10 نکته برای افزایش بهره وری ویژوال استودیو کد
نوشته شده توسط : علی پور

در‌این متن به رسیدگی ویژوال استودیو میپردازیم. طراحی سایت همینطور 10 نکته و مواقعی که سبب ساز ارتقاء فایده وری ویژوال استودیو کد می گردد را نیز ذکر میکنیم.


ویژوال استودیو کد امروزه برای دستکاری کردن متون بوسیله برنامه نویس ها به شدت آیتم استعمال واقع میشود. ویژوال استودیو در واقعیت اپن سورس بوده که همین مسئله به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد تا بتوانید منابع و کد های آن را مشاهده و بازرسی نمائید. درین متن به تحقیق 10 راه‌حل برای ارتقا منفعت وری ویژوال استودیو می‌پردازیم.

یادگیری بدون نقص پالت اوامر و انتخاب فایل برای پروژه

ویژوال استودیو دارنده قسمتی به اسم پالت اوامر است. این به آن معنی ست که با به کار گیری از این قسمت شما میتوانید به امرها متفاوت فقط با نوشتن دسترسی پیدا نمائید و این سرعت گشتن را ارتقاء داده و فعالیت را برای شما سهل خیس می نماید. برای آن که به پالت دستورها در ویژوال استودیو دسترسی داشته باشید می‌توانید با فشار دادن سه دکمه ی ctrl + shift+p این عمل را به راحتی اعمال دهید.


گزینش فایل و مشاهده یک باره ی چند پوشه

از سایر شغل هایی که می‌توانید برای ارتقاء فایده وری ویژوال استودیو جاری ساختن دهید انتخاب فایل برای پروژه تان در هنگام عمل است. برای این عمل بایستی بر روی آیتم ای در نوار کنار ورقه تان کلیک نمائید که اسم آن explorer است با این فعالیت یک پنل برای شما گشوده میگردد. آن گاه با کلیک کردن بر روی open file میتوانید یک فولدر بر روی سیستم گزینش نمائید. فولدر ای که شما تعیین نموده اید در ویژوال استودیو به طور پروژه ای که در اختیار دارید لود گردد.

ولی راه و روش دیگر برای ارتقا منفعت وری ویژوال استودیو مشاهده یک باره چندین پوشه میباشد. شما میتوانید در ویژوال استودیو برای ارتقاء فایده وری و همت تعدادی پوشه را هم‌زمان گشوده و مشاهده فرمایید و افزون بر آن فولدر ها را در کنار هم دیگر بازنویسی نمایید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: