تفاوت طراحی سایت اختصاصی و نیمه اختصاصی
نوشته شده توسط : علی پور

لازمه ی چشم شدن در دنیای کسب و کار امروزه می بایست در دنیای اینترنت حضور داشته باشید. به طراحی سایت همین انگیزه باید برای تجارت خویش سایتی پباده سازی کنید تا کاربرانتان برای شناخت بیشتر با تولید ها و خدماتتان به آن مراجعه کنند و خریدهای خویش را از روش تارنما اعمال دهند. در‌این نوشته‌ی‌علمی تلاش داریم تفاوت‌های این دو شیوه را بیشتر توضیح دهیم تا گزینش برای شما آسانتر خواهد شد.

گونه های ساخت وب سایت :

وقتی ‌که بدنبال یک طراحی وب سایت مطلوب میباشید به شما دو طریق با دو بها متعدد سفارش میشود.

اشکال ساخت سایت- تفاوت ساخت وب سایت منحصربه‌فرد و نصفه منحصر
ساخت وب سایت منحصر به فرد:

طراحی وب منحصربه‌فرد برای مواقعی میباشد که مشتری یا این که به عبارتی صاحب کار دقیقا می داند چه چیزی می خواهد. ) RFP پروپوزال و یا این که طرح پیشنهادی در ساخت سایت ماهر منحصر یک کدام از ضروریات میباشد چون بایستی یک کد‌ نویسی و پباده سازی پوسته تازه برای شما صورت بپذیرد. درین مرحله کمپانی طراحی وب سایت برآورد ظریف هزینه و بها طراحی وب آیتم درخواست را اعلام می‌کند. در‌این نحوه می اقتدار از cms‌های فراهم همانند وردپرس و جوملا و اپن‌کارت یا این که پباده سازی با cms منحصربه‌فرد مد لحاظ صاحب کار با لهجه‌های پایتون و لاراول بهره مند شد.

در مرحله بعدی طرح گرافیکی یا این که به عبارتی PSD وبسایت مطابق با ذوق وسلیقه صاحبکار بوسیله گرافیست مهیا می‌گردد، این طرح تا وقتی که به پذیرش صاحبکار رسد امکان دستکاری دارااست. بعد از پذیرش، دسته اپلیکیشن نویس کمپانی پوسته مطابق با طرح گرافیکی و تجهیزات مد لحاظ صاحب کار را فراهم می‌نمایند و بعداز کامل شدن این مرحله، فرآیند لود مطالب فراهم گردیده به وسیله صاحب کار در وب سایت اجرا می گردد و وب سایت متبوع تحت عنوان دمو در چنگ صاحبکار قرار می گیرد. در مرحله آخری اگر که دمو گزینه پذیرش صاحب کار واقع شد وب سایت روی دامنه مهم لود میشود و فراگیری پنل جهت ایفا دستکاری‌های موردنظر در محتوای تارنما به صاحبکار داده می شود.

توصیه اینترنت سر: تفاوت وب سایت فروشگاهی و تارنما شرکتی
طراحی وب سایت نصفه اختصاصـی (با به کارگیری از پوسته های فراهم ):

در‌این طرز با اعتنا به نوع شغل صاحب کار می‌قدرت از پوسته‌های فراهم و از پیش پباده سازی گردیده به کار گرفت و از در میان صدها پوسته مهیا یک سری پوسته را سفارش کرد تا بر روی یکی‌از آن ها انجام تغییرات و با صرفه‌سازی صورت پذیرد.

پس از ایفا با صرفه‌سازی و فردی‌سازی پوسته و درج مطالب صاحبکار در وبسایت، دمو در مشت صاحب کار قرار میگیرد تا در شکل پذیرش بر روی دامنه مهم وبسایت لود خواهد شد و یادگرفتن پنل جهت اجرا دستکاری‌های موردنظر در ساخت‌و‌ساز محتوای تارنما به صاحبکار داده می گردد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: