بخش های مهم استراتژی محتوا در اینستاگرام
نوشته شده توسط : علی پور

گزینش قضیه برای محتوای مد حیث
پیش از هر چیز بایستی بر طبق استحصال‌وکار خویش یک زمینه برای محتوای طراحی سایت خویش تولید نمائید. درواقع بایستی بدانید که پست و ها و استحصال شغل های شبیه شما چه موضوعاتی را پوشش میدهند و شایسته ترین برخورد در آن‌ها مرتبط با کدام موضوعات میباشد. شما هم می بایست روی به عبارتی موضوعات فعالیت فرمایید. اما در شرایطی‌که ایده جالبی در ذهن دارید آن را هم جاری ساختن فرمائید البته از ایده های کهن، فرسوده و نخ نما گردیده استعمال نکنید.

 


شما می توانید از موضوعات روز اجتماعی در استراتژی محتوا در اینستاگرام به کارگیری فرمائید. برای مثال موضوعات ترند گردیده در شبکه های عمومی و یا این که موضوعات روز دنیای پیرامون شما و غیره. خیر این قسمت این میباشد که در جمهوری اسلامی ایران اینقدر مسئله و کناره وجود داراست که به طور تقریب همگی حصول‌وکارها را پوشش میدهد. پس خیلی نگران نباشید و به اعتنا به فضا خودنگاه فرمایید تا کوهی از موضوعات متفاوت و جالب را ملاحظه کنید!

فرصت نشر و مداقه بسیار بالای آن
نکته حائض اهمیت در استراتژی محتوا در اینستاگرام فرصت تکثیر پست ها میباشد. درواقع محتوایی که شما ساخت‌و‌ساز میکنید می بایست در طول قابل قبولی منتشر خواهد شد تا برخورد قابل قبولی از طرف بیننده های شما داشته باشد. در حالتی که در طی های دیگر و نامناسب منتشرشده خیلی ریلکس در بین دیگر محتوا ها دفن گردیده و کل زحمات شما از در میان خواهد رفت.


شما بایستی در تدوین استراتژی محتوا در اینستاگرام بدین قضیه اعتنا نمائید که مخاطبان شما معمولا چه ساعت هایی از روز را در اینستاگرام شغل دارا‌هستند. در حالتی‌که ورقه شما از نوع business Account باشد اینستاگرام به شما قابلیتی به اسم Instagram insights

ارائه می‌دهد. با به کارگیری از آن شما میتوانید مشاهده کنید که یوزرها شما در چه ساعت هایی از شبانه روز فعالیتی بیشتری را در اینستاگرام ایفا میدهند. درنتیجه میتوانید محتوای خویش را در حین های پر کاربرد و لبریز بیننده منتشر فرمائید تا بیشترین برخورد را اخذ نمائید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: