نوشته شده توسط : علی پور


بیست و چهار ساعت مقطع و مقداری علت قادر است شما‌را به مقدار طراحی سایت قابل توجهی در مسیر برد پیش پیروز شود. در صورتی‌که حقیقتا می‌خواهید در وبسایت خویش تغییر‌و تحول ساخت و ساز فرمایید، هیچ هنگامی بهتر از حال وجود ندارد. شما در یک روز نمی توانید تغییرات بزرگی در تارنما خویش ساخت‌و‌ساز فرمایید، ولی میانبرهایی وجود دارا هستند تا پیشرفت قابل توجهی در ساخت سایت، ترافیک ارگانیک، ارتقا جايگاه در موتورهای کاوش گر و ارتقا بازدیدکنندگان تولید خواهد شد. پس درانتظار چه چیزی می‌باشید؟ 24 ساعت خویش را از هم‌اینک آغاز نمائید و موارد ذیل را بخوانید. شما صرفا 24 ساعت دوران دارید.

محتوای تکراری را حذف یا این که دستکاری نمایید.
محتوای با ارزش و غیر تکراری حدودا مهم ترین اصل در سئوی سایت به حساب می‌آید. به خاطر داشته باشید که در صفحه های وبسایت دو محتوا بهتر از یک محتوا وجود ندارد. این مسئله شاید مانند بخش اعظمی از اشتباهات دیگری که وجود دارا هستند اختلال کوچکی به حیث رسد. البته به راحتی می‌تواند به جايگاه بندی سایت شما در موتورهای کاوشگر جراحت برساند. درصورتی که شما دو یا این که بیشتر از دو برگه مشتمل بر یک محتوا داشته باشید، موتورهای کاوش به طور سیستماتیک کوشش می نمایند تا ورژن مهم محتوا را برای بازدیدکنندگان وبسایت تعیین نمایند. در فیض، امکان دیدن و نهایتا مرتبه بندی هر قطعه محتوا کاهش می‌یابد. برای مثال موتور جستجوگری مانند گوگل الگوریتم‌هایی پباده سازی نموده است که درصدد رویا رویی با مطالب اسکن برداری گردیده و به کارگیری بیش تر از حد تارنما ها از برچسب‎ها، می‌باشند. در واقع موتورهای جستجو گر بیش تر از کمیت مطالب، به کیفیت آن اهمیت می دهند. ابزارهای آنلاینی مانند Moz.com به شما قابلیت می‌دهند تا صفحه های تکراری وبسایت را سریعا پیدا فرمایید و محتوای موردنیاز خویش را دستکاری یا این که حذف نمایید.

 

پیوند های مرده را حذف یا این که اصلاح نمایید.
یکی‌از موضوعاتی که بازدیدکنندگان شمارا اندوهگین می نماید، لینک و پیوند های حاد میباشد. این لینک و پیوند ها میتوانند به جايگاه بندی سئو شما‌را نیز جراحت برسانند، چون نمره کیفیت سایت شمارا در موتورهای کاوش کاهش دهند. خوشبختانه کشف کردن و اصلاح این لینک و پیوند های مرده سهل خیس از آن میباشد که میپندارید. با استعمال از ابزارهای مطلوب، شما میتوانید هر سیرتکامل پیوند های شکسته را در تارنما خویش، سریعا شناسایی و اصلاح فرمایید.

از هدرهای H1 و H2 به کارگیری نمائید.
هدر تنها برای ساختن محتوای سایت شما وجود ندارد. با به کار گیری از هدرهای H1 و H2 در وبسایت خویش در کار به موتورهای کاوش امداد میکنید تا معنا محتوا مد حیث شما‌را بهتر فهم و شعور نمایند. براین اساس، با قرار دادن مهم‌ترین کلمه ها کلیدی در‌این مناطق، به بهبود جايگاه بندی سئو وب سایت خویش امداد میکنید. (ساخت‌و‌ساز یک محتوای جالب تنها یک کدام از پارامترها در پیشرفت تارنما میباشد)

توضیح و اسم پوشه های تصویری را اضافه نمایید.
توضیح تصاویر(متن Alt) صفتی میباشد که به تگ image افزوده می گردد که تحت عنوان توضیحی برای تصویر برای تصاویری که لود نمی‌شوند فعالیت می نماید. با افزودن توضیح به تصاویر سایت، به موتورهای کاوش اذن می دهید مسئله متن شمارا فهم و شعور فرمایید و این طرز به نوبه خویش یک مورد عالی برای ارتقاء سکو در موتورهای جستجو گر میباشد و به بازدید سایت امداد خواهد کرد. علاوه بر این، ساخت و ساز ریزه کاری و اسم ظریف برای تصاویر سایت می‌تواند به ارائه تصاویر در نصیب جستجوی تصاویر یاری دهد. در اکثر اوقات مواقعی که توضیح تصاویر نیست، موتورهای کاوش از اسم یک تصویر برای یافت کردن آن به کارگیری می نمایند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

- امنیت در تعیین هاست خوب

برقراری امنیت هاست , طراحی سایت  از نکات مهمی میباشد که می بایست پیش از خرید هاست از خدمت دهندگان اطمینان نتایج فرمایید. قبول دارم که‌این عمل سادگی وجود ندارد و نیاز به متخصص است. البته می بایست پیش از خرید هاست متبوع برای طراحی وب به طبع از حیث امنیت خدمات، آن را تحلیل فرمائید که با مقداری تحقیق قابلیت و امکان پذیر میباشد.

کلیه نکاتی که در ابتدا گفته شد بسیار اساسی می‌باشند. امیدورام شما با مطالعه این نوشته‌ی علمی بتوانید شایسته ترین پلن هاست متبوع خویش را بیابید و با هزینه ای مطلوب کسب و فعالیت اینترنتی خویش را فعال سازی فرمایید.

نکات اصلی برای گزینش هاست خوب

شما با مشاهده خصوصیات پلن های میزبانی مدیریو می‌توانید آنان‌را مقایسه و شایسته ترین را تعیین نمائید. همینطور میتوانید از مشورت کردن ی کارشناسان ما مجانی فایده ببرید. در انتها در صورتی شم می‌کنید سوالاتی دارید که در نوشته‌علمی به آن جواب داده نشده میتوانید سوال ها و نظرها خویش را با ما مطرح نمائید.

 

ابدا فریمورک چی میباشد؟

چارچوب اپلیکیشن یک پباده سازی قابل به کار گیری برای سیستم یا این که زیرسیستم‌های قابل انعطاف‌افزاری میباشد، که نشان دهنده گروه‌ای از کلاسهای انتزاعی و روشی میباشد که مثال‌های آن کلاس‌ها برای نوع مشخصی از برنامه همیاری می‌نمایند. چارچوب‌های قابل انعطاف‌افزاری می توانند پباده سازی‌های شی گرا داشته باشند. چارچوب اپلیکیشن ممکن میباشد مشتمل بر اپ‌های پشتیبانی، کدهای کتابخانه‌ای، لهجه‌های اسکریپتی یا این که اپ دیگری برای گسترش باشد. قسمتهای متعدد چارچوب قادر است بوسیله یک واسط نرم افزار‌نویسی کاربردی (API) نشان داده گردد. ( ویکی پدیا فارسی )
قاب ورک در اصطلاح به چارچوب قابل انعطاف‌افزاری گفته می‌گردد. یک کادر‌ورک تیم‌ای از کتابخانه‌های نرم افزار‌نویسی و احتمالا گروه‌ای از قانون ها برای اپ‌نویسی میباشد.
مثلا چارچوب «دات نت قاب ورک» محصولی از کمپانی مایکروسافت میباشد که دربردارنده هزاران کتابخانه‌ی کوچک به یاور قواعد و ابزارهایی برای بسط‌ی نرم افزار‌های متفاوت در آن میباشد.
یک چارچوب یا این که قاب‌ورک به نرم‌افزار‌نویسان یاری می‌نماید کدهای کمتری بنویسند و در طول کمتری به سود‌ی بهتری دست پیدا نمایند. در چارچوب دات‌نت و قاب‌ورک شبیه آن، ماشین مجازی جاوا، این قابلیت وجود داراست که نرم افزار‌ی درج شده، روی سیستم‌دلیل‌های متعدد به طور یکسان فعالیت نماید.( روکا )
خوب حال که فریمورک رو شناختیم پس بهتره بریم و از میان یکسری فریمورک پایتون یکی از رو گزینش کنیم :

فریمورک های اینترنت پایتون : مجموعاَ پایتون تامل می‌کنم ۱۶ فریمورک داره که هرکدوم مزایای خودش رو هم داره :


جنگو (صحبت D تلفظ نمی‌شود!) : یک قاب ورک تجهیز گردیده به ابزارهای لازم برای طراحی وب سایت نرم افزار با به کار گیری از لهجه اپ نویسی پایتون میباشد که مثلا ی این ابزارها می‌قدرت به Authentication, URI Routing, ORM و … اشاره نمود. این قاب ورک با قابلیت و امکان‌هایی همانند توسعه و گسترش ی سریع نرم‌افزار، به کارگیری ی سهل وآسان و کار‌کرد بالا توانسته بسط دهندگان ایده‌آل گرا را به خویش جذب نماید. وجود منابع آموزشی و کتاب‌های تخصصی فراگیری جنگو، سبب ساز محبوبیت بیشتر این قاب ورک گشته میباشد.

فلسک : میکرو کادر ورکی مدل البته در عین درحال حاضر قابل گسترش میباشد که برای گویش اپ نویسی پایتون درج شده میباشد. گفته می‌گردد که اینترنت نرم‌افزار های پباده سازی گردیده با فلسک نسبت به جنگو بیشتر بوی گویش پایتون می دهند به دلیل آنکه با تعداد خطوط کد کمتری می‌قدرت یک نرم‌افزار به گویش پایتون نوشت. توربوگیرز : یک قاب ورکی میباشد با کسب تجربه از کادر ورک های جنگو، روبی آن ریلز و … پباده سازی گشته که با به کارگیری از آن در کوتاه ترین مقطع ممکن می‌اقتدار یک اینترنت اپ پباده سازی کرد. توربوگیرز پاسخی به مجموع بسط دهندگانی میباشد که از محدودیت‌های قاب ورک های لهجه‌های اپ نویسی متفاوت خسته گردیده و پیرو روش‌کاری اثربخش و در عین هم اکنون بی آلایش میشوند.

این کادر ورک اپن سورس، کلیه منظوره، سریع، توسعه و گسترش پذیر و ایمن میباشد که برای علاقمندان به گویش نرم افزار نویسی پایتون پباده سازی گشته میباشد. به عنوان مثال قابلیت و امکان‌های منحصر این کادر ورک گویش اپلیکیشن نویسی پایتون می‌اقتدار به قابلیت و امکان تولید، بازنویسی و رئیس اینترنت نرم افزار از هر مقطع و مکانی تنهاً از روش یک مرورگر همانند فایرفاکس یا این که گوگل کروم و ... اشاره نمود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

شناخت با اصطلاحات اساسی هاست و میزبانی اینترنت

Disk Space یا این که فضای هاست: در معنای مقدار دور و بر یا این که حجمی میباشد که شرکتهای ارائه کننده هاست در دست یوزرها قرار میدهند تا داده ها وبسایت خویش را برروی هاست قرار دهند.

Bandwidth یا این که ترافیک هاست: واحد سنجش تراکنش داده ها میان استفاده کننده سایت با هاست را ترافیک هاست می نامند.

Addon doman یا این که ادان دامین هاست: این خصوصیت به مخاطب های هاست این قابلیت و امکان ار میدهد که فارغ از نیاز به تنظیم ی هاست نو، تارنما جدید ای را بر روی همین هاست فعلی فعال سازی نمایند. در واقع با به کار گیری از یک هاست چند وبسایت فعال سازی کنند.

Aliases یا این که بوستان دامین در هاست: بوستان دامنه اسم قابلیتی در هاست هست که استفاده کننده اذن میدهد تا دامنه ی شبیه با تارنما خویش را بر روی دامنه ی اساسی بوستان کند. تا در طول تایپ دامنه ی شبیه به وبسایت مهم ارجاع داده خواهد شد.

Uptime یا این که واحد سنجش پایداری هاست: این امکان به‌این معنا می‌باشد که یک هاست در طی سال چقدر در دسترس می‌باشد. ابن ترازو با درصد هایی مانند 98 درصد یا این که 99 درصد اندازه گیری می گردد.

Contorol panel یا این که پلتفرم هاست: در اختیار گرفتن پنل هاست به معنای رابط گرافیکی که کمپانی ارائه دهنده ی هاست در چنگ مخاطب قرار میدهد تا مخاطب فارغ از نیاز به امرها سیستم ادله بتواند وبسایت جدیدی را فعال‌سازی نماید.

Database یا این که نوع مقر داده هاست: خزانه اطلاعاتی ارائه گردیده در هاست ها را Database می نامند. این دیتابیس در هاست های لینوکسی mysql و در هاست های ویندوزی sql server اسم گرفته میباشد.

Dns یا این که name server هاست: Dns رکوردی میباشد که اسم دامنه ی تارنما استفاده کننده را به موسسه ها ارائه دهنده هاست اراسال می نماید. این داده ها پس از خریداری هاست به مخاطب ارسال می نماید.

IP یا این که نشانی آی پی هاست و سرور: آی پی یک عددی میباشد که از 4 بخش درست شده میباشد و به یک سرور پر‌نور در فضای وب اشاره می نماید. در واقع هر هاست یک آی پی یا این که مشخصه ای در وب هست.

Subdomain یا این که ذیل دامنه در هاست: مشتقی از خویش دامنه ی مهم میباشد که با یک نقطه از دامنه ی اساسی مستقل می گردد. مانند subdomain.domain.ir و مخاطب قادر است با به کارگیری از این ساب دامین تارنما جدیدی را فعال سازی نماید.

Web server: قابل انعطاف افزاری میباشد که بر روی سرور های ارائه دهنده ی هاست ها نصب می‌شود و وظیفه ی آن تبدیل کد به ورژن های گرافیکی و نمایشی برای بازدیدکنندگان وبسایت ها است.

FTP: مخفف کلمه و واژه ی file transfer protocol میباشد و یک پروتکل منتقل کننده ی داده ها در بستر وب هست که قابلیت و امکان انتقال داده ها از کامپیوتر های فردی به هاست ها و برعکس آن را برای مخاطب های هاست مهیا می کند.

Datacenter یا این که دیتاسنتر: در واقع دیتاسنتر ها سوله های بسیار عظیمی می‌باشند که کامپیوتر های سرور به طور ستون ستون و با حالت خاصی محافظت می‌شوند. دیتاسنتر ها با به کار گیری از کانال های توانا کامپیوتر های هاست را به طور 24 ساعته به وب وصل نگه می دارا هستند.

نیازی وجود ندارد حال حاضر همین اصطلاحات را حافظه بگیرید، رفته رفته خودتان با این مورد ها آشنا خواهید شد.

 طراحی سایت

معرفی گونه های هاست

خدمت های هاست ازائه گردیده به وسیله موسسه ها ارائه دهنده هاست (که با اسم کمپانی‌های هاستینگ شناخته میگردند) با اعتنا به خصوصیت های نوع کاربری، کانفیگ سرور و تجهیزات خدمت داراری تنوع مختلفی میباشند. در‌پی ی نوشته ی علمی از بورسینس، از نوع های پرطرفدار خدمت های هاست ارائه گردیده گزارشی برای شما ارائه می‌کنیم:

 

هاست اشتراکی

هاست های اشتراکی یا این که به عبارتی shared hosting از خدمت های دوستداشتنی دنیای هاست می‌باشد، موسسه ها ارائه دهنده هاست های اشتراکی، نخست یک سرور منحصربه‌فرد برای خویش تنظیم می نمایند، پس از نصب تمامی ی الزامات سرور از آن 200 الی 500 هاست اشتراکی استخراج می نمایند و هر مورد از هاست های استخراج گردیده ار با بها مقرون به صرفه برای مشتری های خویش میدهند. در‌صورتی‌که وبسایت جدیدی را فعال‌سازی کردید و قصد به خرید هاست دارید. هاست های اشتراکی میتواند مورد ی قابل قبولی برای وبسایت شما باشد.

 

هاست نصفه مخصوص

هاست نصفه منحصر به فرد یا این که vps hosting در واقع نوع دیگری از هاست های میزبانی اینترنت به اسم سرور مجازی میباشد. موسسه ها ارائه دهنده هاست ها برای اینکه سرور مجازی برای مشتری های خویش ارائه دهند، در آغاز یک سرور منحصر برای خویش تهیع می نمایند آنگاه مجازی ساز هایی نظیر vmware یا این که kvm را بر روی سرو نصب می نمایند. پس از این مرحله از این سرور یکسری هاست نصفه منحصربه‌فرد تهیه و تنظیم می نمایند. چنانچه از قدمت سایت خویش یکسری ماه یا این که سال می گذرد خرید هاست نصفه مخصوص میتواند سفارش بسیار قابل قبولی برای شما باشد.

 

هاست کل مخصوص

هاست مجموع منحصر به فرد یا این که dedicated server نوع دیگر از خدمت های ارائه گردیده بوسیله موسسه ها هاستینگ می‌باشد. این موسسه های برای ارائه این خدمت ، در آغاز یک سرور منحصر از دیتاسنتر ها تهیه و تنظیم می نمایند و بعداز نصب سیستم دلیل و در اختیار گرفتن پنل و کانفیگ سرور مطابق نیاز مشتری ، آن سرور را به عنوان هاست منحصر به فرد در چنگ تارنما مشتری قرار می‌دهند. هاست های منحصربه‌فرد منابع و توان بسیار بیشتری نسبت به سرور های مجازی یا این که هاست های منحصر به فرد دارا هستند. در‌حالتی که وبسایت شما توسعه و گسترش یافته و یا این که تعداد بازدید کنندگان وبسایت شما پیشرفت قابل مراعات ای را تجربه می نماید. ما به شما سفارش میکنیم از هاست های منحصربه‌فرد به کارگیری فرمایید.

 

 

 

هاست کشور ایران

هاست جمهوری اسلامی ایران یک اصطلاحی میباشد که جدیدا به ادبیات هاست در مرزوبوم ما ورود نموده است. و به‌این معنا میباشد که دیتاسنتر های هاست ها در کشور‌ایران قراردارد. کلاً هاستی که دیتاسنتر آن در جمهوری اسلامی ایران قرار داشته باشد، هاست کشور‌ایران گفته می‌شود. هاست جمهوری اسلامی ایران مزایا و معایب بخش اعظمی داراست. از مزایای این هاست های می شود به کاهش ریسک تحریم ها و از دست رفتن داده ها سایت ها، دوری از خروج ارز از مملکت ، ارتقا سرعت لودینگ تارنما ها اشاره نمود.

 

 

 

هاست مجانی

هاست مجانی یکی‌از دیگر از سرویس ها شرکتهای خدمت دهنده ی هاست هست که اکثر وقت ها عده ای که اخیرا مبادرت به فعال‌ساز‌ی تارنما گرفته اند و زیرا در اولِ عمل از علم فنی کافی برخوردار نیستند، به سمت هاست های مجانی کشیده میگردند. معایب این هاست ها عبارتند از : hardware بی کیفیت، پایداری زیر، خطر هلاکت داده ها، رابط کاربری ضعیف و عدم پشتیبانی را می قدرت اسم موفقیت. فقط مزیت این هاست ها بدون پول بودن آن هست. در شرایطی‌که برای فعال‌ساز‌ی سایت خویش تصمیم گرفته اید هاست مجانی را آزمون نمائید ما سفارش می‌کنیم دست نگه دارید. در ازای از هاست های یک ماهه یا این که خدمت های trial شرکت ها هاستینگ فایده ببرید

 

هاست وردپرس

هاست وردپرس یا این که wordpress هاستینگ یکی گونه های خدمت های شرکت ها هاستینگ هست. این نوع هاست برای تارنما هایی مطلوب می‌باشد که با سیستم مدیر محتوایی به اسم وردپرس راه‌اندازی گردیده اند. فعلا تعداد متعددی از وبسایت های عالم با وردپرس توسعه یافته اند. با اعتنا به اینکه شانس وسیع ای به وردپرس در عالم وجود داراست، طبیعتا هاست های وردپرسی نیز محبوبیت بزرگ ای پیدا کرده و از این رو موسسات هاستینگ با اعمال پیکربندی منحصربه‌فرد بدین نوع وبسایت ها سعی در سرویس رسانی مطلوب برای همچین وبسایت ها دارا هستند.

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

 

نقش لهجه اپ نویسی در اشکال ساخت وب سایت به زبانی که با آن به لهجه اینترنت نرم‌افزار نویسی می نمایند   طراحی سایت  html گفته میشود که مخفف HyperText Markup Language در معنای گویش آرم‌گذاری ابر متنی است. اصول و ساختار این گویش به سیرتکامل ایی است که در مجموع سیستم کارداران و مرورگر ها قابل استعمال میباشد و میشود آن را مشاهده کرد این لهجه روز آپ تو دیت در هم اکنون بروز رسانی میباشد و هزاران استفاده کننده و بسط دهنده در هم اکنون ارزیابی آن است. HTML5 نهایی ورژن این لهجه نرم‌افزار نویسی می‌باشد که کدهای بیشتری نسبت به نسخه قبل در سمت توسعه و گسترش به آن اضافه شده‌استاشکال طراحی وب به جهت ساختارهای اپ نویسی میباشد که برنامه نویس ها از آن استعمال می نمایند از آن گزاره به PHP , HTML , JAVASCRIPT ,JQUERY , CSS‏, MYSQL  و … اشاره کرد که همیاران ما در قسمت اپلیکیشن نویسی دنیا وبسایت با آن فعالیت می نمایند مجموع این زبانها سازه به کاربردشان در قسمت های متفاوت وبسایت ممکن میباشد مصرف شود. پیشگفتار ای بر طراحی وب سایت برای استارت فعالیت و داشتن وبسایت نیاز دارید تا برای سایتان اسمی تعیین نمایید که از دو نصیب درست شده میباشد: قسمت نخستین اسم و قسمت دوم حوزه آن را مشتمل بر میگردد و به طور اسم. حوزه (jahansite.com) میباشد حوزه دارنده قسمت های متنوعی میباشد به عناون نمونه com , . net .ir , .edu و.. که به ترتیب نصیب آموزشی ، اسم ایران ، کانال و یا این که سازمان و نصیب تجاری را دربرگیرنده میگردد شما میتوانید هرمورد از این قسمت های را تعیین کنید و به تثبیت برسانید برای این عمل میتوانید به قسمت مشورت کردن دنیا وبسایت رجوع نمایید و با دقت به کسب و کارتان یا این که عشق خویش دامینی را به تثبیت برسانید. نکته ایی که می بایست به آن دقت نمایید اسم یا این که دامین وب سایت به عبارتی نشانی وب سایت است که شمارا با آن می‌شناسند برای مثال www.jahansite.com دامین این موسسه میباشد که شما در نوار نشانی خویش دارید و هر هر که میخواهد به مطالب این تارنما دست پیدا نماید بایستی آن را بداند پس در تعیین آن توجه نمایید. نکته دیگر هاست یا این که میزبانی میباشد که وب سایت شما در آن قرار می‌گیرد هر چقدر این گوشه و کنار بیشتر باشد و سروری که وبسایت شما در آن به خدمت دادن می‌پردازد سرور بهتری باشد وبسایت شما از سرعت بهتری برخوردار خواهد بود. دسته بندی و اشکال ساخت وب سایت وبسایت ها را می شود به یکسری دسته تقسیم کرد که هریک تعریف و تمجید های خاص خودشان را دارا هستند که از آن پاراگراف به استاتیک یا این که داینامیک بودن تارنما می قدرت اشاره نمود ، به کارگیری از وب سایت های استاتیک به جهت معایب آن بسیار محدود گردیده ، به سایتهای تک کاربره ایی که صرفا با کد زدن و داشتن شخصی که به اپ نویسی آشنا باشد می اقتدار محتوای آن را تغییر تحول بخشید سایتهای استاتیک گفته میشود . سایتهای داینامیک در دسته دیگر سایتها قرار می‌گیرد این سایتها در واقع نوع مخاطب پسندی میباشند که با به کار گیری از پنل کاربری توسط یک یا این که چندین مخاطب که به پنل دسترسی دارا هستند رئیس می‌شود و میتوانند به آن کاغذ یا این که مقاله اضافه یا این که معدود کرد. در سایتهای تک مدیره تارنما را یوزرها می‌توانند ببینند و تعاملی با رئیس ندارند به‌این سیرتکامل سایتها به اصطلاح تارنما های خبری گفته می‌شود . سایتهای یک‌سری مدیره داینامیک به مراد تعامل بیشتر با یوزرها تولید می‌گردد سایتهای فروشگاهی ، سایتهای فردی ، وبسایت های شرکتی و … از سایر گونه های ساخت وب سایت هست که در سطح های تحت خیس مدیریتی هستند و میتوانند از تارنما خرید نمایند و یا این که در وبسایت نظراتشان بگذارند مدیران این سیرتکامل سایتها با داشتن علم فنی یه خرده میتوانند سایتشان را مدیر نمایند . پرتالها از سایر اشکال وبسایت های داینامیک هست. پرتالها تمام تعدادی وب سایت داینامیک می‌باشند که غرض خاصی را دنبال می نمایند همان سایت های پویای کاملی میباشند که سایتهای دیگری را مشتمل بر می‌شوند پرتالها را معمولا گروهها ، ارگانها و یا این که شرکت های خاصی خریداری می نمایند و بر محتوای آن تحلیل می نمایند. ساخت سایت تهران ما در عالم وب سایت می‌توانیم سازه به نیاز و در خواست شما و در راستای گونه های ساخت وب سایت به طور رشته ایی به شما سرویس ها خویش را ارائه دهیم این مجموعه با پباده سازی بیش تر از ۳۰۰۰ پروژه برنده و تجربه ایی ۱۰ ساله قادر است شمارا در وصال به شرکتی برنده ملازمت و همراهی نماید مشاوران ما در دنیا وب سایت با شما همیاری می نمایند.


:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

 

8 خصوصیت اصلی که در سایت شما می بایست  طراحی سایت  حیث خواهد شد شما در معاش نیاز‌های مختلفی دارید، بعضا از این نیاز‌ها مانند غذا، پوشاک و مسکن بنیادی می باشند و سوای حتی یکی‌از آن‌ها قدرتمند به معاش کردن نخواهید بود. برخی دیگر مانند یک شغل با درآمد خوب و رابطه ها اجتماعی تندرست صرفا می توانند کیفیت معاش شما‌را بهبود بخشند اما در نبود آن ها هم می‌اقتدار معاش کرد. هم اکنون نمونه بالا را وارد دنیای وب فرمایید. وقتی که شما قصد راه اندازی یک وبسایت را دارید نیز شبیه همین مسئله درستگو میباشد. یعنی برای ساختن یک سایت هم نیازهایی بنیادی دارید که فارغ از آن ها داشتن وب سایت ممکن وجود ندارد و هم نیازهایی که میتوانند به ارتقاء کیفیت تارنما شما و تاثیرگذاری بیشتر آن یاری نمایند. ما تا قبل از اینً یک نوشته‌علمی پیرامون نیازهای بنیادی برای ساخت سایت منتشر کرده‌ایم. اینک می خواهیم نگاهی به نکات و اصول مهمی بیندازیم که در کیفیت وب سایت شما نقش اکثری دارا‌هستند. با رعایت این اصول، اینترنتوب سایت شما دربین هزاران تارنما دیگر گم نخواهد شد و مطمئناً میتوانید حضوری پیروزخیس در دنیای وب داشته باشید. 2 نیاز مهم که اینترنتوبسایت شما می بایست جواب بدهد پیش از آنکه بخواهیم در خصوصیت‌های یک اینترنتوب سایت عالی ظریف شویم، در آغاز بایستی به دو مساله مهم در طراحی وب سایتوبسایت نگاه کنیم. کل نکات و اصول اصلی طراحی وب را می‌اقتدار ذیل تیم‌ای از این دو دانست. اعتنا و رعایت این مورد ها سبب ساز می گردد که شما یک وبسایت عالی داشته باشید که می تواند بازدهی فوق‌العاده برای شما داشته باشد... و دقت نکردن به آنان متساوی میباشد با یک وبسایت ضعیف و فراموش‌شدنی. البته این دو جنبه ساخت سایت چه می باشند؟ تجربۀ کاربری (User Experience)اولی غرض تارنما شما، ارائه تجربه کاربری خوب (به اصطلاح UX) میباشد. فکرمی کنم حدس زدن معنای این واژه چندان عمل رنج نباشد. این عبارت به احساس و تجربه مخاطب از تارنما شما اشاره دارااست. شما بایستی تارنما خویش را از روزنه نگاه استفاده کننده مشاهده کنید و کاری فرمایید که تجربه وی شادی بخش باشد. مثلا مطمئن گردید که استفاده کننده ریلکس میتواند از وبسایت شما استعمال نماید، دسترسی به قسمت های اصلی تارنما به آسانی ممکن میباشد، کلیه متون روشن و قابل شعور می باشند، تارنما شما از دید بصری زیباست و ... بخش اعظمی از نکاتی که در‌این نوشته ی علمی آورده شده‌است، بخشی از یک تجربه کاربری خوب محسوب می گردند. بهینه سازی (بهینه سازی)مایحتاج وجود ندارد سرگردان گردید! معنا این کلمه و واژه چندان خیره کننده و غریب وجود ندارد. بهینه سازی یعنی شما وبسایت خویش را به گونه ای بسازید که بتواند مرتبه های بالایی را در گوگل (و بقیه موتورهای جستجو گر) به دست آورد. این واژه و کلمه مخفف Search Engine Optimization یا این که به عبارتی seo وب سایت برای موتورهای کاوش میباشد. روزمره میلیون‌ها کاوش در وب انجام میشود که قسمت قابل توجهی آن ها از روش گوگل میباشد. این جستجوها بسیار متعدد می باشند و حتماً بخشی از آنان، در ناحیه کاری شماست. به عنوان مثال در صورتی شما یک دکان اینترنتی تلفن همراه داشته باشید، به طبعً هر کس عبارت \"خرید تلفن همراه\" را کاوش می‌نماید، برایتان یک استفاده کننده ایده‌آل به حساب می‌آید. در واقع، حضور در گوگل میتواند یک شیوه عالی برای ارتقاء بازدید و فروش تارنما شما باشد. ولی برای این مراد در سکو اولیه ما یحتاج میباشد وب سایت شما مجموع استانداردها و اصولی که برای موتورهای کاوشگر اساسی میباشد را رعایت کند. اکثری از نکاتی که در پی می آیند، میتوانند در بهینه سازی یا این که درجه گوگل شما تاثیرگذار باشند. همان طور که دیدیم، برای یک طراحی وب سایت خوب شما هم بایستی یوزرها را در حیث بگیرید و هم موتورهای کاوش گر را. ولی اصلا تاءمل نکنید که‌این دو گزینه از هم غیر وابسته می باشند. در واقع هر چقدر تجربه کاربری تارنما شما بهتر باشد، طبیعتاً در حاصل جستجوهای گوگل نیز جايگاه بهتری خواهید داشت.در واقع کل نکاتی که در‌پی میایند، به صورت بی واسطه بر روی هر دوی این مسائل تاثیرگذار می باشند.


:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


خصوصیت‌های دکان‌ساز پرستاشاپ

در کشور‌ایران دارنده نماینده قانونی و تایید شده‌است.

برای دسترسی به تجهیزات بیشتر در دکان خویش، نیاز به خرید قالب و ماژول دارید.

نبود منابع آموزشی کافی برای فعالیت با سیستم.

نیاز به استخدام حامی و کارشناس نرم افزار‌نویس برای بسط آن.

ارزش‌های بالای پلاگین و قالب از مرجع قانونی پرستاشاپ.

برای داشتن یک قالب فن‌ای(فراهم) در دکان اینترنتی خویش که ظاهری مطلوب و کاربرپسند داشته باشد، دستکم پولی میان ۴۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان بایستی بپردازید.

- مغازه‌ساز جوملا

طراحی سایت مغازه‌ساز جوملا نیز شبیه وردپرس میباشد، با این تفاوت که از افزونه منحصربه‌فرد برای ایجاد دکان اینترنتی بوسیله آن مستعمل میباشد.

برای طراحی وب سایت فروشگاهی با به کار گیری از جوملا هم دقیقا به عبارتی محدودیت‌های جان دار در مغازه‌ساز ووکامرس وجود داراست و برای گسترش و به کار گیری از پشتیبانی آن مستلزم استخدام حامی و نرم‌افزار‌نویس و صرف هزینه‌های بالایی میباشید.

 

- دکان‌ساز پرتال

خب برسیم به یک دکان ساز اهل ایران که اختصاصی خودمان و بوسیله یک مجموعه فن‌ای پباده سازی شده‌است؛ یعنی دکان ساز پرتال! با امداد این سیستم، با اعتنا به نوع کسب‌و‌عمل و میزان دارایی‌ای که در حیث گرفته‌اید، تعدادی گزینش پیش روی شما جای‌دارد. تعرفه پباده سازی و ساخت و ساز دکان اینترنتی با استعمال از سیستم پرتال، را خودتان میتوانید ملاحظه کنید و یکی‌از را به دلخواه تعیین فرمائید.

 

با گزینش هرکدام از این طرح‌ها برای ساخت و ساز مغازه اینترنتی دیگر نیازی به خرید جداگانۀ قالب، هاست، دامنه و هیچ پلاگین ای به طور غیر وابسته برای توسعه و گسترش آن نخواهید داشت. کافی‌ست یک بسته را فعال فرمائید؛ تا سایر فعالیت را پشتیبانان برای شما انجام دهند. خبر خوب این میباشد که برای عمل با وب سایت‌های پرتال، خیر نیازی به علم فنی و کدنویسی دارید، و خیر فردی که مدیر وبسایت را به وی بسپارید؛ زیرا آنقدر معمولی میباشد که خودتان هم می توانید از پس آن بربیایید. در‌حالتی که باورتان نمیشود، نوشته ی علمی «فراگیری ساخت و ساز دکان اینترنتی» را مطالعه نمایید تا تولید دکان در پرتال را حافظه بگیرید.

 

ارائه قالب‌های متنوع، بدون پول و معدود وسعت

اطراف کاربری بی آلایش و مخاطب پسند

پشتیبانی دایم و بدون پول

استعمال فارغ از نیاز به علم و تخصص نرم افزار‌نویسی

قابلیت فردی‌سازی بدون پول قالب‌ها

آپدیت‌رسانی مستمر

پرتال قابلیت و امکان آزمایش بدون‌پول ۷ روزه را برای شما مهیا کرده تا با ذهنی سهل وآسان، تجهیزات و خصوصیت‌های این سیستم رشته‌ای را تحلیل و سوای پرداخت هیچ‌سیرتکامل وجهی مدیر یک دکان اینترنتی را تجربه نمایند. در حالتی‌که هم نخواستید از خدمت به کارگیری فرمائید، چیزی از دست نداده‌اید. هر یک‌سری در شرایطی که آن را آزمون نمائید، بعید میباشد بیخیال آن گردید! پس چنانچه می خواهید فارغ از نیاز به علم فنی و کدنویسی، در کمتر از یک ساعت مالک یک دکان اینترنتی گردید، همین هم اکنون مغازه خویش را ساخت و ساز فرمایید:

 

 

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


خصوصیت‌های دکان‌ساز پرستاشاپ

در کشور‌ایران دارنده نماینده قانونی و تایید شده‌است.

برای دسترسی به تجهیزات بیشتر در دکان خویش، نیاز به خرید قالب و ماژول دارید.

نبود منابع آموزشی کافی برای فعالیت با سیستم.

نیاز به استخدام حامی و کارشناس نرم افزار‌نویس برای بسط آن.

ارزش‌های بالای پلاگین و قالب از مرجع قانونی پرستاشاپ.

برای داشتن یک قالب فن‌ای(فراهم) در دکان اینترنتی خویش که ظاهری مطلوب و کاربرپسند داشته باشد، دستکم پولی میان ۴۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان بایستی بپردازید.

- مغازه‌ساز جوملا

طراحی سایت مغازه‌ساز جوملا نیز شبیه وردپرس میباشد، با این تفاوت که از افزونه منحصربه‌فرد برای ایجاد دکان اینترنتی بوسیله آن مستعمل میباشد.

برای طراحی وب سایت فروشگاهی با به کار گیری از جوملا هم دقیقا به عبارتی محدودیت‌های جان دار در مغازه‌ساز ووکامرس وجود داراست و برای گسترش و به کار گیری از پشتیبانی آن مستلزم استخدام حامی و نرم‌افزار‌نویس و صرف هزینه‌های بالایی میباشید.

 

- دکان‌ساز پرتال

خب برسیم به یک دکان ساز اهل ایران که اختصاصی خودمان و بوسیله یک مجموعه فن‌ای پباده سازی شده‌است؛ یعنی دکان ساز پرتال! با امداد این سیستم، با اعتنا به نوع کسب‌و‌عمل و میزان دارایی‌ای که در حیث گرفته‌اید، تعدادی گزینش پیش روی شما جای‌دارد. تعرفه پباده سازی و ساخت و ساز دکان اینترنتی با استعمال از سیستم پرتال، را خودتان میتوانید ملاحظه کنید و یکی‌از را به دلخواه تعیین فرمائید.

 

با گزینش هرکدام از این طرح‌ها برای ساخت و ساز مغازه اینترنتی دیگر نیازی به خرید جداگانۀ قالب، هاست، دامنه و هیچ پلاگین ای به طور غیر وابسته برای توسعه و گسترش آن نخواهید داشت. کافی‌ست یک بسته را فعال فرمائید؛ تا سایر فعالیت را پشتیبانان برای شما انجام دهند. خبر خوب این میباشد که برای عمل با وب سایت‌های پرتال، خیر نیازی به علم فنی و کدنویسی دارید، و خیر فردی که مدیر وبسایت را به وی بسپارید؛ زیرا آنقدر معمولی میباشد که خودتان هم می توانید از پس آن بربیایید. در‌حالتی که باورتان نمیشود، نوشته ی علمی «فراگیری ساخت و ساز دکان اینترنتی» را مطالعه نمایید تا تولید دکان در پرتال را حافظه بگیرید.

 

ارائه قالب‌های متنوع، بدون پول و معدود وسعت

اطراف کاربری بی آلایش و مخاطب پسند

پشتیبانی دایم و بدون پول

استعمال فارغ از نیاز به علم و تخصص نرم افزار‌نویسی

قابلیت فردی‌سازی بدون پول قالب‌ها

آپدیت‌رسانی مستمر

پرتال قابلیت و امکان آزمایش بدون‌پول ۷ روزه را برای شما مهیا کرده تا با ذهنی سهل وآسان، تجهیزات و خصوصیت‌های این سیستم رشته‌ای را تحلیل و سوای پرداخت هیچ‌سیرتکامل وجهی مدیر یک دکان اینترنتی را تجربه نمایند. در حالتی‌که هم نخواستید از خدمت به کارگیری فرمائید، چیزی از دست نداده‌اید. هر یک‌سری در شرایطی که آن را آزمون نمائید، بعید میباشد بیخیال آن گردید! پس چنانچه می خواهید فارغ از نیاز به علم فنی و کدنویسی، در کمتر از یک ساعت مالک یک دکان اینترنتی گردید، همین هم اکنون مغازه خویش را ساخت و ساز فرمایید:

 

 

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


ارتقا فروش با طراحی سایت

چه محصولی بفروشیم؟
\"می دانم داشتن یک دکان اینترنتی، احتمالا آینده نیکی دارااست، البته درصورتی که محصولی برای فروش نداشته باشم، چه؟\" ما همۀ گرفتاری‌های شما‌را میدانیم. به همین خیال و خاطر کوشش کرده‌ایم از نخستین تا اخر کسب درآمد از دکان اینترنتی را به شما خاطر بدهیم. درصورتی که بخواهید به عبارتی متاع فروشگاه‌‎تان را به طور آنلاین بفروشید؛ که هیچ! اما در صورتی محصولی نداشته باشید، بایستی هنگامی را هم صرف جستن یک متاع برای فروش نمایید.

گزینش جنس آنقدرها که فکر میکنید، پیچیده و مشقت بار وجود ندارد. معمولا هر چیزی از شیر مرغ گرفته تا جان آدمیزاد امکان فروش اینترنتی دارا هستند! از جمله یک مثال از آن، فروش تولیدات هنری در تارنما میباشد. یا این که برای مثال میتوانید، دیجی متاع را گشوده نمائید و نگاهی به لیست محصولاتش بیندازید. یک‌سری گزینه از آن ها را یادداشت و درخصوص آنها تحقیق فرمایید. (ترازو رقابت، کیفیت محتوایی که وب سایت‌ها برایش منتشر کرده‌اند، ترازو تقاضای آن و...)

یک نکته: درضمن، دکان اینترنتی صرفا برای فروش محصول ها فیزیکی وجود ندارد؛ هر نوع متاع دیگری مانند فولدر‌های دیجیتال برای مثال بسته‌های آموزشی صوتی، تصویری و متنی را هم می توانید در آن بفروشید.

پس از تعیین مال، احتمالا به چگونگی تأمین آن می سید. بابت این گرفتاری و نگرانی هم میخواهیم خاطر‌تان را ریلکس کنیم. چه‌گونه؟

شما وبسایت‌تان را فعال‌ساز‌ی و مدتی با تکثیر محتوای کیفیت عالی و سئوی وبسایت آن را در گوگل بالا بیاورید. پس از مدتی که به جايگاه نیکی در گوگل رسیدید، خویش تأمین کننده به سراغتان می آید و خیلی شل می توانید با آنها مصاحبه فرمایید.

خب این هم از تامین متاع! چنانچه عذر و بهانه‌های‌تان مجموع شده‌است، به سراغ یادگرفتن ساخت و ساز دکان اینترنتی برویم.

ارتقا فروش با داشتن وبسایت فروشگاهی

فراگیری ایجاد مغازه اینترنتی
درین یادگرفتن شما، به بی آلایش ترین صورت ممکن طرز ساخت‌و‌ساز دکان اینترنتی را حافظه می گیرید. سوای اینکه بخواهید ساخت‌و‌ساز آن را به شخص دیگری بسپارید؛ زیرا آنقدر بی آلایش میباشد، که خودتان میتوانید تولیدکننده وبسایت‌تان باشید. تنها برای یک سری دقیقه حواس‌تان را به ما بدهید.

در‌این طرز، یعنی با امداد دکان ساز پرتال، شما خیر نیازی به کدنویسی دارید، خیر علم فنی و خیر دوران! زیرا قرار میباشد بعداز یک ساعت مالک یک دکان اینترنتی‌ مانند دست به رنگ و راژیا گوشی باشید. اما مثال‌های دیگری هم وجود داراست؛ که توصیه میکنیم آن‌ها‌را ملاحظه کنید.

فرایند ساخت وب سایت فروشگاهی

مرحله اولیه: یک وب سایت فروشگاهی ساخت نمائید
به برگه طراحی وب فروشگاهی مراجعه نمایید. اولی دکمه‌ای که اعتنا‌تان را جلب می‌نماید، یعنی \"استارت فعال سازی دکان\" را کلیک نمائید. پس از وارد کردن نشانی اینترنتی، پیامی با این تیتر که وبسایت شما تولید شد، برایتان میاید. در کاغذ‌ای که برایتان گشوده می گردد دو سه ویدئوی آموزشی هم میبینید که موعظه مایحتاج را گیسو به گیسو به شما می‌نماید.

ساخت مغازه اینترنتی در پرتال

مرحله دوم: رنگ و لعابی در ظاهر دکان‌تان بدهید
مشتری هنگامی وارد یک فروشگاه می گردد، رنگ در و دیوار و دکور آن توجهش را جلب می‌نماید. در حالتی‌که دکان‌تان ظاهری خسته کننده، بی روح و بهم ریخته داشته باشد، احتمالا فارغ از خرید آن جا را رخنه‌ می‌نماید. دکان اینترنتی هم دقیقا همین طور میباشد. ظواهر وب سایت شما می بایست برای مشتری جالب باشد و او‌را در جستن فرآورده و خرید حیران نکند.

بخشی از ظواهر وبسایت شما‌را قالبی که گزینش میکنید، می‌سازد؛ نصیب شادی بخش تولید دکان اینترنتی! درصورتی که به نشانی قالب‌ های وبسایت رجوع‌کنید، با تعداد متعددی قالب متنوع روبرو میشود؛ که هرمورد برای یک نوع تارنما (فردی، فروشگاهی، فردی و...) پباده سازی شده‌است. این قالب‌ها به وسیله یک گروه فن‌ای و مطلوب تارنما‌های داخلی پباده سازی شده‌است؛ یعنی سرعت آن دقیقا مطلوب وب کشور ایران میباشد و وب سایت‌تان با سرعت بالایی گشوده میگردد.

حقیقت، در صورتی‌که به قالب دیجی جنس عشق و علاقه دارید، شبیه آن را میتوانید گزینش فرمائید و در پهنا دو دقیقه سایتی با ظواهر دیجی فرآورده داشته باشید. گشوده هم در حالتی‌که قالبی که میخواهید را پیدا نکردید، قابلیت و امکان پباده سازی قالب سفارشی وجود دارااست؛ ولی در‌صورتی‌که هزینۀ آن برای‌تان مطرح وجود ندارد.

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

پلاگین‌های بی‌غایت برای ووکامرس

در ووکامرس شما می توانید اکثر خصوصیت‌هایی که در ذهنتان وجود داراست را در فروشگاهتان پیاده‌سازی نمایید. همینطور این قابلیت را دارید که در‌صورتی‌که چیزی مدنظرتان میباشد که پلاگین‌اش نیست، می توانند با اندکی هزینه آن را برای شما به‌شکل مخصوص کد نویسی نمایند. ولی در لحاظ داشته باشید که کد نویسی منحصر قالب و پلاگین‌های دکان سازهای دیگر مشقت بار‌خیس و پرهزینه‌خیس خواهد بود.

 طراحی سایت


به عبارتی‌طور که گفتیم برای ووکامرس تعداد متعددی پلاگین کاربردی ساخته‌شده‌است. شما میتوانید از پلاگین‌های درگاه بانکی چه واسط و چه بدون واسطه از هر بانکی که بخواهید برای پرداخت هزینه تولید ها به کار گیری فرمایید.

 


آیا شما قصد فروش محصول ها فیزیکی را دارید؟ ووکامرس پلاگین‌ای برای شما تدارک چشم که به اداره پست متصل میشود و هر خریداری که از شما خرید نماید فورا بسته پستی‌اش به‌طور خود کار از روش اداره پست ارسال گردد. بدین‌ترتیب شما صرفا کافی میباشد محصولاتتان را به پست تحویل دهید و تا اتمام تولیدات شما نیازی به مراجعه اداره پست ندارید. فرآیند ارسال تماماً اتومات انجام میگردد.

 


آیا میخواهید بعد از خرید برای بازدیدکنندگان پیامک سپاس بفرستید و از خریداران بابت خریدشان از دکان شما تشکر نمائید؟ این فعالیت قابل اجرا میباشد! تنها کافی میباشد پلاگین‌ای نصب‌کرده و سامانه پیامکی‌تان را به ووکامرس متصل نمایید.

 


در انتها بایستی بگوییم دکان ساز ووکامرس صدها هزار خصوصیت داراست که ما صرفا به بخشی از این خصوصیت‌ها پرداختیم.

 

 

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


تفاوت دکان اینترنتی با اینترنت‌وبسایت چه است؟
طراحی سایت اکثر عموم تفاوت اینترنت‌تارنما با دکان اینترنتی را نمی‌دانند و تصور می‌نمایند که دکان اینترنتی دقیقاً به عبارتی اینترنت‌وب سایت میباشد درصورتی که که به هیچ وجهً این‌سیرتکامل وجود ندارد و این دو تفاوت‌های اصلی‌ای با یکدیگر دارا هستند. در‌این نوشته‌علمی عملکرد داریم تفاوت‌ها فی مابین این دو را به شما معرفی کنیم.

او‌لین نکته این میباشد که یک اینترنت‌تارنما الزاماً یک مغازه اینترنتی وجود ندارد البته یک دکان اینترنتی قطعاً یک اینترنت‌وب سایت میباشد. به عنوان مثال به دکان اینترنتی تیک‌بنا که به وسیله گروه ژوپیتر پباده سازی شده‌است دقت فرمایید.

منش عمل به‌این شکل میباشد که نخست بایستی یک اینترنت‌تارنما ساخته خواهد شد آن گاه سیستم فروشگاهی بر روی آن پیاده خواهد شد (کدنویسی گردد) تا قابلیت و امکان‌هایی مثل احتساب بها، اعمال تخفیف، پرداخت آنلاین و …. فعال‌سازی خواهد شد تا نهایتاً تبدیل به مغازه آنلاین خواهد شد. به این ترتیب یک دکان اینترنتی، اینترنت‌سایتی میباشد که قابلیت و امکان‌ فروش اینترنتی به آن اضافه شده‌است.

پس تفاوت اینترنت‌تارنما با دکان اینترنتی در وجود یا این که عدم وجود تجهیزات فروشگاهی میباشد! امکاناتی که یاری می‌نمایند در هر ساعت از شبانه‌روز و سوای دخالت هیچ شخصی (مسولین وب سایت) فروش آنلاین تعیین شود. با این اکانت، یوزرها دکان اینترنتی میتوانند از هرجایی و در هر هنگامی (حتی نصفه‌شب) خرید نمایند!

اما این به آن معنی وجود ندارد که اینترنت‌وب سایت‌های غیرفروشگاهی تلاش چندانی ندارند اتفاقاً وبسایت‌های متعددی در سطح کشور‌ایران و عالم فعال می‌باشند که درآمدزایی بسیار خیر برای مالکانشان دارا‌هستند به‌تیتر نمونه: وبسایت‌های شرکتی- وب سایت‌های ارائه سرویس ها- وب سایت‌های تبلیغاتی و …

از سایر تارنما‌های غیرفروشگاهی پر اسم و رسم در کشور ایران می‌اقتدار به اینترنت‌تارنما‌های سافت۹۸، پی‌سی‌دانلود، ورزش۳، آپارات، دیوار و … اشاره نمود. به طور تقریبً در صورتی وارد هر یک از این وب سایت‌ها گردید کاغذ‌ اکران تولیدات هم پا با دکمه خرید آن ها چشم نمیشود دقت نمایید که همگی آن ها، اینترنت‌تارنما‌هایی با درآمدهای بسیار بالا می‌باشند که به هیچ‌تیتر فروشگاهی نیستند!

درواقع اکثر آنان با ترافیک (بازدید) سنگینی که جذب کرده‌اند توانسته‌اند به جايگاه‌‌بندی خیر در میان وب سایت‌های اهل ایران برسند و اعتنا اطلاع رسانی‌دهندگان را به خویش جلب نمایند. به این ترتیب با جذب سفارشاتِ اطلاع رسانی‌های تبلیغاتی، به درآمد قابل‌توجهی رسیده‌اند.

گونه های وب سایت‌های غیر فروشگاهی از حیث کاربرد:
۱- وب سایت‌های شرکتی (تارنما‌هایی که بیشتر جنبه برندسازی دارا‌هستند)
۲- وبسایت‌های خدماتی (خدماتی همانند تعمیر اسباب و اثاث – نگارگری ساختمان – یادگرفتن سری و …)
۳- وب سایت‌های دانلود بدون‌پول ( مثل p30download – soft98 – Aparat و … جهت دانلود برنامه – یادگرفتن – نوشته ی علمی – فیلم- عکس – شعر و …)
۴- وب سایت‌های واسط (مثل دروازه – شیپور – دیوار و …)
۵- وبسایت‌های فردی (وب سایت معاش‌طومار فردی – گالری شعرهای سروده گردیده – گالری تصاویر و فیلم‌های فردی مثل اینستاگرام)
و غیره …

اشکال وب سایت‌های فروشگاهی یا این که به عبارتی دکان‌های آنلاین:
۱- دکان‌های جنس (مثل دیجی‌مال – آمازون – تیک‌بنا …)
۲- مغازه‌های سرویس ها (از جمله سرویس ها پشتیبانی – سرویس ها هاست و دامنه و …)
۳- مغازه‌های دانلودی (فروش یادگرفتن‌ – کتاب‌های الکترونیکی – پوشه‌های گرافیکی – اشتراک و … برای مثالً دکان فیدیبو یا این که کتاب سبز و …)





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


طراحی سایت

توضیحاتی در زمینه‌ی پباده سازی مغازه اینترنتی
پباده سازی مغازه اینترنتی یکی‌از خدماتی میباشد که شرکتهای طراحی وب و دیجیتال مارکتینگ برای عده ای که قصد کار اقتصادی در وب داشته، در حیث گرفته اند. پباده سازی مغازه اینترنتی از طراحی وب سایت های غیر فروشگاهی یه خرده مشقت بار خیس میباشد. چون امکاناتی که وبسایت های فروشگاهی نیاز دارا هستند، بسیار بیشتر از دیگر وبسایت ها است. جهت فروش هر محصولی نیاز به یک مغازه هست که در فضای وب پباده سازی دکان اینترنتی توانسته میباشد بخش اعظمی از خطاها داد و ستد آنلاین را برطرف نماید.

پباده سازی مغازه اینترنتی را در‌صورتی‌که اشخاص کارشناس و فعالیت بلد انجام بدهند، منجر می‌گردد تا یوزرها از تارنما های فروشگاهی رضایت بسیار بالایی داشته باشند. معمولا با طراحی وب سایت مغازه اینترنتی می قدرت یک کسب و عمل لبریز بهره را فعال‌سازی نمود. چون فعلا اکثر اوقات اشخاص وقت متعددی را در وب سپری می نمایند و قاعدتا برای کشف کردن مشتری می بایست جایی رفت که حضور داشته باشد. بنابراین با پباده سازی دکان اینترنتی ماهر می اقتدار واحد سنجش فایده خویش از یک کسب و فعالیت را تا بی غایت ارتقا بخشید. چون کسب و فعالیت های اینترنتی اکثری از محدودیت هایی که کسب و عمل های سنتی داشته را ندارند.



مزایای پباده سازی دکان اینترنتی
عمل 24 ساعته
یکی‌از مزایای اساسی پباده سازی دکان اینترنتی قابلیت و امکان کار 24 ساعته هست. مطلقا کلیه مغازه هایی که در سطح شهر جانور میباشند، در یک بازه خاص عمل دارا‌هستند، چون مشتریان در ساعت‌ها خاصی از شبانه روز از منزل جهت خرید بیرون میشوند. در حالی که قابلیت دسترسی به وب در زمان روز فراهم میباشد. براین اساس اشخاصی که قصد خرید محصولی را داشته باشند، می‌توانند به طور آنلاین در هر ساعت از شبانه روز توصیه خویش را تثبیت نمایند.



دسترسی آسوده
یک کدام از دیگر از مزایای مهم پباده سازی مغازه اینترنتی راحتی دسترسی مشتریان هست. معمولا برای خرید هر محصولی می بایست یک‌سری ساعت از شایسته ترین زمان ها شبانه روز را صرف کرده تا بتوان خویش را به بازار رسانده و خرید خویش را انجام بخشید. با دقت به شاغل بودن اشخاص و گهگاه دو شغله بودن آن‌ها، شاید صرف مدت برای خرید یک فرآورده منطقی به لحاظ برسد. این در حالی میباشد که با پباده سازی مغازه اینترنتی، یوزرها می‌توانند از دفتر و یا این که از خانه خویش مبادرت به خرید یک جنس نمایند. بنابراین پباده سازی مغازه اینترنتی میتواند هم برای خریدار و هم برای فروشنده بسیار موءثر باشد.



کاهش هزینه ها
یکی از دیگر از مزایای اساسی پباده سازی دکان اینترنتی، کاهش هزینه ها برای مشتریان میباشد. حتما کسانی که قصد خرید دارا‌هستند، بایستی پاره ای هزینه بابت کرایه ماشین و یا این که مخارج استهلاک خودروی فردی انجام بدهند. این هزینه ها شاید در صدر به دیده نیایند، ولی وقتی که یکسری توشه در زمان یک ماه این هزینه ها انجام بشوند، با یک محاسبه معمولی می اقتدار متوجه آنان شد. پباده سازی دکان اینترنتی یاری می نماید تا هر شخصی که قصد خرید محصولی را داشته باشد، بتواند سوای صرف هزینه مازاد، کالا خویش را تهیه و تنظیم کند. بنابراین پباده سازی دکان اینترنتی برای دوری از مخارج مازاد بسیار اثر گذار است.

مشاهده و مقایسه تولیدها متنوع
یکی‌از دیگر از مزایای پباده سازی مغازه اینترنتی قابلیت و امکان مشاهده تولید ها متنوع می‌باشد. معمولا با ورود به یک دکان در سطح شهر می قدرت مقدار پاره ای از اجناس متبوع را روئت کرد، به همین خیال و خاطر گهگاه برای یک خرید معمولی نیاز به کاوش در دکان های بخش اعظمی در سطح شهر است. این عمل قادر است وقت و انرژی بسیار متعددی را از اشخاص هدر بدهد. پباده سازی مغازه اینترنتی امداد می نماید تا هر شخصی با ورد به وبسایت فروشگاهی مد حیث بتواند همگی محصولاتی که لازم بوده را مشاهده نماید. با مقایسه آنان قادر است به راحتی یک خرید کیفیت عالی و فارغ از گرفتاری را انجام بدهد. بنابراین ساخت سایت دکان اینترنتی می‌تواند بسیار اثر گذار و کاربردی باشد.



کاهش مخارج بازاریابی
یکی از دیگر از مزایای پباده سازی دکان اینترنتی، کاهش مخارج بازاریابی می‌باشند. معمولا برای اینکه یک مغازه در شهر بتواند به صوت محدود بازاریابی از روش بیلبورد، تراکت، بنر و... را انجام بدهد، نیاز به صرف مخارج بسیار متعددی میباشد. البته با پباده سازی دکان اینترنتی ماهر و seo سازی آن به طور اصولی، می قدرت در کاغذ در آغاز موتور های کاوش به عنوان مثال گوگل قرار گرفت. با اعتنا به استقبال روز افزون از گوگل برای یافت کردن تولیدات گوناگون، وبسایت های فروشگاهی غالب می‌توانند روزمره به وسیله مشتریان بی شماری آیتم بازدید قرار بگیرند. براین اساس ساخت سایت فروشگاهی می‌تواند در کاهش هزینه ها و ارتقا درآمد تاثیر گذار باشد.

نداشتن محدودیت جغرافیایی
یک کدام از دیگر از مزایای پباده سازی دکان اینترنتی، عدم محدودیت های جغرافیایی هست. معمولا مغازه هایی که در شهر تهران قرار دارا هستند، برای عده ای که در بقیه شهر ها قرار داشته قابل دسترس نمی باشند مگر اینکه مخارج متعددی صرف گردد. این در حالی میباشد که با پباده سازی دکان اینترنتی می اقتدار امداد کرد تا هر شخصی از هرجا جغرافیایی که دسترسی به وب داشته باشد، بتواند از محصول ها دکان اینترنتی خریداری نماید.






:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


کاربرد طراحی سایت فروشگاهی ووکامرس
ساخت سایت فروشگاهی ووکامرس:یکی شایسته ترین سیستم های ساخت سایت وردپرس میباشد که مدیر محتوای مجانی میباشد که توسط ی وردپرس می‌توانید وب لاگ،آلبوم،فوتوبلاگ و… ساخت و ساز فرمائید.

وردپرس یکی شایسته ترین و دارای اسم و رسم ترین سیستم رئیس محتوا میباشد که پلاگین های متعددی برای آن تمجید شده‌است.

یکی‌از شایسته ترین و معروفترین پلاگین،پلاگین ی وردپرس ووکامرس میباشد که به وسیله این پلاگین میتوانید طراحی وب فروشگاهی و… را آغاز و پباده سازی فرمایید.



یکی کاربردهای اصلی ساخت وب سایت فروشگاهی ووکامرس:
ووکامرس یکی پلاگین های دکان ساز به طور اینترنتی و آنلاین سیستم مدیر محتوا میباشد برای فعال سازی و برقراری تارنما مغازه به وسیله ووکامرس سیستم مدیر محتوا را نصب کرده و بعد از آن پلاگین را نصب می‌کنید.

مزایای طراحی وب سایت با ووکامرس:
محتوای گشوده و مجانی بودن ساخت وب سایت ووکامرس
نصب ریلکس در وردپرس
خیل‌عظیم قالب ها و پلاگین های ساخت سایت با ووکامرس
ساخت وب سایت با بیشتراز ۳۷ در صد مغازه های آنلاین به وسیله پلاگین ی طراحی وب سایت با ووکامرس
بدست آوردن ۱۲۰۰ درجه و ۵ ستاره در وب سایت قانونی وردپرس
آپ دیت شدن متواتر ساخت سایت با ساخت سایت با ووکامرس
در دسترس بودن تعداد متعددی از بسط دهندگان وردپرس برای ارئه سرویس ها
قابلیت و امکان نصب خود کار مغازه اینترنتی بوسیله طراحی وب با ووکامرس
ارائه نمودار بی نقص فروش بوسیله طراحی وب سایت با ووکامرس
در دست گرفتن کردن دکان اینترنتی به وسیله ساخت سایت با ووکامرس
درگاه پرداخت الکترونیک بوسیله طراحی وب با ووکامرس






طراحی وب فروشگاهی ووکامرس
سیستم رئیس محتوای وردپرس نزدیک به ۶۰ درصد تارنما‌های پباده سازی گردیده با CMS را به خویش تخصیص داده اند.افزودن تجهیزات دکان اینترنتی به سایتی که تا قبل از این با وردپرس پباده سازی شده‌است یا این که در سناریویی دیگر، پباده سازی یک وب سایت اطلاع‌رسانی نو با تجهیزات فروشگاهی در بخش اعظمی از مورد ها با وردپرس آیتم‌ای غیرقابل دیده‌پوشی خواهد بود.

هرچند وردپرس به طور پیش‌فرض دارنده تجهیزات فروشگاهی وجود ندارد البته سیستمی قابل گسترش میباشد و افزودن تجهیزات تازه به آن با به کارگیری از پلاگین‌های متفاوت امکا‌ن‌پذیر میباشد.

در خصوص پباده سازی دکان اینترنتی نیز، یک سری پلاگین برای افزودن تجهیزات فروش تولیدها مجازی و فیزیکی برای وردپرس وجود دارا هستند که در‌این نوشته دوست داستنی‌ترین آن ها را ارزیابی خوا هیم نمود.

ووکامرس شناخته‌گردیده ترین پلاگین برای ساخت سایت دکان در وردپرس میباشد. برآورد میشود بیشتراز ۱۰ میلیون مغازه اینترنتی، سرویس ها فروش محصول و تولیدها دیجیتال خویش را با ووکامرس به مشتریان ارائه می‌کنند.

ووکامرس دامنه‌ی وسیعی از تجهیزات برای فروش جنس را در دست شما قرار میدهد. علاوه بر این می‌قدرت از صدها پلاگین‌ی بدون پول و تجاری برای افزودن یا این که عوض کردن تجهیزات پیش‌فرض ووکامرس منفعت‌گیری نمود.




:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


شایسته ترین پلاگین امنیتی برای حفظ از وبسایت شما که از حمله اسپم ها و هکرها و بدافزارها دوری می نماید.  طراحی سایت در شکل وجود خطر اعلام می نماید و نقص های امنیتی وبسایت شمارا تصحیح می نماید. به وب سایت شما از نگاه امنیت امتیاز میدهد. همینطور از ورود یوزرها مشکوک خودداری می نماید. برای دانلود پلاگین اینجا کلیک نمائید
2-سئوی وردپرس با پلاگین Yoast بهینه سازی
یک کدام از پلاگین های اساسی و مطلوب برای وردپرس در حوزه seo است. این پلاگین مواقعی که از نگاه بهینه سازی حائز اهمیت می‌باشند را گزینه ارزیابی قرار می‌دهد و برای بهبود آن‌ها پیشنهادهای بسیار قابل قبولی ارائه می‌دهد. همینطور بروزرسانی های مداومی داراست و دارنده توابع کارکشته و پشتیبانی حاذق میباشد.
برای دانلود پلاگین اینجا کلیک فرمائید
3-حمایت کننده گیری با پلاگین BackupBuddy
پلاگین اساسی برای تنظیم ورژن حامی از وبسایت شما میباشد. دارنده نصب راحت میباشد و قابلیت و امکان طرح ریزی برای انجام عملیات بک آپ را دارااست. بطور آراسته از محتوای سایت شما بک آپ تهیه و تنظیم می نماید براین اساس نیازی وجود ندارد که نگران بک آپ گیری از محتوای سایت خویش باشید. برای دانلود پلاگین اینجا کلیلک فرمایید
4-پلاگین فرم ساز وردپرس quform
پلاگین فرم ساز توسعه یافته از شایسته ترین پلاگین های فرم ساز تخصص دارد که دارنده کاربرد سادگی است. با به کارگیری از این پلاگین می قدرت فرم های مختلفی مانند فرم های تماس با ما و یا این که رابطه با ما و … را به راحتی تشکیل داد. برای دانلود پلاگین اینجا کلیک فرمایید
5-تولید آلبوم های توسعه یافته با پلاگین Envira gallery
پلاگین اساسی و کاربردی برای سایت هایی در قضیه آلبوم و عکس است. این پلاگین عکس العمل گرا هست. همینطور خلل بارگذاری شدن تصاویر را حل نموده است و کارکرد بسیار بی آلایش و راحتی دارااست.هرچند بعضا از تارنما های اهل ایران تحریم بودن کشور ایران رو عامل خودشون میدونن برای این عمل و عملا خودشون رو توجیه میکنن. نکته ای که در‌این نصیب بایستی بگم اینه که کلیه سایت هایی که قالب های مبلغی رو به طور بدون‌پول گذاشتن از ورژن نال گردیده پلاگین و یا این که قالب به کار بستن و در شرایطی که که از این پلاگین ها و یا این که قالب ها به کارگیری نمائید ممکنه سایتتون با خطاها بزرگی رو به رو بشه.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


نکات اصلی در ساخت سایت
بعداز خرید هاست و دامنه متبوع برای فعال سازی وب سایت و نصب سیستم رئیس محتوا مایحتاج، قدم‌بعدی پیش روی  طراحی سایت  شما پباده سازی قالب برای تارنما میباشد. زمانی که کاربری وارد تارنما می‌گردد طراحی وب سایت شما اولی چیزی میباشد که دقت اورا جلب میکند. یک ساخت سایت قشنگ قادر است به استفاده کننده حس متانت و راحتی بدهد و اورا مدتها در تارنما شما نگه داراست ولی در حالتی که بی‌نظم باشد در به عبارتی نگاه نخستین موجب انصراف مخاطب از پیمایش تارنما شما و خروج وی می‌گردد.

در‌این نوشته‌علمی نکات اصلی در ساخت سایت آیتم آنالیز قرار می گیرد که اعتنا به آن برای همگی یوزرها ماهر و تازه کار مایحتاج میباشد و میتواند جلوی اکثری از خطاها را بگیرد. تحت عنوان یک طراح تارنما بایستی کاری نمائید که بازدید کننده در نگاه نخستین به استفاده کننده مستمر وب سایت شما تبدیل گردد. در پایین تنی چند از نکات اساسی در طراحی وب سایت را به شما معرفی خوا‌هیم کرد.

 

نکات اصلی در ساخت سایت
۱- رنگ بندی جالب داشته باشید :
مطالعات نشان داده میباشد استعمال درست از رنگ‌ها و تعادل بین آن ها در معیار نرخ پریدن و نرخ تبدیل تفاوت ساخت می‌نماید. رنگ‌ها ابزار قادر و با اهمیتی در پباده سازی یک وبسایت به شمار میایند. می بایست اصول استعمال از رنگ‌ها و مخلوط آن ها در طراحی وب رعایت شود. مثلا استعمال از رنگ‌های ضد‌و‌نقیض، المان‌های وب سایت را معلوم‌خیس و روشن‌خیس نشان میدهد.

هنگام ساخت سایت در گزینش رنگ بایستی زمینه سایتی که در درحال حاضر پباده سازی قالب آن می‌باشید را در حیث بگیرید. مثلا در تارنما‌های علمی و تحقیقاتی محتوا و مقاله‌ها از اهمیت بیشتری برخوردار می باشند و می بایست از رنگ بندی معمولی به کار گیری نمایند. مثلا به کارگیری از متن سیاه با دور‌نما سپید با رنگ‌بندی معمولی از خستگی دیده استفاده کننده پرهیز کرده و موجب می شود استفاده کننده دوران متعددی را برای قرائت مقاله‌ها صرف نماید.

در ساخت سایت‌های فروشگاهی و خدماتی بهتر میباشد از رنگ‌های خنده رو و تند استعمال شود. به خصوص برای دکمه‌ها و نوشته‌های خاص تا دقت مشتری برای کلیک یا این که نام نویسی بیشتر جلب خواهد شد. به کار گیری از رنگ های تند صرفا بایستی در قسمت هایی که قصد دارید دقت مخاطب جلب را جلب فرمائید، شکل گیرد. به کارگیری زیاد از رنگ های تند و کنتراست بالا منجر خستگی و نارضایتی مخاطب خواهد بود.

۲- به سایز و نوع فونت بیشتر اهمیت دهید :
یک کدام از دیگر از نکات اصلی در طراحی وب به کارگیری از فونت خوانا با اندازه مطلوب میباشد. بیشتراز ۹۵ درصد داده ها در یک تارنما از روش لهجه نوشتار انتقال پیدا می‌نماید. یک متن با نوشتار مطلوب معیار خوانایی، دسترسی و کاربردپذیری را در یک وب سایت برای استفاده کننده بالا می برد. براین اساس تعیین یک فونت قشنگ و با اندازه مطلوب در رابط کاربری وبسایت شما نقش بدون واسطه داراست. همینطور فونتی را گزینش فرمایید که با همه مرورگرها سازش بدون نقص داشته و به طور صحیح اکران داده گردد. چنانچه مطالب تارنما شما بیشتراز اندازه ریز یا این که درشت باشد سود آن نارضایتی استفاده کننده و رخنه‌ تارنما خواهد بود. هنگامی کاربری وارد صفحه ها وب سایت شما می گردد بایستی بتواند به راحتی مطالب را خوانده و نیازی به زوم کردن نداشته باشد.

۳- مسیریابی راحت در منوها :
از سایر نکات اساسی در طراحی وب می بایست به منوها و مسیریابی سهل و آسان در وب سایت اشاره نمود. متاسفانه در اکثری از تارنما‌های اهل ایران زمانی مخاطب می خواهد به قسمت متبوع برود در گیر سردرگمی می‌گردد. مثلا یک تارنما شرکتی برگه منحصربه‌فرد استخدام داراست البته وقتی که در منو وبسایت جست‌وجو می شود بخشی به اسم استخدام نیست و استفاده کننده بعد از مراجعه به وبسایت بایستی همه صفحه های را درپی نصیب متبوع بگردد و یا این که بی خودی تارنما را سوراخ نماید!

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

چرا می بایست از طریق‌های پیشنهادی ما در‌این دو پکیج (فراگیری طراحی وب و فراگیری تولید مغازه اینترنتی) استعمال نمایید؟
فراگیری تصویری راه‌اندازی تارنما - مجدد چرخ را ابداع نکنید
هزینه بازطراحی چرخ را خودتان نپردازید
تجربه ما در حوزه طراحی سایت و کلام و رای زنی با موسسات ساخت وب سایت به ما نشان داده میباشد که هزینه‌ای که بابت طراحی وب سایت پرداخت می کنید، هزینه‌ی مرتبط با بازطراحی چرخ ابتکار عمل شده‌است.

هر شخصی و هر شرکتی که بخواهد وبسایت تان را برای شما اپلیکیشن نویسی بازه متعددی را صرف اپ نویسی برای ماژول هایی که فعلا وجود دارا هستند، می‌نماید و این شما میباشید که هزینه این برهه زمانی را پرداخت میکنید.

هم اکنون در حالتی که این موردها به طور فراهم وجود داشته باشند، چرا میخواهید مجدد برای اپ نویسی آنها هزینه نمایید؟

یادگرفتن تصویری فعال‌ساز‌ی وب سایت -خطاها تان را معدود فرمایید
خطاها و خطاهای اپلیکیشن نویسی در حد۱/۱۰ ام!
سیستم هایی که ما در‌این فراگیری به شما معرفی می کنیم، به صورت میانگین عمری ۱۰ ساله دارا‌هستند و به این ترتیب همگی خطاها اپلیکیشن نویسی آنان در حین سال ها برطرف گردیده اند. در فراگیری تولید دکان اینترنتی ما معتبرترین سیستم مغازه ساز آنلاین را به شما معرفی میکنیم.

خودتان قضاوت فرمایید. به نرم‌افزار‌ای که طی ۲ الی ۳ ماه به وسیله یک کمپانی و یک گروه ۲-۳ نفره نوشته می‌گردد بیش‌خیس اعتماد دارید و یا این که تجربه‌ی ۱۰ ساله یک مجموعه جهانی که به وسیله نیمی از تارنما‌های عالم مصرف شده میباشد؟

به جرأت می‌قدرت اعلام‌کرد که ایرادات فنی و اپ نویسی در سیستم هایی که ما در فراگیری طراحی وب سایت و فراگیری ساخت‌و‌ساز دکان اینترنتی به شما معرفی میکنیم، دست کم یک دهم تارنما‌هایی میباشد که اپلیکیشن نویسی میشوند.

بدین ترتیب حتی در شرایطی که هزینه موردنیاز برای مجدد پباده سازی چرخ را دارید،‌ بدین تصور کنید که اقتدار پذیرش ۱۰ برابر غلط را نیز دارید یا این که نه؟

آیا شما صرفا می‌باشید؟
حدود ۵۹ درصد وب سایت‌های جهان با سیستم رئیس محتوای وردپرس پیاده‌سازی گردیده‌اند و براین اساس مسیری که ما به شما توصیه میدهیم یک مسیر امن و شناخته شده‌است.

از طرف دیگر پلاگین های بی شماری برای عمل‌های متفاوت و افزودن تجهیزات نو به آن بوسیله مجموعه های گوناگون نرم‌افزار نویسی، پیاده‌سازی شده‌است و براین اساس شما میتوانید به تجربه همه آنان دسترسی پیدا فرمائید.

سناریوی مایوس کننده بالا را دیدید. درحال حاضر بیایید با هم این نمایش را در لحاظ بگیریم:

ایده‌ای خارق‌العاده به ذهنتان میرسد.
بعد از جستجوی کوتاهی میبینید که پلاگین‌ای وجود داراست که بستر فنی مورد نیاز برای اجرای ایده‌ی شما روی وبسایت تان را مهیا می‌نماید.
پلاگین را به اخذ می کنید و آن را روی وب سایت تان فعال میکنید. به همین آسانی! و آن‌گاه روی جزئییات اجرایی ایده تان تمرکز میکنید.
فورا اجرا میکنید.
گزارش ها را از وب سایت تان اخذ می کنید. از آن ها فیدبک می گیرید و اجرای ایده تان را بهبود می‌دهید.
چه معیار دوران برای ساخت‌و‌ساز دکان اینترنتی نیاز میباشد؟
شما میتوانید هم زمان با دیدن ۲ یادگرفتن همگی‌ی فرآیند را خودتان گام به گام اجرا نمایید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

شیوه-اندازی-مغازه-اینترنتی-با-وردپرس-1
خویش را به جهانیان معرفی نمایید
طراحی سایت شما می توانید مشتریانی از سراسر مملکت و یا این که عالم داشته باشید. با فعال سازی “مغازه اینترنتی با وردپرس” دیگر به یک جای و یا این که شهر، محدود نخواهید بود. میتوانید برای فروش تولیدات خویش، مشتریان بخش اعظمی از سراسر مملکت و یا این که عالم داشته باشید و در سطح گسترده‌تری، عمل خویش را ادامه دهید.

- بازاریابی با کمترین هزینه با دکان آنلاین وردپرس
میتوانید برای تولید ها خویش بازاریابی با کمترین هزینه داشته باشید. شما می توانید با هزینه‌ی اندک، برای ارتقا seo تارنما خویش مبادرت فرمائید. فعلا ارتقاء بهینه سازی وب سایت برای موتورهای کاوش یک کدام از شایسته ترین راهکار انجام تبلیغات و بازاریابی میباشد.

خدمت مغازه ساز اینترنتی جمهوری اسلامی ایران هاست چه است؟
همانطور که پیش‌خیس نیز اشاره شد، برای انجام این فعالیت بایستی علم و بازه کافی داشته باشید. در غیر اینصورت، میتوانید از خدمت مغازه ساز اینترنتی کشور‌ایران هاست به کارگیری نمائید:
مغازه وردپرسی، آسوده‌ترین و بدون نقص‌ترین چاره، برای فعال سازی دکان آنلاین فن‌ای میباشد. این خدمت دربرگیرنده ساخت سایت فروشگاهی وردپرس، نصب و راه اندازی مغازه و عقد قراردادهای مایحتاج با بانکها و سازمان های مربوط می‌باشد. بعد از آن، همواره در کنارتان هستیم تا بیشتر بفروشید.

کارهایی که جمهوری اسلامی ایران هاست برای شما انجام میدهد:

ارایه زیرساخت مطلوب برای ساخت و ساز مغازه آنلاین در وردپرس
فعال‌ساز‌ی و نصب سامانه دکان آنلاین
انجام پیکربندی دکان بسته به سیاست‌های شما
ارایه سند طومار SSL جهت امنیت دکان شما
پشتیبانی ۲۴/۷
بروز رسانی‌های مداوم سامانه
عقد قرارداد با درگاه‌های بانکی به اسم شما
اخذ مدرک طومار نشانه اعتماد اینماد (دربرخی از پلان‌ها انجام میگردد)
تعریف و تمجید تنی چند از تولید ها شما به طور مثال
تبلیغ دکان و تولیدها شما در گوگل (در برخی از پلان‌ها ارایه می گردد)
ارایه گزارش تلاش مغازه شما با راه و روش دیجیتال مارکتینگ و ارایه منش عمل جهت ارتقاء فروش


چه طور یک” مغازه اینترنتی با وردپرس”فعال سازی کنیم؟
برای فعال‌سازی مغازه اینترنتی با وردپرس بایستی یک دامنه برای مغازه خویش تعیین و خریداری فرمایید. بعد از خرید و تثبیت دامنه می بایست به تاءمل یک انبار داده برای داده ها سایتتان باشید. خواسته از انبار داده، فضایی میباشد که شما بتوانید در آن، داده ها و داده‌های لازم دکان خویش را ذخیره فرمائید. این دور و بر را هاست می‌نامند. بعد از نصب وردپرس بایستی یک قالب مطلوب برای مغازه اینترنتی خویش تعیین فرمایید که بتواند از پلاگین WooCommerce برای ساخت‌و‌ساز و فعال سازی مغازه اینترنتی پشتیبانی نماید. پلاگین WooCommerce را فعال‌ساز‌ی فرمائید. یک درگاه پرداخت اینترنتی برای مغازه اینترنتی خویش تنظیم فرمائید
فعال‌ساز‌ی مغازه اینترنتی با وردپرس چه مزایایی دارااست؟
خدمت مغازه ساز اینترنتی کشور ایران هاست چه میباشد؟
حال که به Digital marketing اشاره کردیم، بد وجود ندارد نوشته‌ی علمی تحت را مطالعه نمائید.

دیجیتال مارکتینگ چه می‌باشد و چه تفاوتی با بازاریابی سنتی داراست





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


ساخت وب سایت فروشگاهی مخصوص با تجهیزات ماهر
ورقه نخستطراحی وبسایت فروشگاهی مخصوص با تجهیزات ماهر

طراحی سایت ی در اینترنت وان با آخری متدهای پباده سازی و در بالاترین سطح کیفیت با ساختاری قابل توسعه و گسترش انجام میشود.
طراحی وب سایت مغازه اینترنتی مانند تاسیس شعبه جدیدی از دکان شما می‌باشد. وبسایت فروشگاهی شما، محدودیت های مکانی و هنگامی را برای مشتریان جهت خرید تولیدات شما از در میان میبرد. در واقع با فعال سازی وبسایت فروشگاهی می‌توانید کار خویش را به طور 24 ساعته ادامه دهید.


مغازه اینترنتی عالی = فروش عالی
با ارتقاء سایت های فروشگاهی و همینطور ارتقاء رغبت مشتریان به‌این مدل پیشنهاد، تارنما فروشگاهی و تاثیر آن در فروش تولیدات و شناخته شدن مارک، انکار ناپذیر می‌باشد. ساخت وب سایت مغازه اینترنتی بایستی به طوری باشد که احساس اعتماد و امنیت در خرید را به استفاده کننده القا نموده و او‌را تبدیل به مشتری همیشگی کند.
شیوه ی رفتار با مشتریان به خصوص در اولی مراجعه، تاثیر بسیار متعددی در جذب آن ها خواهد داشت. این دستور در دکان آنلاین هم درستی می نماید. طراحی وب می بایست مبتنی بر عنصرها بصری مطلوب، اصول جاری شناسی خرید، استراتژی فروش مطلوب صورت پذیرد. چنین ساخت وب سایت ماهر نمی تواند تاثیر مثبتی در سوی جذب مشتریان دکان آنلاین شما خواهد داشت.


seo در ساخت وب سایت مغازه اینترنتی
روزمره میلیون ها سرچ بوسیله یوزرها در موتور کاوش گوگل انجام می گردد. قرار به چنگ آوردن تارنما شما در بالا حاصل گوگل می‌تواند تاثیر خیلی متعددی در بازدید یوزرها از وبسایت و در فیض جذب مشتریان تازه برای کسب و کارتان می شود.
طراحی وب منحصر به فرد فروشگاهی شما بایستی به صورتی باشد که از دید موتور های کاوش مثل گوگل مطلوب باشد. طراحی وب سایت ماهر به طور صحیح و با صرفه می‌تواند بهینه سازی وبسایت شما‌را اساس ریزی نماید و بعداز آن شما با قرار دادن محتوا مطلوب می‌توانید به مقصود خویش (اکران در فیض اول کاوش در گوگل) دست پیدا نمائید.
کمپانی ساخت سایت اینترنت وان با فایده گیری از نیروهای خبره و کارشناس پباده سازی تارنما را با رعایت اصول seo وبسایت فروشگاهی انجام داده و وب سایت پباده سازی گردیده بوسیله این گروه، درباره با بهینه سازی و اکران در حاصل اول گوگل مشکلی نخواهد داشت. در واقع اینترنت وان بالاترین کیفیت را در سرویس ها seo دارااست.
وبسایت فروشگاهی برنده
پیش از طراحی وب مغازه اینترنتی می بایست خودتان را به مکان مشتریان خویش قرار داده و انتظارات احتمالی آنها‌را حدس بزنید.و کارایی فرمائید که کلیه انتظارات را برآورده سازید. از مهم‌ترین خصوصیت های یک وبسایت فروشگاهی پیروز: سرعت بالا بارگذاری شدن تارنما، توضیخات کافی و مطلوب برای تولید ها، آسانی استعمال از تارنما، مشورت و مشاجره آنلاین با فروشندگان وبسایت، سفارش های تخفیفی و ... میباشد.






:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


خلاصه
استعمال از بلوک های رنگی در طراحی سایت و گزینش رنگ مطلوب برای آن‌ها یکی‌از ترندهای ساخت سایت در سال 2020 و یک کدام از دشوارترین وظایفی میباشد که طراحان تارنما بر عهده میگیرند.

 

استعمال از بلوک های رنگی در ساخت سایت، اقدامی طاقت فرسا برای طراحان

به کار گیری از بلوک های رنگی در طراحی وب سایت و تعیین رنگ مطلوب برای آنان یکی‌از ترندهای طراحی وب در سال 2020 و یک کدام از دشوارترین وظایفی میباشد که طراحان تارنما بر عهده می‌گیرند. رنگ ها لهجه رویاها محسوب گردیده و قضیه ای را آماده می‌سازند که سایت متبوع بتواند ارتباطی مفید و مطلوب با مخاطبین خویش برقرار سازد. جذاب میباشد بدانید یوزرها در طول ورود به وب سایت در صورتیکه متوجه عدم تناسب به کارگیری از بلوک های رنگی در ساخت سایت گردیده و احساس نیکی نسبت به رنگ های به فعالیت گرفته گردیده نداشته باشند، با‌گاز مبادرت به خروج نموده و بنابراین ترازو بازدید از وب سایت به صورت قابل توجهی کاهش مییابد. براین اساس می اقتدار فیض گرفت که استعمال از بلوک های رنگی در ساخت سایت که از ادغام رنگ قابل قبولی پیروی می نمایند، قادر است طراحی سایت را استفاده کننده پسند کند.

به حافظه داشته باشید که عکس العمل نسبت به رنگ های متعدد به عمل گرفته گردیده در بلوک های رنگی تابع عواملی همانند سن، جنسیت، تمدن و... میباشد. براین اساس ما یحتاج میباشد تا قبل از این که نسبت به ساخت وب سایت مبادرت کنید، درمورد مدت سنی ، جنسیت و تمدن مخاطبین خویش به تحقیق بپردازید.

 


اصول گزینش شایسته ترین مخلوط رنگ در هنگام به کار گیری از بلوک های رنگی در طراحی وب

پنج اصل ذیل می‌تواند به شما یاری دهد تا مخلوط رنگی قابل قبولی را به مراد به کارگیری در بلوک های رنگی جانور در تارنما برگزینید.
اصل اولیه) به خاطر داشته باشید که رنگ ها در 90 ثانیه ابتدا تاثیر متعددی بر روی احساسات اشخاص اعمال خواهند نمود.
اصل دوم) رنگ ها حاذق می باشند یک تماشاچی را نسبت به خرید اجناس ترغیب کنند.
اصل سوم) رنگ ها علاوه بر این که موجب تشدید اخلاق ما در قبال یک مورد میشوند، اثر خویش را در اخلاق ما به خیر و خوبی به اکران میگذارند.
اصل چهارم) فراموش نکنید که فرهنگ وتمدن های مختلف رنگ های متفاوتی را می پسندند. به این ترتیب اثرگذاری رنگ ها قادر است در هر فرهنگی مختلف از فرهنگ وتمدن دیگر باشد.
اصل پنجم) هر رنگ حاوی پیامی گوناگون و منحصر برای تماشاچی میباشد.
تعیین شایسته ترین رنگ

همانگونه که پیش خیس اشاره کردیم، رنگ ها اثرگذاری بسیار مستقیمی بر استفاده کننده دارا‌هستند. در هنگام ساخت سایت و گزینش رنگ به خواسته به کار گیری از بلوک های رنگی در ساخت سایت به حافظه داشته باشید که مخاطبین شما بشر هایی دارنده فهم و شعور و حس می‌باشند، خیر ربات هایی بدون احساسات. بدین ترتیب ما یحتاج میباشد با اعتنا به روانشناسی رنگ ها به تعیین رنگ مطلوب برای بلوک های متبوع بپردازید تا در موضوع جذب استفاده کننده پیروز فعالیت نمایید.

دیدنی میباشد بدانید زمانی که دیده آدم رنگی را مشاهده می نماید، سریعا پیامی به هیپوتالاموس و بعد از آن به غده هیپوفیز و در غایت به غده تیروئید فرستاده می شود. کل این اتفاقات باعث به آزاد شدن هورمون هایی میشود که تاثیرگذاری قابل توجهی بر درحال حاضر و هوا و خلق شخص دارا هستند. به همین عامل میباشد که گهگاه در ورود به یک تارنما حسی منفی و گهگاه نیز احساساتی مثبت را تجربه می‌کنید. جذاب خیس این که صرفا 90 ثانیه بازه زمانی می‌برد که مخاطب وارداتی وبسایت متبوع را قضاوت نموده و قصد به ادامه و یا این که خروج بگیرد. قابل ذکر میباشد که 62 تا 90 درصد قضاوت های انجام یافته از سوی یوزرها مرتبط با رنگ های گزینه به کارگیری در وبسایت است.

 

رنگ های مطلوب برای استعمال از بلوک های رنگی

گفتنی میباشد که روانشناسان متعددی پژوهش ها عظیم ای را در مورد یافتن شایسته ترین رنگ ها به مراد استعمال از بلوک های رنگی در طراحی وب سایت و نیز چگونگی برقراری رابطه بین بشر ها با این رنگ ها انجام داده اند، البته کلیه آنها معتقدند که‌این مسئله به ترجیح و ذوق و سلیقه اشخاص بر می‌گردد.

ذهنیات اشخاص تاثیر بسیار به سزایی در برداشت آنها از رنگ متبوع داراست. مثلا رنگ قرمز‌رنگ قادر است دربردارنده دو پیام گوناگون برای اشخاص باشد. بعضی اشخاص با دیدن رنگ قرمز رنگ آن را نشانه خطر و بعضا دیگر آن را علامت علاقه میدانند که‌این دو با هم در تضاد و مغایرت می باشند.

گهگاه نیز ملاحظات فرهنگی می‌تواند برداشت بشر از یک رنگ را زیر تاثیر قرار دهد. مثلا بعضا بر این باورند که رنگ سبز رنگ پول و گهگاه نیز رنگ غیرت میباشد. گروهی دیگر براین باوراند که سبز رنگ خوش شانسی و بعضی دیگر آن را سبب بد شانسی میدانند. بدین ترتیب طراحان قبلا که سرگرم قضیه طرز برداشت اشخاص از یک رنگ شوند، بهتر میباشد مجموع تمرکز خویش را صرف گزینش تیم ای از رنگ های مطلوب برای به کار گیری از بلوک های رنگی در ساخت وب سایت نمایند، به این ترتیب پیروز خیس خواهند بود.

قابل ذکر میباشد که دقت به فاکتورهایی نظیر نوع استفاده کننده (مرد، زن، بچه، بزرگسال، ادغام جمعیتی متنوع)، ملاحظات فرهنگی، تناسب با مارک یا این که جنس متبوع، دسترسی و کاربرد آسوده میتواند گزینش رنگ ها برای به کارگیری از بلوک های رنگی در طراحی وب سایت را بی آلایش خیس نماید.
موارد ذیل را به خاطر داشته باشید!
از فضاهای سپید به کار گیری فرمائید

در حیث داشته باشید که اضافه کردن فضایی سپید بین قسمت های متعدد محتوا و بلوک های رنگی قضیه ای را آماده می سازد که مخاطب متبوع عشق و علاقه بیشتری به ماندن در وب سایت داشته باشد. برای این عمل می‌توانید کاغذ ای خیر چندان تیره را تعیین نموده و دکمه راهنمای روشنی را در آن تعبیه نمائید. این عمل میتواند استفاده کننده شمارا به یک مشتری تبدیل کرده و سبب ساز جلب حیث و رضایت ایشان خواهد شد.
از رنگ های منحصر اینترنت به کارگیری فرمایید

چنانچه خواستار یکسان اجرا شدن رنگ های آیتم به کارگیری در مرورگرها و سیستم های متفاوت می باشید، به کار گیری رنگ های اختصاصی اینترنت می‌تواند بسیار کارآمد باشد. به این دلیل که دستگاه های مختلف قابلیت و امکان اکران گوناگون رنگ های گوناگون را دارا‌هستند.

 

عدم به کار گیری از تنوع رنگی زیاد

دیدنی میباشد بدانید که عمده یوزرها بر این باورند که ادغام رنگی معمولی شایسته ترین مورد برای به کار گیری از بلوک های رنگی در طراحی وب سایت است. به این ترتیب از تبدیل وبسایت خویش به یک رنگین کمان غیر وابسته جلوگیری نمائید. به مکان استعمال از رنگ های گوناگون، ادغام رنگی جذب کننده ای را در حیث گرفته و بنابراین مخاطبان خویش را به سوی انجام عملی خاص ترغیب فرمائید.
عدم به کار گیری از رنگ های متناقض

آیا خویش شما دوست دارید در هنگام ورود به یک سایت با دور‌نما ای به زرد رنگ که محتوای آن به رنگ صورتی مندرج میباشد، مواجه گردید؟ با‌یقین استفاده رنگ های متناقض به هنگام به کار گیری از بلوک های رنگی در طراحی وب سایت می‌تواند خروج بسیار زود هنگام استفاده کننده را درپی داشته باشد. بدین ترتیب از استعمال رنگ های متناقض در کنار یکدیگر بپرهیزید.
گزینش رنگ متناسب با مورد

یکی‌از مهمترین مورد ها موثر بر جلب لحاظ یوزرها برای کلیک بر روی دکمه های راهنما نظیر دکمه دانلود یا این که دکمه خرید به کارگیری از رنگ های مطلوب با این موضوعات است. رنگ قرمز رنگ در مورد سپید میتواند ترکیبی برنده برای به کارگیری در دکمه های خرید باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 شهريور 1399 | نظرات ()