12 نکته دیگر که باید در طراحی سایت خود رعایت کنید
نوشته شده توسط : علی پور

) عکس فردی در شیت‌ی مهم
با وجود آن که عکس شما یک نوع خوش امدگویی به بازدیدکنندگان شمار میاید، بعضا کارشناسان طراحی سایت عقیده دارا‌هستند، این عکس، برهان حضور بازدیدکنندگان را در تارنما شما نادر رنگ می‌نماید. لارینا کیس، رییس قسمت کارشناسی توفیق و کارایی ـ یک موسسه‌ی مشورت کردن در فیلادلفیا ـ درین‌باره میگوید:

”دیدن این عکس، مانند ملاقات یک فرد نو میباشد، و به مکان پرداختن به مسایل بازدیدکنندگان، مثل این میباشد که به آن ها بگویید:”اینجانب چقدر در عکس، بهتر هستم“.
توصیه ما به شما این میباشد که به مکان قرار دادن عکس فردی در برگه ی اساسی تارنما (به غیر از در طراحی وب فردی) از تصاویر دسته خویش و یا این که نیروی کار کمپانی به کارگیری نمائید . این روش سبب ساز ساخت احساس متکی بودن در استفاده کننده اینترنت سایتتان میگردد.


2) زیاده روی در پخش قطعات دیداری و شنیداری
این آیتم دربرگیرنده هر قطعه‌ی جالب و شنیدنی میگردد. از یک طرف تصاویر متحرک حیران کننده و از طرف دیگر هر نوع موسیقی و یا این که ویدیو های تکرار شونده . لود موسیقی‌های پرزرق برق و لبریز همهمه سبب ساز می‌گردد تا بازدید کنندگان سایت شمارا فراری دهد.
روت آترلی( یکی‌از شرکای اساسی راءس استراتژی‌های خلق کننده،یک تاکسی ارتباطات مردمی در ریچموند،ب،س،کانادا) میگوید:
”داشتن یک تارنما با رشته‌آوری قدرتمند برای بخش اعظمی از وبسایت‌ها ضروری میباشد، ولی برای حضور تکنولوژی بایستی دلیلی اصلی‌خیس از زیر تاثیر قراردادن عموم، وجود داشته باشد.\"

3) وجود آیتم‌های سرگردان‌کننده‌ی فراوان
به شما حق می دهیم، به این دلیل‌که می خواهید صفحه ها و مطالب متعدد و متعددی را به بازدیدکنندگان وبسایت خویش ارایه دهید. ولی ساختار تارنما می بایست به اندازه‌ی کافی معمولی باشد، تا بازدیدکنندگان سرگردان و رمز در گم نشوند. کیس در این زمینه می گوید:
\"از تهیه لیستی با حدود ۲۰ مورد‌ی تعیین پرهیز کنید، اشخاص،در هر توشه میتوانند میان ۵ تا ۹ مقاله را به خیال و خاطر بسپارند. تلاش نمایید ازاین‌حد بالاتر نروید، زیرا در غیر این شکل،آن ها حیران گردیده، و تارنما شما‌را شکاف می‌نمایند\".


4) اطلاعاتی که ممکن میباشد به حریم فردی اشخاص و مسایل امنیتی لطمه وارد نماید
ولی این مساله تا حد متعددی به ماهیت تارنما ، عمل و کنارآمدن شما با قضایا بستگی دارااست. در هر شکل ضروری میباشد، که مطالب وب سایت خویش را عالی آنالیز نمایید، تا اطلاعاتی که به مسایل فردی و مسایل امنیتی لطمه وارد می‌نماید، و همینطور گزینه عشق و علاقه‌ی هکرها میباشد در آن جان دار نباشد. در ابتدایی ترین فرایند، می بایست از گذاشتن عکس‌ها، نشانی‌های پست الکترونیک و ریزه کاری فردی کارگر در وبسایت پرهیز کنید. حتی‌در نشر داده ها درباره ی محصولات، کارشناسان اینترنت، پیشنهاد می‌نمایند، تنها از نکاتی که مشتریان را به خرید ترغیب می‌نماید؛ استعمال فرمائید و خیر نکاتی که داده ها کمپانی را به بیرون جابجایی دهد. همت فرمائید، در اسرع وقت از یک متخصص اینترنت یا این که یک نماینده قانونی استعمال نمایید، تا نکاتی که قابلیت و امکان سوء به کارگیری از آنان در تارنما وجود دارااست را تحقیق کند. از این هم بالاتر رفته، می توانید یک دارای تخصص کارها امنیتی برای ساخت وب سایت خویش داشته باشید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: