انواع وب ‌سایت ‌های مربوط به فروشگاه‌های اینترنتی و تجارت الکترونیک
نوشته شده توسط : علی پور

دکان‌های اینترنتی امروزه دارنده تجهیزات زیادی میباشند تا به شایسته ترین صورت ممکن محصول ها و کالاهای قابل‌ارائه طراحی سایت در مشهد را اکران دهند و می توانند دسترسی‌های فراوانی را برای خریداران ساخت و ساز نمایند. از جملهً با فیلترهای کاوش مخاطب کالای موردنظر خویش را بر پایه ی بها، رنگ‌بندی، لیست پرفروش‌ترین‌ها، برندهای مو جود و… را می‌اقتدار تشکیل داد و دسترسی داشت که برای یک کاتالوگ آنلاین بسیار مطلوب میباشد.
اینترنت‌وب سایت
گونه های اینترنت‌وبسایت‌های مرتبط با مغازه‌های اینترنتی و کسب و کار الکترونیک



معرفی اشکال اینترنت‌تارنما دکان برتر اینترنتی: مغازه راه‌حل، دکان مجازی فینال، فروشگاه آنلاین طهران متاع، مغازه زنبیل
خصوصیت‌های یک اینترنت‌وب سایت بهتر و تأثیرگذار
اینترنت‌وبسایت
خصوصیت‌های یک اینترنت‌تارنما

ظواهر اینترنت‌وبسایت:

اولی چیزی که در ورود به یک اینترنت‌وب سایت دقت استفاده کننده را به خودش جلب می‌نماید، پباده سازی و ظواهر اینترنت‌تارنما (UI Design) میباشد. ظواهر وبسایت بایستی متناسب با عمل شما باشد. به نوعی همانگونه که پباده سازی داخلی دکان یا این که کمپانی شما متناسب با شغل شما است. این مسئله برای فضای باطن تارنما نیز درستی می نماید، تا استفاده کننده با ورود به وب سایت متوجه صحیح بودن آن گردد.

امنیت:

علاوه بر برقراری امنیت اینترنت‌وب سایت، امنیت یوزرها نیز بسیار اصلی میباشد. یوزرها اینترنت‌سایتی را گزینش می‌نمایند که به آنها این اعتقاد و باور خیال را بدهد که داده ها آنان در امنیت میباشد.

یکی مواقعی که‌این اعتقادوباور را به مخاطب میدهد، استعمال از گواهینامه SSL (پروتکل امنیتی https) بر روی نشانی‌های اینترنت‌تارنما می باشد. با استعمال از این پروتکل، تبادل داده ها دربین مخاطب و سرور به‌شکل کد اجرا‌گردیده و امنیت داده ها یوزرها بسیار ارتقا می یابد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: