اجازه دهید در مورد نرم افزار و سرورهای سایت ویکی صحبت کنیم
نوشته شده توسط : علی پور

اکثری از پروژههای Wikimedia بر روی Mediawikiراه اندازی طراحی سایت در مشهد میگردد. این نرم‌افزار آغاز برای نگهبانی ویکی پدیا در سال ۲۰۰۲ فعال سازی شد و در حال حاضر مبنای بخش اعظمی از پروژههایWikimedia و سایتهای ویکی دیگر میباشد.

۲۰ سال پیش در حالتی‌که می خواستید وب سایت ویکی خویش را فعال سازی فرمایید، در بالا بایستی اپ مربوطه را بر روی سرور خویش نصب می کردید و بعد از آن به روزرسانی های مربوطه را مدیر می کردید. امروزه فعال‌ساز‌ی وب سایت ویکی فردی به یاری wiki farms بسیار سهل گردیده‌است wiki farms .فعالیت سخت را برای شما اعمال می‌دهد. صرفا چیزی که به آن نیاز دارید یک اتصال وب استوار، حساب ادمین یا این که مدیریت و همچنین یک زمان کرش در برند آپ ویکی میباشد.

بخش اعظمی از wiki farms پرورش خویش را در وسط ده سال ۲۰۰۰ تجارب کردند. از این در بین می اقتدار بهWikidot, PBworks , Gamepedia , Wetpaint اشاره نمود. برخی از آن ها آوازه خویش را شیوه هاستینگ وب سایت های ویکی به دست آوردند.Wikia که همینطور بهFandom شناخته می‌شود خویش را تحت عنوان حوزه اساسی هوا داران انجمن های متفاوت رسانههای متعدد سرگرمی، بازی، فیلم، اکران های تلویزیونی، کتاب و مفاد دیگر قرار داده میباشد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: