ترندهای طراحی سایت
نوشته شده توسط : علی پور

۱۰. بعد از ظهر طراحان جداگانه وتوسعه دهندگانخلاق

ترند طراحی سایت - طراحان جدا

به تازگی ما شاهد بسط توسعه و گسترش دهندگان مستقلی هستیم که طراحی سایت برای ماشین کرایه ای‌ها و استودیوها تبارک شغل اجرا می دهند. در مجموع، بین این طراحان غیر وابسته یا این که توسعه و گسترش دهندگان خلق کننده، ما خلاقیت‌های متعددی بر طبق به کارگیری ظریف از تصاویر، تایپوگرافی و جزئیات کوچک در فرایند ساخت وب سایت را شاهد هستیم.
۱۱. جای نماهای سفارشی و اثرات ماوس

جای نماهای سفارشی از جلوه‌های کهن می باشند که جدیدا نیز برای تغییر و تحول رنگ پیکان و غیره به کارگیری میگردد. این جای نماهای عکس العمل پذیر به بقیه موادتشکیل دهنده یا این که اقدامات استفاده کننده مانند تغییر و تحول صورت، اندازه، رنگ یا این که انیمییشن نیز عکس العمل آرم میدهند.
۱۲. منوها

مانند گزاره‌ها، منوها نیز به اندازه قابل توجهی ارتقا یافته اند. آیا هنوز آن منوهای کوچک با فونت‌های پیکسلی در سال 2005 را به خیال و خاطر دارید؟ به لحاظ اعتقاد و باور نکردنی می آید که در یکسری سال اخیر به‌این اختلاف مقیاس رسیده‌ایم.

در پباده سازی برای تلفن همراه، اندازه منوها زیر تاثیر الگوهای گوشی جای دارد. در طرح‌های رابط کاربری موبایل، استعمال از منوی آحاد برگه متداول میباشد چون تلفن‌ها به طور لمسی میباشند و ضربه زدن بر روی منوهای کوچک برای یوزرها دشوار خیس میباشد.

تقلید منوها از جمله‌ها صرفا به تغییر تحول سایز آن ها ختم نمیشود بلکه موادسازنده تزیینی، پرده‌ها و اشکال اثرات متقابل نیز در منوها عوض شده میباشد.
۱۳. اسکرول‌های ترکیبی

متداول ترین چیزی که ما همچنان مشاهده میکنیم به کار گیری از دکوراسیون‌ها با اسکرول‌های زمانبر البته با نصیب‌های تقسیم گردیده‌است، مانند یک طرح یک برگه‌ای خالص که مطالب آن با بخش‌های خاص از هم غیروابسته گردیده اند. آنها همینطور جلوه‌های ظریفی مانند اختلاف منظر یا این که تطابق را مراقبت کرده‌اند و ولی استعمال زیاد از اسکرول‌ها سبب ساز تولید برنامه کودک شد‌ه‌است.
۱۴. طرح‌های رنگی با شخصیتهای گوناگون

ترند ساخت وب سایت - طرح‌های رنگی

طرح‌های رنگی، خویش روشی میباشد که از آن تحت عنوان عنصر اساسی پباده سازی به کار گیری می شود، ما در زمینه ی طرح‌های رنگی محترم گوناگون حرف می کنیم که به صورت مداوم مجموعاَ تجربه متاع استعمال می‌گردد.

به صورت کلی ما شاهد طرح‌هایی با دو یا این که سه رنگ مهم و رنگ‌های گوناگون ثانویه هستیم. رنگ‌های اشباع و پاستل با هم ادغام گردیده و سبب می شوند جلوه‌هایی با کنتراست بالا ساخت و ساز گردد. مثال‌های متعددی از رنگ‌های برجسته و جسورانه در دورنما یاور با عکاسی، تایپوگرافی و تصویر سازی وجود داراست.
۱۵. ادغام کردن موادتشکیل دهنده دو بعدی و سه بعدی

برنامه کودکان سه بعدی در چندین سال قبل تاثیر متعددی در پباده سازی داشته میباشد. قابل انعطاف افزارهایی مانند Blender یا این که Cinema 4D سبب ساز گردیده اند تا خلاقیت متعددی را در این باره شاهد باشیم. چاپ‌های VR ، AR و 3D نیز در حالا ساخت و ساز دوباره محتوای دیجیتالی سه بعدی می‌باشند.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: