طراحی وب را برای فریلنسرها
نوشته شده توسط : علی پور


7- مدیر برهه زمانی
صرف‌حیث از اینکه می خواهید طراحی وب را برای آزادکاری (فری‌لنسینگ) خاطر بگیرید یا این که برای فعالیت در کمپانی مورد نیاز میباشد مدام روی دوران‌بندی و پروژه‌های خویش در اختیار گرفتن داشته باشید تا طراح وبسایت متمایزی گردید.

این یعنی آشنا شدن با نرم‌افزار‌های فایده‌وری مثل فهرست وظایف، روزنگار‌ها یا این که به‌ویژه درصورتی که در سازمانی پهناور میباشید طراحی سایت  یادگیری عمل با ابزارهای ره‌گیری پروژه مثل ترلو (Trello) یا این که جیرا (JIRA).

صرف‌لحاظ از اینکه از چه ابزاری استعمال می کنید بایستی بدانید احاطه بر هنرِ حق تقدم‌بندی و ره‌گیری کارهایتان در دنیای نا مرتب طراحی سایت برای برد (و سالم دیوانه) شما ضروری میباشد.

8- ارتباطات
در تعامل بودن و ارائه‌دادن ایده جزء اصول طراحی وب سایت میباشد که یک طراح اینترنت بایستی خاطر بگیرد. سوای داشتن ارتباطات و آداب معاشرت عالی نمی‌توانید از ساخت وب سایت درآمدی کسب فرمائید.

مایحتاج میباشد مشتری‌هایتان را از مراحل انجام پروژه آگاه سازید، همینطور ایده‌هایتان را برای انجام عمل به آنان بگویید و خلاقیت‌هایتان را برایشان توضیح دهید.

در مواردی ممکن میباشد شمارا برای انجام بازنویسی تارنما یا این که تایپ کردن محتوا بخواهند؛ به‌ویژه در حالتی که خودتان به‌تنهایی عمل می کنید. پس به تقویت مهارت‌های نگارشی نیز بپردازید. این چنین میتوانید مطمئن گردید که در هر موقعیتی بضاعت ذکر نظراتتان را خواهید داشت.

9- با بهینه سازی/ بازاریابی دیجیتالی/ رسانه‌های اجتماعی آشنا گردید
ممکن میباشد این‌طور به حیث رسد که تیم مهارت‌های seo (با صرفه‌سازی موتور کاوش)، بازاریابی دیجیتالی و رسانه‌های اجتماعی بیشتر مطلوب فروشنده‌هاست تا اینکه از اصول ساخت سایت‌تارنما باشد.

ولی از آنجایی‌که امروزه اکثری از کمپانی‌ها تولیدها خویش را از روش وب به فروش میرسانند و شما نیز نیاز دارید استعدادهای ساخت سایت‌سایتتان را اثبات نمایید (وقتی که در پی شغل می باشید)، بایستی آنان‌را حافظه بگیرید.

فهمیدن مقدمات هر یک و به حافظه سپردن آن ها برای وبسایت خودتان یا این که مشتری‌هایتان شما‌را در مسیر طراحی سایت‌تارنما بسیار جلو می‌اندازد.

10- مدیر کسب‌وکار/ مشتری را حافظه بگیرید
پی بردن واحد سنجش درآمد به‌تیتر یک کارمند یا این که آزادکار امداد می‌نماید که مطمئن گردید شرکتتان سودآور میباشد و میتواند دوام بیاورد.

مورد نیاز وجود ندارد سند مدیر کسب‌وکار (MBA) بگیرید البته بایستی درکی حداقلی درباره‌ی هدف ها و مسائل مالی صاحب کار یا این که کسب‌وکار خودتان داشته باشید تا بتوانید از آن برای هدایت مسیر شغلی‌تان به کارگیری نمایید.

در حالتی که هم به‌طور بی واسطه برای مشتری‌ها عمل ساخت وب سایت انجام می‌دهید، می بایست برنامه ای داشته باشید تا مطمئن گردید جریان نقدی و نیازمندی‌های پروژه‌تان در بلندمدت و کوتاه‌بازه در سالم بدون نقص به راز میبرند و قابل‌قبول می باشند.

فیض

درین نوشته‌علمی اصول ساخت سایت را برای شما اسم بردیم و توضیح دادیم. در واقع با پی بردن این 10 اصل میتوانید تبدیل به یک طراح اینترنت گردید و بعد از دوران کوتاهی شغل نیکی پیدا نمائید. ولی به خیال داشته باشید که دائما مطالعه فرمایید و نکات جدیدی خاطر بگیرید. نوشته ی علمی‌های آران را بخوانید و خودتان را به‌روز نگه دارید.

در حالتی‌که ایده ها دیگری دارید یا این که می خواهید یک اصل بدین آبادی اصل اضافه فرمائید کامنت بگذارید!





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: