نوشته شده توسط : علی پور

پی
اچ پی (Php) چیست؟ مخفف واژه و کلمه :PHP ، Performance Hypertext Preprocessor PHP يک زبان برنامه نويسي سمت سرور مشابه ASP می باشد . PHP یک لهجه توانمند برای ساخت اینترنت وبسایت های پویااست . این لهجه اسکریپتی می‌تواند با HTML ترکیب شود، php یک زبان در سمت سرور است, به این مفهوم که کدهای php روی سرور تعبیر و تفسیر می شوند و خروجی html و یا این که خروجی های دیگری ایجاد می‌نمایند که استفاده کننده می‌تواند ببیند .

تا به امروز حدودا اکثر از 35 .000 .000 اینترنت تارنما از این لهجه برای ساخت برنامه های ذیل وب خودشون به کار گیری کرده اند و به عنوان یک عدد از پرطرفدارترین گویش های اسکریپتی به اکانت میاد .

 طراحی سایت

طراحی
سایت با php

پباده سازی
تارنما با PHP یا این که CMS؟
اکثرنیازهای پباده سازی تارنما با به کارگیری ازCMS ها انجام می شوند . با این درحال حاضر در برخی موارد که نیازهای پروژه بیرون از محدوده‌ی توانایی‌ها و ویژگی‌های سیستم‌های مدیریت محتوا باشد، نیاز بهبرنامه‌نویسی مخصوص وب سایت با یکی از زبان‌های برنامه‌نویسی شم می‌گردد .

 

PHP
محبوب هست زیرا در حالا حاضربیشتر از 80درصد سایت‌های طراحی شده مو جود روی وب با لهجه پی اچ پی پباده سازی شده‌اند . این درصد بالا فارغ از تردید به عامل مزیت‌های این گویش به بقیه گزینه‌های دیگه موجود میباشد .

طراحی سایت‌های متعدد باتوجه به نیازهای پروژه در حالت‌های خاص ممکنه نیاز به به کار گیری از زبانی غیر از PHP باشد که تشخیص و گزینش آن به تجربه و دانش نیاز دارااست . خیلی از سایت‌های اینترنتی که با لهجه php تولید شده‌اند، به طور غیرمستقیم با این لهجه در رابطه اند .

نمونه حدود ۲۶ درصد تمامی سایت‌های جانور روی وب با سیستم مدیریت محتوای وردپرسکه با گویش php توسعه پیدا کرده اند در اکنون فعالیت هستند .

صفحه
بندی اتومات برای مدیریت پیوند های صفحه هوشمندانه
پباده سازی شده تا انعطاف پذیری باورنکردنی را برای بسط دهندگان فراهم کند سبک
و کار کشته جهت رئیس خوبتر منابع کدنویسی
سایت به لهجه های مختلف
پروسه
پباده سازی وب سایت php در رهام وب در
تولید و ایجاد وب سایت PHP عوامل زیادی دخیل هستند ولی به طور مختصر اصلی ترین فرآیند آن را برایتان شرح داده ایم که شامل : پباده سازی
طرح گرافیکی بر
شالوده نیازها و خصوصیت های سایت شما یک طرح بر شالوده رنگ سازمانی و یا رنگ های دلخواه شما طراحی و ساخت میگردد
پباده سازی
فرانت آن‌گاه
از تایید طرح گرافیکی و دستکاری آن طراح مبادرت به کدنویسی صفحه های شما می کند که ولی تمامی اصول سئو یا این که باصرفه سازی در آن رعایت می گردد
طراحی
CMS اختصاصی بر
مبنا خصوصیت های وبسایت شما یک CMS منحصربه‌فرد برای شما طراحی می گردد تا بتوانید کلیه بخش های وب سایت خود را به راحتی بازنویسی و تغیر دهید بدون نیاز به کد نویسی
بارگزاری
و پشتیبانی بعد
از رفع همگی اشتباهات و گذراندن همگی امتحان و اشتباهات و تایید از سوی مشتری ، وبسایت در دسترس همگان قرار می گیرد و بر روی روت اصلی خود بارگزاری خواهد شد



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 تير 1398 | نظرات ()