GraphQL
نوشته شده توسط : علی پور

اکثری براین باوراند کهGraphQL ​ جایگزین قابل قبولی برای API های REST در آجل طراحی سایت در مشهد می‌باشد. با این هم اکنون لزومی ندارد که REST و GraphQL تحت عنوان حریف یکدیگر شناخته شوند. چرا‌که هر دوی آن‌ها برای بسط کلیه قابل انعطاف افزارها مطلوب نیستند.GraphQL یک گویش کوئری میباشد و به‌این ادله جزو ترندهای جاوا اسکریپت قرار گرفته میباشد که به پیشرفت دهندگان این قابلیت را می‌دهد که درخواست خاصی را از سرور بخواهند و آن ها را به روشی سهل و آسان و ریلکس ارائه نمایند. GraphQL با React از روش کادر ورک Relay با یکدیگر ترکیب می گردد. GraphQL یکی‌از مهم ترین ترندهای جاوا اسکریپت میباشد و به همین استدلال نیز بها یادگیری را دارااست.

 

Reason

کمپانی فیسبوک از Reason برای تشکیل داد و رئیس اینترنت نرم افزار منسجر خویش استعمال می نماید. Reason به جهت تلفیقی بودن یک کدام از ترندهای جاوا اسکریپت میباشد. همینطور دارنده Reason React است که به شما قابلیت و امکان می‌دهد کد پیش فرض را که در React JS کامپایل گردیده است بنویسید.

Reason یک نرم‌افزار کاربردی و استاتیک میباشد که قابلیت مدیر اینترنت نرم افزار ها را در یک برگه جداازهم می‌دهد. این لهجه به شما اذن می‌دهد تا نوع کد امنیتی را طوری بنویسید که با جاوا اسکریپت و OCaml به خیر شغل نماید. و آن را به یکی ترندهای جاوا اسکریپت که هر بسط دهنده فول استکی می بایست به آن اعتنا نماید، تبدیل می نماید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: