نوشته شده توسط : علی پور

دیتابیس های زیر اینترنت

دیتابیس ها مسئول مراقبت داده ها برای به کارگیری در گویش های سمت سرور می‌باشند که طراحی سایت دیتابیس های مختلفی نظیر MYSQL ، MSSQL و همینطور ORACLE و بقیه موردها وجود دارا‌هستند. لهجه های سمت سرور با کلیه دیتابیس ها قابلیت و امکان اتصال دارا‌هستند ولی برای هر گویش نرم‌افزار نویسی شایسته ترین دیتابیس وجود دارااست. از جمله دیتابیس مطلوب برای لهجه اپ نویس PHP دیتابیس MYSQL است.
پوسته سایت

هر اینترنت سایتی یک پوسته اساسی تارنما داراست که بقیه صفحه ها وبسایت بر طبق پوسته اول پیاده درج مقاله میگردند. برای تهیه و تنظیم پوسته تارنما سه خط مش وجود داراست که در نصیب پایین به آن مستقل می‌پردازیم:
پباده سازی پوسته تارنما

می اقتدار پوسته سایت را از اساس به وسیله طراح و گرافیست سایت پیاده سازی نمود که درین شیوه پیش از پیاده سازی تارنما گرد‌همایی ای با صاحب کار برگزار می‌شود و صاحبکار درخواست های خویش در زمینه ی پوسته تارنما نظیر رنگ بندی و جای قرار گیری گزینه ها به طراح وبسایت میدهد و بعد از آن طراح مبادرت به تشکیل داد پوسته می کند که در مرحله بعدی پیشنهاد دهنده در شکل نیاز بازنویسی های خویش را بر روی طرح اعلام مینمایید و این روند تا‌زمانیکه طرح پذیرش شود پیش می رود. این طریق معمولا بسیار وقتگیر است و هزینه اعمال آن نسبت به طریق های دیگر بالا خیس میباشد.
استعمال از پوسته های مهیا

به کار گیری از پوسته های فراهم بدون پول یک کدام از دیگر از طریق های تهیه و تنظیم پوسته وب سایت میباشد که در‌این نحوه با کاوش در وب پوسته بدون‌پول متبوع یافت گردیده و می اقتدار آن را در وبسایت بهره برد که ولی این طریق اصلا پیشنهاد نمی‌گردد چون ممکن میباشد به اعتبار بیزنس کمپانی لطمه وارد آورد.

برای داده ها بیشتر میتوانید نوشته ی علمی پوسته های بدون پول وبسایت را مطالعه فرمایید
خرید پوسته وبسایت

وب سایت های بخش اعظمی مانند Templatemonster و Themeforest وجود دارا هستند که دکان پوسته تارنما دارا‌هستند و می‌توانید پوسته متبوع خویش را از در میان پوسته های آیتم تعیین و خریداری نمائید. دارکوب یک نمایندگی از این موسسه ها داراست و میتوانید لیست پوسته های دارکوب را در دکان پوسته دارکوب مشاهده فرمائید. این نحوه تحت عنوان سریعترین و کیفیت بالا ترین نحوه ممکن میباشد و دارکوب این شیوه را پیشنهاد می کند.

برای توضیحات بیشتر می‌توانید نوشته ی علمی خرید پوسته سایت را مطالعه نمائید.
درج مطالب و محتوای سایت

درج مطالب سایت به عملیات وارد نمودن محتوای وبسایت گفته می‌گردد که درین عملیات صاحبکار مطالب سایت را به کمپانی طراحی وب ارسال می کند و کمپانی طراح مطالب کمپانی را در تارنما از روش سیستم مدیر محتوا بار گذاری می کند. عملیات درج مطالب سایت قابل اجرا بوسیله صاحبکار نیز است که در‌این طریق در اختیار گرفتن پانل سیستم رئیس محتوای سایت به صاحب کار فراگیری داده میگردد که صاحب کار می‌تواند از روش سیستم رئیس محتوا مطالب تارنما را لود فرمایید. این طریق مخارج تک تک گردیده وبسایت را ذیل می‌آورد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: