چرا باید وب سایت داشته باشیم ؟
نوشته شده توسط : علی پور

هر شخصی که نیاز به بیزنس الکترونیک را در قضیه کاری خویش طراحی سایت ببیند برای هر نوع شغل اقتصادی به تشکیل داد یک تارنما نیاز دارااست. دلایلی وجود دارااست که چرا ممکن میباشد در قبال ساختن یک تارنما برای فعالیت خویش مقاومت فرمایید! این عارضه ها عبارتند از \"اینجانب اهل رشته نیستم\" ، \"طراحی وب سایت خیلی گران میباشد\" ، \"اینجانب وقت ندارم\" و ... حقیقت این میباشد که شما نیازی به مهارت در حرفه آوری ندارید ، تنظیم یک تارنما حرفه‌ای برای بیزنس شما قادر است ارزان ، آسوده و سبب ساز به بی آلایش خیس کردن تجارت برای شما خواهد شد. نداشتن وبسایت برای شما وقت و هزینه دارااست.

در صورتی‌که که می‌خواهید یک سایت داشته باشید، برای کسب داده ها بیشتر برروی لینک و پیوند ساخت سایت کلیک نمایید و در شکل نیاز به مشورت بدون‌پول با شماره های 09022002123 یا این که 88456784-021 تماس نتایج فرمائید.

81٪ از اشخاص پیش از تصمیم گیری برای خرید یا این که اخذ خدماتی که مدنظر دارا هستند در وب تحقیق می نمایند. این 25.92 میلیون نفر در جستجوی مشاغل آنلاین می‌باشند. با این اکنون ، 46٪ از صاحبان مشاغل برهان نخستین خویش را برای نداشتن وبسایت ، \"بیزنس فعلا به سایت نیاز ندارد\" بیان کرده اند.

چرا می بایست سایت داشته باشیم
چرا بایستی وبسایت داشته باشیم ؟

داشتن یک تارنما مشتریان جدیدی را به سمت کسب و کار شما جذب کرده و درآمد بیشتری به شما می‌دهد.
پست الکترونیک مارکتینگ یا این که بازاریابی از روش پست الکترونیک های دامنه تارنما یکی‌از پربازده ترین طریق های بازاریابی در سراسر عالم میباشد. درین نحوه حتی در‌حالتی که اشخاص به وب سایت شما راز نزنند از روش پست الکترونیک هایی که اخذ می نمایند، می‌توانند از پایانی خبر ها عمل شما مطلع شوند.
درصورتی که اینترنت سایتی ندارید ، فرصتی برای تصاحب سهمی از این بازار ندارید.
سایت شما حتی‌د‌ر شکل نبودن شما، قادر است برای یوزرها در دسترس باشد.
یک وبسایت تحت عنوان مدافع بیزنس \"مدام فعال\" در ساعتها اداری و بیرون از آن فعالیت دارد.
سایت ها به شما یاری می نماید تا با رقبای خویش رقابت فرمایید به این دلیل‌که اکثر اشخاص هنوز پژوهش ها خویش را اعمال میدهند و شمارا در قبال رقبای خویش قرار میدهند.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: