اهمیت طراحی سایت ریسپانسیو برای موفقیت وبسایت
نوشته شده توسط : علی پور

فعلا سرعت بار گذاری صفحه های از اهمیت بسیار متعددی برخوردار‌است. درین نوشته‌ی‌علمی ذکر می شود که چرا پباده سازی یک سایت ریسپانسیو طراحی سایت یا این که واکنشگرا اولی قدم بسیار اصلی میباشد میباشد و نیز راه و روش بهتری که پیش روی شما وجود دارااست مخلوط AMP (صفحه ها سریع تلفن همراه) با پباده سازی PWA (اینترنت نرم افزار‌های پیشرونده) میباشد.

 

آیا پباده سازی ریسپانسیو کافی میباشد

امروزه اهمیت پباده سازی برای تلفن همراه از دسکتاپ پیشی گرفته میباشد، به این ترتیب بایستی آحاد همت خویش را بکنید تا بتوانید شایسته ترین فیض و بیشترین راندمان را از این وضعیت داشته باشید. جستجوی تلفن همراه، برای تبلیغ کنندگان و هر کسب و کاری از اهمیت بسیار متعددی برخوردار‌است. بدین آمارها دقت فرمایید:

اکثریت جستجوهای گوگل بر روی تلفن‌های هوشمند یا این که تبلت‌ها شکل میگیرد؛
Hubspot میگوید: 50% از جستجوهای تلفن همراه محلی برای داده ها تماس کسب و شغل های محلی می‌باشند؛
مبنی بر گزارش BrightEdge، 69% از جستجوگران تلفن همراه اظهار داشتند که بیشتر احتمال داراست تا با یک وبسایت موبایلی از یک مارک خرید نمایند و آن را نیز آنالیز نمایند.

اکنون، با ساخت سایت گوشی صمیمانه، سرعت به طور تقریب حق اولویت بیشتری بر هر فاکتور جايگاه‌بندی دارااست. ولی آیا نیمی از اینترنت به صورت دور از شوخی برای جستجوی تلفن همراه باصرفه گردیده‌است ؟! با اعتنا به گوگل، 70% از صفحه ها اینترنت موبایلی 7 ثانیه ارتفاع میکشد تا محتوای بصری را بار گذاری نمایند.

خطاهای رایج وبسایت تلفن همراه عبارتند از:
بسته شدن جاوا اسکریپت و پوشه‌های CSS
ناکامی میل کردن ریدایرکت‌ها
رابط‌های گرافیکی ضعیف (از جمله متن کوچک و پیکسل ضعیف تصاویر)
عملکردهای جستجوی دیرین

رفع بخش اعظمی از این مسائل نیاز به سرمایه‌گذاری در یک سیستم رئیس محتوا (CMS) و تنظیمات مطلوب برای وب سایت موبایلی شمارا دارااست. با این درحال حاضر، اکثری از سؤالات باقی میماند که چه تنظیمات حقیقتا در وب سایت شما شایسته ترین شغل را اعمال میدهد.
آیا پباده سازی تارنما ریسپانسیو کافی میباشد؟

 

پباده سازی تارنما

 

فعلا تولید یک وب سایت گوشی جدا، از طریقه استفاده کننده آخرین عالی میباشد، ولی از نگاه با صرفه‌سازی موتور کاوش قیمت وب سایت شما به شدت کاهش می یابد. بالاتر از این، دامنه‌های تلفن همراه می توانند سرمایه‌گذاری پرهزینه‌ای داشته باشند و حتی هزینه حفظ از آنان بیشتر باشد. در مجموع پباده سازی ریسپانسیو علاوه بر اینکه مزایای متعددی مانند ارزان‌خیس بودن نسبت به تولید یک وب سایت جداگانه برای تلفن همراه را خواهد داشت البته اشکالات و ایرادهایی را هم دارااست؛ می بایست به حافظه داشته باشیم که پباده سازی گوشی ریسپانسیو برای سرعت پباده سازی نشده میباشد، برای طراحان پباده سازی میشود، همینطور بعضا داده ها مانند جدول‌ها بایستی بر روی دستگاه‌های کوچک با صرفه شوند. به این ترتیب تنها پباده سازی ریسپانسیو کفاف نمیدهد و امروزه اکثری از وب سایت‌ها و صفحه های پیش به سمت به کار گیری از صفحه ها AMP میروند.
آیا AMP چاره میباشد یا این که پادشاه کلید؟

AMP اصولا یک چهارچوب HTML میباشد که همچون یک کانال تحویل محتوا فعالیت می‌نماید و سبب ساز ارتقاء سرعت وب سایت‌های موبایلی میگردد. AMP برای ناشرانی که مقاله ها خبری و پست‌های بلاگ را ارائه می دهند ایده‌ال میباشد و اکنون بوسیله موتورهای جستجوی متعددی و حتی تبلیغات AdWords به عمل می‌رود. با استعمال از تگ Fast Fetch، صفحه ها سریع تلفن همراه (AMP) همچنان سریعتر و ریلکس‌خیس جاری ساختن میگردند. به گفته گوگل، بالای 900.000 دامنه AMP را پذیرفته اند و همچنان در هم اکنون ارتقا میباشد. در واقعیت، ناشران زیادی بعداز تغییر و تحول به AMP توفیق چشمگیری داشته اند:





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: