نیاز به محتوای باکیفیت در سایت
نوشته شده توسط : علی پور

هر کسی در اینترنت‌وب سایت خویش محتوا و پست ساخت می‌نماید، پس طراحی سایت چرا اینترنت‌وبسایت آنان جايگاه‌بندی نمی شود. این به جهت فقدان مهارت‌های کارآمد seo میباشد. چنانچه می خواهید محتوای شما به وسیله بازدیدکنندگان خوانده گردد تا اینترنت‌وبسایت‌تان درجه‌بندی خواهد شد، بایستی محتوای با کیفیت ساخت‌و‌ساز نمایید که می بایست به طور استراتژیک مبتنی بر با نیاز مشتری گذارده خواهد شد. این عمل با استفاده تکنیک‌های بسیار seo اجرا می‌گردد.

4. اسم خاص[alt] برای تصاویر

بیایید فرض کنیم شما تصویری را سوای هیچ اسم خاصی در اینترنت‌وب سایت خویش قرار داده‌اید. در حالتی که مشتری آن تصویر را کاوش نماید، کاغذ شما حتی در شرایطی که آن تصویر را داشته باشد گشوده نمی شود. در این مورد seo با دادن یک اسم خاص به تصویر، هنگامی آن را آپلود می کنید، به شما یاری می‌نماید. اکنون هر وقت که مشتریان آن را کاوش نمایند ورقه شما گشوده می‌گردد. در حال حاضر هر چه کلیک بیشتری اخذ نمایید، شانس بیشتری برای حصول جايگاه‌های فراتر خواهید داشت.

5. off-page مطلوب اینترنت‌وب سایت

اینک اولی حسی که از برگه شما، تیتر، محتوای متاتگ، منتقل میشود چیست؟ چه چیزی در نتیجه ها گوگل نماد داده میگردد؟ در شرایطی‌که این نصیب را با صرفه نمائید و عبارات کلیدی مطلوب را در آن ها بگذارید، متوجه میشوید که جايگاه اینترنت‌تارنما شما کم کم ارتقاء می یابد.

در صورتی هیچ تکنیک سئوی off-page قابل قبولی را به شغل نگیرید و بک لینک و پیوند‌های اینترنت‌وب سایت خویش را نسازید، جریان بازدیدکنندگان به اینترنت‌وب سایت شما نماید می گردد. از آنجایی که شما مایل به سکو‌بندی اینترنت‌وب سایت خویش میباشید، می بایست سئوی off-page را انجام نمائید. هر چه تعداد بک لینک و پیوند‌ها بیشتر باشد، چگونگی بازدیدکننده نیز عالی خواهد بود، و هنگامی که آن ها در اینترنت‌تارنما شما سپری می‌نمایند سکو شمارا ارتقا می دهد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: