بررسی مهم ترین ویژگی های Html5‌
نوشته شده توسط : علی پور

Html5‌ به انگیزه دارا بودن خصوصیت های اختصاصی تحت عنوان شایسته ترین ورژن در مقایسه با ورژن های دیرین شناخته می‌شود. این خصوصیات عبارت اند از: اکران کدهای ساختار یافته و به طور کامل روشن اضافه کردن در اختیار گرفتن هایی طراحی سایت به عنوان مثال Email، Calendar، Date و Time
پباده سازی به طور کامل با صرفه برای یوزرها گوشی
استفاده کننده پذیری با صرفه
قابلیت و امکان پباده سازی 2 بعدی اشیاء یا این که گونه های منظم و غیر منظم
امکان ذخیره سازی داده ها در مرورگرها
قابلیت و امکان پخش آنلاین اشکال پوشه های تصویری یا این که صوتی



برای مثال نکات مهمی که درباره با html5 می بایست به آن اشاره نمود، در هم اکنون پیشرفت بودن این ورژن از لهجه آرم گذاری میباشد. به عبارت دیگر html5 همچنان در درحال حاضر توسعه و گسترش تجهیزات و امکان هایی میباشد که شایسته ترین خروجی را برای یوزرها اینترنت به همدم داشته باشد. به روزرسانی منظم و همیشگی html5 در مقایسه با بقیه ورژن های کهن html قابلیت ارائه خروجی استفاده کننده پسند را به شایسته ترین صورت ممکن مهیا می نماید.


تفاوت html5 با html4 چه می‌باشد؟

اختصاصی بودن مشخصات و کوشش خوب مطرح ترین تفاوت html5 با html4 میباشد. ولی در صورتی‌که قصد ظریف شدن در تفاوت های این دو ورژن از html را داشته باشیم، خواهیم توانست به 10 فاکتور اصلی که معرف تفاوت های html5 و html4 میباشد، اشاره کنیم.


اضافه کردن تگ canvas به html5

تگ canvas که تحت عنوان محیطی مستطیل صورت شناخته می‌شود، کاربرد ویژه ای در رسم هر مورد از گونه های گرافیکی داراست. از canvas تحت عنوان یک برهان محافظتی برای محتوای گرافیکی نیز حافظه میشود. در شکل به کارگیری از متد هایی نظیر انواع دایره ای، عکس، جعبه یا این که کاراکترها در صفحه ها تارنما از canvas در html5 به کار گیری میشود. این تگ تحت عنوان یکی کاربردی ترین تگ های گرافیکی جهت تشکیل داد برنامه کودک های ذیل اینترنت به‌حساب می‌آید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: