لندینگ پیج چیست؟ هرآنچه باید درباره صفحه فرود بدانید
نوشته شده توسط : علی پور

در بازاریابی اینترنتی لندینگ پیج (landing page) یا این که ورقه فرود به یک برگه شاخص در تارنما شما طراحی سایت گفته می شود که برای هدفی که در سایت یا این که کمپین تبلیغاتی خویش دنبال میکنید تاسیس شده است. این غرض می تواند لبریز کردن یک فرم، نام نویسی در تارنما و یا این که ایفا یک خرید باشد. هنگام ایجاد کرد و پباده سازی یک ورقه فرود بایستی یک مقصود خاص را تجارت خویش در لحاظ داشته باشید و طبق به عبارتی مقصود آن را طرح‌ریزی نمائید و گسترش دهید.
ایجاد کرد یک کاغذ لندینگ قادر است چالشی والا برای شما باشد. به دلیل آنکه این صفحه ها می بایست به بیشترین معیار ممکن باصرفه گردیده باشند و انتظار شما از کاربر را برآورده نمایند. همینطور در حیث بگیرید تک تک هزینه‌هایی که برای تبلیغات و بازاریابی خویش صرف می کنید متمرکز بر ارتقا ترافیک و بازدیدکننده در ورقه لندینگ یا این که فرود شماست. سوای اشتباه بودن ممکن وجود ندارد البته هر اشتباهی می تواند به سوددهی و به ثمر وصال کمپین و تبلیغات شما ضرر و زیان برساند. بدین ترتیب خوب میباشد شما پوسته‌های لندینگ بخش اعظمی را مشاهده و تحلیل نمائید که بوسیله مطرح ترین و دارای تخصص‌ترین طراحان و کمپانی‌ها پباده سازی گردیده‌اند و پاسخ خویش را پس داده‌اند. این سیرتکامل صفحه ها از دید تجربه کاربری (UX) بوسیله طراحان حرفه ای متناسب با هر هدفی به طور کامل با صرفه گردیده‌اند. یک لندینگ ساز بهتر قادر است رویه دشوار و پرچالش به سود وصال کمپین تبلیغاتی را سهل وآسان و کوتاه نماید.
بعضی کارشناسان دیجیتال مارکتینگ معتقدند ورقه لندینگ شما بایستی به طور کامل متمایز با صفحه های داخلی و ساختار کلی وب سایت شما باشد و حتی منو و دکمه‌ای به صفحه های درونی وب سایت شما نداشته باشد تا حواس استفاده کننده را از هدفی که در لندینگ خویش دنبال میکنید پرت نکند. متداول‌ترین ورقه لندینگی که به کار گیری می‌گردد برای تبلیغات کلیکی میباشد. این تبلیغ قادر است تبلیغات کلیکی در گوگل و یا این که بنری در وبسایت‌های متعدد باشد. درواقع این کاغذ، شیت‌ای میباشد که اشخاص بعد از کلیک روی تبلیغ شما «فرود» میایند.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: