نوشته شده توسط : علی پور

5. از فضاهای سپید در سایت به صورت هوشمندانه استعمال فرمایید.

بعضی از عموم بر این باورند که فضای سپید در ساخت سایت مچیزی بیشتر طراحی سایت از یک خلأ سوای به کارگیری و منفی وجود ندارد.

پس یک کدام از دیگر از نکات ساخت سایت این میباشد که در واقع فضاهای سپید فارغ از کاربرد نیستند و حقیقتاً نقشی حیاتی در تولید یک تجربه کاربری بهتر داراست.

فضاهای سپید در تصاویر ، جمله ها و قسمت های متعدد وب سایت یک عنصر اصلی در ساخت وب سایت میباشد ، چون امداد میکند که برگه تارنما شما‌را از یک ظواهر درهم با مطالب انباشته بر روی هم نجات دهد.

در‌حالتی که شما بیش تر از حد از گرافیک و متن ها به کارگیری کنید ، مشاهده محتوا دشوار خواهد بود ، که به صورت معمول سبب ساز به خستگی و خروج یوزرها از وب سایت شما گردد.
6. صرف شناخت با وردپرس در معنای طراح وبسایت بودن وجود ندارد.

با بسط روزافزون به کارگیری از وردپرس ، کلیه چیز ریلکس خیس گردیده و اینک با یه خرده سعی هرکسی می‌تواند یک وبسایت ساخت نماید.

ولی نکته این میباشد که برای پباده سازی یک تارنما پیروز و پویا ، می بایست با مهارت های ما یحتاج برای ساخت سایت نیز آشنا باشید.

به کار گیری از وردپرس به تنهایی قابلیت و امکان داشتن یک تارنما جالب را برای شما بوجود نمی آورد و در کنار آن مسلما بایستی یک طراح کارآزموده و مجرب داشته باشید.

مطمئن باشید در حالتی‌که از فردی بی تجربه جهت ساخت سایت به کار گیری فرمائید با امتحان و غلط های مکرر و مشکلات متعدد ، توفیق وب سایت شما‌را به خطر خواهد انداخت.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: