پروژه های جانبی برگزیدگان طراحان اینترنت
نوشته شده توسط : علی پور

برای کلیه ما لازم میباشد غیر از عمل اصلی، فعالیتی مانند یک سرگرمی یا این که پروژه جانبی داشته باشیم تا خلاقیت و هدف را در ما پر‌نور نگه دارد. شما بدون چاره نیستید پس از ساعت کاری همچنان روی مهارت‌های طراحی سایت خود کار فرمائید. در نوشته ی علمی امروز لیداوب، فهرستی از یک سری طراح برتر اینترنت و پروژه‌های جانبی آن‌ه ...

داز ساعت کاری همچنان روی مهارت‌های ساخت سایت خودکار فرمایید. در نوشته‌علمی امروز لیداوب، فهرستی از تعدادی طراح برتر اینترنت و پروژه‌های جانبی آن‌ها را برای شما فراهم کرده‌ایم که برخی از آنها به موفقیت دیده‌گیری دست پیدا کرده و درآمد فوق العاده‌ای را قسمت خویش کرده‌اند. می توانید از این ایده‌ها الهام گرفته و شما نیز پروژه خویش استارت نمایید.
۱. Davey Heuser- IconJar
پروژه های جانبی برگزیدگان طراحان اینترنت
دیوی هیوسر یک   طراحی سایت  هلندی میباشد که روی پروژه‌های فن‌ای کار می نماید. وی طراح ارشد سایت Sketch هم بوده می‌باشد ولی طی چند سال پیشین، در تایم ها فراغت خویش به یار کورتیس هارد، IconJar را فعال‌سازی کرده‌اند که یک نرم افزار مک میباشد که آیکون‌های شخص را سازماندهی می‌نماید. این نرم افزار بوسیله شرکت‌های بزرگی مانند گوگل، مایکروسافت و اسپاتیفای به فعالیت برده شده‌است.
۲. Dan Petty – Epicurrance and Freelance TV
پروژه های جانبی برگزیدگان طراحان اینترنت
دان پرتی به علت سبک پباده سازی خلاقانه خویش یکی از برگزیدگان‌های صنعت طراحی وب هست . طی یکسری سال گذشته وی یک همایش خلاقانه به اسم Epicurrance را مدیر می کند. وی در سال ۲۰۱۷، یک سریال مستند در خصوص فریلنسرهای پیروز به اسم Freelance TV فعال سازی کرد.
۳. Laura Kalbag – Accessibility for Everyone
پروژه های جانبی برگزیدگان طراحان اینترنت
لائورا کالبرگ یک طراح بریتانیایی می باشد که در سوئد معاش میکند. وی به پباده سازی‌های اخلاقی، تمامی گیر و دسترسی پذیری عشق داراست. وی با A Book Part برای تایپ کردن در باب پیاده سازی دسترسی پذیری در پروسه پباده سازی برای تولید تجربه کاربری (UX) بهتر برای کلیه، همیاری نموده است. این کتاب Accessibility for Everone اسم داراست.
۴. Frank Chimaro – The Shape of Design
پروژه های جانبی برگزیدگان طراحان اینترنت
فرانک چیمارو یک طراح نیویورکی است که در سال ۲۰۱۷ کتابی به اسم The Shape of Design منتشر کرد. این کتابچه در باب پباده سازی برای بقیه افراد میباشد که فرانک امید می نماید، ای کاش وقتی که خودش مقدمه به پباده سازی کرده بود می‌توانست یک کتاب مانند آن را داشته باشد. این کتاب تحسین‌های متعددی را برانگیخت و از تکنیک‌های آن در سراسر فهمیده به کارگیری شد.
۵. Helen Tran – A Different Way to Run Internship
پروژه های جانبی برگزیدگان طراحان اینترنت
هلن تران یک طراح کانادایی میباشد که در تورنتو معاش می‌نماید. وی سال ها طراح ارشد Shopify بوده هست. هلن یک مطالعه موردی بدون نقص و جامع در خصوص شیوه مدیر عصر کارآموزی منتشر نموده است. در‌این کتاب بیان شده میباشد که طراحان چه گونه مشکلات مرتبط با آموزش طراحان فن‌ای را به روش ای کارامد رئیس می‌نمایند.
۶. Paul Jarvis – The Sunday Dispatch
پروژه های جانبی برگزیدگان طراحان اینترنت
پائول ژارویس یک طراح فریلنسر اهل ونکوور کانادا میباشد وی بیشتراز ۲۰ سال به وضعیت فریلنسر کارکرده می باشد و پروژه‌های جانبی مختلفی داراست مشتمل بر یک خبر نامه محلی به اسم The Sunday Dispatch. وی تعدادی کتاب منتشر کرده و بعد از ظهر‌های آموزشی فراوانی مانند Creative Class منتشر نموده است که طی آن طریق تبدیل شدن به یک فریلنسر حرفه‌ای را آموزش می دهد. یکی از دیگر پروژه‌های وی Chimp Essentials میباشد که روش استعمال کارامد از MailChimp را یادگرفتن می دهد.
۷. Julie Zhou – The Looking Glass
پروژه های جانبی برگزیدگان طراحان اینترنت
جولی ژو یک کدام از طراحان ارشد در فیسبوک می باشد. طی چند سال قبلی، وی به جهت نوشته هایش آوازه متعددی در جامعه طراحان اینترنت کسب نموده است. وی از دوران‌ها پیشین نخست به تایپ کردن مقالات هفتگی راجع به پباده سازی، شیوه سال محصول ها فوق العاده و چگونگی حل ایراد کرد. وی فعلا بیش تر از ۲۰۰ هزار دنبال کننده در Medium داراست. فهرست پست الکرونیکی وی the Looking Glass اسم داشته و هر هفته مقاله ها جدیدی برای شما ارسال می نماید.




:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: