مهارت هایی جهت آینده نگری برای موفقیت در کسب و کار
نوشته شده توسط : علی پور

به چه شکل میتوان پیش گویی بهتری داشت
تعداد مقداری از افراد، بضاعت و توان بالایی دارا‌هستند تا آنچه را که برای شرکتهای، طراحی سایت در مشهد اقتصاد و سیاست فیس میدهد، در نظر گرفتن نمایند. آیا تا بحال پندار نموده اید، آن‌ها در چه خصوصیت هایی با هم مشترکند؟

استعدادی که‌این اشخاص برای پیش گویی بعدی دارا هستند، یک آجل نگری و دانایی مستدل، هوشیارانه و متفکرانه میباشد، خیر یک پیش گویی غیر قابل درک و نامشخص. این اشخاص عالی از دیگر عموم، میتوانند احتمال توفیق تجاری یک کمپانی یا این که سود انتخابات را ببینند. آنان‌را پیشگویان حرفه‌ای، می نامند و آنچه که در زمینه‌ی طریق ی قضاوت دقیقتر و هوشیارانه به ما میتوانند بیاموزند، سبب ساز صرفه جویی میلیاردی شرکتها یا این که حتی دوری از پیکار مملکت ها می‌شود.

در سال 2007 استیو بالمر، مدیریت دلیل ماکروسافت، به خبر گزاری USA Today بیان کرد: که هیچ شانسی نیست که آیفون سهم قابل توجهی در بازار داشته باشد. او بعدا حدس کرد که اپل ممکن میباشد 2-3 درصد از بازار رو به پرورش تلفن همراه را از آن خویش نماید(Apple might take 2-3% of the growing mobile market.).

در غایت، سهم بازار جهانی اپل در اوایل سال2012 به طور تقریب 23% نقط ی اوج گرفت و میبینیم که بالمر در نظر گرفتن هایش صحیح عدم وجود.( Apple’s global market share peaked at about 23% in early 2012 ). (این نوشته‌علمی ،از یک بخش نرم‌افزار ی علم ها جمعیت (CrowdScience) از خدمت جهانی BBC اقتباس گردیده است. شما میتوانید تمام نرم‌افزار را با تعقیب کردن پیوست (آیا می‌توانم آتی را پیش گویی کنم؟ Can I predict the future?).))گوش دهید.

در این باره رسیدگی نوشته‌ی‌علمی مهارت حدس، راهکاری ضروری برای تحقیق را به شما پیش گویی میکنیم.

همینطور در حالتی که دوست داشته باشید می‌توانید به پیوستهای ذیل هم مراجعه‌نمایید:

شایسته ترین مجال برای ساخت و ساز تغییر‌و تحول در معاش خودThe best time to make a change to your life

لاف، تبلیغات، خبر‌ها جعلی: چالشی برای بعد از ظهر ما

Lies, propaganda and fake news: A challenge for our age

چه‌طور در مورد در نظر گرفتن آتی میتوان قضاوت خردمندانه و عادلانه تری اعمال بخشید

How to make wiser judgements about the future

همان طور که از نوشته‌علمی ی نام برده در حایل قبلی مشاهده میشود، بالمر از خصوصیت های یک پیشگوی بلندتر ازجمله مواقعی مانند خضوع، ذهن گشوده، کنجکاوی بهره مند خلا. آنچه اوضاع و احوال را بدتر می‌کرد، عدم گرایش وی برای اصلاح پیش گویی اش بود. اکنون آنکه اشخاصی که در باره ی حدس آتی شایسته ترین همت را دارا هستند نیز، هنگامی که داده ها جدیدی ارائه مي گردد، به تغییر و تحول در نظر گرفتن های خویش رضایت می‌دهند.

ولی بالمر این عمل را نکرد و به همین ادله حضور مایکروسافت در بازار تلفن همراه های هوشمند سبب ساز متضرر شدن این موسسه شد و برخی از منتقدان، او را \"بدترین رئیس دلیل یک کمپانی والا دولتی\" در آمریکا تعریف کرده اند.

 

با درک کردن این مورد که عده ای در در نظر گرفتن آتی ، بهتر فعالیت می نمایند، آیا می‌توانیم به عموم خاطر دهیم که حدس های بهتری داشته باشند؟ شاید، چنانچه قابلیت و امکان پذیر باشد، از اشتباهاتی مانند بالمر دوری گردد.

جهت ساخت و ساز محتوا بهینه سازی گردیده بوسیله متخصصان این فرمان میتوانید با رایا مارکتینگ که بیش تر از 100 نوع ایده ساخت و ساز محتوا را میتواند در چنگ شما قرار دهند درباره ی باشید





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: