مناسب ترین ابزارها برای طراحی سایت
نوشته شده توسط : علی پور


جریان وب (Webflow)
این ابزار به شما کمک می کند که بدون کد نویسی وب سایت های خود را طراحی نمایید. Webflow برای مدیریت طراحی سایت کدها و طراحی شما کاربرد دارد. ارائه دهنده (Presentator) این ابزار یک ابزار تیمی می باشد که به شما این امکان را فراهم می کند که برای هر فرد دسترسی تعیین نمایید. این دسترسی ها شامل فقط خواندن، فقط نوشتن و هر ۲ می باشد. در این ابزار می توانید طرح های خود را آپلود نمایید و با افراد گروه خود آن ها را به اشتراک بگذارید.

Atomic
ابزاری است که این امکان را به شما می دهد که بتوانید در مرورگرهای خود حتی مرورگر مک طراحی خود را انجام دهید و در تمام دستگاه ها حتی ساعت های هوشمند اپل مشاهده نمایید و به اشتراک بگذارید. Atomic رایگان نیست و دارای ویژگی های زیر می باشد.

جمع کردن سریع و بی دردسر کارها
ارسال طرح به خود مشتری با این ابزار
باز کردن فایل های فتوشاپی و اسکچ با این ابزار و اشتراک آن ها
Pixate
نرم افزاری است گه بدون کد نویسی می توانید مراحل ایجاد برنامه های گوشی و طراحی سایت های موبایل را راحت تر نمایید. می توانید با اتصال کامپیوتر به iOS یا گوشی اندروید خود، طراحی های مورد نظر خود را انجام دهید و نتیجه آن را با گوشی مشاهده نمایید. Pixate ابزاری رایگان است و جزء برنامه های گوگل به حساب می آید.

IXPin
IXPin یک ابزار طراحی یک مرحله ای می باشد که می توانید از مرحله برنامه ریزی تا انتهای مرحله طراحی را با آن انجام دهید. این ابزار نیز همانند ابزار Atomic رایگان نمی باشد.

Frontify
شما به عنوان طراح می توانید برای پروژه های خود راهنما درست کنید یا برای آن ها برند سازی نمایید. امکانات و قابلیت های این ابزار به صورت زیر می باشد.

استفاده در حوزه های مختلفی
اشتراک گذاری طرح ها
جمع کردن فونت ها، رنگ ها و هرچیز دیگه ای که در طراحی لازم دارید
Origami
اریگامی به وسیله تیم فیسبوک تولید شده است که تیم فیس بوک از آن برای تولید محصولاتی همچون اینستگرام، Rooms، Groups و Slingshot استفاده نموده اند. این ابزار تنها از سیستم عامل iOS پشتیبانی می کند. شما می توانید با این ابزار طراحی کنید و کدهای خود را با مهندس ها به اشتراک بگذارید و برای آن ها ارسال نمایید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: