نحوه ساخت بک لینک رایگان
نوشته شده توسط : علی پور

ایجاد کرد بک پیوند بدون پول در تارنما های ارائه دهنده این سرویس ها طراحی سایت شغل بسیار سادگی میباشد و معمولاً شما درین وب سایت ها پست و یا این که متن هایی قرار می دهید و در آنها به وب سایت خودتان اشاره میکنید. ولی به عبارتی‌طور که گفته شد این وب سایت ها می بایست از مرتبه بالاتری نسبت به وب سایت شما منتفع باشند. در غیر این شکل بک پیوند بدون‌پول ساخت‌و‌ساز گردیده خیر صرفا سودی برای شما نخواهد داشت بلکه ممکن میباشد سبب ساز حاد شدن اعتبار و مرتبه تارنما شما نیز گردد.

 

تجهیزات شبکه های عمومی
یک کدام از شایسته ترین نحوه ها برای تشکیل داد بک پیوند مجانی استعمال از تجهیزات شبکه‌های‌مردمی و خدمت های اشتراک کلیپ و عکس میباشد. شبکه های عمومی مانند Facebook و instagram و توییتر به جهت یوزرها زیاد که دارا‌هستند بستر بسیار قابل قبولی برای ساخت و ساز بک پیوند بدون‌پول می‌باشند. ولی این تارنما ها سیاست های خاصی دارا‌هستند و قرار دادن پیوند تارنما شما درین تارنما های به تنهایی کفایت نمیکند. تحت عنوان مقال تارنما هایی مانند فیسبوک و توییتر و یا این که حتی ویکی‌پدیا کل پیوند های قرار داده گردیده در صفحه های خودشان را که به تارنما های دیگر اشاره می نماید را حدوداً غیر فعال می نمایند.

غیر فعال‌سازی درین تارنما ها بدین شکل میباشد که‌این پیوند بوسیله موتور جست و جوی‌بار گوگل گزینه تحقیق قرار نمی گیرند. فقط سود قرار دادن بک پیوند مجانی درین سایتها استعمال از یوزرها آن ها میباشد. این یوزرها میتوانند روی این پیوند ها کلیک کرده و وارد شیت تارنما شما شوند. با این عمل شما مشتریان و یوزرها جدیدی خواهد داشت.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: