انواع طراحی سایت
نوشته شده توسط : علی پور


در نصیب پیشین با معنا Frontend (فرانت‌اند) و Backend (بک‌اند) وبسایت آشنا شدیم. اینک به نظارت اشکال ساخت وب سایت میپردازیم. طراحی سایت تارنما‌ها به دو گروه کلی ایستاتیک (Static Website) و دینامیک (Dynamic Website) تقسیم می گردند.

در وبسایت‌های ایستاتیک یا این که ایستا: صرفا نصیب فرانت‌اند ایفا میشود، یعنی مطالب و محتویات  تارنما فقط یک توشه توده‌آوری گردیده و هر مورد از صفحه های وب سایت، غیر وابسته پباده سازی و لود می شوند. درین وب سایت‌ها هرگونه تغییر‌و تحول بایستی بوسیله طراح و متخصص وب سایت صورت پذیرد. از این سبک معمولا برای طراحی سایت‌های معرفی (که تا بازه زمانی‌ها محتوای آن تغییر تحول نمی‌نماید) استعمال می‌گردد.
تارنما دینامیک یا این که پویا: در پباده سازی این وبسایت‌ها هر دو نصیب فرانت‌اند و بک‌اند نرم افزار‌نویسی میشوند. وبسایت‌های پویا نیاز به تغییر و تحول مداوم محتوا دارا‌هستند و باتوجه به کاربرد تارنما، پباده سازی گردیده و توسعه و گسترش پیدا می‌نمایند. در وب سایت‌های داینامیک نرم افزار‌نویس بک‌اند، وظیفه پویا‌سازی اینترنت‌وبسایت را بر عهده داراست و بایستی اسکریپتی را پباده سازی نماید که وب سایت به‌طور بدون نقص پویا باشد.
ولی آنچه پیرو به آن می پردازیم، آنالیز این زمینه میباشد که به‌طور کلی « ساخت وب سایت‌ به چه دردی می خورد و غرض از پباده سازی آن چه قادر است باشد؟»

در دنیای امروز حدودا برای هر غرض، یک وبسایت پباده سازی می شود تا به‌تیتر مقر اگاهی‌رسانی‌، فروش و… آیتم به کارگیری قرار گیرد. غالب‌ترین این تارنما‌ها آن‌هایی میباشند که اصول پباده سازی و باصرفه‌سازی تارنما را به‌صدق رعایت کرده‌اند تا محتوا را به مخاطبان خویش اکران دهند. پباده سازی و ایجاد کرد یک اینترنت‌وبسایت کارآمد و غالب، این قابلیت را آماده می‌نماید که در کمترین فرصت، جدیدترین تولیدها به‌یار ویژگی ها بدون نقص آن‌، در چنگ مخاطبان قرار گیرد، این مورد، رویش مشتریان و ارتقا فایده شغل اقتصادی را در ادامه خواهد داشت.

برای طراحی وب سایت از کجا آغاز کنیم؟


مهمترین دلیل در تبدیل شدن به یک طراح وب سایت حرفه ای، یادگرفتن مفاهیم اول و آن گاه کسب تجربه میباشد. شایسته ترین مرجع در مسئله یادگیری طراحی سایت، میتواند فراگیری‌های پروژه محور در قضیه طراحی سایت باشد. با اجرا پروژه‌های متفاوت حین فراگیری، میتوانید تجربه‌ اول در موضوع توسعه و گسترش و آنلاین کردن یک وبسایت را به‌دست آورید. درپی به‌شکل گام به گام توضیح میدهیم که برای تبدیل شدن به یک طراح وبسایت حرفه ای چه مراحلی را بایستی طی نمائید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: