تفکرات اشتباه رایج نسبت به سایت‌های وردپرسی
نوشته شده توسط : علی پور

شاید در صورتیکه یه خرده در وب در باره مزایای ساخت سایت مخصوص و وردپرسی تحقیق فرمائید، به مواقعی واکنش نمایید که در طراحی سایت تعریف عدم توان وردپرس درج شده‌اند، ولی از نگاه اشخاص فنی صدق ندارد. در پی این مورد ها را تحلیل می کنیم.

امنیت وبسایت‌های وردپرسی ذیل میباشد: این تامل صدق وجود ندارد، به این دلیل‌که می توانید با استعمال از پلاگین‌های امنیتی امنیت وبسایت خویش را تامین نمایید، ضمن اینکه هیچ قطعیتی در رابطه گزینه حمله قرار نگرفتن تارنما‌هایی با کدنویسی منحصر به فرد نیست.
2. قابلیت و امکان گسترش ذیل: همان گونه که مقداری فراتر در رابطه آن کلام کردیم، گفتیم که یک تارنما وردپرسی شاید به طور پیش فرض نتواند نیازهای یک تجارت را 100% پوشش دهد، البته اینطور وجود ندارد که عدم وجود تجهیزات را تحت عنوان یکی معایب این تارنما‌ها بشماریم. وجود پلاگین‌های مختلف و قابلیت و امکان دسترسی به کدهای وبسایت، این قابلیت و امکان را به شما میدهد تا وب سایت خویش را به دلخواه توسعه و گسترش دهید.
3. عدم قابلیت و امکان منحصر به فرد سازی: این هم تاءمل خطا دیگری در رابطه تارنما‌های وردپرسی میباشد. از‌آن‌جا‌که شما به کلیه کدهای تارنما دسترسی دارید میتوانید آن را به هر نحوی که بخواهید تغییر و تحول دهید و سایتی تماما منحصر داشته باشید.
4. سرعت ذیل و گوگل فرندلی نبودن: شاید در وبسایت‌ها وردپرسی کدهایی به طور پیش فرض وجود داشته باشد که سرعت تارنما را کاهش داده و از همین رو محبوبیت آن را برای موتورهای کاوش کاهش دهد، ولی گشوده هم با استعمال از پلاگین‌های جان دار میتوانید سرعت آن ارتقاء دهید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: