تفکر واضح و روشن به معنای استفاده از عوامل لازم برای تصمیم‌گیری است
نوشته شده توسط : علی پور

یک مقایسه: شما یک شکلات گران قیمت خریدید، ولی به محض اینکه آن را می‌خورید طراحی سایت در مشهد دندان شما استارت به درد تصاحب کردن می‌نماید. آیا تناول کردن را متوقف میکنید یا این که ادامه می‌دهید؟ (گران میباشد، بهتر؟) انتظار داشتید که بیان کنم در‌صورتی‌که به وضوح تصور کنید، پس تناول کردن را متوقف میکنید، و این فعالیت صحت دارد.

چرا؟ از‌آنجا‌که شما شکلات را برای لذت می‌خورید، البته درحال حاضر در شرایطی که دندان درد دارید آیا لذت می‌ّبرید؟ اصلی وجود ندارد چقدر شکلات گران میباشد، چون این موضوعی میباشد مرتبط با قبلی. آجل چیزی میباشد که قابل شمارش میباشد.

فکر کنید که مدرکی را در حقوق و دستمزد دستیابی کرده‌اید و فقط 1سال قابل استعمال میباشد، البته شما تصمیم میگیرید که برای شما مطلوب وجود ندارد. عموم میگویند در شرایطی‌که این زمان را تعیین نمائید اتلاف وقت میباشد، چون تنها یک‌سال باقی میماند. ولی تصور کنید: چه چیزی در اینجا دست اندرکاران مهم را بازی می‌نمایند؟

نخستین آتی شما و دوم غرض شماست. آجل شما اصلی‌خیس میباشد. در صورتی‌که در‌این زمان بمانید آیا از آن لذت می‌ّبرید؟ آیا در معاش رؤیایی خویش به رمز می برید؟ شما دلیل شماره یک برای درنگ کردن درباره این مورد می‌باشید. نترسید و قادر باشید.

مقصود چیست؟ داشتن کار آیتم عشق و لذت‌ّنصیب. به این ترتیب در صورتیکه شما علم آموزی در حقوق و دستمزد را ادامه دهید، آیا از آن لذت خواهید پیروزی، و در راستای هدف ها شما میباشد؟

پس در ارتباط با این مسائل به وضوح تصور کنید.

به صورت بدیهی تحت عنوان توسعه و گسترش‌دهنده تصور کنید

نتایجی که میخواهید شدیدا به اجرا شما مرتبط میباشد. و ایفا شما از طریق درنگ و اپلیکیشن‌ریزی شما میاید. در حالتی‌که این چیزها به وسیله گوشه و کنار فضا شما پایین اثر قرار میگیرند، ممکن میباشد سبب به ایفا تعصبی شوند. این جایی میباشد که اندیشه به طور بدیهی وارد فعالیت میشود.

بسط‌دهندگان وظایف فراوانی دارا هستند: یادگیری لهجه، تولید پروژه، کانال‌سازی با بقیه گسترش دهندگان. چهت نیل به کل این پروسه در اسرع وقت، اپ‌ریزی یک لزوم میباشد.

در حالتی که شما صرفا با نرم افزار‌نویسی استارت میکنید، بایستی نرم افزار‌ریزی نمایید که چه‌گونه یک گویش را بهتر حافظه بگیرید تا استارت به تولید پروژه فرمائید.

تحت عنوان توسعه و گسترش‌دهنده چه‌طور میتوانید بازاریابی فرمائید و برای به دست آوردن پروژه سایرافراد را پیدا نمایید، در حالی که می‌نشینید و به نرم‌افزار‌نویسی تمرکز میکنید؟ چه‌گونه می توانید دسته خویش را هدایت فرمائید و پروژه‌های تبارک بگیرید؟

این مسائل مرتبط با پندار کردن میباشد. پس در شرایطی‌که تحت عنوان یک نرم‌افزار‌نویس به طور ظریف و روشن تصور کنید، سریع‌خیس رویش خواهید کرد. به دلیل آنکه شما میدانید حقیقتا چه چیزی را می خواهید و شایسته ترین اقدامات را جاری ساختن می‌دهید، چون شما به تاثیرات بیرونی گوش نمی‌دهید.

آنچه که نرم افزار‌نویسان بایستی حقیقتا گوش دهند این میباشد که استیناف نمایند و ببینند آیا بازار اپلیکیشن‌نویسی پررونق میباشد یا این که نه و به درصد بهره نگاه نمایند.

این روایت گوناگون میباشد در صورتی‌که آنها از آغاز شیدا نرم‌افزار‌نویسی باشند...

یافتن شوق واشتیاق برای نرم‌افزار‌نویسی

بسط‌دهندگان تنبل نیستند؛ آنان به اپ‌نویسی تحت عنوان مسئولیت شغلی تفکر نمی کنند، بلکه آن را تحت عنوان یک منبع لذت‌قسمت میدانند.

برای اشخاصی که استارت به نرم افزار‌نویسی می‌نمایند، شوق و اشتیاق میتواند روند یادگیری را سریع‌خیس نماید. ناامیدی‌ها در اپلیکیشن‌نویسی طبیعی می‌باشند البته این به آن معنا وجود ندارد که شما شوق و اشتیاق ندارید.

شما می بایست عادت روزمره کدنویسی را برای ساعتها مشخصی برای خویش تولید فرمائید. در صورتی اپ‌نویسی شوق واشتیاق شما باشد میتوانید در این‌راه اثبات گام بمانید و به گذر زمان مجال تبدیل به یک بسط‌دهنده خواهید شد.

بسط‌دهندگان عشق و علاقه‌مند بیشتر فعالیت می‌نمایند، پروژه‌های بیشتری میگیرند، شاید یک وب لاگ ساخت نمایند، با توسعه و گسترش‌دهندگان دیگر بیشتر در باب می‌باشند وغیره.

با این شغل دیگرافراد را در فن خویش بدور می‌زنید. چون گسترش‌دهندگان بی‌شماری می باشند که خیر برای شوق و اشتیاق بلکه به خیال و خاطر دستمزد و دست‌مزد نرم افزار‌نویس گردیده‌اند. آن ها تنها فعالیت می‌نمایند تا پول بگیرند و معمولا کارشان ناقص میباشد و ترازو علت‌یشان مدام معدود میباشد. شما مدام از آنها جلوتر میباشید. به این دلیل‌که هر روز بیشتر و بیشتر عمل میکنید و در‌پی مطالب تازه می‌باشید، از این رو عموم آغاز به آشنایی شما می‌نمایند و دنیای توسعه و گسترش‌دهندگان به تدریج آغاز به درک کردن اسم شما می‌نماید.

پر نمک و شوق و اشتیاق باعث به توفیق، لذت، پول و هر چیز دیگری میشود و یک ادله اصلی در تبدیل شدن به اپلیکیشن‌نویس میباشد.

چه‌گونه مالامال شورتر گردید

مورد دیگری که اصلی میباشد، غرض می باشد. این مسئله یک مساله کلیشه‌ای میباشد و هر شخص موفقی در زمینه‌ی آن حرف می‌نماید، به خصوص کارآفرینان نخبه. تحت عنوان یک توسعه و گسترش‌دهنده هدف ها مدام بایستی باشند. برای مثال هر روز دو ساعت کدنویسی فرمائید، یا این که به خودتان بگویید هر ماه یک پروژه را آغاز می کنم.

کارایی‌های مداوم دراین باره به عایدی رشته شماست. پس آغاز به شغل فرمائید چون مجال ما یحتاج میباشد تا به سطح بالا برسید.

گسترش‌دهندگان حرفه ای در ارتباط با یک چیز عالی کار می‌نمایند و آن زحمت زیاد میباشد. فرآیند تشکیل داد یک پروژه نیاز به کوشش متعددی دارااست.

در صورتی‌که شما کدنویسی را آغاز کرده‌اید، آغاز یک لهجه را حافظه بگیرید و استارت به به کارگیری از آن فرمایید. چنانچه در زمان یادگیری فکر میکنید که مطلوب اپ‌نویسی نیستید، ممکن میباشد صرفا بوسیله آن گویش ذیل فشار قرار گرفته باشید. حافظه بگیرید کار کشته باشید و به خویش استراحت دهید.

هیچ چیز دیگری اصلی وجود ندارد

سن، جنسیت و هوش کارداران تصمیم‌گیرنده نیستند. صرفا پر نمک و شوق و اشتیاق میباشد. هنگامی شما شوق و اشتیاق دارید و به طور بدیهی و ظریف فکر‌می‌کنید‌، هر چیز دیگری نقص‌ وجود ندارد.

هر که دارنده پتانسیل‌های متفاوت میباشد، به این ترتیب نمی‌توانیم مبنی بر علم اکثریت علم یکی‌از را قضاوت کنیم. پس اینکه چقدر ارتفاع میکشد تا شما در فن خویش پیروز گردید، ممکن میباشد از دیگرافراد مختلف باشد.

ما نمی‌توانیم به نوجوان ها‌مان بگوییم دانشکده رفتن از رؤیای آنان با مداقه‌خیس میباشد. ما نمی‌توانیم به خودمان بگوییم : \"ما برای کدنویسی دیگر پیر گردیده‌ایم\". خیر، صحیح وجود ندارد.

این درنگ‌های بد را کنار بگذارید و به خودتان بگویید: مهمترین مساله این میباشد که درباره‌ی اپ‌نویسی و تصمیم‌گیری با ذهنیت پر‌نور کلام کنیم.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: