طراحی سایت چیست؟ چه مراحلی دارد؟
نوشته شده توسط : علی پور


در دنیای امروز با تغییر و تحول مسیر بخش اعظمی ازکسب‌وکارهای سنتی طراحی سایت    به سمت کسب‌وکارهای اینترنتی، بازار کار‌هایی همانند طراحی وب رونق متعددی پیدا نموده است، البته چگونگی طراحی وب سایت ‌تارنما، فرایند آن، اینکه از کجا و چطور مقدمه گردد، همینطور وضعیت طراحی وب سایت و ترازو هزینه‌های آن به عنوان مثال مواقعی میباشد که بایستی گزینه دقت قرار گیرد. درین نوشتار ضمن جواب به سوال های فوق، معنی طراحی وب سایت‌وبسایت، تاریخچه و پروسه پباده سازی یک تارنما برنده را ارزیابی خوا هیم کرد.

ساخت وب سایت چه می باشد؟
ساخت سایت یا این که اینترنت صفحه ارایی Web-Design به پروسه پباده سازی و ایجاد یک مقر اینترنتی جهت اطلاع‌رسانی، معرفی کمپانی و ارائه تولیدات آن گفته می شود. طراحی وب سایت‌ تارنما یک فرایند میباشد که از لایه‌سازی صفحه های اینترنت، ساخت محتوا، پباده سازی گرافیکی و رعایت اصول seo تشکیل‌شده میباشد. قبل از چک روند ساخت وب سایت، به مختصری از تاریخچه پباده سازی آن می پردازیم.

تاریخچه طراحی وب سایت
مجموعه برنرزلی، اختراع کننده اینترنت، با فعال سازی او‌لین وبسایت در سال۱۹۹۱، اسم خویش را تحت عنوان اولیه خالق اینترنت در تاریخ به تثبیت رساند. درنخستین تارنما، از ابرمتن و رابطه برای ارسال آدرس اینترنتی (پست الکترونیک) مستعمل بود. درین تارنما معمولی متنی هیچ‌سیرتکامل گرافیک، تصویر و حتی رنگ‌بندی به فعالیت نرفته و هنوز هم در دسترس میباشد.

فرایند ساخت وب سایت چه می باشد؟


به عبارتی‌طور که ذکر شد، طراحی سایت در معنای پباده سازی، ایجاد و راه اندازی یک اینترنت‌وب سایت یا این که باصرفه‌سازی یک وبسایت سابق در بستر وب میباشد. Web Design(اینترنت صفحه آرایی) دربرگیرنده 4 مرحله مهم میباشد که درپی هر مورد را شرح میدهیم.

مرحله 1: پباده سازی وایر کادر
نخست با دقت به نوع وبسایت و نیاز مشتری، یک نمای کلی از وبسایت پباده سازی میکنیم. این نما مشتمل بر یک نقشه کلی از صفحه ها تارنما و انتخاب مقام و دکورا سیون المان‌ها و عنصرها متعدد میباشد. این مرحله از طراحی سایت «پباده سازی وایرفریم» اسم داراست.

 

 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: