همه چیز در مورد طراحی سایت فروشگاهی
نوشته شده توسط : علی پور

7- تایید صلاحیت

بیشتر از 90٪ از وبسایت های فروشگاهی مو جود که اکنون به فروش نجومی هم وصال هنوز جواز ندارن ، شما هم برای استارت طراحی سایت نیاز به جواز ندارید و همون نشان متکی بودن الکترونیک (مدرک طومار SSL) کافیه.
8- از تصدیق طومار های مشتریان به کار گیری فرمایید

در وب سایت می تونید قسمتی تولید فرمائید که مشتریان متن های سپاس و تعریف و تمجید از تولیدات یا این که سرویس ها شما رو قرار تن ، ایده ها مثبت خریدار ها روی اشخاص نو و کاربرهاتون بیشتر از هر تبلیغی تاثیر داره.
9- Landing Page یا این که کاغذ فرود

یک کدام از مهم‌ترین قسمت های وبسایت های فروشگاهی Landing Page ها هستن ، به‌این مضمون‌ که سایت شما در قبال اخذ داده ها از کاربرانش مثل پست الکترونیک چند هدایا در اختیارشون قرار می ده. این هدایا می تونه کوپن تخفیف ، کد های تخفیف ، تولیدات جانور در دکان ، پوشه های صوتی یا این که تصویری و … باشه. این کاغذ یک نوع تبادل اطلاعاته و در شرایطی که کادو ای در ازای این داده ها بهشون وابستگی نگیره ممکنه به هیچ عنوان تمایلی به اینکه اطلاعاتی در مشت شما قرار تن نداشته باشن.

شاید تصور کنید این که داده ها مخاطب ها رو در دست داشته باشین به چه دردی می خوره و چرا می بایست براش هزینه فرمائید ؛ ورقه فرود به تنهایی کمکی به کسب و کار شما نمی کنه البته اگه با طرز های دیگر بازاریابی اینترنتی مخلوط بشه خیلی مفیده از جمله با به دست آوردن پست الکترونیک های یوزرها و مخلوط شون با پست الکترونیک مارکتینگ (ارسال نشانی اینترنتی انبوه به یوزرها و مشتریان قدیم و از کسب و کار خودتون لحظه به لحظه آگاهشون فرمایید ) به شایسته ترین پاسخ در‌این نوع بازاریابی می رسید.
چه طور فروشگاه آنلاین بسازیم؟
برای اعمال این فعالیت می تونید از CMS ها (سیستم های وبسایت ساز بدون‌پول) مثل WordPress ، PrestaShop ، Joomla و … به کار گیری فرمایید که هزینه ای ندارن ولی چنانچه مشکلی از دید میزان دارایی ندارین طراحی وب سایت رو به شرکتی که تو این مسئله تخصص داره بسپارید و آن گاه صرفا وب سایت رو خودتون رئیس فرمایید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: