بررسی عملکردی یک قالب به عنوان والد یا فرزند
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت 


قالب‌­های والد و یا این که فرزند، این دو با هم یک ادغام عالی می باشند. درصورتی که از هرکدام از کادر‌­ورک­‌های تم یا این که قالب­‌ها مانند Genesis hitter استعمال می­‌فرمائید، می­‌دانید که‌این­‌ها با قالب­‌های عادی چقدر قوی می باشند. یک قالب فرزند، سعی خویش را از یک قالب والد می‌­گیرد. بدین ترتیب در صورتی شما تغییر‌و تحول در قالب فرزند وب سایت خویش به وجود آورید، والد این مورد ها را نمی‌­بیند. پس در شرایطی که اشتباهی در‌این تغییرات انجام دهید، قالب والد را حاد نمی‌­فرمائید. این کارایی راجع به بروزرسانی‌­ها نیز به همین منوال میباشد. در صورتی قالب والد خویش را ب­روز نمائید، که اکثر زمان ها برای اکثری این حادثه می­‌افتد، تغییراتی را که در قالب خویش ساخت کرده‌­اید، منزه نخواهد کرد چون این قالب، قالب فرزند میباشد که دربرگیرنده سعی اصلی وجود ندارد.

نیاز به یک قاب‌­ورک قالب، بستگی به نیازهای شما دارااست، اینکه چه چیزی را بخواهید بر وبسایت خویش اجرا نمائید. نسبتاًً تمام پروژه‌­های وردپرس از یک قاب‌­ورک قالب سود‌­مند می باشند، البته در‌حالتی که به قسمتی از سعی آن­ها نیاز داشته باشید، عمل مشقت بار خواهد شد! پس دقیقاً بدانید که به چه مدل تمی نیاز دارید.

مراقب تولید ایراد­ در قالب باشید
بخش اعظمی از تم‌­ها در گیر یکسری مشکل می­‌شوند و این سبب ساز ارتقا عصر بار گذاری و بار گذاری شدن تارنما می‌­شود. در‌صورتی‌که یک قالب یگانه مشتمل بر کلیه خصوصیت­‌های جانور در دنیای وب سایت­‌ها باشد، ممکن میباشد شما یک مال بدون نقص و دارنده تجهیزات متعددی داشته باشید البته یک متاع به طور کاملً پیچیده در مشت دارید. کارایی نمائید به جای کلیه این تجهیزات و خصوصیت­‌هایی مو جود در قالب‌­ها، قالبی را پیدا فرمایید که کلیه آن خصوصیت که شما می­‌خواهید را ارائه دهد. شایسته ترین قالب وردپرس آن میباشد که با نیاز شما انطباق داشته باشد.

قالب مجله ای Journal
بازبینی سرعت و ورژن موبایلی قالب
responsive theme- قالب برخورد‌گرا
گزینش یک قالب به طور کامل عکس العمل‌گرا
این ایام که بیش تر یوزرها از گوشی خویش برای کاوش و گردش در وب سایت­‌ها به کار گیری می­‌نمایند، داشتن ورژن موبایلی تارنما، ضروری میباشد. افزون بر آن، وب سایت شما و قالب آن می بایست در سریع­‌ترین عصر ممکن، بار گذاری شود. تعیین یک قالب سبک و مطلوب، ​​مطمئناً در این مورد یاری شایانی به شما خواهد کرد. ریسپانسیو بودن یک قالب را مطلقا باز‌نگری فرمائید. همینطور می­‌توانید نشانی وب سایت نمایشی قالب را در ابزار PageSpeed ​​Google وارد فرمایید تا ملاحظه کنید که آیا خطاها بارگیری خاصی درین قالب موجود هست یا این که نه. با این درحال حاضر، این تنها یک قضاوت و باز بینی براساس ظواهر قالب میباشد، چون که شما می‌­توانید در گزینش قالب وردپرس، سرعت بارگیری حقیقی وواقعی قالب را هنگام اجرای آن روی سرور خویش قضاوت نمایید.

سازش قالب با اصول seo
در حالی که Yoast سئو بخش اعظمی از موضوعات سئوی وردپرس را برطرف می­‌نماید و رنک سئوی آن را بهبود می‌­بخشد، یک قالب خوب، می­‌تواند دراین مورد امداد به سزایی به وب سایت شما نماید. طولانی تر قالب­‌های وردپرس ادعای سازش با اصول بهینه سازی را دارا‌هستند، البته خودتان قطعاً آن را باز‌نگری نمایید. دریابید که کد قالب انتخابی شما خوب و پاک میباشد یا این که یک هیاهو نامشهود در آن پیداست. آیا به تازگیً بروزرسانی انجام یافته میباشد؟ و آیا در آینده پشتیبانی برای این قالب خواهد بود؟ کتابخانه جاوا اسکریپت که قالب به آن­ها متکی میباشد، تعدادی گزینه می‌باشند ؟ آیا از داده­‌های ساختاری Schema.org پشتیبانی می­‌نماید؟ در‌حالتی که از یک قالب بدون پول به کار گیری می‌­فرمائید، اطمینان نتایج نمایید که هیچ پیوند پنهانی به تارنما توسعه و گسترش­‌دهنده آن وجود نداشته باشد، چون این پیوند می‌­تواند به کارایی‌­های شما برای بهبود seo جراحت برساند. کلاً، هنگام یافتن قالب­‌های سازگار با بهینه سازی، راهبرد‌­های کنسول گوگل را در حیث داشته باشید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: