آشنایی با انواع طراحی سایت فروشگاهی یا شرکتی
نوشته شده توسط : علی پور

با بسط روز آپدیت فناوری و بسط کسب‌وکارها در فضای وب نیاز اشخاص و سازمان‌ها به اینترنت‌تارنما‌ها برای رابطه طراحی سایت با سایرافراد بسیار بیشتر شد‌ه‌است. طرز‌های مختلفی برای پباده سازی اشکال وب سایت‌ها وجود داراست که هر کدام کاربرد خاص و خصوصیت های مخصوص خویش را دارا هستند. در‌این نوشته‌علمی مجموعه نویسندگان آسابرندینگ که یک میباشد، اشکال متعدد طراحی وب سایت را به شما معرفی می کند .

شناخت با گونه های طراحی وب فروشگاهی یا این که شرکتی

در کل ساخت سایت به مهارت تشکیل داد و فعال‌ساز‌ی اشکال صفحه های اینترنت گفته میگردد. یک اینترنت‌وب سایت می بایست از ظاهری قشنگ و محتوای خیر برخوردار باشد تا در نگاه نخستین‌ حیث اکثر اوقات مخاطبین را به خویش جلب نماید. در کنار ظواهر، محتوا و نوع کدنویسی وبسایت، امنیت وب سایت، بهینه سازی و... نیز از موردها بسیار اساسی در پباده سازی اشکال وبسایت‌ها می باشند که درصورتی که شما در ادامه پباده سازی یک وبسایت بهتر برای تجارت خویش میباشید به طبع می بایست به‌این موردها توجه فرمایید.
تاریخچه طراحی وب سایت

در قبل همه اینترنت‌وب سایت‌ها با کُدهای بسیار بی آلایش‌ای به لهجه HTML ساخت می‌شدند. HTML لهجه علامت‌گذاری ابرمتن که ساختار معمولی‌ای به صفحه های اینترنت مانند تیترها، گزاره‌ها، رابطه کاغذ‌ها با یکدیگر و ... می‌اعطا کرد. به گذر زمان فرصت و با پیشرفت هر روزه ی اینترنت‌وب سایت‌ها لهجه HTML هم توسعه و گسترش و پیشرفت متعددی کرد و صفحه های اینترنت هم ظواهر غامض‌خیس و جالب تری به خویش گرفتند. در بالا از جدول‌ها برای چینش صفحه ها اینترنت استعمال می شد که با پیدایش لهجه CSS این نحوه نیز منسوخ شد و دیگر از آن زیاد به کار گیری نمی‌شود.

به کار گیری از فناوری‌هایی مانند استعمال از مقر داده یک پارچه، لهجه‌های نرم افزار‌نویسی سمت سرور مانند PHP، ASP، ASP.net و ... سبب ساز تغییرات بسیار بیشتری در ساختار اینترنت‌تارنما‌ها شد. با اعتنا به توسعه استعمال عموم از وسیله های الکترونیکی متفاوت مثل تلفن همراه، تبلت، لبتاب و ... ساخت وب سایت‌ها به‌شکل واکنشگرا یا این که ریسپانسیو از مواقعی میباشد که امروزه گزینه دقت اکثر اوقات یوزرها قرار میگیرد.

همینطور با به وجود داخل شدن فناوری‌های پویانمایی به صفحه های اینترنت، مانند نشانه گر، ظواهر سایت ها بسیار بیشتر از قبل عوض شده میباشد و تجهیزات جدیدی در چنگ سازندگان رسانه و طراحان اینترنت قرار گرفته میباشد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: