لینک های داخلی با ارزش
نوشته شده توسط : علی پور

از جمله روشی جالب برای کاهش موردها اضافه و ارتقا فرصت طراحی سایت در مشهد سکون یوزرها در تارنما به کار گیری از پیوند های داخلی نفیس بالا میباشد. برای اینکه از نوشته‌ی علمی 10 موازی امداد بگیرید از توضیح کوتاهی برای هر پیوند استعمال نمایید. بدین شکل احتمال کلیک روی لینک و پیوند بیشتر می‌شود.ترکیب و هماهنگی محتوا به seo تارنما امداد می‌نماید.

 

مقایسه موردی را در نوشته ی علمی seo از دست ندهید
پیش از آپ دیت رسانی پاندا بیشتر تمرکز محتوا seo بر روی واحد سنجش وسعت آن بود و به چگونگی محتوا اهمیتی داده نمی‌شد و برای اینکه فی مابین موتورهای کاوشگر سکو بندی بهتری اخذ کنیم این فعالیت ایفا میگرفت البته به مخاطب کمکی نمی شد. موسسه های دیگر ساخت‌و‌ساز محتوا مثل ehow و suite101

دسته جامعی از نویسندگان را دارا‌هستند که تمرکز آنان بر واحد سنجش چگونگی میباشد و از این طرز احتساب بها اجرا می شود. ولی برای این دو موسسه حالت عالی خلا و suite101 تعطیل شد و در پی ehow برای باقی ماندن در رقابت اصول کیفیتی خویش را فراتر پیروزی.
طبق حیث فیشکین، تمرکز شرکت های بر روی مقیاس ساخت‌و‌ساز محتوا seo بیشتراز اندازه می‌باشد. به صورت نمونه در صورتیکه در یک کمپین قرار گرفتید جزو 10 نوشته‌ی‌علمی رفیعتر گوگل قرار نمیگیرید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: