راه حل بازاریابی لینکدین: هابز پات (HubspoT)
نوشته شده توسط : علی پور

هابز پات به‌دنبال جستجوی مشتری باکیفیت، از راهکار بازاریابی لینکدین برای تعامل طراحی سایت در مشهد بیشتر با متخصصان بازاریابی دستیابی و شغل های میانگین و خرد بهره برد. غرض گذاری آنان استعمال از کتاب الکترونیک، وبینار و راهنماهای جامع بود. آنان از محتوای ارگانیک حامی مالی گردیده در فیدهای لینکدین اعضاوجوارح به کارگیری کردند. اینطور که در وب سایت articulatemarketing

آمده میباشد فیض این بود که آنان توانستند نسبت به دیگر پلتفرم ها شاهد ۱۴ درصدی مخاطبان غرض خویش باشند.


شیوه تایپ کردن پژوهش موردی
شما در حال حاضر یک استیناف موردی نوشته اید، آن را پذیرش نموده اید و در وب سایت خویش قرار داده اید. آن گاه در‌پی چه میباشید؟ تا اینجا بخش آسوده عمل را ایفا داده اید. نقص‌ مهم توزیع و طرز اکران آن به طور مردم میباشد. در این شیوه از راهکارهای ذیل استعمال نمائید. توصیه ما به شما تفحص مقالهبیش از 100 نوع ایده ساخت‌و‌ساز محتوا میباشد.

استفاده کننده را به خاطر داشته باشید
ما یکسری تفحص موردی برای یک کمپانی کسب و کار نوشتیم. یکی آن ها مشمول هزار واژه و کلمه بود و در آن ما فقط اذن داشتیم که از اسم مال در یک گزاره استعمال کنیم. سایر محتوا تایپ کردن یک ماجرا صحیح بود که بتواند برای خواننده مقصود کمپانی دیدنی باشد. از نگاه پوشش ارتباط ها همگانی مطالعات موردی پوشش بسیار موفقی داشت. انگیزه آن این بود که روزنامهنگاران توانستند نکته آن را دریابند و عموم حقیقتاً خواهان پژوهش آن بودند.

رسانه نو
نظرتان درمورد پست وب لاگ شواهد مشتری چیست؟ نظرتان درخصوص تبدیل آن به یک پادکست ۵ دقیقه ای چیست؟ شاید بتوان سه یا این که چهار استیناف موردی را در یک قسمت خاص مثل حسابداری، در یک نوشته‌ی‌علمی واحد فناوری مخلوط کرد؟ نظرتان در خصوص پوسته سوال و جواب چیست؟ در شرایطی که آن گفت‌و‌گو را در یوتیوب قرار دهید چه؟





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: