نوشته شده توسط : علی پور

دکمه های (CALL-TO-ACTION (CTA

زمانی که مخاطبین به تارنما شما هدایت میشوند، میخواهند از تجهیزات وبسایت به کارگیری طراحی سایت نمایند. عنصر کلیدی وبسایت، دکمه تماس با شما (CTA) میباشد.

یک دکمه CTA که به نیکی پباده سازی گردیده باشد مخاطبان شمارا به مرحله بعدی میبرد. این دکمه ها به پباده سازی شما بستگی دارااست، البته در برگه ظواهر می گردد. دیده کاربر شما فورا به‌این دکمه ها می رود.
۷- سرعت شیت

شما می‌توانید یک ساخت وب سایت خوب داشته باشید، البته در حالتی‌که مخاطبان شما هیچ گاه آن را مشاهده نکنند منفعت ای ندارد. سرعت شیت یک عنصر اساسی طراحی وب سایت میباشد. این ضمانت می نماید که شیت شما با‌گاز بار گذاری می گردد، به این ترتیب مخاطبان شما میتوانند سریعا به داده ها دسترسی پیدا نمایند.

مخاطبان شما متنفرند تا معطل صفحه های بارگیری نماید باشند. در صورتی ورقه شما برای بارگیری بیشتراز حد ارتفاع بکشد، مخاطبان شما عشق و علاقه خویش را از دست میدهند. آنان به حاصل کاوش بازمی گردند و به مکان آن یک کاغذ حریف را گزینش می نمایند.

با استعمال از Insights PageSpeed Google می‌توانید سرعت شیت خویش را آنالیز فرمائید. این ابزار به شما اذن می‌دهد تا مشاهده کنید که وبسایت شما در حالا بار گذاری سریع میباشد یا این که خیر.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: