گزینه دیگر استفاده از برنامه‌های ویرایش عکس اینستاگرام است
نوشته شده توسط : علی پور

ویرایشگرها و اپ‌های عکس اینستاگرام میتوانند تفاوت طراحی سایت در مشهد بزرگی در چگونگی تصاویر شما ساخت و ساز نمایند.

اینجانب چندین آیتم از نرم‌افزار‌های مطلوب بازاریابی اینستاگرام که گزینه عشق خودم میباشد را برای آغاز تعیین کرده‌ام:

Afterlight
در شرایطی‌که فیلترهای بیشتری از آنچه اینستاگرام اینک ارائه میدهد، میخواهید، از این اپلیکیشن به کارگیری نمائید تا از 59 غربال قابل تهیه و تنظیم، 128 کادر و 66 بافت گوناگون برخوردار گردید.

VSCO
اشخاص حرفه ای و آماتور از توان این نرم‌افزار تشکر می‌نمایند که به شما اذن میدهد عکس‌های خویش را با بسته های غربال قضیه‌ای، پیکربندی اشباع ، گرما و غیره تهیه و تنظیم و دستکاری فرمائید.

Whitagram
این اپ یک صندوق سپید به عکس‌های چشم انداز و پرتره شما اضافه می‌نماید و قادر است تصاویر شما‌را به مربع تبدیل نماید. تصاویر باکس ای، به محض لود، بسیار خوشگل به لحاظ می‌رسند.

Pic Stitch
تنی چند از عکس‌ها را به کلاژهایی تبدیل فرمائید که بتوانید در شبکه‌های‌مردمی به اشتراک بگذارید یا این که آنان را چاپ نمایید. این اپلیکیشن برای ساخت و ساز محتوا در اینستاگرام از یکسری طرح برای گزینش و تجهیزات نامحدود نیز برخوردار میباشد.

Aviary
ابزارهای بازنویسی مانند فریم ها، فیلترها و مورد ها دیگر در‌این نرم‌افزار دوستداشتنی تصویری گوشی گردآوری گردیده است.

Lumify
برای ویدیوی اینستاگرام، این اپ یک راس توان میباشد. خیر فقط قابلیت و امکان بازنویسی کلیپ را به طور بدون پول مهیا می‌نماید، بلکه قابلیت و امکان اضافه کردن آوا‌های موسیقی را نیز دارااست.

Hyperlapse
از این نرم‌افزار برای ساخت‌و‌ساز فیلم‌های فوری برای اینستاگرام به کارگیری نمایید، که قادر است برای حصول و شغل های توریسم و گردشگری، تفریحات در فضای گشوده، بازاریابی حادثه ها و بقیه صنایعی که میخواهند تغییر و تحول صحنه را تصویب نمایند بسیار مطلوب باشد.

Quick
آیا نیاز دارید متن بالای تصاویر خویش را همپوشانی فرمایید؟ این اپ شغل را معمولی می‌نماید.

Bokehful
چنانچه دلداده ظواهر بوکه (نوعی افکت مات هنری) در عکس‌های خویش می باشید، از این نرم افزار برای اضافه کردن آن استعمال فرمایید. اما نیازی به فروغ مازاد وجود ندارد.

Snapseed
واپسین نرم افزار‌ای که برای ساخت و ساز محتوا در اینستاگرام معرفی میکنم، اپلیکیشن حرفه ای با قابلیت و امکان بازنویسی عکس با صرفا تعدادی کلیک میباشد که خوشایند اکثریت مردم میباشد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: