اینترنت‌وب سایت‌های فراگیری بدون پول برنامه‌نویسی و طراحی وب
نوشته شده توسط : علی پور


در قبلی برای یادگیری گویش‌های برنامه‌نویسی می بایست در ادامه اموزشگاه یا این که کلاس‌های معتبری می‌بودیم و ساعت‌ها متعددی را پای کلام‌های اساتید، رفت‌وآمد و … می‌گذراندیم. البته امروزه به جهت فراگیری‌های آنلاین می توانید با صرف هزینه‌ و دوره کمتر، طراحي سايت را گزینش کرده و خاطر بگیریم. درین در میان یک‌سری سایت فراگیری بدون‌پول طراحی وب سایت که به طور درس به درس همدم با نمونه مباحث را درس دادن می نمایند بسیار دوستداشتنی می باشند.

درین نوشته‌ی‌علمی به معرفی چندین اینترنت‌وبسایت فراگیری مجانی پباده سازی و برنامه‌نویسی میپردازیم. امیدوارم با مراجعه به آن‌ها و استارت مراحل یادگیری وارد دنیای برنامه‌نویسی گردید. برای استارت کافیست مقداری به لهجه انگلیسی آشنا باشید و برای یادگیری وقت صرف فرمائید.
[برای مشاهده‌ی هر اینترنت‌تارنما کافیست روی تیتر آن کلیک فرمائید.]


اینترنت‌وب سایت‌های فراگیری بدون پول برنامه‌نویسی و طراحی وب
۱- W3school
یادگرفتن مجانی برنامه‌نویسی در w3school
وقتی که کلام از تارنما فراگیری بدون‌پول ساخت وب سایت، به لهجه میاید حتماً اسم این اینترنت‌وبسایت یکی‌از منابع خواهد بود. قطعاً تا به هم اکنون اسم W3school به گوش شما خورده میباشد. در‌این اینترنت‌تارنما‌ میتوانید یادگرفتن‌های گوناگون طراحی وب را درس به درس و به لهجه بسیار معمولی مطالعه نمایید.

پباده سازی این تارنما به سیرتکامل‌ای میباشد که با ورود به هر یادگرفتن تمامی دروس آن در مقابل روئت کرد شما قرار می گیرد. همینطور اجرای زنده‌ی کد سبب ساز میگردد فرآیند یادگیری سهل و آسان‌خیس باشد. ساختار معمولی، دسترسی مطلوب، آسانی توضیحات و وجود نمونه‌های متنوع منجر گردیده این اینترنت‌وبسایت برای عشق و علاقه‌مندان به پباده سازی‌تارنما دوست داستنی شود.

این اینترنت‌تارنما فارغ از نیاز به پرداخت هزینه و دردسرهای نام نویسی و ورود، مباحث ذیل را در دست شما قرار میدهد:

Html
CSS
Php
Javascript
Sql
ASP
Bootstrap
Jquery
و…

۲- Bitdegree
تارنما یادگرفتن زابگان برنامه نویسی
این اینترنت‌وبسایت فراگیری‌های گوناگون را به طور گونه‌بندی گردیده قرار داده میباشد. برای مباحث گوناگون نمونه‌های متنوع یار و همدم با آزمایش به طور زنده قرار داده که شما میتوانید کد و خروجی کد را هزمان ببنید. پباده سازی زیبای وب سایت، جامع بودن مطالب و توضیحات مطلوب سبب ساز گردیده این اینترنت‌وبسایت درین لیست قرار بگیرد!

یادگرفتن‌های مجانی این اینترنت‌وب سایت عبارت‌انداز:

Html
CSS
Php
Javascript
Sql
Bootstrap
Jquery
Git
C++
Python
و…

۳- Code Conquest
این اینترنت‌وبسایت هم یک منشا مطلوب برای یادگیری بدون‌پول ساخت وب سایت میباشد. کافیست وارد این اینترنت‌وبسایت گردید تا با فرایند تایپ کردن کد از صفر آشنا گردید. در ورقه اصلی تارنما فهرست مطالبی مندرج که به تعبیروتفسیر برنامه‌نویسی می پردازد. پس در شرایطی که تا به اکنون کد ننوشته‌اید به سراغ این توضیحات بروید.

بعداز این مباحث درس‌طومار‌های مباحث طراحی وب سایت مثل HTML‌ و CSS قرار داده شده‌است. همینطور لهجه‌های برنامه‌نویسی همچون پایتون هم در‌این اینترنت‌تارنما عصر‌های آموزشی دارا هستند.


بعداز یادگیری مباحث می توانید وارد بخش کوئیز گردید و علم خویش را آزمایش فرمائید.


همینطور بخوانید: شایسته ترین لهجه‌های‌ برنامه‌ نویسی برای آغاز


۴- Web Fundamentals
وبسایت یادگیری بدون پول طراحی وب سایت‌وب سایت
این منشاء آموزشی بوسیله گوگل تولید گردیده و مباحث گوناگون و بسیار کاربردی را به شما فراگیری میدهد. با مراجعه به‌این اینترنت‌وبسایت میتوانید با اطمینان بدون نقص از صدق داده ها به مطالعه بپردازید.

مباحث مبنا‌ای مثل HTML، Javascript، مباحث پباده سازی رابط کاربری، امنیت و .. درین مرجع به اشتراک گذارده شده‌است. نکته‌ی شایان توجه این میباشد که‌این وب سایت برای استارت یادگرفتن مطلوب وجود ندارد. پس در شرایطی که از قبلی یادگیری نسبی داشته‌اید به سراغ این اینترنت‌وبسایت بروید و داده ها خویش را کامل شدن فرمائید.







:: برچسب‌ها: طراحي سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: