نوشته شده توسط : علی پور

۲-نگهداری بها اسم تجاری و مارک

پباده سازی رابط کاربری ایده‌آل، برنامه ای میباشد که احساسات استفاده کننده را مشغول می‌نماید. در نصیب‌هایی که طراحی سایت احساسات مخاطب برانگیخته گردیده، مجال قابل قبولی برای معرفی مارک میباشد.
۳- اعتنا به کارکرد و به کارگیری پذیری

معمولاُ پباده سازی‌ها در دقایق اول بوسیله یوزرها قضاوت می گردند. می بایست فرآیند اجرای هدف ها مخاطب تا حد ممکن کوتاه باشد. پباده سازی‌ها نامرئی باشند یعنی مخاطب به مکان اعتنا در ظاهر پباده سازی به تفکر اجرای هدف ها خویش در برنامه باشد. براین اساس با فهم و شعور مسیر شغل های استفاده کننده می‌اقتدار رابط بهتری پباده سازی نمود.

به چه شکل پباده سازی UI ماهر‌تری داشته باشیم؟

۱- امکان کشف و تشخیص را محافظت فرمایید: می بایست کلیه المان‌ها و نصیب‌ها از سایرین قابل تفکیک باشد. به عنوان مثال می توانید با سایه دادن به دکمه‌ها آن‌ها‌را از ورقه تفکیک فرمائید.

۲- آسانی را در پباده سازی مراقبت فرمایید: مدام پباده سازی خلوت و بی آلایش‌خیس سبب میشود استفاده کننده اقتدار تصمیم‌گیری و مسیریابی بهتری چهت نیل به هدف ها خویش داشته باشد و شغل کردن با نرم افزار یا این که اینترنت‌تارنما شما سهل‌خیس باشد.

۳- به پروسه تمرکز و روئت کرد استفاده کننده دقت نمایید: مدام بایستی مهم ترین نصیب‌ها در کانون دقت قرار گیرند و مفاد معدود کاربردتر در لبه عمل باشند.

برای مثال‌، الگوی z مسیر روئت کرد مخاطب را مشخص و معلوم می‌نماید. به همین انگیزه در اکثر زمان ها مورد ها در نقطه آغاز صحبت z لوگو و اسم اینترنت‌وب سایت قرار می گیرد. ولی در لهجه فارسی که مسیر از راست به چپ میباشد این پترن می بایست قرینه گردد.
پباده سازی UI با الگوی Z


۴– با اقدامات ذخیره سازی و پیش‌بینی کننده توشه را از دوش استفاده کننده بردارید: برای مثال در کامل شدن فرم‌ها می‌قدرت اطلاعاتی از مخاطب را در فرم‌ها اکران بخشید که هر توشه مخاطب ناچار به دستکاری آن نباشد.

۵-پروسه اجرای فعالیت را معمولی پباده سازی فرمائید: گفته می شود شایسته ترین رابط کاربری، سیستمی میباشد که نیاز به توضیحات و پوشه راهنما ندارد! یعنی آنقدر فرایند برای یوزرها قابل ادراک باشد که دیگر نیاز به توضیحات نداشته باشند.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: