتواند با مشتری، همیاران و توسعه و گسترش دهندگان وبسایت رابطه حاذق برقرار نماید. طراح می بایست مهارت برقراری رابطه را در مواقع ضروری و هنگامی که مشکلی در فعالیت واکنش میکند بضاعت و توان حل آن را داشته باشد.
طرح ریزی کلی پیش از آغاز پباده سازی:برای سرعت بخشیدن به فرآیند فعالیت یک طرح ریزی کلی پیش از استارت الزامیست. اعتنا به نیاز مشتری، در حیث به دست آوردن مهارت های خویش، مشاهده طرح های دیگر در قضیه متبوع و تنظیم الگوی مطلوب از در آغاز تا آخر منجر می‌شود تا در طول و هزینه صرفه جوی‌بار گردد و به طرح مطلوب با منظور مشتری سبب گردد.
داشتن شکیبایی و صبرمی بایست در پباده سازی شکیبایی و شکیبایی پیشه فرمائید. طراح ماهر تارنما  با حوصله و طاقت و سود گیری از مهارت و علم خویش میتواند به نحو احسن پباده سازی را به آخر و عاقبت برساند.


:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


هاست برای مغازه اینترنتی اهمیت بالایی داراست، طراحی سایت به این دلیل‌که در زمان برهه زمانی می‌تواند بر سرعت لود محصول ها و سرعت اخذ و ارسال داده ها تاثیر دورازشوخی بگذارد. هنگامی که هاست انتخابی شما منابع دشوار افزاری، سرعت و وسعت کافی را داشته باشد، می‌توانید هر تعداد متاع آپلود فرمائید و هر تعداد استفاده کننده را در وبسایت خویش بپذیرید. درپی در باب خصوصیت هاست خوب برای مغازه اینترنتی سخن کرده ایم.

 

هاست چه چیزی است؟
دکان اینترنتی برای دسترسی های خویش نیاز به هاست داراست. ولی این هاست بایستی امنیت و seo بالایی داشته باشد. برای تعیین یک هاست مطلوب، نخست بایستی مقصود مغازه خویش را بدانید و طبق آن مقصود هاست موردنیاز خویش را گزینش فرمائید. مورد ها پایین به عنوان مثال خصوصیت هایی میباشد که هاست می بایست داشته باشد :

امنیت بالا و پشتیبانی ماهر
قابلیت و امکان گسترش در زمان های پرترافیک
ارائه مدرک SSL به طور مجانی
تهیه کردن درگاه پرداخت های متفاوت برای تارنما
دارنده خصوصیت های خاص متناسب با گونه های هدف ها تجاری
دارنده هاست WooCommerce برای مغازه های اینترنتی
سرور بایستی برای پلاگین WooCommerce مواقعی مانند انتقال هاست و seo خاطر کش را با صرفه نماید.

اشکال هاست
مجموعاَ ما 3 نوع هاست با خصوصیات و تجهیزات مختلفی داریم که به دنبال به آن‌ها اشاره کرده ایم:

هاست منحصر به فرد : مطلوب برای وبسایت های فروشگاهی، با کیفیت و تجهیزات زیاد برای مدیران وب سایت

هاست اشتراکی : از آنجائیکه این هاست سرعت پایینی داراست و به طور به طور همزمان برای یک‌سری تارنما دیگر فعال میباشد، برای مغازه های اینترنتی مطلوب وجود ندارد. به دلیل آن که فضای کافی نیز ندارد. این نوع هاست بیشتر برای اشخاص مبتدی و تازه کار که می‌خواهند به طور آنلاین عمل نمایند و هزینه متعددی نیز صرف نکنند مطلوب میباشد.

سرور ابری یا این که مجازی (VSP) : سروری که در مشت شما قرار می‌گیرد اشتراکی میباشد البته منابع آن مختلف میباشد. به همین عامل ایرادات هاست اشتراکی را نداشته و برای دکان های اینترنتی نیز مطلوب میباشد.

 

9 خصوصیت که می بایست برای گزینش هاست خویش در لحاظ بگیریم
همان طور که گفتیم هاست برای یک وبسایت بسیار اهمیت دارااست. به همین استدلال برای گزینش آن بایستی به مواقعی دقت کنیم. پیرو خصوصیت های یک هاست مطلوب را ذکر کرده ایم تا شما گزینش بهتری داشته باشید:

 

1. قابلیت و امکان پیاده سازی با ووکامرس
دکان های وردپرسی اساسا از ووکامرس استعمال می نمایند. از آنجائیکه این سیستم برای همگی صاحب خانه های اینترنت خوب فعالیت نمی نماید، ما یحتاج میباشد استانداردهای امنیتی رعایت گردد. برای تامین امنیت سایت فعال کردن مدرک SSL، ایمن سازی با فایروال و زیرساخت های قادر سرور قادر است در مراحل فعالیت به شما یاری دهد. یک هاست خوب و کارکشته میتواند این استاندارد های امنیتی را برای شما آماده نماید.

 

2.گسترش پذیری
مغازه های اینترنتی با سپری شد بازه پرورش کرده و ترازو ترافیکشان نیز ارتقاء میابد. هاست انتخابی شما می بایست امکان گسترش پذیری با اعتنا بدین تغییرات را داشته باشد. خواسته از بسط پذیری این میباشد که بتواند به درخواست ها جواب دهد و متناسب با ارتقاء آن ها، سرور مجازی به طور اتوماتیک خویش را ارتقا یا این که کم کند. چنانچه هاست انتخابی این امکان را داشته باشد با پرورش وبسایت و ارتقا بازدید کنندگان سرعت تارنما کاهش پیدا نمی نماید.

 

3. سازگار با دور و اطراف تارنما
در صورتی‌که شما با کد نویسی و دستکاری فولدر های اپلیکیشن نویسی شناخت دارید، مستلزم هاستی میباشید که بتوانید براحتی در هر لحظه به یاری ویرایشگر آن پوشه های خویش را دستکاری فرمائید. همینطور در برخی مواقع موردنیاز دارید که ورژن php هاست خویش را تغییر و تحول دهید، تا سازش موردنیاز به مجموع پلاگین ها نتیجه ها خواهد شد. به عنوان مثال فعلا وردپرس از ورژن 7.3 و 7.4 php پشتیبانی میکند.

همینطور امکان تنظیم ورژن پشتیبانی و یا این که انتقال داده ها از هاست فعلی به هاست دیگر نیز، یکی‌از قابلیت و امکان های اساسی تعیین هاست مطلوب مغازه اینترنتی میباشد.

 

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


هر محصولی مستلزم رنگ اختصاصی خویش می باشد و بایستی روانشناسی طراحی سایت آن را در لحاظ گرفت به صورت نمونه برای ساخت سایت مهد بچه بایستی از رنگ های بشاش بهره برد یا این که در شکل رغبت برای یک سایت که تولید ها لاکشری ارائه می‌دهد استعمال از رنگ تیره مایل به مشکی و طلایی میتواند جالب کننده باشد ، همچنین رعایت رنگ ها برای اشخاصی که به نقص‌ کور رنگی مبتلا می باشند می‌توانند یک امتیاز مثبت برای شما باشد ولی ممکن میباشد به خیال کدر بودن نصیب متعددی از این رنگ ها مخاطبینی که بصیرت صحت دارا‌هستند اذیت بشوند و شم بدی بهشان داده خواهد شد ، پس بایستی پیش از تعیین رنگ در لحاظ بگیرید که مال و پروژه شما درباره‌ی چی می‌باشد و مخاطبین آن چه افرادی می‌باشند و آنگاه به سراغ یافتن رنگ گزینه نیازتان بروید

2 1217 نوامبر 2, 2020
تعیین رنگ مطلوب برای ساخت وب سایت
شاید بتوانید با متن دیدنی کاربرها را به وبسایت خودتان بیاورید. اما آن چیزی که منجر می‌شود یوزرها با وب سایت
رابطه برقرار نمایند و وبسایت شما‌را دوست داشته باشند ، زیبایی و رنگ‌بندی مطلوب وب سایت شماست.
درپی به طریق گزینش رنگ مطلوب و اینکه چه رنگ هایی برای تارنما شما مطلوب میباشد ، می‌پردازیم.

آنچه منجر رابطه برقرار کردن استفاده کننده با یک وب سایت میگردد، پباده سازی (UI) یک تارنما میباشد. مطلقاً این پباده سازی به طور
یک رنگ فقط انجام نمیشود. و مستلزم مخلوط شدن یک سری رنگ به شکلی میباشد که استفاده کننده از ورودش به وبسایت لذت پیروز شود.
ذوق و سلیقه خوب طراح بدون‌شک بی تأثیر در پباده سازی خوب یک وبسایت وجود ندارد. اما این که فقطً یک طراح به رنگ ارغوانی و رنگ زرد
عشق دارااست و مجموع وب سایت را با همین دو رنگ پباده سازی نماید، ابداً قابل قبول وجود ندارد.


تعیین رنگ مطلوب در ساخت وب سایت
تعیین رنگ مطلوب در ساخت سایت یکی‌از مهم ترین کارهایی میباشد که یک طراح بایستی به آن دقت نماید.
ادغام رنگ مطلوب قادر است نشان بدهد که تا چه حد از رقیبان خویش بهتر می باشید.
برای گزینش رنگ حتی می بایست نوع فن خویش را نیز مد لحاظ قرار بدهید. به صورت حتم تعیین رنگ در طراحی وب، پباده سازی لوگو، چینش خانه و یا این که حتی دفتر کار و برندینگ نیز کاربرد داراست.
برای تعیین رنگ مورد‌های متعددی خواهید داشت. به این دلیل‌که گزینش رنگ مطلوب قادر است به پیشرفت شما یاری دهد.
گزینش رنگ بندی تارنما در اولی مرحله تعیین یک رنگ اساسی تحت عنوان مبنا رنگهای شما میباشد.

مطمئنا در نگاه نخستین مورد های متعددی نخواهید داشت. البته می‌قدرت با تمرکز بیشتر به مورد های بیشتری رسید.
به صورت نمونه رنگ آبی‌رنگ خویش دربرگیرنده رنگ های آبی‌رنگ متفاوتی خواهد بود. از آبی رنگ آسمانی و لاجوردی گرفته تا نقره آبی‌رنگ،
همه آبی رنگ میباشند. و هر مورد حالا و هوای متفاوتی دارا هستند.
ضمن این که ما معمولا برای برندینگ به دو یا این که یک‌سری رنگ نیاز داریم،که بتواند مجموع نیاز های ما‌را بر طرف نماید.
اینجا دقیقا محل مطلوب برای خطا گسترده میباشد. چه‌طور از رنگ مبنا به مخلوط رنگ متفاوتی برسیم.

راه‌حل‌های متعددی برای تعیین رنگ مطلوب برای طراحی وب سایت وجود دارااست. مانند مشورت با یک طراح گرافیک
و یا این که استعمال از ادغام رنگ های معمول مانند رنگ آبی‌رنگ با رنگ سپید و یا این که زردرنگ با قرمز رنگ.
ولی این شیوه ها نمی تواند تفاوت های چشمگیری برای شما ساخت کند. می بایست هارمونی را در رنگها را
در ساخت وب سایت خویش رعایت فرمائید.
یک کدام از چاره‌هایی که قادر است به شما در تعیین رنگ مطلوب در ساخت وب سایت یاری دهد،
نگاه موشکافانه به طبیعت میباشد، که چه گونه رنگهایی خوشگل با هم مخلوط گردیده‌اند و یک اثر خوشگل را کردار کرده‌اند.

تعیین پالت رنگ
گزینش پالت رنگ و داشتن یک گروه کد رنگ جالب و آپ دیت عمل سادگی وجود ندارد. در صورتیکه تصمیم گرفته باشید
توی پروژه تان رابط کاربری زیبایی پیاده سازی نمایید. و همگی موردها را بجز گزینش رنگ پیش بروید و سود فعالیت
رنگ بندی دلنشینی نداشته باشد، شما مجال ارائه یک کار خیر به استفاده کننده را از دست داده اید.
مسلما تعیین رنگ مطلوب روی استفاده کننده تاثیر گذار میباشد. و احساس خیر و خوبی را از آن پروژه منتقل می نماید.
طراحان و توسعه و گسترش دهندگانی میباشند که متاسفانه بدین آیتم اعتنا ای ندارند. و در حالتی‌که هم رغبت داشته باشند
که‌این آیتم هم روی پروژه خویش پیاده سازی نمایند توی تعیین رنگ ایراد دارا‌هستند.

در‌این مقاله به معرفی ۳ بی آلایش تخصصی گزینش کد رنگ و یافت کردن پالت رنگ میباشد می پردازیم.
شما با این تارنما ها میتوانید رنگ هایی که با هم هم خوانی دارا هستند و می اقتدار در یک پروژه بهره مند شد را، اخذ نمایید.
یا این که دست‌کم بتوانید با مشاهده رنگ در حدود آنچه شما نیاز دارید را بدست آورید.
گاه برهه زمانی گشودن اپلیکیشن های گرافیکی مانند فتوشاپ و … را ندارید. یا این که ابدا نیاز ندارید و صرفا دنبال یک کد رنگ می‌باشید.
پس این وب سایت ها بسیار می‌تواند به شما یاری دهد.

colordrop
وبسایت colordrop یک‌سری ابزار ها و مختصات برای یافت کردن پالت رنگ های دارای ربط به هم را به شما میدهد.
در‌این وبسایت میتوانید با گزینش هر رنگ کد رنگ خویش را اخذ نمائید.
این تارنما دارنده چند قسمت متفاوت می باشد. قسمت یک Palettes که همان گونه که گفته شد پارت رنگ بندی را
به شما ارائه میدهد.
میتوانید ملاحظه کنید در یک پروژه چه گروه رنگ هایی مطلوب میباشند و می‌توانید بکار ببرید.

نصیب flat که درین نصیب رنگ بندی های فلت برای شما قرار داده گردیده که با کلیک رو هر رنگ می‌توانید
کد آن را بدست آورید.

قسمت دیدنی بعدی این وبسایت Scan Image می‌باشد که شما یک تصویری را بار گذاری میکنید
و پس از بررسی عکس تصویر وبسایت ، کد رنگ های مستعمل در عکس شمارا میدهد.

در قسمت Gradient Editor شما میتوانید با ابزار آنلاینی که داده گرادینت متبوع خویش را بسازید.
و کد سی اس اس آن را هم اخذ فرمایید.

 

 

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


تأثیر استوار یا این که عوارض بازدید
یوزرها بعداز بازدید یا این که نگاه در آغاز در پی دلیلی برای ادامه فرآیند بازدید خویش و مطالعه مارک، طراحی سایت  و کمپانی شما میباشند. برای اینکار شما می بایست عارضه ها منطقی و متعددی را در اینترنت سایتتان مد لحاظ بگیرید و دقیقاً آن چیزی را پباده سازی نمائید که معرف و منحصر به فرد برندتان باشد.

سفارش ما به شما به کار گیری از خصوصیت های تصویری مخصوص میباشد که روشی راحت برای جذب کاربر به شمار می رود. تصویری مطلوب و بیان کننده از کاغذ خانگی تأثیر بسزایی در جذب استفاده کننده داراست که اما نباید از دیگر صفحه های و ابزار اینترنت غافل شد. شما به هنگام ساخت سایت می بایست به نحوی به مورد بیندیشید که احتمال دارااست درصد قابل توجهی از یوزرها شما از شیوه های دیگر غیر برگه خانگی تان وارد تارنما شما شوند و به بازید وبسایت شما بپردازند.

برانگیختن شم وفاداری در مخاطب
بعداز آنکه مخاطب را جذب سایت خویش نمودید نکته قابل توجه ساخت شم وفاداری استفاده کننده نسبت به مارک و تارنما تان میباشد که در این باره طراحی سایت شما بایستی به طوری باشد که کاربر را تشویق به بازدید دوباره از آن نماید و در سود آن را به مشتری با مسئولیت تبدیل نماید.

برای دستیابی به‌این مقصود به کارگیری از پالت رنگی تاثیرگذار در کنار لوگوی عالی، مورد های خوانا مرتبط با نوع پالت و مواقعی دیگر قادر است اثرگذار واقع گردد.

بهتر میباشد تلاش نمائید تا در بین مخاطب و ساخت سایت رابطه دو سویه ای برقرار نمایید تا مخاطب به محافظت آن رغبت داشته باشد، بعداز ساخت رابطه دو سویه ارتباطی استوار ما فی مابین لغات، تصاویر و استفاده کننده ساخت نمائید تا زمانیکه مخاطب به وب سایت شما مراجعه و مطالب آن را می‌خواند بدین بیندیشد که دارااست مطالب خویش را می‌خواند.

 

پباده سازی متناسب با آوازه
طراحی سایت متناسب با یکپارچگی، تداوم، نظم به استفاده کننده یاری می نماید تا سریعتر شمارا پیدا نماید، برای مثال مخاطبان در هر کجای جهان که باشند می‌توانند قوص طلایی رنگ وابسته به مارک مک دولاند را بشناسند بدین ترتیب می بایست پباده سازی را در لحاظ بگیرید و آن را پیاده سازی فرمایید که به شایسته ترین صورت بتوانید این ایده را عملیاتی نمایید.

با استعمال از یک مدل، پالت، پالت صدا و رنگ، پیام متمایز و … میتوانید این عمل را به شایسته ترین طرز انجام دهید به همین استدلال می بایست لوگو شما روشن و در عین اکنون آمیخته با پباده سازی تان باشد. استعمال از لوگوی تصویری بسیار خوب که مخاطب نداند طراح آن کیست و بیان‌کننده چه معنی و مطلبی میباشد هیچ معنی و مفهومی برای کاربر نخواهد داشت.

 

روش پباده سازی و تصمیم گیری
زمانیکه به دعوا پباده سازی و تصمیم گیری می رسیم اول مقصود ما در این باره بایستی ثبات باشد، اینکه شما چه کسی میباشید و قرار میباشد چه کسی باشید و چرا مخاطبان و یوزرها نیاز بدین رابطه دارا‌هستند.

به این ترتیب در شرایطی‌که در مرحله پباده سازی و پیش از آن بدین پروسه بیندیشید میتوانید تصمیمات بهتری را اتخاذ فرمائید که بایستی بدین سوال ها و سوال های شبیه به هنگام پباده سازی جواب دهید و یک پباده سازی یک پارچه ساخت فرمایید و تصاویر یکسانی را برای به کارگیری در وبسایت، نرم افزار های موبایلی، رسانه های اجتماعی، چاپی و … تهیه و تنظیم و در آن به بازاریابی بپردازید که دراین باره تنظیم یک راهنمای مدل به هم پا مقررات و ذکر جزئیات قادر است مثمر به ثمر باشد.

این مقاله هم شاید برایتان کاربردی باشد: نکات اصلی در طراحی وب سایت برای جلب اعتماد استفاده کننده
کاربرد سهولت در رابطه
به هنگام پباده سازی بدین نکته دقت داشته باشید که سهولت رابطه با یوزرها می بایست در الویت باشد طوریکه یوزرها به راحتی بتوانند با یکدیگر رابطه برقرار نمایند که‌این دستور نیازمند اطلاع از مفاهیم پباده سازی و همینطور توسعه و گسترش میباشد که درین میان بایستی سایتتان از سرعت لود به نسبت بالایی برخوردار باشد و از تکنولوژی اینترنت و HTML سعادت برای جلب لحاظ مخاطبان به کار گیری کند و همینطور دارنده در دست گرفتن های کاربردی با همت یکسانی باشد به این دلیل‌که سایتی با کاربرد نسبت سهل وآسان میباشد و منجر می گردد تا یوزرها بیشتری با وب سایت شما رابطه برقرار نمایند و تجارب لذت بخشی را برای شما به ارمغان میاورد و سبب ساز می‌شود تا بازدید کننده مجدد به وبسایت شما بازگردد.

برای پباده سازی خویش داستانی بنویسید
پباده سازی و بازاریابی شما می بایست همانند یک روایت طرح ریزی گردیده باشد طوریکه تصاویر شما می بایست مفهومی را به استفاده کننده منتقل نماید تا یوزرها بتوانند آن ها را به خیال و خاطر و بازگو کنند که‌این خویش یکی‌از طرز های تاثیرگذار بر ارتقاء استفاده کننده به شمار می رود.

در بخش اعظمی از مواقع کشف کردن قصه پاره ای مشقت بار به لحاظ میرسد که در چنین مواردی شما بایستی برخی از سوال ها را در لحاظ داشته باشید، اینکه چه‌گونه کسب و عمل خویش را مقدمه نمائید؟ چرا بایستی به ساخت مال خاصی بپردازید؟ قرار میباشد چه خدماتی را ارائه دهید؟ چرا قرار میباشد به روش دیجیتال مارکتینگ فعالیت نمائید؟ کاربر شما کیست؟ شما بایستی به نحوی فعالیت فرمائید تا بتوانید سطح شخصی را بر روی هر کاربری پیدا نمایید.

 

جلب اعتماد یوزرها قبل از آغاز کسب و فعالیت
پباده سازی شما می بایست هم پا با اعتماد سازی باشد و به اعتماد سازی یاری دهد، علاوه بر این پباده سازی شما بایستی بازدید کنندگان را به تجارت عشق و علاقه مند و آن‌ها را ترغیب به تجارت نماید که‌این قضیه یه خرده پیچیده و در عین اکنون دشوار میباشد. مثلا کارداران تاثیرگذار بر اعتماد رنگ و رشته چاپ و مواقعی از این قبیل میباشد که دراین مورد می‌توانید عنصرها دیگری را برای جلب لحاظ مخاطبان و یوزرها همانند لینکهای پوشش دهنده خبر، نشان دادن لوح قدردانی یا این که رضایت مندی که از سوی مشتریان اخذ نموده اید، نشان دادن تعداد دفعات رابطه با رسانه های اجتماعی، به کار گیری از تصاویر، عکس های خودتان و … را به سایتتان اضافه نمائید و در غایت سایتی ساخت‌و‌ساز فرمائید که فقطً برای خودتان باشد خیر اینکه صرفا قالب آن وابسته به شما باشد.

کار مخاطب را در سایت تان هدایت فرمائید
برای حصول فیض پیروز در بازاریابی شما مستلزم پباده سازی ای می باشید تا بتوانید مخاطب را به مبادرت و کار ترغیب فرمایید به همین استدلال همگی کلیدهای شما می بایست به طوری تهیه و تنظیم گردیده باشند که استفاده کننده به راحتی بتواند آنان را پیدا و بر روی آنان کلیک و وارد مرحله بعدی گردد که درین در بین می بایست موادسازنده و همینطور راهبرد های جهت یابی به طوری پر‌نور، مختصر و کوتاه باشند؛ اعتنا داشته باشید که در صورتی یوزرها از طریق انجام کار وبسایت درایت صحت نداشته باشند پباده سازی شما با ناکامی مواجه می‌شود، براین اساس تا حد ممکن این فعالیت را برای مخاطب سهل نمائید و بدین دستور نیز اعتنا داشته باشید که همگی درخواست ها به خواسته کمپانی در کار ها بایستی کلاً سایت شما عملیاتی گردد تا استفاده کننده به راحتی بتواند آن‌ها‌را پیدا و بر روی مورد مد حیث کلیک نماید.

 

یوزرها را تشویق به اشتراک گذاری نمایید
برای اینکه یوزرها مطالب وبسایت شما‌را به اشتراک بگذارند بایستی امکاناتی را آماده فرمایید تا یوزرها مشوق به اشتراک گذاری شوند که در واقع نوعی بازاریابی نوین به شمار می رود که اشتباهات شمارا تا حدود متعددی در قضیه بازاریابی کاهش میدهد و سبب ساز می گردد تا برندتان اکنون و هوای اجتماعی به خویش بگیرد به دلیل آن که یوزرها از سوی فرد جدیدی وارد سایت شما میشوند.

برای اشتراک گذاری کلیدهای اشتراک گذاری خویش را به طوری پباده سازی فرمائید که یوزرها به راحتی بتوانند آن‌ها را پیدا و از آنان به کار گیری نمایند. پیام و متن های خویش را پیش از اینً لود نمایید و از این شیوه در اختیار گرفتن پیام هایتان را در دستان بگیرید؛ بخش اعظمی از یوزرها در بعد از ظهر تکنولوژی و دنیای دیجیتال مطالب موءثر و آیتم عشق خویش را به اشتراک می‌گذارند و از این طرز به جذب کاربر و بازدید کننده وبسایت امداد می نمایند.

حرف نهایی
مفاهیمی را که شما از مرحله آغاز تا ساخت سایت در لحاظ دارید اجرا فرمایید بایستی به طوری بر ابزار بازاریابی شما تأثیر بگذارد که برای این خواسته به کارگیری از طرق متفاوت همانند رنگ، عکس، تصاویر، صورت، پیام مارک یا این که لوگو و ارتباطی که یوزرها با شما برقرار می نمایند می‌تواند مفید واقع گردد و بدین نکته نیز دقت داشته باشید که هر حرف، تصویر و برنامه ای را که پیاده میکنید در واقع بخشی از قصه مارک شما به شمار می رود، بدین ترتیب پباده سازی یک کمپانی می بایست دارنده ظاهری خوب و منحصر از کمپانی باشد تا استفاده کننده بتواند تصویری صحیح از کمپانی را اخذ نماید که برای ساخت سایت ماهر می‌توانید با همیار بسط تماس حاصل نمایید تا همیاران ما راهنمای شما باشند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


در یکسری نوشته گذشته در باب ساخت سایت و قالب Responsive یا این که واکنشگرا توضیحاتی دادیم. حال میخواهیم راجع به تعدادی مزیت اساسی این نوع پباده سازی بنویسیم. مزایایی که شاید در حالتی‌که با آنان آشنا گردید، از کمپانی طراحی سایت  خویش بخواهید تا تارنما شمارا حالا بدین نوع قالب تغییر تحول دهد. ساخت وب سایت به طور واکنشگرا میتواند مزایای فراوانی داشته باشد که ما در کمپانی ساخت سایت آرنیکاوب و پروژه های طراحی وب سایت و قالب این مورد ها را رعایت میکنیم. از مزایای پباده سازی ریسپانسیو ( Responsive ) یا این که عکس العمل گرا این میباشد که ورقه اکران را مطابق با اکران در همه دستگاهها می سازد.این فناوری به طوری نوعی خوش آمد گویی به دنیای اینترنت می‌باشد. با ارتقاء سلایق خواننده گان متعدد برای تلاوت خبر‌ها توسط همگی دیوایس ها و سایز های کاغذ اکران، نظیر تبلت و موبایل هوشمند، اهمیت پباده سازی ریسپانسیو به شدت در حالا ارتقاء میباشد. موردها تحت شاید مهم‌ترین مزایایی ست که می شود به آن‌ها اشاره نمود:

صرفه جویی در هزینه پباده سازی
پیش از اینکه خصوصیت برخورد گرا بودن (Responsive) به طور وسیع آیتم به کارگیری قرار گیرد، موسسات در شرایطی که می خواستند ورژن تلفن همراه برای وبسایت خویش پباده سازی نمایند برای هر نوع دیوایس، یک قالب خاص پباده سازی می کردند. فکر کنید در صورتی می خواستید به عنوان مثال برای ۳ ابزار آی پد، آیفون و کامپیوتر های عادی قالب پباده سازی خواهد شد هزینه ای باید پرداخت می کردید. نکته جذاب اینجاست که در حالتی که روزی وسیله تازه به بازار معرفی و تخت‌گاز فراگیر گردد، گشوده مجدد می بایست هزینه نو صرف گردد تا برای این ابزار تازه، قالب پباده سازی خواهد شد. نحوه های آزمایش استاندارد امروزه آیتم استعمال قرار میگیرد,پشتیبانی و مراقبت از سایر کارهایی میباشد که مرتبط با داشتن تارنما هایی برای دستگاههای خاص است. زیبایی قالب برخورد گرا آنجا خویش را نشان میدهد که شما سایتتان برای هر ابزاری که در بازار وجود داراست، خویش را هماهنگ کرده و نیازی به پباده سازی مجدد قالب وجود ندارد. همان یک قالب برای مجموع ابزارها…

صرفه جویی در طول پروژه ساخت سایت
با اعتنا به تجربه ای که در موضوع طراحی وب کسب کرده ایم می‌دانیم که مدام “وقت” یکی الویت های مشتریان میباشد. وقتی که تنها با یک پروژه (در یک نوبت)، قالبی پباده سازی میشود که در کل ابزارها با سایزهای متفاوت به خیر نمایش داده میشود، بازه زمانی به شدت کاهش خواهد یافت.

سبقت از رقیبان
از آنجایی که پباده سازی برخورد گرا هنوز در اولِ راه و روش میباشد، احتمال اینکه رقیبان شما از این خصوصیت بهرمند باشند معدود میباشد. داشتن این خصوصیت به بازدیدکنندگان شما میگوید فعالیت شما در تمامی موضوع ها فن ایست و همینطور بسیار جلوتر از رقیبان خویش جنبش می‌کنید. در لحاظ داشته باشید که شما سایتی در دست دارید که خیر صرفا در مجموع مانیتورها بلکه در کلیه ابزارهای مو جود در بازار به زیبایی و فارغ از خلل به اکران درمی آید. همین مساله سبب سبقت شما از رقیبان می گردد.

ارتقا ترافیک وبسایت
به طور تقریب ۱۵ درصد از یوزرها وب، با تلفن همراه خویش به اینترنت گردی میپردازند. شما فکر کنید در‌صورتی‌که سایتی در چنگ نداشته باشید که در ابزارهای گوشی به نیکی به اکران در بیاید، تعداد متعددی از کاربرانی که می‌توانید داشته باشید را از دست می دهید. پس شما می‌توانید درحال حاضر که قصد توصیه یک وبسایت را دارید با مقداری هزینه بیشتر، کاری نمایید که کل کسانی (با هر ابزاری) که وارد دنیای نت میشوند وبسایت شمارا نیز بتوانند به شایسته ترین صورت ممکن مشاهده نمایند. چه از این بهتر؟!

پرهیز از ساخت‌و‌ساز محتوای تکراری (Duplicate Content)
فکر کنید که دو ورژن وب سایت، یکی از برای کامپیوترهای عادی و یکی از هم برای تلفن همراه، در چنگ دارید. با اعتنا به اینکه این دو تارنما، یک تارنما میباشند ولی برای نقاط گوناگون مطالبشان هم یکی از میباشد. روبات گوگل که هر یکسری وقت یک توشه محرمانه به تارنما شما میزند بعد از ایندکس کردن ورژن ابتدایی به سراغ ورژن تلفن همراه می رود و مطالب ورژن دوم را تحت عنوان “تکراری” یا این که “Duplicate” می شناسد که در شکل رخداد افتادن این زمینه رنکینگ تارنما شما بسیار نزول خواهد کرد. البته در حالتی که که شما یک وب سایت عکس العمل گرا برای کل ابزارها در مشت داشته باشید کل مطالبتان در همین یک تارنما قرار خواهد گرفت و از تولید محتوای تکراری (Duplicate Content) پرهیز گردد.

ارتقاء منظور های شما برای دستیابی به مخاطبان تبلت و موبایل
ازدیاد اپ های اینترنت روی تبلت و موبایل به شدت رو به بسط میباشد.در قبلی یوزرها تنها با یک دستگاه به تارنما ها دسترسی داشتند اما امروزه یک وب سایت توسط کلیه دستگاهها قابل دسترسی میباشد. فروش تبلت سال جاری به بیشتراز ۱۰۰ میلیون رسیده میباشد،به‌این مفهوم میباشد که پباده سازی ریسپانسیو بسیار اهمیت پیدا نموده است. برخی وبسایت های Byte۹ تا قبل از این ترافیک بالای ۴۰٪ را از تبلت ها و تلفن های همپا تجربه کرده اند که از حیث تجاری به آنان امداد نموده است.

ارتقا فروش و دوران هنگامی که بازدید کننده در وبسایت می‌ماند
تجربه یوزرها،نبود نیاز به موعظه دوباره یا این که CSS تأثیر مثبتی روی زمان وقتی که بازدید کننده در وبسایت میماند خواهد داشت.پباده سازی ریسپانسیو تناقض های زیاد وبسایت ها نظیر امکان و اجرا را از در بین می‌برد.

ارتقا تجربه مرور آفلاین تارنما ها بوسیله استفاده کننده
امکان مرور آفلاین HTML۵ بدین مضمون‌ میباشد که وب سایت ها به راحتی قابل دسترس خواهند بود.اپلیکیشن های جانور اینترنت HTML۵ بسیار زیاد آیتم به کارگیری قرار گرفته میباشد تقارن زمانی که به وب وصل می باشید و تقارن زمانی که وب شما انقطاع باشد.

پباده سازی ریسپانسیو و سئو
seo یک وبسایت ریسپانسیو خلل بزرگی محسوب نمیشود.این یک تعیین ایده آل میباشد اگرکه می‌خواهید سایتی با ورژن های گوناگون داشته باشید.تصاویر با پهنا خاصی در صفحه های موتور کاوش نشان داده میشود که نشان دهنده ی یک منظور ی شایان توجه برای سئو هست. همینطور نمایه سازی با پباده سازی ریسپانسیو خیلی بهتر میباشد بطوریکه با تمامی نوع اکران رسانه ای انطباق داراست.واقعیت این میباشد که شما از یک URL به کار گیری می‌کنید که به پایین آمدن مخارج مرتبط با seo وبسایت یاری بالقوه ای می نماید. پس میبینید که داشتن قالب عکس العمل گرا شمارا در مورد بهینه سازی نیز کمک خواهد کرد.

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


تجربه کاربری (UX)
عبارت تجربه کاربری یا این که User Experience که گاه به اختصار UX نامیده میشود، طراحی سایت  برای اولی توشه بوسیله پزشک معالج دونالد نورمن، یک محقق علمی دارای اسم و رسم، معرفی شد که اهمیت پباده سازی استفاده کننده پسند را ارائه می اعطا کرد. به پروسه ادراک و تجربه مخاطب از عمل با یک سیستم تعاملی، تجربه کاربری میگویند. امروزه تارنما ها و نرم‌افزار های کاربردی، هم‌زمان با پیشرفت تکنولوژی پرورش و بسط یافتند. پیروزی تارنما ها و نرم‌افزار ها مدام در گرو یوزرها آن میباشد؛ به‌این مضمون‌ که یوزرها، آن وب سایت یا این که نرم افزار را به چه شکل میبینند. تجربه کاربری یا این که به طور مخفف (UX) ، احساساتی میباشد که کاربر به هنگام برقراری رابطه با یک سیستم بدست می‌آورد. این سیستم می‌تواند یک تارنما، یک نرم افزار اینترنت و یا این که یک نرم‌افزار باشد. در مفاهیم امروزی در کل تحت عنوان یک ارتباط فی مابین آدم و کامپیوتر تعریف و تمجید میشود. به عده ای که بر روی تجربه کاربری فعالیت می نمایند طراحان تجربه کاربری میگویند که‌این اشخاص به مطالعه و بررسی حس و تجربه یوزرها در رابطه با یک سیستم میپردازند. مواقعی همانند سهولت کاربری، فهم و شعور قیمت سیستم، بازدهی همت و... بوسیله طراحان تجربه کاربری آیتم ارزیابی قرار می‌گیرد. راهکارهایی که در پباده سازی تجربه کاربری مطرح میگردد، ممکن میباشد در انتخاب نقشه تارنما(پباده سازی رابط کاربری رنگ‌های معنادار، دکوراسیون کاربردی، ترتیب مورد‌ها،...)، نرم افزار‌نویسی وبسایت(پروسه تثبیت فرم ها، روش ذخیره‌سازی داده ها مخاطب، فرآیند خرید،...)، محتوای متنی و تصویری وبسایت (عنوان ها بخشها، وضوح نوشته‌ها و توضیحات، تصاویر راهنما، تصویرسازی ها،...)، و حتی‌در استراتژی‌ها و قسمت های عملیاتی تارنما (نظیر نحوه ارسال متاع در تارنما های فروشگاهی) دخالت نماید و پیشنهاداتی برای با صرفه‌سازی و شل‌سازی تعامل استفاده کننده با سیستم ارائه کند. در فیض، پباده سازی تجربه کاربری نیاز به روئت کرد کلی نسبت به یک سایت یا این که نرم افزار داراست. یک پباده سازی تجربه کاربری مؤثر این بضاعت را دارااست که هدف ها کسب و عمل را با نیازهای مخاطب، به صورت همیشگی در یک جهت سازد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 | نظرات ()